abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 10 mei 2016 @ 08:47:12 #26
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_162054390
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 18:06 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben dan inderdaad in Nederland, maar mij clubkaart is verlopen :{ Ga wel nieuwe aanmaken, maar is er de mogelijkheid dat iemand 2 kaarten voor me kan kopen en ik geld overmaak op je rekening? :P
Stuur me PM.
19-10-2014 & 15-2-2015 <3
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:28:27 #27
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_162059450
Hoe zat het nou met die "geheime" wedstrijd tegen Eindhoven afgelopen weekend? Ik kon er nergens iets over vinden behalve op Twitter :P Maar het is dus 1-1 geworden? Op zich een prima resultaat en fijn dat het momentum zo enigszins wordt behouden richting aanstaande vrijdag.
Volgt: Better Call Saul | Girls | Modern Family | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:55:13 #28
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_162060045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:28 schreef Xurk het volgende:
Hoe zat het nou met die "geheime" wedstrijd tegen Eindhoven afgelopen weekend? Ik kon er nergens iets over vinden behalve op Twitter :P Maar het is dus 1-1 geworden? Op zich een prima resultaat en fijn dat het momentum zo enigszins wordt behouden richting aanstaande vrijdag.
11 wedstrijden ongeslagen. Prima moyenne. :P
pi_162135052
Willen jullie Van Ooien miet gratis terug? Breng ik hem op de fiets
Don't stop the party
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:59:43 #30
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_162142880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Willen jullie Van Ooien miet gratis terug? Breng ik hem op de fiets
Is/was hij zo slecht dan? Ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien.
Zeker een bruikbare speler in de Juup. Hopelijk volgend jaar niet nodig. ;)
pi_162143136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:59 schreef Blinker het volgende:

[..]

Is/was hij zo slecht dan? Ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien.
Zeker een bruikbare speler in de Juup. Hopelijk volgend jaar niet nodig. ;)
Ik heb het zelf niet gezien, maar lees overal dat een blinde nog meer overzicht heeft dan hij. En dit geloof ik best, want in de competitie heb ik hem ook nog zelden op iets goeds kunnen betrappen. Alleen de 2e ring inschieten lukt hem wel goed :P. Matchday trouwens. Denk dat GAE nipt wint
Don't stop the party
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:23:48 #32
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_162146172
MATCH DAY!!
Volgt: Better Call Saul | Girls | Modern Family | Mr. Robot | New Girl | OITNB | South Park | Stranger Things
Volgde: Angel | Breaking Bad | BtVS | Californication | Dexter | LOST | Nurse Jackie | OZ | Prison Break | The Office | Togetherness
  vrijdag 13 mei 2016 @ 09:40:38 #33
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_162146502
Succes in de play-off buurtjes! Volgend seizoen hopelijk weer de IJsselderby :)
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:07:58 #34
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_162157957
Twee keer verloren dit seizoen van VVV, in het kader van drie keer scheepsrecht zou het vanavond goed moeten komen. Ben benieuwd!
Is het weer om te lachen?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:23:18 #35
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_162166213
Nou, nog 1x scoren in Venlo en de finale is bijna een zekerheidje! :~
pi_162172114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:23 schreef Xurk het volgende:
Nou, nog 1x scoren in Venlo en de finale is bijna een zekerheidje! :~
gvd heerlijk zeg. Ook dik verdiend . AL ontsnapten we/gae wel bij die enorme kans van die donkere jongen van vvv uit die rebound waar Zwarthoed er wederom niet top uitzag. Mocht gae promoveren moet er echt wat bijkomen. Maar eerst VVV maar eens uitschakelen.
Don't stop the party
pi_162172263
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 03:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

gvd heerlijk zeg. Ook dik verdiend . AL ontsnapten we/gae wel bij die enorme kans van die donkere jongen van vvv uit die rebound waar Zwarthoed er wederom niet top uitzag. Mocht gae promoveren moet er echt wat bijkomen. Maar eerst VVV maar eens uitschakelen.
En juist jij wilde steeds de nummer 2 van de Jupiler league rechtstreeks laten promoveren.
pi_162176970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 05:57 schreef Idisrom het volgende:

[..]

En juist jij wilde steeds de nummer 2 van de Jupiler league rechtstreeks laten promoveren.
Ik wil ook dat jij je bek eens houdt. Dus bij deze.
Don't stop the party
  zaterdag 14 mei 2016 @ 13:21:50 #39
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_162177216
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 03:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat Zwsrthord het dit seizoen boven verwachting goed heeft gedaan hoor :)
pi_162250581
Zo nog 2 potjes. Alleen dat De Kogel er niet bij is de 1e pot is wel zonde. Vandaag ook wel wat geluk gehad.
Don't stop the party
pi_162254960
De Graafschap mist El Jebli en misschien ook Vermeij.
En zware kaartenlast daar.
...
pi_162255574
Gefeliciteerd mannen. Dacht even dat we erop en erover gingen in die fase vlak voor rust. Maar de 2e helft was uiteindelijk toch niet goed genoeg. Gezien de ranglijst voelt het onrechtvaardig, maar ja, niets aan te doen.

Succes tegen de Superboeren!
  maandag 16 mei 2016 @ 22:14:26 #43
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_162256727
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 21:26 schreef Obiekulu het volgende:
De Graafschap mist El Jebli en misschien ook Vermeij.
En zware kaartenlast daar.
Maar liefst acht spelers staan op scherp bij Graafschap.
Bij elke volgende kaart is diegene geschorst.
Ze zullen volle bak moeten maar mogen dus niet over de schreef gaan. Een klein voordeel voor ons thuis.

Zo ver ik weet staat alleen ten Den bij ons op scherp, dus dat is geen man overboord.
De omstandigheden zijn goed, nu nog waarmaken!

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef Chiappucci het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Dacht even dat we erop en erover gingen in die fase vlak voor rust. Maar de 2e helft was uiteindelijk toch niet goed genoeg. Gezien de ranglijst voelt het onrechtvaardig, maar ja, niets aan te doen.

Succes tegen de Superboeren!
Sportief! Bedankt.
Wij speelden ook echt een dramatische pot en ik vind VVV Venlo ook echt een hele goede ploeg.
Een klein wonder dat we door zijn.
  maandag 16 mei 2016 @ 23:22:54 #44
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_162259045
Wat een zenuwen toch nog! Na de snelle 0-1 had ik toch wel het gevoel dat het kat in het bakkie was, maar dat was natuurlijk te makkelijk / niet spannend genoeg geweest :+ De tweede helft uiteindelijk via Twitter gaan volgen en dat was ook niet goed voor mijn hart, vooral die laatste minuten... als ik het goed begrijp was Vink weer eens matig aan het fluiten en is er o.a. ons een penalty onthouden? Hoe dan ook, toen ik de goal van Wolters doorkreeg heb ik even een sprongetje gemaakt :P

De Adelaarshorst voor donderdag ook al uitverkocht of niet? Dat gaat echt een mooie avond worden! Hopen dat het gemis van De Kogel weggestreept kan worden door de vele spelers die op scherp staan bij De Graafschap. Stel, we stunten enorm en flikken het om zondagmiddag gepromoveerd te zijn. Is er al iets bekend over het hoe en wat (qua tijdstip) op de Brink? Ik zit erover na te denken om in zo'n geval maar richting Deventer te rijden :9
  dinsdag 17 mei 2016 @ 11:54:55 #45
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_162265343
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 23:22 schreef Xurk het volgende:
Wat een zenuwen toch nog! Na de snelle 0-1 had ik toch wel het gevoel dat het kat in het bakkie was, maar dat was natuurlijk te makkelijk / niet spannend genoeg geweest :+ De tweede helft uiteindelijk via Twitter gaan volgen en dat was ook niet goed voor mijn hart, vooral die laatste minuten... als ik het goed begrijp was Vink weer eens matig aan het fluiten en is er o.a. ons een penalty onthouden? Hoe dan ook, toen ik de goal van Wolters doorkreeg heb ik even een sprongetje gemaakt :P

De Adelaarshorst voor donderdag ook al uitverkocht of niet? Dat gaat echt een mooie avond worden! Hopen dat het gemis van De Kogel weggestreept kan worden door de vele spelers die op scherp staan bij De Graafschap. Stel, we stunten enorm en flikken het om zondagmiddag gepromoveerd te zijn. Is er al iets bekend over het hoe en wat (qua tijdstip) op de Brink? Ik zit erover na te denken om in zo'n geval maar richting Deventer te rijden :9
Zenuwslopende wedstrijd. Ik was er bij in Venlo.
Zo ver ik weet zijn er nog geen concrete plannen bij een eventuele promotie van Go Ahead.

Ik hoop dat de huldiging dezelfde dag nog zal zijn. De wedstrijd wordt zondag vroeg ( 12:30 ) gespeeld, dus er is daarna nog zat tijd om te huldigen.
Overigens een heerlijk tijdstip om een eventuele voorsprong van de donderdag te verdedigen.
pi_162270629
Man man man, Wat een wedstrijd.

Die heerlijke pegel van de kogel deed me doen denken dat we nu zeker weten veilig waren...

Te vroeg gejuigd! Minuut 40. Een onterechte penalty (want wat had schenk nou anders kunnen doen?).
en het stond 1-1. Niks aan de hand. Even volhouden tot de rust en dan gewoon 2de helft normaal uitvoetballen.

3 minuten later stond het al 2-1... Een kinderlijk eenvoudige passeerbeweging en van der Meer was gezien.. een voorzet die vervolgens nog een poos door de lucht blijft zweven, maar die toch een hoofd van een venlo speler terecht komt...

Dit gaat niet goed, bah.. wat had ik er de pest in..
En ik ben nog al een emotie supporter, als er ook al 1 pass fout gaat in zulke spannende wedstrijden schiet ik al uit mijn slof.. ''GVD VAN DER MEER, WAT EEN KLOTEN BAL.. KOM TOCH IS OP MAN, KLOOTZAK :( ...." (Achteraf denk je altijd wat maak je je toch druk man..

Maargoed, ik kreeg het behoorlijk warm.
Die gasten moesten nog 1x scoren om door te gaan en hadden daar nog een een hele helft voor..
gaat nooit goed komen meer.

Zeker omdat ik eagles ook wederom(net als vrijdag) totaal niet in de wedstrijd vond zitten.
Die gasten waren vele male feller en alle duels werden dan ook bijna allemaal verloren..
Jammer om dan te zien dat nog steeds de meeste ballen door de lucht gingen..

Hmm 2de helft start.. maar eens zien of ze er nu beter uit komen..
"Verdomme... het begint alweer net zo kut!" dat wordt billenknijpen..

Na de toch wel grote kansen van vvv Venlo(Kopbal naast, schot net naast, Omhaal net over) stond het echter nog in de 85ste minuut wonderbaarlijk genoeg 2-1. Voldoende om eagles naar de Finale te gaan.. Zal het dan toch?

Een nadeeltje is dan dat de kogel nog een domme gele kaart pakt en dat we die moeten missen.
Zal nu het duo Teijsse en Ten Den optreden? (die laatste valt me eerlijk gezegd tegen de laatste wedstrijden..)

De 90ste minuut is inmiddels een feit. Waar Eagles de tweede helft vaak op de grond lag (Vaak nog terecht ook om dat men echt aan het hoofd geraakt werd. Neem di Rosario(Overbeek) die eerst een knie tegen zijn hoofd kreeg en daarna een speler boven op zich kreeg!) komt er nog eens 5 minuten bij..

Verdomme dacht ik, nadat Venlo een alles of niets poging doet, dit gaat nog fout..
tot daar uiteindelijk de verlossende counter is van Wolters! *O*

Wat mooi dat hij hem maakt, na al dat negatieve gedoe in het stadion en op social media rondom hem!

We zijn door! Na zon pot _O- .. Het heeft me 10 jaar ouder gemaakt..

Voor Donderdag heb inmiddels de kaart aangeschaft in het stadion. Die online module vindt ik nog maar niks. En dat als IT'er.. :P bij mij komen gewoonweg niet mijn kaarten beschikbaar in mijn account te staan.. Waardoor je dus alsnog naar het stadion moet.. Waarom kunnen kaarten niet gewoon bij een Prima opgehaald worden zoals eerst!? Dan spreid je tenminste de drukte ook nog eens.

Nu tegen de graafschap, daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Ik hoop dat we daar in iedergeval beter tegen opgewassen zijn als het om fysiek voetbal gaat.
Zodra we duels winnen op het middenveld, kunnen we snel genoeg omschakelen via onze buitenspelers (hoop wel dat Maatsen speelt!).
Dan hoeven we niet steeds de lange bal te spelen zoals in beide voorgaande wedstrijden..

Dan zie ik nog wel goede kansen voor ons.

Ik kan niet in iedergeval niet wachten...!

Edit: ik zie wel dat dit berichtje enorm lang is geworden zo.
Ach, het zal de beleving van een fanatieke GAE supporter wel zijn :)!

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 17-05-2016 16:21:34 ]
pi_162279350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:41 schreef Downstar het volgende:
Man man man, Wat een wedstrijd.

bla bla bla.

Edit: ik zie wel dat dit berichtje enorm lang is geworden zo.
Ach, het zal de beleving van een fanatieke GAE supporter wel zijn :)!
Goeie samenvatting, ongeveer verwoord hoe ik het ook zag.
Dat kaartjes kopen systeem blijft overigens inderdaad maar kut op de site.
pi_162336089
Nog 90 minuten verwijderd van de Hemelpoort.
“They try to sell the story of the Cristiano and Messi battle, however, those of us who know football, know there is no comparison.”
- Xavi
pi_162342013
Nou, dit zijn toch mooie promoties. Vanaf plek zes en nu plek vijf via de playoffs naar de Eredivisie :Y :Y
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:00:57 #50
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_162344188
Na een reputatie als cupfighter krijgen we nu dan toch echt een reputatie als play-offs fighter zo! Goddamn, wat een heerlijke wedstrijd _O_ Absoluut niet gedacht vooraf - ik ging wel uit van een 1-0 overwinning ofzo, gesteund door de bijna 10.000 supporters. Maar dit is bijna te mooi om waar te zijn als uitgangspunt :D Lijkt zelfs een beetje op de vorige keer, toen de return tegen Volendam ook bijna een formaliteit werd.

Hoe kan het toch dat De Graafschap Ajax van de titel afhoudt maar tegen GAE zo enorm door de mand valt? Ik kan me niet voorstellen dat ze hier nog van terug kunnen komen, maar er gebeuren wel vaker gekke dingen in het voetbal... hoe dan ook hebben wij het voordeel van zelfvertrouwen richting zondag plus het feit dat De Kogel terugkeert en De Graafschap juist een aantal spelers (waaronder aanvoerder) nu door schorsing mist.

Tot zondagmiddag 12.30 uur in ieder geval lekker in deze roes blijven *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')