Hoi, ik wil heel graag voor je kijken, alleen komt bovenstaand ordernummer overeen met een bestelling van een Franse klant van 3 jaar geleden, dus dat klopt denk ik niet helemaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:31 schreef maartend het volgende:
Hoi.
Ordernr. ; 983734
2 besteld, 1 in gebruik genomen, bodem is er uit gekieperd bij eerste gebruik. Tas doorweekt, fles gelijk weggegooid. Resend aangevraagd, maar daar gebeurt verder niet echt iets mee, geloof ik.
Kun je kijken hoe het er mee staat?
Ik heb het shippingaddress toegevoegd. En bedankt voor de snelle servicequote:Op donderdag 18 februari 2016 04:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik zie inderdaad dat er geen huisnummer bij je shipping address staat. Deze is nu toegevoegd en je bestelling wordt opnieuw verzonden met hetzelfde ordernummer. Zou je zelf nog even willen kijken hoe het adres in je BG-account staat en indien nodig het adres daar aanpassen?
Oops, had item nummer gegeven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 04:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik wil heel graag voor je kijken, alleen komt bovenstaand ordernummer overeen met een bestelling van een Franse klant van 3 jaar geleden, dus dat klopt denk ik niet helemaal.
Er is waarschijnlijk wat weggevallen bij het kopiëren: zou je nog eens willen kijken?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het shippingaddress toegevoegd. En bedankt voor de snelle service
Hoi, dank je voor het ordernummer. We gaan een nieuwe naar je opsturen! Kun je me nog even laten weten welke kleur dat moet zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:33 schreef maartend het volgende:
[..]
Oops, had item nummer gegeven.
Hier is order nummer ; 11481705
Hi René, refund is gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:43 schreef rene90 het volgende:
Helaas is order 11283400 niet binnen gekomen. Bij postkantoor gekeken etc en het gaat al om iets van 28-12-2015 dus ik ben bang dat de post hem kwijt heeft gemaakt. Ik heb al een nieuwe order gemaakt (moet snel in huis zijn want er wacht iemand op) maar kan je misschien voor die oude order een refund in orde maken, via paypal heeft de voorkeur, maar anders wil ik ook wel akkoord gaan met BG points.
Hoi, ik heb je post even meegenomen naar het webcare-topic.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef BillsGate het volgende:
Ik heb begin november vorig jaar twee wijnthermometers (aanbieding) gekocht. (order 9817038)
Ik heb met via chat contact opgenomen met customer service, daar werd me meteen beloofd dat ze twee nieuwe op zouden sturen, op voorwaarde dat als ik er uiteindelijk toch vier binnenkreeg, ik de extra twee ook zou betalen. De nagezonden ringen kwamen vlak daarna binnen.
Vandaag kwamen de origineel bestelde ringen binnen, dus ik heb net contact gezocht met de klantenservice-chat... maar na mijn verhaal uitgelegd te hebben kreeg ik geen antwoord meer.
Het gaat maar om ¤ 2,92 maar ik vind het wel zo fair om het te betalen. Thomas, kun jij me (via pm) wat paypal-info sturen waarmee ik dit kan voldoen?
Hoi, ik heb je order bekeken, en helaas zit het zo: tot 90 dagen na verzending heb je recht op volledige garantie van ons, en tot 180 dagen helpen wij met garantie van de fabrikant. Helaas zijn jouw Pistons (verzonden op 7 augustus) net over de 180 dagen-termijn heen, en kunnen we wat betreft garantie helaas weinig meer voor je betekenen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef NovoNL het volgende:
Kan ik hier ook terecht met vragen over garantie? Juli vorig jaar heb ik een setje Pistons 3 gekocht waarvan het rechterkanaal het nog maar slecht doet. Het gaat om order 7655815.
Graag! Bedankt voor de geboden oplossing.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 04:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je order bekeken, en helaas zit het zo: tot 90 dagen na verzending heb je recht op volledige garantie van ons, en tot 180 dagen helpen wij met garantie van de fabrikant. Helaas zijn jouw Pistons (verzonden op 7 augustus) net over de 180 dagen-termijn heen, en kunnen we wat betreft garantie helaas weinig meer voor je betekenen.
Om je toch nog een beetje tegemoet te komen wil ik je bij deze wel 100 BG-punten aanbieden, evenals een coupon waarmee je de Pistons met 20% korting opnieuw kunt aanschaffen, mocht je daar interesse in hebben.
Ik hoor graag van je of je interesse hebt in de punten en de coupon en wacht je antwoord af!
De blauwe is uit elkaar geploft. Thnxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor het ordernummer. We gaan een nieuwe naar je opsturen! Kun je me nog even laten weten welke kleur dat moet zijn?
Nog even terug over de quadcopters van ongeveer 2-3 maanden geleden. Ik kreeg van banggood de verkeerde motortjes geleverd die bedoeld waren voor een andere quadcopter. Allemaal hadden andere kleur draadjes. Omdat ze toch verstuurd zijn heb ik ze allemaal uitgeprobeerd op mijn quadcopter, maar met deze motortjes vliegt mijn quadcopter niet. Uiteindelijk heb ik de nieuw opgestuurde motortjes niet gebruikt dus. Ik heb 2 defecte quadcopters helemaal uit elkaar gehaald om de motortjes van die te gebruiken voor de andere defecte quadcopters. Nu heb ik van de 5 quadcopters 2 die er werken. En natuurlijk de ene quadcopter die meegeleverd was (die het overigens wel goed doet).quote:Op donderdag 26 november 2015 15:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je:)
Wat betreft je vraag: ik snap dat je daar je twijfels over hebt, maar de producten die wij verkopen zijn, hoewel niet voorzien van een relevant keurmerk, veilig te gebruiken. Daarnaast stop je de stekker alleen in het stopcontact wanneer je em gebruikt en ben je er dus constant bij (sowieso altijd aan te bevelen bij gebruik van een soldeerbout) dus geen reden tot zorgen.
Over de motortjes: we hebben 4 kloksgewijs en 4 contrakloksgewijs motortjes opgestuurd. De draadjes daarvan hebben verschillende kleuren dus je kunt ze gewoon één op één vervangen, precies met dezelfde kleur draadjes als de kapotte motortjes.
Als je nog vragen hebt vooraf of tijdens het repareren dan kun je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je dan namelijk uitleg geven.
Succes!
Hi, ik ben blij te horen dat je je kunt vinden in deze oplossing. Mijn collega heeft net de 100 BG-punten op je account overgeschreven, en met code 9142ab krijg je 19% (geen 20; foutje van mijn kant) korting op een nieuw setje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:18 schreef NovoNL het volgende:
[..]
Graag! Bedankt voor de geboden oplossing.
Hoi, mijn collega heeft net een nieuwe blauwe naar je verstuurd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:24 schreef maartend het volgende:
[..]
De blauwe is uit elkaar geploft. Thnx
Hoi, ik heb de garantievoorwaarden voor telefoons er nog eens op nagekeken, en helaas is er echt niet te ontkomen aan het terugsturen van het toestel naar China, gezien de waarde hiervan. Dit is inderdaad erg vervelend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:21 schreef ITsEZ het volgende:
Nog even een follow-up uit het vorige topic:
"So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself."
Komt dus op hetzelfde neer als de conclusie van de customer care, eerst 35 euro betalen om de telefoon terug te sturen en daarna de nieuwe ontvangen (en douane kosten, niet alleen voor mij, ook voor jullie natuurlijk..) dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe bestellen. Zit ik niet 1,5 maand zonder telefoon..
Hoi, dank je voor je berichtje. Vervelend om te horen dat het probleem niet naar tevredenheid is opgelost.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:26 schreef BobMarlin het volgende:
[..]
Nog even terug over de quadcopters van ongeveer 2-3 maanden geleden. Ik kreeg van banggood de verkeerde motortjes geleverd die bedoeld waren voor een andere quadcopter. Allemaal hadden andere kleur draadjes. Omdat ze toch verstuurd zijn heb ik ze allemaal uitgeprobeerd op mijn quadcopter, maar met deze motortjes vliegt mijn quadcopter niet. Uiteindelijk heb ik de nieuw opgestuurde motortjes niet gebruikt dus. Ik heb 2 defecte quadcopters helemaal uit elkaar gehaald om de motortjes van die te gebruiken voor de andere defecte quadcopters. Nu heb ik van de 5 quadcopters 2 die er werken. En natuurlijk de ene quadcopter die meegeleverd was (die het overigens wel goed doet).
Ik heb het ongeveer 2 maanden geleden gedaan maar ik was het zat en had geen zin meer om nieuwe motortjes hier aan te vragen. Het duurt allemaal veels te lang en heb al veel tijd ingestoken voor bijna niets. Ik post dit puur zodat je weet hoe het gegaan is. Ik hoef geen nieuwe motortjes, want ben er wel klaar mee natuurlijk
Toch bedankt dat je hebt proberen te helpen.
PS. De motortjes en quadcopter werden niet bij mij afgeleverd maar bij 1 van mij familieleden die nogal ver woont en toen op vakantie was voor 1 maand, dus dat zorgde ook weer voor vertraging. Ik had verwacht dat banggood het gewoon naar mijn adres zou sturen wat gewoon in mijn profiel staat.
Ik heb nooit mijn adres veranderd. Wel heb ik een keer naar een familielid gestuurd, maar dat is dan ook alles. Ik denk dat banggood dan toevallig dat adres eruit heeft gepikt.quote:Op maandag 22 februari 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor je berichtje. Vervelend om te horen dat het probleem niet naar tevredenheid is opgelost.
Allereerst wat betreft het adres: dat is erg bijzonder inderdaad. Heb je eerder je adres gewijzigd naar dat van één van je familieleden waardoor deze nog als standaard shippingadres stond ingesteld?
Over de motortjes: ik heb de juiste motortjes doorgegeven aan de customer service (verschillende kleuren draadjes, omdat iedere quadcopter 2 motortjes heeft die met de klok meedraaien en 2 die tegen de klok indraaien, uit elkaar te houden door verschillende kleuren draadjes). Als blijkt dat er foute motortjes zijn geleverd dan zetten we dat natuurlijk recht.
Ik kijk graag voor je of ik nog iets kan betekenen voor je, mocht je daar nog behoefte aan hebben. In dat geval zou ik graag even het ordernummer van de zending met de motortjes hebben, omdat ik deze niet kan terugvinden op basis van je emailadres dat gebruikt is bij de eerder bestelde quadcopters.
Ik wacht je antwoord af!
quote:Op maandag 30 november 2015 03:54 schreef BobMarlin het volgende:
[..]
Thnx. Zijn de orders trouwens te zien op mijn account? Ik kan ze namelijk niet terugvinden onder "My Orders".
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik zie hier dat ze op 27 november in 2 delen zijn verzonden. Je hebt 2 trackingcodes:
RE578872891SE
RS357887609NL
Ze geven alleen nog geen info, maar ze lopen regelmatig achter dus geen zorgen. Mochten je trackingcodes later nog steeds geen info geven, laat het me dan even weten. Je spullen zijn in ieder geval onderweg!:)
Hi, ik heb het even uitgezocht allemaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef BobMarlin het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn adres veranderd. Wel heb ik een keer naar een familielid gestuurd, maar dat is dan ook alles. Ik denk dat banggood dan toevallig dat adres eruit heeft gepikt.
De motortjes die ik ontvangen heb zijn zwart-wit draadjes (4x) en blauw-rood (4x). Wat ik moest krijgen is rood-wit en zwart-rood. De soldeer apparaat werkte overigens wel gewoon goed. Ik weet niet hoe je het precies recht wil zetten, maar ik heb geen zin meer in al het gekluts met de motortjes en draadjes.
Over de ordernummer. Ik had precies dezelfde vraag aan jou destijds, want ik kon ze niet vinden onder "my orders". Hierna gaf jij de trackingcodes meteen:
[..]
[..]
Hey,quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het even uitgezocht allemaal.
Wat betreft je adres:
- één van de quadcopters waarmee problemen was is naar dat adres verstuurd, en mijn collega van de customer service heeft vervolgens gedacht dat dit je eigen adres is en de nazending met onderdelen daarheen verstuurd. Dat is dus inderdaad toevallig de verkeerde geweest.
- Ik heb ook nog een keer gecheckt welke motortjes we je hebben opgestuurd, en dat zijn deze: http://www.banggood.com/4(...)copter-p-987066.html
Deze motortjes zijn wel de juiste motortjes voor jouw quadcopters, en zoals je op de foto's die klanten hebben geüpload onder aan de pagina kunt zien, zijn de kleuren van de draadjes zwart-wit en blauw-rood. Deze kleuren komen overeen met de kleuren die jij hebt ontvangen. Het kan inderdaad wel kloppen dat deze niet overeen komen met de kleuren draadjes die oorspronkelijk in de quadcopter zitten, maar de motortjes zijn wel identiek en ook gemaakt voor deze quadcopter.
Om die reden denk ik dat er iets mis is gegaan met de draadjes verkeerd om o.i.d., want de kans dat alle 8 nagestuurde motortjes defect zijn is erg klein. Ik heb er wel begrip voor dat je geen zin meer hebt om met de motortjes aan de slag te blijven.
Wat ik nu nog kan doen is je 200 BG-punten (t.w.v. $2) aanbieden die je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen. Als je dat op prijs stelt dan zal ik ze laten overmaken op je account. Ik wacht je antwoord af.
Hi, het bedrag naar PayPal gaat helaas niet, maar ik heb net de punten laten overmaken naar je BG-account. Ik hoop dat je er toch nog wat aan hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef BobMarlin het volgende:
[..]
Hey,
Ik gebruik nauwelijk BG-punten. Kan ik het bedrag gewoon op mijn paypal hebben? Als het echt niet kan dan neem ik genoegen met de BG-punten.
Bedankt.
Hi, dank je voor je berichtje. Ik heb even naar je orders gekeken, en het zit zo:quote:Op maandag 29 februari 2016 14:07 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hallo Banggood volgens mij gaat er iets niet goed met de bestellingen nummers :
12188668 is er nog steeds niet?
12188667 zou gesplitst worden wegens niet op voorraad en 100 extra punten gekregen omdat het niet op de site stond.Keurig ontvangen 100 punten enkel heb ik nu nog steeds helemaal niks binnen, ook niet van de andere spullen die onder deze order stonden?
Dat 1 artikel later zou aankomen heb ik idd begrepen en kreeg voor de coulance 100 punten wegens het niet kloppen van de website vermelding.
m.v.g
Top thanks, de vertraging was me idd bekend dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je berichtje. Ik heb even naar je orders gekeken, en het zit zo:
- Order 12188667 is inderdaad gesplitst. De eerste 2 producten zijn op 19 februari verzonden en het derde product uit deze order is vannacht in de orderlijst gezet, dus die wordt vandaag verzonden.
- Order 12188668 heb je op 4 februari besteld en is hier i.v.m. de feestdagen verzonden op 12 februari.
Omdat alles hier in China stil heeft gelegen hebben veel orders vertraging opgelopen. Wij zijn op de 11e weer zijn begonnen met het verzenden van pakketjes, maar die zijn vervolgens bij de koeriersdiensten op de stapel kwamen. Het duurt dus wat langer dan normaal, maar bij deze weet je in ieder geval dat alles hier gewoon de deur is uitgegaan, en dat het dus onderweg is naar je.
Ondanks de vertraging hanteren we nog steeds gewoon de 25 werkdagen-termijn, dus als je bestelling 25 werkdagen na de verzenddatum niet is aangekomen dan sturen we die opnieuw op. Mocht dit het geval zijn, laat het me dan tegen die tijd ajb weten, dan gaan we het regelen!
Ik heb onze beste Sarah maar is terug gemaild, die is akkoord gegaan met een refund in plaats van een replace, zodra ik mijn nieuwe mi4i uit het eu warehouse binnen heb kan ik deze dus terug sturen. Nou is het me alleen nog niet gelukt om een retour adres te ontfutselenquote:Op maandag 22 februari 2016 03:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb de garantievoorwaarden voor telefoons er nog eens op nagekeken, en helaas is er echt niet te ontkomen aan het terugsturen van het toestel naar China, gezien de waarde hiervan. Dit is inderdaad erg vervelend.
De beste oplossing die ik je kan bieden is deze:
- Je stuurt de telefoon op jouw kosten naar ons op;
- Zodra de tracking begint te werken sturen we je direct een nieuw exemplaar op;
- We maken geen gebruik van express-verzending en vermelden ook nog een lage waarde, waardoor de kans op onderschepping minimaal is.
Op deze manier hoef je dus niet te wachten tot de telefoon hier is gearriveerd en gerepareerd is, maar gaat je nieuwe toestel direct op de post zodra de tracking werkt. Als het dan een beetje meezit heb je je nieuwe toestel snel in huis.
Na jouw reactie zal ik je verdere instructies en het retouradres sturen. Ik wacht je antwoord af!
Hi, goed om te horen dat ze je alsnog een oplossing naar tevredenheid heeft geboden. Als het goed is heeft ze je inmiddels ook het retouradres toegestuurd met instructies erbij. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:54 schreef ITsEZ het volgende:
[..]
Ik heb onze beste Sarah maar is terug gemaild, die is akkoord gegaan met een refund in plaats van een replace, zodra ik mijn nieuwe mi4i uit het eu warehouse binnen heb kan ik deze dus terug sturen. Nou is het me alleen nog niet gelukt om een retour adres te ontfutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |