abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170114268
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 20:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Die met de karaoke, dezelfde slippers en dezelfde pet?
Die "Van Gameren"? Hij ziet er wel uit om in de markt te zijn voor een postorder-bruidje...
pi_170121693
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 20:33 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Die "Van Gameren"? Hij ziet er wel uit om in de markt te zijn voor een postorder-bruidje...
Het stel wat je een paar keer voorbij ziet komen in deze korte video. Hij met pet en bril.
http://www.net5.nl/progra(...)ompilatie-seizoen-8/
Weet hun namen niet meer, zij heette iets van Mei Lee of Mei Li of zo. Kan ze ook niet vinden bij de stellen.
pi_170122060
Stefanie en Guillermo. Bossy and spoiled with a smile. Wauw, arme kerel. Zelfs een NL kerel is daar niet tegenop gewassen.
They are minerals.
pi_170124126
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 07:37 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Het stel wat je een paar keer voorbij ziet komen in deze korte video. Hij met pet en bril.
http://www.net5.nl/progra(...)ompilatie-seizoen-8/
Weet hun namen niet meer, zij heette iets van Mei Lee of Mei Li of zo. Kan ze ook niet vinden bij de stellen.
Ja dat is idd die klaphark van een "Van Gameren". Thanx 4 de link, nu is ie nog verder gezakt (en hij stond al dik in de min).
pi_170141729
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 11:26 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ja dat is idd die klaphark van een "Van Gameren". Thanx 4 de link, nu is ie nog verder gezakt (en hij stond al dik in de min).
Originele video van zijn avontuur kan ik niet meer vinden, lijkt verwijderd te zijn.
De update staat nog wel online: http://www.net5.nl/progra(...)n-jee-september-2014
pi_170158599
Wanneer komt er eigenlijk weer een nieuw seizoen?

Vond het al een superleuk programma, maar nu helemaal omdat ik zelf heel pril "grenzeloos verliefd" ben O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_170159962
Opgeven dan?

Checklist

1: Ik ben vrouw
2: Heb kalverliefde
3: Studeer en heb geen baan
4: Heb een vriend die ik 2 keer gezien heb in een derde wereld land tijdens mijn stage vrijwilligerswerk
5: Heb geen spaargeld
6: Denk het te maken daar
7: Mijn wereldbeeld bestaat uit 20 km om mijn woon en geboorteplaats

Go for it _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_170160314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef MissJ het volgende:

Vond het al een superleuk programma, maar nu helemaal omdat ik zelf heel pril "grenzeloos verliefd" ben O+
Pas in het najaar geloof ik.

Er komt ook een nieuw seizoen van Liefs Uit..., deze keer gepresenteerd door Joris Linssen. Hij is naar mening beter dan Yvon Jaspers met haar kinderlijke manier van interviewen, ook van die open deur vragen. Een terugblik van de stellen zou hier ook wel leuk zijn. Ik ben wel benieuwd of Julio uit Ecuador en Elvira uit Brabant nog bij elkaar zijn en nog een paar.

https://www.npo.nl/liefs-uit/06-09-2012/KRO_1556823
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 02:19:29 #34
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_170160351
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef MissJ het volgende:
Nieuw seizoen? :o Oh leuk.
pi_170162754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Opgeven dan?

Checklist

1: Ik ben vrouw
2: Heb kalverliefde
3: Studeer en heb geen baan
4: Heb een vriend die ik 2 keer gezien heb in een derde wereld land tijdens mijn stage vrijwilligerswerk
5: Heb geen spaargeld
6: Denk het te maken daar
7: Mijn wereldbeeld bestaat uit 20 km om mijn woon en geboorteplaats

Go for it _O_
8: Val op donkere mannen, kom uit een geheel wit dorpje dus ga een donkere man zoeken in de derde wereld ipv zeg Amsterdam, heerlijk authentiek.
9: Oma vind het allemaal maar wat spannend.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')