abonnement Unibet Coolblue
pi_160068063


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

pi_160068438
Ik heb gisteren de DVD van de show gekocht en bekeken en ben echt enorm teleurgesteld. Ten eerste is een deel van de opening vervangen met een scherm met een regenboog erop, maar goed, dat is geen drama.

Wat wel een drama is, vind ik persoonlijk, is de kwaliteit van de opname. Het lijkt wel geript van YouTube!

En wat is het jammer dat de DVD pas een van hun eerste concerten was van deze tour. Zowel KKJ als HKM lijken op de opname nog niet 100% vertrouwd met het script en zoals in eerder al aangaf, Klaasje zong bij het concert in Den Bosch, dat ik had bezocht, absoluut niet goed. Helaas is deze opname van datzelfde concert.

En dan nog een laatste klacht. Het dankwoord of afscheid van K3 tegen het einde van de show is lang niet zo emotioneel als bijvoorbeeld op deze video uit Wij Zijn K3:
Geen tranen, geen staande ovatie, geen eindeloos applaus... De emotie ontbreekt volledig.

Het is zo jammer. Deze DVD had zo mooi kunnen zijn als ze hem tegen het einde van de tour hadden opgenomen. Of zelfs de allerlaatste show. Dan was het een mooie opname geweest, een echt afscheid van KKJ, waarbij HKM had kunnen laten zien dat ze waardige opvolgsters zijn. Ik begrijp echt niet waarom ze hier niet voor gekozen hebben.

Maar goed, er waren ook wel een paar leuke dingen. Het leukste was de aftiteling! Ik zag bijvoorbeeld Fauve Geerling (Violet, de blauwe van Prinsessia) gecredit bij het K3 ballet


Maar het hoogtepunt was natuurlijk dat Kristel 3x gecredit staat in de afiteling :D

Ten eerste als K3


Dan samen met Stefan Staes voor het "artist management"


En dan ten slotte ook nog voor de styling _O-


De extra bonus clip is trouwens gewoon 10.000 Luchtballonnen :')
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:13:23 #3
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160068456
Is de K3show dvd nog ergens anders te vinden dan bij de Live show ?
K3 Loves You
pi_160068482
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:13 schreef Jodelee het volgende:
Is de K3show dvd nog ergens anders te vinden dan bij de Live show ?
Nee nog niet. Maar hij zal snel genoeg te downloaden zijn neem ik aan.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:16:54 #5
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160068549
Ja het is onbegrijpelijk dat ze geen latere opname in de Lotto Arena hebben opgenomen, dit was toch te verwachten dat het in het begin allemaal nog niet zo goed zou gaan.

Toch rare beslissingen af en toe van Studio100,net of ze de boel willen saboteren :D |:(

[ Bericht 23% gewijzigd door Jodelee op 20-02-2016 15:25:17 ]
K3 Loves You
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:22:34 #6
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160068684
Tja, er moet al gemolken worden. Maar mogelijk komt er misschien nog een remastered / revised editie. Of echt een van het laatste concert.
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:26:41 #7
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160068773
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef jcdragon het volgende:
Tja, er moet al gemolken worden. Maar mogelijk komt er misschien nog een remastered / revised editie. Of echt een van het laatste concert.
Laten we het hopen :D
K3 Loves You
pi_160068926
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:22 schreef jcdragon het volgende:
Tja, er moet al gemolken worden. Maar mogelijk komt er misschien nog een remastered / revised editie. Of echt een van het laatste concert.
Natuurlijk niet :')
Alsof ze twee keer exact dezelfde show zouden opnemen terwijl ze deze ook kunnen verkopen. Heeft Studio 100 ooit een revised editie uitgegeven van iets? _O-
De DVDs zijn voor kinderen, niet voor sentimentele volwassenen :')
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:39:21 #9
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160069048
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:33 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :')
Alsof ze twee keer exact dezelfde show zouden opnemen terwijl ze deze ook kunnen verkopen. Heeft Studio 100 ooit een revised editie uitgegeven van iets? _O-
De DVDs zijn voor kinderen, niet voor sentimentele volwassenen :')
Daar heb je ook weer gelijk in en als de dvd te goed is gaat niemand meer naar de shows :P ^O^
K3 Loves You
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:40:52 #10
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160069081
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:33 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet :')
Alsof ze twee keer exact dezelfde show zouden opnemen terwijl ze deze ook kunnen verkopen. Heeft Studio 100 ooit een revised editie uitgegeven van iets? _O-
De DVDs zijn voor kinderen, niet voor sentimentele volwassenen :')
Hmm :')
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:45:12 #11
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160069181
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:40 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hmm :')
Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een Blu-Ray of UHD versie _O-
K3 Loves You
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:48:36 #12
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160069248
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:45 schreef Jodelee het volgende:

[..]

Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een Blu-Ray of UHD versie _O-
Als dat uitkomt en ook nog bonus materiaal en backstage beelden erbij zit, wil ik het wel hebben.
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:14:46 #13
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160069802
K3 Loves You
pi_160070185
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik heb gisteren de DVD van de show gekocht en bekeken en ben echt enorm teleurgesteld. Ten eerste is een deel van de opening vervangen met een scherm met een regenboog erop, maar goed, dat is geen drama.
Je bedoelt dat je de meisjes c.q. dames hier niet te zien krijgt, terwijl dat in de zaal wel zo was?
quote:
Wat wel een drama is, vind ik persoonlijk, is de kwaliteit van de opname. Het lijkt wel geript van YouTube!
Onbegrijpelijk. Ik ben alle oude shows vanaf DVD op mijn TV aan het herbekijken en het valt mij daarbij op hoe goed veel van die registraties technisch eigenlijk zijn, ook die van meer dan 10 jaar oud. En de beeldkwaliteit van een recente show zoals de K3 kan het! show is echt excellent.
quote:
En wat is het jammer dat de DVD pas een van hun eerste concerten was van deze tour. Zowel KKJ als HKM lijken op de opname nog niet 100% vertrouwd met het script en zoals in eerder al aangaf, Klaasje zong bij het concert in Den Bosch, dat ik had bezocht, absoluut niet goed. Helaas is deze opname van datzelfde concert.
Ik begreep in december al niet waarom ze toen al DVD opnamen gingen maken, en na het zien van jouw beelden hoopte ik dat ze zo wijs zouden zijn om deze beelden niet te gebruiken, behalve dan intern om met elkaar te bespreken wat er allemaal mis was gegaan.
quote:
En dan nog een laatste klacht. Het dankwoord of afscheid van K3 tegen het einde van de show is lang niet zo emotioneel als bijvoorbeeld op deze video uit Wij Zijn K3:
Geen tranen, geen staande ovatie, geen eindeloos applaus... De emotie ontbreekt volledig.
Heb jij dat in december in de zaal ook zo ervaren?
quote:
Het is zo jammer. Deze DVD had zo mooi kunnen zijn als ze hem tegen het einde van de tour hadden opgenomen. Of zelfs de allerlaatste show. Dan was het een mooie opname geweest, een echt afscheid van KKJ, waarbij HKM had kunnen laten zien dat ze waardige opvolgsters zijn. Ik begrijp echt niet waarom ze hier niet voor gekozen hebben.
Vroeger heb ik in deze topicreeks gezegd dat ik betwijfelde of Studio 100 het aan zou durven een DVD van de K6 show uit te brengen, omdat het maken van vergelijkingen tussen de 'oude' en de 'nieuwe' K3 dan onvermijdelijk is en deze vergelijking alleen maar in het voordeel van de 'oude' uit kan vallen, en daarom had ik inderdaad nooit gedacht dat ze al zo vroeg in de tour DVD opnamen zouden gaan maken. Dat was echt wel het slechtste dat Studio 100 had kunnen doen en dat hebben ze dan zowaar nog gedaan ook.
quote:
Maar goed, er waren ook wel een paar leuke dingen. Het leukste was de aftiteling!
Als je de aftiteling van een DVD het leukst vindt, dan voorspelt dat niet veel goeds...
quote:
Ik zag bijvoorbeeld Fauve Geerling (Violet, de blauwe van Prinsessia) gecredit bij het K3 ballet
[ afbeelding ]

Maar het hoogtepunt was natuurlijk dat Kristel 3x gecredit staat in de afiteling :D

Ten eerste als K3
[ afbeelding ]

Dan samen met Stefan Staes voor het "artist management"
[ afbeelding ]

En dan ten slotte ook nog voor de styling _O-
[ afbeelding ]
Kristel is de Queen of K3 (zoals ze zichzelf vroeger noemde op haar eigen website!).

Dacht dat ik de enige was die de aftiteling van elke K3 DVD uitpluist, maar jij doet dat dus ook! Zo zag ik laatst dat nieuwlezeres Hanne Decoutere nog bij het K3 ballet heeft gezeten. Dat had ik nooit achter haar gezocht.
quote:
De extra bonus clip is trouwens gewoon 10.000 Luchtballonnen :')
Dat was wel te verwachten, de Jodelee clip was nog niet klaar toen de master al bij de DVD perserij moest worden aangeleverd.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:44:22 #15
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160070424
Hebben ze vast bewust gedaan lijkt me! Heb er anders geen verklaring voor.

[ Bericht 32% gewijzigd door Jodelee op 20-02-2016 16:59:53 ]
K3 Loves You
pi_160070878
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:33 schreef Riparius het volgende:
Je bedoelt dat je de meisjes c.q. dames hier niet te zien krijgt, terwijl dat in de zaal wel zo was?
Dit was nog de opening van het K3 ballet, maar het begin van de dans staat niet op film. De eerste 10 à 20 seconden zie je alleen de standaard HKM regenboog met de woorden "K3 SHOW" die langs de hele regenboog gaan...

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:33 schreef Riparius het volgende:
Heb jij dat in december in de zaal ook zo ervaren?
Ja, het was alles behalve emotioneel. Dat was het gisteren in Eindhoven ook. Ik ben nu vier keer geweest en de enige keer dat het redelijk emotioneel was zal in Maastricht geweest zijn. Dus dat weet je ook niet van tevoren. Maar ze hadden er wel op mogen rekeken dat dit bij een van de eerste concerten niet zo zou zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:44 schreef Jodelee het volgende:
Hebben ze vast bewust gedaan lijkt me! Heb er anders geen verklaring voor.
Wat hebben ze bewust gedaan? Een slechte DVD gemaakt? :')
  zaterdag 20 februari 2016 @ 17:05:05 #17
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160070916
Wat hebben ze bewust gedaan? Een slechte DVD gemaakt?

Yep

Misschien zijn wij in nederland gewoon minder emotioneel dan in Belgie of laten dat minder snel blijken
K3 Loves You
  zaterdag 20 februari 2016 @ 17:47:40 #18
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160071763
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:05 schreef Jodelee het volgende:
Wat hebben ze bewust gedaan? Een slechte DVD gemaakt?

Yep

Misschien zijn wij in nederland gewoon minder emotioneel dan in Belgie of laten dat minder snel blijken
Hier zijn we normaal. Dat is gek genoeg.
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:09:54 #19
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_160074894
Ik ga naar de allerlaatste show (tenzij ze weer iets extra doen lol) en dan wil ik emoties zien potverdriedubbeltjes. :'(
Schapen zijn relax.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:41:58 #20
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160075919
Nou ik hoor van mensen dat de shows vandaag super waren, er werd niet vals gezongen, dus een incident lijkt het.

[ Bericht 41% gewijzigd door Jodelee op 20-02-2016 20:57:01 ]
K3 Loves You
pi_160076063
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:41 schreef Jodelee het volgende:
Nou ik hoor van mensen dat de shows vandaag super waren, er werd niet vaas gezongen, dus een incident lijkt het, misschien was het die tijd van de maand, sorry dames. :D
Misschien was het de tijd van de maand? Dat zeg je toch niet? :{
pi_160076092

x'D Vind de Jindra en Lauren versie nog steeds beter dan dit
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160076175
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef Poedelpoes het volgende:

x'D Vind de Jindra en Lauren versie nog steeds beter dan dit

Kusjessoldaten van de brooddozen _O_
  zaterdag 20 februari 2016 @ 20:49:36 #24
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160076201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 20:45 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Misschien was het de tijd van de maand? Dat zeg je toch niet? :{
Ik zei dus toch ook al sorry dames O+
K3 Loves You
pi_160076556
K3 en sowieso de nieuwe K3 :|W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')