abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:57:03 #76
111843 Cassius
Something's fucky
pi_160147288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 08:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg zoals Eurlings hier tekeergaat. Nooit gezien. Dit was het moment waarop het CDA hem eruit had moeten trappen.
Dat hele congres is het terugkijken waard.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:05:32 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_160147496
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:07 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nee dan die Jan Mulder, da's een lekker ventje. :')
Het is gewoon een ex-voetballer. :')
Free Assange! Hack the Planet
Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:15:47 #78
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_160147741
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:57 schreef Cassius het volgende:

[..]

Dat hele congres is het terugkijken waard.
"Als u voor dit besluit bent moet u met u gele stembiljet tegen de motie stemmen. Ik herhaal: ..."
The White Zone is for loading and unloading only.
If you have to load or unload, go to the White Zone.
You'll love it. It's a way of life.
pi_160147843
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

"Als u voor dit besluit bent moet u met u gele stembiljet tegen de motie stemmen. Ik herhaal: ..."
Roemrucht%2BCDA%2Bcongres%2B(foto%2B3).jpg

Of anders kunt u met het blauwe stembiljet zowel vóór als tegen stemmen..
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_160148140
Eurlings is nu pas 42? Toch mooi, Nederland. We lieten onze infrastructuur gewoon over aan een mannetje. Nauwelijks droog achter de oren. Maar hij was wel heel slim. En knap. En kwam uit een politiek nest.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:54 schreef freako het volgende:

[..]

Klopt, dat bewijst Dion Graus: 1377 voorkeursstemmen in Limburg. :')

En Graus en Eurlings hebben, als ik dit topic moet geloven, naast hun Limburgse achtergrond blijkbaar nog een overeenkomst.
Jos van Rey! Grootste partij van Roermond. Waarom ook niet? Ik zie Eurlings ook wel overleven en terugkomen. Zolang hij maar niet daadwerkelijk veroordeeld wordt. Bij Graus zijn die aanklachten geseponeerd. Graus heeft Wilders ervan weten te overtuigen dat er niks aan de hand was (we mogen niet weten waar dat op gebaseerd is) en daarmee is de kous af.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:45:53 #81
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_160148484
Je laten mishandelen door Eurlings.. :') :D :') Dan heb je als mens toch wel aardig hard gefaald.
pi_160149014
Opmerkelijk dat dit nu pas de media bereikt.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:07:51 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160149074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:09 schreef yvonne het volgende:
Volgens Twitter is het Tesla Rolink.Volgens evert santegoeds is dit buitengewoon pijnlijk voor Eurlings

Ik dacht dat het voor dat fotomodel pijnlijker was.
Ja dat lijkt mij ook dat 't pijnlijker voor haar is. Ik had van hem niet verwacht dat ie zo is.
pi_160149138
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
Je laten mishandelen door Eurlings.. :') :D :') Dan heb je als mens toch wel aardig hard gefaald.
dat is zoiets als naast Patty Brard wakker worden.

in gewoon Nederlands heet hij trouwens Oorlings
pi_160167614
quote:
Het ex-fotomodel zou afgelopen oktober zijn aangevallen door Eurlings
Ik zie het niet gebeuren Eurlings die als een dolle hond zijn ex aanvalt op een feestje, neuh.
pi_160167941
Waar kennen Tessa en camiel elkaar eigenlijk van?
  woensdag 24 februari 2016 @ 08:04:26 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160168141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 03:20 schreef Za het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren Eurlings die als een dolle hond zijn ex aanvalt op een feestje, neuh.
Ik zie z'n advocaat anders alleen maar zeggen dat hij inhoudelijk niet op de affaire in wil gaan, het is dus niet zo dat Eurlings geen flauw idee heeft waar het over gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 februari 2016 @ 08:28:13 #88
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160168284
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 03:20 schreef Za het volgende:

[..]

Ik wel. Het lijkt me een naar mannetje en iemand die nogal snel boos wordt wanneer hij z'n zin niet krijgt, zoals een verwend nest dat vaak doet. Ook is hij het prototype coke gebruiker, wat misschien ook z'n belabberde staat van dienst in het bedrijfsleven verklaard.
pi_160168389
quote:
AMSTERDAM -
Zijn innige wens met de vrouw van zijn dromen een gezin te stichten, lijkt Camiel Eurlings (42) opnieuw in grote problemen te brengen. Dat is in elk geval hoe zijn directe omgeving aankijkt tegen de zeer ernstige beschuldigingen van Eurlings ex-vriendin Tessa Rolink aan zijn adres.

Eind december deed zij aangifte wegens zware mishandeling tegen de voormalig KLM-baas. Die zou haar ‘heftig en langdurig’ hebben mishandeld, zodat zij naar eigen zeggen ‘een hersenschudding, een gebroken elleboog, uitgescheurde oorbelgaatjes en kneuzingen en bloeduitstortingen over mijn hele lichaam opliep.’ Dit alles, volgens Tessa tegen een vriend, ‘nog naast alle psychische gevolgen.’

Psychische gevolgen die ervoor zorgden dat zij, hoewel het incident vorig jaar al op een julidag zou hebben plaatsgevonden, pas in december alle moed bijeen geraapt had om Eurlings bij de politie aan te klagen.
Een zegsvrouwe van de politie bevestigde gisteren tegenover deze krant de ‘aangifte door een 33-jarige vrouw tegen een 42-jarige man uit Limburg. De mishandeling zou in juli zijn gebeurd. Het onderzoek loopt nog.’

Dat Tessa zolang heeft gewacht, zou ook te maken hebben met de verwachte media-aandacht rond haar bekende ex-vriend, waarvan zij bang was die niet aan te kunnen. Na verloop van tijd besloot zij toch naar de politie te gaan, omdat volgens haar elke vrouwenmishandelaar gestraft dient te worden. Vrienden liet zij weten dat de aangifte zelfs louterend had gewerkt.
Zij hoopt dat Camiel wordt gestraft en hulp zal zoeken, zodat geen nieuwe slachtoffers meer vallen. In kleine kring voegde Tessa daaraan toe dat de vlam in de pan sloeg toen zij Camiel die middag vroeg of hij ‘eigenlijk niet gewoon op mannen viel.’

Model Tessa, bekend van covers van bladen als Marie-Claire, heeft haar roots in de chique omgeving van Bloemendaal en Santpoort. Ze leerde Camiel kennen op een van de hippe terrassen in Amsterdam-Zuid. Onbewust hielp zij Camiel zijn verdriet om Wendy Dubbeld te vergeten. Van zijn relatie met dit fotomodel had Camiel zich veel meer voorgesteld.

Het openlijk te volgen privéleven van hun president-directeur viel volstrekt verkeerd bij de KLM-top die van mening was dat Eurlings te veel zichtbaar was in ‘de bladen’ en veel te weinig op de werkvloer. Met prins Maurits, prinses Marilène en Wendy stond hij in Cannes zelfs op de rode loper bij het Filmfestival. Met Tessa deed hij aanmerkelijk rustiger aan, maar toen was het al te laat. Het paar werd nog wel gezien in Valkenburg, waar zij werd voorgesteld aan Camiels familie, onder wie zijn vader die daar burgemeester is. Opnieuw spraken daar hoge verwachtingen uit, maar eindigde de relatie na een paar maanden.

Tessa Rolink weigerde gisteren elk commentaar. Maar bronnen uit haar omgeving weten met zekerheid te vertellen dat zij ook grote problemen maakte met een vorige ex, toen aan die liefde een einde kwam. ‘Dat was een vermogende buitenlander en hem heeft zij het leven nog lang zuur heeft gemaakt. Uit frustratie, niet om geld. Ze komt zelf uit een redelijk vermogende familie. Ik kan me ook herinneren dat zij na de breuk over Camiel zei: ‘ik maak hem helemaal kapot.’’
Camiel Eurlings en zijn raadsman, advocaat Geert-Jan Knoops, kiezen er tot nu voor te zwijgen over de hele kwestie.

De sporen van het vermeende geweld zijn bij Tessa niet uitgewist. Strijdlustig tegen een ingewijde: ‘de foto’s van mijn verwondingen zitten in het politiedossier.’
http://www.telegraaf.nl/p(...)miel_RAZEND____.html

Waarschijnlijk is Kameel dus een kasthomo.
pi_160168402
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik wel. Het lijkt me een naar mannetje en iemand die nogal snel boos wordt wanneer hij z'n zin niet krijgt, zoals een verwend nest dat vaak doet. Ook is hij het prototype coke gebruiker, wat misschien ook z'n belabberde staat van dienst in het bedrijfsleven verklaard.
Exact.
Gutleut wurden im Mittelalter die Leprakranken, die Aussätzigen, genannt, weil man glaubte, dass ihre Not den Wohltätern Möglichkeiten gibt, sich durch gute Werke den Himmel zu verdienen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 08:41:21 #91
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160168412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:38 schreef Ericr het volgende:

[..]

Hahaha dat kan ook niemand echt verbazen.
In verscheidenheid verenigd
pi_160168504
quote:
In kleine kring voegde Tessa daaraan toe dat de vlam in de pan sloeg toen zij Camiel die middag vroeg of hij ‘eigenlijk niet gewoon op mannen viel.’
Wel een vals secreet trouwens, dat ze dat aan hem vroeg waar andere mensen bij waren.
Gutleut wurden im Mittelalter die Leprakranken, die Aussätzigen, genannt, weil man glaubte, dass ihre Not den Wohltätern Möglichkeiten gibt, sich durch gute Werke den Himmel zu verdienen.
pi_160168600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wel een vals secreet trouwens, dat ze dat aan hem vroeg waar andere mensen bij waren.
Ze had hem moeten betrappen in de gaybar. :D

:D
  Admin woensdag 24 februari 2016 @ 09:04:00 #94
2589 crew  yvonne
Mitochondriale Eva
pi_160168640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet?
It ain't over till the fat lady sings
pi_160168676
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet?
Dat staat er niet, maar volgens eerdere berichten zou het allemaal op een feestje hebben plaatsgehad.
pi_160168692
quote:

[..]

Kan hij mooi een boek schrijven over hoe het is om als Christen uit de kast te komen en hoe hij met zichzelf heeft geworsteld.
Op donderdag 9 juni 2016 08:43 schreef -supergirl- het volgende:
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:09:29 #97
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160168704
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan hij mooi een boek schrijven over hoe het is om als Christen uit de kast te komen en hoe hij met zichzelf heeft geworsteld.
Volgend jaar Camiel in The Passion en daarna onder contract bij Van Den Ende.
In verscheidenheid verenigd
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:10:26 #98
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160168716
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:08 schreef Chai het volgende:

[..]

En dan met Dibi trouwen en een gayclub oprichten.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:10:32 #99
61646 Copycat
Health Hazard
pi_160168717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:07 schreef hpeopjes het volgende:

Dat staat er niet, maar volgens eerdere berichten zou het allemaal op een feestje hebben plaatsgehad.
En dus maak jij de sprong naar de conclusie dat ze dat voor het gehoor van anderen heeft gevraagd? En dus een vals secreet is?
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160168732
quote:
5s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus maak jij de sprong naar de conclusie dat ze dat voor het gehoor van anderen heeft gevraagd? En dus een vals secreet is?
Jep.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')