abonnement Unibet Coolblue
pi_160091899


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V

Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)wps/edit?usp=sharing

Iedereen is welkom,
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160091926
Vanavond Race Avond TM! Hopelijk hebben we een degelijke opkomst. :)

Ik heb een playlist van tracks welke Broughy1322 heeft gemaakt/goedgekeurd.
Veelal tracks met veel snelheid en genoeg mogelijkheden om elkaar in te halen.
Heb er zelf nog geen een van gereden, dus het zal me benieuwen.

Ik hoor het wel of jullie dit ook wat lijkt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 21 februari 2016 @ 20:29:40 #3
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160101179
Ik kijk er weer naar uit!
Ben er met een minuut of 30....
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160127690
Leuk spel maar online zuigt echt als de tierelier. Ik ben echt bang dat GTA6 nog kutter gaat worden. Vijf mag ik al niet meer spelen. Zelfs als je met vrienden gewoon private lobby doet wordje gebanned van het modden. Vet gay.

Ik wilde gewoon Multi Theft Auto maar rockstar haalt echt alle leuke dingen uit het spel. Flikkers zijn het. En ook nog eens de hele tijd alle leuke dingen op z'n tijd uit het spel halen. Alles moet op hun manier :r
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160127843
Mijn zondag werd verstoort door een proefexamen morgen, morgenavond misschien iemand in voor wat missies of iets dergelijks? 8-)
pi_160133539
Sure. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Baas_bas het volgende:
Ik wilde gewoon Multi Theft Auto maar rockstar haalt echt alle leuke dingen uit het spel. Flikkers zijn het. En ook nog eens de hele tijd alle leuke dingen op z'n tijd uit het spel halen. Alles moet op hun manier :r
Dat anti-modden daar heb ik wel begrip voor, maar dat R* inderdaad allerlei dingen uit het spel haalt is oervervelend. Je mag je in je eentje niet meer vermaken in freemode.

[ Bericht 80% gewijzigd door Jolly_Reaper op 22-02-2016 22:57:13 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160143277
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:14 schreef Baas_bas het volgende:
Leuk spel maar online zuigt echt als de tierelier. Ik ben echt bang dat GTA6 nog kutter gaat worden. Vijf mag ik al niet meer spelen. Zelfs als je met vrienden gewoon private lobby doet wordje gebanned van het modden. Vet gay.

Ik wilde gewoon Multi Theft Auto maar rockstar haalt echt alle leuke dingen uit het spel. Flikkers zijn het. En ook nog eens de hele tijd alle leuke dingen op z'n tijd uit het spel halen. Alles moet op hun manier :r
:)
Dan maak je toch gewoon zelf zo'n spelletje.
Ich hock in meinem Bonker
pi_160152001
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Sure. ^O^

[..]

Dat anti-modden daar heb ik wel begrip voor, maar dat R* inderdaad allerlei dingen uit het spel haalt is oervervelend. Je mag je in je eentje niet meer vermaken in freemode.
Naja omdat ze geen onderscheid maken tussen singleplayer en multiplayer en omdat alles wat leuk is achter hun paywall moet is er gewoon geen ene reet aan. Ik wil gewoon dedicated servers en laat de eigenaar van de server zelf maar bepalen wat wel en wat niet mag.

Maar ja sommige dingen zijn gewoon niet te doen in online behalve met mods. En dan bedoel ik leuke mods, dus niet van die flikkers die pvp gaan spelen terwijl ze modden want dat is buitengewoon triest. Maar gewoon leuke mods zoals vehicle shit in freeroam en zo. Iets waar je anderen niet mee benadeelt. Dat moet wel gewoon kunnen. Maar rockstar maakt daar geen onderscheid in.

En GTA6 zal alleen nog maar kutter worden.

De tijd van vrijheid en plezier is een beetje uit GTA

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:21 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:)
Dan maak je toch gewoon zelf zo'n spelletje.
Ja leuk met die logica mag je nooit meer kritiek hebben
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160153084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:30 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Naja omdat ze geen onderscheid maken tussen singleplayer en multiplayer en omdat alles wat leuk is achter hun paywall moet is er gewoon geen ene reet aan. Ik wil gewoon dedicated servers en laat de eigenaar van de server zelf maar bepalen wat wel en wat niet mag.

Maar ja sommige dingen zijn gewoon niet te doen in online behalve met mods. En dan bedoel ik leuke mods, dus niet van die flikkers die pvp gaan spelen terwijl ze modden want dat is buitengewoon triest. Maar gewoon leuke mods zoals vehicle shit in freeroam en zo. Iets waar je anderen niet mee benadeelt. Dat moet wel gewoon kunnen. Maar rockstar maakt daar geen onderscheid in.

En GTA6 zal alleen nog maar kutter worden.

De tijd van vrijheid en plezier is een beetje uit GTA

[..]

Ja leuk met die logica mag je nooit meer kritiek hebben
Tis wat _O-

Je kan toch gewoon modden in sp. Maar snap het wel. Andere games geven immers wel de mogelijkheid om online te modden.
Gta is gewoon kut wat dat aangaat.
Ich hock in meinem Bonker
pi_160153213
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tis wat _O-

Je kan toch gewoon modden in sp. Maar snap het wel. Andere games geven immers wel de mogelijkheid om online te modden.
Gta is gewoon kut wat dat aangaat.
Ja maar ik wilde juist online want dat maakt het zo leuk

Oja en het feit dat er geen fucking dieren in online zijn :') wtf is dat dan? rockstar kan echt de tyfus krijgen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160153309
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:14 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ja maar ik wilde juist online want dat maakt het zo leuk

Oja en het feit dat er geen fucking dieren in online zijn :') wtf is dat dan? rockstar kan echt de tyfus krijgen
Wat heb je aan dieren online als je een ban tot 2036 hebt? :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_160153347
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat heb je aan dieren online als je een ban tot 2036 hebt? :)
Andere mensen hebben ook geen dieren in online

Ik had trouwels wel dieren in online, met die mods, dat was wel de meeste lol die ik met dat spel gehad had. Een paar mountainlions uitgooien bij mount chiliad en dan met vrienden in een helicopter op die beesten snipen. Dat zijn dus die kleine dingen dat GTA GTA maakt. Gewoon leuke lol.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160153883
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Andere games geven immers wel de mogelijkheid om online te modden.
Gta is gewoon kut wat dat aangaat.
Ja man, echt fucking KARIG van GTA :r
pi_160153931
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:36 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja man, echt fucking KARIG van GTA :r
_O-

En je kan niks met jouw moeder online :(
Ich hock in meinem Bonker
pi_160154018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:37 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

_O-

En je kan niks met jouw moeder online :(
Karige moeder :r
pi_160156939
Gvd, komt weer wat tussen vanavond...wederom dank aan de collega's
  donderdag 25 februari 2016 @ 11:18:57 #17
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160198185
Is er al zicht op nieuwe content?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160199782
Vandaag 200% geld en experience voor ALLE missies. Makkie om zo 200K per uur binnen te harken.
Ik ga vanavond m'n verstand op nul zetten (haha, stond het toch al) en even lekker grinden.

Hopelijk binnenkort weer eens dubbele uitbetaling voor heists.

quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Is er al zicht op nieuwe content?
Ik weet van niks, maar zodra ik wat lees/hoor plemp ik het gelijk hier neer. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:11:41 #19
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160202680
Ik ben er hopelijk zondag weer bij, kijken hoe de planning uit pakt
pi_160213581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:11 schreef lesleyyb het volgende:
Ik ben er hopelijk zondag weer bij, kijken hoe de planning uit pakt
zorg je dat je shit uit je gta dir is :D
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 26 februari 2016 @ 11:50:41 #21
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160227000
Moet zeggen dat er bijzonder weinig cheaters te bekennen zijn op het moment.

Valt jullie dat ook op? Komt dat omdat er geen cheats meer zijn?

[ Bericht 15% gewijzigd door SosuaCafe op 26-02-2016 11:58:47 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:12:25 #22
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160227512
Nieuwe adversary mode. En korting op warstock voertuigen.
Komt ook weer een nieuwe event week.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160229874
cheats zijn er nog maar de menu's moeten ook na elke update geupdate worden. De betaalde menu's zijn daar het snelste in en de kleuters die het misbruiken online kunnen dat over het algemeen niet betalen....he Tornado :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_160230579
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Nieuwe adversary mode. En korting op warstock voertuigen.
Komt ook weer een nieuwe event week.
Waar lees je dat? Geef eens linkjes, man. :P
Ik zie alleen maar een nieuwe adversary mode. Niks over kortingen/event weken.
http://www.rockstargames.com/newswire
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:00:57 #25
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160230608
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1563714/last

Alleen benieuwd hoeveel die chopper nu is.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160230980
Ben ook wel benieuwd naar die korting. Helaas kan m'n 2e poppetje nog geen Hydra kopen want ik moet die heist nog doorlopen.

Ook jammer dat ik dus gisteren een Buzzard heb gekocht. Dat wordt dan de 2e keer dat ik een voertuig bij Warstock koop welke de volgende dag met flinke korting te krijgen is. Nondeju.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:29:17 #27
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160231456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar die korting. Helaas kan m'n 2e poppetje nog geen Hydra kopen want ik moet die heist nog doorlopen.

Ook jammer dat ik dus gisteren een Buzzard heb gekocht. Dat wordt dan de 2e keer dat ik een voertuig bij Warstock koop welke de volgende dag met flinke korting te krijgen is. Nondeju.
Korting is 20%
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160232107
Da's dus 600.000 korting op een Hydra. Hmm...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:18:54 #29
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160232741
Is die minigun worth it?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160234701
Schietknop inhouden en in luttele seconden alles wat voor je staat aan flarden kunnen schieten.
Of het het waard is? Doe eens een gok. 8)7
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160235272
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Schietknop inhouden en in luttele seconden alles wat voor je staat aan flarden kunnen schieten.
Of het het waard is? Doe eens een gok. 8)7
Heerlijke gun. Ik schiet hem ook gewoon helemaal leeg als ik bij fleeca de boel onder controle moet houden in de bank. :D _O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_160235790
Sowieso ben je wel aardig psychotisch, gezien je in freemode meestal wel ergens de boel aan puin aan het schieten bent met dat ding.
B. zonder z'n minigun is als... als... David met driving skills. Hey David, leef je nog?

Ik ga vanavond eens mensen demoten die er nooit meer zijn. 'Representative'. Uhuh.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160236198
Haha dat klopt.
Bovenop de mazebank politie helikopters schieten. Op straat sterft het dan van de politie die niet bij je kan komen. Ziet er erg leuk uit op de minimap. :P
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 26 februari 2016 @ 17:42:39 #34
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160236485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:35 schreef Blaadjes het volgende:
cheats zijn er nog maar de menu's moeten ook na elke update geupdate worden. De betaalde menu's zijn daar het snelste in en de kleuters die het misbruiken online kunnen dat over het algemeen niet betalen....he Tornado :P
Hey! Ik had gewoon een up to date en goed werkende dll injector, tis alleen dat ik er teveel gebruik van heb gemaakt
pi_160237434
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:42 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Hey! Ik had gewoon een up to date en goed werkende dll injector, tis alleen dat ik er teveel gebruik van heb gemaakt
Zou het nog een toevalligheidje zijn geweest dat je juist gebanned was nadat je de avond er voor per ongeluk een hoop geld had gedropt? Want je hebt echt weken met je turbo boost zitten spelen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160238743
Toevallig geen mensen aanwezig die met mij vanavond Humane Labs willen doorlopen?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:20:10 #37
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160238935
Ik wil wel effe heisten. Rond een uur of 8 ?
Eerst even alles in bed werpen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160239128
Super! Dank. :)
Ik hoop er vandaag doorheen te lopen ivm die kortingen. :@
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 23:18:45 #39
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160246489
Lekker geheist al met al. Volgende keer de rest af.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160247047
Echt, de volgende random die een heist quit, die zoek ik op en verdrink z'n hele familie in tomatenpuree. Grrrretverrrrrdrie.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160255027
Reminder;

Vooral de Warstock korting is interessant. Als je nog geen Hydra hebt dan kun je die nu voor 2.250.000 krijgen ipv 3.000.000. ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160291539
Gaat er nog eens een keer ouderwets geheist worden?

Vanavond, ~20:00:

- Ikke
- ?
- ?
- ?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 28 februari 2016 @ 19:14:00 #43
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160292088
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gaat er nog eens een keer ouderwets geheist worden?

Vanavond, ~20:00:

- Ikke
- ?
- ?
- ?
Yo!
pi_160292472
Gaat er nog eens een keer ouderwets geheist worden?

Vanavond, ~20:00:

- Ikke
- Tornado
- ?
- ?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 28 februari 2016 @ 21:04:48 #45
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160295996
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gaat er nog eens een keer ouderwets geheist worden?

Vanavond, ~20:00:

- Ikke
- Tornado
- dhd
- ?
Zo direct...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160296615
Was je nog in de buurt, Tornado? :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 28 februari 2016 @ 22:11:36 #47
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160299090
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Was je nog in de buurt, Tornado? :)
nu wel
  maandag 29 februari 2016 @ 17:49:38 #48
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160318979
Gaan we vanavond verder?
pi_160319167
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:49 schreef lesleyyb het volgende:
Gaan we vanavond verder?
Sounds like a plan! DHD, hoe laat ben je er?

We zoeken ook nog een 4e. Wie oh wie?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 29 februari 2016 @ 20:45:48 #50
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160324209
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Sounds like a plan! DHD, hoe laat ben je er?

We zoeken ook nog een 4e. Wie oh wie?
Met een minuut of 10
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160324538
Ik ga weer eens Windows installeren zodat ik weer eens GTA kan spelen O+
pi_160324564
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 20:45 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Met een minuut of 10
Roger. We zijn nog even snel door de eerste heist aan het lopen zodat Tornado een kuruma kan kopen. Geef ons een kwartiertje. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 29 februari 2016 @ 22:36:42 #53
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160328348
i cba... 2e crash op rij, maak maar af zonder mij
  maandag 29 februari 2016 @ 23:51:37 #54
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160330579
http://rsg.ms/f346316
mijn nieuwste race *O*
pi_160346203
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:51 schreef lesleyyb het volgende:
http://rsg.ms/f346316
mijn nieuwste race *O*
Op zich niks mis mee. Ik zou echter 1 specifieke waypoint weghalen.

De waypoint staat op een heuvel en wordt snel opgevolgd door een 2e waypoint, waarna je opeens naar rechts moet. Omdat je niet op de radar kan zien dat je naar rechts moet voordat het te laat is (je ziet immers de 1ste waypoint en de 2e waypoint er vlak achter, niet de waypoint naar rechts) rij je hier dus keihard rechtdoor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:27:21 #56
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160346366
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Op zich niks mis mee. Ik zou echter 1 specifieke waypoint weghalen.

De waypoint staat op een heuvel en wordt snel opgevolgd door een 2e waypoint, waarna je opeens naar rechts moet. Omdat je niet op de radar kan zien dat je naar rechts moet voordat het te laat is (je ziet immers de 1ste waypoint en de 2e waypoint er vlak achter, niet de waypoint naar rechts) rij je hier dus keihard rechtdoor.
Ik neem aan heuvelop richting de pacific standard bank, is idd een vervelende, kan die bocht zelf nog niet eens goed nemen, zal eens kijken of ik daar iets aan kan passen. Maar het is tenminste positief dat er geen commentaar op is dat de beste auto's (T20, zentorno) niet beschikbaar zijn, maar dat heb ik juist gedaan om het race aspect wat te benadrukken door alleen auto's een plek te gunnen die in de buurt komen van racecars
pi_160346444
Yeap, that's the one. :)
Ik zou er gewoon 1 weghalen en de ander in de bocht plaatsen boven de heuvel.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:33:02 #58
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160346490
Vanavond nog wat meer races maken, moeten toch wat te scheuren hebben in die mooie panto's van ons
pi_160350921
Iemand geinteresseerd in een Pacific heist? Misterrrr-e en ik zijn er al.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:21:31 #60
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160351677
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Iemand geinteresseerd in een Pacific heist? Misterrrr-e en ik zijn er al.
Kom er aan
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:27:53 #61
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160372377
Nou, na een systeemcheck van steam zijn er inderdaad wat bestanden opnieuw gedownload, dus hopelijk zijn de issues vanavond opgelost
pi_160373087
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef lesleyyb het volgende:
Nou, na een systeemcheck van steam zijn er inderdaad wat bestanden opnieuw gedownload, dus hopelijk zijn de issues vanavond opgelost
^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160376300
Ben je in de buurt, Tornado? DHD en Misterrrr-e zijn er ook.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:01:46 #64
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160376768
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben je in de buurt, Tornado? DHD en Misterrrr-e zijn er ook.
kwartiertje ben ik er denk ik
pi_160398873
@Misterrrr-e, DHD: SapporoNL en ik zijn er al. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160400895
Ik crashte! Ben onderweg terug
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:35:17 #67
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160423683
Gisteren toch mooie races gehad, meer dan 20 races gereden met alleen maar randoms zonder ook maar 1x express rond gespind te worden. Zo slecht zijn randoms nog niet, zelfs als je wiel aan wiel door meerdere bochten stuurt elkaar toch de ruimte gunnen, dat wordt gewaardeerd

Ps. Mijn v12 armored schafter ook maar even aan de tand gevoeld, over 2 rondes in een middellange race eindigde ik met 22 (!) seconden voorsprong (catchup uit uiteraard) dat ding is echt te overpowered voor woorden
pi_160423748
Ik ben er zondag weer, als men weer gaat racen?

Drukheid is een bitch. ;(
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:00:29 #69
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160424251
Drukheid is inderdaad een bitch!
Ik ben er morgenavond laat weer...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160429918
5x moeten doen over 'Convoy' en het na die 5e keer maar opgeven, want die mensen waren zoooo dom bezig. :'(
Soms heb je zo'n mazzel met heists joinen en soms heb je een dag als vandaag. }:|
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 01:25:57 #71
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160432896
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
5x moeten doen over 'Convoy' en het na die 5e keer maar opgeven, want die mensen waren zoooo dom bezig. :'(
Soms heb je zo'n mazzel met heists joinen en soms heb je een dag als vandaag. }:|
soms zit het inderdaad mee en soms....
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160433016
Net toch nog een volledige Pacific afgerond met randoms. Pfew.
Leert me jullie wel meer te waarderen, hoor, mensen. We zijn misschien met weinig, maar we zijn wel pros. 8-)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160437472
Tot en met 10 maart zijn alle combat heli's en alle jets met 25% korting te krijgen.
Dit betekent, jawel, dat je die jet van 10 miljoen voor maar 7 en een half kunt krijgen. Yaaaay! 8)7
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160452180
Heb die gangsta bevriend, Mr.E. Hopelijk is hij er ook weer als we verder gaan. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160452240
hoe werkt dat precies.....iemand bevrienden? :X ^)
Ich hock in meinem Bonker
pi_160452259
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Tot en met 10 maart zijn alle combat heli's en alle jets met 25% korting te krijgen.
Dit betekent, jawel, dat je die jet van 10 miljoen voor maar 7 en een half kunt krijgen. Yaaaay! 8)7
SCORE! BEDANKT ROCKSTAR, DEZE GA IK NU ZEKER AANSCHAFFEN!1!1!!1!!!1111 :') verdomme zeg.
pi_160453593
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

SCORE! BEDANKT ROCKSTAR, DEZE GA IK NU ZEKER AANSCHAFFEN!1!1!!1!!!1111 :') verdomme zeg.
Zo ongeveer wat ik dacht. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 22:32 schreef Blaadjes het volgende:
hoe werkt dat precies.....iemand bevrienden? :X ^)
Geen idee. Heb er eens van horen zeggen. /remi
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160455919
Heist gejoined, was zowaar een groep die overal doorheen stoomde. Weer twee goede spelers in m'n lijstje. Tsja, moet wat, he. Hamstereeee! :+

GoT wil in ieder geval geen nieuwe spelers schijnbaar, want m'n request staat nog steeds op pending. Of ze zijn gewoon net zo actief als wij (e.g. niet :') ).
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 6 maart 2016 @ 18:28:33 #79
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160469189
Hoe laat vangt het racen vanavond aan?
pi_160471396
Eeeeen geen tijd om te racen. :') wauw. Fijn man, die examens die in het weekend worden gepland zodat je een dag van tevoren weet wanneer je moet :')
pi_160471428
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:28 schreef lesleyyb het volgende:
Hoe laat vangt het racen vanavond aan?
De zondag-avond race-avond is er niet echt meer. De afgelopen 3x was ik de enige die er was, met DHD nog even laat op de avond binnenvallende.
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:43 schreef LompeHork het volgende:
Eeeeen geen tijd om te racen. :') wauw. Fijn man, die examens die in het weekend worden gepland zodat je een dag van tevoren weet wanneer je moet :')
Nou ja, zie hierboven. :')
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160471523
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nou ja, zie hierboven. :')
Oh, nouja, schrale troost in dat geval :')

Ik wou dat ik wat meer aanwezig kon zijn though. :X
pi_160471577
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik wou dat ik wat meer aanwezig kon zijn though. :X
Wij allemaal waarschijnlijk, maar ja, real life shit gaat nu eenmaal voor. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 6 maart 2016 @ 20:12:56 #84
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160472191
Real life shit... Doet me er aan denken dat ik wel weer een heist wil doen vanavond...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160472258
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:12 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Real life shit... Doet me er aan denken dat ik wel weer een heist wil doen vanavond...
Als het goed is wil Misterrrr-e er zo 1 afmaken.
Edit: Ik ben nu online iig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jolly_Reaper op 06-03-2016 20:30:42 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 6 maart 2016 @ 20:38:28 #86
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160472869
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als het goed is wil Misterrrr-e er zo 1 afmaken.
Edit: Ik ben nu online iig.
Drink FF koffie op.. Ben er met 15m
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160473248
Hebben er nog 1 nodig, Tornado misschien zin?
Edit: Zijn misschien voorzien. Stand by...
Edit: Nope, toch niet. *random stranger power invoked*

[ Bericht 30% gewijzigd door Jolly_Reaper op 06-03-2016 21:06:53 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 7 maart 2016 @ 15:55:18 #88
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160491584
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Tornado misschien zin?
Juist daar ontbreekt het mij aan de laatste tijd, ben een beetje uitgekeken op de heists, we hebben ze zo langzamherhand zo vaak gedaan dat de uitdaging er een beetje af is
pi_160492496
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:55 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Juist daar ontbreekt het mij aan de laatste tijd, ben een beetje uitgekeken op de heists, we hebben ze zo langzamherhand zo vaak gedaan dat de uitdaging er een beetje af is
Begrijpelijk. Ik mis de uitdaging ook wel, maar het is evengoed makkelijk geld verdienen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160499230
@DHD: Misterrrr-e, SirSmokeAlot en ik zijn er. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Jolly_Reaper op 07-03-2016 20:36:36 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160530197
Voor Misterrrr-e/DHD:
http://avatar.home.xs4all.nl/crap/cmc.txt
Hoef je niet door te lezen als je geen zin hebt. We plannen elke setup/heist voor we beginnen om enige onduidelijkheden weg te halen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160530588
Ik lurk.

Mooi stukje tekst :Y
pi_160532082
Dank u. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160537607
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 15:55 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Juist daar ontbreekt het mij aan de laatste tijd, ben een beetje uitgekeken op de heists, we hebben ze zo langzamherhand zo vaak gedaan dat de uitdaging er een beetje af is
Ik herken me hier wel in maar dat was misschien al duidelijk.

Het is gewoon wachten net als vroeger op school tot het weer knikkertijd is. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_160543772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Voor Misterrrr-e/DHD:
http://avatar.home.xs4all.nl/crap/cmc.txt
Hoef je niet door te lezen als je geen zin hebt. We plannen elke setup/heist voor we beginnen om enige onduidelijkheden weg te halen. :)
Voor mij?
Dat is vragen aan McGyver of hij de handleiding wel gelezen heeft :P
pi_160544569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:00 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Voor mij?
Dat is vragen aan McGyver of hij de handleiding wel gelezen heeft :P
Klopt! Gewoon leesvoer voor als je zin hebt, maar niemand van ons heeft het eigenlijk nodig... zeker jij niet. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160550253
Wederom een reden om public lobbies voorlopig te vermijden:
http://www.gta5cheats.com/gta-online-hackers-can-now-steal-cash/
}:|

Long story short: Cheaters kunnen jou laten opdraaien voor het vernietigen van iemand's auto.
Op zich niet zo gevaarlijk, maar ik vraag me af in hoeverre cheaters hele garages kunnen slopen van andere spelers en hoe snel ze dit kunnen doen. Zo kan het snel heel duur worden.

Edit: Oh, wow, Gaat ook niet om lullige bedragen, je bent zo tonnen kwijt. Kijk naar z'n geld rechts-bovenin!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160550520
Kwam al langer niet in publieke lobby's. Dan maar alleen en missies doen als er niemand online is.
Maar helaas gaat het voor mij vanavond niet lukken. Morgen ben ik er zeker weer.
pi_160552806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:32 schreef aiemkoel het volgende:
Kwam al langer niet in publieke lobby's. Dan maar alleen en missies doen als er niemand online is.
Maar helaas gaat het voor mij vanavond niet lukken. Morgen ben ik er zeker weer.
Shit happens. :{ Nou ja, tot morgen dan!
Oh ja, Divje is weer online. *O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160556015
:+

yarr ima pirate. gimme all them balls to fondle hurrdihurrdurr
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160556110
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:59 schreef Divje het volgende:
:+

yarr ima pirate. gimme all them balls to fondle hurrdihurrdurr
oh god niet divje!!!! die hadden we toch gedumpt????
Ich hock in meinem Bonker
pi_160556246
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:02 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

oh god niet divje!!!! die hadden we toch gedumpt????
;(
me no fondle u ?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160556275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:05 schreef Divje het volgende:

[..]

;(
me no fondle u ?
haha schatje. ik ook van jou :*
Ich hock in meinem Bonker
pi_160556300
:D :9
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160556770
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:59 schreef Divje het volgende:
:+

yarr ima pirate. gimme all them balls to fondle hurrdihurrdurr
Als je wil dan kun je gewoon joinen. :) We hebben geen invite requests, je kan gelijk de deur intrappen en binnen komen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160556803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als je wil dan kun je gewoon joinen. :) We hebben geen invite requests, je kan gelijk de deur intrappen en binnen komen.
echt niet. ik wil die mafkees er niet bij. laat hem lekker bij A dolf.
Ich hock in meinem Bonker
pi_160557408
_O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160557696
sorry kon het niet laten :@
Ich hock in meinem Bonker
pi_160558211
Overgestapt.
Ik ben al.

:+
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:47:12 #110
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160572877
Ik ga straks weel effe online. oO<
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160604634
@DHD: Heb SirSmokeAlot verteld dat we morgen rond half negen/9 uur verder gaan.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 11:05:33 #112
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160609005
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@DHD: Heb SirSmokeAlot verteld dat we morgen rond half negen/9 uur verder gaan.
Koel
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 12 maart 2016 @ 18:34:53 #113
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160616938
Vanavond nog wat te doen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160617958
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Vanavond nog wat te doen?
Verder met een CMC als het goed is. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:19:49 #115
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160617993
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Verder met een CMC als het goed is. ;)
ah ja daar zat ik niet bij. ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:51:55 #116
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160620753
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Verder met een CMC als het goed is. ;)
Ben er met een minuut of 10...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160627037
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:19 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ah ja daar zat ik niet bij. ;)
Komt nog wel. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 13 maart 2016 @ 19:52:30 #118
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160644343
Raceavond oid?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160644479
Ik ben wat later guys...het loopt allemaal wat uit vandaag
Uurtje of 9 hoop ik er te zijn
pi_160644756
quote:
99s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Raceavond oid?
Nog steeds de CMC voor een aantal van ons. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 13 maart 2016 @ 22:06:36 #121
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160649000
quote:
99s.gif Op zondag 13 maart 2016 19:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Raceavond oid?
Was het maar zo'n feest ;)
pi_160677429
Titel klopt soort van, komt een mini dlc met wat nieuws auto's voor Benny's

http://www.rockstargames.(...)original-motor-works





En de beste word deze sowieso:

pi_160677680
Donk-a-DONK _O_
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 15 maart 2016 @ 13:36:34 #124
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160683620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 07:28 schreef Divje het volgende:
Donk-a-DONK _O_
Die moet je niet zwart schilderen, dan wordt ie te DONKer (not racist)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:15:23 #125
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160686406

_O-
pi_160686411
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:36 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Die moet je niet zwart schilderen, dan wordt ie te DONKer (not racist)
Knalroze, als verlengstuk van m'n (al grote) DONG.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:17:23 #127
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160686441
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Knalroze, als verlengstuk van m'n (al grote) DONG.
met zebraprintje dan wel te verstaan ;)
pi_160686451
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:17 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

met zebraprintje dan wel te verstaan ;)
bitches like that stuff eh? :7
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:34:00 #129
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160692639
dacht laat ik er eens wat eerder bij zijn... krijg ik een update @ 1.2 mb/s naar mijn donder -O-
@Rockstar, wat is er met de performance van jullie server gebeurd!
edit: pfff... bijna 30 minuten voor een 550 mb.....

[ Bericht 9% gewijzigd door Vieze_Freddy op 15-03-2016 20:39:20 ]
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160692934
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:34 schreef Vieze_Freddy het volgende:
dacht laat ik er eens wat eerder bij zijn... krijg ik een update @ 1.2 mb/s naar mijn donder -O-
@Rockstar, wat is er met de performance van jullie server gebeurd!
edit: pfff... bijna 30 minuten voor een 550 mb.....

Ik zie hetzelfde bij mij... :{

Laat maar, is zo klaar. Schiet nu naar 5Mbps dus ben er zo
Jij hopelijk ook!
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:16:00 #131
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160714980
Gezwicht voor de slamvan.

;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160727281
En onze crew heeft er weer 2 criminal masterminds bij. Gefeliciteerd, jongens! ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 17 maart 2016 @ 09:34:19 #133
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160731802
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
En onze crew heeft er weer 2 criminal masterminds bij. Gefeliciteerd, jongens! ^O^
Yay nog meer bootjes in de haven *O*
pi_160732017
Ik heb zin om zondagavond te heisten, zijn er al plannen? Anders bij deze

Pacific:
- d4v1d
- je moeder
-
-
pi_160734263
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zin om zondagavond te heisten, zijn er al plannen? Anders bij deze

Pacific:
- d4v1d
- je moeder
-
-
Ja, daar trap ik niet meer in. Zondag moet je Lubach kijken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160734291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ja, daar trap ik niet meer in. Zondag moet je Lubach kijken.
Dat seizoen is voorbij ;(
pi_160734296
Doe nou gewoon mee
pi_160735447
quote:
8s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef d4v1d het volgende:
Doe nou gewoon mee
Dat zei je vader gisteren ook.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160736315
quote:
8s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef d4v1d het volgende:
Doe nou gewoon mee
Okay, maar niet vergeten, he! o|O
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160744574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Okay, maar niet vergeten, he! o|O
Ik denk dat het avondeten niet optijd klaar zal zijn
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:53:26 #141
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160749394
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:34 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Yay nog meer bootjes in de haven *O*
Yej...
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160751215
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:53 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Yej...
Wat klink je enthousiast?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:53:05 #143
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160752843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Wat klink je enthousiast?
Ik denk dat je het geluid er bij had moeten horen☺
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:55:13 #144
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160758263
Die slamvan is toch pittig snel. Geen spijt van :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160762334
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Die slamvan is toch pittig snel. Geen spijt van :)
Race-waardig van wat ik lees. Ik kan er echter niet in rijden. :(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160763366
Downloaden met 25MB/s van steam :7
pi_160768665
Weet niet hoe laat ik er kan zijn...drukte enzo
  zondag 20 maart 2016 @ 10:12:03 #148
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160803936
Pas op met public lobbys wederom. Vooral afk.

Was ineens een miljoen kwijt. Blijkt dat ik nu twee marshalls heb. Waaronder 1 russische. :(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160804470
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Pas op met public lobbys wederom. Vooral afk.

Was ineens een miljoen kwijt. Blijkt dat ik nu twee marshalls heb. Waaronder 1 russische. :(
Yep, zie mijn eerdere post:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wederom een reden om public lobbies voorlopig te vermijden:
http://www.gta5cheats.com/gta-online-hackers-can-now-steal-cash/
}:|

Long story short: Cheaters kunnen jou laten opdraaien voor het vernietigen van iemand's auto.
Op zich niet zo gevaarlijk, maar ik vraag me af in hoeverre cheaters hele garages kunnen slopen van andere spelers en hoe snel ze dit kunnen doen. Zo kan het snel heel duur worden.

Edit: Oh, wow, Gaat ook niet om lullige bedragen, je bent zo tonnen kwijt. Kijk naar z'n geld rechts-bovenin!
Als ik jou was zou ik R* wederom benaderen. Even de datum en tijd doorgeven wanneer het gebeurde. Misschien dat je je geld nog terug krijgt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160805256
Wilde je vanavond nog steeds heisten, David?

Zo ja, nog 2 mensen nodig:
- D.
- G.
- ?
- ?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160809360
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wilde je vanavond nog steeds heisten, David?

Zo ja, nog 2 mensen nodig:
- D.
- G.
- ?
- ?
In principe wel
pi_160810389
'In principe wel'. Wat is dat nu weer voor een antwoord. _O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160811396
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
'In principe wel'. Wat is dat nu weer voor een antwoord. _O-
Hangt van een aantal factoren af.
pi_160811429
Als er nog 2 mensen bij komen ben ik er vanavond rond een uur of 19:30/20 :)
pi_160813221
Grote kans dat DHD en Mr.E er ook wel zijn, rond half 9. Hoop ik. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160813331
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Grote kans dat DHD en Mr.E er ook wel zijn, rond half 9. Hoop ik. :P
We hebben evt Sosua ook nog als backup, maar die weet het pas om 8u.
pi_160817989
Ik wou even mijn GTA testen omdat ik nog niet had gespeeld na het installeren..

Drie keer raden wat nu niet werkt :')
pi_160818104
Oh, het werkt
pi_160819260
Mr.E is er nu ook, D.
Edit: En SirSmokeAlot ook, dus we hebben er genoeg. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160819369
omw
  zondag 20 maart 2016 @ 21:10:07 #161
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160821323
ben er in 5
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  maandag 21 maart 2016 @ 10:35:03 #162
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160829612
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 10:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Yep, zie mijn eerdere post:

[..]

Als ik jou was zou ik R* wederom benaderen. Even de datum en tijd doorgeven wanneer het gebeurde. Misschien dat je je geld nog terug krijgt.
Kreeg reactie dat ze het e.e.a. gaan aanpassen. Wat precies weet ik nog niet.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 21 maart 2016 @ 14:30:48 #163
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160833803
Ps er is animo voor onze Crew. zou jij op tweakers.net even een betoogje kunnen houden zodat ze zich bij jou kunnen aanmelden?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160836531
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Ps er is animo voor onze Crew. zou jij op tweakers.net even een betoogje kunnen houden zodat ze zich bij jou kunnen aanmelden?
Dit verbaast me. Zijn er daar maar zo weinig actief van de bijna 800 leden? :?

Ik vind het idee alleen niet prettig om op hun forum te gaan adverteren om vooral bij ons te komen. Voelt aan als eigenaar zijn van een grieks restaurant en bij de pizzeria om de hoek binnen lopen om de klanten daar te vertellen dat je gyros veel lekkerder is. :D

Als mensen zich bij ons willen aanmelden dan kunnen ze onze crew joinen, geen invite nodig, misschien kan eenieder van ons dat doorgeven als iemand tegen een potentieel nieuw crewlid aanloopt. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160840398
Stuur maar een DM als jullie nog iemand missen vanavond
  maandag 21 maart 2016 @ 20:39:41 #166
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160843074
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 16:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Dit verbaast me. Zijn er daar maar zo weinig actief van de bijna 800 leden? :?

Ik vind het idee alleen niet prettig om op hun forum te gaan adverteren om vooral bij ons te komen. Voelt aan als eigenaar zijn van een grieks restaurant en bij de pizzeria om de hoek binnen lopen om de klanten daar te vertellen dat je gyros veel lekkerder is. :D

Als mensen zich bij ons willen aanmelden dan kunnen ze onze crew joinen, geen invite nodig, misschien kan eenieder van ons dat doorgeven als iemand tegen een potentieel nieuw crewlid aanloopt. ;)
Like☺
Kunnen we misschien wel met 2 groepen heisten
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160876992
Hmm lijkt erop dat het tijd wordt dat ik me ook weer ga melden. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_160888875
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:42 schreef Blaadjes het volgende:
Hmm lijkt erop dat het tijd wordt dat ik me ook weer ga melden. :)
Bij het politiebureau? Bij het leger? :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160888907
WIL B ZICH MELDEN BIJ DE RECEPTIE

herhaal

WIL B ZICH MELDEN BIJ DE RECEPTIE
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160890180
WILLEN DE OUDERS VAN BLAADJES ZICH MELDEN BIJ DE BALLENBAK
  woensdag 23 maart 2016 @ 18:50:24 #171
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_160891484
@Mr G, ben er vanavond bij hoor!
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_160891771
quote:
9s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:56 schreef d4v1d het volgende:
WILLEN DE OUDERS VAN BLAADJES ZICH MELDEN BIJ DE BALLENBAK
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160892355
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:50 schreef Vieze_Freddy het volgende:
@Mr G, ben er vanavond bij hoor!
Top! ^O^

Oh ja, Blaadjes, je moeder staat bij de receptie, of je je daar wilt melden. Je was je broodtrommel weer eens vergeten. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160893056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 16:59 schreef Divje het volgende:
WIL B ZICH MELDEN BIJ DE RECEPTIE

herhaal

WIL B ZICH MELDEN BIJ DE RECEPTIE
Dat krijg ik idd heel vaak over de porto ...of het is receptie voor B wil je ..... :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_160893138
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Top! ^O^

Oh ja, Blaadjes, je moeder staat bij de receptie, of je je daar wilt melden. Je was je broodtrommel weer eens vergeten. ;(
Ja de muts ik zei nog dat ik nijntje trommel bij had en niet die van biba boerderij.
Ich hock in meinem Bonker
pi_160893263
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:47 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja de muts ik zei nog dat ik nijntje trommel bij had en niet die van biba boerderij.
_O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160893604
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:44 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat krijg ik idd heel vaak over de porto ...of het is receptie voor B wil je ..... :D
:D
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 25 maart 2016 @ 14:51:57 #178
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160933008
600k teruggekregen van R*.
Andere (verkeerde) marshall staat er nog wel.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160936381
Da's niet genoeg. :{
Kun je die Marshall nog verkopen voor een leuk bedrag?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160936778
zijn er hier nog mensen die car mods gebruiken? zoja welke zijn aan te raden en makkelijk te installeren :)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:26:25 #181
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_160938056
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Da's niet genoeg. :{
Kun je die Marshall nog verkopen voor een leuk bedrag?
nope.. Qch tis wel een leuk ding.
Ik zet m op eem kruispunt. En snipe iedereen die probeert in te stappen. Blijkbaar kan niet iedereen dit ding kopen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_160938336
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:26 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

nope.. Qch tis wel een leuk ding.
Ik zet m op eem kruispunt. En snipe iedereen die probeert in te stappen. Blijkbaar kan niet iedereen dit ding kopen.
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:24 schreef LethalNinja het volgende:
zijn er hier nog mensen die car mods gebruiken? zoja welke zijn aan te raden en makkelijk te installeren :)
De meesten hier zitten online denk ik, dus die gebruiken sowieso geen mods. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160940390
Voor degenen die nog geen T20 hebben, je krijgt nu 25% korting!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160966561
Stond er nog ergens een heist open? :) Ik ben tot en met dinsdag vrij dus heb alle tijd

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 21:56:27 ]
pi_160967146
Ha, ook korting op alle onderdelen bij Benny. Thanks Benny.

Nait Soezn Moar Broezn
pi_160969423
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:56 schreef d4v1d het volgende:
Stond er nog ergens een heist open? :) Ik ben tot en met dinsdag vrij dus heb alle tijd
Nope, maar als je er 1 wil doen, gewoon posten he. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:14 schreef Divje het volgende:
Ha, ook korting op alle onderdelen bij Benny. Thanks Benny.

[ afbeelding ]
:') ;( :r
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160969546
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nope, maar als je er 1 wil doen, gewoon posten he. :)

[..]

:') ;( :r
poephoofd

IK WEET DAT MN GRAPIHCS KUTJ ZIJN :'( :'(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160970297
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:53 schreef Divje het volgende:

[..]

poephoofd

IK WEET DAT MN GRAPIHCS KUTJ ZIJN :'( :'(
Je graphics zijn prima. Die auto is alleen lelijk. :D

Poephoofd. _O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160972317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:14 schreef Divje het volgende:
Ha, ook korting op alle onderdelen bij Benny. Thanks Benny.

[ afbeelding ]
Legostad auto op een Technisch Lego onderstel....
pi_160972699
Haters :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160975818
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2016 09:14 schreef waxmask het volgende:

[..]

Legostad auto op een Technisch Lego onderstel....
:D
pi_160975828
Vanavond humane labs of pacific:

- d4v1d
pi_160976996
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Vanavond humane labs of pacific:

- d4v1d
Check. Ik heb wel sociale verplichtingen vanavond, maar als het goed is ben ik zeker voor half 9 terug.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160983916
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Vanavond humane labs of pacific:

- d4v1d
Ik ben weer terug. Zie dat DHD ook online is. Mr.E en/of Smoke zal straks wellicht ook wel komen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zondag 27 maart 2016 @ 20:42:05 #195
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160984373
Ik kom later vanavond ook nog denk ik, nu eerst een 1-uur rit huiswaarts van de paasviering
pi_160985033
Ik ben ook ready :)

Roep maar
pi_160985242
David, waar ben je nou? Staan 3 man op je te wachten. :)
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:42 schreef lesleyyb het volgende:
Ik kom later vanavond ook nog denk ik, nu eerst een 1-uur rit huiswaarts van de paasviering
^O^

Edit: Schnell, David!
Edit2: David ist schnell! *O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160985402
David komt er niet in ;(
pi_160985429
De kansen voor een je moeder grap nu
pi_160986130
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2016 21:18 schreef d4v1d het volgende:
De kansen voor een je moeder grap nu
He gatver, nee, dat is heeeeel verkeerd. :r
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160986481
Eigen familie eerst 8-)
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 27 maart 2016 @ 23:28:57 #202
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160989482
kom eraan hoor, even prutsen met mijn gpu, want op het moment is de lag met het textures laden niet te doen
pi_160989874
we zijn al weg :@
pi_160990029
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:28 schreef lesleyyb het volgende:
kom eraan hoor, even prutsen met mijn gpu, want op het moment is de lag met het textures laden niet te doen
Wat David zegt, sorry. ;( Nou ja, je had niet veel aan ons want we zaten in een heist.
Als je slim bent ga je Blaadjes en Divje even lastig vallen zodat we zondagavond weer een raceavond hebben. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160990281
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Wat David zegt, sorry. ;( Nou ja, je had niet veel aan ons want we zaten in een heist.
Als je slim bent ga je Blaadjes en Divje even lastig vallen zodat we zondagavond weer een raceavond hebben. :P
Zal jou eens lastig vallen!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160994907
Wie vanavond zuipen en darten? Daarna gezellig Hipster Whacking? Striptease bar? En dan eindigen in een garagebox met een opgepikt hoertje? De laatste betaald!
pi_160994980
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Zal jou eens lastig vallen!
Dat kan! Op elke Zondagavond RaceavondTM! ^O^
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:48 schreef waxmask het volgende:
Wie vanavond zuipen en darten? Daarna gezellig Hipster Whacking? Striptease bar? En dan eindigen in een garagebox met een opgepikt hoertje? De laatste betaald!
Nah, I'm good. Maar evengoed bedankt. ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_160994987
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Dat kan! Op elke Zondagavond RaceavondTM! ^O^

[..]

Nah, I'm good. Maar evengoed bedankt. ^O^
Aight.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160999066
Ik zal jullie zusjes eens lastig vallen
pi_160999203
quote:
8s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik zal jullie zusjes eens lastig vallen
ik doe mee! wie is m'n zusje?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160999350
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:16 schreef Divje het volgende:

[..]

ik doe mee! wie is m'n zusje?
Voor jou? Kore.

Ik neem die uit je UI wel.
pi_160999356
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Voor jou? Kore.

Ik neem die uit je UI wel.
wie of wat is Kore ?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160999368
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Divje het volgende:

[..]

wie of wat is Kore ?
pi_160999396
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

O wist niet dat je moeder m'n zus is.

Geil wijf wel.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 28 maart 2016 @ 15:26:23 #215
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_160999421
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:54 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]
Als je slim bent ga je Blaadjes en Divje even lastig vallen zodat we zondagavond weer een raceavond hebben. :P
Lastig racen als ik niet weet waar ik rijd, zo groot is de delay met mn textures... Tijd voor een nieuwe gpu
pi_161000476
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Lastig racen als ik niet weet waar ik rijd, zo groot is de delay met mn textures... Tijd voor een nieuwe gpu
Ging voorheen prima? Is 'ie aan het doodgaan?
quote:
8s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik zal jullie zusjes eens lastig vallen
Ik heb een zus? :o
Adresgegevens+telefoonnummer aub! We hebben zoveel tijd in te halen. :'(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161001252
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:48 schreef waxmask het volgende:
Wie vanavond zuipen en darten? Daarna gezellig Hipster Whacking? Striptease bar? En dan eindigen in een garagebox met een opgepikt hoertje? De laatste betaald!
Ik heb nou al gezopen is dat erg?
Ich hock in meinem Bonker
pi_161004739
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik heb nou al gezopen is dat erg?
Actual footage of Blaadjes.
pi_161005620
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Actual footage of Blaadjes.
[ afbeelding ]
:D
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 28 maart 2016 @ 20:28:55 #220
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_161006536
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Lastig racen als ik niet weet waar ik rijd, zo groot is de delay met mn textures... Tijd voor een nieuwe gpu
Ja je moet wel tijdig wat stroom bijtanken want anders doet tie het niet meer. Of... Gewoon niet mee prutsen want de extra performance die je denkt te scoren kan meer kwaad dan goed tenzij je een top of rhe Bill gpu hebt, maar ja, dan is het tweaken niet meer nodig... ☺
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:13:03 #221
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161019934
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ging voorheen prima? Is 'ie aan het doodgaan?

[..]

Ik heb een zus? :o
Adresgegevens+telefoonnummer aub! We hebben zoveel tijd in te halen. :'(
Op mijn vorige monitor was niks aan de hand, maar met mijn nieuwe monitor gaat ie in de nieuwe resolutie al op de laagste settings over mijn max. Geheugen heen, dus dat wordt voor zo'n ¤180 nieuwe gpu met 2gb geheugen ipv 1. Eerst maar dat geld bij elkaar krijgen...
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:14:52 #222
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161019972
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Ja je moet wel tijdig wat stroom bijtanken want anders doet tie het niet meer. Of... Gewoon niet mee prutsen want de extra performance die je denkt te scoren kan meer kwaad dan goed tenzij je een top of rhe Bill gpu hebt, maar ja, dan is het tweaken niet meer nodig... ☺
Nou, een 5 jaar oude 2e hands gpu van ¤40 is niet echt top of the bill te noemen xD
pi_161020734
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:14 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Nou, een 5 jaar oude 2e hands gpu van ¤40 is niet echt top of the bill te noemen xD
Ik heb nog voor je geloot maar helaas.
Is 200 euro zo moeilijk te vinden?
Ich hock in meinem Bonker
pi_161024802
Blaadjes:
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161025099
spel crasht hier helaas best vaak, willekeurige crashes, iemand tips? Speel het op de pc , Windows 10, GTX 980, i73770K
pi_161025202
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:21 schreef LethalNinja het volgende:
spel crasht hier helaas best vaak, willekeurige crashes, iemand tips? Speel het op de pc , Windows 10, GTX 980, i73770K
Heb je GTA5 van Steam gekocht of van R* zelf?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161025220
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Heb je GTA5 van Steam gekocht of van R* zelf?
Via Steam
pi_161025276
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:25 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Via Steam
Logfile zoeken?

(videokaart) drivers geïnstalleerd?
pi_161025321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:25 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Via Steam
Als je naar je Steam Library gaat, rechts-klikt op Grand Theft Auto V en dan klikt op Properties, dan heb je een tabblad Local Files.
Als je daar naar toe gaat en klikt op Verify Integrity of Game Cache dan gaat Steam kijken of je installatie nog wel 100% is. Gaat een stuk sneller dan het spel opnieuw installeren.
Meestal helpt dit wel. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161025590
Bedankt voor de tips jongens ik ga dat eens proberen, ik heb de nieuwste drivers van mijn GPU. Beter zelfs, vorige week heb ik een DDU gedaan en weer opnieuw geïnstalleerd om er zeker van te zijn dat het daar niet aan ligt ;)

Net de melding gekregen dat alle bestanden zijn gevalideerd, hopelijk lost dit 't op

[ Bericht 13% gewijzigd door LethalNinja op 29-03-2016 17:08:03 ]
  dinsdag 29 maart 2016 @ 18:24:20 #231
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161028202
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:02 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik heb nog voor je geloot maar helaas.
Is 200 euro zo moeilijk te vinden?
Als 18-jarige middelbare scholier met een 0-uren contract is 200 best wel veel, nou ben ik geen feestganger die veel uitgeeft, maar blijft een aardig bedrag
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:10:35 #232
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_161031541
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:14 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Nou, een 5 jaar oude 2e hands gpu van ¤40 is niet echt top of the bill te noemen xD
Dan is het zelfs bijna respect te noemen dat tie het zo goed heeft gedaan!
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_161031792
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:24 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

Als 18-jarige middelbare scholier met een 0-uren contract is 200 best wel veel, nou ben ik geen feestganger die veel uitgeeft, maar blijft een aardig bedrag
Begrijpelijk.

Ik beloof niks maar denk wel kaartje voor je te kunnen regelen voor niks. Geef me 3 dagen. :)
Wat heb je nu?
Ich hock in meinem Bonker
pi_161031961
En wat zou je willen?

Nee geen r390 :+
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 30 maart 2016 @ 07:59:53 #235
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161043106
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Begrijpelijk.

Ik beloof niks maar denk wel kaartje voor je te kunnen regelen voor niks. Geef me 3 dagen. :)
Wat heb je nu?
Heb nu een gts 450 met 1gb geheugen, dus zo'n beetje zou denk ik een verbetering zijn xD, iets met rond de 1,5 gb zou gta alweer normaal laten draaien denk ik

[ Bericht 5% gewijzigd door lesleyyb op 30-03-2016 08:09:08 ]
  woensdag 30 maart 2016 @ 08:07:20 #236
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161043147


[ Bericht 100% gewijzigd door lesleyyb op 30-03-2016 08:07:59 ]
  woensdag 30 maart 2016 @ 14:40:00 #237
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_161049326
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Begrijpelijk.

Ik beloof niks maar denk wel kaartje voor je te kunnen regelen voor niks. Geef me 3 dagen. :)
Wat heb je nu?
Like!
Das nou eens een mooi gebaar!
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_161050938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Like!
Das nou eens een mooi gebaar!
B is dan ook een gouden gozert. :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161099203


Tornado!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161099242
Ga je die weer zo lelijk pimpen Divje?
pi_161099257
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Ga je die weer zo lelijk pimpen Divje?
Ik zal je moeder eens vies lelijk pimpen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161099262
Maarreh.. ja :D
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:03:09 #243
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161100221
Hopelijk is het geen geintje, want ltornado moet wel zo'n custom tornado hebben
pi_161100290
Bah, overgeprijsde rammelbak. Ik hoopte op kortingen voor de andere ill-gotten gains voertuigen deze week. :'(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161100296
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Bah, overgeprijsde rammelbak. Ik hoopte op kortingen voor de andere ill-gotten gains voertuigen deze week. :'(
Jij loopt op alles te haten! HAAT :(
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:29:30 #246
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161100734
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Jij loopt op alles te haten! HAAT :(
Echte nederlander, moet altijd wat te klagen hebben
pi_161101094
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:06 schreef Divje het volgende:

[..]

Jij loopt op alles te haten! HAAT :(
Maar ik vind jou wel aardig, hoor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161101134
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Maar ik vind jou wel aardig, hoor.
*O*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161107781
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Maar ik vind jou wel aardig, hoor.
Beste 1 april grap die ik vandaag gehoord heb
pi_161108241
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Beste 1 april grap die ik vandaag gehoord heb
Wat ben jij ook een kutpuber he.

:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161112616
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat ben jij ook een kutpuber he.

:D
:*
pi_161114306
Hey, David, volgens mij zag ik je laatst nog in de Efteling?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161114338
:')14.gif
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161116576
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:32 schreef Divje het volgende:
:')[ afbeelding ]
pi_161146482
Naast een race avond is het misschien ook leuk een keertje een sumo avond te houden.
Misterrrr-e, SirSmokeaLot en ik hebben dat net even zitten doen en je lacht je helemaal te pletter. _O-
Je begint op het dak van een gebouw of een eilandje en moet elkaar er van af beuken. Simpel principe, maar erg leuk.

Is er sowieso nog animo voor race avondjes? Divje? Blaadjes? David? Hork, leef je nog?
Van Tornado weet ik 't. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161155260
Jaaaaaa ik leef nog!

Maar érg weinig tijd, ik ben echt druk bezig met m'n opleiding want ik kan het mijzelf niet veroorloven om niet te slagen, dus dik in de boeken op het moment. :X ik probeer er van de week weer even te zijn op vrijdag, dat moet wel lukken!
pi_161155811
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Jaaaaaa ik leef nog!

Maar érg weinig tijd, ik ben echt druk bezig met m'n opleiding want ik kan het mijzelf niet veroorloven om niet te slagen, dus dik in de boeken op het moment. :X ik probeer er van de week weer even te zijn op vrijdag, dat moet wel lukken!
Achjaa, als je niet slaagt kan je altijd nog zeggen dat je van baggermod naar baggerstudent bent gegaan :)

Succes kerel ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161155881
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 21:42 schreef Divje het volgende:

[..]

Achjaa, als je niet slaagt kan je altijd nog zeggen dat je van baggermod naar baggerstudent bent gegaan :)

Succes kerel ;)
:+ True that, maar ik ben al 31, dus dat staat ook wat knullig _O-

Thanks O+
pi_161156185
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:+ True that, maar ik ben al 31, dus dat staat ook wat knullig _O-

Thanks O+
Nog maar 31? Ik dacht dat je veel ouder was :@

kek :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161156216
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:49 schreef Divje het volgende:

[..]

Nog maar 31? Ik dacht dat je veel ouder was :@

kek :+
Boh :@
pi_161156521
quote:
17s.gif Op zondag 3 april 2016 21:50 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Boh :@
Hehe :D
Hopelijk zit ik er bij B. ook naast. Krijg dat beeld van een kalend mannetje zonder torso niet uit m'n hoofd _O-
Laten we 't helemaal niet over d4v1d hebben..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161159580
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Jaaaaaa ik leef nog!

Maar érg weinig tijd, ik ben echt druk bezig met m'n opleiding want ik kan het mijzelf niet veroorloven om niet te slagen, dus dik in de boeken op het moment. :X ik probeer er van de week weer even te zijn op vrijdag, dat moet wel lukken!
Kijk maar, begrijpelijk als je het niet redt. :)
Veel succes! Gaat je makkelijk lukken. ^O^
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 21:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Hehe :D
Hopelijk zit ik er bij B. ook naast. Krijg dat beeld van een kalend mannetje zonder torso niet uit m'n hoofd _O-
Laten we 't helemaal niet over d4v1d hebben..
Van David heb je al een beeld, bovenaan de pagina. Komt ook redelijk overeen met z'n GTA poppetje. ^O^
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161162709
:+ _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 5 april 2016 @ 17:39:37 #264
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_161199844
Custom tornado is nu beschikbaar!!! :D
pi_161203500
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:39 schreef lesleyyb het volgende:
Custom tornado is nu beschikbaar!!! :D
Mooie paintjobs. Jij gaat vast voor de flammen. :9
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 6 april 2016 @ 10:47:29 #266
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_161216758
Ik kom ook tzt weer eens langs, op dit moment te weinig tijd over voor gta :(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_161274818
Als Hork er nou vanavond mocht zijn en Sosua ook wat tijd kan vinden... David/Divje/Blaadjes/Tornado ook?
Dan stel ik voor een avondje te sumo'en, racen en Hunt the Rhino eens te proberen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161274961
Ik ben er niet.
pi_161283444
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben er niet.
14.gif
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161286155
Ik ben er straks wel, ik moet even opnieuw downloaden omdat verse installatie, maar dat komt goed (zit nu op 6%). Daarna moet ik waarschijnlijk ook de tutorial weer even opnieuw spelen, dus ik stuur Jolly wel een request om te joinen als ik klaar ben :)
pi_161286651
33% and counting. godallemachtig.
pi_161286670
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef LompeHork het volgende:
33% and counting. godallemachtig.
Met je pauperinternet :')
pi_161286860
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 19:55 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Met je pauperinternet :')


Ja, vet pauper ;(
pi_161286911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:58 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als Hork er nou vanavond mocht zijn en Sosua ook wat tijd kan vinden... David/Divje/Blaadjes/Tornado ook?
Dan stel ik voor een avondje te sumo'en, racen en Hunt the Rhino eens te proberen.
Ik moet, net zoals Hork, want ik was te dom om m'n saves niet te backuppen eerst weer die fucked up shit met Franklin doen eer ik weer online kan.

En, ik ben daar te lui voor. Dus ik ben bij d4v1d. En z'n moeder.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161286945
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Ja, vet pauper ;(
Ja, écht wel.
pi_161286956
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik moet, net zoals Hork, want ik was te dom om m'n saves niet te backuppen eerst weer die fucked up shit met Franklin doen eer ik weer online kan.

En, ik ben daar te lui voor. Dus ik ben bij d4v1d. En z'n moeder.
Oh ik dacht dat jij en ik alleen waren ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 20:04:44 ]
pi_161286962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja, écht wel.
[ afbeelding ]
Die ping :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik moet, net zoals Hork, want ik was te dom om m'n saves niet te backuppen eerst weer die fucked up shit met Franklin doen eer ik weer online kan.

En, ik ben daar te lui voor. Dus ik ben bij d4v1d. En z'n moeder.
_O- kak.
pi_161286978
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Die ping :')
geef je ping bby :$
pi_161286997
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat jij en ik alleen waren ;(
Jij mag toekijken :*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161287014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Jij mag toekijken :*
:')
pi_161287024
Maar, pauperrouter van Ziggo
pi_161287040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')
Ja zeg. Je moeder doet de bodem, ik doe de vulling en jij mag het opeten. Cheesecake!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161287057
:r
pi_161287062
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:06 schreef d4v1d het volgende:
Maar, pauperrouter van Ziggo
Dat sowieso, daarnaast ben ik nog met een download bezig, dus we komen redelijk gelijk uit gok ik.
pi_161287079
d4v1d houd niet van taart :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161287090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:07 schreef Divje het volgende:
d4v1d houd niet van taart :')
Houdt.. *
pi_161287105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Houdt.. *
bakkes
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161287116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Houdt.. *
d4v1d.. *
pi_161287132
Hork :')
pi_161287142
wacht. wat. :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161287216
Ik volg het niet meer :7
pi_161287229
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:11 schreef LompeHork het volgende:
Ik volg het niet meer :7
Je moeder ook niet.
pi_161287293
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je moeder ook niet.
Die volgt FOK! ook niet, dus dat lijkt mij duidelijk.

Ondertussen volg jij het ook niet, want jij bent gewoon zonder waarschuwing gewoon niet online in GTA. :7
pi_161287485
Kan zijn dat ik er niet ben. Pc nu al 2x spontaan uitgegaan, 5 minuten nadat ik GTA5 opstartte.
Heb net de boel schoongeblazen en gestofzuigd+nieuwe drivers geinstalleerd. Als het echter weer gebeurt dan weet ik het niet meer. :?
Zag wel dat m'n GPU de 100 graden aantikte. :{
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161287529
:o koeling naar de pleuris? Hier duurt het nog 20 minuten (aldus Steam), voordat het ding überhaupt binnen is, dus laat maar even weten, anders redelijk een verloren zaak, kunnen we beter later in het weekend wat gaan doen.
pi_161287745
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kan zijn dat ik er niet ben. Pc nu al 2x spontaan uitgegaan, 5 minuten nadat ik GTA5 opstartte.
Heb net de boel schoongeblazen en gestofzuigd+nieuwe drivers geinstalleerd. Als het echter weer gebeurt dan weet ik het niet meer. :?
Zag wel dat m'n GPU de 100 graden aantikte. :{
Zie je wel alle ventilatoren draaien? Welk merk PC is het, of zelfbouw?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 20:22:59 ]
pi_161287869
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef LompeHork het volgende:
:o koeling naar de pleuris? Hier duurt het nog 20 minuten (aldus Steam), voordat het ding überhaupt binnen is, dus laat maar even weten, anders redelijk een verloren zaak, kunnen we beter later in het weekend wat gaan doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zie je wel alle ventilatoren draaien? Welk merk PC is het, of zelfbouw?
Even afkloppen, maar het lijkt weer goed te gaan. Temperatuur van GPU lijkt nu bij de 80 graden te steken.
Alle fans draaien verder en hij was ook niet echt warm, maar ik vermoed dat de fans van de videokaart hun warmte niet kwijt konden omdat de voeding wel aardig stoffig was.
Weet ik veel, ik ben ook maar een prutser. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161287903
Kan gewoon ook zijn dat je temperatuursensor de geest heeft gegeven en je PC uit veiligheid - om geen onderdelen te beschadigen - er mee kapt
pi_161287955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:26 schreef d4v1d het volgende:
Kan gewoon ook zijn dat je temperatuursensor de geest heeft gegeven en je PC uit veiligheid - om geen onderdelen te beschadigen - er mee kapt
Er kan van alles, zijn wel tig dingen die er fout kunnen zijn. Waardeloze uitvinding, zo'n computer. :+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_161287979
Ja echt he.

Ik zou hem uit het raam gooien
pi_161288053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

[..]

Even afkloppen, maar het lijkt weer goed te gaan. Temperatuur van GPU lijkt nu bij de 80 graden te steken.
Alle fans draaien verder en hij was ook niet echt warm, maar ik vermoed dat de fans van de videokaart hun warmte niet kwijt konden omdat de voeding wel aardig stoffig was.
Weet ik veel, ik ben ook maar een prutser. :P
haha prutser
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')