abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:28:17 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180797307
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:19 schreef Armani XL het volgende:

[..]

We hebben gelukkig rechtsbijstand dus als de tegenpartij niet reageert geven we het lekker uit handen.

[..]

Wat blikschade en een woedende vrouw...
Kan me voorstellen, ik zou ook pissed zijn.

Geen WA+ of All Risk verzekering? Dan idd de RB het laten regelen.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:28:59 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180797327
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:51 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik las bumper :@
Vreemde associaties heb je bij mijn posts :6
Wullie bin KOEL Soneal
pi_180797348
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan me voorstellen, ik zou ook pissed zijn.

Geen WA+ of All Risk verzekering? Dan idd de RB het laten regelen.
WA beperkt casco, auto is 7 jaar oud dus was niet te moeite om hem all-risk te gaan verzekeren.

We wachten nog ff op het schadeformulier van de tegenpartij. Als die morgen niet binnen is ga ik de RBV inschakelen. Gelukkig zijn er getuigen en hebben we de nummers.
Let's all go play Nagasaki. We can all get vaporized. Hold my hand. let's turn to ash. I see you on the other side.
Let's all go play Nagasaki. What a lovely way to die. A final show and we all go. So no one has to say goodbye.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:39:17 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180797569
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:30 schreef Armani XL het volgende:

[..]

WA beperkt casco, auto is 7 jaar oud dus was niet te moeite om hem all-risk te gaan verzekeren.

We wachten nog ff op het schadeformulier van de tegenpartij. Als die morgen niet binnen is ga ik de RBV inschakelen. Gelukkig zijn er getuigen en hebben we de nummers.
Of dat wel of niet de moeite is hangt vooral van je no-claim af.
Mijn auto is 19 jaar oud en all-risk verzekerd.... WA beperkt casco scheelt me maar een paar euro per maand, en dat vind ik het gezeik niet waard als er een keer wat is.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_180797677
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of dat wel of niet de moeite is hangt vooral van je no-claim af.
Mijn auto is 19 jaar oud en all-risk verzekerd.... WA beperkt casco scheelt me maar een paar euro per maand, en dat vind ik het gezeik niet waard als er een keer wat is.
Maar wij hadden helemaal niets opgebouwd (0 schadevrije jaren) dus is de premie al hoog genoeg. En in dit geval is het gelukkig een zwart/wit verhaal met een duidelijke schuldige.
Let's all go play Nagasaki. We can all get vaporized. Hold my hand. let's turn to ash. I see you on the other side.
Let's all go play Nagasaki. What a lovely way to die. A final show and we all go. So no one has to say goodbye.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:47:48 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180797808
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:43 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Maar wij hadden helemaal niets opgebouwd (0 schadevrije jaren) dus is de premie al hoog genoeg. En in dit geval is het gelukkig een zwart/wit verhaal met een duidelijke schuldige.
Nee, dan hakt het er idd in, toen mijn zoon mijn auto overnam betaalde hij WA+ meer dan het dubbele van wat ik voor All Risk betaalde, en dat was toen ook al een auto van 16 jaar oud.
Maar goed, hij was 21, had nog niets opgebouwd, en het was een Honda Civic.... het was dan wel het supersaaie sedan model, maar jonge knullen icm Honda Civic is een alarmbellen dingetje bij verzekeraars :')

Erger nog: zijn vriendin (inmiddels vrouw) had een 11 jaar jongere Peugeot 107 en als hij die All Risk had willen verzekeren was dat nog goedkoper geweest :')
Wullie bin KOEL Soneal
pi_180799399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vreemde associaties heb je bij mijn posts :6
Aanrijding ... bumper .... is toch niet z vreemd?
pi_180937129
Afgelopen maandag toch maar RB gebeld en het uit handen gegeven. Tegenpartij laat niets meer van zich horen )tot op heden'.
Bij het aangeven bij RB kenteken van de tegenpartij doorgegeven en ja hoor, geen verzekeringen op het voertuig geregistreerd. Geen wonder dat ze zich stil houden :{

Schade is vastgesteld op 1200 euro. Gelukkig was het een bedrijfsbusje en hebben we mail- en whatsapp wisselingen waarin ze toegeven in het ongeluk betrokken te zijn geweest.
pi_180937441
hopen dat de RB het snel afhandelt.
37: irregulier, uniek n kubisch priemgetal, tevens gecentreerd hexagonaal getal en stergetal.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:05:44 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180937717
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 11:36 schreef Armani XL het volgende:
Afgelopen maandag toch maar RB gebeld en het uit handen gegeven. Tegenpartij laat niets meer van zich horen )tot op heden'.
Bij het aangeven bij RB kenteken van de tegenpartij doorgegeven en ja hoor, geen verzekeringen op het voertuig geregistreerd. Geen wonder dat ze zich stil houden :{

Schade is vastgesteld op 1200 euro. Gelukkig was het een bedrijfsbusje en hebben we mail- en whatsapp wisselingen waarin ze toegeven in het ongeluk betrokken te zijn geweest.
Je weet dat je op de site van de RDW direct kunt zien of een auto verzekerd is h, met een marge van een X-termijn.
https://ovi.rdw.nl/

Gewoon het kenteken invoeren, en dan bij status van het voertuig.
Wullie bin KOEL Soneal
pi_180937900
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet dat je op de site van de RDW direct kunt zien of een auto verzekerd is h, met een marge van een X-termijn.
https://ovi.rdw.nl/

Gewoon het kenteken invoeren, en dan bij status van het voertuig.
WAM verzekerd: Nee
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 12:19:39 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180937960
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 12:15 schreef Armani XL het volgende:

[..]

WAM verzekerd: Nee
Was ook meer een tip voor als er iets gebeurt, gelijk even controleren en de politie bellen als de ander niet verzekerd is.
Wullie bin KOEL Soneal
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')