abonnement Unibet Coolblue
pi_164934172
Je kan het best naar mij sturen. Ik stuur je wel foto's wat en waar ik shit heb gekocht.

Ben wel een jongen, maar man/vrouw zijn gelijk in deze samenleving toch?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:39:00 #77
470580 Indoglam
Love to be a Beauty Queen&
pi_173174335
Beste Mister Zalando,(Shoes)
Hebben al veel dames gereageerd.Heb wel wat reactie's gelezen
Gewoon benieuwd.
Hoe is het nu? Na een jaar hoe is het verder gevorderd. Gevonden wat je zocht?
Ik begrijp het wel! Dat dit soort Fetisjisme uitingen heel taboe zijn.
En als je als vrouw er aan mee doet. Je een bepaalde naam krijgt. Dat maak ik hier op wat ik allemaal kan lezen. Dat begrijp ik ook.
Net als vele anderen.
Probeer me in te verplaatsen.
Dus het geef je een kick om vreemde meisjes/vrouwen geld te geven en daardoor krap te leven.
Zonder iets terug te verlangen.

Greetz

[ Bericht 29% gewijzigd door Indoglam op 16-08-2017 00:56:03 ]
Love, Beauty, Lifestyle
And be a Beauty Queen👰👑
pi_173190497
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:39 schreef Indoglam het volgende:
Beste Mister Zalando,(Shoes)
Hebben al veel dames gereageerd.Heb wel wat reactie's gelezen
Gewoon benieuwd.
Hoe is het nu? Na een jaar hoe is het verder gevorderd. Gevonden wat je zocht?
Ik begrijp het wel! Dat dit soort Fetisjisme uitingen heel taboe zijn.
En als je als vrouw er aan mee doet. Je een bepaalde naam krijgt. Dat maak ik hier op wat ik allemaal kan lezen. Dat begrijp ik ook.
Net als vele anderen.
Probeer me in te verplaatsen.
Dus het geef je een kick om vreemde meisjes/vrouwen geld te geven en daardoor krap te leven.
Zonder iets terug te verlangen.

Greetz
Nou TS, speciaal account aangemaakt. Hier is je gedroomde bloedzuiger.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 23:55:40 #79
53151 T42
Pinball Wizard
pi_173225167
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:30 schreef Shoesss het volgende:
Eerst moet mij nog van het hart dat ik het jammer vind dat het vorige topic werd gesloten.
De reden hiervoor, dat een aantal reacties teveel " hengelden" en de pm/dm kant opgingen leek me geen handige moderatie: immers in dat geval delete je de ongewenste posts in plaats van het topic te sluiten. Dus laten we zeggen dat ik er toen even klaar mee was.

Anderzijds: FOK (leden maar ook mods) heeft altijd open minded gereageerd en me de kans gegeven mijn verhaal te doen en ik vind dat er door de bank genomen altijd veel wordt toegelaten en men begrip toont voor mensen met andere gedachten en andere normen en waarden.
Dus vandaar nu weer even een stukje, waarbij ik de tussenpoze tussen mijn laatste post en het heden maar even laat voor wat het is.

Nu mijn "update" :

In de fetish heb ik het altijd op prijs gesteld dat dames/meiden zelf met inventieve zaken kwamen, indien ik alles moet voorkauwen en zij inspelen op mijn fetish, kan ik immers net zo goed een actrice inhuren. Zal hier niet uitgebreid ingaan op wat daarover reeds is uitgelegd in met name deel 1.

Nu sprak ik dus een dame, die geenszins het plan heeft om de fetish uit te voeren maar het wel leuk vond om " mee te denken" , zeg maar meer uit het " stel, wat zou ik doen?" oogpunt.
Zij opperde het idee van een levensverzekering. Simpel gezegd: ik sluit dan een levensverzekering af met een (forse) maandpremie waarbij ik haar als enige begunstigde aanwijs en de uitkering bv zal plaatsvinden bij mijn overlijden dan wel bij nog in leven zijn als ik de leeftijd van bv 55 jaren heb bereikt (gemengde verzekering), met een hoog verzekerd bedrag.
Daarnaast eventueel nog een onderhandse akte dat ik de begunstigde niet mag wijzen zonder haar toestemming bv omdat de verzekering dient ter voldoening van een schuld die ik nog aan haar heb.

Ze vond het raar dat geen andere dame ooit over iets van een levensverzekering dan wel enige begunstigde in een testament was begonnen (" zoiets bedenkt een sluwe dame toch meteen?" )

Maar goed zonder het te technisch te maken: het hele idee windt mij ontzettend op en wil dit dus echt heel graag in praktijk brengen. Alleen geen idee hoe ermee te beginnen, kan een ad zetten maar denk dat velen het niet serieus zullen nemen en zoals gezegd zoek ik daarnaast wel een echte prinses en niet iemand die zich op sexjobs ofzo tegelijkertijd aanbiedt voor sex met jan en alleman, met alle respect.

Uiteraard besef ik dat ik niet over een nacht ijs moet gaan en wel een dame enigszins moet leren kennen alvorens een dergelijke gang naar de notaris te maken. Immers je kan dit maar 1 keer doen in principe dus dan liefst graag goed.

Van de ene kant ben ik ook een beetje bevreesd dat veel dames het juist niet zo zien zitten, want het levert immers geen directe cash op maar eerder een leuk vervroegd superpensioen of iets dergelijks. Veel golddigsters zijn natuurlijk vooral bezig met het heden en zullen nu die schoenen laarzen of ketting willen. Dus geen idee of ik het plan ook nog moet aanpassen om een grotere groep van plukgieren te bereiken.

Over of het verstandig is: zoals ik zei heeft iedereen zijn eigen normen en gevoelens.
De een ontleent er nut aan dat hij elke maand voor 500 euro opzuipt, de ander besteedt het aan etentjes in sterrenrestaurants omdat ie dat fijn vindt en ik vind het gewoon lekker om het op deze manier te doen. Dus, hoewel het als je dat gevoel niet hebt vreemd klinkt, geef gerust commentaar en kritiek maar probeer je ook eens in te leven dat iemand daar werkelijk zijn geluk uit kan halen om op die manier zijn geld te besteden.

aub geen posts die op een pm of dm lijken anders wordt dit draadje ook weer gesloten en ik probeer de regels van het forum, die al soepel genoeg zijn, te respecteren.
mijn vriendin doet dat nu bij een geldslaafje. die heeft wel geluk met haar want die gaf heel snel al zijn gegevens waardoor je zo zijn rekening kon plunderen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 06:43:56 #80
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_173227142
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou TS, speciaal account aangemaakt. Hier is je gedroomde bloedzuiger.
:D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_173227161
Owkeej...
U MAD?
pi_173227162
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:09 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ze daar achter kunnen komen anders dan wanneer TS dood is en onder verdachte omstandigheden is overleden. Dan pas gaat de politie onderzoeken wie of wat en dan komen ze ook achter die levensverzekering. Anders nooit. Tenzij TS zo stom is om een copy van de polis in zijn huis te bewaren. :+
Als hij de bijstand in gaat?
pi_173227163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:55 schreef T42 het volgende:

[..]

mijn vriendin doet dat nu bij een geldslaafje. die heeft wel geluk met haar want die gaf heel snel al zijn gegevens waardoor je zo zijn rekening kon plunderen.
Oh ja... dat vind ik nou echt opwindend. Als een vrouw m'n hele rekening leeg haalt hmmmmm

:')
U MAD?
pi_173238677
Krijg je er een stijve van of word je er alleen gelukkig van, want in het laatste geval kan het beter naar r&p
pi_173239112
TS heeft al een jaar niet meer gepost. :')
pi_173239581
Geef het dan aan mij, dan bestel ik wel wat hoeren.
pi_173263690
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 23:55 schreef T42 het volgende:

[..]

mijn vriendin doet dat nu bij een geldslaafje. die heeft wel geluk met haar want die gaf heel snel al zijn gegevens waardoor je zo zijn rekening kon plunderen.
Klinkt interessant. Houdt ze er ook van dat mannen zich op andere manieren dienstbaar maken voor haar (schoonmaken, boodschappen doen/betalen) of vindt ze het gewoon fijn als een man zijn portemonnee liever door haar laat besteden?
En hoe sta jij erin als ik vragen mag?
pi_173339060
Zijn er hier geen dames die ooit een jongen/man echt op dienstbare wijze voor hun eigen nut hebben gebruikt (uiteraard op vrijwillige basis door de man) en zonder dat er sprake was van een relatie?

Dus ook zonder vormen van sm. gewoon een man de rommel op laten ruimen, boodschappen laten doen of in inhoud van zijn portemonnee in haar zak laten verdwijnen met zijn goedkeuring?

Of rust er een enorm taboe op om dit als vrouw te melden omdat je inderdaad als een geldwolf/uitzuiger wordt aangekeken zodat vrouwen het niet durven te melden in het openbaar?
  woensdag 23 augustus 2017 @ 12:43:01 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173340962
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:59 schreef Pleaserr het volgende:
Zijn er hier geen dames die ooit een jongen/man echt op dienstbare wijze voor hun eigen nut hebben gebruikt (uiteraard op vrijwillige basis door de man) en zonder dat er sprake was van een relatie?

Dus ook zonder vormen van sm. gewoon een man de rommel op laten ruimen, boodschappen laten doen of in inhoud van zijn portemonnee in haar zak laten verdwijnen met zijn goedkeuring?

Of rust er een enorm taboe op om dit als vrouw te melden omdat je inderdaad als een geldwolf/uitzuiger wordt aangekeken zodat vrouwen het niet durven te melden in het openbaar?
Nee hoor. Het lijkt mij ideaal. Is alleen wat lastig om iemand te vinden die dit ook wil doen zonder dat er een vergoeding tegenover staat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173341486
Ik vraag me altijd af waar het is fout gegaan bij dit soort mannen. Met alle respect, maar je geilt er gewoon op vernederd en gebruikt te worden door slinkse wijven die totaaaaal geen respect voor jou hebben en ook nooit zullen krijgen.

Dit druist in tegen alle 'normale' behoefte van de man, die juist wél respect willen van vrouwen. Ergens moet er dan mijn inziens diep van binnen een overtuiging zitten dat jij als man niks waard bent. Het zijn ook vaak mannen met een hele kleine piemel die graag 'cuckold' willen zijn. Mannen met een extreem laag zelfbeeld die in plaats van daar aan te werken, het maar omgedraaid hebben en er op kicken om het zelfbeeld bevestigd te hebben door anderen.

Waarom denk je zelf dat je deze 'fetish' hebt TS? Kom ik in de buurt? Heb je zelf een verklaring? Of denk je hier helemaal niet over na?

Ik denk dat geen enkele man dit verdient. En met een beetje hulp en een schop onder je kont, kun je hier uit komen. Dan wacht jou een veel mooier leven waarbij je niet financieel en emotioneel uitgemolken hoeft te worden voor je kleine seksuele pleziertjes.

Hoop van harte dat je antwoordt en / of hier iets mee gaat doen. Dit is minder onschuldig dan het lijkt. Zo niet, dan mag je geld overmaken naar het rekeningnummer van mijn vrouw. Stuur maar P.M. bij interesse. We hebben een nieuwe wasmachine nodig.
pi_173341619
Ik geil er niet op om vernederd te worden en ben ook niet de TS, zie mijn eigen topic ...
pi_173342561
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor. Het lijkt mij ideaal. Is alleen wat lastig om iemand te vinden die dit ook wil doen zonder dat er een vergoeding tegenover staat.
Ok naast het financiële lijkt het je ook ideaal als iemand daarnaast je huishouden/schoonmaak/boodschappen doet etc?
In mijn geval verricht ik de werkzaamheden gratis en daarnaast vind ik het ook prettig om financieel te pleasen, alleen het onderdanige en vernederen trekt mij niet zo, meer een leuke dame op een voetstuk plaatsen en haar tot dienst te zijn.

Heb er zelf een topic over wat je misschien al bekend was.
Maar goed, geen idee of ik schaars ben met mijn fetish, wat me wel opvalt is dat de meeste mannen (van wat ik lees) vooral ook vernedering erbij zoeken wat ik totaal niet heb, voel me gewoon prettig om het een mooie dame uit handen te nemen en daarnaast haar met mooie spullen te zien die ik mocht betalen en waarvan zij geniet etc
pi_173342581
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 13:13 schreef matigeuser het volgende:
Ik vraag me altijd af waar het is fout gegaan bij dit soort mannen. Met alle respect, maar je geilt er gewoon op vernederd en gebruikt te worden door slinkse wijven die totaaaaal geen respect voor jou hebben en ook nooit zullen krijgen.

Dit druist in tegen alle 'normale' behoefte van de man, die juist wél respect willen van vrouwen. Ergens moet er dan mijn inziens diep van binnen een overtuiging zitten dat jij als man niks waard bent. Het zijn ook vaak mannen met een hele kleine piemel die graag 'cuckold' willen zijn. Mannen met een extreem laag zelfbeeld die in plaats van daar aan te werken, het maar omgedraaid hebben en er op kicken om het zelfbeeld bevestigd te hebben door anderen.

Waarom denk je zelf dat je deze 'fetish' hebt TS? Kom ik in de buurt? Heb je zelf een verklaring? Of denk je hier helemaal niet over na?

Ik denk dat geen enkele man dit verdient. En met een beetje hulp en een schop onder je kont, kun je hier uit komen. Dan wacht jou een veel mooier leven waarbij je niet financieel en emotioneel uitgemolken hoeft te worden voor je kleine seksuele pleziertjes.

Hoop van harte dat je antwoordt en / of hier iets mee gaat doen. Dit is minder onschuldig dan het lijkt. Zo niet, dan mag je geld overmaken naar het rekeningnummer van mijn vrouw. Stuur maar P.M. bij interesse. We hebben een nieuwe wasmachine nodig.
Ik ben ook TS niet, maar wil hier toch wel even op inhaken, aangezien ik vergelijkbare seksuele verlangens heb om vernederd te worden.

Voor zover ik me kan herinneren is het bij mij "fout gegaan" toen ik +/- 7 jaar was en opgewonden werd wanneer er iemand werd "gedomineerd" in tekenfilms die ik keek. Vrij basale dingen zoals 3 biggetjes die door een wolf levend gekookt worden in een heksenketel bij de Looney Tunes of iets dergelijks of The Kanker Sisters bij Ed Edd n Eddy vond ik ontzettend opwindend. En nee, ik heb gewoon een normale jeugd gehad zonder trauma's of andere ingrijpende gebeurtenissen. Bij een thread op Reddit waarin subs hun eerste femdom herinnering beschreven las ik verrassend vaak eenzelfde soort verhaal.

Van daaruit redenerend denk ik dat het simpelweg een aandoening is die je vanaf je geboorte meekrijgt of heel vroeg ontwikkelt tijdens de opvoeding en heel weinig van doen heeft met een laag zelfbeeld of jezelf minderwaardig voelen. Het gaat om een bepaalde link die je brein legt tussen onderdanigheid en seksueel genot en daar is bitter weinig tegen te doen. Je kunt het proberen te onderdrukken, maar de verlangens zul je altijd blijven houden zelfs met "een beetje hulp en een schop onder je kont".
pi_173346769
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:10 schreef Aerodactyl het volgende:

[..]

Van daaruit redenerend denk ik dat het simpelweg een aandoening is die je vanaf je geboorte meekrijgt of heel vroeg ontwikkelt tijdens de opvoeding en heel weinig van doen heeft met een laag zelfbeeld of jezelf minderwaardig voelen. Het gaat om een bepaalde link die je brein legt tussen onderdanigheid en seksueel genot en daar is bitter weinig tegen te doen. Je kunt het proberen te onderdrukken, maar de verlangens zul je altijd blijven houden zelfs met "een beetje hulp en een schop onder je kont".
Uit mijn internetcontacten die ik door mijn fetish heb opgedaan, heb ik eigenlijk hetzelfde beeld overgehouden:
zomaar een voorbeeld, een onderdanige man, die aangaf al op de kleuterschool erop te kicken als meiden doktertje met hem speelden en hij zijn broek moest laten zaken, er toen op 5 jarige leeftijd al over fantaseerde dat de meisjes hem vastbonden, in groep 5 al naar de schoenen van de juf keek...
En dit in normaal gezin, in feite dus van kinds af aan, zonder enige verklaring.

Nu wil ik niet stellen dat het altijd zo is maar wat matigeuser stelt is denk ik een beetje te simpel gesteld en niet het algemene beeld dat ongeveer standaard van toepassing is.

Als ik voor mezelf spreek en terugdenk had ik ook al een fijn gevoel bij pleasen op de lagere school, als ik veel zakgeld kreeg en daar snoepgoed van kocht en soms op subtiele wijze toen al onbewust een meid wilde pleasen.
bv een meid had een bepaalde dure (zou ja toen duur voor je leeftijd) kauwgumbal (fireball heten die dingen geloof ik). Ik vroeg er een aan haar maar wist al dat ze die niet zou geven. Waarop ik zei: als je me er nu 1 geeft beloof ik je dat ik je er morgen 5 teruggeef want ik heb er nu zo graag in.
En aldus geschiedde, en vond het gewoon fijn die ballen te kopen en vervolgens bij haar in te leveren. En heb een normale jeugd gehad, nooit gepest of thuis problemen gehad. Dus het zat er ook bij mij altijd al in, vrees ik :) :) :)
pi_173350909
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 14:10 schreef Aerodactyl het volgende:

[..]

Ik ben ook TS niet, maar wil hier toch wel even op inhaken, aangezien ik vergelijkbare seksuele verlangens heb om vernederd te worden.

Voor zover ik me kan herinneren is het bij mij "fout gegaan" toen ik +/- 7 jaar was en opgewonden werd wanneer er iemand werd "gedomineerd" in tekenfilms die ik keek. Vrij basale dingen zoals 3 biggetjes die door een wolf levend gekookt worden in een heksenketel bij de Looney Tunes of iets dergelijks of The Kanker Sisters bij Ed Edd n Eddy vond ik ontzettend opwindend. En nee, ik heb gewoon een normale jeugd gehad zonder trauma's of andere ingrijpende gebeurtenissen. Bij een thread op Reddit waarin subs hun eerste femdom herinnering beschreven las ik verrassend vaak eenzelfde soort verhaal.

Van daaruit redenerend denk ik dat het simpelweg een aandoening is die je vanaf je geboorte meekrijgt of heel vroeg ontwikkelt tijdens de opvoeding en heel weinig van doen heeft met een laag zelfbeeld of jezelf minderwaardig voelen. Het gaat om een bepaalde link die je brein legt tussen onderdanigheid en seksueel genot en daar is bitter weinig tegen te doen. Je kunt het proberen te onderdrukken, maar de verlangens zul je altijd blijven houden zelfs met "een beetje hulp en een schop onder je kont".
Dank voor je reactie!

Maar voel je je in het dagelijks leven dan niet 'onderdanig' of 'niet goed genoeg' bij andere mensen / mooie vrouwen? Interessante materie :) Zit namelijk zelf totaal het tegenovergestelde in elkaar :)
pi_173351611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:37 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!

Maar voel je je in het dagelijks leven dan niet 'onderdanig' of 'niet goed genoeg' bij andere mensen / mooie vrouwen? Interessante materie :) Zit namelijk zelf totaal het tegenovergestelde in elkaar :)
Nee, totaal geen last van. Als een mooie vrouw me zomaar beledigt dan word ik daar niet opgewonden van en zal ik er ook zeker iets van zeggen, maar ik heb sowieso niks met publieke vernedering, dus misschien dat dat anders is bij mensen die dat wel opwindend vinden. Als mijn domme bijvoorbeeld zegt dat ik een loser ben dan zie ik dat in de context van het spel of onze relatie. Het is niet zo dat het mijn zelfvertrouwen schaadt in het dagelijkse leven.
  woensdag 23 augustus 2017 @ 22:13:53 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173351708
quote:
1s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 12:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor. Het lijkt mij ideaal. Is alleen wat lastig om iemand te vinden die dit ook wil doen zonder dat er een vergoeding tegenover staat.
Ik denk dat er zo tientallen vrijwilligers voor te vinden zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173441882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat er zo tientallen vrijwilligers voor te vinden zijn.
Ik ben er een van en ik sta ook nog mijn geld af in plaats van een vergoeding te vragen,
pi_173642857
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik ben er een van en ik sta ook nog mijn geld af in plaats van een vergoeding te vragen,
Als je nog steeds zoekende bent kun je op Twitter zoeken op de term geldslaaf (of bijvoorbeeld findom als je je niet wil beperken tot het Nederlandse aanbod). Er zijn op die manier vast wel dames te vinden die een cashmeet willen doen. Normaal gesproken hangt er inderdaad altijd een aspect van vernedering aan vast, maar als je ze een berichtje stuurt en je situatie/voorkeuren uitlegt zullen de meeste er vast begrip voor hebben of in willen meegaan. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat er veel zijn die het alleen voor het geld doen en van nature niet dominant zijn. Wel altijd oppassen voor oplichters en grenzen voor jezelf stellen waar je niet overheen gaat. :)

[ Bericht 25% gewijzigd door Aerodactyl op 07-09-2017 18:18:56 ]
  vrijdag 15 september 2017 @ 17:52:41 #100
471350 Poison.Ivy
Wise ass Fanny
pi_173795185
Dat meiden gewoon meespelen in wat jij hier verteld dat is toch wel te verwachten. Deze hele wereld draait op bedrog en vrouwen zijn ook echte ster spelers. Mannen kunnen onder elkaar een eerlijk antwoord verwachten maar zeker niet van de meeste vrouwen. Vrouwen zijn over het algemeen ook onder elkaar alles behalve oprecht dus dat zegt veel over mijn soortgenoten.

Ik vind het wel interessant en vraag me gewoon af waar de drang die jij hebt eigenlijk vandaan komt?
Mocht je er zelf enig idee van hebben..
I'm a girl with a weakness for your deepest darkest secrets, tell me now, trust me later to find out if I'm a hater or a lover, take a risk and discover.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')