abonnement Unibet Coolblue
pi_161339820
Werkt het toruwens ook als ik via een andere site Cities Skylines koop?
Zoals hier: http://www.gamesync.nl/ci(...)ek9O3BNLYxoCd1vw_wcB
Is dit wel legaal en kan ik daarmee ook alle mods gebruiken?
pi_161340606
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:01 schreef 0108daniel het volgende:
Werkt het toruwens ook als ik via een andere site Cities Skylines koop?
Zoals hier: http://www.gamesync.nl/ci(...)ek9O3BNLYxoCd1vw_wcB
Is dit wel legaal en kan ik daarmee ook alle mods gebruiken?
gemiddeld genomen werkt dit gewoon zonder problemen, het is dan gewoon een legale versie, identiek aan de versie die je bij steam zou kopen
pi_161340807
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef mschol het volgende:

[..]

gemiddeld genomen werkt dit gewoon zonder problemen, het is dan gewoon een legale versie, identiek aan de versie die je bij steam zou kopen
Dankjewel!
Het werkt inmiddels :)
pi_161343067
Ik best een aardige pc. Vorig jaar gekocht.

Ik merk wel dat als mijn 9 tiles aardig zijn volgebouwd mijn computer toch aardig zijn best moet doen:
- m'n fans gaan wat harder draaien
- bewegingen van voertuigen iets minder soepel.
- maken/verwijderen/verplaatsen van OV-haltes loopt zwaar, en traag.

Hebben jullie dit ook?
pi_161343262
wat is een aardige pc dan?

ik kom nooit echt toe aan 9 tiles volbouwen, dan ben ik het allang zat..
pi_161379688
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 00:39 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik best een aardige pc. Vorig jaar gekocht.

Ik merk wel dat als mijn 9 tiles aardig zijn volgebouwd mijn computer toch aardig zijn best moet doen:
- m'n fans gaan wat harder draaien
- bewegingen van voertuigen iets minder soepel.
- maken/verwijderen/verplaatsen van OV-haltes loopt zwaar, en traag.

Hebben jullie dit ook?
Mijn laptop schakelt vanaf het moment dat hij klaar is met laden in overdrive, lijkt soms wel of hij ieder moment op kan stijgen :9 verder zijn de prestaties wel gewoon stabiel bij mij, 1 inwoner of 138 500 (persoonlijke max) maakt niet echt verschil.

Edit: T++ was wel echt een killer voor m'n prestaties ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door G3F op 12-04-2016 19:16:17 ]
pi_161406763
Hoe goed is CS eigenlijk geoptimaliseerd?
Als ik even alt-tab gebruik gaat alles ongelofelijk traag...
Als ik kijk naar mijn geheugen zie ik dat CS 6GB gebruikt!!
Hoort dit?
Ik gebruik maar een paar mods + assets.
pi_161407164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:54 schreef 0108daniel het volgende:
Hoe goed is CS eigenlijk geoptimaliseerd?
Als ik even alt-tab gebruik gaat alles ongelofelijk traag...
Als ik kijk naar mijn geheugen zie ik dat CS 6GB gebruikt!!
Hoort dit?
Ik gebruik maar een paar mods + assets.
cs lust veel memory, en meerdere cores (tot 4 dacht ik ) is beter voor de simulatie
pi_161409808
Ah dankje.
Nog een vraag.
Ik heb alle dutch houses gedownload.
Echter komen ze niet hoger dan level 3, terwijl ik alles van education, parken, onderwijs, etc heb gemaakt.
Er staat ook bij: 1x1, 2x3, 1,3 enzo, maar hoe werkt dit precies?
Als ik 1x1 vakje maak of een 2x3 vakje dan bouwen ze daar meer huizen dan dat ze nodig hebben om level 3 of hoger te bereiken.
pi_161412466
Die Network Extensions Project doet het bij mij niet.
Netjes gedownload en geïnstalleerd, maar geen extra wegen ingame. Daarna heb ik de bestanden handmatig geïnstalleerd.
In eerste intantie in de map Cities Skylines - Files - Mods - Network Extensions Project
In tweede instantie in Users - AppData - Local - Colossal Order - Cities_Skylines - Addons - Mods
Overige mods staan uit, spel afgesloten en opnieuw opgestart; niks. Ook als ik een nieuw spel start zijn de wegen niet te zien.
Besturingssysteem is Windows 10.
  Moderator woensdag 13 april 2016 @ 23:13:58 #236
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161413902
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:30 schreef karton2 het volgende:
Die Network Extensions Project doet het bij mij niet.
Netjes gedownload en geïnstalleerd, maar geen extra wegen ingame. Daarna heb ik de bestanden handmatig geïnstalleerd.
In eerste intantie in de map Cities Skylines - Files - Mods - Network Extensions Project
In tweede instantie in Users - AppData - Local - Colossal Order - Cities_Skylines - Addons - Mods
Overige mods staan uit, spel afgesloten en opnieuw opgestart; niks. Ook als ik een nieuw spel start zijn de wegen niet te zien.
Besturingssysteem is Windows 10.
Vink je hem wel even aan in de Content Manager in C:S?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_161419062
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef 0108daniel het volgende:
Ah dankje.
Nog een vraag.
Ik heb alle dutch houses gedownload.
Echter komen ze niet hoger dan level 3, terwijl ik alles van education, parken, onderwijs, etc heb gemaakt.
Er staat ook bij: 1x1, 2x3, 1,3 enzo, maar hoe werkt dit precies?
Als ik 1x1 vakje maak of een 2x3 vakje dan bouwen ze daar meer huizen dan dat ze nodig hebben om level 3 of hoger te bereiken.
1x1 en 2x3 enzo is de grootte van het plot waarop ze gebouwd worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_161419128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vink je hem wel even aan in de Content Manager in C:S?
Ja, opties instellen e.d. is geen probleem.
pi_161436923
Bedankt EngCatjuh.
Word tijd om meer geheugen aan te schaffen, 8GB is veelste weinig!
Duurt 7 minuten en 23 seconden om het spel vanaf steam op te starten tot ik daadwerkelijk kan spelen.
Bij mijn taakbeheer is het fysieke geheugen 97% in gebruik...
Dit terwijl ik maar 18 mods gebruik en een aantal assets.
Hebben jullie dit probleem ook?
pi_161465149
Ik heb er 8 GB bijgedaan en het opstarten van de map met maar 23K inwoners duurt nu slechts 53 seconden.
De totale tijd vanaf steam tot ik daadwerkelijk kan spelen is nu 2.55 :)
  zondag 17 april 2016 @ 21:59:41 #241
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_161508126
Wat is er mis met de Traffic ++ mod? Ik heb me moeten unsubscriben omdat ik anders mijn game niet meer geladen krijg.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  zondag 17 april 2016 @ 22:01:17 #242
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_161508220
Hij is vervangen door de V2 versie.
Daarvoor moet je je opnieuw subsriben op Traffic++ V2
So we just called him Fred
pi_161510003
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:01 schreef FredvZ het volgende:
Hij is vervangen door de V2 versie.
Daarvoor moet je je opnieuw subsriben op Traffic++ V2
handig :o

Fatsoenlijk mods upgraden kan men (= in dit geval de maker) ook niet he :')

normaal gesproken update je de mod en wordt hij netjes bij iedereen bijgewerkt, maar nee bij dit spel staan er tig verschillende versies van sommige mods online... waarvan allen, op 1 na, overbodig zijn
pi_161515648
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

handig :o

Fatsoenlijk mods upgraden kan men (= in dit geval de maker) ook niet he :')

normaal gesproken update je de mod en wordt hij netjes bij iedereen bijgewerkt, maar nee bij dit spel staan er tig verschillende versies van sommige mods online... waarvan allen, op 1 na, overbodig zijn
Dat krijg je als de originele modbouwer de oude mod niet meer updaten en ook niemand de powers geeft om dat wel te doen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_161515821
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef mschol het volgende:

[..]

handig :o

Fatsoenlijk mods upgraden kan men (= in dit geval de maker) ook niet he :')

normaal gesproken update je de mod en wordt hij netjes bij iedereen bijgewerkt, maar nee bij dit spel staan er tig verschillende versies van sommige mods online... waarvan allen, op 1 na, overbodig zijn
Uit ervaring kan ik zeggen dat de manier waarop dit spel geupdate assets behandeld debet is aan al die dubbele zooi. Daarom was ik ook wel klaar met modden na een gebouw of vier/vijf gemaakt te hebben. Het kost telkens enorm veel moeite om updates door te voeren en alles netjes werkend te houden.

Denk eerlijk gezegd dat ze door de matige implementatie van het systeem enorm veel spelers hebben weggejaagd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 18 april 2016 @ 10:52:30 #246
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161516330
Ik blijk dit spel ook in Steam te hebben staan, al een jaar, maar nog nooit gespeeld :') _O-

Vanavond als ik uit m'n werk kom eens doen, ik hou wel van dit soort casual games. Even een goede beginnershandleiding zoeken en dan eerst een Sandbox-game spelen met onbeperkt geld om me alles eigen te maken. En dan het echte werk :7
  maandag 18 april 2016 @ 12:48:31 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161519104
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijk dit spel ook in Steam te hebben staan, al een jaar, maar nog nooit gespeeld :') _O-

Vanavond als ik uit m'n werk kom eens doen, ik hou wel van dit soort casual games. Even een goede beginnershandleiding zoeken en dan eerst een Sandbox-game spelen met onbeperkt geld om me alles eigen te maken. En dan het echte werk :7
Veel speelplezier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 april 2016 @ 13:48:55 #248
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_161520509
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2016 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Veel speelplezier.
Komt wel goed :D

Heb een beetje dit topic zitten doorlezen (rustige dag op het werk :P) en vroeg me inmiddels wel al iets af :D wat is het verschil tussen een asset en een mod?

Tevens heb ik een laptop van een jaar of 3-4 oud (weet niet meer precies wanneer ik dat ding gekocht heb eigenlijk :P), maar ik lees dat het spel nogal zwaar kan worden. Zit ik goed met 8GB RAM, een i5-processor (geen quadcore, dat dan weer niet) en een Nvidia grafische kaart van 2GB?
  maandag 18 april 2016 @ 14:02:42 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161520813
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Komt wel goed :D

Heb een beetje dit topic zitten doorlezen (rustige dag op het werk :P) en vroeg me inmiddels wel al iets af :D wat is het verschil tussen een asset en een mod?
een asset is volgens mij een (extra) gebouw of zo. Terwijl een mod echt iets wijzigt in het spel, zoals bijvoorbeeld de trafficmods die er zijn die op het gebied van verkeer allerlei zaken aanpassen.

Mocht bovenstaande onjuist zijn, dan verneem ik dat graag van iemand anders
quote:
Tevens heb ik een laptop van een jaar of 3-4 oud (weet niet meer precies wanneer ik dat ding gekocht heb eigenlijk :P), maar ik lees dat het spel nogal zwaar kan worden. Zit ik goed met 8GB RAM, een i5-processor (geen quadcore, dat dan weer niet) en een Nvidia grafische kaart van 2GB?
In het begin zal het nog wel meevallen, maar naarmate je stad groter wordt, zal het waarschijnlijk wel een probleem gaan worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 april 2016 @ 20:30:11 #250
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_161735219
Wie heeft er ervaring met het maken/editen van bestaande assets?

Ik wil graag een custom (residential) asset editen zodat het niet meer in lever 5 beschikbaar is, maar in level 3. Kan dat? Zo ja, hoe? Ik kan in de editor niks vinden.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')