abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 22 februari 2016 @ 14:06:32 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160117280
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_160119380
Analyse: Bij Brexit worden oude rekeningen vereffend
door Ronald van Gessel
BRUSSEL -
De twee dagen buffelen voor de Britse premier Cameron in Brussel lijken voor niets te zijn geweest, het Britse ’nee-kamp’ scherpt de messen. Daarmee is het referendum toch bepalend geworden voor de vraag of de Britten in de EU blijven.
Tot die tijd zal het onduidelijk blijven hoe deze ’cliffhanger’ gaat aflopen. De Londense City was blij met het resultaat van Cameron, de geldmachine kan blijven draaien. Maar de geest is uit de fles, zelfs binnen Camerons eigen partij klinkt de roep op de EU te verlaten steeds luider.
Failliet
Gezien de nauwe banden met de VS en de contacten overgehouden aan de oude kolonies is het Verenigd Koninkrijk in feite de enige EU-lidstaat die het op eigen houtje zou kunnen proberen zonder acuut failliet te gaan.
Slecht voor het financiële hart van de Londense City, slecht voor Europa dat zonder een belangrijke partner verder zou moeten. Hoewel alles wat Cameron heeft binnengehaald weer vervalt als de Britten ’no’ stemmen, heeft hij toch bewezen dat het ’Brusselse dictaat’ niet langer heilig is. Ook Nederland zou graag waar dat mogelijk is nationale wetgeving laten prevaleren.
Tulpenbol
Voor ons land en eigenlijk alle overige lidstaten zou een leven buiten de EU acute zelfmoord betekenen. De gulden zou zo duur worden dat we geen pakje boter of tulpenbol meer kunnen exporteren en 25 procent werkloosheid is dan geen illusie meer. Opbreken van de euro zou alle eurolanden om zeep helpen en de Oost-Europese landen redden het niet zonder subsidies.
De komende maanden worden cruciaal om de Britten bij de les te houden. De Britten moeten er echter rekening mee houden dat als ze zouden vertrekken, Europa hun niet dezelfde gunstige voorwaarden zou bieden als bijvoorbeeld Noorwegen in de Europese Economische Ruimte. Er ligt dan oud zeer en een handelsoorlog met tariefmuren is niet ondenkbaar.
http://www.telegraaf.nl/d(...)gen_vereffend__.html

We zien hier weer de bekende tactiek van de dictators v.d.EU
Terwijl juist de landen die niet in de EU zitten bijna geen last hebben van de crisis , hooguit van de dwingelarij van Brussel.
Het noorden van europa houd het zuiden en oosten van europa op de been, maar ondertussen zien we geen verbeteringen, sociaal,economisch en technologisch.
Het verhaaltje loopt stuk op de torenhoge belastingen de stijgende werkeloosheid en de negatieve vooruitzichten voor de burgers.
M.b.t. Engeland is het dreigen en het geheven vingertje al weer gaande.Is de brit nog gevoelig voor die retoriek of stemmen ze massaal Nee?
There is only one religion
  maandag 22 februari 2016 @ 15:42:20 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160119470
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:59 schreef DeMolay het volgende:
En nu ik goed kijk is buddahs teken niet hetzelfde (hand met gestrekte vingers naar beneden wijzend )
Hermetisme wordt terug herleid naar 300 voor Christus? Dat komt al bijna overeen met het bestaan van Buddha. Handel en oorlogen tussen perzie en India waren er in die tijd ook al volgens mij. :) Zou dus op zich best mogelijk zijn.

Hoe staan de Emerald tablets met elkaar in verhouding? Die van Toth of die van Trismegistus; of zijn ze hetzelfde?

Verder riekt het zover naar TRU, alchemy, Toth de Atlantier... ik weet niet hoor! :)

Wel interessant!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:56:44 #4
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160131446
Rozekruisers,Vrijmetselaarij you name me :D]


en nee ik dacht dat6 ik duidelijk was "EGYPTE"

Als je met mij nu een "welles nietus aangaat ben ik snel klaar "
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160135901
Ik had Brexit al genoemd maar er schijnt in de EU toren meer gaande te zijn, had er weinig van gezien in de media maar tot mijn verbazing stond het op de schreeuwlelijk site van Alex Jones.
De linkse scepter begint rare trekjes te vertonen.

Last month, we documented the burgeoning spat between Brussels and Poland over the latter’s move to approve new laws that allow the conservative (and eurosceptic) Law and Justice (PiS) government to name the chiefs of public TV and radio, and select judges for Poland’s constitutional court.
In response to a bloc-wide backlash, Polish minister Zbigniew Ziobro sent a letter to EU commissioner Gunther Oettinger in which Ziobro dismissed criticism of the new laws as “silly.”
Oettinger earlier suggested that Poland be put under supervision for possible violations of democratic principles and after the Polish Wprost weekly ran a cover depicting Angela Merkel, Jean Claude-Juncker, and other eurocrats as Nazis who “want to supervise Poland again,” Brussels hit back by launching a review of the country’s new media laws. Under the “rule of law” mechanism, the EU Commission can compel member states to change measures that pose “a systematic threat” to democracy.



But that’s not all. According to comments from French President Francois Hollande on Friday, Europe could move to “suspend” countries in which far-right governments rise to power.
“French President Francois Hollande warned Friday that an EU member state could be sanctioned if the extreme-right came to power there — and could even be suspended from the bloc,” AFP reports.
“A country can be suspended from the European Union,” the President told France Inter radio.
“Human rights watchdog the Council of Europe last week expressed concern at legislative changes proposed by Poland’s new right-wing government that have been described both at home and abroad as unconstitutional and undemocratic,” AFP goes on to say, adding that “similar concerns have been expressed about Hungary’s right-wing Prime Minister Viktor Orban.”
“When the freedom of the media is in danger, when constitutions and human rights are under attack, Europe must not just be a safety net. It must put in place procedures to suspend (countries) — it can go that far,” Hollande said.
“Checks,” he said, are necessary on Poland.
There are a couple of things to note here. First, it’s not at all clear why it should be up to France how another country’s citizens vote. Indeed, there’s something terribly ironic about the idea of punishing a country for their voting preferences in the name of democracy. There’s certainly nothing democratic about telling entire countries who they’re allowed to elect.
Second, Hollande’s comments seem to reflect fears that the worsening refugee crisis has led to a revival of nationalism in Europe. Between the growing support for PEGIDA, which staged bloc-wide rallies earlier this month)…


...it's clear that the far-right is indeed staging a comeback. One wonders how many nations Hollande and Brussels are prepared to "suspend."
Or perhaps it's the other way around. Given the shifting sentiment, perhaps the far-right will "suspend" the bloc's Francois Hollandes for failing to keep Western Europe secure in the face of myriad threats to the bloc's territorial inegrity and cultural heritage.
http://www.infowars.com/f(...)ar-right-polticians/

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 23-02-2016 00:16:56 ]
There is only one religion
  dinsdag 23 februari 2016 @ 07:31:22 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160138259
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:39 schreef Dance99Vv het volgende:
Analyse: Bij Brexit worden oude rekeningen vereffend
door Ronald van Gessel
BRUSSEL -
De twee dagen buffelen voor de Britse premier Cameron in Brussel lijken voor niets te zijn geweest, het Britse ’nee-kamp’ scherpt de messen. Daarmee is het referendum toch bepalend geworden voor de vraag of de Britten in de EU blijven.
Tot die tijd zal het onduidelijk blijven hoe deze ’cliffhanger’ gaat aflopen. De Londense City was blij met het resultaat van Cameron, de geldmachine kan blijven draaien. Maar de geest is uit de fles, zelfs binnen Camerons eigen partij klinkt de roep op de EU te verlaten steeds luider.
Failliet
Gezien de nauwe banden met de VS en de contacten overgehouden aan de oude kolonies is het Verenigd Koninkrijk in feite de enige EU-lidstaat die het op eigen houtje zou kunnen proberen zonder acuut failliet te gaan.
Slecht voor het financiële hart van de Londense City, slecht voor Europa dat zonder een belangrijke partner verder zou moeten. Hoewel alles wat Cameron heeft binnengehaald weer vervalt als de Britten ’no’ stemmen, heeft hij toch bewezen dat het ’Brusselse dictaat’ niet langer heilig is. Ook Nederland zou graag waar dat mogelijk is nationale wetgeving laten prevaleren.
Tulpenbol
Voor ons land en eigenlijk alle overige lidstaten zou een leven buiten de EU acute zelfmoord betekenen. De gulden zou zo duur worden dat we geen pakje boter of tulpenbol meer kunnen exporteren en 25 procent werkloosheid is dan geen illusie meer. Opbreken van de euro zou alle eurolanden om zeep helpen en de Oost-Europese landen redden het niet zonder subsidies.
De komende maanden worden cruciaal om de Britten bij de les te houden. De Britten moeten er echter rekening mee houden dat als ze zouden vertrekken, Europa hun niet dezelfde gunstige voorwaarden zou bieden als bijvoorbeeld Noorwegen in de Europese Economische Ruimte. Er ligt dan oud zeer en een handelsoorlog met tariefmuren is niet ondenkbaar.
http://www.telegraaf.nl/d(...)gen_vereffend__.html

We zien hier weer de bekende tactiek van de dictators v.d.EU
Terwijl juist de landen die niet in de EU zitten bijna geen last hebben van de crisis , hooguit van de dwingelarij van Brussel.
Het noorden van europa houd het zuiden en oosten van europa op de been, maar ondertussen zien we geen verbeteringen, sociaal,economisch en technologisch.
Het verhaaltje loopt stuk op de torenhoge belastingen de stijgende werkeloosheid en de negatieve vooruitzichten voor de burgers.
M.b.t. Engeland is het dreigen en het geheven vingertje al weer gaande.Is de brit nog gevoelig voor die retoriek of stemmen ze massaal Nee?
dat landen in een spagaat zitten was nu juist de opzet. Al deze grappen en fratsen zijn 1954 opgesteld
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 07:32:59 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160138266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:04 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik had Brexit al genoemd maar er schijnt in de EU toren meer gaande te zijn, had er weinig van gezien in de media maar tot mijn verbazing stond het op de schreeuwlelijk site van Alex Jones.
De linkse scepter begint rare trekjes te vertonen.

Last month, we documented the burgeoning spat between Brussels and Poland over the latter’s move to approve new laws that allow the conservative (and eurosceptic) Law and Justice (PiS) government to name the chiefs of public TV and radio, and select judges for Poland’s constitutional court.
In response to a bloc-wide backlash, Polish minister Zbigniew Ziobro sent a letter to EU commissioner Gunther Oettinger in which Ziobro dismissed criticism of the new laws as “silly.”
Oettinger earlier suggested that Poland be put under supervision for possible violations of democratic principles and after the Polish Wprost weekly ran a cover depicting Angela Merkel, Jean Claude-Juncker, and other eurocrats as Nazis who “want to supervise Poland again,” Brussels hit back by launching a review of the country’s new media laws. Under the “rule of law” mechanism, the EU Commission can compel member states to change measures that pose “a systematic threat” to democracy.

[ afbeelding ]

But that’s not all. According to comments from French President Francois Hollande on Friday, Europe could move to “suspend” countries in which far-right governments rise to power.
“French President Francois Hollande warned Friday that an EU member state could be sanctioned if the extreme-right came to power there — and could even be suspended from the bloc,” AFP reports.
“A country can be suspended from the European Union,” the President told France Inter radio.
“Human rights watchdog the Council of Europe last week expressed concern at legislative changes proposed by Poland’s new right-wing government that have been described both at home and abroad as unconstitutional and undemocratic,” AFP goes on to say, adding that “similar concerns have been expressed about Hungary’s right-wing Prime Minister Viktor Orban.”
“When the freedom of the media is in danger, when constitutions and human rights are under attack, Europe must not just be a safety net. It must put in place procedures to suspend (countries) — it can go that far,” Hollande said.
“Checks,” he said, are necessary on Poland.
There are a couple of things to note here. First, it’s not at all clear why it should be up to France how another country’s citizens vote. Indeed, there’s something terribly ironic about the idea of punishing a country for their voting preferences in the name of democracy. There’s certainly nothing democratic about telling entire countries who they’re allowed to elect.
Second, Hollande’s comments seem to reflect fears that the worsening refugee crisis has led to a revival of nationalism in Europe. Between the growing support for PEGIDA, which staged bloc-wide rallies earlier this month)…


...it's clear that the far-right is indeed staging a comeback. One wonders how many nations Hollande and Brussels are prepared to "suspend."
Or perhaps it's the other way around. Given the shifting sentiment, perhaps the far-right will "suspend" the bloc's Francois Hollandes for failing to keep Western Europe secure in the face of myriad threats to the bloc's territorial inegrity and cultural heritage.
http://www.infowars.com/f(...)ar-right-polticians/
kortom oorlog
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 08:43:39 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160138754
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:56 schreef DeMolay het volgende:
Rozekruisers,Vrijmetselaarij you name me :D
Probleem, voor mij, met dat soort complot groepen is dat bijna alles vanuit religie wordt beredeneerd en bestreden. Ik heb niks met religie. ;)

Zo ook Baphomet overigens.

quote:
en nee ik dacht dat6 ik duidelijk was "EGYPTE"
Je bent alles behalve duidelijk. ;)
quote:
Als je met mij nu een "welles nietus aangaat ben ik snel klaar "
Ik ben niet uit op een welles - nietes :N Ik vond alleen de stelling Buddha is Baphomet heel bijzonder. Daar zou ik graag meer van weten.

Is Boeddha dan Baphomet geworden, omdat de boeddhistische leer naar het westen kwam? Of was het andersom? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:12:06 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160179834
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 24 februari 2016 @ 18:28:24 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160181143
quote:
Thanks.

Hi hi ho ho, funny how interesting neuro science & decoding the brain, wat een stelletje engnekken aan die tafel olv big nose. Natuurlijk wordt het gebracht om psychopaten te ontmaskeren. Ja ja de meeste psychopaten vind je nog altijd aan de top en niet in onze maatschappij maar die zullen de dans wel ontspringen. 1984 Alleen wat jaren later. Straks worden we ingedeeld in groep zus en zo en krijg je een gekleurde overal aan, als je uit het lijntje denkt komt de dunkpolitie eraan :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160181550
Filmpje dat duidelijk net iets te veel is geïnspireerd door hollywood.
Conscience do cost.
pi_160182606
Die peiling over who would you trust with your thoughts is wel lachwekkend.

Focussen op de bangmakerij maar de maker van het (selectief gemonteerde) filmpje negeert dat 60+% zegt niemand met zijn/haar gedachten te vertrouwen.

Bangmakerij imho.
pi_160182627
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

. Straks worden we ingedeeld in groep zus en zo en krijg je een gekleurde overal aan, als je uit het lijntje denkt komt de dunkpolitie eraan :o
Hoelang nog voor dit werkelijkheid is denk je?
pi_160182810
Maar goed dat duurt nog wat jaartjes, voor nu (in amerika) doen ze het met deze manier

Als je Alex jones steunt of matriaal ervan verspreid ben je al een gevaar voor de staat, domestic terrorist.
There is only one religion
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:14:56 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160184017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:31 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar goed dat duurt nog wat jaartjes, voor nu (in amerika) doen ze het met deze manier

Als je Alex jones steunt of matriaal ervan verspreid ben je al een gevaar voor de staat, domestic terrorist.
The list goes on and on, mn de christenen zijn de sjaak. Opmerkelijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160184406
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:31 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar goed dat duurt nog wat jaartjes, voor nu (in amerika) doen ze het met deze manier

Als je Alex jones steunt of matriaal ervan verspreid ben je al een gevaar voor de staat, domestic terrorist.
AJ werkt voor de staat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160184454
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

The list goes on and on, mn de christenen zijn de sjaak. Opmerkelijk.
Zo raar is dat niet, extremistische christenen zijn qua domestic terrorism het grootste probleem dat de VS kent.
pi_160184968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet, extremistische christenen zijn qua domestic terrorism het grootste probleem dat de VS kent.
Ik denk de (in)security forces en MSM veel grotere problemen zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:44:56 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160185100
Er worden anders weinig aanslagen door christelijke organisaties gepleegd. Ze zijn de sjaak omdat ze tegen LGBT zouden kunnen zijn dus past niet in het straatje. Want mag niet, ist verboten. Alles en iedereen die maar wat afwijkt van wat de overheid niet aanstaat en niet kan gebruiken, staat op die lijst.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160185203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Er worden anders weinig aanslagen door christelijke organisaties gepleegd.
Gezien de Amerikaanse overheid voornamelijk pacht onder christelijke invloeden te zijn en ze ook nog eens alle (hoax-)aanslagen zelf gecoördineerd hebben is dat allicht wat voorbarig.
Conscience do cost.
pi_160185204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Er worden anders weinig aanslagen door christelijke organisaties gepleegd.
Pardonnement? Dit is echt klinkklare onzin. In de VS is het een "relatief groot" probleem.
quote:
Ze zijn de sjaak omdat ze tegen LGBT zouden kunnen zijn dus past niet in het straatje. Want mag niet, ist verboten. Alles en iedereen die maar wat afwijkt van wat de overheid niet aanstaat en niet kan gebruiken, staat op die lijst.
Waar haal je die zogenaamde LGBT agenda nu weer vandaan?
  woensdag 24 februari 2016 @ 20:49:32 #22
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160185306
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Pardonnement? Dit is echt klinkklare onzin. In de VS is het een "relatief groot" probleem.

[..]

Waar haal je die zogenaamde LGBT agenda nu weer vandaan?
Je hebt het die video niet eens bekeken of anders weinig van meegekregen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160185383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je hebt het die video niet eens bekeken of anders weinig van meegekregen.
Nee ik doel gewoon op de agenda.

En je hebt het niet aan het juiste eind mbt die extreme christenen. Die halen nogal wat uit in de VS. Domestic terrorism heet dat.
pi_160187520
Alleen al aanslagen op abortus-klinieken in de VS als voorbeeld voor christelijk terreur in de VS :)
pi_160190362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Er worden anders weinig aanslagen door christelijke organisaties gepleegd. Ze zijn de sjaak omdat ze tegen LGBT zouden kunnen zijn dus past niet in het straatje. Want mag niet, ist verboten. Alles en iedereen die maar wat afwijkt van wat de overheid niet aanstaat en niet kan gebruiken, staat op die lijst.
Heb je enig idee wat christelijk-conservatieven uitvreten bij planned-parenthood en gelijksoortige klinieken? Doodsbedreigingen, brandjes stichten, schietpartijen, ernstige intimidatie van medewerkers en patiënten Je hoeft geen bomgordel te hebben om terreur toe te passen.

Overigens lgbt agenda? Echt? Je hebt het over een land waar ze wetten willen invoeren die erop neer komen dat je je broek moet laten zakken en je genitaliën moet laten zien aan een sekse-inspecteur voor je het toilet in mag. In andere staten zijn ze wat minder direct: daar moet je een dna-test ondergaan voor je naar de wc zou mogen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')