abonnement Unibet Coolblue
pi_160233346
Man dit is echt de cringiest cringe die ik in mijn leven heb meegemaakt
Ga weg
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:53:05 #177
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_160235359
quote:
Zoveeeel kijkers :?
Serieus ik kan me weinig oninteressanters bedenken dan de zaterdagochtend van een 12jarig meisje :')
:')
pi_160236305
Blijf Enzo Knol trouwens wel gewoon een baas vinden.

Die gozer doet wat hij wil, en ik vind hem wel oprecht over komen. Het is niet dat nu hij beroemd is, hij bepaalde 'nerd' vrienden opeens links laat liggen. Hij gaat in principe hetzelfde om met een Humberto Tan als een of andere te dikke kneus die regelmatig bij hem thuis komt met een kop vol puisten.
pi_160238199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat ik nog het mooiste van allemaal vind.

Er is een jonge gastje die heet Job (doemaargamen) van ik gok een jaartje of 15/16. Die dude van 38 heeft dus meerdere (expose) afleveringen aan dat jochie besteed, om dat hij filmpjes maakt in waar hij acteert. En dat mag niet volgens hem want op Youtube moet het altijd echt zijn. (Want hij is 38, is leraar, heeft 2 kids, heeft veel ervaring, heeft lekker wijf, kent alle youtubers.. blablabla).

Dat joch heeft hem totaal genegeerd. Toen ging hij in filmpjes echt opmerkingen maken als "ik heb Job proberen te beschermen maar je reageert niet op mijn filmpjes", en "je kon reageren via whatsapp of skype maar dat heb je niet gedaan". :{ :') :') :')

Daarna komt hij met dit soort filmpjes "nu is het klaar" _O- :

Hij gaat hij ook nog een aantal tieners bedreigen (waaronder een oud leerling) :').
Wat ik eigenlijk het ergste vind zijn al die positieve reacties op zijn filmpjes. Ik had toch op zijn minst wat reacties verwacht waarin mensen net zoals in dit topic zich afvragen waar die vent mee bezig is, maar er staat daadwerkelijk een hele community achter hem. :{
pi_160239097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat ik nog het mooiste van allemaal vind.

Er is een jonge gastje die heet Job (doemaargamen) van ik gok een jaartje of 15/16. Die dude van 38 heeft dus meerdere (expose) afleveringen aan dat jochie besteed, om dat hij filmpjes maakt in waar hij acteert. En dat mag niet volgens hem want op Youtube moet het altijd echt zijn. (Want hij is 38, is leraar, heeft 2 kids, heeft veel ervaring, heeft lekker wijf, kent alle youtubers.. blablabla).

Dat joch heeft hem totaal genegeerd. Toen ging hij in filmpjes echt opmerkingen maken als "ik heb Job proberen te beschermen maar je reageert niet op mijn filmpjes", en "je kon reageren via whatsapp of skype maar dat heb je niet gedaan". :{ :') :') :')

Daarna komt hij met dit soort filmpjes "nu is het klaar" _O- :

Hij gaat hij ook nog een aantal tieners bedreigen (waaronder een oud leerling) :').
Waar maakt die gast zich druk om? Waarom zou die Job zich moeten verantwoorden omdat zijn filmpjes nep zijn? Dat zijn de meeste prankfilmpjes. Zit die gast ook zo naar 'achter gesloten deuren' en weet ik wat voor neppe shit op tv te kijken. Of mag het op tv wel nep zijn?
pi_160241738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk het ergste vind zijn al die positieve reacties op zijn filmpjes. Ik had toch op zijn minst wat reacties verwacht waarin mensen net zoals in dit topic zich afvragen waar die vent mee bezig is, maar er staat daadwerkelijk een hele community achter hem. :{
Wat zitten al die retards te lullen over squads? Wat zijn dat?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160255184
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:53 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat zitten al die retards te lullen over squads? Wat zijn dat?
Zo kun je dikkere billen kweken.

Nee zijn vriendengroepen
pi_160255249
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:03 schreef Chasingrainbows het volgende:

[..]

Zo kun je dikkere billen kweken.

Nee zijn vriendengroepen
'vrienden'
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160278639
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:53 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat zitten al die retards te lullen over squads? Wat zijn dat?
Ook zo iets. :') Paar van die jonge youtubers zijn vrienden met elkaar en ze noemen zichzelf 'the squad' om anderen te intimideren. :') Want ja, je zou maar niet in the squad zitten.
pi_160281009
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 10:38 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ook zo iets. :') Paar van die jonge youtubers zijn vrienden met elkaar en ze noemen zichzelf 'the squad' om anderen te intimideren. :') Want ja, je zou maar niet in the squad zitten.
Ik zag een filmpje van die snapking-mongool die zn camera richtte op een groepje van 15 12-jarigen ergens 30 meter verderop en zei erbij 'squad'.... 8)7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 28 februari 2016 @ 22:05:36 #186
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_160298748
Zoveel shitzooi op Youtube. Iedereen wil idd knaken er mee verdienen en als ze nou echt met iets leuks komen. Nee, het is of allemaal gamevideos of die stomme 'pranks', die nu helemaal hot zijn.

De enige vlogger die ik volg is Casey Neistat, maar die komt tenminste ergens, doet tenminste nog wat en filmt redelijk professioneel (al deed ie voor het vloggen al meer filmwerk). In Nederland alleen maar shit. En dan heb je nog die Ties, die blijkbaar gek is op Casey Neistat en ook zo probeert te filmen/vloggen/monteren en zelfs dezelfde muziek gebruikt. Te triest voor woorden.

Hier trouwens nog een leuke, met een leeg leven;
Mitchel Drop


Volgens mij is ie hartstikke homo en weet hij dat zelf nog niet (hij heeft een vriendinnetje, die ook vlogt), maar dat moet ie verder lekker zelf weten.
pi_160299310
Jezus die hoort echt in een kast thuis ja. :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 28 februari 2016 @ 22:36:38 #188
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_160300332
Maakt mij niet uit wat je bent hoor, maar je hoeft er niet over te liegen. :)
  maandag 29 februari 2016 @ 01:48:21 #189
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_160304269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:26 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Waar maakt die gast zich druk om? Waarom zou die Job zich moeten verantwoorden omdat zijn filmpjes nep zijn? Dat zijn de meeste prankfilmpjes. Zit die gast ook zo naar 'achter gesloten deuren' en weet ik wat voor neppe shit op tv te kijken. Of mag het op tv wel nep zijn?
Waarom maakt een 38-jaar oude gast zich uberhaupt druk om wat een 16-jarige jongen uitspookt? :')
Permanent Verbannen
pi_160304522
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef JK het volgende:
De enige vlogger die ik volg is Casey Neistat, maar die komt tenminste ergens, doet tenminste nog wat en filmt redelijk professioneel (al deed ie voor het vloggen al meer filmwerk).
Dit.
De vlogs van Casey zijn dan ook redelijk uniek kwa productie waarde. De tijd die hij er in stopt om iedere vlog aangenaam kijkbaar te maken is dan ook duidelijk te merken. Je kan het een lul van een kerel vinden, maar zijn vlogs zijn productietechnisch gezien top-notch :Y *O* *O*
pi_160304648
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 22:05 schreef JK het volgende:
Zoveel shitzooi op Youtube. Iedereen wil idd knaken er mee verdienen en als ze nou echt met iets leuks komen. Nee, het is of allemaal gamevideos of die stomme 'pranks', die nu helemaal hot zijn.

De enige vlogger die ik volg is Casey Neistat, maar die komt tenminste ergens, doet tenminste nog wat en filmt redelijk professioneel (al deed ie voor het vloggen al meer filmwerk). In Nederland alleen maar shit. En dan heb je nog die Ties, die blijkbaar gek is op Casey Neistat en ook zo probeert te filmen/vloggen/monteren en zelfs dezelfde muziek gebruikt. Te triest voor woorden.

Hier trouwens nog een leuke, met een leeg leven;
Mitchel Drop


Volgens mij is ie hartstikke homo en weet hij dat zelf nog niet (hij heeft een vriendinnetje, die ook vlogt), maar dat moet ie verder lekker zelf weten.
Is idd gay lijkt me.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160304718
Eigen filmpje. En het is niet echt een vlog, maar ik kijk veel liever naar dashcammers die commentaar leveren op dingen die ze kut vinden in't verkeer dan mensen die hun leven filmen en net doen alsof alles fantastisch is.
  maandag 29 februari 2016 @ 09:04:33 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160306931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:51 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk het ergste vind zijn al die positieve reacties op zijn filmpjes. Ik had toch op zijn minst wat reacties verwacht waarin mensen net zoals in dit topic zich afvragen waar die vent mee bezig is, maar er staat daadwerkelijk een hele community achter hem. :{
De tering wat een klapmongool. Er zijn serieus mensen die hier voor hun lol naar kijken? :')
  maandag 29 februari 2016 @ 09:07:53 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_160306958
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Eigen filmpje. En het is niet echt een vlog, maar ik kijk veel liever naar dashcammers die commentaar leveren op dingen die ze kut vinden in't verkeer dan mensen die hun leven filmen en net doen alsof alles fantastisch is.
Nee dit is ook kut.
pi_160307751
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Eigen filmpje. En het is niet echt een vlog, maar ik kijk veel liever naar dashcammers die commentaar leveren op dingen die ze kut vinden in't verkeer dan mensen die hun leven filmen en net doen alsof alles fantastisch is.
Het probleem is alleen dat jij de retard bent in het verkeer. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160307975
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:19 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Is idd gay lijkt me.
Was na 2 seconden wel al duidelijk.
pi_160308004
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Eigen filmpje. En het is niet echt een vlog, maar ik kijk veel liever naar dashcammers die commentaar leveren op dingen die ze kut vinden in't verkeer dan mensen die hun leven filmen en net doen alsof alles fantastisch is.
Nee, dit is echt nog duizend keer kanslozer. :')
pi_160308330
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Eigen filmpje. En het is niet echt een vlog, maar ik kijk veel liever naar dashcammers die commentaar leveren op dingen die ze kut vinden in't verkeer dan mensen die hun leven filmen en net doen alsof alles fantastisch is.
Mensen die doen alsof ze een fantastische chauffeur zijn :')
pi_160309481
Nederlands Kampioen Paaltjesoverhethoofdzien 2015 gaat anderen bekritiseren over hun rijgegedrag :')
pi_160312664
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Eigen filmpje. En het is niet echt een vlog, maar ik kijk veel liever naar dashcammers die commentaar leveren op dingen die ze kut vinden in't verkeer dan mensen die hun leven filmen en net doen alsof alles fantastisch is.
Dit is helemaal kut
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')