abonnement Unibet Coolblue
pi_159882763
Ik heb een spaarrekening bij de SNS bank. Destijds gaven ze een prima rente, dus prima dacht ik zo.

Gisteren kreeg ik een mailtje dat de rente omlaag ging. Mijn geheugen is niet al te best, maar ik dacht dat ze dit een tijdje terug ook al gedaan hadden. Blijkt dat ze een maand terug ook al de rente hebben verlaagd.

Nu ben ik eens aan het terugkijken in mijn mailtjes, en ik voel me toch wel genaaid door alle verlagingen.



maart 2014: 1,9 naar 1,8
mei 2014: 1,8 naar 1,75
juni 2014: 1,75 naar 1,65
feb 2015: 1,6 naar 1,5 (1,65 naar 1,6 hebben ze geen mail over gestuurd of ik heb ze gemist)
jan 2016: 1,2 naar 1,1 (aantal mailtjes gemist denk ik)
feb 2016: 1,1 naar 1,0

Om de maand passen ze die rente aan. Achterlijk gedoe. Ik snap dat je als bank dat eens in de zoveel tijd aanpast aan de huidige economie. Maar andersom zullen ze het niet snel doen denk ik. Ik verwacht, als rentes zullen stijgen, geen 6 keer per jaar een mailtje met een rente stijging.

  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:14:11 #2
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_159883605
Mijn rente is naar 0,85% gegaan nadat het vorige maand inderdaad al naar 0,95% was gegaan. Maar als ze - zoals ze in die mail zeggen - nog steeds een betere rente geven dan bij andere banken dan zijn die al helemaal kut.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_159883669
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:14 schreef Catkiller het volgende:
Mijn rente is naar 0,85% gegaan nadat het vorige maand inderdaad al naar 0,95% was gegaan. Maar als ze - zoals ze in die mail zeggen - nog steeds een betere rente geven dan bij andere banken dan zijn die al helemaal kut.
Bij SNS geven ze dus 1.0%. Dat lijkt me minder he.
pi_159902573
Dank voor de massale steun.
  zondag 14 februari 2016 @ 07:48:07 #5
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_159902637
Dat doen alle banken, vooral de laatste jaren is de graaicultuur flink toegenomen.
Service van instanties is over het algemeen slechter geworden, maar wel de prijzen elke keer verhogen (en de spaarrentes gaan uiteraard omlaag).
Wat heb je er aan om een spaarovereenkomst af te sluiten als de banken telkens de voorwaarden in hun voordeel veranderen?
Eigenlijk is dit gewoon oplichting.

Er is genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_159902860
Volgens mij is er wel een verband tussen de hypotheek en de spaarrente en hypotheekrente, al denk ik dat bij een dalende trend de hypotheekrente minder snel verandert als een spaarrente. Maar mocht dat zo zijn dan mag van mij de spaarrente nog wel even flink dalen en dan zou het mooi zijn als de hypotheekrente op een dieptepunt is rond juni/juli. Dan gat mijn hypotheek passeren en dan geldt de hypotheekrente uit mijn offerte of de huidige rente mocht die lager zijn. :P
pi_159919190
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 07:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat doen alle banken, vooral de laatste jaren is de graaicultuur flink toegenomen.
Service van instanties is over het algemeen slechter geworden, maar wel de prijzen elke keer verhogen (en de spaarrentes gaan uiteraard omlaag).
Wat heb je er aan om een spaarovereenkomst af te sluiten als de banken telkens de voorwaarden in hun voordeel veranderen?
Eigenlijk is dit gewoon oplichting.
Hoezo ? Je had je rente ook gewoon destijds vast kunnen zetten op 4% voor, zeg, 10 jaar.
Had je alleen in die 10 jaar niet aan je geld mogen komen. Nu mag je het iedere dag opnemen en weglopen.
  zondag 14 februari 2016 @ 22:16:27 #8
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_159922541
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:34 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hoezo ? Je had je rente ook gewoon destijds vast kunnen zetten op 4% voor, zeg, 10 jaar.
Had je alleen in die 10 jaar niet aan je geld mogen komen. Nu mag je het iedere dag opnemen en weglopen.
Ik heb ook nog wel wat spaarovereenkomsten lopen voor meerdere jaren, dat is mijn punt niet.
Door de banken worden je allemaal mooie opties voorgehouden als er b.v. geld vrijkomt, van 'zet nu je geld over naar ....., dan krijg je zoveel % rente.'
Wat heb ik er dan aan dat dat telkens maar minder wordt?
Want dat is tegenwoordig schering en inslag.
En ik ga al mijn geld niet vastzetten, je hebt af en toe grote uitgaven in het leven.
De laatste jaren krijg ik MAANDELIJKS wel een mailtje van of de Rabobank, de RegioBank of van AEGON over renteverlaging.
Jaren geleden had je het over 5 tot 6 % rente, en tegenwoordig over 0,5 en 0,6 % rente. :(
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_159922864
Is nog altijd meer dan bij ING.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 25 februari 2016 @ 16:22:22 #10
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_160205641
Het is weer eens hoog tijd voor een 'de rente gaat omlaag mailtje', is immers toch al weer 11 dagen geleden sinds de laatste.
Vandaag weer eentje van mijn vrienden van AEGON.

De rente op uw Aegon Spaarrekening gaat helaas omlaag.
Van 0,9 % naar 0,7 %
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_160223149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Het is weer eens hoog tijd voor een 'de rente gaat omlaag mailtje', is immers toch al weer 11 dagen geleden sinds de laatste.
Vandaag weer eentje van mijn vrienden van AEGON.

De rente op uw Aegon Spaarrekening gaat helaas omlaag.
Van 0,9 % naar 0,7 %
Behoorlijk lompe verlaging. SNS heeft me nog niks gestuurd, maar zal binnenkort ook wel weer komen. ;(
  maandag 25 april 2016 @ 21:18:21 #12
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_161712818
Vandaag weer eens een mailtje van mijn vrienden van EAGON. *O* *O* *O* *O* *O*
Per 28 april gaat de rente van 0,7% naar 0,5%. :|W
Dacht al, is vandaag precies 2 maanden geleden dat ik mijn laatste rente gaat omlaag mailtje ontving.
Waar blijft-ie nou?
Grappig hoe er altijd staat dat uw rente wijzigt, zet er maar gewoon 'daalt' neer jongens.
Je kan het geld ergens anders in gaan beleggen met een iets hogere rente, maar AEGON... als jullie de rentes daarbij ook weer omlaag doen na een maand (of 2 maanden), dan heeft dat toch weinig nut?

Misschien moet ik al mijn geld maar gaan opnemen, in dit tempo zijn de rentes aan het eind van dit jaar in de min, dan moeten wij rente betalen aan de banken!

'Uw rente is - 2%, gelieve de aan ons verschuldigde rente van uw spaargeld over te maken binnen 2 weken (of anders!!!)
Voor uw gemak raden wij een automatische incasso aan, zodat u er geen omkijk meer naar heeft en we naar believen van u kunnen stelen.

Met vriendelijke groet,

Eric Rutten
Directeur Aegon Maffia Bank }) '
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_161716277
Spaargeld hebben :')

Niet halverwege de maand slapeloze nachten hebben omdat je het waarschijnlijk financieel niet redt :')

Niet de woonkamer behangen met brieven van incassobureaus en gerechtsdeurwaarders :')

Uberhaupt een woonkamer hebben en niet al lang je huis zijn uitgezet :') x 999
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161716579
Ik zit nog op 0,9.

Ik vind het ook zuur dat vermogensbelasting wel gewoon gelijk blijft. Gaat niet echt lekker op die manier...
  dinsdag 12 juli 2016 @ 19:53:20 #15
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_163696222
Hij is er weer!!!
Het standaard de-rente-gaat-omlaag mailtje van AEGON!
Van 0,5 % gaan we naar 0,4%.
*O* *O* *O* *O* *O*

'Met vriendelijke groet,

Eric Rutten
Directeur Aegon Bank'
})
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 08:52:42 #16
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_166051710
Eindelijk!!!
Er is weer een mailtje over een renteverlaging van AEGON binnen gekomen, zal ook eens tijd worden Eric Rutten.
Van 0,4 % gaan we weer naar 0,3 %.
*O* *O* *O* *O* *O*
Nog twee van die mailtjes en dan mogen de klanten rente aan de banken gaan betalen, dat zal rond juli 2017 zijn in dit tempo.

p.s. Ook nog een jaarlijkse rekening van een NS-abonnement ontvangen, krijg die altijd rond oktober/november.
Die is uiteraard duurder geworden, nee, die prijs gaat niet omlaag!
Alleen spaarrentes gaan omlaag, je weet toch.
Is nu bijna 63,- euro, was een paar jaar geleden nog 55,- euro.
Maar daar tegenover staat wel dat er bij de NS NOOIT wat mis gaat, dat mag wel wat kosten natuurlijk. |:(

Graaien, graaien en nog eens graaien.
w/

Er is genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_166051784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 08:52 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Eindelijk!!!
Er is weer een mailtje over een renteverlaging van AEGON binnen gekomen, zal ook eens tijd worden Eric Rutten.
Van 0,4 % gaan we weer naar 0,3 %.
*O* *O* *O* *O* *O*
Nog twee van die mailtjes en dan mogen de klanten rente aan de banken gaan betalen, dat zal rond juli 2017 zijn in dit tempo.

p.s. Ook nog een jaarlijkse rekening van een NS-abonnement ontvangen, krijg die altijd rond oktober/november.
Die is uiteraard duurder geworden, nee, die prijs gaat niet omlaag!
Alleen spaarrentes gaan omlaag, je weet toch.
Is nu bijna 63,- euro, was een paar jaar geleden nog 55,- euro.
Maar daar tegenover staat wel dat er bij de NS NOOIT wat mis gaat, dat mag wel wat kosten natuurlijk. |:(

Graaien, graaien en nog eens graaien.
w/

Er is genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht!
het is de schuld van de Rabo he, niet sns.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 09:03:34 #18
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_166051799
Dit is het resultaat van het beleid van Super Mario Draghi, President van de Europeesche Centrale Bank. De huidige rente is 0% oftewel, gratis te lenen geld bij de centrale bank. Dit drukt de rente op spaar rekeningen omdat de bank ons geld minder snel nodig heeft. Daar staat ook tegenover dat ook rente op leningen erg laag staat, dus een hypotheek bijv is erg goedkoop tegenwoordig.
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:08:35 #19
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_166827729
Het maandelijkse mailtje is weer binnen!
AEGON verlaagt de rente van 0,25 % naar 0,05 %.
We zitten zo op het nulpunt, daarna zal er wel wat minder mail contact zijn met mijn AEGON-vrienden.
Ik ga die mailtjes nog missen.

'Met vriendelijke groet,

Eric Rutten
Directeur Aegon Bank'

Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_166828819
Gewoon old-school in de plaats van geld op de bank goud kopen en in een schatkist bewaren. ^O^
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 18:10:11 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_166828849
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Het maandelijkse mailtje is weer binnen!
AEGON verlaagt de rente van 0,25 % naar 0,05 %.
We zitten zo op het nulpunt, daarna zal er wel wat minder mail contact zijn met mijn AEGON-vrienden.
Ik ga die mailtjes nog missen.

'Met vriendelijke groet,

Eric Rutten
Directeur Aegon Bank'

[ afbeelding ]
Ja die kreeg ik ook, straks mag je geld gaan toegeven :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_166828926
Ik zit op 0,7. Ze sturen blijkbaar geen mailtjes meer aangezien hij in het voorjaar nog 0,9 was.
  dinsdag 22 november 2016 @ 18:57:57 #23
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_166830024
Niet al je miljoenen in Zwitserland onder hebben gebracht :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 22 november 2016 @ 19:38:31 #24
454417 serkot
Duizend bommen en granaten
pi_166831172
Je kan natuurlijk ook stoppen met zeuren en wat anders met je geld gaan doen.
Twee suggesties:
- Beleggen
- Uitgeven
pi_166831562
Wat doet die kerel van de vishengel in de OP :? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')