abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 24 februari 2016 @ 20:26:18 #76
382129 crew  Donna
pi_160184418
Ik dacht dat er ook altijd een 'geen comics' melding boven het reactieveld stond, in het rood.
  † In Memoriam † woensdag 24 februari 2016 @ 20:54:36 #77
88815 The_Emotion
98.3
pi_160185525
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:00 schreef Djoetma het volgende:

[..]


[..]


[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch spoilers weggeven.
Heb een edit gegeven.

Het staat in de OP dat comicspoilers gewoon tussen tagjes hoort. Niet iedereen wil alles weten.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_160196656
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:50 schreef Yonline het volgende:

[..]

Vorige seizoen waren ze gedeeldelijk onderweg, en toen werd daar over gezeurt. Ik vind het tempo, en verhouding tussen actie/drama erg goed werken dit seizoen. Vermaak me meer dan ooit met de serie. Die Jesus is ook gewoon een figuur uit de comics, dus dat hij erin zit zou je de comics de schuld van moeten geven.
Het karakter Jesus heb ik geen probleem mee. ;) Ik kijk juist elke week uit naar contact met andere overlevenden. Sinds de zombies bijna geen gevaar meer vormen, zorgen andere mensen voor de enige momenten waar de actie nog gevolgen heeft.

Ik denk eerlijk gezegd dat het moment waarop het dorpje werd overlopen het perfecte moment was om op de vlucht te slaan en een nieuw avontuur te beginnen.

Kan natuurlijk best dat dit allemaal zo is omdat het in de comics ook zo gaat maar het verschil tussen comics en de serie is natuurlijk wel dat je bij het een snel door langzamere stukken kunt lezen en bij de serie zit je vast aan de snelheid waarmee de regisseur bepaalt dat alles behandeld moet worden.

Persoonlijk, en dat is dus puur subjectief, denk ik dat de snelheid iets te laag ligt. Het begin van het seizoen was echt goed, en ik had verwacht dat de aanval van de W's en de gigantische stroom zombies gevolgen zouden hebben. Maar het is nu feitelijk zo dat deze twee zaken 100% opgelost zijn halverwege het seizoen. Er is te weinig overlap tussen gevaren, voor mijn gevoel. Te eendimensionaal qua verhaallijnen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160204063
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:54 schreef Remqo het volgende:

[..]

En toch spoilers weggeven.
Heb een edit gegeven.

Het staat in de OP dat comicspoilers gewoon tussen tagjes hoort. Niet iedereen wil alles weten.
Maar het gaat dus over iets dat in de comic allang geleden gebeurd is. Prima als jullie ook deze zaken niet willen, maar geef dan op zijn minst aan dat het gaat over iets dat gaat over een punt waar de tv serie allang voorbij is. Het zo alleen een spoiler zijn voor mensen die nu nog met de comic zouden beginnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan natuurlijk best dat dit allemaal zo is omdat het in de comics ook zo gaat maar het verschil tussen comics en de serie is natuurlijk wel dat je bij het een snel door langzamere stukken kunt lezen en bij de serie zit je vast aan de snelheid waarmee de regisseur bepaalt dat alles behandeld moet worden.
De basis is natuurlijk de comic, waar ze vervolgens slechts op details dingen aanpassen. Zo houden ze bepaalde characters in leven of kiezen ze voor een makkelijker uit te voeren oplossing of iets dat er gewoon leuk uit ziet (dit laatste herken je meestal wel). Het is niet zo alsof ze iets helemaal herschrijven.

quote:
Persoonlijk, en dat is dus puur subjectief, denk ik dat de snelheid iets te laag ligt. Het begin van het seizoen was echt goed, en ik had verwacht dat de aanval van de W's en de gigantische stroom zombies gevolgen zouden hebben. Maar het is nu feitelijk zo dat deze twee zaken 100% opgelost zijn halverwege het seizoen. Er is te weinig overlap tussen gevaren, voor mijn gevoel. Te eendimensionaal qua verhaallijnen.
Je moet je ook bedenken dat ze met een budget zitten te kijken. Aanvankelijk was deze serie voor een veel hoger budget bedacht. Later is dit teruggeschroefd omdat ze het geld niet meer hadden om MadMen te betalen (AMC heeft alleen de uitzendrechten, maar kan daar niets aan veranderen; ze moeten gewon betalen wat het kost) waarop ze Rubicon gecancelled hebben en TWD terug hebben gebracht qua budget waarop Frank Darabont vertrok. Dat budget is nu wel weer omhooggegaan, maar zeker niet zo hoog dat ze kunnen doen wat ze willen.

Wanneer ze meer snelheid erin moeten gooien betekent dit andere settings en ingrijpende scènes die geschoten moeten worden, wat dus geld kost dat ze niet hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Djoetma op 25-02-2016 15:14:14 ]
  Moderator donderdag 25 februari 2016 @ 15:10:43 #80
382129 crew  Donna
pi_160204209
Er kunnen dingen in comics gebeurd zijn, die in de serie alsnog wel kunnen gebeuren. Daarom dacht ik dat alles over de comics in spoilertags moest.

Genoeg mensen die de serie kijken, maar de comics niet lezen en die gewoon niets over de comics willen lezen. Als je graag over de comics wilt praten open je er toch een topic over?
pi_160204354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:10 schreef DonnaRush het volgende:
Er kunnen dingen in comics gebeurd zijn, die in de serie alsnog wel kunnen gebeuren. Daarom dacht ik dat alles over de comics in spoilertags moest.

Genoeg mensen die de serie kijken, maar de comics niet lezen en die gewoon niets over de comics willen lezen. Als je graag over de comics wilt praten open je er toch een topic over?
Ik wil niet over de comic praten, en ik verraad niets over de comics dat een spoiler is voor de serie. Sterker nog, ik lees de comic niet eens. Punt is dat ze overduidelijk een andere kant op gegaan met de betreffende character en dat ik gezien de recente gebeurtenissen in de serie verwacht dat ze nu dus met de character gaan stoppen.
pi_160204397
En er maar over door blijven gaan :'). Er is nou al zo vaak voorbij gekomen dat de comic niet of in spoilers wordt besproken hier, wat is daar nou zo moeilijk aan?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160204559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:18 schreef OMG het volgende:
En er maar over door blijven gaan :'). Er is nou al zo vaak voorbij gekomen dat de comic niet of in spoilers wordt besproken hier, wat is daar nou zo moeilijk aan?
Dit dus.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 februari 2016 @ 15:25:58 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160204561
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik benieuwd ben wat een beetje de heersende opinie/verwachting is over van wie we als eerste afscheid gaan nemen :P

Poll: Wie gaat als eerste dood?
Rick
Daryl
Glenn
Carl
Michonne
Carol
Maggie
Sasha
Abraham
Tara
Rosita
Eugene
Gabriel
Morgan
Alle 14 overleven het huidige seizoen
Tussenstand:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160204758
Gabriel denk ik. Die heeft op dit moment geen toegevoegde waarde
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 februari 2016 @ 15:39:42 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160204830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Vermecelli het volgende:
Gabriel denk ik. Die heeft op dit moment geen toegevoegde waarde
Die zou ik wel het minst erg vinden denk ik, word er een beetje moe van inmiddels :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_160204879
Ik zie eigenlijk wel een Tara Rosita of die bolle langnek wel doodgaan

Er komen mu trouwens zkr 5 praatepisodes na zo n knaller als een aflevering geleden
Zie!
pi_160205100
Ik denk ook Rosita.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160205425
Glenn. Ik geloof in die "The boy who cried wolf"theorie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_160234097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat het hoog tijd is dat ze Alexandria verlaten. Tempo ligt zo laag dat ze met allemaal zogenaamd "interessante momentjes" komen. Die Jesus ook weer, slaat echt nergens op.

Kwaliteit moet echt stuk omhoog anders gaan we richting einde van deze serie.
Grappig dat je dat zo ziet, ik heb juist het tegenovergestelde, de laatste episode vind ik juist weer sterk opgebouwd. Beter dan de gemiddelde aflevering van TWD. Hopelijk houden ze dit vast, maar misschien is het gewoon een positieve uitschieter geweest en kakken ze later in. Law of average.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik benieuwd ben wat een beetje de heersende opinie/verwachting is over van wie we als eerste afscheid gaan nemen :P

Poll: Wie gaat als eerste dood?
Rick
Daryl
Glenn
Carl
Michonne
Carol
Maggie
Sasha
Abraham
Tara
Rosita
Eugene
Gabriel
Morgan
Alle 14 overleven het huidige seizoen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Doe maar Gabriel, Rosita, Eugene, Carl en Judith. Van Glenn hoop ik dat hij nog een tijdje blijft, de laatste seizoenen is hij steeds toffer geworden. Als ze hem op korte termijn eruit schrijven had ik hem liever dood zien gaan in die aflevering met Nicholas, aangezien dat dan écht als een 'shock' was aangekomen.

Gabriel voegt niks toe, hij heeft het licht nu wel gezien maar zie nog steeds weinig toekomst voor hem weggelegd. Eugene blijft een irritante vent. Rosita zie je ook weinig. Carl en Judith spreken voor zich.

Helaas is Morgan ook nog niet zo bijzonder sinds zijn terugkeer, maar op basis van seizoen 1 heb ik nog hoop voor hem. Hoop dat hij weer wat meer op de voorgrond zal treden, al moet eerst eens iemand die stok van hem doormidden breken.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 februari 2016 @ 16:14:04 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_160234194
Eugene _O_

En ik hoop dat Morgan nog lang met die stok blijft rondlopen, alleen mag hij wel wat minder miepen over het niet willen doden van de vijand. Juist leuk dat iemand gewoon met een stil, maar krachtig wapen loopt (behalve Daryl en Michonne) in plaats van altijd maar een vuurwapen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage vrijdag 26 februari 2016 @ 16:16:05 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160234250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik benieuwd ben wat een beetje de heersende opinie/verwachting is over van wie we als eerste afscheid gaan nemen :P

Alle aanwijzingen wijzen naar Glenn die nu al tien keer is ontsnapt aan de dood
pi_160240084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Vermecelli het volgende:
Gabriel denk ik. Die heeft op dit moment geen toegevoegde waarde
Denk niet dat Gabriel eruit gaat. waarschijnlijk dat hij heel belangrijk voor Rick gaat worden. Denk eerder dat Tara het volgende slachtoffer wordt.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:10:52 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160240465
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Bizar eigenlijk hoe het bij Rick en Daryl nog steeds misgaat bij de meest doorzichtige trucjes. Je truck met goods allebei achterlaten omdat je ergens een geluid hoort :') Je zou zeggen dat ze in die maanden/jaren on the road wel een soort van survival-instinct zouden hebben ontwikkeld.
In de meeste gevallen wel, maar als het de schrijvers even niet uitkomt zijn ze die opeens weer kwijt en veranderen ze in incapabele naïeve schoolmeisjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:13:14 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160240525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, omdat ik benieuwd ben wat een beetje de heersende opinie/verwachting is over van wie we als eerste afscheid gaan nemen :P

Poll: Wie gaat als eerste dood?
Rick
Daryl
Glenn
Carl
Michonne
Carol
Maggie
Sasha
Abraham
Tara
Rosita
Eugene
Gabriel
Morgan
Alle 14 overleven het huidige seizoen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gezien het de running gag is om de exoten het eerst dood te laten gaan kies ik voor Gabriel. Zijn arc van angsthazerige priester die redemption zoekt is zo ook wel een beetje is uitgespeeld. Zal zich ergens wel op een mooie manier opofferen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160243358
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:14 schreef heywoodu het volgende:
Eugene _O_

En ik hoop dat Morgan nog lang met die stok blijft rondlopen, alleen mag hij wel wat minder miepen over het niet willen doden van de vijand. Juist leuk dat iemand gewoon met een stil, maar krachtig wapen loopt (behalve Daryl en Michonne) in plaats van altijd maar een vuurwapen.
Ik denk dat de verhaallijn van Morgan sws nog niet af is. Ik zie het een beetje als Carol als duiveltje op Rick zijn schouder en Morgan als het engeltje. Of goed en kwaad/ ying en yang etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:55:54 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160243923
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Glenn. Ik geloof in die "The boy who cried wolf"theorie.
Dat was voor de wolf, niet voor Glenn, en The wolf is al dood. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160280206
Hopelijk krijgt Daryl nog wel zijn kruisboog terug. Die twee die op die motor wegreden zullen toch nog wel eens opduiken?
pi_160280951
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef Vermecelli het volgende:
Hopelijk krijgt Daryl nog wel zijn kruisboog terug. Die twee die op die motor wegreden zullen toch nog wel eens opduiken?
Ik dacht te begrijpen uit hun woorden dat ze terug gingen naar de groep waar ze van aan het vluchten waren, en ik vermoed dat dat de "Negan" groep is. Aangezien Negan zeker tevoorschijn gaat komen de komende weken, en Daryl's "You're gonna regret this" tegen die 2, verwacht ik wel dat Daryl's kruisboog terug komt ja :)
  Redactie Frontpage zondag 28 februari 2016 @ 13:11:30 #100
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_160281513
Een ouder artikel van Steven Yeung die Glenn speelt, waarbij Yeung ook ingaat op de comics. Alleen lezen als je comic #100 hebt gelezen. Het artikel gaat over zowel de serie als de comic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')