abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 13:55:04 #1
375570 crew  Cyan9
pi_159934879
Het algemene Eurovision 2016 topic! Hier is plek voor alle nieuwtjes over het songfestival in Stockholm, Zweden.

Feitjes:
Landen: 43
Terugkerende landen: Bosnië & Herzegovina, Bulgarije, Kroatië en Oekraïne
Teruggetrokken landen: Portugal
Data semi finals/final: 10, 12 en 14 mei.
Nederland in de eerste halve finale.

Sfeer impressies van het podium:





Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 februari 2016 @ 14:27:12 #2
163650 Greys
pi_159935726
Eindelijk eentje met de goede kloppende titel *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 februari 2016 @ 14:50:39 #3
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_159936323
Dat is een mooi podium zeg! Bij de Zweden zit de productie en de regie ook wel goed en is er met Petra (en Mans vast ook wel) goede presentatie. Het heeft alles om een mooier songfestival te krijgen dan vorig jaar, uitgaande dat de muziek op 'n vergelijkbaar niveau is. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_159937715
Het ziet er vooralsnog super uit! En de Zweden hebben met hun eigen voorrondes en de finale van Malmö genoeg ervaring opgedaan om er een topshow van te maken.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 15 februari 2016 @ 15:54:16 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator maandag 15 februari 2016 @ 17:44:11 #6
375570 crew  Cyan9
pi_159940497
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:27 schreef Greys het volgende:
Eindelijk eentje met de goede kloppende titel *O*
De mazzel dat het 2015 topic ook echt vol zat. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 18:01:55 #7
368283 ato
pi_159940969
Nog 19 nachtjes dan weten wij de uitzending van DB en natuurlijk kennen wij zeker al minstens 30 liedjes.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 15 februari 2016 @ 18:09:54 #8
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_159941218
Vorige topic ging toch al een stukje sneller dan degene daarvoor. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 15 februari 2016 @ 20:29:48 #9
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_159945676
Ziet er goed uit, dat podiumdesign! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het ziet er vooralsnog super uit! En de Zweden hebben met hun eigen voorrondes en de finale van Malmö genoeg ervaring opgedaan om er een topshow van te maken.
Dus dit jaar geen bagger camerawerk. *O*
Dus ook geen excuus voor DB als zijn show ruk blijkt te zijn }:| , wat niet gaat gebeuren, maar toch :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:30:30 #10
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_159976238
Die man kan nog steeds goed zingen zeg, poeh.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2016 @ 18:17:15 #11
368283 ato
pi_159996255
Morgen komt men met nieuws over veranderingen bij ESF 2016.

Mogelijk gaat men het stemmen systeem aanpassen/.veranderen
Life can be a bitch, so like it..
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 februari 2016 @ 10:19:15 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_160011705
Was dit al bekend?

vanderzande twitterde op donderdag 18-02-2016 om 10:10:31 Tijdens finale Eurovisie songfestival gaat een land niet 1 maar 2 keer twaalf punten geven! #ESF16 https://t.co/dmvh2HeuYw reageer retweet
vanderzande twitterde op donderdag 18-02-2016 om 10:11:52 De punten van vakjury en televoting worden niet meer opgeteld, maar tijdens uitzending apart doorgegeven, 2 x 12 punten dus reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2016 @ 10:23:57 #13
163650 Greys
pi_160011790
EBU gooit puntensysteem op de schop
songfestivalweblog / 9 mins ago

De EBU heeft zojuist bekend gemaakt dat de jurering op de schop gaat. Na de optredens in de finale stemmen de 43 jury’s per land op de oude wijze. Deze punten worden (als gebruikelijk) door de diverse puntenlezers doorgegeven. Vervolgens worden alle televotingresultaten van de 43 landen bij elkaar opgeteld, te weten in het vertrouwde puntensysteem van 12-10-8-7..1. Deze punten worden als één geheel gepresenteerd door de presentator. Het land dat de minste punten heeft ontvangen zal als eerst genoemd worden. Voor de uitslag van de halve finales wordt hetzelfde systeem gebruikt. Enige verschil is dat de uitslag niet zal worden voorgelezen.

De televoteresultaten per land zullen na de uitzending verschijnen op www.eurovision.tv.

In 2015 zou dit hebben betekend dat Italië en Rusland van plek zouden zijn gewisseld en niet Oostenrijk, maar het Verenigd Koninkrijk als laatste zou zijn geëindigd.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160012499
Dat betekent dus meer nep-spanning en een hoger gewicht voor buren- en diaspora-voting.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 februari 2016 @ 11:55:34 #15
163650 Greys
pi_160013596
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:09 schreef Fred_B het volgende:
Dat betekent dus meer nep-spanning en een hoger gewicht voor buren- en diaspora-voting.
Ik heb het filmpje nog niet kunnen kijken (zit op werk) maar geeft dit echt alleen maar ruimer baan en meer belang aan buren/diaspora? :{
Waarom hebben ze hier dan in godsnaam toe besloten? Willen ze het om zeep helpen, het ESF?

Of lees ik jouw comment nou verkeerd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 12:02:37 #16
375570 crew  Cyan9
pi_160013743
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje nog niet kunnen kijken (zit op werk) maar geeft dit echt alleen maar ruimer baan en meer belang aan buren/diaspora? :{
Waarom hebben ze hier dan in godsnaam toe besloten? Willen ze het om zeep helpen, het ESF?

Of lees ik jouw comment nou verkeerd?
Zo ver ik het zie geeft dit niet meer ruimte aan buren/diaspora voting. Eigenlijk verandert er niet een zo veel. Eerst wordt op de klassieke manier de stemmen van de jury gegeven door de spokepersons. Daarna worden alle televoting resultaten op één grote hoop gegooid, en vertellen de presentatoren het aantal punten voor elk land, op volgorde van hoeveelheid (minst naar meest). Zo weet je ook echt pas aan het eind welk land nou uiteindelijk gewonnen heeft.

Dit doen ze in alle shows, dus ook de halve finales. Na de grote finale worden zoals altijd alle votes gepubliceerd. Dus televoting apart van de jury stemmen (en dus ook per land), en de jury stemmen ook per jury lid.

Als ik het een beetje goed begrepen heb.. *O*

(Enne, dit is ook niet iets wat Zweden er even doordrukt, alle EBU landen hebben hier unaniem mee ingestemd, dus ook de landen die fel tegen buren/diaspora voting zijn. :) )
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:08:52 #17
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_160013883
om engeland-spanje-frankrijk-italie of duitsland weer eens aan een overwinning te helpen?
... en huiver mee
pi_160013933
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje nog niet kunnen kijken (zit op werk) maar geeft dit echt alleen maar ruimer baan en meer belang aan buren/diaspora? :{
Waarom hebben ze hier dan in godsnaam toe besloten? Willen ze het om zeep helpen, het ESF?

Of lees ik jouw comment nou verkeerd?
Zo dramatisch is het niet, maar het is een terugkeer naar het systeem van een jaar of 5 terug. Waar op zich een reden voor kan zijn: de jury kan een goed lied niet meer 26e zetten en daarmee de televoting nutteloos maken, maar het betekent wel dat 50% van de punten van de traditionele buren en vrienden vooraf al min of meer bekend is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160014089
Overigens vind ik dat verhaal met fictieve televoting voor landen die niet genoeg publieksstemmen binnenhalen ook nogal vaag. Dat zou het gemiddelde moeten worden van landen met een historisch vergelijkbaar stemgedrag (of zoiets).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160015571
Ik vroeg me eerst af waarom ze het niet omdraaien, aangezien de punten van maar vijf mensen uit de jury nu de meeste aandacht krijgt, maar daardoor valt het stemmen op je buren-idee natuurlijk veel minder op en ligt het minder voor de hand naar wie de punten van elk land gaan (oké niet bij elk land natuurlijk).

Het geven van de punten gaat in ieder geval zo nog langer duren, aangezien elk land daarna dus ook nog te horen krijgt hoeveel punten zij in totaal van de televoters hebben gekregen? :D
pi_160016020
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:19 schreef Em31 het volgende:
Ik vroeg me eerst af waarom ze het niet omdraaien, aangezien de punten van maar vijf mensen uit de jury nu de meeste aandacht krijgt, maar daardoor valt het stemmen op je buren-idee natuurlijk veel minder op en ligt het minder voor de hand naar wie de punten van elk land gaan (oké niet bij elk land natuurlijk).

Het geven van de punten gaat in ieder geval zo nog langer duren, aangezien elk land daarna dus ook nog te horen krijgt hoeveel punten zij in totaal van de televoters hebben gekregen? :D
Nee, alleen de 12 punten worden nog voorgelezen bij de jury-punten en bij de televoting de totaalscores per land.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:31:46 #22
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_160017296
Iemand op reddit maakte dit overzichtje van welk effect deze nieuwe regels op de resultaten van vorig jaar zouden hebben.



In de eerste plaats duidelijk dat de scores vanaf dit jaar een flink stuk de hoogte in kunnen gaan. Men zou nog steeds een beetje gefronsd hebben thuis dat Zweden door de juries op de eerste plaats werd gezet en door de kijkers maar de derde, en dat de televote toch niet genoeg is om het resultaat te laten kantelen. Maar nu zien we het verschil tussen televote en jury wel gewoon op tv, in plaats van dat het mysterieus berekend wordt en een gecombineerd cijfer oplevert.

Voor een idee hoe het ongeveer in z'n werk zou moeten gaan; het is eigenlijk hetzelfde systeem dat Zweden bij hun nationale preselectie gebruiken. Dus qua spanning moet het ongeveer hiermee te vergelijken zijn:

  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 14:49:58 #23
375570 crew  Cyan9
pi_160017652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef bogtrotter het volgende:
Iemand op reddit maakte dit overzichtje van welk effect deze nieuwe regels op de resultaten van vorig jaar zouden hebben.

[ afbeelding ]

In de eerste plaats duidelijk dat de scores vanaf dit jaar een flink stuk de hoogte in kunnen gaan. Men zou nog steeds een beetje gefronsd hebben thuis dat Zweden door de juries op de eerste plaats werd gezet en door de kijkers maar de derde, en dat de televote toch niet genoeg is om het resultaat te laten kantelen. Maar nu zien we het verschil tussen televote en jury wel gewoon op tv, in plaats van dat het mysterieus berekend wordt en een gecombineerd cijfer oplevert.

Voor een idee hoe het ongeveer in z'n werk zou moeten gaan; het is eigenlijk hetzelfde systeem dat Zweden bij hun nationale preselectie gebruiken. Dus qua spanning moet het ongeveer hiermee te vergelijken zijn:

Dit is toch gewoon geen verkeerde verandering? Ik zie de nadelen niet zo..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:51:36 #24
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_160017674
en zoude de CL dan toch de vrouw met de baard hebben verslagen? O-) :?
... en huiver mee
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:15:44 #25
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_160018207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:51 schreef Giggio het volgende:
en zoude de CL dan toch de vrouw met de baard hebben verslagen? O-) :?
Nee, zowel bij de jury als bij de televote kwam Conchita als winnaar uit de bus. Dat is meestal zo, alleen in 2011 en in 2015 was er echt sprake van een opvallend verschil tussen de mening van de jury en de mening van de kijkers. Bij het nieuwe systeem krijgen we dat verschil nu op tv te zien, dat is dus inderdaad positief.

Wat je wel gaat krijgen, omdat de jurywinnaar en de televotewinnaar doorgaans wél dezelfde zijn, is dat de televote eigenlijk gewoon geen verschil meer maakt. Het wordt dus niet per se spannender, maar je bent niet 100% zeker dat de winnaar de winnaar is tot het laatste moment. Dit systeem brengt enkel nog met zekerheid een grote verandering teweeg voor de inzendingen die een beetje halverwege het scorebord staan.
En dan bedoel ik niet per se dat hun positie op het scorebord anders zou zijn ten opzichte van als het oude systeem gebruikt zou worden. Ik bedoel dat, binnen de televisieuitzending, er meer geschoven zal worden op het bord door de middenmoot dan door de uitschieters en de winnaars.

's Werelds meest actieve Eurosongblog heeft het ook even geanalyseerd.
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:36:46 #26
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_160019877
Je krijgt met dit systeem iig wel dat alle landen hun momentje krijgen om punten door te geven.

Elk land heeft natuurlijk altijd iemand klaarstaan om de punten door te geven (sta je nog best lang in de wacht als een van de laatste) en het is vaak genoeg dat tegen het eind de nummer een niet meer kan worden ingehaald waarop de presentatoren het overnemen en de winnaar uitroepen. De laatste landen zijn dan "niet meer interessant". Dat heb je hiermee niet meer, elk land komt netjes aan bod. :7

Hoop ik wel dat ze iets strenger gaan zijn op die 'tijdrekkers'. Zo iemand die de punten moet doorgeven, maar eerst een heel verhaal wil ophangen over die keer dat ze iemand ontmoette die een zus had wiens schoonmoeder ook iemand kende die eens in Zweden was geweest, ofzo. :|W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_160020878
De jury kan de resultaten van de televoting niet meer beinvloeden.

Goed nieuws voor Armenië, Servië en Polen vanuit ons land.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 17:57:39 ]
pi_160021726
quote:
11s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:49 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon geen verkeerde verandering? Ik zie de nadelen niet zo..
Nou ja goed, in plaats van dat de spanning een uur wordt opgebouwd, krijg je een ietwat langdradig voorprogramma tot de uiteindelijke uitslag.

Daarnaast gaan gemiddeld gesproken na de jury-tussenstand ook landen als Armenië, Azerbeidzjan, Servië, Bosnië, Kroatië, Griekenland, Polen en Roemenië standaard een aantal plaatsen omhoog en de Big 5, Portugal, Ierland, Nederland, België, Malta, Oostenrijk en Zwitserland standaard een paar plaatsen omlaag.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160024769
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:28 schreef KoningPils het volgende:
De jury kan de resultaten van de televoting niet meer beinvloeden.

Goed nieuws voor Armenië, Servië en Polen vanuit ons land.
Maar de Europese jury's kunnen deze landen wat minder punten geven, tenzij ze gewoon met echt hele sterke bijdrages komen dat je er niet omheen kunt als jury. Maar in landen waar bijv de Armeense diaspora heel actief is, wat zo'n jury ook wel weet, kunnen ze toch de voorkeur geven aan 10 andere landen, of in ieder geval Armenie weinig punten geven?
~The present is all there is~
pi_160025459
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:02 schreef grazz het volgende:

[..]

Maar de Europese jury's kunnen deze landen wat minder punten geven, tenzij ze gewoon met echt hele sterke bijdrages komen dat je er niet omheen kunt als jury. Maar in landen waar bijv de Armeense diaspora heel actief is, wat zo'n jury ook wel weet, kunnen ze toch de voorkeur geven aan 10 andere landen, of in ieder geval Armenie weinig punten geven?
Maar dan kunnen ze alsnog 12 punten krijgen, ondanks dat het een kutnummer is.
pi_160025883
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:26 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Maar dan kunnen ze alsnog 12 punten krijgen, ondanks dat het een kutnummer is.
Klopt, maar ik geloof nog steeds dat de jury hun werk doet en dus de diaspora invloed meeneemt in het geven van hun stemmen om zo toch het e.a. te compenseren. Ennnn....misschien wordt het tijd dat de NLse kijkers beter hun best gaan doen. Nu wij als land het steeds beter lijken te gaan doen op het ESF (meer kijkers) en er minder kermis is, zijn de NLse kijkers hopelijk ook gemotiveerder om een stem uit te brengen. Met z'n allen tegen die diaspora :P
~The present is all there is~
pi_160027266
Zoals ik het nu zie zal het alles bij elkaar wat korter duren en dat is wat de EBU volgens mij ook wil.
leven zoals het leven is
pi_160034673
Cornald zit er wel naast met zijn opmerking dat elk land twee keer 12 punten voorleest, dat zou namelijk al een deel van de televote-stemmen verklappen.

Verder profiteren hier met namen de landen met diaspora en buren van, al moet ik zeggen dat de herberekende resultaten van 2014 en 2015 me meevallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2016 @ 18:47:54 #34
368283 ato
pi_160047317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 05:31 schreef TheVulture het volgende:
Cornald zit er wel naast met zijn opmerking dat elk land twee keer 12 punten voorleest, dat zou namelijk al een deel van de televote-stemmen verklappen.

Verder profiteren hier met namen de landen met diaspora en buren van, al moet ik zeggen dat de herberekende resultaten van 2014 en 2015 me meevallen
Ja TCL hadden alsnog 2e geworden.

Wat wel goed is dat niemand 0 punten krijg, althans in totaal.
Life can be a bitch, so like it..
pi_160048739
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef ato het volgende:

[..]

Ja TCL hadden alsnog 2e geworden.

Wat wel goed is dat niemand 0 punten krijg, althans in totaal.
TCL zouden van de 3e naar de 2e plaats stijgen (en dus even bovenaan staan) geloof ik.

Nul punten kan nog altijd overigens. Een land kan altijd in alle landen zowel bij het publiek als bij de jury buiten de Top 10 eindigen (zeker bij de Big 5).

De schande wordt overigens wel vrij pijnlijk als een land niet ongenoemd blijft zonder punten, maar er hardop iets wordt geroepen als "United Kingdom zero points" bij het aankondigen van de televotinguitslag.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160083212
Is het met het nieuwe stemsysteem ook dat er na de juryuitslag nog gestemd mag worden? Ik kan me van MF 2014 nog herinneren dat Ace Wilder na de juryuitslag voor lag op de favoriet Sanna Nielsen, daarna kon er nog gewoon gestemd worden. Misschien dat dat mensen er toe heeft gezet extra op Undo te stemmen zodat ze uiteindelijk toch won.
  Moderator zondag 21 februari 2016 @ 00:52:00 #37
375570 crew  Cyan9
pi_160083251
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:49 schreef kamperdijk het volgende:
Is het met het nieuwe stemsysteem ook dat er na de juryuitslag nog gestemd mag worden? Ik kan me van MF 2014 nog herinneren dat Ace Wilder na de juryuitslag voor lag op de favoriet Sanna Nielsen, daarna kon er nog gewoon gestemd worden. Misschien dat dat mensen er toe heeft gezet extra op Undo te stemmen zodat ze uiteindelijk toch won.
Ik verwacht niet dat ze zo stom zijn. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2016 @ 00:55:26 #38
368283 ato
pi_160083308
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat ze zo stom zijn. :P
Nee naast dat het spannend moet worden willen zij laten zien dat het eerlijk en transparant is..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 27 februari 2016 @ 10:16:54 #39
375570 crew  Cyan9
pi_160253572
Het is vandaag...

SUPER SATURDAY!!

Er worden vandaag 5 inzendingen bekend, en wel van:
* Finland
* Hongarije
* Moldavië
* Noorwegen
* Slovenië

Allemaal live te volgen (zie de linkjes op http://www.eurovision.tv/page/timeline ). En als je geen zin hebt in finales, kan je ook nog kijken naar een semi-final van het Melodifestivalen, of naar de achtste show van de nationale voorronde in Litouwen. *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160254159
Lekker naar die Litouwse voorronde kijken vanavond *O*

:T
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160262512
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
Het is vandaag...

SUPER SATURDAY!!

Er worden vandaag 5 inzendingen bekend, en wel van:
* Finland
* Hongarije
* Moldavië
* Noorwegen
* Slovenië

Allemaal live te volgen (zie de linkjes op http://www.eurovision.tv/page/timeline ). En als je geen zin hebt in finales, kan je ook nog kijken naar een semi-final van het Melodifestivalen, of naar de achtste show van de nationale voorronde in Litouwen. *O*
Leuk, maar drukke avond. Ik ga denk ik voor Noorwegen of Slovenie. MF later. Finland heb ik gevolgd en zie wel wie wint. Hongarije zal freddie wel sturen denk ik en Moldavie? Verras me!
~The present is all there is~
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:23:43 #42
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_160369584
Het is een best sterk jaar aan het worden! Laatste twee weken zijn veel goede nummer gekozen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 14 maart 2016 @ 12:15:26 #43
375570 crew  Cyan9
pi_160657316
Er is een kleine eurovisie feestje op de avond van de finale, zie hier:
http://www.eurovision.tv/(...)eurovision_the_party
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160657459
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Er is een kleine eurovisie feestje op de avond van de finale, zie hier:
http://www.eurovision.tv/(...)eurovision_the_party
Gaaf! Kunnen 45.000 man in.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160658634
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
Er is een kleine eurovisie feestje op de avond van de finale, zie hier:
http://www.eurovision.tv/(...)eurovision_the_party
Eens kijken of ik daar kaarten voor kan scoren :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160661848
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 13:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens kijken of ik daar kaarten voor kan scoren :9
Jij ging toch al naar de finale? Of alleen de halve finales?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_160661911
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:04 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Jij ging toch al naar de finale? Of alleen de halve finales?
Heb alleen kaarten voor de 2e halve finale
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 15 maart 2016 @ 16:10:54 #48
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_160686339
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 16:53:12 #49
375570 crew  Cyan9
pi_160687126
Morgen om 10 uur is er belangrijk nieuws!

Eurovision twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 14:27:37 Stand by for an exciting announcement tomorrow 10:00 CET #Eurovision reageer retweet
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160687934
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Morgen om 10 uur is er belangrijk nieuws!

Eurovision twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 14:27:37 Stand by for an exciting announcement tomorrow 10:00 CET #Eurovision reageer retweet
Wat zou het zijn? Weer een nieuw land?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')