gemiddeld genomen werkt dit gewoon zonder problemen, het is dan gewoon een legale versie, identiek aan de versie die je bij steam zou kopenquote:Op zondag 10 april 2016 22:01 schreef 0108daniel het volgende:
Werkt het toruwens ook als ik via een andere site Cities Skylines koop?
Zoals hier: http://www.gamesync.nl/ci(...)ek9O3BNLYxoCd1vw_wcB
Is dit wel legaal en kan ik daarmee ook alle mods gebruiken?
Dankjewel!quote:Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
gemiddeld genomen werkt dit gewoon zonder problemen, het is dan gewoon een legale versie, identiek aan de versie die je bij steam zou kopen
Mijn laptop schakelt vanaf het moment dat hij klaar is met laden in overdrive, lijkt soms wel of hij ieder moment op kan stijgen verder zijn de prestaties wel gewoon stabiel bij mij, 1 inwoner of 138 500 (persoonlijke max) maakt niet echt verschil.quote:Op maandag 11 april 2016 00:39 schreef sjappiehunter het volgende:
Ik best een aardige pc. Vorig jaar gekocht.
Ik merk wel dat als mijn 9 tiles aardig zijn volgebouwd mijn computer toch aardig zijn best moet doen:
- m'n fans gaan wat harder draaien
- bewegingen van voertuigen iets minder soepel.
- maken/verwijderen/verplaatsen van OV-haltes loopt zwaar, en traag.
Hebben jullie dit ook?
cs lust veel memory, en meerdere cores (tot 4 dacht ik ) is beter voor de simulatiequote:Op woensdag 13 april 2016 19:54 schreef 0108daniel het volgende:
Hoe goed is CS eigenlijk geoptimaliseerd?
Als ik even alt-tab gebruik gaat alles ongelofelijk traag...
Als ik kijk naar mijn geheugen zie ik dat CS 6GB gebruikt!!
Hoort dit?
Ik gebruik maar een paar mods + assets.
Vink je hem wel even aan in de Content Manager in C:S?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:30 schreef karton2 het volgende:
Die Network Extensions Project doet het bij mij niet.
Netjes gedownload en geïnstalleerd, maar geen extra wegen ingame. Daarna heb ik de bestanden handmatig geïnstalleerd.
In eerste intantie in de map Cities Skylines - Files - Mods - Network Extensions Project
In tweede instantie in Users - AppData - Local - Colossal Order - Cities_Skylines - Addons - Mods
Overige mods staan uit, spel afgesloten en opnieuw opgestart; niks. Ook als ik een nieuw spel start zijn de wegen niet te zien.
Besturingssysteem is Windows 10.
1x1 en 2x3 enzo is de grootte van het plot waarop ze gebouwd worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef 0108daniel het volgende:
Ah dankje.
Nog een vraag.
Ik heb alle dutch houses gedownload.
Echter komen ze niet hoger dan level 3, terwijl ik alles van education, parken, onderwijs, etc heb gemaakt.
Er staat ook bij: 1x1, 2x3, 1,3 enzo, maar hoe werkt dit precies?
Als ik 1x1 vakje maak of een 2x3 vakje dan bouwen ze daar meer huizen dan dat ze nodig hebben om level 3 of hoger te bereiken.
Ja, opties instellen e.d. is geen probleem.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vink je hem wel even aan in de Content Manager in C:S?
handigquote:Op zondag 17 april 2016 22:01 schreef FredvZ het volgende:
Hij is vervangen door de V2 versie.
Daarvoor moet je je opnieuw subsriben op Traffic++ V2
Dat krijg je als de originele modbouwer de oude mod niet meer updaten en ook niemand de powers geeft om dat wel te doen.quote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
handig
Fatsoenlijk mods upgraden kan men (= in dit geval de maker) ook niet he
normaal gesproken update je de mod en wordt hij netjes bij iedereen bijgewerkt, maar nee bij dit spel staan er tig verschillende versies van sommige mods online... waarvan allen, op 1 na, overbodig zijn
Uit ervaring kan ik zeggen dat de manier waarop dit spel geupdate assets behandeld debet is aan al die dubbele zooi. Daarom was ik ook wel klaar met modden na een gebouw of vier/vijf gemaakt te hebben. Het kost telkens enorm veel moeite om updates door te voeren en alles netjes werkend te houden.quote:Op zondag 17 april 2016 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
handig
Fatsoenlijk mods upgraden kan men (= in dit geval de maker) ook niet he
normaal gesproken update je de mod en wordt hij netjes bij iedereen bijgewerkt, maar nee bij dit spel staan er tig verschillende versies van sommige mods online... waarvan allen, op 1 na, overbodig zijn
Veel speelplezier.quote:Op maandag 18 april 2016 10:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijk dit spel ook in Steam te hebben staan, al een jaar, maar nog nooit gespeeld
Vanavond als ik uit m'n werk kom eens doen, ik hou wel van dit soort casual games. Even een goede beginnershandleiding zoeken en dan eerst een Sandbox-game spelen met onbeperkt geld om me alles eigen te maken. En dan het echte werk
Komt wel goedquote:
een asset is volgens mij een (extra) gebouw of zo. Terwijl een mod echt iets wijzigt in het spel, zoals bijvoorbeeld de trafficmods die er zijn die op het gebied van verkeer allerlei zaken aanpassen.quote:Op maandag 18 april 2016 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Komt wel goed
Heb een beetje dit topic zitten doorlezen (rustige dag op het werk ) en vroeg me inmiddels wel al iets af wat is het verschil tussen een asset en een mod?
In het begin zal het nog wel meevallen, maar naarmate je stad groter wordt, zal het waarschijnlijk wel een probleem gaan worden.quote:Tevens heb ik een laptop van een jaar of 3-4 oud (weet niet meer precies wanneer ik dat ding gekocht heb eigenlijk ), maar ik lees dat het spel nogal zwaar kan worden. Zit ik goed met 8GB RAM, een i5-processor (geen quadcore, dat dan weer niet) en een Nvidia grafische kaart van 2GB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |