abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  CHI shopkeeper dinsdag 1 maart 2016 @ 04:18:15 #26
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160332612
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:07 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hallo Banggood volgens mij gaat er iets niet goed met de bestellingen nummers :
12188668 is er nog steeds niet?
12188667 zou gesplitst worden wegens niet op voorraad en 100 extra punten gekregen omdat het niet op de site stond.Keurig ontvangen 100 punten enkel heb ik nu nog steeds helemaal niks binnen, ook niet van de andere spullen die onder deze order stonden?
Dat 1 artikel later zou aankomen heb ik idd begrepen en kreeg voor de coulance 100 punten wegens het niet kloppen van de website vermelding.
m.v.g
Hi, dank je voor je berichtje. Ik heb even naar je orders gekeken, en het zit zo:
- Order 12188667 is inderdaad gesplitst. De eerste 2 producten zijn op 19 februari verzonden en het derde product uit deze order is vannacht in de orderlijst gezet, dus die wordt vandaag verzonden.
- Order 12188668 heb je op 4 februari besteld en is hier i.v.m. de feestdagen verzonden op 12 februari.

Omdat alles hier in China stil heeft gelegen hebben veel orders vertraging opgelopen. Wij zijn op de 11e weer begonnen met het verzenden van pakketjes, maar die zijn vervolgens bij de koeriersdiensten op de stapel gekomen. Het duurt dus wat langer dan normaal, maar bij deze weet je in ieder geval dat alles hier gewoon de deur is uitgegaan, en dat het dus onderweg is naar je. :)

Ondanks de vertraging hanteren we nog steeds gewoon de 25 werkdagen-termijn, dus als je bestelling 25 werkdagen na de verzenddatum niet is aangekomen dan sturen we die opnieuw op. ;) Mocht dit het geval zijn, laat het me dan tegen die tijd ajb weten, dan gaan we het regelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 01-03-2016 09:38:45 ]
pi_160333001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je berichtje. Ik heb even naar je orders gekeken, en het zit zo:
- Order 12188667 is inderdaad gesplitst. De eerste 2 producten zijn op 19 februari verzonden en het derde product uit deze order is vannacht in de orderlijst gezet, dus die wordt vandaag verzonden.
- Order 12188668 heb je op 4 februari besteld en is hier i.v.m. de feestdagen verzonden op 12 februari.

Omdat alles hier in China stil heeft gelegen hebben veel orders vertraging opgelopen. Wij zijn op de 11e weer zijn begonnen met het verzenden van pakketjes, maar die zijn vervolgens bij de koeriersdiensten op de stapel kwamen. Het duurt dus wat langer dan normaal, maar bij deze weet je in ieder geval dat alles hier gewoon de deur is uitgegaan, en dat het dus onderweg is naar je. :)

Ondanks de vertraging hanteren we nog steeds gewoon de 25 werkdagen-termijn, dus als je bestelling 25 werkdagen na de verzenddatum niet is aangekomen dan sturen we die opnieuw op. ;) Mocht dit het geval zijn, laat het me dan tegen die tijd ajb weten, dan gaan we het regelen!
Top thanks, de vertraging was me idd bekend dan komt het helemaal goed ^O^
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_160334205
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 03:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb de garantievoorwaarden voor telefoons er nog eens op nagekeken, en helaas is er echt niet te ontkomen aan het terugsturen van het toestel naar China, gezien de waarde hiervan. Dit is inderdaad erg vervelend.

De beste oplossing die ik je kan bieden is deze:
- Je stuurt de telefoon op jouw kosten naar ons op;
- Zodra de tracking begint te werken sturen we je direct een nieuw exemplaar op;
- We maken geen gebruik van express-verzending en vermelden ook nog een lage waarde, waardoor de kans op onderschepping minimaal is.

Op deze manier hoef je dus niet te wachten tot de telefoon hier is gearriveerd en gerepareerd is, maar gaat je nieuwe toestel direct op de post zodra de tracking werkt. Als het dan een beetje meezit heb je je nieuwe toestel snel in huis.

Na jouw reactie zal ik je verdere instructies en het retouradres sturen. Ik wacht je antwoord af!
Ik heb onze beste Sarah maar is terug gemaild, die is akkoord gegaan met een refund in plaats van een replace, zodra ik mijn nieuwe mi4i uit het eu warehouse binnen heb kan ik deze dus terug sturen. :Y Nou is het me alleen nog niet gelukt om een retour adres te ontfutselen }:|
  CHI shopkeeper woensdag 2 maart 2016 @ 03:59:26 #29
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160359831
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:54 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

Ik heb onze beste Sarah maar is terug gemaild, die is akkoord gegaan met een refund in plaats van een replace, zodra ik mijn nieuwe mi4i uit het eu warehouse binnen heb kan ik deze dus terug sturen. :Y Nou is het me alleen nog niet gelukt om een retour adres te ontfutselen }:|
Hi, goed om te horen dat ze je alsnog een oplossing naar tevredenheid heeft geboden. :) Als het goed is heeft ze je inmiddels ook het retouradres toegestuurd met instructies erbij. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. ;)
pi_160360437
Termijn is nog niet verstreken, maar mijn order 12078839 is 31-1 geshipt. Nog steeds niet binnen, natuurlijk zit Chinees Nieuwjaar ertussen. Had 't alleen half maart eigenlijk nodig en wel gedacht 't binnen te hebben :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160360767
Als ik iets koop dat duurder is dan ¤ 22,00 moet ik dan sowieso btw betalen, of schrijft Banggood dan een lagere prijs op het pakketje?
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
  CHI shopkeeper woensdag 2 maart 2016 @ 09:35:11 #32
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160361247
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Termijn is nog niet verstreken, maar mijn order 12078839 is 31-1 geshipt. Nog steeds niet binnen, natuurlijk zit Chinees Nieuwjaar ertussen. Had 't alleen half maart eigenlijk nodig en wel gedacht 't binnen te hebben :{
Hi, ik heb even voor je gekeken, maar er is niet te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik mag je helaas ook geen resend aanbieden voor de 25 werkdagen zijn verstreken.. Ik hoop dan ook dat ie snel binnenkomt en zal voor je duimen! :)
Laat het me ajb weten als je na bovenstaande termijn nog niets hebt ontvangen!
  CHI shopkeeper woensdag 2 maart 2016 @ 09:40:04 #33
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160361315
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:51 schreef Hallojo het volgende:
Als ik iets koop dat duurder is dan ¤ 22,00 moet ik dan sowieso btw betalen, of schrijft Banggood dan een lagere prijs op het pakketje?
Hoi, van wat ik meekrijg hebben veel van onze Nederlandse klanten vaak geluk. Met de standaard gratis verzendwijze ontloop je sowieso DHL en is de kans dus kleiner dat je bestelling onderschept wordt.
Daarnaast kun je tijdens het bestellen op de shoppingcart-pagina rechtsonder in het tekstvak verzoeken om een andere waarde op de bon te noteren.
Je kunt dit direct na het bestellen ook via de live-chat op onze website vragen. Als je dan je ordernummer doorgeeft doen ze dit alsnog voor je. :)
pi_160361393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, van wat ik meekrijg hebben veel van onze Nederlandse klanten vaak geluk. Met de standaard gratis verzendwijze ontloop je sowieso DHL en is de kans dus kleiner dat je bestelling onderschept wordt.
Daarnaast kun je tijdens het bestellen op de shoppingcart-pagina rechtsonder in het tekstvak verzoeken om een andere waarde op de bon te noteren.
Je kunt dit direct na het bestellen ook via de live-chat op onze website vragen. Als je dan je ordernummer doorgeeft doen ze dit alsnog voor je. :)
Helemaal top! ^O^
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
pi_160362838
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb even voor je gekeken, maar er is niet te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik mag je helaas ook geen resend aanbieden voor de 25 werkdagen zijn verstreken.. Ik hoop dan ook dat ie snel binnenkomt en zal voor je duimen! :)
Laat het me ajb weten als je na bovenstaande termijn nog niets hebt ontvangen!
Ik dacht ik meld 't vast, maar wil ook nog geen resend verzoeken. Je hoort van me!
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:57:42 #36
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_160374557
Dag Banggood,
Ik heb mijn umi Hammer s kapot gemaakt door de verkeerde spanning erop te zetten (of polariteit omgedraaid). Ik had hem net twee week, (order 12124350 ) domme actie van mij, enorm balen....... Schakelde direct af en wil nu niet meer opstarten heeft nog wel een volle batterij. Ik neem aan het stroomcircuit doorgebrand ofzo. Is er een vervangend onderdeel /printplaat te bestellen? Het was wel een heel fijn toestel.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

Wout
  CHI shopkeeper donderdag 3 maart 2016 @ 04:17:47 #37
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160383673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef ADconvertor het volgende:
Dag Banggood,
Ik heb mijn umi Hammer s kapot gemaakt door de verkeerde spanning erop te zetten (of polariteit omgedraaid). Ik had hem net twee week, (order 12124350 ) domme actie van mij, enorm balen....... Schakelde direct af en wil nu niet meer opstarten heeft nog wel een volle batterij. Ik neem aan het stroomcircuit doorgebrand ofzo. Is er een vervangend onderdeel /printplaat te bestellen? Het was wel een heel fijn toestel.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

Wout
Hoi, dat is heel erg balen! Ik ga even voor je op zoek en je hoort van me!
  CHI shopkeeper donderdag 3 maart 2016 @ 04:18:02 #38
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160383674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik dacht ik meld 't vast, maar wil ook nog geen resend verzoeken. Je hoort van me!
Okiedokie! ;)
pi_160408995
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 03:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, goed om te horen dat ze je alsnog een oplossing naar tevredenheid heeft geboden. :) Als het goed is heeft ze je inmiddels ook het retouradres toegestuurd met instructies erbij. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. ;)
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn.. Eerst dit zeggen
"HI sir,
>>>
>>> So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
>>> But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself.
>>>
>>> If that's OK to you?
>>> Best regards,
>>> Sarah"

Daarna gaat ze akkoord met een refund in plaats van een vervanging en dan ineens als puntje bij paaltje komt en het pakketje eenmaal verzonden is... Foto van het pakketje met douane formulier gemaakt, gewicht staat er bij, inclusief track&trace verzonden.

"Hi sir,
That's great! Thank you for your cooperation! But what about the pictures about the parcel you send to us? You just have recorded the tracking number CC050115350NL? We would love to confirm with the parcel you send to us then arrange the refund after that. Hope you can understand!

Best regards,
Sarah"

Moet ik dit nou echt gaan oplossen via PayPal? Ik had toch beter verwacht van Banggood..
  CHI shopkeeper vrijdag 4 maart 2016 @ 08:19:35 #40
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160409163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:00 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn.. Eerst dit zeggen
"HI sir,
>>>
>>> So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
>>> But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself.
>>>
>>> If that's OK to you?
>>> Best regards,
>>> Sarah"

Daarna gaat ze akkoord met een refund in plaats van een vervanging en dan ineens als puntje bij paaltje komt en het pakketje eenmaal verzonden is... Foto van het pakketje met douane formulier gemaakt, gewicht staat er bij, inclusief track&trace verzonden.

"Hi sir,
That's great! Thank you for your cooperation! But what about the pictures about the parcel you send to us? You just have recorded the tracking number CC050115350NL? We would love to confirm with the parcel you send to us then arrange the refund after that. Hope you can understand!

Best regards,
Sarah"

Moet ik dit nou echt gaan oplossen via PayPal? Ik had toch beter verwacht van Banggood..
Hoi, mijn collega Sarah heeft mij een paar dagen geleden verteld dat zodra de tracking begint te werken, we de refund kunnen uitvoeren en dat ze dat ook met jou heeft afgesproken, klopt dat? Ik snap haar laatste mailtje niet helemaal, maar daaruit maak ik op dat ze de foto nog niet heeft, en dat zodra we zeker weten dat het pakketje is verzonden de refund overmaken.

Zou je me kunnen weten of bovenstaande klopt?
pi_160420288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, mijn collega Sarah heeft mij een paar dagen geleden verteld dat zodra de tracking begint te werken, we de refund kunnen uitvoeren en dat ze dat ook met jou heeft afgesproken, klopt dat? Ik snap haar laatste mailtje niet helemaal, maar daaruit maak ik op dat ze de foto nog niet heeft, en dat zodra we zeker weten dat het pakketje is verzonden de refund overmaken.

Zou je me kunnen weten of bovenstaande klopt?
Foto was uiteraard bijgevoegd, wat ik uit de mail kan opmaken is, zodra we het pakketje hier hebben kunnen we er pas iets mee..
  CHI shopkeeper zaterdag 5 maart 2016 @ 02:30:10 #42
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160433371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:48 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

Foto was uiteraard bijgevoegd, wat ik uit de mail kan opmaken is, zodra we het pakketje hier hebben kunnen we er pas iets mee..
Hoi, mijn collega heeft het een beetje ongelukkig opgeschreven, maar zoals ik gisteren aangaf gaat het alleen om het wachten tot de tracking actief zou zijn en we al je info binnen hadden. Ze heeft gisteren wellicht over je foto heen gekeken en om die reden ligt de fout dan ook bij ons, maar zoals je zult begrijpen hebben we dat soort info wel echt nodig om zeker te zijn dat het product ook daadwerkelijk is opgestuurd, dus vandaar haar opmerking in de mail. Ik heb er net naar geīnformeerd en ze heeft je foto inderdaad ontvangen, dus we gaan de refund vandaag nog voor je in orde maken. Je hebt het bedrag dan spoedig (max. enkele werkdagen) weer terug. ;)

Excuses voor het gedoe, maar het Engels is hier nu eenmaal niet vloeiend en dat bemoeilijkt de communicatie nogal eens. Toch hoop ik dat je tevreden bent met de oplossing. :) Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan doen!

EDIT: Refund is gedaan. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Banggood op 05-03-2016 08:29:31 ]
pi_160434398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 02:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, mijn collega heeft het een beetje ongelukkig opgeschreven, maar zoals ik gisteren aangaf gaat het alleen om het wachten tot de tracking actief zou zijn en we al je info binnen hadden. Ze heeft gisteren wellicht over je foto heen gekeken en om die reden ligt de fout dan ook bij ons, maar zoals je zult begrijpen hebben we dat soort info wel echt nodig om zeker te zijn dat het product ook daadwerkelijk is opgestuurd, dus vandaar haar opmerking in de mail. Ik heb er net naar geīnformeerd en ze heeft je foto inderdaad ontvangen, dus we gaan de refund vandaag nog voor je in orde maken. Je hebt het bedrag dan spoedig (max. enkele werkdagen) weer terug. ;)

Excuses voor het gedoe, maar het Engels is hier nu eenmaal niet vloeiend en dat bemoeilijkt de communicatie nogal eens. Toch hoop ik dat je tevreden bent met de oplossing. :) Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan doen!

EDIT: Refund is gedaan. :)
Ik zie de refund (nog) niet bijgeschreven op PayPal, dat zal binnenkort wel verwerkt zijn dan.. De mi4i bevalt gelukkig goed (op een software fout na :p). Hoe vloeiend is jouw Chinees precies dan? ;)
  CHI shopkeeper maandag 7 maart 2016 @ 02:27:38 #44
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160481167
Hoi, dat kan goed kloppen, omdat het waarschijnlijk enkele dagen duurt. Ik heb zaterdag de bevestiging gezien dus no worries. ;) Ik kan me goed voorstellen dat de Xiaomi bevalt: ik heb zelf de Mi4C en die bevalt ook erg goed. Grote kans dat je foutje er na de volgende update uit is. :)
我的中文还不错, 我每天都有机会跟同事实习。 ;)
pi_160493726
Hoi :)

Hoe staat het met Order No. 12255796 ??
Zou op Feb/08/2016 23:51:40 verzonden zijn.

Bij de track gegevens staat echter nog steeds "The item is ready for shipment
Feb 29, 2016 09:59"
  CHI shopkeeper dinsdag 8 maart 2016 @ 04:50:23 #46
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160509101
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:15 schreef JIT het volgende:
Hoi :)

Hoe staat het met Order No. 12255796 ??
Zou op Feb/08/2016 23:51:40 verzonden zijn.

Bij de track gegevens staat echter nog steeds "The item is ready for shipment
Feb 29, 2016 09:59"
Hi, ik heb je order net even gecheckt, en de tracking zegt bij mij nu dit:

2016-03-07 11:44 The item has been processed in the country of destination

Hij is dus gisteren weer begonnen met bewegen. ;)
pi_160557744
Op jullie site staat bij de beschrijving van toestellen van Xiaomi als eerste:

*This phone will only work with 2G: GSM*


Om vervolgens te reppen van 4G etc, dit is verwarrend.
Hoe werkt dit?
  CHI shopkeeper donderdag 10 maart 2016 @ 02:32:33 #48
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160559061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef zazabez het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je EU direct kiest als warehouse (ship from), dan ontloop je dus het risico op extra douanekosten?
Hoi, even meegenomen naar het webcaretopic.
Als je bij ons EU-direct kiest dan wordt het product verzonden uit ons EU-warehouse in Engeland en ontloop je inderdaad douanekosten. :)
Niet alle webshops hebben een fysiek warehouse in Europa, dus mocht je ergens anders willen bestellen dan is het raadzaam om dat vooraf even te checken. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 10 maart 2016 @ 03:59:10 #49
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160559333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Op jullie site staat bij de beschrijving van toestellen van Xiaomi als eerste:

*This phone will only work with 2G: GSM*

Om vervolgens te reppen van 4G etc, dit is verwarrend.
Hoe werkt dit?
Hi, elke telefoon heeft dat overzichtje bovenaan de productpagina, zodat je als klant direct kunt zien welke frequenties deze telefoon ondersteunt voor 2G, 3G en 4G.

Bij de Xiaomi Redmi Note 3 staat bijvoorbeeld:
"This phone will only work with 2G: GSM 900/1800/1900MHz 3G: WCDMA 850/900/1900/2100MHz 4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz"

Ik kan me voorstellen dat het woordje 'only' een beetje verwarrend is, omdat je zo zou kunnen denken dat het alleen om 2G gaat, maar de only slaat op de diverse frequenties van alle drie de standaarden (voor 4G worden dus bijvoorbeeld alleen 1800, 2100 en 2600MHz ondersteund). Ik hoop dat het zo duidelijk is! ;)
pi_160562668
Duidelijk, toch zou ik het wijzigen.. goede kans dat het mensen doet afzien van een aankoop.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')