Wat een service . Het ordernummer is 2151789. De merknaam is alleen wel veranderd denk ik maar ze zien er nog hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke top, ik hoor het graag!
Wat betreft de lamp: ik heb de productmanager even gecontact, en als je nog ergens een ordernummer kunt vinden dat stuurt ie je gratis een tailcap (achterkantje) op. Gaat dat lukken denk je?
Graag gedaan! En als ze er nog hetzelfde uitzien zal t vast wel passen.;)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:17 schreef Cocaholic het volgende:
[..]
Wat een service . Het ordernummer is 2151789. De merknaam is alleen wel veranderd denk ik maar ze zien er nog hetzelfde uit.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 3 mei 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het verzoek van mijn collega is inderdaad een beetje vreemd. Ik heb je mail+screenshot gezien en op basis daarvan hebben we een refund gedaan. Je hebt je aankoopbedrag dus spoedig weer op je rekening.
Wil hem wel kapot slaan met een hamer en een foto maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, das vervelend! Als je een kort filmpje van het probleem kan maken (uploaden via Youtube, vid.me o.i.d. en dan linkje sturen) dan sturen we je een nieuwe charger op als ie inderdaad niet meer blijkt te werken.
Ik heb vorig jaar in de aanbieding 6x Pistons 3 besteld en er inmiddels al 2 afgeschreven met hetzelfde probleem....1 oortje minder geluid (en later stopt het ermee).quote:Op maandag 25 april 2016 06:22 schreef ketamientje het volgende:
Doe maar de refund dan. Dan bestel ik ze morgen gewoon opnieuw met de coupon want verder waren het goede oordopjes. Had alleen verwacht dat ze wat langer mee zouden gaan. Geluid aan de rechterkant is nu helemaal weg ook. Laten we hopen dat ik met de volgende meer geluk heb. Bedankt voor je hulp.
Doe dat maar niet. Wat ik bedoel is dat je de charger even inplugt en er een device aan hangt, en dan een filmpje maakt dat ie in het stopcontact zit maar je apparaat niet oplaadt (dus ook even kort het scherm laten zien waarop te zien is dat ie niet wordt opgeladen). Dan kunnen we direct zien dat ie stuk is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wil hem wel kapot slaan met een hamer en een foto maken.
Maar een filmpje?
Ik zorg dat het wordt doorgegeven aan de leverancier, want misschien is het inderdaad een bekend probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:39 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in de aanbieding 6x Pistons 3 besteld en er inmiddels al 2 afgeschreven met hetzelfde probleem....1 oortje minder geluid (en later stopt het ermee).
Dus niet hetzelfde type als jij hebt maar misschien is dit een bekend probleem bij Xiaomi dopjes?
Bij dezequote:Op woensdag 4 mei 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Wat ik bedoel is dat je de charger even inplugt en er een device aan hangt, en dan een filmpje maakt dat ie in het stopcontact zit maar je apparaat niet oplaadt (dus ook even kort het scherm laten zien waarop te zien is dat ie niet wordt opgeladen). Dan kunnen we direct zien dat ie stuk is.
Hi, die doet het inderdaad niet meer. Wil je een resend of een refund?quote:
Resend alsjeblieft!quote:Op maandag 9 mei 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die doet het inderdaad niet meer. Wil je een resend of een refund?
Kun je me zeggen via DM welk adres?quote:
Oke, in dat geval had het handig geweest als je dat even had gemeld toen je aangaf dat je een resend wilde. Ik stuur je het verzendadres per DM.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je me zeggen via DM welk adres?
Kan zijn dat het niet meer klopt.
Hoi, deze ip-camera was inderdaad één van onze Koningsdagaanbiedingen via .o.a. Facebook (de post is overigens niet verwijderd en staat nog gewoon online). Ook geen zorgen over het gebruik buiten China: dit is gewoon mogelijk. We zouden em anders uiteraard niet in Nederland promoten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Palomar het volgende:
Ik heb deze ip camera gekocht: http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-983655.html
Krijg hem niet aan de praat. De camera geeft instructies in het chinees gesproken, waar ik niks van versta. Ik heb wel de Engelstalige app uit de play store, maar daarmee lukt het niet om de camera met mijn telefoon te pairen nadat ik het wifi wachtwoord heb ingevuld. Hij zegt dan dat ik de camera moet resetten.
In de FAQ van de app staat tevens dat de camera alleen werkt in China, dus ik vraag me even af of ik wel iets aan deze camera heb. Ik heb de camera gekocht via een link/tip op de nederlandse banggood facebookpagina, dus ik ging er vanuit dat ie dan ook voor nederland geschikt is.
Graag een oplossing.
(Het betrof trouwens een kortingsactie op de Facebook pagina op koningsdag waar dmv. de kortingscode willy8 deze cam besteld kon worden. Ik zie dat alleen deze specifieke post nu verwijderd is)
Hi, ik heb even gekeken en zie dat je order op dit moment verwerkt wordt en dat de betaling gelukt is, dus ik ga er vanuit dat het gewoon goedkomt. Ik zie ook dat er twee keer is geprobeerd te betalen. Is het mogelijk dat er een fout is opgetreden waardoor je het een tweede keer hebt geprobeerd? Dat zou ik graag van je horen, omdat m'n collega's er dan meteen nog eens naar kunnen kijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 05:47 schreef Delibird het volgende:
Ik heb wat besteld via iDEAL op de Banggood app maar dat werkt blijkbaar niet goed want uiteindelijk kreeg ik een wit scherm, en nog steeds payment pending met een knop om te betalen. Dat terwijl het geld wel van mijn bankrekening is geschreven. Is order 14779669.
Oke, mooi bedankt!quote:Op maandag 16 mei 2016 09:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even gekeken en zie dat je order op dit moment verwerkt wordt en dat de betaling gelukt is, dus ik ga er vanuit dat het gewoon goedkomt. Ik zie ook dat er twee keer is geprobeerd te betalen. Is het mogelijk dat er een fout is opgetreden waardoor je het een tweede keer hebt geprobeerd? Dat zou ik graag van je horen, omdat m'n collega's er dan meteen nog eens naar kunnen kijken.
Ok ik snap em! Ik geef je bevindingen meteen even door zodat ze er naar kunnen kijken. Zoals gezegd hoert ie nu gewoon vanzelf goed te gaan, maar duurt het te lang voordat je product wordt verzonden dan hoor ik het alsnog graag van je!quote:Op maandag 16 mei 2016 10:11 schreef Delibird het volgende:
[..]
Oke, mooi bedankt!
De eerste keer ging fout door een fout van mij. De tweede keer werd ik na het klikken op afronden in de ING app doorgestuurd naar Banggood.com in Safari wat automatisch na een aantal keer redirecten uitkwam op een witte pagina. Als ik met de credit card betaal krijg ik volgens mij iets van betaling geslaagd en staat er betaling verwerking of iets dergelijk bij order status. Dus vandaar dat ik het vreemd vond.
Aha ok, iig bedankt voor je toelichting Echter als ik dit van te voren had geweten (ding praat in het chinees en een obscure app moeten installeren buiten de appstore om) had ik hem niet gekocht. Maar ja, is ook een beetje mijn risico van het kopen bij een goedkope chinese shop.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, deze ip-camera was inderdaad één van onze Koningsdagaanbiedingen via .o.a. Facebook (de post is overigens niet verwijderd en staat nog gewoon online). Ook geen zorgen over het gebruik buiten China: dit is gewoon mogelijk. We zouden em anders uiteraard niet in Nederland promoten.
Wat betreft je probleem: erg vervelend dat je de camera niet aan de praat krijgt. Omdat meer mensen daar last van hebben is er op het MIUI-forum (officiële forum van Xiaomi firmware) een complete uitleg te vinden, waar stap voor stap wordt toegelicht hoe je de camera kunt installeren. Deze kun je hier vinden: http://en.miui.com/thread-124944-1-1.html
Ik ga er vanuit dat het met bovenstaande info gewoon lukt, maar mocht je alsnog tegen problemen aanlopen dan hoor ik het graag van je.
Hi, als je het Chinees en de alternatieve app voor lief neemt dan zou je toch snel een werkende camera moeten hebben. Er gaat inderdaad wel wat energie zitten in em helemaal configureren naar wens, maar met de juist firmware-update (via SD-kaartje) kun je em zelfs Engels laten praten. Mocht je daar uiteindelijk allemaal geen zin in hebben dan heb je er zo te lezen al een goede oplossing voor gevonden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Aha ok, iig bedankt voor je toelichting Echter als ik dit van te voren had geweten (ding praat in het chinees en een obscure app moeten installeren buiten de appstore om) had ik hem niet gekocht. Maar ja, is ook een beetje mijn risico van het kopen bij een goedkope chinese shop.
Denk dat ik hem als dummy camera aan de muur plak
Hi, met dank aan je gedetailleerde foto's is het probleem goed zichtbaar. Wil je een refund of een resend?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Puntje013 het volgende:
Hoi Banggood,
recent heb ik een nieuwe miband 1s besteld ter vervanging van mijn gewone miband.
De miband bevalt perfect, echter de alternatieve band om hem in te doen absoluut niet.
Er zit een kleine beschadiging aan de schakels waardoor mijn huid kapot gaat.
Hier 2 foto's die het probleem goed weergeven.
[ afbeelding ]
Korstjes van de wondjes.
[ afbeelding ]
De beschadiging van de band.
order nummer is:14168546
Graag een resend want het bandje bevalt voor de rest prima.quote:Op maandag 23 mei 2016 04:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met dank aan je gedetailleerde foto's is het probleem goed zichtbaar. Wil je een refund of een resend?
Ok donequote:Op maandag 23 mei 2016 12:20 schreef Puntje013 het volgende:
[..]
Graag een resend want het bandje bevalt voor de rest prima.
Hi, sorry voor de late reactie. Helaas verkopen wij deze specifieke losse kabeltjes niet. Maarrr.. we verkopen wel een andere originele 20cm. Xiaomi-kabel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:21 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb een tijd terug een Xiaomi 10000 mAh besteld(#13373992). Nu is mijn kabeltje kapot gegaan in de jaszak. Kun je dit kabeltje ook los kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |