Wat een service . Het ordernummer is 2151789. De merknaam is alleen wel veranderd denk ik maar ze zien er nog hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke top, ik hoor het graag!
Wat betreft de lamp: ik heb de productmanager even gecontact, en als je nog ergens een ordernummer kunt vinden dat stuurt ie je gratis een tailcap (achterkantje) op. Gaat dat lukken denk je?
Graag gedaan! En als ze er nog hetzelfde uitzien zal t vast wel passen.;)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:17 schreef Cocaholic het volgende:
[..]
Wat een service . Het ordernummer is 2151789. De merknaam is alleen wel veranderd denk ik maar ze zien er nog hetzelfde uit.
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 3 mei 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het verzoek van mijn collega is inderdaad een beetje vreemd. Ik heb je mail+screenshot gezien en op basis daarvan hebben we een refund gedaan. Je hebt je aankoopbedrag dus spoedig weer op je rekening.
Wil hem wel kapot slaan met een hamer en een foto maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, das vervelend! Als je een kort filmpje van het probleem kan maken (uploaden via Youtube, vid.me o.i.d. en dan linkje sturen) dan sturen we je een nieuwe charger op als ie inderdaad niet meer blijkt te werken.
Ik heb vorig jaar in de aanbieding 6x Pistons 3 besteld en er inmiddels al 2 afgeschreven met hetzelfde probleem....1 oortje minder geluid (en later stopt het ermee).quote:Op maandag 25 april 2016 06:22 schreef ketamientje het volgende:
Doe maar de refund dan. Dan bestel ik ze morgen gewoon opnieuw met de coupon want verder waren het goede oordopjes. Had alleen verwacht dat ze wat langer mee zouden gaan. Geluid aan de rechterkant is nu helemaal weg ook. Laten we hopen dat ik met de volgende meer geluk heb. Bedankt voor je hulp.
Doe dat maar niet. Wat ik bedoel is dat je de charger even inplugt en er een device aan hangt, en dan een filmpje maakt dat ie in het stopcontact zit maar je apparaat niet oplaadt (dus ook even kort het scherm laten zien waarop te zien is dat ie niet wordt opgeladen). Dan kunnen we direct zien dat ie stuk is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wil hem wel kapot slaan met een hamer en een foto maken.
Maar een filmpje?
Ik zorg dat het wordt doorgegeven aan de leverancier, want misschien is het inderdaad een bekend probleem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:39 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in de aanbieding 6x Pistons 3 besteld en er inmiddels al 2 afgeschreven met hetzelfde probleem....1 oortje minder geluid (en later stopt het ermee).
Dus niet hetzelfde type als jij hebt maar misschien is dit een bekend probleem bij Xiaomi dopjes?
Bij dezequote:Op woensdag 4 mei 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Wat ik bedoel is dat je de charger even inplugt en er een device aan hangt, en dan een filmpje maakt dat ie in het stopcontact zit maar je apparaat niet oplaadt (dus ook even kort het scherm laten zien waarop te zien is dat ie niet wordt opgeladen). Dan kunnen we direct zien dat ie stuk is.
Hi, die doet het inderdaad niet meer. Wil je een resend of een refund?quote:
Resend alsjeblieft!quote:Op maandag 9 mei 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die doet het inderdaad niet meer. Wil je een resend of een refund?
Kun je me zeggen via DM welk adres?quote:
Oke, in dat geval had het handig geweest als je dat even had gemeld toen je aangaf dat je een resend wilde. Ik stuur je het verzendadres per DM.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je me zeggen via DM welk adres?
Kan zijn dat het niet meer klopt.
Hoi, deze ip-camera was inderdaad één van onze Koningsdagaanbiedingen via .o.a. Facebook (de post is overigens niet verwijderd en staat nog gewoon online). Ook geen zorgen over het gebruik buiten China: dit is gewoon mogelijk. We zouden em anders uiteraard niet in Nederland promoten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef Palomar het volgende:
Ik heb deze ip camera gekocht: http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-983655.html
Krijg hem niet aan de praat. De camera geeft instructies in het chinees gesproken, waar ik niks van versta. Ik heb wel de Engelstalige app uit de play store, maar daarmee lukt het niet om de camera met mijn telefoon te pairen nadat ik het wifi wachtwoord heb ingevuld. Hij zegt dan dat ik de camera moet resetten.
In de FAQ van de app staat tevens dat de camera alleen werkt in China, dus ik vraag me even af of ik wel iets aan deze camera heb. Ik heb de camera gekocht via een link/tip op de nederlandse banggood facebookpagina, dus ik ging er vanuit dat ie dan ook voor nederland geschikt is.
Graag een oplossing.
(Het betrof trouwens een kortingsactie op de Facebook pagina op koningsdag waar dmv. de kortingscode willy8 deze cam besteld kon worden. Ik zie dat alleen deze specifieke post nu verwijderd is)
Hi, ik heb even gekeken en zie dat je order op dit moment verwerkt wordt en dat de betaling gelukt is, dus ik ga er vanuit dat het gewoon goedkomt. Ik zie ook dat er twee keer is geprobeerd te betalen. Is het mogelijk dat er een fout is opgetreden waardoor je het een tweede keer hebt geprobeerd? Dat zou ik graag van je horen, omdat m'n collega's er dan meteen nog eens naar kunnen kijken.quote:Op maandag 16 mei 2016 05:47 schreef Delibird het volgende:
Ik heb wat besteld via iDEAL op de Banggood app maar dat werkt blijkbaar niet goed want uiteindelijk kreeg ik een wit scherm, en nog steeds payment pending met een knop om te betalen. Dat terwijl het geld wel van mijn bankrekening is geschreven. Is order 14779669.
Oke, mooi bedankt!quote:Op maandag 16 mei 2016 09:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even gekeken en zie dat je order op dit moment verwerkt wordt en dat de betaling gelukt is, dus ik ga er vanuit dat het gewoon goedkomt. Ik zie ook dat er twee keer is geprobeerd te betalen. Is het mogelijk dat er een fout is opgetreden waardoor je het een tweede keer hebt geprobeerd? Dat zou ik graag van je horen, omdat m'n collega's er dan meteen nog eens naar kunnen kijken.
Ok ik snap em! Ik geef je bevindingen meteen even door zodat ze er naar kunnen kijken. Zoals gezegd hoert ie nu gewoon vanzelf goed te gaan, maar duurt het te lang voordat je product wordt verzonden dan hoor ik het alsnog graag van je!quote:Op maandag 16 mei 2016 10:11 schreef Delibird het volgende:
[..]
Oke, mooi bedankt!
De eerste keer ging fout door een fout van mij. De tweede keer werd ik na het klikken op afronden in de ING app doorgestuurd naar Banggood.com in Safari wat automatisch na een aantal keer redirecten uitkwam op een witte pagina. Als ik met de credit card betaal krijg ik volgens mij iets van betaling geslaagd en staat er betaling verwerking of iets dergelijk bij order status. Dus vandaar dat ik het vreemd vond.
Aha ok, iig bedankt voor je toelichting Echter als ik dit van te voren had geweten (ding praat in het chinees en een obscure app moeten installeren buiten de appstore om) had ik hem niet gekocht. Maar ja, is ook een beetje mijn risico van het kopen bij een goedkope chinese shop.quote:Op maandag 16 mei 2016 04:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, deze ip-camera was inderdaad één van onze Koningsdagaanbiedingen via .o.a. Facebook (de post is overigens niet verwijderd en staat nog gewoon online). Ook geen zorgen over het gebruik buiten China: dit is gewoon mogelijk. We zouden em anders uiteraard niet in Nederland promoten.
Wat betreft je probleem: erg vervelend dat je de camera niet aan de praat krijgt. Omdat meer mensen daar last van hebben is er op het MIUI-forum (officiële forum van Xiaomi firmware) een complete uitleg te vinden, waar stap voor stap wordt toegelicht hoe je de camera kunt installeren. Deze kun je hier vinden: http://en.miui.com/thread-124944-1-1.html
Ik ga er vanuit dat het met bovenstaande info gewoon lukt, maar mocht je alsnog tegen problemen aanlopen dan hoor ik het graag van je.
Hi, als je het Chinees en de alternatieve app voor lief neemt dan zou je toch snel een werkende camera moeten hebben. Er gaat inderdaad wel wat energie zitten in em helemaal configureren naar wens, maar met de juist firmware-update (via SD-kaartje) kun je em zelfs Engels laten praten. Mocht je daar uiteindelijk allemaal geen zin in hebben dan heb je er zo te lezen al een goede oplossing voor gevonden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Aha ok, iig bedankt voor je toelichting Echter als ik dit van te voren had geweten (ding praat in het chinees en een obscure app moeten installeren buiten de appstore om) had ik hem niet gekocht. Maar ja, is ook een beetje mijn risico van het kopen bij een goedkope chinese shop.
Denk dat ik hem als dummy camera aan de muur plak
Hi, met dank aan je gedetailleerde foto's is het probleem goed zichtbaar. Wil je een refund of een resend?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:22 schreef Puntje013 het volgende:
Hoi Banggood,
recent heb ik een nieuwe miband 1s besteld ter vervanging van mijn gewone miband.
De miband bevalt perfect, echter de alternatieve band om hem in te doen absoluut niet.
Er zit een kleine beschadiging aan de schakels waardoor mijn huid kapot gaat.
Hier 2 foto's die het probleem goed weergeven.
[ afbeelding ]
Korstjes van de wondjes.
[ afbeelding ]
De beschadiging van de band.
order nummer is:14168546
Graag een resend want het bandje bevalt voor de rest prima.quote:Op maandag 23 mei 2016 04:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, met dank aan je gedetailleerde foto's is het probleem goed zichtbaar. Wil je een refund of een resend?
Ok donequote:Op maandag 23 mei 2016 12:20 schreef Puntje013 het volgende:
[..]
Graag een resend want het bandje bevalt voor de rest prima.
Hi, sorry voor de late reactie. Helaas verkopen wij deze specifieke losse kabeltjes niet. Maarrr.. we verkopen wel een andere originele 20cm. Xiaomi-kabel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:21 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb een tijd terug een Xiaomi 10000 mAh besteld(#13373992). Nu is mijn kabeltje kapot gegaan in de jaszak. Kun je dit kabeltje ook los kopen?
Ik heb 'm binnen, geweldig bedankt voor je/jullie servicequote:Op woensdag 27 april 2016 09:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi! Ik heb het even voor je nagevraagd, en het product van de link in je bericht is inderdaad compatible met de Roidmi, dus dat werkt gewoon. Hij is nog niet leverbaar, maar volgens de productmanager hebben we em over pak em beet een week binnen, dus dat is nog te overzien.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb 'm binnen, geweldig bedankt voor je/jullie service
Hoi, je kunt gewoon met iDeal betalen als je een artikel uit ons EU-warehouse bestelt. Wanneer je het artikel in je winkelmandje plaatst, kun je vervolgens aan de rechterkant van de pagina onder 'Payment method' uit de verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Als je dan iDeal selecteert, klik je vervolgens op de gele knop onderaan met het iDeal-logootje erin. Je gaat dan automatisch naar de iDeal-betaalpagina.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:43 schreef Gruj0 het volgende:
Kan je in de BG EU shop ook met iDeal betalen?
Als ik een artikel aanklik zie ik helemaal onderaan verschillende betalingsmethoden staan. Helaas wordt nergens iDeal genoemd. Dat is een beetje tegenstrijdig met wat helemaal onderin (aan het einde van) de pagina staat.
Hi, ik heb het voor je nagevraagd, maar onze leverancier is daar heel onduidelijk in, dus we hebben op dit moment echt geen idee wanneer we weer voorraad kunnen verwachten. Het spijt me dus, maar ik kan je helaas geen datum melden..quote:Op maandag 30 mei 2016 09:21 schreef ThaBrain het volgende:
Hey Thomas,
Zou je misschien eens na kunnen vragen wanneer de grey versie van de Redmi 3 Pro weer binnen komt?
Ik heb het via jullie forum gevraagd, maar kreeg alleen het antwoord dat de telefoon nu niet op voorraad is.
Hey!quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:58 schreef EvilMarc het volgende:
Hey!
Is er een ETA voor deze witte keycaps, er staat 'out of stock'? Ze waren erg populair maar zijn nu alleen vanuit de USA bestelbaar? (Dit werd zichtbaar met een US vpn.)
http://www.banggood.com/P(...)eyboard-p-84084.html
Kan ik deze ook vanaf het US warenhuis bestellen hier in Nederland?
Dankje! Fijn om te weten. Dan wacht ik tot ze er weer zijn!quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hey!
Ja, er is een ETA: over 15 dagen zouden ze weer in ons CN warehouse aanwezig moeten zijn.
Als dat je te lang duurt, dan kun je er eventueel ook voor kiezen om em vanuit het USA warehouse te laten versturen.
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving! Ik heb alles even nagekeken en het zit zo:quote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef vogelkooi het volgende:
Hallo,
Ik heb deze besteld : http://www.banggood.com/M(...)Jacket-p-939512.html
in de maat L. Maar kreeg net de Maat XXL binnen, ff aangetrokken of het wel paste maar kon bij wijze van spreken er met twee mensen in .
order info :
Banggood Order Number:
#15102148
Order Date:
05/27/2016 17:05:42
foto jas
http://imgur.com/a/pxvd2
Verder ziet het er goed uit en is alles netjes gestikt en aanwezig maar te groot en niet zo besteld.
Wat te doen nu?
Ik heb uiteindelijk de RGBW controller gekocht en mijn witte strips aangesloten op het witte kanaal. Werkt prima!quote:Op vrijdag 22 april 2016 04:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb een antwoord proberen te vinden voor je vraag, dus daarom duurde het eventjes. Ik heb hier zelf helaas nul verstand van, dus daarom heb ik de productmanager geraadpleegd. Zij geeft aan dat de WW/W controller (je derde linkje) werkt in combinatie met de Ledstrips die je hebt gekocht, maar dat de Mi Light wifi controller (tweede linkje) dat niet doet.
Ze gaf echter ook aan dat ze nog niet zo lang op haar positie zit, en om die reden vaar ik niet helemaal blind op haar expertise. Ik raad je daarom aan om het alsnog even ergens bij kenners na te gaan, zodat je zeker weten het goede aanschaft.
Helaas kan ik je hier dus niet meer duidelijkheid over geven, maar ik hoop dat je er alsnog uitkomt!
Verder heb ik deze tailcap binnen. Thanks!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Graag gedaan! En als ze er nog hetzelfde uitzien zal t vast wel passen.;)
Hoi, dit houdt in dat wij op 30 juni de voorraad binnenkrijgen en vanaf dat moment direct beginnen met verzenden. Doordat je een snellere levering hebt gekozen, betekent dit dat je camera na 30 juni korter onderweg is dan onze gratis verzending, en je kunt rekenen op het aantal dagen levertijd dat vermeld wordt bij de door jou gekozen verzendmethode.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:07 schreef Topicspace het volgende:
Ik heb vanochtend een 360 graden cameratje gekocht (15415040), nu is die alleen als preorder te krijgen en staat er in de loopbalk 'arrive on June 30' maar ik heb een snellere levering gekozen, kan ik hem dan nog op 30 juni verwachten of komt hij eerder?
Top, dank je voor de update!quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas even een update betreffende onderstaande bericht
[..]
Ik heb uiteindelijk de RGBW controller gekocht en mijn witte strips aangesloten op het witte kanaal. Werkt prima!
[..]
Verder heb ik deze tailcap binnen. Thanks!
Beste Rolf,quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:59 schreef RolfSchakenraad het volgende:
hallo,
ik heb 2 weken geleden een Eachine Racer 250 besteld en deze is vandaag binnen gekomen.
het is fijn dat de verzending zo snel is gebeurt alleen nu mis ik een heel aantal onderdelen,
-2 x CW 2204 2300KV motor
-2 x CCW 2204 2300KV motor
-1 x 1000TVL camera
-1 x 600MW 5.8G 32CH transmitter built in OSD
-1 x mushroom antenna
-1 x red frame head board
dit zijn de onderdelen die er niet bij zitten en nu kan ik er dus helemaal niks mee.
het order nummer is 15122219
ik hoop dat je me verder kan helpen baal er echt van.
Groet Rolf
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van het probleem. Omdat de afgelopen twee dagen nationale feestdagen waren hier in China en een groot deel van mijn collega's vandaag nog niet aanwezig is, kom ik hier morgen even op terug! Kun je mij in de tussentijd alvast even een fotootje sturen van het probleem (de witte vlekken) en deze bijv. via een linkje in een PM sturen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:11 schreef DAARHEID het volgende:
Ik heb een UMi Touch telefoon gekocht (ordernummer 13187250). Omdat de lader defect is, werd mij ¤ 10 retour geboden. Dat was wat mij betreft akkoord maar kan noch in mijn PayPal noch op mijn bankrekening dit retourbedrag terugvinden.
Inmiddels is het volgende euvel, wat ik eerst maar voor lief had genomen, nog erger geworden: ik had twee lelijke lichte vlekken in het scherm en dat zijn er inmiddels zes. Erg hinderlijk want vooral zichtbaar op een witte achtergrond en ik heb juist een toestel met een groot scherm gekocht om nieuwspagina's, e-mail en dergelijke te lezen.
Vraag: ik wil graag mijn toestel retourneren en een ander toestel bestellen (vermoedelijk UMi Super) want ik heb inmiddels te vaak over dit probleem bij de Touch gelezen. Maar ik wil niet tijdelijk zonder telefoon zitten. Is het mogelijk dat ik een ander toestel bestel en betaal en zodra ik die heb dat ik dan de Touch terugstuur en mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Super fijn dat jullie het zo goed oppakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Beste Rolf,
Dat klinkt niet goed en ik kan inderdaad snappen dat je daar flink van baalt! Ik heb geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, want het klinkt alsof je alleen de bodykit hebt ontvangen, terwijl je bestelnummer wel gewoon met het hele pakket overeenkomt.
Ik ga je hier uiteraard mee helpen. Ik heb nu je ordernummer + een overzicht van wat je niet hebt ontvangen; kun je me alleen nog even een fotootje (per PM bijv.) sturen van wat je wel hebt ontvangen? Ik ga het dan z.s.m. voor je oplossen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |