abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:46:20 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160515789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:05 schreef sneakydesert het volgende:
Oh cool, een stage SC. Na de zomer mag ik beginnen, nu zoeken naar een organisatie ^O^
Wees welkom. Welke richting doe je? Wat voor stage zoek je?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160516556
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:35 schreef Yesse het volgende:

[..]

Jij snapt het! ;) Heb je al wat op 't oog?
Ik werd door de politie-eenheid van deze regio al gevraagd of ik deze week kon beginnen, helaas heb ik 'nee' moeten verkopen omdat ik nog gewoon een curriculum heb dit schooljaar. Verder heb ik nog niet gesolliciteerd. Ik heb al wel een overzicht van andere organisaties gemaakt, die wil ik deze week gaan benaderen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wees welkom. Welke richting doe je? Wat voor stage zoek je?
Danku :)
Ik studeer Integrale Veiligheid, en zoek een stage in de richting van security, en dan het liefst op publiek domein. Het moet een stage zijn waar ik naast de dagelijkse bezigheden op operationeel niveau, ook werk op tactisch/organisatorisch niveau. Het is een onderzoeksstage, en wat ik ga onderzoeken hangt af van de organisatie. Om voorbeelden te noemen: het maken/toetsen van veiligheidsbeleid, ontwerpen/toetsen/onderzoeken van veiligheidsmaatregelen, protocollen en procedures.

Bijvoorbeeld: ontruimingsplannen maken, de beveiliging op een luchthaven toetsen, risico's voor en groot evenement in kaart brengen en vervolgens de gemeente daarover adviseren.

Dit klinkt allemaal ingewikkelder dan dat het is :P
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:31:58 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160516870
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:17 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik werd door de politie-eenheid van deze regio al gevraagd of ik deze week kon beginnen, helaas heb ik 'nee' moeten verkopen omdat ik nog gewoon een curriculum heb dit schooljaar. Verder heb ik nog niet gesolliciteerd. Ik heb al wel een overzicht van andere organisaties gemaakt, die wil ik deze week gaan benaderen.
Je hebt niet aangegeven dat je per #datum wel beschikbaar bent?

[..]
quote:
Danku :)
Ik studeer Integrale Veiligheid, en zoek een stage in de richting van security, en dan het liefst op publiek domein. Het moet een stage zijn waar ik naast de dagelijkse bezigheden op operationeel niveau, ook werk op tactisch/organisatorisch niveau. Het is een onderzoeksstage, en wat ik ga onderzoeken hangt af van de organisatie. Om voorbeelden te noemen: het maken/toetsen van veiligheidsbeleid, ontwerpen/toetsen/onderzoeken van veiligheidsmaatregelen, protocollen en procedures.

Bijvoorbeeld: ontruimingsplannen maken, de beveiliging op een luchthaven toetsen, risico's voor en groot evenement in kaart brengen en vervolgens de gemeente daarover adviseren.

Dit klinkt allemaal ingewikkelder dan dat het is :P
Klinkt interessant.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160516980
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Je hebt niet aangegeven dat je per #datum wel beschikbaar bent?

Jawel, alleen hadden ze echt op de korte termijn iemand nodig. Er zou nog via de leiding overlegd worden of ik na de zomervakantie terecht kan, maar ik reken er niet op. Zal over een paar weken even bellen om te vragen of er meer bekend is.

Wat deed jij voor stage? :P
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:44:02 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160517107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:38 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Jawel, alleen hadden ze echt op de korte termijn iemand nodig. Er zou nog via de leiding overlegd worden of ik na de zomervakantie terecht kan, maar ik reken er niet op. Zal over een paar weken even bellen om te vragen of er meer bekend is.

Wat deed jij voor stage? :P
Mijn meewerkstage was bij een energiebedrijf op de financiële administratie en mijn afstudeerstage heb ik bij de provincie gedaan. Daar heb ik van diverse provincies de begrotingen vergelijken om te kijken of de taken die erin stonden SMART geformuleerd waren.

De meewerkstage vond ik persoonlijk een stuk leuker en interessanter.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160517213
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Mijn meewerkstage was bij een energiebedrijf op de financiële administratie en mijn afstudeerstage heb ik bij de provincie gedaan. Daar heb ik van diverse provincies de begrotingen vergelijken om te kijken of de taken die erin stonden SMART geformuleerd waren.

De meewerkstage vond ik persoonlijk een stuk leuker en interessanter.
Ammehoela, dat laatste lijkt mij echt heel saai. Deed je dan de hele dag geformuleerde taken controleren?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:53:37 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160517347
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ammehoela, dat laatste lijkt mij echt heel saai. Deed je dan de hele dag geformuleerde taken controleren?
Voornamelijk de hele dag FOK!ken. _O- :')

Ik heb toen in Excel een overzicht gemaakt dan de diverse doelstellingen en daar een onderverdeling in gemaakt in subdelen e.d. en daar dan een macro onder gebouwd zodat op een makkelijke manier erop gefilterd kon worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160521496
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Voornamelijk de hele dag FOK!ken. _O- :')

Ik heb toen in Excel een overzicht gemaakt dan de diverse doelstellingen en daar een onderverdeling in gemaakt in subdelen e.d. en daar dan een macro onder gebouwd zodat op een makkelijke manier erop gefilterd kon worden.
:D Als dat werkt, waarom niet :9
  dinsdag 8 maart 2016 @ 18:26:27 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160522557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:45 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

:D Als dat werkt, waarom niet :9
Ik heb een voldoende ervoor gehaald.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160523418
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb een voldoende ervoor gehaald.
Dat is het belangrijkste toch :s)
Doe je nu leuk werk?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:01:39 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160523425
Wel weer gewoon gewerkt vandaag. Morgen weer verder met het geestdodende werkje.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:03:57 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160523495
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:01 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste toch :s)
Precies :s)
quote:
Doe je nu leuk werk?
Het werk wel, maar ben wel op zoek naar iets anders.

Werk momenteel bij een administratiekantoor voor onderwijsinstellingen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:17:15 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_160535839
Mogge.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:22:13 #189
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160535874
goedemorgen :W c_/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:50:43 #190
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_160536096
En we zijn weer begonnen. Al heb ik nu een baan waarbij ik geen vaste werktijden heb. Dus vandaag iets eerder naar huis dan half 6 waarschijnlijk :o Wat een leven. Hopen dat ik het hier naar m'n zin ga hebben!!
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:52:58 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160536102
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:50 schreef Yesse het volgende:
En we zijn weer begonnen. Al heb ik nu een baan waarbij ik geen vaste werktijden heb. Dus vandaag iets eerder naar huis dan half 6 waarschijnlijk :o Wat een leven. Hopen dat ik het hier naar m'n zin ga hebben!!
Geen vaste werktijden is sowieso wel lekker. :Y

Hoop het ook voor je.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160538510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Precies :s)

[..]

Het werk wel, maar ben wel op zoek naar iets anders.

Werk momenteel bij een administratiekantoor voor onderwijsinstellingen.
Oké, en waar ben je naar opzoek?
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:47:40 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160538531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:46 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Oké, en waar ben je naar opzoek?
Financieel administratieve functie dichterbij huis, zodat ik weer eens op de fiets naar mijn werk kan. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:53:52 #194
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_160538664
D
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Financieel administratieve functie dichterbij huis, zodat ik weer eens op de fiets naar mijn werk kan. :)
Dat ga ik morgen eens proberen. Zou een half uurtje moeten zijn tegenover 40 minuten met het OV. En het zou morgen aardig weer worden...
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:56:35 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160538723
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:53 schreef Yesse het volgende:
D

[..]

Dat ga ik morgen eens proberen. Zou een half uurtje moeten zijn tegenover 40 minuten met het OV. En het zou morgen aardig weer worden...
Rest van de week wordt het mooi weer. En 30 minuutjes fietsen is nog gezond ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:06:09 #196
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_160538888
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Rest van de week wordt het mooi weer. En 30 minuutjes fietsen is nog gezond ook.
Ja maar vrijdag kan ik weer met de auto en dat is maar 20 minuutjes plus dan ben ik lui :+

Maar ik wil het eens uitproberen want ik ben een best wel lui persoon. Maar het scheelt geld + tijd ten opzichte van het OV dus dan denk ik, gezond op 't fietsje is dan niet zo erg, maar ik wil uitproberen of het ook echt 30 min is..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:10:04 #197
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160538942
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:06 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja maar vrijdag kan ik weer met de auto en dat is maar 20 minuutjes plus dan ben ik lui :+
:N -O-
quote:
Maar ik wil het eens uitproberen want ik ben een best wel lui persoon. Maar het scheelt geld + tijd ten opzichte van het OV dus dan denk ik, gezond op 't fietsje is dan niet zo erg, maar ik wil uitproberen of het ook echt 30 min is..
Geen idee hoe snel je fiets enzo en of je onderweg veel verkeerslichten tegenkomt e.d..
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:14:32 #198
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_160538991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:N -O-

[..]

Geen idee hoe snel je fiets enzo en of je onderweg veel verkeerslichten tegenkomt e.d..
Nee, dat ga ik morgen uitproberen. Daarnaast is de auto ook gewoon veel chiller dan de fiets op langere stukken. 30 minuten is eigenlijk net iets te lang. 15 minuten is fijner. En als het regent dan is het helemaal kut :P

Maar, ik werk nu maar 4 dagen per week waarvan ik de rustigste (woensdag) sowieso met de auto kan *O*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:35:52 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160539369
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:14 schreef Yesse het volgende:

[..]

Nee, dat ga ik morgen uitproberen. Daarnaast is de auto ook gewoon veel chiller dan de fiets op langere stukken. 30 minuten is eigenlijk net iets te lang. 15 minuten is fijner. En als het regent dan is het helemaal kut :P

Maar, ik werk nu maar 4 dagen per week waarvan ik de rustigste (woensdag) sowieso met de auto kan *O*
Fietsen met regen is inderdaad kut, maar daarom zou je juist met mooi weer juist wel moeten fietsen. En als het met de auto maar 20 minuten sneller is per dag, is dat nou ook weer niet de tijdwinst waard.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:42:48 #200
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_160540571
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:06 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ja maar vrijdag kan ik weer met de auto en dat is maar 20 minuutjes plus dan ben ik lui :+

Maar ik wil het eens uitproberen want ik ben een best wel lui persoon. Maar het scheelt geld + tijd ten opzichte van het OV dus dan denk ik, gezond op 't fietsje is dan niet zo erg, maar ik wil uitproberen of het ook echt 30 min is..
Je hebt er toch een motor in zitten of wa?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')