Ja. Overweg vrijmaken als de lichten gaan knipperen.quote:
Nee, volgens mij is dat gezichtsbedrog.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:40 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Meende overigens zelfs en deel van de bovenleiding door de cabine te zien lopen. Zie ik dit nu verkeerd of loopt ie er inderdaad door?
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 11:11:09 Liveblog Dalfsen: nieuwe info over het aantal gewonden: twee mensen naar het ziekenhuis, vier ter plekke behandeld https://t.co/FelcyjER8j reageer retweet
Van https://de.wikipedia.org/wiki/Puffer_%28Bahn%29:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef boriq het volgende:
Hoe hoog zitten de buffers ongeveer t.o.v. de grond/spoor?
quote:Die Puffermitte europäischer Eisenbahnfahrzeuge darf zwischen 940 und 1065 mm über der Schienenoberkante liegen.
Dank!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Van https://de.wikipedia.org/wiki/Puffer_%28Bahn%29:
[..]
twitter:Syntus twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 10:14:42 Vanwege het ongeval op het spoor bij Dalfsen is besloten om met onze bussen te pendelen tussen Dalfsen en Ommen. reageer retweet
En, naast South West Tours, is Syntus Raalte behoorlijk dichtbij...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bijzonder? Het lijkt me duidelijk dat dit een gevalletje; allemaal ff de schouders eronder is.
Het personeel is aardig van slag. En geheel terecht! Ik heb al teksten voorbij zien komen van oud-collega's waar je spontaan kippenvel van krijgt. Ze zijn allen compleet aangeslagen. Iets was je ook verwacht in zo'n kleine hechte groep machinisten en stewards op dat baanvak.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bijzonder? Het lijkt me duidelijk dat dit een gevalletje; allemaal ff de schouders eronder is.
zal wel met de ongevallen met onbeveiligde overwegen te maken hebben..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:06 schreef b2py het volgende:
Valt me op dat ze ernstig benadrukken dat de hoogwerker absoluut niet voor het spoor bezig was & dat de overweg beveiligd was.
nee, Mono rijdt rond Groningenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al iets van Mono gehoord? Die rijdt daar toch niet?
En het was Mono ook niet, kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al iets van Mono gehoord? Die rijdt daar toch niet?
Tja, maar je kan er ook vind ik niet vanuit gaan dat men GTW op zn kant gaat leggen :/quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:40 schreef dennistd het volgende:
Ik denk trouwens dat bij een wat minder stevige koppeling (een normale schroefkoppeling) niet de hele trein op z'n kant was gegaan. Meer foto's zie http://dennistd.nl/temp/tr/koppelinggtw/
Overigens moet door het ontwerp van een GTW dit wel een gigantisch sterk ding zijn: de bak leunt er immers op.
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt niet best uit, zo zie je echt goed wat er is gebeurd. Wat een klapper moet dat zijn, trein ligt nog meters verder dan die hoogwerker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |