LOL en wat een fucking ophef over een winkeltjequote:
Nee maar echt. Ik heb 2 sluitingsn meegemaakt. De eerste bleef 3 maanden open. Wat voor tokkie volk erop af komt johquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE KLANTEN!!!!
Financiële sector ook alweer een tijd stil.... Verzekeraars binnenkort aan de beurt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Welke nog meer? Welke is devolgende?
Weet je wat het is Roel, als ik jou nou steeds bij je voornaam noem Roel, dan denk jij: die man kent mij, die man heeft passie, hij houdt van mensen. Er waren allerlei goede ideeën Roel, ze hebben daar met een heel team over bij elkaar gezeten. En dat zijn mensen met verstand van zaken Roel, dat zijn toppers.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij lult makkelijk maar zegt niks.
Nee, maar je kunt natuurlijk altijd een boeketje achterlaten voor de winkel. Of een knuffelbeertje, een kaarsje, of iets anders om uiting te geven aan je emoties, aan je medeleven. Never forget!quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef MMXMMX het volgende:
Weet iemand al wanneer de Stille tocht is
Ik moest lachen het lijkt wel een outbound callcenter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Weet je wat het is Roel, als ik jou nou steeds bij je voornaam noem Roel, dan denk jij: die man kent mij, die man heeft passie, hij houdt van mensen. Er waren allerlei goede ideeën Roel, ze hebben daar met een heel team over bij elkaar gezeten. En dat zijn mensen met verstand van zaken Roel, dat zijn toppers.
passie blablablabla mensen verbinden blablablabla....quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef Nia het volgende:
Wat wilde Kahn nou precies? Hij had het over koffers, hotdogs, reizen. Hij praatte veel maar vertelde weinig bij Humberto.
- Er had veel geld in gemoeten, honderden miljoenen euro's lijkt me niet onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef W00fer het volgende:
Wat ik hoor is dat iedereen die voor Hudson Bay is eigenlijk ook gewoon hoopt op niets als het echt zo slecht is qua omzet per m2 als Kahn zegt.
Daarbij geloof ik zeker wél dat Kahn samen met de familie van Eerd iets had kunnen neerzetten. Ik geloof ook zeker dat het mooi had kunnen worden.
Waar ik mijn twijfels bij heb:
-Hoeveel geld had erin gemoeten
-Kun je opboksen tegen de viezige gierige internetshoppers die het voor 50 cent goedkoper online gaan bestellen
-Heeft Kahn écht het zo goed voor met het personeel als hij in Late Night doet voorkomen.
Er zullen er dit jaar vast nog wel meer omvallen. Ik denk dat aan het einde van jaar duidelijk is welke retailer met zijn tijd is meegegaan en welke niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit te denken....
Dixons, schoenenreus, scapino. V&D. Mijn eigen werk een maand geleden ( franchise van een tuincentrum concern welke alleen bestaat uit franchise) halfords,
Welke nog meer? Welke is devolgende?
Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
passie blablablabla mensen verbinden blablablabla....
Kofferafdeling. En dan in maart een Amerikamaand, waarbij Jumbo voor de hotdogs zou zorgen...
Prijs is niet alles. Ik blijf het roepen. Er is meer dan alleen prijs. Als iets kapot is mag je het weer terug gaan sturen met de kans op transportschade.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
- Er had veel geld in gemoeten, honderden miljoenen euro's lijkt me niet onwaarschijnlijk.
- Internet is aanzienlijk goedkoper, op een duur artikel gaat het al snel om tientallen euro's.
- Daarnaast is er concurrentie van winkels die enorm goedkoop zijn, de Aldi, Lidl, Action en andere voordeelreuzen.
- Een goede ondernemer is in mijn ogen spijkerhard. Een goede ondernemer houdt geen personeel in dienst omdat het zo zielig is om mensen te ontslaan.
Vast, maar het is allemaal een zweverig verhaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.
Kans op transportschade heb je ook als je het naar de winkel moet brengen en na reparatie weer op moet halen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef W00fer het volgende:
[..]
Prijs is niet alles. Ik blijf het roepen. Er is meer dan alleen prijs. Als iets kapot is mag je het weer terug gaan sturen met de kans op transportschade.
Ik heb de uitzending niet gezien, maar was Kahn dan van plan geweest om van V&D echt een experience-bedrijf te maken? Was die Amerikamaand alleen een voorbeeld daarvan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.
De redding van V&D? De hotdogmaand, DE HOTDOGMAAND!!1quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending niet gezien, maar was Kahn dan van plan geweest om van V&D echt een experience-bedrijf te maken? Was die Amerikamaand alleen een voorbeeld daarvan?
Want anders... Ik kan me voorstellen dat ING geen groot miljoenenbedrag wil uitlenen alleen maar om in een warenhuis een hotdogmaand te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |