abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 februari 2017 @ 08:55:05 #76
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_168704661
Kaarten voor 21,23 en 28 juli; zal al maar beginnen sparen. *O*
pi_168705776
Voor diegene die kaartjes hebben bemachtigd, vanaf wanneer zijn jullie in de que ingelogd, al dagen van te voren of iets?
Built for Speed
pi_168706472
22e juli kaarten hier
U MAD?
pi_168706519
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 10:20 schreef HansvanOchten het volgende:
Voor diegene die kaartjes hebben bemachtigd, vanaf wanneer zijn jullie in de que ingelogd, al dagen van te voren of iets?
nee hoor 16.50 uur ingelogd

deze mongool had trouwens zijn wekker gezet want ik dacht dat het om 10.00 uur begon :')
Hell To The Liars
  maandag 6 februari 2017 @ 11:48:31 #80
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_168707480
nee gewoon 2 minuten van te voren inloggen en op het uur refreshen.
Was zowel 's ochtends bij de start van de Belgische verkoop als bij de international sale binnen.
pi_168729036


Ik had dit keer eens iets nieuws geprobeerd:

- Vaste PC met 8 schermen open. 4 vensters Google Chrome, 2 vensters FireFox en 2 venster Internet Explorer via de link waar ikzelf mee ben gepreregistred.
- Laptop met 3 schermen open. 2 vensters Google Chrome 1 venster Firefox. Via een andere link waarmee we hadden gepreregisterd.
- Mobiele telefoon met de normale browser.

Ik ben nu voor de eerste keer in vier jaar er doorheen gekomen en heb twee zaterdagkaarten gekocht voor het eerste weekend. De weekendkaarten waren al uitverkocht.
- Met zuidelijke groet -
pi_168729207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:58 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had dit keer eens iets nieuws geprobeerd:

- Vaste PC met 8 schermen open. 4 vensters Google Chrome, 2 vensters FireFox en 2 venster Internet Explorer via de link waar ikzelf mee ben gepreregistred.
- Laptop met 3 schermen open. 2 vensters Google Chrome 1 venster Firefox. Via een andere link waarmee we hadden gepreregisterd.
- Mobiele telefoon met de normale browser.

Ik ben nu voor de eerste keer in vier jaar er doorheen gekomen en heb twee zaterdagkaarten gekocht voor het eerste weekend. De weekendkaarten waren al uitverkocht.
:')
U MAD?
pi_168729226
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:')
Lach maar, het heeft dus wel gewoon zin. Ik kwam door op het tweede Chrome scherm van de Laptop. Terwijl ik eerst alle schermen via de vaste PC had opgestart en daarna pas ben begonnen met de laptop. Ieder scherm is gewoon een unieke poging.
- Met zuidelijke groet -
pi_168729241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:09 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Lach maar, het heeft dus wel gewoon zin. Ik kwam door op het tweede Chrome scherm van de Laptop. Terwijl ik eerst alle schermen via de vaste PC had opgestart en daarna pas ben begonnen met de laptop. Ieder scherm is gewoon een unieke poging.
Ik lacht niet; ik vind het wel iets triestigs hebben. Maar dan wel iets triestigs met een goede reden.
U MAD?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:11:02 #85
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168729250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:09 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Lach maar, het heeft dus wel gewoon zin. Ik kwam door op het tweede Chrome scherm van de Laptop. Terwijl ik eerst alle schermen via de vaste PC had opgestart en daarna pas ben begonnen met de laptop. Ieder scherm is gewoon een unieke poging.
Ja en omdat 1000 debielen hetzelfde doen loopt de shit vast. :').

Oh en gewoon doorgekomen met 1 telefoon en 1 minuut voor opening ingelogd. :D. :').
And so is the past
pi_168729330
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik lacht niet; ik vind het wel iets triestigs hebben. Maar dan wel iets triestigs met een goede reden.
Oh het is zeker triest. Ik vind eigenlijk geen enkel festival het waard om deze bedragen neer te leggen. Juist vaker zijn de gemoedelijkere, goedkopere, onbekende festivals veel leuker. Maar ik ben wel een enorme festival liefhebber (EDM/House/Hardstyle), dus ik vind wel dat ik ten minste één keer Tomorrowland moet hebben meegemaakt. En wie weet daarna...

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ja en omdat 1000 debielen hetzelfde doen loopt de shit vast. :').

Oh en gewoon doorgekomen met 1 telefoon en 1 minuut voor opening ingelogd. :D. :').
Ach, dat is ook gewoon pech of geluk hebben hoor. Zoals jij zegt kom je er direct door. Een collega is het op zijn mobiele telefoon in de winkel gelukt op 3G. Dus het zegt allemaal ook weer niet zoveel. Daarbij heeft Tomorrowland wel gewoon een prima systeem, het is niet dat de website eruit vliegt.

Tweedehands een kaartje voor 400 euro kopen terwijl ze origineel 100 euro zijn, dat weiger ik. Al ben ik dan ook wel zo, dat ook al kan ik er maximaal 4 kopen, ik er maar twee koop omdat ik er maar twee nodig heb.
- Met zuidelijke groet -
pi_168729643
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:16 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Oh het is zeker triest. Ik vind eigenlijk geen enkel festival het waard om deze bedragen neer te leggen. Juist vaker zijn de gemoedelijkere, goedkopere, onbekende festivals veel leuker. Maar ik ben wel een enorme festival liefhebber (EDM/House/Hardstyle), dus ik vind wel dat ik ten minste één keer Tomorrowland moet hebben meegemaakt. En wie weet daarna...

[..]

Ach, dat is ook gewoon pech of geluk hebben hoor. Zoals jij zegt kom je er direct door. Een collega is het op zijn mobiele telefoon in de winkel gelukt op 3G. Dus het zegt allemaal ook weer niet zoveel. Daarbij heeft Tomorrowland wel gewoon een prima systeem, het is niet dat de website eruit vliegt.

Tweedehands een kaartje voor 400 euro kopen terwijl ze origineel 100 euro zijn, dat weiger ik. Al ben ik dan ook wel zo, dat ook al kan ik er maximaal 4 kopen, ik er maar twee koop omdat ik er maar twee nodig heb.
Prima systeem? :')

https://webventures.tweak(...)a-technical-analysis
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168782584
Denken jullie dat er nog kaarten beschikbaar gaan komen voor een redelijke prijs? (niet het dubbele).
pi_168806889
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:44 schreef Pappiony het volgende:
Denken jullie dat er nog kaarten beschikbaar gaan komen voor een redelijke prijs? (niet het dubbele).
V&A / [TK] 4 Tomorrowland Magical Friday Pleasure Pas Weekend 2

Zie hier! :) Tegen de officiële kostprijs. Zo ben ik. :7
pi_168807058
Je krijgt een dm
Hell To The Liars
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:18:52 #91
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_169218347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:34 schreef DuTank het volgende:
Nee, onzin. Er is vaak ook een techno-stage, maar ja, om daar dan zoveel geld voor uit te geven als je alleen daar gaat staan
Precies.

Geen zin om ¤ 100,- + te betalen om vervolgens de hele dag een techno tent in te duiken. Daar kan je hier in NL 3 hele leuke festivalletjes voor bezoeken.
Laten we het moeite doen om een kaartje even buiten beschouwing.

Aankleding ziet er op fotos altijd wel erg gelikt uit. Jammer dat de "muziek" me op de main gewoon totaal niet aanstaat.

Edit: Oeps, zie nu dat ik op een jaar oude post reageer :)
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:32:01 #92
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_169226313
Want je moet persé aan mainstage staan?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 19:27:06 #93
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_169288460
Weekend 2, ben erbij. Wat een k**verkoop, man man man. Via via nog aan weekendkaarten gekomen voor weekend 2. Iemand nog tips voor op de camping? Had al gehoord dat bier in blik wel mocht maar in glas niet.

Volgend jaar met de verkoop 50 computers vol met schermen aanzetten denk ik...
Anonieme tievesclown
  maandag 6 maart 2017 @ 20:38:49 #94
428591 M.FR12
Feyenoord Rotterdam!
pi_169337536
Hi FOKers,

Ik heb het geluk gehad dat onze vriendengroep voor elk weekend een friendship garden heeft kunnen bemachtigen. Nu gaan we met 10 man naar weekend 2, maar is er maar een deel van die groep die ook naar weekend 1 wil. We hebben dus wat tickets over. Weet iemand of het mogelijk is deze te verkopen via Viagogo of iets dergelijks?

Of zijn er hier mensen nog op zoek? Woon in de Regio Rotterdam dus IRL afspreken is wellicht leuk aangezien we een camping spot delen + dan kun je de tickets zien etc ook wel zo fijn!
  dinsdag 7 maart 2017 @ 00:59:25 #95
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_169344997
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:38 schreef M.FR12 het volgende:
Hi FOKers,

Ik heb het geluk gehad dat onze vriendengroep voor elk weekend een friendship garden heeft kunnen bemachtigen. Nu gaan we met 10 man naar weekend 2, maar is er maar een deel van die groep die ook naar weekend 1 wil. We hebben dus wat tickets over. Weet iemand of het mogelijk is deze te verkopen via Viagogo of iets dergelijks?

Of zijn er hier mensen nog op zoek? Woon in de Regio Rotterdam dus IRL afspreken is wellicht leuk aangezien we een camping spot delen + dan kun je de tickets zien etc ook wel zo fijn!
Als je zelf nog naar binnen wil is Viagogo geen goed idee. Risico dat je verkochte kaarten ongeldig verklaard worden en je eigen kaarten ook (uit zelfde aankoopsessie). Kan je beter op marktplaats of hier ergens knallen. Wel veel geluk gehad inderdaad.
Anonieme tievesclown
pi_169506429
Zo eindelijk gelukt!

Twee weekendkaarten voor eerste weekend met camping :D
- Met zuidelijke groet -
pi_169522997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:58 schreef Schnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had dit keer eens iets nieuws geprobeerd:

- Vaste PC met 8 schermen open. 4 vensters Google Chrome, 2 vensters FireFox en 2 venster Internet Explorer via de link waar ikzelf mee ben gepreregistred.
- Laptop met 3 schermen open. 2 vensters Google Chrome 1 venster Firefox. Via een andere link waarmee we hadden gepreregisterd.
- Mobiele telefoon met de normale browser.

Ik ben nu voor de eerste keer in vier jaar er doorheen gekomen en heb twee zaterdagkaarten gekocht voor het eerste weekend. De weekendkaarten waren al uitverkocht.
Moest zo lachen om jouw snapscreen!
Ik denk dat een heleboel festival liefhebbers zich hierin herkennen ;) (incl mezelf).
Fijn dat je tickets hebt kunnen bemachtigen, mij is het nog steeds niet gelukt na 3 jaar.. Mehh -O-
pi_169531228
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:57 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Moest zo lachen om jouw snapscreen!
Ik denk dat een heleboel festival liefhebbers zich hierin herkennen ;) (incl mezelf).
Fijn dat je tickets hebt kunnen bemachtigen, mij is het nog steeds niet gelukt na 3 jaar.. Mehh -O-
Ja dit is voor mij ook de eerste keer in vier jaar. De zaterdagkaarten waren mij al in de normale verkoop gelukt. De weekendkaarten achteraf pas omdat een Café d'Anvers uit Antwerpen voor iedereen die een jaarabonnement van hun café (40 euro) zou kopen een reservering zou plaatsen voor kaartjes. Omdat hun Tomorrowland Host waren konden ze dit voor een select aantal kaartjes doen, ik was hierbij net op tijd.

Eigenlijk wel erg dat het zo werk idd! met tig schermen. O-)
- Met zuidelijke groet -
pi_169534218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:05 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ja dit is voor mij ook de eerste keer in vier jaar. De zaterdagkaarten waren mij al in de normale verkoop gelukt. De weekendkaarten achteraf pas omdat een Café d'Anvers uit Antwerpen voor iedereen die een jaarabonnement van hun café (40 euro) zou kopen een reservering zou plaatsen voor kaartjes. Omdat hun Tomorrowland Host waren konden ze dit voor een select aantal kaartjes doen, ik was hierbij net op tijd.

Eigenlijk wel erg dat het zo werk idd! met tig schermen. O-)
Hmm oke, dus eigenlijk moet ik bij dat café een jaarabonnement afsluiten, wil ik verzekerd zijn van een kaartje? (Moeten ze volgend jaar wel weer aangesloten zijn bij Tomorrowland).
Ik woon zelf in NB dus Antwerpen is geen grote afstand. Volgens mij gaat er sws meer dan 50% van de kaarten richting België.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:42:16 #100
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_169534659
Voordat de reguliere kaartverkoop begint is er al een hoop verdeeld uiteraard
- Inwoners van Boom
- Sponsors
- Politici en hoogwaardigheidsbekleders
- Leveranciers
- DJ's
- Vaste medewerkers
- ...

Ik denk dat er makkelijk 10 tot 20000 van die kaarten (al dan niet gratis) bij zitten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')