abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_160088719
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Welk bedrijf is het dan?

Volgens mij kun je daar niet achter komen en dat was het punt. Dus dan schiet je er nog niks mee op. Niet transparant dus.
Met het nummer kun je alleen de laatste producent in de keten achterhalen, in dit geval 'Jan's vlees b.v.', hoe Jan aan zijn vlees komt is niet te achterhalen met dit nummer.
  zondag 21 februari 2016 @ 12:56:06 #102
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160089185
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:33 schreef GertJanG het volgende:

[..]

Met het nummer kun je alleen de laatste producent in de keten achterhalen, in dit geval 'Jan's vlees b.v.', hoe Jan aan zijn vlees komt is niet te achterhalen met dit nummer.
Thx. Hoe kun je dat achterhalen dan?
Feyenoord!
  zondag 21 februari 2016 @ 15:20:35 #104
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_160092990
quote:
Cool thx. Ik dacht dat Jan's vlees bv een voorbeeld was maar dat heet dus echt zo. _O-
Feyenoord!
pi_160098895
Voor de mensen die de pasta bolognaise van MS deze week nog eten: gooi er niet meteen het extra halve blikje water bij. Werd mijn saus veel te dun van. En het staat niet in het recept maar peper en zout in de saus is geen overbodige luxe. Bleef desondanks toch vrij smakeloos, de spekjes die erin zaten proefde ik helemaal niet.

Kon het qua hoeveelheden nu wel mooi vergelijken met Jamies pasta. En dan is MS weer lekker royaal. Ruim twee porties, waar het bij HF precies twee porties was (met nog een gaatje in de maag voor ietsje meer).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2016 @ 18:24:50 #106
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160124187
Kipwirstjes met aardappel-courgetteschotel van HF is echt lekker. En dat voor zoiets simpels.
Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160124972
Gesprek met een kennis: 'wat zal ik vanavond eens gaan koken? Ik heb aubergine'
Dus ik adviseer om er een pasta gerecht van te maken (Jamie van vorige week). Ze blijkt ook nog kappertjes te hebben. En volkoren spagetti!
En merkt dan op dat ze HF heeft maar de receptenkaarten nog niet bekeken had :|W
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_160125992
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Gesprek met een kennis: 'wat zal ik vanavond eens gaan koken? Ik heb aubergine'
Dus ik adviseer om er een pasta gerecht van te maken (Jamie van vorige week). Ze blijkt ook nog kappertjes te hebben. En volkoren spagetti!
En merkt dan op dat ze HF heeft maar de receptenkaarten nog niet bekeken had :|W
H, wilde ze gewoon zelf gerechten maken met de producten in de HF doos of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160126213
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Voor de mensen die de pasta bolognaise van MS deze week nog eten: gooi er niet meteen het extra halve blikje water bij. Werd mijn saus veel te dun van. En het staat niet in het recept maar peper en zout in de saus is geen overbodige luxe. Bleef desondanks toch vrij smakeloos, de spekjes die erin zaten proefde ik helemaal niet.

Kon het qua hoeveelheden nu wel mooi vergelijken met Jamies pasta. En dan is MS weer lekker royaal. Ruim twee porties, waar het bij HF precies twee porties was (met nog een gaatje in de maag voor ietsje meer).
Een goede ragu (wat een bolognese is) laat ik minimaal 30 minuten sudderen. Liefst langer, een uur of zo.
Hier ook gedaan. Komt de smaak zeer ten goede. Maar denk dat het recept dan te lang duurt voor een MS klant.
En idd goed peper en zout aan toe voegen.

Ik heb vandaag de polenta gegeten van MS. Ouderwets Noord Italiaans recept. Alleen was de polenta instant. Dat vond ik jammer.
En ik heb natuurlijk geen authentieke polenta pan (van koper) in huis.
Al met al leuk om eens te maken. En de smaak was prima. Als je van polenta houdt.
Make my day!
pi_160127303
Ik heb door MS voor het eerst in mijn leven polenta gegeten en ik vond het helemaal geweldig _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_160127921
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

H, wilde ze gewoon zelf gerechten maken met de producten in de HF doos of zo?
Ik heb geen idee _O-
pi_160127939
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb door MS voor het eerst in mijn leven polenta gegeten en ik vond het helemaal geweldig _O_
Ik ook en sindsdien mijd ik die recepten. Vond er echt niks aan. :')
  maandag 22 februari 2016 @ 20:30:09 #113
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160128220
Polenta en ik gaan nooit BFFs worden vrees ik.
Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_160128290
Mijn vriend was ook geen fan van de polenta 8-)
pi_160128666
Polenta is.... niks. Smakeloos van zichzelf dus je moet het opleuken met toevoegingen.
En dan vind ik het een beetje onnozele maagvulling, doe ik die toevoegingen liever door aardappels of pasta of zo. :)
pi_160131708
Mijn Mathijsbox is gearriveerd. Het ziet er allemaal netjes en vers uit. Ook het receptenboekje lijkt goed in elkaar te zitten. Ik ga woensdag voor het eerst een recept uit de box koken.

Ik kreeg ook een mail van Hello Fresh, of ik terug wil komen voor 15 euro korting. De kortingscode is 7 dagen geldig. Weet iemand of ik dan binnen 7 dagen een box moet laten bezorgen of er binnen 7 dagen een moet bestellen?
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_160131815
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Mathijsbox is gearriveerd. Het ziet er allemaal netjes en vers uit. Ook het receptenboekje lijkt goed in elkaar te zitten. Ik ga woensdag voor het eerst een recept uit de box koken.

Ik kreeg ook een mail van Hello Fresh, of ik terug wil komen voor 15 euro korting. De kortingscode is 7 dagen geldig. Weet iemand of ik dan binnen 7 dagen een box moet laten bezorgen of er binnen 7 dagen een moet bestellen?
Die code werkt over 3 maanden nog :) Althans, dat is mijn ervaring. Binnen 7 dagen zou je een doos moeten bestellen, niet laten bezorgen.
pi_160131971
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:05 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Die code werkt over 3 maanden nog :) Althans, dat is mijn ervaring. Binnen 7 dagen zou je een doos moeten bestellen, niet laten bezorgen.
Ok, dan je. Ik ben voor volgende week namelijk alweer voorzien met de AH box ;)
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
pi_160132444
AH box van volgende week spreekt me wel aan, binnenkort maar eens de code gaan inzetten en een boodschappenlijst maken, nu het toch thuisbezorgd wordt. :)
pi_160132638
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:23 schreef Cat22 het volgende:
AH box van volgende week spreekt me wel aan, binnenkort maar eens de code gaan inzetten en een boodschappenlijst maken, nu het toch thuisbezorgd wordt. :)
Ik vind dat boodschappen laten bezorgen toch zo makkelijk. Vooral omdat ze online meer variatie hebben dan in de winkel.
  maandag 22 februari 2016 @ 22:31:33 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160132736
Vraagje. Als je bij AH de maaltijdbox bestelt, dan kun je ook andere boodschappen meebestellen. Is dat dan ook weer voor minstens 70 euro in totaal (ik neem aan de maaltijdbox meegerekend), zoals bij een bestelling zonder maaltijdbox?
The love you take is equal to the love you make.
pi_160132937
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Vraagje. Als je bij AH de maaltijdbox bestelt, dan kun je ook andere boodschappen meebestellen. Is dat dan ook weer voor minstens 70 euro in totaal (ik neem aan de maaltijdbox meegerekend), zoals bij een bestelling zonder maaltijdbox?
Nee... ik had maar een paar producten extra bijbesteld en dat was geen enkel probleem ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_160133001
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:31 schreef Lienekien het volgende:
Nee dat hoeft niet. Bij de AH box worden je boodschappen gratis bezorgd als je die ook wilt, zonder minimum.
  maandag 22 februari 2016 @ 22:57:31 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160133816
Prettig! Bedankt. ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_160150696
Vanavond 'Chili Con carne met een koffietwist' uit de Allerhande box, zitten twee zakjes Nespresso bij. Ben benieuwd :P
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')