abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159968676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:41 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het in SOMMIGE gevallen niet hardstikke handig is om online te kopen. Als ik een LP wil hebben die voor schofterige prijzen bij Mediamarkt ligt, verder nergens anders te krijgen is en in Duitsland voor de helft koop ik m inderdaad daar, 2,99 verzendkosten bij JPC.de

Voor kleding en electronica die ik eerst wil passen of wil zien ga ik naar stenen winkels. Het stadsgevoel en het vermaak in een stadscentrum zal altijd blijven. Kijk de presentaties van hoogleraar Molenaar maar.

Mobieltjes heb ik zelf gestaan in een winkel en buiten dat die markt tegenwoordig volwassen is heeft het gros van de bevolking nog steeds totaal geen benul van wat ze online shoppen. Vandaar dat het op de webcare afdelingen van T-Mobile en consorten sterft van de mensen die komen zeuren om hulp.
passen in de stenen winkel en online kopen dan toch, anders ben je een dief van je eigen portomonee

quote:
Tenslotte heb je online gewoon geen service bij een ingewikkeld product. Er is niemand op een webshop (ook niet bij de jongens van Coolblue) die jou een semi-pro videocamera gaat uitleggen bijvoorbeeld. Je kan Youtube proberen maar dat is gewoon niet hetzelfde als een goed getrainde en opgeleide verkoopadviseur.
whut? Ben jij ooit bij mediamarkt of coolblue geweest? Mijn vriendin weet er nog meer van dan die jochies die ze daar hebben.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_159968708
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:46 schreef Merode32 het volgende:

[..]

passen in de stenen winkel en online kopen dan toch, anders ben je een dief van je eigen portomonee

[..]

whut? Ben jij ooit bij mediamarkt of coolblue geweest? Mijn vriendin weet er nog meer van dan die jochies die ze daar hebben.
Als je zo'n viesnek bent die het personeel geen belegde boterham gunt dan wel ja. Overigens is kleding soms 5 euro goedkoper online. Voor 5 euro meer wil ik best de mogelijkheid tot passen en een gezellige middag in de stad :)

Dan heb je gewoon niet het goede personeel voor je gehad. Ik kan er ook niks aan doen dat dat personeel ongemotiveerd is om hun trainingen te volgen. Ze zijn er wel degelijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 februari 2016 @ 17:47:58 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159968709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Geen idee maar ik heb het ook niet specifiek over kleding.

Ik zeg juist dat de hele binnenstad verdwijnt niet alleen de kledingzaken.
_O- de discussie ging juist vooral over kledingzaken

NWS / V&D failliet #22 het definitieve einde?

Ik gaf aan dat daar online lang niet de gewenste rendementen op gehaald worden. En dat die winkels die uit het straatbeeld vallen op kledinggebied komen omdat ze verkeerd mikken.

Winkelcentra komen leger ja, dat is logisch. Al moet ik zeggen dat er ook genoeg nieuwe ketens bijkomen en dat er zat steden zijn waar weinig leegstand is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 februari 2016 @ 17:48:27 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159968716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:41 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het in SOMMIGE gevallen niet hardstikke handig is om online te kopen. Als ik een LP wil hebben die voor schofterige prijzen bij Mediamarkt ligt, verder nergens anders te krijgen is en in Duitsland voor de helft koop ik m inderdaad daar, 2,99 verzendkosten bij JPC.de

Voor kleding en electronica die ik eerst wil passen of wil zien ga ik naar stenen winkels. Het stadsgevoel en het vermaak in een stadscentrum zal altijd blijven. Kijk de presentaties van hoogleraar Molenaar maar.

Mobieltjes heb ik zelf gestaan in een winkel en buiten dat die markt tegenwoordig volwassen is heeft het gros van de bevolking nog steeds totaal geen benul van wat ze online shoppen. Vandaar dat het op de webcare afdelingen van T-Mobile en consorten sterft van de mensen die komen zeuren om hulp. Daarbij komt nog dat een X percentage van de "kapotte" mobieltjes te verhelpen is zonder m terug te sturen naar de fabrikant, mits je iemand hebt die er echt goed wat vanaf weet en bijvoorbeeld de firmware opnieuw kan flashen.

Tenslotte heb je online gewoon geen service bij een ingewikkeld product. Er is niemand op een webshop (ook niet bij de jongens van Coolblue) die jou een semi-pro videocamera gaat uitleggen bijvoorbeeld. Je kan Youtube proberen maar dat is gewoon niet hetzelfde als een goed getrainde en opgeleide verkoopadviseur.

Online heeft mensen erg lui gemaakt. Voor niet tastbare goederen zoals een reisverzekering en een vakantie is het prima. Een reisbureau vind ik lastig te beoordelen omdat mensen altijd met ervaring nog boven Google Streetview kennis uit kunnen komen.
klinkt mooi, maar de realiteit is anders
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159968760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als je zo'n viesnek bent die het personeel geen belegde boterham gunt dan wel ja.

Dan heb je gewoon niet het goede personeel voor je gehad. Ik kan er ook niks aan doen dat dat personeel ongemotiveerd is om hun trainingen te volgen. Ze zijn er wel degelijk.
Ketens als mediamarkt moeten op de kosten besparen dus vooral veel jonge mensen die met overgave de interne markting en product cursus volgen maar zich door de klant laten uitleggen als het ingewikkeld word of iets dat niet inde cursus is behandeld.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_159968763
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

klinkt mooi, maar de realiteit is anders
Zoals ik al zei iedereen is lui geworden en koopt dingen via 1 klik. Maar als er vragen zijn of service of retouren dan is de beer los. Daar hoor je dan weer minder over. De hosanna van alles gratis verzonden heeft ook ergens zijn prijs. Lees het artikel maar met de CEO van Colruyt (ook bepaald geen kleine retailer).
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159968787
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zoals ik al zei iedereen is lui geworden en koopt dingen via 1 klik. Maar als er vragen zijn of service of retouren dan is de beer los. Daar hoor je dan weer minder over. De hosanna van alles gratis verzonden heeft ergens zijn prijs.
Op youtube(digitale verkoper) en via de chat kom ik er altijd uit uiteraard in combinatie met mijn technische kennis en opleiding.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_159968813
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:50 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Ketens als mediamarkt moeten op de kosten besparen dus vooral veel jonge mensen die met overgave de interne markting en product cursus volgen maar zich door de klant laten uitleggen als het ingewikkeld word of iets dat niet inde cursus is behandeld.
Je moet ook niet vergeten dat klanten van tegenwoordig wel een erg grote mond hebben :')
Dat zie je ook in het OV, de mensen zijn brutaler, mondiger en een bepaalde groep zelfs geweldadiger.

Als je ze niet binnen 3 seconde helpt terwijl er nog 3 anderen netjes staan te wachten heb je de poppen aan het dansen. Bovendien weet ik uit ervaring dat het percentage wat "vol overgave" die producttraining volgt EN er ook buitenwerktijd nog zijn passie van maakt zeer klein is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159968828
Vervelend dat dit niet door is gegaan. Er is echter licht aan de horizon met dat Canadese bedrijf. De mensen zullen een jaar moeten overbruggen, maar kunnen met hun ervaring daarna wellicht terecht bij die keten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159968836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef H.FR het volgende:
Vervelend dat dit niet door is gegaan. Er is echter licht aan de horizon met dat Canadese bedrijf. De mensen zullen een jaar moeten overbruggen, maar kunnen met hun ervaring daarna wellicht terecht bij die keten.
Tenzij zij alleen maar jong spul binnen willen hebben vanwege de kosten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159968854
Hoe gaan de binnensteden het redden zonder warenhuis in de komende twee jaar? Zou (een deel) van de begane grond van de panden beschikbaar kunnen blijven als tijdelijke winkel/restaurant? Al was het maar een La Place waar mensen kunnen eten en drinken.
pi_159968857
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je moet ook niet vergeten dat klanten van tegenwoordig wel een erg grote mond hebben :')
Als je ze niet binnen 3 seconde helpt terwijl er nog 3 anderen staan heb je de poppen aan het dansen. Bovendien weet ik uit ervaring dat het percentage wat "vol overgave" die producttraining volgt EN er ook buitenwerktijd nog zijn passie van maakt zeer zeer klein is.
Vol overgave was cynisch bedoeld excuses ik had een smiley moeten plaatsen.

Als ik technische vragen heb over een computer of tv(en dan geen idioote vragen) en de verkoper vraagt doodleuk wat is dat? Dan is hij gewoon niet geschikt.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_159968875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:54 schreef Nia het volgende:
Hoe gaan de binnensteden het redden zonder warenhuis in de komende twee jaar? Zou (een deel) de begane grond van de panden beschikbaar kunnen blijven als tijdelijke winkel/restaurant? Al was het maar een La Place waar mensen kunnen eten en drinken.
Ik denk dat pandeigenaren liever een lange termijn huurcontract tekenen dan een leuk pop-up store erin zonder zekerheid. In Eindhoven zie je wel een paar van die A locaties waar nu een tijdelijke shop in zit maar hoge kwaliteit is het beslist niet.
Friettent dikke Willie, met Willie
  Spellchecker dinsdag 16 februari 2016 @ 17:56:23 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_159968893
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

Tenzij zij alleen maar jong spul binnen willen hebben vanwege de kosten.
Met alleen jong spul red je het niet. En die hebben straks een concurrentienadeel met het gelijktrekken van het minimumjeugdloon met dat van volwassenen aan de horizon.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159968894
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:54 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Vol overgave was cynisch bedoeld excuses ik had een smiley moeten plaatsen.

Als ik technische vragen heb over een computer of tv(en dan geen idioote vragen) en de verkoper vraagt doodleuk wat is dat? Dan is hij gewoon niet geschikt.
Vertel mij wat. Gelukkig ben ik zelf niet zo. Overigens kan een verkoper ook een slechte dag hebben. Soms zijn het momentopnames. Ik vond de service van Wehkamp de vorige keer ook niks, dat wil niet zeggen dat het altijd zo is of ook zo zal blijven.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159968897
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef W00fer het volgende:

[..]

Tenzij zij alleen maar jong spul binnen willen hebben vanwege de kosten.
Valt wel mee geloof ik, HBC wil juist meer personeel dan V&D
pi_159968903
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Met alleen jong spul red je het niet. En die hebben straks een concurrentienadeel met het gelijktrekken van het minimumjeugdloon met dat van volwassenen aan de horizon.
Zijn niet veel werkgevers die daar aan willen beginnen. Op Europees niveau zou dit toch worden geregeld?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159968933
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zijn niet veel werkgevers die daar aan willen beginnen. Op Europees niveau zou dit toch worden geregeld?
Volgens mij is dit ook gewoon een onderwerp binnen de politiek, dit zou dan wettelijk geregeld worden. Zeer voordelig voor de oudere (meer ervaren) krachten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159968976
Doei V&D. :W
Niemand zal je missen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_159968989
Minister Kamp heeft zich er vandaag ook nog mee bemoeid, begrijp ik uit het NOS Journaal. Mooi dat dat niks heeft opgeleverd; overheid moet zich hiermee niet bemoeien.
pi_159969034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ontzettend jammer. Het wegvallen van V&D is echt een gemis.
:')

Nee.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_159969050
Asielzoekers opvangen in de oude V&D gebouwen ^O^
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 16 februari 2016 @ 18:07:01 #249
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_159969071
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:54 schreef Nia het volgende:
Hoe gaan de binnensteden het redden zonder warenhuis in de komende twee jaar?
Nou, de Hema en De Bijenkorf zijn er natuurlijk ook nog.
pi_159969082
Ook geen Bijenkorf hier meer ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')