abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 februari 2016 @ 11:58:44 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160064982


's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles

Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com

Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!

Alternatieve stores:


GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!

Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.

uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.

Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:24:29 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160065397
Goed mensen, I'm back!
Nog iets gemist op gamefront de laatste maanden?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:36:15 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160065631
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Verbal het volgende:
Goed mensen, I'm back!
Nog iets gemist op gamefront de laatste maanden?

V.
Gratis Sega games deze laatste paar dagen... ;)
pi_160066275
haha

[ Bericht 100% gewijzigd door GeschiktX op 20-02-2016 19:40:26 ]
pi_160066301
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:13 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Niet veel, maar kijk uit dat je de wekelijkse sale niet mist, mocht je op zoek zijn naar iets...

http://tinyurl.com/hrhswl7

[ afbeelding ]
je weet hoop ik dat ze inmiddels meerdere keren groot het "nieuws" gehaald hebben door gestolen creditcards en geblokkeerde keys?
pi_160066319
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:14 schreef mschol het volgende:

[..]

je weet hoop ik dat ze inmiddels meerdere keren groot het "nieuws" gehaald hebben door gestolen creditcards en geblokkeerde keys?
Dat is incidenteel. Vergeet niet dat het een ''marktplaats'' is. Dit soort incidenten komen net zo vaak voor als bij ebay i guess.

Die blokkade, hoe jammer het is voor de kopers, zowat de enige 'efficiëntie' om het klein percentage aan incidenten te voorkomen. Het is de koper zijn schuld niet toch? Het is de schuld van de verkoper als die zoiets doet.. Meest efficiënte is om ervoor te zorgen dat elke verkoper transparanter is over de aard van de key.

Daarnaast is het een legitieme bedrijf, grootschalige Youtubers kopen hun keys daar.

Ik bedoel wat verandert het voor de koper als het blijkt dat ze dan groot in het nieuws zijn gekomen door een klein aantal 'incidenten'?
pi_160066812
Als je als koper de allernieuwste smartphone of Iwhatever aangeboden krijgt aan 20 euro en er gaat geen belletje rinkelen, is het wel degelijk jouw schuld.

Sinds wanneer is trouwens youtuber zijn zaligmakend?
pi_160067093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als je als koper de allernieuwste smartphone of Iwhatever aangeboden krijgt aan 20 euro en er gaat geen belletje rinkelen, is het wel degelijk jouw schuld.

Sinds wanneer is trouwens youtuber zijn zaligmakend?
Dan koop je er toch lekker niet... Heb er zelf meerdere games aangeschaft en altijd zonder problemen en snelle service :)
pi_160067392
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als je als koper de allernieuwste smartphone of Iwhatever aangeboden krijgt aan 20 euro en er gaat geen belletje rinkelen, is het wel degelijk jouw schuld.

Sinds wanneer is trouwens youtuber zijn zaligmakend?
Dat zijn zaken die je als koper inderdaad zelf zou moeten kunnen zien, maar in dit geval bij g2a... een game van ¤50 voor ¤39 is niet zo schokkend. De prijzen van g2a verschillen ook niet bizar ten opzichte van andere bedrijven. Soms kun je games een stukken goedkoper krijgen dan bij Steam, maar Steam is dan ook qua prijzen de bol.com van games.
pi_160067437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:52 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Dan koop je er toch lekker niet... Heb er zelf meerdere games aangeschaft en altijd zonder problemen en snelle service :)
Ik snap die paranoia om g2a ook niet eerlijk gezegd. Ik bestel normaal gesproken nooit online en ik bestel dan ook alleen bij bedrijven waar ik uitvoerig ''research'' voor heb uitgevoerd... en dat zijn dan ook alleen maar paar grote bedrijven zoals (destijds: V&D), bol.com, alternate, Steam.. en in dit geval g2a.

Wat er een paar keer gebeurd is bij g2a wat betreft de particuliere sellers, gebeurt gewoon zelfs dagelijks bij marktplaats. Dan zou marktplaats al per definitie moeten stoppen, evenals ebay.

Wil iemand nogmaals even objectief confirmeren of je als koper weg moet blijven van g2a of niet? En daarnaast, als koper kun je toch niets fout doen op zo'n g2a? Het is de koper zijn schuld toch niet als zoiets zich voordoet? Hoe wordt hiermee dan omgegaan?
pi_160067473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:52 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Dan koop je er toch lekker niet... Heb er zelf meerdere games aangeschaft en altijd zonder problemen en snelle service :)
Ik koop ook van g2play. Maar ik ga het niet aanbevelen aan mensen die de risico's niet kennen als een alternatief voor steam of gamersgate. Ik ken mensen die games gelocked kregen omwille van gestolen keys.

En omdat jij nooit problemen hebt gehad betekent niet dat ze niet bestaan. Dat is de logica van "ik heb nog nooit mijn arm gebroken, het is dus onmogelijk dat dat in de toekomst zal gebeuren"
pi_160067496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:18 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ik koop ook van g2play. Maar ik ga het niet aanbevelen aan mensen die de risico's niet kennen als een alternatief voor steam of gamersgate. Ik ken mensen die games gelocked kregen omwille van gestolen keys.

En omdat jij nooit problemen hebt gehad betekent niet dat ze niet bestaan. Dat is de logica van "ik heb nog nooit mijn arm gebroken, het is dus onmogelijk dat dat in de toekomst zal gebeuren"
Je moet als koper gewoon alert blijven. Van games welke regio gelockt zijn vind ik al bij voorbaat raar, dus daar blijf ik ver van af. Ik koop altijd ''global'', tenzij er alleen een EU versie van is.

Maar het is toch niet zo in de algemene regels dat het de schuld van de koper is als er iets ''fout'' gaat waar de key wordt geblocked?

Als dat zo is vind ik dat wel raar. Het is en mag niet zo zijn dat de koper hier de nadelen van ondervind. Een geblockte key is natuurlijk wel een logisch gevolg en hoort op zijn plaats, maar het kan toch niet zo zijn dat voor de rest de koper de schuld e.d krijgt? De verkoper moet aangepakt worden, toch? Of interpreteer ik je tekst fout?
pi_160067883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:12 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Dat zijn zaken die je als koper inderdaad zelf zou moeten kunnen zien, maar in dit geval bij g2a... een game van ¤50 voor ¤39 is niet zo schokkend. De prijzen van g2a verschillen ook niet bizar ten opzichte van andere bedrijven. Soms kun je games een stukken goedkoper krijgen dan bij Steam, maar Steam is dan ook qua prijzen de bol.com van games.
een NIEUWE game van 50 tot 60 euro voor 39 euro is inprinciepe al verdacht, vergelijk het maar met de normale winkels: die zullen dat soort spellen ook niet voor die prijs aanbieden, dan moet er ergens iets niet 100% legaal zijn (en dat klopt want veel keys komen uit het oostblok)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:19 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Je moet als koper gewoon alert blijven. Van games welke regio gelockt zijn vind ik al bij voorbaat raar, dus daar blijf ik ver van af. Ik koop altijd ''global'', tenzij er alleen een EU versie van is.

Maar het is toch niet zo in de algemene regels dat het de schuld van de koper is als er iets ''fout'' gaat waar de key wordt geblocked?

Als dat zo is vind ik dat wel raar. Het is en mag niet zo zijn dat de koper hier de nadelen van ondervind. Een geblockte key is natuurlijk wel een logisch gevolg en hoort op zijn plaats, maar het kan toch niet zo zijn dat voor de rest de koper de schuld e.d krijgt? De verkoper moet aangepakt worden, toch? Of interpreteer ik je tekst fout?
het is eigenlijk simpel: als de key geblockt wordt en de verkoper aangepakt wordt zit jij, als koper, met de gebakken peren: geen game en geld kwijt..

Overigens koop ik ook zelf keys hoor, maar zal het niet zomaar adverteren gezien de risico's die er aan kleven
pi_160068775
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Verbal het volgende:
Goed mensen, I'm back!
Nog iets gemist op gamefront de laatste maanden?

V.
Ubisoft faalt weer eens zoals altijd
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160071298
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef mschol het volgende:

het is eigenlijk simpel: als de key geblockt wordt en de verkoper aangepakt wordt zit jij, als koper, met de gebakken peren: geen game en geld kwijt..

Overigens koop ik ook zelf keys hoor, maar zal het niet zomaar adverteren gezien de risico's die er aan kleven
Dit. je kan discussieren over koper/verkoper verantwoordelijkheid zoveel je wilt: praktisch zal dat geen verschil maken als je key geblocked wordt.

Dan ben je beter af een paar euro extra te betalen en een -25% coupon te halen op GMG.
pi_160073830
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef mschol het volgende:

[..]

een NIEUWE game van 50 tot 60 euro voor 39 euro is inprinciepe al verdacht, vergelijk het maar met de normale winkels: die zullen dat soort spellen ook niet voor die prijs aanbieden, dan moet er ergens iets niet 100% legaal zijn (en dat klopt want veel keys komen uit het oostblok)

[..]

het is eigenlijk simpel: als de key geblockt wordt en de verkoper aangepakt wordt zit jij, als koper, met de gebakken peren: geen game en geld kwijt..

Overigens koop ik ook zelf keys hoor, maar zal het niet zomaar adverteren gezien de risico's die er aan kleven
Welke risico's? Wat bedoel je?
pi_160073898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Welke risico's? Wat bedoel je?
welke risico's? in iedergeval:
VPN activated (russich) spul (regio locked spul dus)
Gestolen creditcards/keys
pure oplichters
pi_160073934
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:40 schreef mschol het volgende:

[..]

welke risico's? in iedergeval:
VPN activated (russich) spul (regio locked spul dus)
Gestolen creditcards/keys
pure oplichters
Ze hebben wel een affiliate systeem voor iedereen en ik zie menig grote Youtubers daar gebruik van maken? Is dat dan niet goed?

Is de site pure oplichting jegens kopers of is er een kans dat je als koper opgelicht wordt? Er bestaat toch zoiets als g2a shield?
pi_160074159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:41 schreef GeschiktX het volgende:

[..]

Ze hebben wel een affiliate systeem voor iedereen en ik zie menig grote Youtubers daar gebruik van maken? Is dat dan niet goed?
Een echte youtuber (die dus reviewen om betaald te krijgen) krijgt imho gewoon review copies of koopt 100% legaal (maar das mijn mening)
quote:
Is de site pure oplichting jegens kopers of is er een kans dat je als koper opgelicht wordt? Er bestaat toch zoiets als g2a shield?
de kans is aanwezig, ik zal ze nooit voor echte oplichters uitmaken tenzij ik daar hard bewijs voor heb..

dat g2a shield heb ik, net als bij kinguin.net, een beetje gemengde gevoelens over: moet die service niet gewoon standaard zijn zonder ervoor te moeten betalen? Dat is al erg vreemd..
pi_160086696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:18 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Ik koop ook van g2play. Maar ik ga het niet aanbevelen aan mensen die de risico's niet kennen als een alternatief voor steam of gamersgate. Ik ken mensen die games gelocked kregen omwille van gestolen keys.

En omdat jij nooit problemen hebt gehad betekent niet dat ze niet bestaan. Dat is de logica van "ik heb nog nooit mijn arm gebroken, het is dus onmogelijk dat dat in de toekomst zal gebeuren"
Gelukkig zeg ik ook nergens dat die problemen niet bestaan dus dat 2e gedeelte van je tekst kun je weer inslikken.

Zolang de prijzen aanzienlijk lager blijven dan in de steamstore blijft het een aantrekkelijk alternatief of er nou risico aanzit of niet. Al komen er natuurlijk wel steeds meer alternatieven die niet de geschiedenis hebben van g2a.
pi_160101742
quote:
Factorio is coming to Steam Early Access on 25th of Feb 2016 Thursday 11 a.m. PST. The coming soon page is already there.
The price will go up to 20¤ starting with this date.
voor de mensen die snel nog hem wat goedkoper willen scoren ^O^
  Donald Duck held zondag 21 februari 2016 @ 20:58:22 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160102259
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:45 schreef mschol het volgende:

[..]

voor de mensen die snel nog hem wat goedkoper willen scoren ^O^
Die heb ik ook al een tijdje op het oog. Ik wachtte al op een Steam-release, ik heb spellen graag centraal. Krijg je een Steam-key als je het spel direct via de site van de maker koopt?
In ongeveer dezelfde categorie heb ik ook al in mijn Steam-bibliotheek: Big Pharma, Great Permutator en Infinifactory
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_160102378
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die heb ik ook al een tijdje op het oog. Ik wachtte al op een Steam-release, ik heb spellen graag centraal. Krijg je een Steam-key als je het spel direct via de site van de maker koopt?
In ongeveer dezelfde categorie heb ik ook al in mijn Steam-bibliotheek: Big Pharma, Great Permutator en Infinifactory
zover ik gelezen heb gaan ze alle mensen die het spel via de site aan geschaft hebben wel van steam keys voorzien, maar lees het voor de 100% zekerheid even de posts op het forum na
  Donald Duck held dinsdag 23 februari 2016 @ 22:26:17 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160161519
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef mschol het volgende:

[..]

zover ik gelezen heb gaan ze alle mensen die het spel via de site aan geschaft hebben wel van steam keys voorzien, maar lees het voor de 100% zekerheid even de posts op het forum na
Gekocht!
De Steam-key is te genereren via je profielpagina, mooi geregeld!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_160164257
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:26 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ubisoft faalt weer eens zoals altijd
Zeker vanwege een seizoenpas voor Far Cry?? :P
pi_160164808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Zeker vanwege een seizoenpas voor Far Cry?? :P
niks echt mis met seizoenspassen
ja het is een beetje russisch roulette, maar dan koop je ze toch niet :P
pi_160183386
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:45 schreef mschol het volgende:

[..]

een NIEUWE game van 50 tot 60 euro voor 39 euro is inprinciepe al verdacht, vergelijk het maar met de normale winkels: die zullen dat soort spellen ook niet voor die prijs aanbieden, dan moet er ergens iets niet 100% legaal zijn (en dat klopt want veel keys komen uit het oostblok)

[..]

het is eigenlijk simpel: als de key geblockt wordt en de verkoper aangepakt wordt zit jij, als koper, met de gebakken peren: geen game en geld kwijt..

Overigens koop ik ook zelf keys hoor, maar zal het niet zomaar adverteren gezien de risico's die er aan kleven
Maar in wezen zijn er 2 soorten keys op die site:

* Keys die in een armer land worden gekocht, aangepast aan het inkomen van de mensen aldaar. (die zouden wat mij betreft een regioblock mogen hebben)

* Keys die opgekocht bij bv Steamsales of andere aanbiedingen (zie het als Coca Cola inkopen als er reclame is voor 1 euro per fles , en normale prijs 2 euro. In de niet reclame periode verkoop je je partij voor 1,50) (BTW onze Super De Boer kocht jaren Poolse Cola op, meer dan de helft onder onze Coca Cola prijs, en nog steeds winst)
pi_160183609
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

niks echt mis met seizoenspassen
ja het is een beetje russisch roulette, maar dan koop je ze toch niet :P
Pre order in welke vorm dan ook is slecht voor games, ze seizoenspassen noemen durf ik zelfs crimineel misleidend te noemen. En een weldenkend mens weet natuurlijk al lang dat "seizoenspas" bedoeld is om nog meer seizoenen later toe te voegen bij nieuwe games, of voor elk jaar deel Winter en Zomer pas.

Eerlijk is eerlijk, de meeste games met seizoenspassen zorgen en nu nog voor dat je gevoel hebt er voordeel mee te hebben (t.o.v. losse DLC) maar als de passen niet structureel meer opleverden dan de verkoop van losse DLC zou dit nooit hebben bestaan.
pi_160186535
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

niks echt mis met seizoenspassen
ja het is een beetje russisch roulette, maar dan koop je ze toch niet :P
lol
pi_160188361
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:50 schreef waxmask het volgende:

[..]

Maar in wezen zijn er 2 soorten keys op die site:

* Keys die in een armer land worden gekocht, aangepast aan het inkomen van de mensen aldaar. (die zouden wat mij betreft een regioblock mogen hebben)

* Keys die opgekocht bij bv Steamsales of andere aanbiedingen (zie het als Coca Cola inkopen als er reclame is voor 1 euro per fles , en normale prijs 2 euro. In de niet reclame periode verkoop je je partij voor 1,50) (BTW onze Super De Boer kocht jaren Poolse Cola op, meer dan de helft onder onze Coca Cola prijs, en nog steeds winst)
voor 99% v/d games is maar 1 soort key: die in een goedkoper land gekocht wordt (polen of oekraine) en hier dus voor minder kan worden doorverkocht, dat is een algemeen bekend gegeven..
the witcher 2 bij mij was ook een russische of poolse key (nog ver voor de regio blokkades)

Die paar bundel keys zijn niet het gros van het aanbod...

wat jou Super de boer doet is dus grijze/parallelimport, iets wat strikt gezien illegaal is.

quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:57 schreef waxmask het volgende:

[..]

Pre order in welke vorm dan ook is slecht voor games, ze seizoenspassen noemen durf ik zelfs crimineel misleidend te noemen. En een weldenkend mens weet natuurlijk al lang dat "seizoenspas" bedoeld is om nog meer seizoenen later toe te voegen bij nieuwe games, of voor elk jaar deel Winter en Zomer pas.

Eerlijk is eerlijk, de meeste games met seizoenspassen zorgen en nu nog voor dat je gevoel hebt er voordeel mee te hebben (t.o.v. losse DLC) maar als de passen niet structureel meer opleverden dan de verkoop van losse DLC zou dit nooit hebben bestaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

lol
je bent niet verplicht minder geld te betalen om DLC te krijgen he? je kan ook gewoon wachten, het wordt pas echt crimineel als iets alleen via een preorder te krijgen is, DAT is crimineel (want dan verplicht je mensen iets te kopen waarvan ze maar deels weten wat het inhoudt, omdat het anders niet te krijgen is..)

dus ja, ik vind het allemaal wat overtrokken, je kan zelf de keus maken en doe je dat niet, dan betaal je meer.. so be it..
  woensdag 24 februari 2016 @ 22:18:06 #31
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160189231
Steam pakt toch ook een 30% cut voor een sale? Als dat waar is dan is het niet vreemd dat legale resellers vaak 20-25% lager zitten qua prijs.

Publisher krijgt evenveel omdat ze geen fee aan steam moeten betalen, reseller heeft ook zijn winst en de consument is blij dat ze hun game goedkoper krijgen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_160195102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]

voor 99% v/d games is maar 1 soort key: die in een goedkoper land gekocht wordt (polen of oekraine) en hier dus voor minder kan worden doorverkocht, dat is een algemeen bekend gegeven..
the witcher 2 bij mij was ook een russische of poolse key (nog ver voor de regio blokkades)

Die paar bundel keys zijn niet het gros van het aanbod...

wat jou Super de boer doet is dus grijze/parallelimport, iets wat strikt gezien illegaal is.

[..]

[..]

je bent niet verplicht minder geld te betalen om DLC te krijgen he? je kan ook gewoon wachten, het wordt pas echt crimineel als iets alleen via een preorder te krijgen is, DAT is crimineel (want dan verplicht je mensen iets te kopen waarvan ze maar deels weten wat het inhoudt, omdat het anders niet te krijgen is..)

dus ja, ik vind het allemaal wat overtrokken, je kan zelf de keus maken en doe je dat niet, dan betaal je meer.. so be it..
Booggie en Totalbiscuit op YT leggen goed uit waarom pre-ordering slecht is voor de ontwikkeling van de game markt, en dan vooral op innovaties.
pi_160195813
quote:
2s.gif Op woensdag 24 februari 2016 19:50 schreef waxmask het volgende:

[..]

Maar in wezen zijn er 2 soorten keys op die site:

* Keys die in een armer land worden gekocht, aangepast aan het inkomen van de mensen aldaar. (die zouden wat mij betreft een regioblock mogen hebben)

* Keys die opgekocht bij bv Steamsales of andere aanbiedingen (zie het als Coca Cola inkopen als er reclame is voor 1 euro per fles , en normale prijs 2 euro. In de niet reclame periode verkoop je je partij voor 1,50) (BTW onze Super De Boer kocht jaren Poolse Cola op, meer dan de helft onder onze Coca Cola prijs, en nog steeds winst)
Ik denk dat niemand een probleem met sites als g2a, kinguin en g2play zou hebben als het bij dit soort keys bleef. Het nare is dat er ook een derde categorie keys is, namelijk gekocht met gestolen creditcardgegevens. Daar zijn niet alleen de creditcardeigenaren de dupe van, ook jij als gamer krijgt te maken met een afgesloten key, en de developer vaak ook met (dikke) kosten van creditcardmaatschappijen. Zie bijvoorbeeld dit verhaal van een indie die grof geld kwijt is aan gestolen keys: http://unknownworlds.com/(...)discount-steam-keys/

[ Bericht 5% gewijzigd door SpankmasterC op 25-02-2016 11:52:30 ]
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:06:48 #34
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_160219400
quote:
als het nou een samsung 2443BW was geweest had ik em graag overgenomen als derde scherm :P
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:41:44 #36
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_160219422
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:41 schreef mschol het volgende:

[..]

als het nou een samsung 2443BW was geweest had ik em graag overgenomen als derde scherm :P
Ik heb hem zojuist aangepast naar ¤90 inclusief. Kan ik er 2 ps4 games voorhalen. Dat heb ik me voor ogen. Wil je hem voor die prijs misschien ? :o dat is de helft van de prijs voor een benq monitor van nog geen maandje out :7
pi_160221694
quote:
19s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:41 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik heb hem zojuist aangepast naar ¤90 inclusief. Kan ik er 2 ps4 games voorhalen. Dat heb ik me voor ogen. Wil je hem voor die prijs misschien ? :o dat is de helft van de prijs voor een benq monitor van nog geen maandje out :7
nope, ik heb al 2x de 2443BW en dan moet er echt nog een derde van hetzelfde model naast anders is het maar lelijk :s)

je gaat hem geheid kwijt raken, kan mij niet voorstellen dat niemand em wil :P
wat ik overigens niet snap is dat je die monitor na zo'n korte tijd van de hand doet.. dan lijkt het toch alsof er wat mee is
pi_160223310
quote:
Ik kon die twee Toshiba's 32" deze zomer echt niet laten staan. :X
pi_160240904
graag even melden als je het gepakt hebt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:18:14 #40
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_160242669
tweede gepakt, thanks
The more debt, the better
pi_160255846
Het valt mee op dat rond 02:00-07:00(NL tijd) zijn er altijd minder dan 300K leden op Steam voor CSGO.
pi_160258945
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Het valt mee op dat rond 02:00-07:00(NL tijd) zijn er altijd minder dan 300K leden op Steam voor CSGO.
aangezien die tijd voor veel EU landen geldt kan je dus de conclusie trekken dat er veel europeesche spelers zijn..
pi_160332150
quote:
One of the worst early access games I played, like *EVER*. Seriously, where's the poor execution? Where are the marginal amounts of content? Where's the mediocre and boring gameplay? This isn't EA at all. I feel cheated!!!!!111
:')
  dinsdag 1 maart 2016 @ 07:21:52 #44
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160332880
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 01:40 schreef mschol het volgende:

[..]

:')
Waar gaat dit over?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games dinsdag 1 maart 2016 @ 07:28:35 #45
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_160332911
Battlefield V.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 1 maart 2016 @ 07:46:15 #46
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160332979
Ow. Okee.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160333294
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 07:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waar gaat dit over?

V.
een positieve review van factorio :P
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:16:15 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160334545
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160334932
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

60hz en gaming monitor....
dat is een prima combinatie,imho geen hond die iets merkt van een 120hz scherm

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 01-03-2016 10:43:48 ]
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:43:59 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160335051
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is een prima combinatie, geen hond die iets merkt van een 120hz scherm
Vertel dat aan de meute die gaat voor 144Hz (al dan niet met gsync) schermen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160335114
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:36 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is een prima combinatie,imho geen hond die iets merkt van een 120hz scherm
het menselijk oog kan toch niet meer dan 25 fps waarnemen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:50:07 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160335159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:47 schreef Beach het volgende:

[..]

het menselijk oog kan toch niet meer dan 25 fps waarnemen
Leugens.

Vanaf 18FPS kunnen we het alleen niet meer als losse beelden zien. Maar het verschil tussen film (24fps) en video (60Fps) is wel degelijk zichtbaar, laat staan dat jij enkel games op 25 fps wil spelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160335257
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vertel dat aan de meute die gaat voor 144Hz (al dan niet met gsync) schermen.
tja, die trappen allemaal in marketingtrucs, kan ik ook niks aan doen
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:32:36 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160336006
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:56 schreef mschol het volgende:

[..]

tja, die trappen allemaal in marketingtrucs, kan ik ook niks aan doen
Hey, ik heb ook een 60Hz monitor hier hoor, maar als ik een nieuwe aan zou schaffen dan kan die beter mijn GPU bijbenen.

Dat is deels marketting maar bovenal rustiger beeld, ook als ik daar minder van zie dan alle 144 beeldjes.

Het verschil tussen 75Hz op mijn oude CRT en 60Hz bij hogere resoluties was al enorm te noemen iig, en voor die ervaring wil ik best wat meer investeren. Huidige monitor gaat alweer een jaar of 7-8 mee, dan valt de hoge aanschafprijs vaak wel mee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160336607
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hey, ik heb ook een 60Hz monitor hier hoor, maar als ik een nieuwe aan zou schaffen dan kan die beter mijn GPU bijbenen.

Dat is deels marketting maar bovenal rustiger beeld, ook als ik daar minder van zie dan alle 144 beeldjes.

Het verschil tussen 75Hz op mijn oude CRT en 60Hz bij hogere resoluties was al enorm te noemen iig, en voor die ervaring wil ik best wat meer investeren. Huidige monitor gaat alweer een jaar of 7-8 mee, dan valt de hoge aanschafprijs vaak wel mee.
volgende setup is 3 monitoren, maar het liefst regel ik gewoon nog een monitor die ik al heb en kan ik nog een jaar of 5 extra er tegenaan zonder dat je 700+ euro kwijt bent
  dinsdag 1 maart 2016 @ 12:24:58 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160337044
En dan over vijf jaar drie monitors moeten vervangen omdat je daaraan gewend bent?

Daarnaast ligt het je dus niet aan het verschil in Hz maar in de portemonee. Prima, maar zeg dat dan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160337325
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:24 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan over vijf jaar drie monitors moeten vervangen omdat je daaraan gewend bent?

Daarnaast ligt het je dus niet aan het verschil in Hz maar in de portemonee. Prima, maar zeg dat dan.
ik heb het over 700+ voor 3 monitoren en geld an sich is geen probleem, ik kan het mij prima veroorloven, echter vind ik alles >60hz marketing gebrabbel en zal ik dus ook niet snel een monitor kopen die zoveel moet kosten in zijn eentje (waar je niks extra's voor terugkrijgt dus)

Ik heb nu op dit moment al 2 monitoren, gewoon omdat het vele malen relaxter is dan 1 monitor, dat je dan aan 3 gewend raakt is inderdaad het risico dat ik graag neem.

Overigens is het aantal hz bij een CRT wel iets anders als bij een LCD scherm:
een CRT gaat flikkeren en dat zag je, een LCD blijft in een bepaalde kleur staan zeg maar.. die heeft geen tussentijdse 'uit' periode, waardoor het effect van een hogere hertz (minder flikkeringen) niet bestaat
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:27:08 #58
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160343377
Dus dat g-sync is gelul?

Ik zit zelf nog op een 1680x1050 22" monitor... en dat vind ik inmiddels wel weer jammer worden.
Maar als ik op 1080p wil, moet ik een nieuwe videokaart, laat staan 1440p of 4k.

Maar ik was dat g-sync (en freesync) inmiddels al tegengekomen en vroeg mij al af of dat nou wel of niet iets was.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:32:39 #59
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160343518
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 16:36:00 #60
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160343605
Ik denk bij Acer eerder aan heel erg snel heel erg stuk in plaats van "awesome stuff"
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 1 maart 2016 @ 16:37:13 #61
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160343638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk bij Acer eerder aan heel erg snel heel erg stuk in plaats van "awesome stuff"
Ja, ik ook. Maar het schijnt dat ze met gaming-producten redelijk aan het inhalen zijn.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160344848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef Verbal het volgende:
Dus dat g-sync is gelul?

Ik zit zelf nog op een 1680x1050 22" monitor... en dat vind ik inmiddels wel weer jammer worden.
Maar als ik op 1080p wil, moet ik een nieuwe videokaart, laat staan 1440p of 4k.

Maar ik was dat g-sync (en freesync) inmiddels al tegengekomen en vroeg mij al af of dat nou wel of niet iets was.

V.
ik vind het gelul. Wellicht is het verschil wel technisch waarneembaar (en misschien dat een minimaal percentage personen ook verschil (denkt) te zien)
pi_160344936
Ik heb juist voornamelijk positieve verhalen gehoord over G-sync. Zelf nog nooit mee gespeeld dus ik kan er niet zoveel over zeggen. Voordat je het overweegt zou ik het in ieder geval even zelf gaan checken.
Conscience do cost.
pi_160350442
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind het gelul. Wellicht is het verschil wel technisch waarneembaar (en misschien dat een minimaal percentage personen ook verschil (denkt) te zien)
Ik heb Gsync en denk wel degelijk verschil te zien/voelen, maarja 100% zeker weet ik natuurlijk niet.
  Redactie Games dinsdag 1 maart 2016 @ 22:49:08 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_160355117
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 17:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind het gelul. Wellicht is het verschil wel technisch waarneembaar (en misschien dat een minimaal percentage personen ook verschil (denkt) te zien)
Dat is hetzelfde als het gelul met 30fps of 60 fps. 30fps vind ik qua beleving best speelbaar, maar 60 fps is gewoon net wat prettiger spelen met bepaalde genres van spellen, zoals FPS-games. Je merkt het pas als je het mist... (stukje gewenning speelt ook een rol)
Ik heb het een dag kunnen proberen en het beeld was toch merkbaar soepeler. Ondertussen weer gewend aan m'n 4 jaar oude 60Hz IPS scherm.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:02:59 #66
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160355638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb het over 700+ voor 3 monitoren en geld an sich is geen probleem, ik kan het mij prima veroorloven, echter vind ik alles >60hz marketing gebrabbel en zal ik dus ook niet snel een monitor kopen die zoveel moet kosten in zijn eentje (waar je niks extra's voor terugkrijgt dus)

Ik heb nu op dit moment al 2 monitoren, gewoon omdat het vele malen relaxter is dan 1 monitor, dat je dan aan 3 gewend raakt is inderdaad het risico dat ik graag neem.

Overigens is het aantal hz bij een CRT wel iets anders als bij een LCD scherm:
een CRT gaat flikkeren en dat zag je, een LCD blijft in een bepaalde kleur staan zeg maar.. die heeft geen tussentijdse 'uit' periode, waardoor het effect van een hogere hertz (minder flikkeringen) niet bestaat
Nee, maar dat die kleur langer blijft hangen zie je wel degelijk.

Anyway, ik denk dat ik wel een 144Hz IPS wil over een jaartje, al dan niet met meerdere monitoren op termijn. Maar ik kijk de ontwikkelingen wel aan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:46 schreef Poedelini het volgende:

[..]

Ik heb Gsync en denk wel degelijk verschil te zien/voelen, maarja 100% zeker weet ik natuurlijk niet.
Je weet toch wat je gehad hebt?

Ik kwam ergens een goede uitspraak tegen: "toen ik de monitor voor het eerst gebruikte vond ik het effect tegenvallen, het maakte me niet per se beter en ook het beeld was niet per se beter. Tot ik terugging naar mijn oude monitor. Het is hetzelfde als van een gaming headset naar een hi-fi koptelefoon gaan. Je wil dan niet meer terug.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 maart 2016 @ 23:28:09 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160356627
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk bij Acer eerder aan heel erg snel heel erg stuk in plaats van "awesome stuff"
Is ook mijn ervaring met Acer. Laptop van ex drie keer terugsturen en steeds erger terugkrijgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games dinsdag 1 maart 2016 @ 23:44:49 #68
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_160357202
Één keer een Acer laptop gehad, dat ding viel letterlijk van ellende uit elkaar als ik ernaar keek. Beeldscherm brak af, plastic brokkelde af, rare power outages, etc. Fuck dat, nooit weer..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_160357245
wel eens een acer laptop in mijn handen gehad, en dat viel nog mee na alle ramp verhalen.. sure, het was geen IBM/lenovo thinkpad ofzo.. maar voor normaal huis/tuin keuken gebruik was hij denk ik prima geweest..
  Moderator dinsdag 1 maart 2016 @ 23:48:13 #70
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160357287
Qua hardware zijn ze meestal redelijk, wel vrij goedkope onderdelen, dus snel problemen met condensatoren en dan is het einde verhaal.
Maar vooral de bouwkwaliteit van Acer laat te wensen over. Cheap ass plastic, scharnieren, alles valt zo uit elkaar.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Games dinsdag 1 maart 2016 @ 23:51:25 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_160357354
Lenovo/IBM is ook niet meer wat het was trouwens.

Met de oude IBM laptops kon je er een tank overheen laten tijden. Geïntegreerde afvoergeultjes voor vocht (als je je koffie over je toetsenbord heen flikkert bijvoorbeeld) en toetsen die makkelijk afneembaar en vervangbaar waren. Is niet meer zo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Moderator woensdag 2 maart 2016 @ 00:56:08 #72
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160358435
't is allemaal niet super meer. Ik heb nog steeds een XXODD-laptop. Bedrijf wat daar achter zit is al jaren failliet, maar het waren eigenlijk gewoon rebranded Clevo-laptops. Ding werkt nog steeds perfect (inclusief de accu). Er mist wel 1 keycap, maargoed, mag ook wel na al die jaren. Het is een van de vroege core2duo's dus gaat al erg lang mee.
Tegenwoordig is het allemaal binnen 2 jaar wel stuk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_160358728
Ik heb hier een thinkpad r50p en een r60 gehad dacht ik en zelfs na 3 a 4 jaar redelijk intensief zakelijk gebruik (overgenomen van een bedrijf) was eigenlijk alleen de accu aan vervanging toe, de rest was nog in prima staat om nog een jaar of 2-3 mee te gaan
  woensdag 2 maart 2016 @ 07:24:05 #74
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160360158
Dell XPS 15 eerste generatie hier. Was niet goedkoop destijds, mede door het toegevoegde 1080p-panel, maar werkt al dik 5 jaar als een duivel. Elke dag. Alleen accu vervangen twee jaar terug.

Enige echte probleem is dat mijn nieuwe website er niet op uitziet. Alleen op deze laptop. Heel vreemd. Werklaptop, ook 1080p ziet het er geweldig uit, op de mijne alle verhouding zoek :(

V.

[ Bericht 26% gewijzigd door V. op 02-03-2016 07:33:51 ]
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2016 @ 14:29:39 #75
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_160366903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 07:24 schreef Verbal het volgende:
Dell XPS 15 eerste generatie hier. Was niet goedkoop destijds, mede door het toegevoegde 1080p-panel, maar werkt al dik 5 jaar als een duivel. Elke dag. Alleen accu vervangen twee jaar terug.

Enige echte probleem is dat mijn nieuwe website er niet op uitziet. Alleen op deze laptop. Heel vreemd. Werklaptop, ook 1080p ziet het er geweldig uit, op de mijne alle verhouding zoek :(

V.
Ik heb inderdaad precies diezelfde! Gaat nog steeds als een tierelier. Wel een SSD ingezet inmiddels.

Zelf heb ik hem nu vervangen door een gaming serie van MSI, maar hij is doorgeschoven naar een familielid die er hartstikke blij mee is.
You can only have the sunshine after the rain..
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:24:24 #76
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160368169
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:29 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad precies diezelfde! Gaat nog steeds als een tierelier. Wel een SSD ingezet inmiddels.
Ja, dat is nog wel een upgrade die ik wil doen. Denk dat ik in mijn pc een van 500 gig knal, en die van 240 uit die pc in mijn XPS ga proppen, met nog wat extra geheugen, want die 4 gig is wat weinig aan het worden. Maar verder: zeeeeeer tevreden over.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:54:34 #77
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_160374461
Ik heb ook een eerste (of tweede) generatie XPS 15 :o

Destijds belachelijk weinig voor betaald dankzij het combineren van meerdere kortingen.

Nu kun je volgens mij echt geen redelijke "bijna" game laptop meer kopen voor 500-600¤. En dat is met name te wijten aan de zwakke euro, meen ik.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_160374899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, dat is nog wel een upgrade die ik wil doen. Denk dat ik in mijn pc een van 500 gig knal, en die van 240 uit die pc in mijn XPS ga proppen, met nog wat extra geheugen, want die 4 gig is wat weinig aan het worden. Maar verder: zeeeeeer tevreden over.

V.
Gewoon nog eens 4/8 gig erbij doen. ;)
  Redactie Games woensdag 2 maart 2016 @ 21:01:18 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_160376746
Gewoon Macbook Pro runnen met 16GB en SSD zonder games te spelen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_160378348
zo, die starwars bundel 2 gescoord :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:01:03 #81
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160378754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:50 schreef mschol het volgende:
zo, die starwars bundel 2 gescoord :)
zit te twijfelen. KOTOR is top natuurlijk, maar ik ga ze toch niet spelen atm :'(
pi_160379131
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef aleco99 het volgende:

[..]

zit te twijfelen. KOTOR is top natuurlijk, maar ik ga ze toch niet spelen atm :'(
ik deed het voor alle xwing games, kotor 1 + 2 had ik al :P
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:12:30 #83
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160379193
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ik deed het voor alle xwing games, kotor 1 + 2 had ik al :P
Keytjes over misschien? :P O-) O-) O-)

;)
  donderdag 3 maart 2016 @ 07:24:43 #84
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160383899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:50 schreef mschol het volgende:
zo, die starwars bundel 2 gescoord :)
Ik twijfel. X-wing en TIE Fighter kapot gespeeld, maar kan het tegenwoordig nog wel? Of hebben ze het een beetje opgeleukt?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160384380
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik twijfel. X-wing en TIE Fighter kapot gespeeld, maar kan het tegenwoordig nog wel? Of hebben ze het een beetje opgeleukt?

V.
nog niet opgestart, puur voor de nostalgie de bundel gescoord :P
  donderdag 3 maart 2016 @ 10:05:40 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160385509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:43 schreef mschol het volgende:

[..]

nog niet opgestart, puur voor de nostalgie de bundel gescoord :P
Ja, ik wil het dan wel spelen, maar dan moet het niet 640x480 zijn.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160385779
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, ik wil het dan wel spelen, maar dan moet het niet 640x480 zijn.

V.
deze screenshots staat op steam community onder andere:






van STAR WARS(TM): X-Wing Special Edition

schijnt dat de gog variant nog een iets andere release heeft trouwens..
pi_160388037
Wat ik me vooral afvraag is of ik XvT en/of XWA online kan spelen. Dat zou wel echt ongelofelijk vet zijn, dat zijn pas oude tijden herleven O+
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160389018
Ik denk dat het wel kan maar dat het niet zo makkelijk zal gaan als je hoopt :P
Conscience do cost.
pi_160389035
wat een lelijke graphics zeg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:16:05 #91
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160389417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:00 schreef Beach het volgende:
wat een lelijke graphics zeg
Destijds state of the art o|O

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160390040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat het wel kan maar dat het niet zo makkelijk zal gaan als je hoopt :P
Zolang ik maar m'n oude squad bij elkaar kan krijgen ben ik blij! Kan ik mezelf weer SDA_rogue_1 gaan noemen haha
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_160391512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:00 schreef Beach het volgende:
wat een lelijke graphics zeg
Het oog kan toch geen mooiere graphics waarnemen.
Conscience do cost.
pi_160392135
Zijn er nog intressante games die 3 schermen ondersteunen?
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:20:57 #95
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160398261
Er waren hier toch pinball fans?? :D

https://www.humblebundle.com/weekly?zenstudios3_weekly
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 20:24:00 #96
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160398342
Ik hou wel van Pinball Arcade, maar dit zijn allemaal vage tafels voor Pinball FX zo te zien?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:27:11 #97
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160398454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hou wel van Pinball Arcade, maar dit zijn allemaal vage tafels voor Pinball FX zo te zien?
lijkt erop idd. Wist niet dat er verschillende goede pinball games waren O-) :P
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 20:28:41 #98
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160398504
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef aleco99 het volgende:

[..]

lijkt erop idd. Wist niet dat er verschillende goede pinball games waren O-) :P
Denk niet dat dit iets voor mij is, te onrealistisch, dan vind ik het niks.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:37:49 #99
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160398790
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef aleco99 het volgende:
Er waren hier toch pinball fans?? :D

https://www.humblebundle.com/weekly?zenstudios3_weekly
Oeh, voor 5 piek wil ik er wel 9 tafels bij hebben... (Walking Dead heb ik al).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:38:47 #100
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160398823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Denk niet dat dit iets voor mij is, te onrealistisch, dan vind ik het niks.
Ze spelen erg lekker hoor :Y

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 20:47:23 #101
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160399165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ze spelen erg lekker hoor :Y

V.
Mja maar ik heb niets met die onderwerpen/series en ik vind de tafels gewoon niet "echt" aanvoelen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:55:44 #102
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160399557
Dat kan :)
Ik heb er geen moeite mee, want ze zijn ook niet echt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160402590
Pinball FX2 - Star Wars™ Pinball: Balance of the Force Pack
YX3CX-N9I0W-DM-MIJ
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:24:17 #104
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_160423441
Prima Humble Monthly Bundle met Ark, Wasteland 2 en Shantae
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:58:19 #105
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160446786
De DLC's van The Talos Principle, Road to Gelhenna en Serious DLC, zijn die de moeite waard?
http://store.steampowered.com/app/257510/

Andere interessante weekenddeals?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:00:33 #106
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160446851
Is het trouwens mogelijk om spellen aan te vinken zodat je een mail krijgt zo gauw er een aanbieding is?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160446939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is het trouwens mogelijk om spellen aan te vinken zodat je een mail krijgt zo gauw er een aanbieding is?
Normaal zou je een mail moeten krijgen zodra er een aanbieding is voor iets op je wishlist. Maar dat systeem werkt amper.


Heb de dlc voor Talos principle nog niet geprobeerd
  Donald Duck held zaterdag 5 maart 2016 @ 20:08:12 #108
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160447115
Ik krijg wel regelmatig een mailtje over spellen uit m'n verlanglijst die in de aanbieding zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_160448323
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg wel regelmatig een mailtje over spellen uit m'n verlanglijst die in de aanbieding zijn
zolang de steam sale niet bezig is kloppen die mailtjes wel, maar zodra er een grotere sale bezig is, slaan ze vaak deals over..
pi_160453744
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg wel regelmatig een mailtje over spellen uit m'n verlanglijst die in de aanbieding zijn
Niet negeren!
pi_160455345
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg wel regelmatig een mailtje over spellen uit m'n verlanglijst die in de aanbieding zijn
Een beetje hit en miss. Betrouwbaarste is gwn je wishlist om de paar dagen te checken.

Of eigenlijk gwn steamgamesales.com zodat je de meeste resellers hebt.

Spelen er hier mensen Alien Swarm?
pi_160455442
theoretisch zou dat kunnen gaan betekenen dat er dus ook geen poolse keys meer op de markt kunnen komen die nog in de EU werken...
pi_160455975
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:36 schreef mschol het volgende:
theoretisch zou dat kunnen gaan betekenen dat er dus ook geen poolse keys meer op de markt kunnen komen die nog in de EU werken...
Genoeg andere oostblok landen die die fakkel kunnen overnemen.
Conscience do cost.
pi_160456026
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Genoeg andere oostblok landen die die fakkel kunnen overnemen.
als EU2 regio vervalt dan heb je eigenlijk alleen nog maar EU en RU binnen europa, en volgens mij is nagenoeg alles in RU is gelockt voor rusland/RU zone
juist landen als polen, oekraine e.d. oostbloklanden zaten vaak in EU2 regio
pi_160456595
Ahja, ik trok conclusies zonder echt te lezen. Duimen dan maar.
Conscience do cost.
  zondag 6 maart 2016 @ 11:18:55 #116
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160459378
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Normaal zou je een mail moeten krijgen zodra er een aanbieding is voor iets op je wishlist. Maar dat systeem werkt amper.


Heb de dlc voor Talos principle nog niet geprobeerd
Talos stond op mijn lijst en is net aangeschaft dankzij dat mailsysteem. Werkt als een tierelier in mijn geval.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160459395
Iemand die Factorio speelt? Ziet er awesome uit. :o
pi_160459519
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
Iemand die Factorio speelt? Ziet er awesome uit. :o
kom je nu pas kijken :D ;)

GAM / Factorio #2 - Nu op Steam *O*
  zondag 6 maart 2016 @ 19:20:59 #119
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160470741
Naar aanleiding van The Talos Principle was ik ook eens even dit spel aan het bekijken: (en de mindfuckgame Antichamber)
Het lag er al dik bovenop dat Facebook de inspiratie vormde, met de naam namen ze alle twijfel weg: Kram Gruckezber, een analgram van Mark Zuckerberg. _O-
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 6 maart 2016 @ 19:27:29 #120
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160470962
1 probleem met het Steam-systeem, wat als je e-mailadres ooit onbeschikbaar wordt, bijvoorbeeld doordat de provider ermee stopt. Het zal voorlopig niet gebeuren maar je weet het nooit, het kan zomaar dat op een gegeven moment Microsoft of Google stopt als e-mailprovider of dat het bedrijf failliet gaat of zo. Wat dan met je Steam-spellen? Een serieuze vraag. Wat ik begrijp is dat je dan geen toegang meer hebt tot alle spellen die aan die e-mailaccount gekoppeld zijn aangezien je ze niet kan overhevelen naar een andere e-mailaccount.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160471198
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
1 probleem met het Steam-systeem, wat als je e-mailadres ooit onbeschikbaar wordt, bijvoorbeeld doordat de provider ermee stopt. Het zal voorlopig niet gebeuren maar je weet het nooit, het kan zomaar dat op een gegeven moment Microsoft of Google stopt als e-mailprovider of dat het bedrijf failliet gaat of zo. Wat dan met je Steam-spellen? Een serieuze vraag. Wat ik begrijp is dat je dan geen toegang meer hebt tot alle spellen die aan die e-mailaccount gekoppeld zijn aangezien je ze niet kan overhevelen naar een andere e-mailaccount.
Contact email veranderen zodra dit gebeurd, heb je je oude adres niet voor nodig.


En zolang je proof of purchase hebt dan kan het altijd via support:https://support.steampowe(...)p?ref=2268-EAFZ-9762
  zondag 6 maart 2016 @ 19:55:07 #122
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160471673
Hebben jullie Magrunner gespeeld? Het ziet er leuk uit. Wel wat veel en lange laadschermen van wat ik zie (lift). Het kost 10 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 06-03-2016 23:16:31 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 6 maart 2016 @ 20:20:13 #123
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160472379
Super.
Hot.

Wat een topgame. Smaakt naar meer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 6 maart 2016 @ 22:13:13 #124
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160476309
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Super.
Hot.

Wat een topgame. Smaakt naar meer.
TB was ook enthousiast, maar ik begon te twijfelen toen een andere YT'er behoorlijk underwhelmed was. Maar aanradertje wat jou betreft dus?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:19:23 #125
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160476457
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

TB was ook enthousiast, maar ik begon te twijfelen toen een andere YT'er behoorlijk underwhelmed was. Maar aanradertje wat jou betreft dus?

V.
Twijfelen aan TB :{w o|O
  zondag 6 maart 2016 @ 22:21:42 #126
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160476518
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:19 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Twijfelen aan TB :{w o|O
TB heeft niet altijd gelijk / smaken hoeven niet overeen te komen.

Die andere reviewer had het o.a. over hersenscheurende achtergrond-drone. En ik ben nogal gevoelig voor geluid, dus dat is al een ding voor mij. Maar als het spel goed genoeg is, wil ik het wel proberen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:23:50 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160476581
Achtergrond drone? Ik heb hem met koptelefoon doorgespeeld, geen rare geluiden IMO. Maar het concept is al tof maar wat er aan mee wordt gegeven is ook wel tof.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 6 maart 2016 @ 22:28:14 #128
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160476702
Ging om deze review:


V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 maart 2016 @ 22:28:59 #129
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160476720
Maar het concept sprak mij enorm aan, dus ga ik de komende weken wel aanschaffen (nu nogal druk).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:11:21 #130
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160478087
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

TB heeft niet altijd gelijk / smaken hoeven niet overeen te komen.

Die andere reviewer had het o.a. over hersenscheurende achtergrond-drone. En ik ben nogal gevoelig voor geluid, dus dat is al een ding voor mij. Maar als het spel goed genoeg is, wil ik het wel proberen.

V.
Ik maak ook maar een grapje he ;) Al heeft TB wel ongeveer dezelfde smaak als ik dus bevallen zijn reviews mij meestal goed.

Ik ga superhot ook zsm eens proberen. Ziet er erg interessant uit! :D
pi_160478198
Superhot is leuk maar verveelt ook snel en is bovendien snel uitgespeeld. De game is cool, maar er is simpelweg te weinig content voor de prijs.

Vinnik.
Conscience do cost.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:16:58 #132
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160478243
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef ems. het volgende:
Superhot is leuk maar verveelt ook snel en is bovendien snel uitgespeeld. De game is cool, maar er is simpelweg te weinig content voor de prijs.

Vinnik.
Hoe lang heb je je er mee vermaakt?
  zondag 6 maart 2016 @ 23:57:19 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160479058
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:15 schreef ems. het volgende:
Superhot is leuk maar verveelt ook snel en is bovendien snel uitgespeeld. De game is cool, maar er is simpelweg te weinig content voor de prijs.

Vinnik.
Na uitspelen nog genoeg arena's te verkennen. Als verhaal had ik meer levels verwacht en lijkt dit vooral als proof of concept te gelden. Portal bood destijds iig meer waar voor je geld.

Maar de puzzels werken wel redelijk verslavend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 7 maart 2016 @ 17:19:10 #134
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160493856
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:16 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je je er mee vermaakt?
In pakweg drie uur doorheen gerend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Donald Duck held maandag 7 maart 2016 @ 18:56:18 #135
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160496306
Zo, nog net op tijd Talos gekocht voordat de aanbieding afliep
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_160496636
Luistert er echt nog iemand naar TB? Is toch al lang duidelijk dat zijn review al gemaakt is zodra hij de naam van de ontwikkelaar gezien heeft.

Even duidelijk dat hij enkel in games geintresseerd is om er zich aan te ergeren en dan clickbaits te verzamelen. Nee dank je, als ik naar iemand luister, is het iemand die fun wilt hebben wanneer hij gamet, ipv elke 5 seconden outraged te doen
  maandag 7 maart 2016 @ 19:09:12 #137
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160496670
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Luistert er echt nog iemand naar TB? Is toch al lang duidelijk dat zijn review al gemaakt is zodra hij de naam van de ontwikkelaar gezien heeft.

Even duidelijk dat hij enkel in games geintresseerd is om er zich aan te ergeren en dan clickbaits te verzamelen. Nee dank je, als ik naar iemand luister, is het iemand die fun wilt hebben wanneer hij gamet, ipv elke 5 seconden outraged te doen
Haten op TB :')

Ik heb je nog nooit iets positiefs zien posten hier op FOK! ? Is er iets mis?
  Moderator maandag 7 maart 2016 @ 19:11:06 #138
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_160496735
Tacebook? _O-
Nooooooit van gehoord
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_160496834
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:09 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Haten op TB :')

Ik heb je nog nooit iets positiefs zien posten hier op FOK! ? Is er iets mis?
Oh, heb ik je tere zieltje gekwetst door met de allergrootste youtubeheld te lachen?

Heb jij niets beters te doen dan door mijn postgeschiedenis te gaan?

Indien nee, ga er dan nog maar eens door, want dan heb je duidelijk positieve zaken gemist. Er is gewoon weinig positief te zeggen over TB. Zijn naam zegt het zelf, hij is cynisch, niet sceptisch of kritisch. Groot verschil. Natuurlijk, ik verwacht niet van een uilskuiken dat te weten.

Kijk, ik kan ook direct persoonlijk spelen hoor
  maandag 7 maart 2016 @ 19:22:29 #140
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160497025
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:07 schreef AntiChrist7 het volgende:
Luistert er echt nog iemand naar TB? Is toch al lang duidelijk dat zijn review al gemaakt is zodra hij de naam van de ontwikkelaar gezien heeft.

Even duidelijk dat hij enkel in games geintresseerd is om er zich aan te ergeren en dan clickbaits te verzamelen. Nee dank je, als ik naar iemand luister, is het iemand die fun wilt hebben wanneer hij gamet, ipv elke 5 seconden outraged te doen
Ik kijk zijn reviews weleens omdat het vrij rustig is qua setting. Je hebt ook van die mongolen die druk schreeuwen en elke keer stukjes "grappige" tekst over het beeld plakken. Aan de hand van de getoonde gameplay besluit ik dan of ik het wel of niet koop, TB zijn mening heeft geen invloed op dat proces.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 7 maart 2016 @ 19:34:40 #141
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_160497350
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:15 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Oh, heb ik je tere zieltje gekwetst door met de allergrootste youtubeheld te lachen?

Heb jij niets beters te doen dan door mijn postgeschiedenis te gaan?

Indien nee, ga er dan nog maar eens door, want dan heb je duidelijk positieve zaken gemist. Er is gewoon weinig positief te zeggen over TB. Zijn naam zegt het zelf, hij is cynisch, niet sceptisch of kritisch. Groot verschil. Natuurlijk, ik verwacht niet van een uilskuiken dat te weten.

Kijk, ik kan ook direct persoonlijk spelen hoor
TB heeft een van de grootste YouTube-kanalen en geeft mijns inziens gedegen en inderdaad cynisch kritiek. Vooral zijn kritiek en inzichten in de games-industrie en youtube als geheel vind ik vermakelijk om naar te luisteren. Dat je het daar niet mee eens bent mag uiteraard :s)

De vraag of alles goed met je gaat staat los van TB trouwens. Maar fijn om te horen dat je ook positieve dingen post :)

Fijne avond verder! :W
pi_160500150
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:34 schreef aleco99 het volgende:

[..]

De vraag of alles goed met je gaat staat los van TB trouwens. Maar fijn om te horen dat je ook positieve dingen post :)

ja tuurlijk...

Als er iets is dat TB heeft gedaan, is het wel een generatie flamende ettertjes voortbrengen.

En nogmaals cynisme en kritisch zijn is niet hetzelfde. Maarja, van een flamer verwacht je niet dat die kan lezen

[ Bericht 9% gewijzigd door AntiChrist7 op 07-03-2016 20:53:51 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 20:50:32 #143
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160500269
Ladies...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160505378
Fuck is TB? :P
  maandag 7 maart 2016 @ 23:46:35 #145
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_160506754
Zullen we het vriendelijk houden hier?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:10:02 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_160520474
Vriendin wou star Dew Valley spelen. Dus er moest een steam account komen maar man die gasten willen echt alles weten tegenwoordig. Na het verzilveren van wat tegoed moest ze haar naw gegevens invullen. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb moeten doen (of het moet helemaal in het begin zijn geweest en dat ik het alweer ben vergeten).
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_160520587
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Fuck is TB? :P
TotalBiscuit
pi_160560350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:13 schreef Ooku het volgende:

[..]

TotalBiscuit
aha :*
pi_160564895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef Klonk het volgende:
Vriendin wou star Dew Valley spelen. Dus er moest een steam account komen maar man die gasten willen echt alles weten tegenwoordig. Na het verzilveren van wat tegoed moest ze haar naw gegevens invullen. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb moeten doen (of het moet helemaal in het begin zijn geweest en dat ik het alweer ben vergeten).
het is wat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:13:14 #150
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_160587756
TB is een memer met zijn 60fps

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef Klonk het volgende:
Vriendin wou star Dew Valley spelen. Dus er moest een steam account komen maar man die gasten willen echt alles weten tegenwoordig. Na het verzilveren van wat tegoed moest ze haar naw gegevens invullen. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb moeten doen (of het moet helemaal in het begin zijn geweest en dat ik het alweer ben vergeten).
Je doet tenslotte zaken met een bedrijf.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_160588235
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef Klonk het volgende:
Vriendin wou star Dew Valley spelen. Dus er moest een steam account komen maar man die gasten willen echt alles weten tegenwoordig. Na het verzilveren van wat tegoed moest ze haar naw gegevens invullen. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb moeten doen (of het moet helemaal in het begin zijn geweest en dat ik het alweer ben vergeten).
GOG.
Conscience do cost.
pi_160670348
is er een manier om in de steam client bepaalde reacties ofzo te blokkeren?
pi_160673873
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:27 schreef mschol het volgende:
is er een manier om in de steam client bepaalde reacties ofzo te blokkeren?
Hoe bedoel je? chatreacties of profielreacties? denk sowieso dat enkel blocken helpt
pi_160673958
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:50 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? chatreacties of profielreacties? denk sowieso dat enkel blocken helpt
het gaat mij voornamelijk om reacties op steam announcements:
pi_160676677
Uitschrijven uit de groep, zij plaatsen die aankondigingen
pi_160676702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 00:31 schreef AntiChrist7 het volgende:
Uitschrijven uit de groep, zij plaatsen die aankondigingen
wat dus geen oplossing is want dit soort grapjassen zitten bij elke groep..
pi_160697853
Hopelijk schiet AMD op met Vulkan driver,kan ik een nieuwe graka gebruiken op mijn Linux bakkie. :+
pi_160699010
man man man..
als steam mensen op basis van IQ toegang zou geven zou het volgens mij uitgestorven zijn...

ik zit i.v.m. een character exploit nu wat vaker op het help & tips gedeelte van de discussions maar daar komt een hoop zooi voorbij :D
  woensdag 16 maart 2016 @ 07:16:29 #159
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160706109
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met TB:


V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160706711
Weten jullie nog een paar leuke offline games die ik van steam kan plukken??
pi_160707868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:39 schreef Odaiba het volgende:
Weten jullie nog een paar leuke offline games die ik van steam kan plukken??
bad rats
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160708230
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:16 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met TB:


V.
zoekt hij andere manieren om video's te maken? :X
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:54:10 #163
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160710372
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:39 schreef Odaiba het volgende:
Weten jullie nog een paar leuke offline games die ik van steam kan plukken??
Brothers: A tale of two sons
Gunpoint
Originele Bioshock
Portal 1 + 2


V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:32:56 #164
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160712821
De Telltale-verhalen
Eurotruck Simulator II
The Talos Principle
Mark of the Ninja
Dishonored

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Donald Duck held woensdag 16 maart 2016 @ 17:39:17 #165
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_160717539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:39 schreef Odaiba het volgende:
Weten jullie nog een paar leuke offline games die ik van steam kan plukken??
De batman arkham serie. Behalve de laatste, die heeft/had(?) beroerde performance op pc
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:26:00 #166
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_160718269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:39 schreef Odaiba het volgende:
Weten jullie nog een paar leuke offline games die ik van steam kan plukken??
Invisible, Inc
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:28:44 #167
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_160718309
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
De batman arkham serie. Behalve de laatste, die heeft/had(?) beroerde performance op pc
Nog steeds. Zal ook wel zo blijven, aangezien XFire/SLI ondersteuning ook niet voor betere performance kon zorgen en dus geschrapt is.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_160718831
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De batman arkham serie. Behalve de laatste, die heeft/had(?) beroerde performance op pc
Klopt, fucking WB Games. _O- :')
pi_160718922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Klopt, fucking WB Games. _O- :')
Ik snap nog steeds niet goed hoe uitgerekend het laatste deel -zo- erg shit heeft kunnen fucken. De voorgaande delen waren prima geoptimaliseerde PC games (ports?) waar ik geen enkel probleem mee heb gehad.

Wat is er mogelijk fout gegaan bij specifiek dit deel?
Conscience do cost.
pi_160719032
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet goed hoe uitgerekend het laatste deel -zo- erg shit heeft kunnen fucken. De voorgaande delen waren prima geoptimaliseerde PC games (ports?) waar ik geen enkel probleem mee heb gehad.

Wat is er mogelijk fout gegaan bij specifiek dit deel?
Heel veel bugs. :+
pi_160720321
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Heel veel bugs. :+
Dat begrijp ik :+ Maar zelfs 'heel veel bugs' lijkt me geen reden om een launch zo te verkrachten. Skyrim had ook heel veel bugs maar die werkte tenminste en de bugs verdwenen langzaam door patches.

Ik begrijp niet hoe een game van waar de grondslag zo "stabiel" is zo verschrikkelijk uit de bocht kan vliegen behalve door extreme incompetentie. En dan begrijp ik weer niet hoe het kan dat een groot team met een groot budget en met een degelijk trackrecord incompetent kan zijn.
Conscience do cost.
pi_160721996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:39 schreef Odaiba het volgende:
Weten jullie nog een paar leuke offline games die ik van steam kan plukken??
offline als in singleplayer? hangt ervan af wat je genre is.

Reus is gemaakt door nederlanders, en is enorm leuk als je een beetje in godgame/bouwen bent

South Park, Mark of the ninja, democracy 3 en dishonored
pi_160741637
Wanneer is volgende Steam Sales? :*
pi_160741644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wanneer is volgende Steam Sales? :*
pasen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160741708
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Beach het volgende:

[..]

pasen
top :Y)
pi_160744155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wanneer is volgende Steam Sales? :*
http://www.steamgifts.com/sales/new
pi_160747522
heeft 1 van jullie hier http://store.steampowered.com/app/271240 gespeeld ?

en kan je er wat over vertellen? hij staat al even op de wishlist en is weer eens in de sale, maar echt geen idee wat ik er nou precies van moet verwachten.. (en dan koop ik em niet voor 20 euro)
pi_160748023
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:02 schreef mschol het volgende:
heeft 1 van jullie hier http://store.steampowered.com/app/271240 gespeeld ?

en kan je er wat over vertellen? hij staat al even op de wishlist en is weer eens in de sale, maar echt geen idee wat ik er nou precies van moet verwachten.. (en dan koop ik em niet voor 20 euro)
Het is wel early acces. ;)
pi_160749253
Early acces die in sale gaat, ziet er suspicious uit. Zeker als het nog 20euro is
pi_160749749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Het is wel early acces. ;)
mja, prison architect was ook early acces en heb ik mij behoorlijk goed mee vermaakt..
maarja, ik weet dat daar risico's aan kleven :)
pi_160749810
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, prison architect was ook early acces en heb ik mij behoorlijk goed mee vermaakt..
maarja, ik weet dat daar risico's aan kleven :)
Prison architect :D Heel lang niet meer gespeeld, maar weer eens gaan checken
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160764044
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, prison architect was ook early acces en heb ik mij behoorlijk goed mee vermaakt..
maarja, ik weet dat daar risico's aan kleven :)
Misschien wachten tot beta??
  vrijdag 18 maart 2016 @ 23:25:22 #183
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160775370
Hoop korting op het borderlands dinges maar ook erg onduidelijk.

18 euro -- Borderlands triplepack (pre sequel+kleine dlc)
16 euro -- Borderlands Pre sequel
21 euro -- Borderlands pre sequel+seasonpass
12 euro -- Borderlands GOTY + Bordelands 2
11 euro -- Borderlands 2 GOTY
08 euro -- Borderlands 2

Dus... meer ingewikkeld kan je het nie maken denk ik dan. Slaat nergens en komt niemand uit.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160777225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:25 schreef govie het volgende:
Hoop korting op het borderlands dinges maar ook erg onduidelijk.

18 euro -- Borderlands triplepack (pre sequel+kleine dlc)
16 euro -- Borderlands Pre sequel
21 euro -- Borderlands pre sequel+seasonpass
12 euro -- Borderlands GOTY + Bordelands 2
11 euro -- Borderlands 2 GOTY
08 euro -- Borderlands 2

Dus... meer ingewikkeld kan je het nie maken denk ik dan. Slaat nergens en komt niemand uit.
waarom komt iemand eruit?
zoals je het nu neer zet is het vrij duidelijk
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:29:21 #185
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160777238
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:28 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom komt iemand eruit?
zoals je het nu neer zet is het vrij duidelijk
Welke moet ik hebben dan?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160777281
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:29 schreef govie het volgende:

[..]

Welke moet ik hebben dan?
ligt er aan wat je wil hebben..

als je de 3 games wilt ga je imho voor het triplepack
ja, je hebt niet -ALLE- content.. maar maakt dat uit?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:32:09 #187
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160777302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:31 schreef mschol het volgende:

[..]

ligt er aan wat je wil hebben..

als je de 3 games wilt ga je imho voor het triplepack
ja, je hebt niet -ALLE- content.. maar maakt dat uit?
Mij te ingewikkeld. ik sla wel over. Moeten ze het maar beter adverteren, dit slaat nergens op.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160777345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:32 schreef govie het volgende:

[..]

Mij te ingewikkeld. ik sla wel over. Moeten ze het maar beter adverteren, dit slaat nergens op.
wat is er nou weer ingewikkeld aan? je moet even rekenen wat de goedkoopste combinatie is als je alles wilt hebben, maar daar zou je snel genoeg achter moeten kunnen komen lijkt mij, je bent al een eind opweg..

ik vind het wel goed zo, laat men maar even weer gewoon opletten bij sales *O*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:42:41 #189
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160777519
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

wat is er nou weer ingewikkeld aan? je moet even rekenen wat de goedkoopste combinatie is als je alles wilt hebben, maar daar zou je snel genoeg achter moeten kunnen komen lijkt mij, je bent al een eind opweg..

ik vind het wel goed zo, laat men maar even weer gewoon opletten bij sales *O*
Ook ergens op fok gelezen dat borderlands 1 meer gebruikers heb of leuker is ofzoiets. Bij twijfel niet kopen is vaak een prima keuze.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160777714
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:42 schreef govie het volgende:

[..]

Ook ergens op fok gelezen dat borderlands 1 meer gebruikers heb of leuker is ofzoiets. Bij twijfel niet kopen is vaak een prima keuze.
uiteraard bij twijfel niet kopen, anders ben je geld (mogelijk) over de balk aan het smijten

ik kan je inhoudelijk niet echt iets vertellen over borderlands, 2 heb ik wel maar nog nooit echt aangeraakt :D
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:54:13 #191
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160777751
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard bij twijfel niet kopen, anders ben je geld (mogelijk) over de balk aan het smijten

ik kan je inhoudelijk niet echt iets vertellen over borderlands, 2 heb ik wel maar nog nooit echt aangeraakt :D
Ze hadden beter gewoon heel het gedoe kunnen verkopen als:

Bordelands 1 alles
Borderlands 2 alles
Borderlands 1 en 2 alles.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160791541
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:25 schreef govie het volgende:
Hoop korting op het borderlands dinges maar ook erg onduidelijk.

18 euro -- Borderlands triplepack (pre sequel+kleine dlc)
16 euro -- Borderlands Pre sequel
21 euro -- Borderlands pre sequel+seasonpass
12 euro -- Borderlands GOTY + Bordelands 2
11 euro -- Borderlands 2 GOTY
08 euro -- Borderlands 2

Dus... meer ingewikkeld kan je het nie maken denk ik dan. Slaat nergens en komt niemand uit.
Heb ik vorig jaar al gekocht. :9
pi_160791815
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef govie het volgende:

[..]

Ze hadden beter gewoon heel het gedoe kunnen verkopen als:

Bordelands 1 alles
Borderlands 2 alles
Borderlands 1 en 2 alles.
Dat is vrijwel hetzelfde als je eerste copypaste. Er is echt helemaal niets ingewikkelds aan.

Ik vond het het geld overigens niet waard. Heb het een tijdje met een vriend gespeeld maar was al vrij snel verveeld.
Conscience do cost.
pi_160793020
borderlands 1 ben ik mee gekapt nadat je bij de 1e missie meteen weer terug moest
als ik ergens een hekel aan heb is het backtracking
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 19 maart 2016 @ 21:17:37 #195
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160794492
Thx for the save guys! Trap ik mooi niet in die aanbieding! HAHAHAHAHHAA
_O_
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160818904
Zo... eindelijk mijn nieuwe IPS FullHD 1080p monitor (HP 27XW) ontvangen. De beeldkwaliteit ziet er fantastisch uit.

Handig om te weten: mijn eerdere monitoren hadden een max.resolutie van 1280x1024 en waren ongeveer 18-21 inch.
pi_160824254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:17 schreef govie het volgende:
Thx for the save guys! Trap ik mooi niet in die aanbieding! HAHAHAHAHHAA
_O_
[ afbeelding ]
Welke aanbiedingen? :+
pi_160825301
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Super-B het volgende:
Zo... eindelijk mijn nieuwe IPS FullHD 1080p monitor (HP 27XW) ontvangen. De beeldkwaliteit ziet er fantastisch uit.

Handig om te weten: mijn eerdere monitoren hadden een max.resolutie van 1280x1024 en waren ongeveer 18-21 inch.
wat, 1280x1024 op een 21" monitor? :o :X :X
  zondag 20 maart 2016 @ 23:09:14 #199
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160825687
Mooie vormgeving maar wat makt hem 250 euro waard/
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160826094
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:09 schreef govie het volgende:
Mooie vormgeving maar wat makt hem 250 euro waard/
wat dacht je van die "vormgeving" + naam.. en uiteraard dat ze er IPS aanhangen..
  zondag 20 maart 2016 @ 23:30:26 #201
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160826236
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:24 schreef mschol het volgende:

[..]

wat dacht je van die "vormgeving" + naam.. en uiteraard dat ze er IPS aanhangen..
Ik weet nie veel van monitoren behalve 1080p/1440p, hz en schermgrootte, IPS klinkt als een spierziekte, da hoef ik nie! ~:)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 21 maart 2016 @ 12:23:13 #202
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_160831288
SE easter inhoud al bekend?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_160831868
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:17 schreef govie het volgende:
Thx for the save guys! Trap ik mooi niet in die aanbieding! HAHAHAHAHHAA
_O_
[ afbeelding ]
Borderlands is best leuk, als je het maar met 3 (of op z'n minst 2) anderen speelt en allemaal headset met mics hebt.
Zijn er hier liefhebbers van coöp of multiplayer games op steam trouwens?
  maandag 21 maart 2016 @ 17:47:40 #204
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160838175
Hallo!

Ken iemand een aantal vertrouwelijke steam vergelijking sites. Ik zoek namelijk het spel the division maar ik zie alleen dat je via uplay kan activeren en niet via steam.

En kent iemand een paar mooie site's

Ik ken er een paar maar ik weet niet of het te vertrouwen is en dat je in het Nederlands kan instellen. Ik heb er geen verstand van.

http://www.buydlplay.com/nl/
https://gamesrepublic.com/

Bedankt

Jeff
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
  maandag 21 maart 2016 @ 18:08:17 #205
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_160838624
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:47 schreef zeurtvaak het volgende:
Hallo!

Ken iemand een aantal vertrouwelijke steam vergelijking sites. Ik zoek namelijk het spel the division maar ik zie alleen dat je via uplay kan activeren en niet via steam.

En kent iemand een paar mooie site's

Ik ken er een paar maar ik weet niet of het te vertrouwen is en dat je in het Nederlands kan instellen. Ik heb er geen verstand van.

http://www.buydlplay.com/nl/
https://gamesrepublic.com/

Bedankt

Jeff
Alle division codes die je kunt kopen zijn uPlay codes, wil je op steam moet je via steam kopen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 21 maart 2016 @ 19:03:48 #206
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160840064
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:08 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Alle division codes die je kunt kopen zijn uPlay codes, wil je op steam moet je via steam kopen
Kan je toch ook koppelen met steam? en dan kan je toch met vrienden spelen van steam?

En welke site is betrouwbaar?
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_160841395
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:03 schreef zeurtvaak het volgende:

[..]

Kan je toch ook koppelen met steam? en dan kan je toch met vrienden spelen van steam?

En welke site is betrouwbaar?
Je moet nog altijd inloggen via Uplay, en je steamvrienden moeten in je uplaylijst staan. Dus je doet het enkel voor de dubbele drm.....

Greenmangaming is wss het beste als je de -25% coupon ingeeft qua betrouwbaarheid
  maandag 21 maart 2016 @ 19:48:23 #208
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160841399
PAYDAY 2 SteamOS released- 75% korting. Tot 31 maart gratis te spelen.

http://steamcommunity.com(...)l/857180519137332791

Misschien is het wel wat voor 75% korting.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Moderator maandag 21 maart 2016 @ 19:57:42 #209
8781 crew  Frutsel
pi_160841687
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
SE easter inhoud al bekend?
Final fantasy VIII
Final fantasy XIII-2
Sleeping dogs - definitive edition
Deus ex human revolution - directors cut
Quantum conundrum
pi_160841789
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Final fantasy VIII
Final fantasy XIII-2
Sleeping dogs - definitive edition
Deus ex human revolution - directors cut
Quantum conundrum
dat is wel een beroerde inhoud :') (als je al een spel hebt zeker, anders iisie wel aardig i guess)
Ik kan weer wat games verpatsen iig :')
  Moderator maandag 21 maart 2016 @ 20:03:32 #211
8781 crew  Frutsel
pi_160841872
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is wel een beroerde inhoud :')
Ach ja voor 6.20 ... volgende ei beter lol
  maandag 21 maart 2016 @ 20:57:58 #212
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160843803
Waar ken je The division kopen met vergelijking sites Dat die een paar centjes goedkoper zal zijn.
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
  maandag 21 maart 2016 @ 21:54:32 #213
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160845598
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef govie het volgende:
PAYDAY 2 SteamOS released- 75% korting. Tot 31 maart gratis te spelen.

http://steamcommunity.com(...)l/857180519137332791

Misschien is het wel wat voor 75% korting.
Ik moet weer mijn creditcard kopelen aan mij paypal
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_160846008
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:57 schreef zeurtvaak het volgende:
Waar ken je The division kopen met vergelijking sites Dat die een paar centjes goedkoper zal zijn.
kinguin is o.a. goedkoper.. echter goed opletten op regio's (voor zover dat speelt bij uplay games)
voor steam zal je hem vermoedelijk niet echt goedkoper kunnen krijgen, is met bijna al die ubi games zo..
  maandag 21 maart 2016 @ 22:18:27 #215
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160846229
Ik vind rond de 30 euro wel voldoende voor The division zonder Gold Pack
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_160847298
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:18 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik vind rond de 30 euro wel voldoende voor The division zonder Gold Pack
dan zal je nog even een paar maanden geduld moeten hebben, goedkoopste nu is 38 euro op g2a voor een english only versie..
  maandag 21 maart 2016 @ 23:12:24 #217
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160847462
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:09 schreef mschol het volgende:

[..]

kinguin is o.a. goedkoper.. echter goed opletten op regio's (voor zover dat speelt bij uplay games)
voor steam zal je hem vermoedelijk niet echt goedkoper kunnen krijgen, is met bijna al die ubi games zo..
Ik hebt het gekocht via kinguin. Hoe lang duurt het wachten?

[ Bericht 7% gewijzigd door zeurtvaak op 21-03-2016 23:28:59 ]
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_160847870
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 23:12 schreef zeurtvaak het volgende:

[..]

Ik hebt het gekocht via kinguin. Hoe lang duurt het wachten?
mijn ervaring is dat een key in 5 a 10 minuten binnenkomt...
  maandag 21 maart 2016 @ 23:35:14 #219
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_160847896
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn ervaring is dat een key in 5 a 10 minuten binnenkomt...
Dankje!

Dan zal het werken. Ik heb de gold pack gekocht was ongeveer 73 euro kwijt..
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_160849079
Nog een paar dagen wachten voor Steam Sales. :9
  dinsdag 22 maart 2016 @ 03:12:46 #221
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160849187
De goty's/enhanced editions zijn vaak voor mij de beste deals, heb je alles in een bundel, compleet.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160850420
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 03:12 schreef govie het volgende:
De goty's/enhanced editions zijn vaak voor mij de beste deals, heb je alles in een bundel, compleet.
En heel goedkoop!!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:56:59 #223
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160855180
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En heel goedkoop!!
Ik ben beperkt to linux native games, ik hoop op mooie deals bij:

Witcher 3
Pillars of eternity (aangezien deze wel "onderverkocht" lijkt, misschien hebben we mazzel)
Middle-earth: Shadow of Mordor
City Skylines
Total war atilla
Divinity: Original Sin - Enhanced Edition

Ik vind indie (kleinere) games niet zo tof, maar de onderstaande wil ik wel proberen.
Factorio
Prison Architect
Plants vs zombies
This War of Mine
Shovel Knight
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160862480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:56 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ben beperkt to linux native games, ik hoop op mooie deals bij:

Witcher 3
Pillars of eternity (aangezien deze wel "onderverkocht" lijkt, misschien hebben we mazzel)
Middle-earth: Shadow of Mordor
City Skylines
Total war atilla
Divinity: Original Sin - Enhanced Edition

Ik vind indie (kleinere) games niet zo tof, maar de onderstaande wil ik wel proberen.
Factorio
Prison Architect
Plants vs zombies
This War of Mine
Shovel Knight
The Penguin OS. 8-)
  dinsdag 22 maart 2016 @ 17:02:00 #225
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160862897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

The Penguin OS. 8-)
Is nog steeds prettig voor me. Enige dat je soms mist als gamer is bijvoorbeeld 3Dmark als benchmark, omdat unity3d gewoon niet dezelfde gebruiksvriendelijke website heeft om je upgrades te bepalen. Daarnaast mist linux 3Dcad applicaties van statuur, zoals solidworks/solidedge/autocad3d/procreo, die vakspecifieke software werkt blijkbaar niet op linux.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160862944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef govie het volgende:

[..]

Is nog steeds prettig voor me. Enige dat je soms mist als gamer is bijvoorbeeld 3Dmark als benchmark, omdat unity3d gewoon niet dezelfde gebruiksvriendelijke website heeft om je upgrades te bepalen. Daarnaast mist linux 3Dcad applicaties van statuur, zoals solidworks/solidedge/autocad3d/procreo, die vakspecifieke software werkt blijkbaar niet op linux.
Linux gebruiker sinds januari 2005!!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 17:11:24 #227
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160863117
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Linux gebruiker sinds januari 2005!!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160863612
- spam -

[ Bericht 98% gewijzigd door 2dope op 22-03-2016 17:47:31 ]
pi_160863943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 02:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog een paar dagen wachten voor Steam Sales. :9
Huh wanneer dan? Ik dacht dat sales alleen met kerst was :o
pi_160864776
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Huh wanneer dan? Ik dacht dat sales alleen met kerst was :o
Grote sales met kerst en zomer (eind juni), medium sales om het zo te noemen met pasen, en halloween.

En daarnaast nog themasales zoals black friday bijvoorbeeld.

Nu, niet teveel hopen, de kortingen gaan amper verschillen dan wat ze vorige kerst waren
pi_160864830
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Huh wanneer dan? Ik dacht dat sales alleen met kerst was :o
Nee hoor. ;)
pi_160869944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Grote sales met kerst en zomer (eind juni), medium sales om het zo te noemen met pasen, en halloween.

En daarnaast nog themasales zoals black friday bijvoorbeeld.

Nu, niet teveel hopen, de kortingen gaan amper verschillen dan wat ze vorige kerst waren
okay das een leuke verassing dan :) ben benieuwd! vanaf welke dag zijn de sales?
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:51:51 #233
258885 Solique
I Kill You !
pi_160870005
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 19:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Final fantasy VIII
Final fantasy XIII-2
Sleeping dogs - definitive edition
Deus ex human revolution - directors cut
Quantum conundrum
Goed dat ik deze niet gekocht heb, meeste had ik al en toch nog genoeg om uit te spelen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_160870668
FF 13 moet ik ook nog steeds eens verder spelen....... gestopt na iets van 5-7 uur :')
pi_160871682
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:04 schreef LethalNinja het volgende:
FF 13 moet ik ook nog steeds eens verder spelen....... gestopt na iets van 5-7 uur :')
FF 13-2 is beter(dual audio :9).
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:51:22 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160872845
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:53 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Huh wanneer dan? Ik dacht dat sales alleen met kerst was :o
Elke fucking ruft krijgt een sale.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160873253
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Elke fucking ruft krijgt een sale.
Hopelijk ook Trackmania :)
pi_160877058
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:02 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Hopelijk ook Trackmania :)
Niet Trackmania Turbo?of is dat in beta? :P
pi_160877075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Niet Trackmania Turbo?of is dat in beta? :P
Ik bedoel die nieuwste Trackmania die net uit is of heel snel uit komt. Is een demo van op de Xbx1 :)
pi_160877096
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ik bedoel die nieuwste Trackmania die net uit is of heel snel uit komt. Is een demo van op de Xbx1 :)
En niet voor Steam?Het was toch altijd een pc-spel geweest? :')
pi_160877144
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En niet voor Steam?Het was toch altijd een pc-spel geweest? :')
gewoon op steam: (maar geen demo)
http://store.steampowered.com/app/375900/
pi_160877248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:48 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon op steam: (maar geen demo)
http://store.steampowered.com/app/375900/
Vanaf donderdag te koop!! :P
pi_160878126
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:50 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

okay das een leuke verassing dan :) ben benieuwd! vanaf welke dag zijn de sales?
Nog niet achter gezocht, maar GMG is al begonnen met zijn spring sale, dus zal geen weken meer duren. beginnen meestal op een donderdagavond

Als je games aan je wishlist toevoegd, krijg je normaal een notificatie wanneer het in sale gaat, al wil dit systeem wel eens falen tijdens deze sales. Maar sowieso op de wishlist zetten, maakt het overzichtelijk


Off-topic: Rocket league met randoms omdat al je vrienden of druk zijn of in the division zitten, is enorm frustrerend
  woensdag 23 maart 2016 @ 01:14:20 #244
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160878464
Was toevallig hier aan het kijken. https://steamdb.info/sales/ Het lijkt mij de meest overzichtelijke steampagina ooit. Je kunt daar ook filteren, wel een stuk overzichtelijker dan in de software.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160879781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 01:14 schreef govie het volgende:
Was toevallig hier aan het kijken. https://steamdb.info/sales/ Het lijkt mij de meest overzichtelijke steampagina ooit. Je kunt daar ook filteren, wel een stuk overzichtelijker dan in de software.
SteamDB is inderdaad heel handig. :Y
pi_160918725
iemand nog intresse in 20% korting (bovenop de 20% die square nu als eastersale geeft)
voor just cause 3?
pi_160922093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:11 schreef govie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Spuitelf o|O
pi_160928470
behalve dit https://www.humblebundle.com/sega-strategy-bundle
is ook Age of Charlemagne 75% off hier
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160929555
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:00:30 #250
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160938823
Wel grappig dat je 75% korting op total war krijgt dan nog steeds 35 euro moet afrekenen. Is mij wat te duur.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160941671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:00 schreef govie het volgende:
Wel grappig dat je 75% korting op total war krijgt dan nog steeds 35 euro moet afrekenen. Is mij wat te duur.
kijk dan maar niet naar EU4 of CK2...

mijn creditcard uittreksel gekregen, toch iets teveel opgedaan in een maand waar geen grote releases waren die me aanspraken
  vrijdag 25 maart 2016 @ 23:06:18 #252
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160948496
Nog een tip, koop met de volgende sale de metro 2033+lastlight bundel als je deze nog niet hebt gespeeld.

Ik heb beide metrogames deze maand gespeeld en deze zijn echt geweldig, ik had deze gekocht tijdens de laatste kerstsale voor 7 euro ofzo(75% eraf). Beide titels zijn goty's en mijn inziens beter dan Halflife2 of eenzelfde spel:
- De sfeer is goed;
- De verhaallijn komt uit een bestsellerboek;
- De voice acteurs sluiten perfect aan op het sfeertje;
- Ze hebben peuterstand, anders kon ik ze beide ook niet uitspelen;)
- De graphics zijn adembenemend;
- Lage drempel voor hardware, bij de qualitysetting op very high, 1080p kreeg ik 60/75fps constant met een intel dualcore+8GB ram+nvidia960.
- Het spel is een van de moosite op 4K van dit moment.

Was echt leuk.

[ Bericht 7% gewijzigd door govie op 25-03-2016 23:11:26 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160954746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef govie het volgende:
Nog een tip, koop met de volgende sale de metro 2033+lastlight bundel als je deze nog niet hebt gespeeld.

Ik heb beide metrogames deze maand gespeeld en deze zijn echt geweldig, ik had deze gekocht tijdens de laatste kerstsale voor 7 euro ofzo(75% eraf). Beide titels zijn goty's en mijn inziens beter dan Halflife2 of eenzelfde spel:
- De sfeer is goed;
- De verhaallijn komt uit een bestsellerboek;
- De voice acteurs sluiten perfect aan op het sfeertje;
- Ze hebben peuterstand, anders kon ik ze beide ook niet uitspelen;)
- De graphics zijn adembenemend;
- Lage drempel voor hardware, bij de qualitysetting op very high, 1080p kreeg ik 60/75fps constant met een intel dualcore+8GB ram+nvidia960.
- Het spel is een van de moosite op 4K van dit moment.

Was echt leuk.
Weet je zeker dat je een dual-core CPU heb?Dat is echt te zwak om te gamen.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 11:25:15 #254
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160954832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je een dual-core CPU heb?Dat is echt te zwak om te gamen.
Nee hoor dat is echt onzin. Ik draai alle games tot op heden op max settings met fps hoger dan mijn monitor (75Hz@1080p) aankan. Behalve fallout zijn nog niet veel games die echt 4 cores eisen (die ik dus ook niet kan spelen). En er zijn ook niet veel spellen die op 2 cores niet een prettige ervaring geven. De meeste spellen gebruiken nog steeds gewoon 2 cores en de rest zit in de ww.
Ik mis fallout niet hoor. Is maar een titel.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160954846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:25 schreef govie het volgende:

[..]

Nee hoor dat is echt onzin. Ik draai alle games tot op heden op max settings met fps hoger dan mijn monitor (75Hz@1080p) aankan. Behalve fallout zijn nog niet veel games die echt 4 cores eisen (die ik dus ook niet kan spelen). En er zijn ook niet veel spellen die op 2 cores niet een prettige ervaring geven. De meeste spellen gebruiken nog steeds gewoon 2 cores en de rest zit in de ww.
Ik mis fallout niet hoor. Is maar een titel.
Koop dan een AMD FX-8350!!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 11:40:58 #256
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160955037
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Koop dan een AMD FX-8350!!
Als er iets is dat mij inzake gamen zou kunnen beperken dan is het de 2GB videokaart omdat sommige titels slecht geport zijn van een console.Maar ik speel niet vaak slecht geporte spellen. En stel nou dat ik mijn 1080p monitor eruit gooi voor een 1440p dan moet ik zowieso een nieuwe videokaart hebben denk ik. Een mooi voorbeeld is bijvoorbeeld civ5 waarvan je verwacht dat meer cores bijdragen aan het sneller berekenen van turns (nadat je op de knop hebt gedrukt). In realiteit is het spel geprogrammeerd om op 1 core te draaien, dus het enige wat je kan doen is overklokken en mijn is overgeklokt op 4.7Ghz. City Skylines daarintegen gebruikt wel meerdere cores, maar ik heb die nog niet aangeraakt. Nee, er zijn niet veel spellen die ik niet kan spelen op hoge settings met mijn dualcore (behalve fallout 4). Het valt gewoon vies tegen voor gamedevelopers om met directX meerdere cores optimaal te gebruiken (ik denk dat het daar aan ligt).

Wel ruil ik hopelijk binnekort mijn dualcore voor een quadcore+hyperthreading en verdriedubbel het geheugen van 8 naar 24GB. Dat is niet voor betere gameprestaties maar voor betere 3Dcad performance. Meer geheugen en snelle storage in raid 0 is nodig voor een 3D cad station. De processor upgrade is dan ook een logisch gevolg.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160955110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:40 schreef govie het volgende:

[..]

Als er iets is dat mij inzake gamen zou kunnen beperken dan is het de 2GB videokaart omdat sommige titels slecht geport zijn van een console.Maar ik speel niet vaak slecht geporte spellen. En stel nou dat ik mijn 1080p monitor eruit gooi voor een 1440p dan moet ik zowieso een nieuwe videokaart hebben denk ik. Een mooi voorbeeld is bijvoorbeeld civ5 waarvan je verwacht dat meer cores bijdragen aan het sneller berekenen van turns (nadat je op de knop hebt gedrukt). In realiteit is het spel geprogrammeerd om op 1 core te draaien, dus het enige wat je kan doen is overklokken en mijn CPU is overgeklokt op 4.7Ghz. City Skylines daarintegen gebruikt wel meerdere cores, maar ik heb die nog niet aangeraakt. Nee, er zijn niet veel spellen die ik niet kan spelen op hoge settings met mijn dualcore (behalve fallout 4). Het valt gewoon vies tegen voor gamedevelopers om met directX meerdere cores optimaal te gebruiken (ik denk dat het daar aan ligt).

Wel ruil ik hopelijk binnekort mijn dualcore voor een quadcore+hyperthreading en verdriedubbel het geheugen van 8 naar 24GB. Dat is niet voor betere gameprestaties maar voor betere 3Dcad performance. Meer geheugen en snelle storage in raid 0 is nodig voor een 3D cad station. De processor upgrade is dan ook een logisch gevolg.
Wat is oorspronkelijke kloksnelheid?
  zaterdag 26 maart 2016 @ 11:46:49 #258
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160955125
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat is oorspronkle
3.2Ghz.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_160956482
Als je een i3 van de Skylake generatie hebt is dat meer dan prima.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160958991
Moet je nu serieus elke kaart die je te koop zet bevestigen per mail als je die buggy app niet wil gebruiken?

Probeert Steam even irritant te worden als Origin en Games for Windows live ofzo?
pi_160958997
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:48 schreef AntiChrist7 het volgende:
Moet je nu serieus elke kaart die je te koop zet bevestigen per mail als je die buggy app niet wil gebruiken?

Probeert Steam even irritant te worden als Origin en Games for Windows live ofzo?
alles tegen fraude en beschermen van domme mensen
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:58:15 #262
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160959137
Stel, je bent er even een paar maanden uit geweest wegens drukte en een niet-werkende gamecomputer. En je vindt dat je wel weer een game of twee hebt verdiend.

Wat zouden jullie aanraden? (ik heb een aardige computer, maar inmiddels niet meer de krachtigste in de wereld en ik speel 1680x1050.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 15:59:45 #263
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160959165
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:58 schreef Verbal het volgende:
Stel, je bent er even een paar maanden uit geweest wegens drukte en een niet-werkende gamecomputer. En je vindt dat je wel weer een game of twee hebt verdiend.

Wat zouden jullie aanraden? (ik heb een aardige computer, maar inmiddels niet meer de krachtigste in de wereld en ik speel 1680x1050.

V.
Wat vraag je precies? Advies over een game of je pc? :P
  zaterdag 26 maart 2016 @ 16:21:22 #264
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160959621
Over een game, die mijn pc aankan (draait bijvoorbeeld BF4 prima, maar ik voldoe niet aan de minimale eisen van Mad Max, zB). Mettertijd komt er een nieuwe monitor en dito grafische kaart (loop van het jaar), maar ik wil de komende tijd weer even wat gamen.

Afgezien van de frustratie over randoms, is dat Rocket League een beetje lollig?
En nog meer mensen die Super Hot hebben gespeeld?

Andere tips?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_160960423
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 15:49 schreef mschol het volgende:

[..]

alles tegen fraude en beschermen van domme mensen
Laat ze dat doen voor mensen die actief traden de hele dag. Ik zal blij zijn als ik meer dan een euro verdien na de verkoop van 12 kaarten...
pi_160960976
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 11:46 schreef govie het volgende:

[..]

3.2Ghz.
^O^
pi_160962031
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:11 schreef AntiChrist7 het volgende:

[..]

Laat ze dat doen voor mensen die actief traden de hele dag. Ik zal blij zijn als ik meer dan een euro verdien na de verkoop van 12 kaarten...
volgens mij zijn het juist de incidentele traders die hard gepakt worden door de scammers..
pi_160969505
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:21 schreef Verbal het volgende:
Over een game, die mijn pc aankan (draait bijvoorbeeld BF4 prima, maar ik voldoe niet aan de minimale eisen van Mad Max, zB). Mettertijd komt er een nieuwe monitor en dito grafische kaart (loop van het jaar), maar ik wil de komende tijd weer even wat gamen.

Afgezien van de frustratie over randoms, is dat Rocket League een beetje lollig?
En nog meer mensen die Super Hot hebben gespeeld?

Andere tips?

V.
Rocket League is wel een lollig spel. Het spel schijnt op zich prima te spelen zijn met muis en toetsenbord, maar een controller is wel beter. Iets om eventueel rekening mee te houden.
pi_160972001
Easter gamemarathon!! Steam for Linux. :9 8-)

Straks even wat funds toevoegen op mijn Steam wallet (rond 09:30). :P
  zondag 27 maart 2016 @ 14:29:06 #270
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160976830
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 23:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Rocket League is wel een lollig spel. Het spel schijnt op zich prima te spelen zijn met muis en toetsenbord, maar een controller is wel beter. Iets om eventueel rekening mee te houden.
Ik heb een 360-controller, dus da's geen probleem (al zuig ik met een controller, dus ik denk dat het toch tobo en muis wordt, als ik het aanschaf.

Er zou toch een sale zijn, een dezer weken/dagen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 27 maart 2016 @ 14:38:18 #271
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_160976982
Effe een Ubisoft-vraag: iemand enig idee hoe ik support kan bereiken als ik mijn account niet meer in kan? Gisteren FC3 opgestart, en zowaar: hij logde automatisch in in Uplay (wist mijn login en ww niet meer). Zag dat het account gekoppeld was aan een mailadres dat ik sinds een halfjaar niet meer heb. Dus een ticket aangemaakt: hoi ik wil mijn ww wijzigen, maar die stuurt de link naar een defunct mailadres. Wil mijn mailadres wijzigen: wederom een link naar een defunct mailadres. Kunnen jullie helpen dat te regelen?
Ticket saven ging wat ingewikkeld, maar ik zag nog heel even de melding dat hij doorgekomen was (zo kort dat ik het ticketnummer niet kon noteren) en daarna logde hij me uit. En nu kom ik er dus NIET meer in :(

Dus ook de antwoorden op de ticket kan ik niet zien.

Iemand ervaring met de support van die toko:?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 27 maart 2016 @ 15:13:11 #272
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_160977553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 16:21 schreef Verbal het volgende:
Over een game, die mijn pc aankan (draait bijvoorbeeld BF4 prima, maar ik voldoe niet aan de minimale eisen van Mad Max, zB). Mettertijd komt er een nieuwe monitor en dito grafische kaart (loop van het jaar), maar ik wil de komende tijd weer even wat gamen.

Afgezien van de frustratie over randoms, is dat Rocket League een beetje lollig?
En nog meer mensen die Super Hot hebben gespeeld?

Andere tips?

V.
Metro 2033 en metro last light. Of gewoon goty/remastered/redux/enhanced/director cut/etcetc in de searchbalk tikken en kijken welke goty in de aanbieding is.

[ Bericht 2% gewijzigd door govie op 27-03-2016 15:18:41 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 27 maart 2016 @ 15:57:50 #273
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_160978535
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:29 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik heb een 360-controller, dus da's geen probleem (al zuig ik met een controller, dus ik denk dat het toch tobo en muis wordt, als ik het aanschaf.

Er zou toch een sale zijn, een dezer weken/dagen?

V.
Mwah ik heb eerst nog nooit een controller aangeraakt, maar toen ik rocket league aanschafte leerde ik dat spel sneller onder de knie te krijgen met een controller, in tegenstelling tot muis+toetsenbord. :P Maar dat is naar mijn persoonlijke mening.

Geen idee of er binnenkort een sale komt, maar ik heb rocket league wel vaker voor ongeveer 30% korting op steam gezien.
pi_160978623
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 14:38 schreef Verbal het volgende:
Effe een Ubisoft-vraag: iemand enig idee hoe ik support kan bereiken als ik mijn account niet meer in kan? Gisteren FC3 opgestart, en zowaar: hij logde automatisch in in Uplay (wist mijn login en ww niet meer). Zag dat het account gekoppeld was aan een mailadres dat ik sinds een halfjaar niet meer heb. Dus een ticket aangemaakt: hoi ik wil mijn ww wijzigen, maar die stuurt de link naar een defunct mailadres. Wil mijn mailadres wijzigen: wederom een link naar een defunct mailadres. Kunnen jullie helpen dat te regelen?
Ticket saven ging wat ingewikkeld, maar ik zag nog heel even de melding dat hij doorgekomen was (zo kort dat ik het ticketnummer niet kon noteren) en daarna logde hij me uit. En nu kom ik er dus NIET meer in :(

Dus ook de antwoorden op de ticket kan ik niet zien.

Iemand ervaring met de support van die toko:?

V.
bel ze dinsdag even:
https://shop.ubi.com/stor(...)#6MZKV6mWOR1ruwIk.97

quote:
Telefoonnummer:
Nederland 020 7006097
België 0900 - 35 900

Weest u er op attent dat de telefoon lijnen geopend zijn op werkdagen van 10:30 uur smiddags tot 19:00 uur savonds.
en mocht dat de sales afdeling zijn, gewoon doen alsof je neus bloed en zeggen dat je support wil spreken en dit het enige nummer was dat je kon vinden :P
pi_160994037
Geen eastersale?
pi_160998183
Er was echt niks om iets te kopen. _O-
  dinsdag 29 maart 2016 @ 20:04:49 #277
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161031353
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:05 schreef Super-B het volgende:
Zo... eindelijk mijn nieuwe IPS FullHD 1080p monitor (HP 27XW) ontvangen. De beeldkwaliteit ziet er fantastisch uit.

Handig om te weten: mijn eerdere monitoren hadden een max.resolutie van 1280x1024 en waren ongeveer 18-21 inch.
1080p op 27"? :@

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_161032393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

1080p op 27"? :@

V.
Yes. :Y Ziet er goed uit. ^O^
  woensdag 30 maart 2016 @ 15:13:17 #279
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161049998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:35 schreef Super-B het volgende:

[..]

Yes. :Y Ziet er goed uit. ^O^
Je ziet de pixels helemaal niet?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:01:26 #280
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_161052056
Hangt er een beetje vanaf hoever je er vanaf zit. Ik heb nu een resolutie van 2560x1440 op een 25" Dell scherm en ik zou niet anders meer willen.
Voordeel: op deze resolutie heb je geen AA meer nodig, waardoor het voor je videokaart nog lichter is ook :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_161061474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je ziet de pixels helemaal niet?

V.
Het ziet er gewoon prima uit. Ik dacht, in eerste instantie, dat een 27'' monitor té groot zou zijn, maar ik zal nu zeker monitors kleiner dan 23'' vermijden.
  woensdag 30 maart 2016 @ 22:01:35 #282
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_161061590
Even via een omweg vragen of er nog interesse is voor iemand voor een hyperx cloud gaming headset nieuw in doos (wit) V&A / [TK]Kingston HyperX Pro Cloud gaming headset Wit - nieuw in doos
pi_161116813
ligt steam eruit? Kan geen verbinding maken
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_161117098
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
ligt steam eruit? Kan geen verbinding maken
blijven proberen, heeft mij ook een 4tal pogingen gekost

Rocket League servers liggen er wel zeker uit
pi_161150922
net keep talking and nobody explodes gespeeld. best wel stressy spel maar wel fun.
op steam forum van het spel staat ook ergens een fan made nederlandstalige handleiding.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2016 19:20:15 ]
  dinsdag 5 april 2016 @ 11:04:32 #286
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161190788
Kaartje ruilen met iemand duurt nu ineens 15 dagen omdat die ander de app niet gebruikt....

Het is dat het van een niet zo populaire game is en ik craft alleen tijdens sales.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 21:19:21 #287
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_161205986
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_161208905
quote:
homeworld remastered voor 12$ _O_
pi_161210460
Afgelopen week helemaal niks gespeeld. :')
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 23:07:46 #290
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_161210691
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 22:27 schreef mschol het volgende:

[..]

homeworld remastered voor 12$ _O_
Die hoef ik niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_161212758
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 23:07 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Die hoef ik niet.
:{w
homeworld is awesome
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 00:19:21 #292
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_161212789
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 00:18 schreef mschol het volgende:

[..]

:{w
homeworld is awesome
Ik wilde alleen Tropico 5, dus ik heb $ 5,76 betaald.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_161213427
hoe makkelijk/hoeveel risico is nuuvem eigenlijk?

Kijk er normaal niet naar, maar als je nog maar eens de prijzen en de belachelijke discounts va Paradox ziet, overweeg ik het wel
  woensdag 6 april 2016 @ 07:44:42 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161214347
Zo! Enorme klus achter de rug, waardoor ik amper aan gamen toekwam de afgelopen maand.
Nu weer wat tijd, dus ik ga sowieso lekker Super Hot aanschaffen. En misschien Rocket League.

*O* *O* *O*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 08:35:26 #295
8781 crew  Frutsel
pi_161214763
RocketLeague ga ik ook nog aanschaffen maar zoek/wacht op een leuke deal.
pi_161214841
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 01:13 schreef AntiChrist7 het volgende:
hoe makkelijk/hoeveel risico is nuuvem eigenlijk?

Kijk er normaal niet naar, maar als je nog maar eens de prijzen en de belachelijke discounts va Paradox ziet, overweeg ik het wel
is het risico bij nuuvem niet exact hetzelfde als bij kinguin/g2a?
met het verschil dat kinguin hoofdzakelijk oosteuropeesche keys verkoopt en nuuvem zuid amerikaanse keys ofzo? (zij waren toch braziliaans ofzo?)
pi_161215018
Enter the Gungeon gisteren eindelijk kunnen spelen. Heb volgens mij vanaf half vier tot half tien gespeeld. Lang geleden dat ik een game zolang achter elkaar heb gespeeld bij release.
Doe eens niet.
  woensdag 6 april 2016 @ 10:03:53 #298
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_161215970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:43 schreef mschol het volgende:

[..]

is het risico bij nuuvem niet exact hetzelfde als bij kinguin/g2a?
met het verschil dat kinguin hoofdzakelijk oosteuropeesche keys verkoopt en nuuvem zuid amerikaanse keys ofzo? (zij waren toch braziliaans ofzo?)
Nuuvem is gewoon een retailer, dat kan je van kinguin/g2a niet zeggen. Risico is niet heel groot, sommige games zijn wel region locked.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Eindredactie Games woensdag 6 april 2016 @ 10:07:43 #299
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161216021
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161227438
Ja, weet dat nuuvem veel regionlocks heeft, maar hoe groot is het risico om die te omzeilen. Als je dingen ziet staan die 1/3de van de prijs zijn, en je van die cheapskate hebt als paradox of ea die nooit een degelijke discount doen
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:57:00 #301
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161290878
dus

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')