abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  CHI shopkeeper donderdag 18 februari 2016 @ 04:32:46 #1
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160009590
registreer om deze reclame te verbergen
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD

OwKvkWp.png

Banggood bestaat sinds 2004 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 100.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email([email protected]) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
logo.png
  CHI shopkeeper donderdag 18 februari 2016 @ 04:37:30 #2
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160009592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:31 schreef maartend het volgende:
Hoi.

Ordernr. ; 983734
2 besteld, 1 in gebruik genomen, bodem is er uit gekieperd bij eerste gebruik. Tas doorweekt, fles gelijk weggegooid. Resend aangevraagd, maar daar gebeurt verder niet echt iets mee, geloof ik.
Kun je kijken hoe het er mee staat?
Hoi, ik wil heel graag voor je kijken, alleen komt bovenstaand ordernummer overeen met een bestelling van een Franse klant van 3 jaar geleden, dus dat klopt denk ik niet helemaal. ;)
Er is waarschijnlijk wat weggevallen bij het kopiëren: zou je nog eens willen kijken? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 18-02-2016 04:55:02 ]
pi_160012405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 04:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie inderdaad dat er geen huisnummer bij je shipping address staat. Deze is nu toegevoegd en je bestelling wordt opnieuw verzonden met hetzelfde ordernummer. ;) Zou je zelf nog even willen kijken hoe het adres in je BG-account staat en indien nodig het adres daar aanpassen? :)
Ik heb het shippingaddress toegevoegd. En bedankt voor de snelle service ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160019767
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 04:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik wil heel graag voor je kijken, alleen komt bovenstaand ordernummer overeen met een bestelling van een Franse klant van 3 jaar geleden, dus dat klopt denk ik niet helemaal. ;)
Er is waarschijnlijk wat weggevallen bij het kopiëren: zou je nog eens willen kijken? :)
Oops, had item nummer gegeven.

Hier is order nummer ; 11481705
pi_160020435
Kan ik hier ook terecht met vragen over garantie? Juli vorig jaar heb ik een setje Pistons 3 gekocht waarvan het rechterkanaal het nog maar slecht doet. Het gaat om order 7655815.
pi_160021152
Helaas is order 11283400 niet binnen gekomen. Bij postkantoor gekeken etc en het gaat al om iets van 28-12-2015 dus ik ben bang dat de post hem kwijt heeft gemaakt. Ik heb al een nieuwe order gemaakt (moet snel in huis zijn want er wacht iemand op) maar kan je misschien voor die oude order een refund in orde maken, via paypal heeft de voorkeur, maar anders wil ik ook wel akkoord gaan met BG points.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 02:40:53 #7
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034327
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
99s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb het shippingaddress toegevoegd. En bedankt voor de snelle service ^O^
*O*
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 02:55:23 #8
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:33 schreef maartend het volgende:

[..]

Oops, had item nummer gegeven.

Hier is order nummer ; 11481705
Hoi, dank je voor het ordernummer. We gaan een nieuwe naar je opsturen! Kun je me nog even laten weten welke kleur dat moet zijn? ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 02:56:15 #9
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034408
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:43 schreef rene90 het volgende:
Helaas is order 11283400 niet binnen gekomen. Bij postkantoor gekeken etc en het gaat al om iets van 28-12-2015 dus ik ben bang dat de post hem kwijt heeft gemaakt. Ik heb al een nieuwe order gemaakt (moet snel in huis zijn want er wacht iemand op) maar kan je misschien voor die oude order een refund in orde maken, via paypal heeft de voorkeur, maar anders wil ik ook wel akkoord gaan met BG points.
Hi René, refund is gedaan. ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 03:38:43 #10
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef BillsGate het volgende:
Ik heb begin november vorig jaar twee wijnthermometers (aanbieding) gekocht. (order 9817038)

Ik heb met via chat contact opgenomen met customer service, daar werd me meteen beloofd dat ze twee nieuwe op zouden sturen, op voorwaarde dat als ik er uiteindelijk toch vier binnenkreeg, ik de extra twee ook zou betalen. De nagezonden ringen kwamen vlak daarna binnen.

Vandaag kwamen de origineel bestelde ringen binnen, dus ik heb net contact gezocht met de klantenservice-chat... maar na mijn verhaal uitgelegd te hebben kreeg ik geen antwoord meer.

Het gaat maar om ¤ 2,92 maar ik vind het wel zo fair om het te betalen. Thomas, kun jij me (via pm) wat paypal-info sturen waarmee ik dit kan voldoen?
Hoi, ik heb je post even meegenomen naar het webcare-topic.

Erg sympathiek dat je toegeeft het product twee keer te hebben ontvangen en daar ook voor te willen betalen; je bent één van de weinigen. ;)
Mijn Chinese collega van de live chat heeft waarschijnlijk niet meer gereageerd omdat ze er helemaal niets van snapte, en dacht dat wanneer je het product hebt ontvangen je wel tevreden bent. Het is voor Chinezen al snel een schande om toe te geven dat je iets niet snapt, en dat is niet altijd handig in combinatie met een klantenservice.

In ieder geval: mocht je nog steeds voornemens zijn het bedrag over te maken, dan kun je dat via PayPal doen naar: [email protected]ggood.com.
Als je mij nadien even via DM je transaction ID toestuurt zorg ik ervoor dat het ook netjes in het systeem wordt verwerkt.

Bedankt voor je eerlijkheid! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 04:12:10 #11
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034571
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef NovoNL het volgende:
Kan ik hier ook terecht met vragen over garantie? Juli vorig jaar heb ik een setje Pistons 3 gekocht waarvan het rechterkanaal het nog maar slecht doet. Het gaat om order 7655815.
Hoi, ik heb je order bekeken, en helaas zit het zo: tot 90 dagen na verzending heb je recht op volledige garantie van ons, en tot 180 dagen helpen wij met garantie van de fabrikant. Helaas zijn jouw Pistons (verzonden op 7 augustus) net over de 180 dagen-termijn heen, en kunnen we wat betreft garantie helaas weinig meer voor je betekenen. :N

Om je toch nog een beetje tegemoet te komen wil ik je bij deze wel 100 BG-punten aanbieden, evenals een coupon waarmee je de Pistons met 20% korting opnieuw kunt aanschaffen, mocht je daar interesse in hebben.

Ik hoor graag van je of je interesse hebt in de punten en de coupon en wacht je antwoord af!

[ Bericht 2% gewijzigd door Banggood op 19-02-2016 07:33:08 ]
pi_160035175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi René, refund is gedaan. ;)
^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160035902
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 04:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en helaas zit het zo: tot 90 dagen na verzending heb je recht op volledige garantie van ons, en tot 180 dagen helpen wij met garantie van de fabrikant. Helaas zijn jouw Pistons (verzonden op 7 augustus) net over de 180 dagen-termijn heen, en kunnen we wat betreft garantie helaas weinig meer voor je betekenen. :N

Om je toch nog een beetje tegemoet te komen wil ik je bij deze wel 100 BG-punten aanbieden, evenals een coupon waarmee je de Pistons met 20% korting opnieuw kunt aanschaffen, mocht je daar interesse in hebben.

Ik hoor graag van je of je interesse hebt in de punten en de coupon en wacht je antwoord af!
Graag! Bedankt voor de geboden oplossing.
pi_160035928
Nog even een follow-up uit het vorige topic:

"So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself."

Komt dus op hetzelfde neer als de conclusie van de customer care, eerst 35 euro betalen om de telefoon terug te sturen en daarna de nieuwe ontvangen (en douane kosten, niet alleen voor mij, ook voor jullie natuurlijk..) dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe bestellen. Zit ik niet 1,5 maand zonder telefoon..
pi_160035965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je voor het ordernummer. We gaan een nieuwe naar je opsturen! Kun je me nog even laten weten welke kleur dat moet zijn? ;)
De blauwe is uit elkaar geploft. Thnx
pi_160041380
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je:)
Wat betreft je vraag: ik snap dat je daar je twijfels over hebt, maar de producten die wij verkopen zijn, hoewel niet voorzien van een relevant keurmerk, veilig te gebruiken. Daarnaast stop je de stekker alleen in het stopcontact wanneer je em gebruikt en ben je er dus constant bij (sowieso altijd aan te bevelen bij gebruik van een soldeerbout) dus geen reden tot zorgen. :)

Over de motortjes: we hebben 4 kloksgewijs en 4 contrakloksgewijs motortjes opgestuurd. De draadjes daarvan hebben verschillende kleuren dus je kunt ze gewoon één op één vervangen, precies met dezelfde kleur draadjes als de kapotte motortjes.
Als je nog vragen hebt vooraf of tijdens het repareren dan kun je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je dan namelijk uitleg geven.

Succes!
Nog even terug over de quadcopters van ongeveer 2-3 maanden geleden. Ik kreeg van banggood de verkeerde motortjes geleverd die bedoeld waren voor een andere quadcopter. Allemaal hadden andere kleur draadjes. Omdat ze toch verstuurd zijn heb ik ze allemaal uitgeprobeerd op mijn quadcopter, maar met deze motortjes vliegt mijn quadcopter niet. Uiteindelijk heb ik de nieuw opgestuurde motortjes niet gebruikt dus. Ik heb 2 defecte quadcopters helemaal uit elkaar gehaald om de motortjes van die te gebruiken voor de andere defecte quadcopters. Nu heb ik van de 5 quadcopters 2 die er werken. En natuurlijk de ene quadcopter die meegeleverd was (die het overigens wel goed doet).

Ik heb het ongeveer 2 maanden geleden gedaan maar ik was het zat en had geen zin meer om nieuwe motortjes hier aan te vragen. Het duurt allemaal veels te lang en heb al veel tijd ingestoken voor bijna niets. Ik post dit puur zodat je weet hoe het gegaan is. Ik hoef geen nieuwe motortjes, want ben er wel klaar mee natuurlijk :)

Toch bedankt dat je hebt proberen te helpen.

PS. De motortjes en quadcopter werden niet bij mij afgeleverd maar bij 1 van mij familieleden die nogal ver woont en toen op vakantie was voor 1 maand, dus dat zorgde ook weer voor vertraging. Ik had verwacht dat banggood het gewoon naar mijn adres zou sturen wat gewoon in mijn profiel staat.
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 02:41:40 #17
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:18 schreef NovoNL het volgende:

[..]

Graag! Bedankt voor de geboden oplossing.
Hi, ik ben blij te horen dat je je kunt vinden in deze oplossing. :) Mijn collega heeft net de 100 BG-punten op je account overgeschreven, en met code 9142ab krijg je 19% (geen 20; foutje van mijn kant) korting op een nieuw setje. :)
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 02:42:18 #18
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:24 schreef maartend het volgende:

[..]

De blauwe is uit elkaar geploft. Thnx
Hoi, mijn collega heeft net een nieuwe blauwe naar je verstuurd. ;)
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 03:28:31 #19
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:21 schreef ITsEZ het volgende:
Nog even een follow-up uit het vorige topic:

"So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself."

Komt dus op hetzelfde neer als de conclusie van de customer care, eerst 35 euro betalen om de telefoon terug te sturen en daarna de nieuwe ontvangen (en douane kosten, niet alleen voor mij, ook voor jullie natuurlijk..) dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe bestellen. Zit ik niet 1,5 maand zonder telefoon..
Hoi, ik heb de garantievoorwaarden voor telefoons er nog eens op nagekeken, en helaas is er echt niet te ontkomen aan het terugsturen van het toestel naar China, gezien de waarde hiervan. Dit is inderdaad erg vervelend.

De beste oplossing die ik je kan bieden is deze:
- Je stuurt de telefoon op jouw kosten naar ons op;
- Zodra de tracking begint te werken sturen we je direct een nieuw exemplaar op;
- We maken geen gebruik van express-verzending en vermelden ook nog een lage waarde, waardoor de kans op onderschepping minimaal is.

Op deze manier hoef je dus niet te wachten tot de telefoon hier is gearriveerd en gerepareerd is, maar gaat je nieuwe toestel direct op de post zodra de tracking werkt. Als het dan een beetje meezit heb je je nieuwe toestel snel in huis.

Na jouw reactie zal ik je verdere instructies en het retouradres sturen. Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 03:54:04 #20
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110621
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:26 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Nog even terug over de quadcopters van ongeveer 2-3 maanden geleden. Ik kreeg van banggood de verkeerde motortjes geleverd die bedoeld waren voor een andere quadcopter. Allemaal hadden andere kleur draadjes. Omdat ze toch verstuurd zijn heb ik ze allemaal uitgeprobeerd op mijn quadcopter, maar met deze motortjes vliegt mijn quadcopter niet. Uiteindelijk heb ik de nieuw opgestuurde motortjes niet gebruikt dus. Ik heb 2 defecte quadcopters helemaal uit elkaar gehaald om de motortjes van die te gebruiken voor de andere defecte quadcopters. Nu heb ik van de 5 quadcopters 2 die er werken. En natuurlijk de ene quadcopter die meegeleverd was (die het overigens wel goed doet).

Ik heb het ongeveer 2 maanden geleden gedaan maar ik was het zat en had geen zin meer om nieuwe motortjes hier aan te vragen. Het duurt allemaal veels te lang en heb al veel tijd ingestoken voor bijna niets. Ik post dit puur zodat je weet hoe het gegaan is. Ik hoef geen nieuwe motortjes, want ben er wel klaar mee natuurlijk :)

Toch bedankt dat je hebt proberen te helpen.

PS. De motortjes en quadcopter werden niet bij mij afgeleverd maar bij 1 van mij familieleden die nogal ver woont en toen op vakantie was voor 1 maand, dus dat zorgde ook weer voor vertraging. Ik had verwacht dat banggood het gewoon naar mijn adres zou sturen wat gewoon in mijn profiel staat.
Hoi, dank je voor je berichtje. Vervelend om te horen dat het probleem niet naar tevredenheid is opgelost. :N
Allereerst wat betreft het adres: dat is erg bijzonder inderdaad. Heb je eerder je adres gewijzigd naar dat van één van je familieleden waardoor deze nog als standaard shippingadres stond ingesteld?

Over de motortjes: ik heb de juiste motortjes doorgegeven aan de customer service (verschillende kleuren draadjes, omdat iedere quadcopter 2 motortjes heeft die met de klok meedraaien en 2 die tegen de klok indraaien, uit elkaar te houden door verschillende kleuren draadjes). Als blijkt dat er foute motortjes zijn geleverd dan zetten we dat natuurlijk recht.

Ik kijk graag voor je of ik nog iets kan betekenen voor je, mocht je daar nog behoefte aan hebben. In dat geval zou ik graag even het ordernummer van de zending met de motortjes hebben, omdat ik deze niet kan terugvinden op basis van je emailadres dat gebruikt is bij de eerder bestelde quadcopters.
Ik wacht je antwoord af! :)
pi_160117961
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je voor je berichtje. Vervelend om te horen dat het probleem niet naar tevredenheid is opgelost. :N
Allereerst wat betreft het adres: dat is erg bijzonder inderdaad. Heb je eerder je adres gewijzigd naar dat van één van je familieleden waardoor deze nog als standaard shippingadres stond ingesteld?

Over de motortjes: ik heb de juiste motortjes doorgegeven aan de customer service (verschillende kleuren draadjes, omdat iedere quadcopter 2 motortjes heeft die met de klok meedraaien en 2 die tegen de klok indraaien, uit elkaar te houden door verschillende kleuren draadjes). Als blijkt dat er foute motortjes zijn geleverd dan zetten we dat natuurlijk recht.

Ik kijk graag voor je of ik nog iets kan betekenen voor je, mocht je daar nog behoefte aan hebben. In dat geval zou ik graag even het ordernummer van de zending met de motortjes hebben, omdat ik deze niet kan terugvinden op basis van je emailadres dat gebruikt is bij de eerder bestelde quadcopters.
Ik wacht je antwoord af! :)
Ik heb nooit mijn adres veranderd. Wel heb ik een keer naar een familielid gestuurd, maar dat is dan ook alles. Ik denk dat banggood dan toevallig dat adres eruit heeft gepikt.

De motortjes die ik ontvangen heb zijn zwart-wit draadjes (4x) en blauw-rood (4x). Wat ik moest krijgen is rood-wit en zwart-rood. De soldeer apparaat werkte overigens wel gewoon goed. Ik weet niet hoe je het precies recht wil zetten, maar ik heb geen zin meer in al het gekluts met de motortjes en draadjes.

Over de ordernummer. Ik had precies dezelfde vraag aan jou destijds, want ik kon ze niet vinden onder "my orders". Hierna gaf jij de trackingcodes meteen:
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 03:54 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Thnx. Zijn de orders trouwens te zien op mijn account? Ik kan ze namelijk niet terugvinden onder "My Orders".
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie hier dat ze op 27 november in 2 delen zijn verzonden. Je hebt 2 trackingcodes:
RE578872891SE
RS357887609NL

Ze geven alleen nog geen info, maar ze lopen regelmatig achter dus geen zorgen. Mochten je trackingcodes later nog steeds geen info geven, laat het me dan even weten. Je spullen zijn in ieder geval onderweg!:)
  CHI shopkeeper dinsdag 23 februari 2016 @ 07:54:35 #22
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160138376
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Ik heb nooit mijn adres veranderd. Wel heb ik een keer naar een familielid gestuurd, maar dat is dan ook alles. Ik denk dat banggood dan toevallig dat adres eruit heeft gepikt.

De motortjes die ik ontvangen heb zijn zwart-wit draadjes (4x) en blauw-rood (4x). Wat ik moest krijgen is rood-wit en zwart-rood. De soldeer apparaat werkte overigens wel gewoon goed. Ik weet niet hoe je het precies recht wil zetten, maar ik heb geen zin meer in al het gekluts met de motortjes en draadjes.

Over de ordernummer. Ik had precies dezelfde vraag aan jou destijds, want ik kon ze niet vinden onder "my orders". Hierna gaf jij de trackingcodes meteen:

[..]

[..]

Hi, ik heb het even uitgezocht allemaal.

Wat betreft je adres:
- één van de quadcopters waarmee problemen was is naar dat adres verstuurd, en mijn collega van de customer service heeft vervolgens gedacht dat dit je eigen adres is en de nazending met onderdelen daarheen verstuurd. Dat is dus inderdaad toevallig de verkeerde geweest.

- Ik heb ook nog een keer gecheckt welke motortjes we je hebben opgestuurd, en dat zijn deze: http://www.banggood.com/4(...)copter-p-987066.html
Deze motortjes zijn wel de juiste motortjes voor jouw quadcopters, en zoals je op de foto's die klanten hebben geüpload onder aan de pagina kunt zien, zijn de kleuren van de draadjes zwart-wit en blauw-rood. Deze kleuren komen overeen met de kleuren die jij hebt ontvangen. Het kan inderdaad wel kloppen dat deze niet overeen komen met de kleuren draadjes die oorspronkelijk in de quadcopter zitten, maar de motortjes zijn wel identiek en ook gemaakt voor deze quadcopter.

Om die reden denk ik dat er iets mis is gegaan met de draadjes verkeerd om o.i.d., want de kans dat alle 8 nagestuurde motortjes defect zijn is erg klein. Ik heb er wel begrip voor dat je geen zin meer hebt om met de motortjes aan de slag te blijven.

Wat ik nu nog kan doen is je 200 BG-punten (t.w.v. $2) aanbieden die je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen. Als je dat op prijs stelt dan zal ik ze laten overmaken op je account. Ik wacht je antwoord af. :)
pi_160218069
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb het even uitgezocht allemaal.

Wat betreft je adres:
- één van de quadcopters waarmee problemen was is naar dat adres verstuurd, en mijn collega van de customer service heeft vervolgens gedacht dat dit je eigen adres is en de nazending met onderdelen daarheen verstuurd. Dat is dus inderdaad toevallig de verkeerde geweest.

- Ik heb ook nog een keer gecheckt welke motortjes we je hebben opgestuurd, en dat zijn deze: http://www.banggood.com/4(...)copter-p-987066.html
Deze motortjes zijn wel de juiste motortjes voor jouw quadcopters, en zoals je op de foto's die klanten hebben geüpload onder aan de pagina kunt zien, zijn de kleuren van de draadjes zwart-wit en blauw-rood. Deze kleuren komen overeen met de kleuren die jij hebt ontvangen. Het kan inderdaad wel kloppen dat deze niet overeen komen met de kleuren draadjes die oorspronkelijk in de quadcopter zitten, maar de motortjes zijn wel identiek en ook gemaakt voor deze quadcopter.

Om die reden denk ik dat er iets mis is gegaan met de draadjes verkeerd om o.i.d., want de kans dat alle 8 nagestuurde motortjes defect zijn is erg klein. Ik heb er wel begrip voor dat je geen zin meer hebt om met de motortjes aan de slag te blijven.

Wat ik nu nog kan doen is je 200 BG-punten (t.w.v. $2) aanbieden die je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen. Als je dat op prijs stelt dan zal ik ze laten overmaken op je account. Ik wacht je antwoord af. :)
Hey,

Ik gebruik nauwelijk BG-punten. Kan ik het bedrag gewoon op mijn paypal hebben? Als het echt niet kan dan neem ik genoegen met de BG-punten.

Bedankt.
  CHI shopkeeper vrijdag 26 februari 2016 @ 04:49:05 #24
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160222663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Hey,

Ik gebruik nauwelijk BG-punten. Kan ik het bedrag gewoon op mijn paypal hebben? Als het echt niet kan dan neem ik genoegen met de BG-punten.

Bedankt.
Hi, het bedrag naar PayPal gaat helaas niet, maar ik heb net de punten laten overmaken naar je BG-account. Ik hoop dat je er toch nog wat aan hebt. :)
pi_160313665
Hallo Banggood volgens mij gaat er iets niet goed met de bestellingen nummers :
12188668 is er nog steeds niet?
12188667 zou gesplitst worden wegens niet op voorraad en 100 extra punten gekregen omdat het niet op de site stond.Keurig ontvangen 100 punten enkel heb ik nu nog steeds helemaal niks binnen, ook niet van de andere spullen die onder deze order stonden?
Dat 1 artikel later zou aankomen heb ik idd begrepen en kreeg voor de coulance 100 punten wegens het niet kloppen van de website vermelding.
m.v.g
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')