abonnement Unibet Coolblue
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:08:36 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181019456
Ik weet niet of Harvest all dan zo handig is. Misschien kun je ze beter per stuk aanklikken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 9 augustus 2018 @ 14:54:21 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181054715


Dus: ik heb in de laatste 4 dagen aanzienlijk meer geproduceerd dan in de bijna 4 jaar ervoor 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_181055448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niet of Harvest all dan zo handig is. Misschien kun je ze beter per stuk aanklikken.
Ja waarschijnlijk wel, maar zo'n building special duurt maar 30 seconden en daar gingen ook al wat seconden vanaf door de Golden Switch (en eventueel Hand of Fate).

Ga de volgende keer maar proberen per stuk te klikken en dan in de laatste seconden (want ik denk niet dat het lukt alles per stuk aan te klikken binnen de tijd) op Harvest All.

Gisteren ascension uitgevoerd, normaal doe ik dat bij 150% of 200% maar nu zat ik door die 2 Queenbeet-oogsten in no time op 900%. :P
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 9 augustus 2018 @ 15:46:01 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181055779
Er is ook een update (Get Lucky, het 3e klavertje) die zorgen dat Golden Cookie Effects 2 keer zo lang duren (Click frenzy 26 seconden etc). Die heb je sowieso nodig om Frenzy en Lucky tegelijk te kunnen hebben dus die heb je normaal al vvroeg in de game.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_181055896
Geldt dat ook voor de building specials? Die zouden dus minstens 1 minuut moeten zijn met Get Lucky actief?

Misschien dat de Lucky dan al tegen het eind van de tijd was, ik zag iig een van die rondjes schrikbarend snel aflopen dus ik dacht nog weinig tijd te hebben. :P
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 9 augustus 2018 @ 16:05:41 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_181056206
Ja volgens mij wel hoor. Let er maar eens op :P

ik ga trouwens "al" ascenden bij 30-35 % tegenwoordig. Er was een tijd dat 2 % al heel veel was trouwens. Voordat de nieuwe upgrades en achievements erbij kwamen (en vooral, de minigames).
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_198608107
*Kick*

Wie speelt dit nog? Ben vorige week weer helemaal vanaf 0 begonnen omdat ik mijn savegame kwijt was geraakt.
Ben verbazend snel vergeten hoe het alweer zat met die garden enzo. Moet me weer inlezen. :X
pi_199468200
Ik heb een Shiny Wrinkler! O+ _O_

  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2021 @ 10:27:44 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199815598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:50 schreef Tourniquet het volgende:
*Kick*

Wie speelt dit nog? Ben vorige week weer helemaal vanaf 0 begonnen omdat ik mijn savegame kwijt was geraakt.
Ben verbazend snel vergeten hoe het alweer zat met die garden enzo. Moet me weer inlezen. :X
Ik heb het sinds een tijdje weer regelmatig op de desktop aan staan terwijl ik op mijn laptop bezig ben :9

Sinds vandaag (extra sugar lump erbij en dus weer iets hogere CpS) heb ik bij een Lucky! exact 135 quattuordecillion cookies erbij. Dus geen komma of iets, exact 135, dat is goed voor de OCD :9~
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2021 @ 10:28:32 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199815609
En ik heb sinds kort eindelijk de juicy queenbeet *O*

Jammer/irritant dat je die niet kunt planten, maar alleen kunt krijgen met acht queenbeets om een leeg veld en dan alsnog maar met een uiterst minimale kans }:|
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2021 @ 10:31:23 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199815640
Oh ja, en ideaal voor op de achtergrond: 36 queenbeets laten groeien, daarna de garden freezen en wachten tot je een Elder Frenzy krijgt. Als dat het geval is, met een van de spells gaan voor een x7 Frenzy (dus dan heb je 666 x 7) en dan in één klap alle queenbeets harvesten voor hele dikke profits _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199816104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, en ideaal voor op de achtergrond: 36 queenbeets laten groeien, daarna de garden freezen en wachten tot je een Elder Frenzy krijgt. Als dat het geval is, met een van de spells gaan voor een x7 Frenzy (dus dan heb je 666 x 7) en dan in één klap alle queenbeets harvesten voor hele dikke profits _O_
GAM / [Cookieclicker] #25 :D
(met Grandmother Congregation bedoelde ik Elder Frenzy :P )

Misschien had je het zelf ook al bedacht, maar de dure seeds kun je het beste planten tijdens een Cursed Finger, omdat de CpS dan op 0 staat.

Juicy Queenbeet heb ik ook (heb nu alle 34 seeds), duurde zo lang dat ik uiteindelijk een trucje heb gebruikt (iets met saven en refreshen vlak na een tick waardoor de kansberekening opnieuw plaatsvindt).
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2021 @ 11:36:06 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199816472
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

GAM / [Cookieclicker] #25 :D
(met Grandmother Congregation bedoelde ik Elder Frenzy :P )

Misschien had je het zelf ook al bedacht, maar de dure seeds kun je het beste planten tijdens een Cursed Finger, omdat de CpS dan op 0 staat.

Juicy Queenbeet heb ik ook (heb nu alle 34 seeds), duurde zo lang dat ik uiteindelijk een trucje heb gebruikt (iets met saven en refreshen vlak na een tick waardoor de kansberekening opnieuw plaatsvindt).
Met een bank van bijna 500 sextillion kan ik ook van queenbeets of duketaters wel 36 stuks planten zonder dat er echt iets van te merken is in de bank, zolang ik dat niet tijdens een Elder Frenzy doe :P

Ik heb de Juicy Queenbeet uiteindelijk met puur geduld gehaald, maar vooral door het gewoon halve dagen naast mijn werklaptop open te hebben zodat ik het alleen maar af en toe even in de gaten hoefde te houden :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199816547
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Met een bank van bijna 500 sextillion kan ik ook van queenbeets of duketaters wel 36 stuks planten zonder dat er echt iets van te merken is in de bank, zolang ik dat niet tijdens een Elder Frenzy doe :P

Ik heb de Juicy Queenbeet uiteindelijk met puur geduld gehaald, maar vooral door het gewoon halve dagen naast mijn werklaptop open te hebben zodat ik het alleen maar af en toe even in de gaten hoefde te houden :+
Toen ik aan het proberen was voor een Juicy heb ik dat ook wel gedaan, maar met 1,5 uur aan CpS per Queenbeet (en dat 36 keer) tikt dat toch wel flink aan en ben je in no-time blut.

Heb nu 132 Quindec in de bank maar ga die zo uitgeven aan een upgrade die 130 Quindec kost, maar wel een CpS-boost van 39% gaat geven. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')