abonnement Unibet Coolblue
pi_159879125
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)


Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in le lijstje? Stuur houdjemond dan even een PM :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159879186
We hadden het over van alles, van loslatende pleisters tot etterende wonden.
Van hartziektes tot griep.... Eigenlijk alles wat het goed functioneren van onze lieve lijfjes dwars zit en uiteraard de mentale gevolgen hier van.
Eigenlijk alles wat ons dwars zit en bezig houdt.

Ik zet hier geen quotes neer uit het vorige topic omdat ik geen selectie kan en wil maken, alles is even belangrijk.
Wie op een bepaald onderwerp door wil gaan mag lekker zelf quoten. ;)

Oftewel: Hier gaan we gewoon weer verder.
pi_159880707
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:57 schreef vannelle het volgende:
We hadden het over van alles, van loslatende pleisters tot etterende wonden.
Van hartziektes tot griep.... Eigenlijk alles wat het goed functioneren van onze lieve lijfjes dwars zit en uiteraard de mentale gevolgen hier van.
Eigenlijk alles wat ons dwars zit en bezig houdt.

Ik zet hier geen quotes neer uit het vorige topic omdat ik geen selectie kan en wil maken, alles is even belangrijk.
Wie op een bepaald onderwerp door wil gaan mag lekker zelf quoten. ;)

Oftewel: Hier gaan we gewoon weer verder.
Bedankt voor de samenvatting, wat gaan jullie snél! :D

Beterschap voor diegenen die het nodig hebben :*
En een knuff voor iedereen die er behoefte aan heeft *;
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 11:15:36 #4
137949 Disana
pi_159881898
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jij bent nog lang niet klaar mevrouw O+ .
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wacht daar nog wel even een jaar of veertig mee :)
Oké, laten we afspreken dat we over 40 jaar nog samen in dit topic posten. Daarvoor blijft Fok! vast wel bestaan :D
pi_159882956
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:15 schreef Disana het volgende:

[..]


[..]

Oké, laten we afspreken dat we over 40 jaar nog samen in dit topic posten. Daarvoor blijft Fok! vast wel bestaan :D
Deal :D dan ben ik gewoon al 60 _O-
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:44:20 #6
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159883091
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:15 schreef Disana het volgende:

[..]

[..]

Oké, laten we afspreken dat we over 40 jaar nog samen in dit topic posten. Daarvoor blijft Fok! vast wel bestaan :D
Deal!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 12:46:16 #7
137949 Disana
pi_159883126
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Deal :D dan ben ik gewoon al 60 _O-
Ik loop dan al aardig tegen de honderd maar hey, we gaan het gewoon doen.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 14:36:14 #8
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159885259
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:15 schreef Disana het volgende:

[..]


[..]

Oké, laten we afspreken dat we over 40 jaar nog samen in dit topic posten. Daarvoor blijft Fok! vast wel bestaan :D
Ooh dan ben ik pas 66 *O* deal!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:22:58 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159887297
Ik ben dan 67, gezellig :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 17:27:09 #10
137949 Disana
pi_159888644
Dan krijgen we een speciaal plekje op Fok: het Krakkemikkige Seniorentopic.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 17:29:55 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159888691
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:27 schreef Disana het volgende:
Dan krijgen we een speciaal plekje op Fok: het Krakkemikkige Seniorentopic.
_O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:21:29 #12
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159889807
Uitslag van het UWV/ARBO binnen mbt mijn ziektewet-uitkering..
Ik ben officieel bedlegerig en daarom "niet benutbaar".. en bedankt ! :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159889952
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef houdjemond het volgende:
Uitslag van het UWV/ARBO binnen mbt mijn ziektewet-uitkering..
Ik ben officieel bedlegerig en daarom "niet benutbaar".. en bedankt ! :')
Lekker geformuleerd idd :')
Maar het geeft wel wat rust neem ik aan dat je je daar ff niet druk om hoeft te maken? :)
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:36:00 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159890117
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef houdjemond het volgende:
Uitslag van het UWV/ARBO binnen mbt mijn ziektewet-uitkering..
Ik ben officieel bedlegerig en daarom "niet benutbaar".. en bedankt ! :')
Leuke keus van woorden ja :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 13 februari 2016 @ 18:37:05 #15
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159890145
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lekker geformuleerd idd :')
Maar het geeft wel wat rust neem ik aan dat je je daar ff niet druk om hoeft te maken? :)
Ja dat wel, hoef pas over 3 maanden daar eens heen geloof ik.. maar echt :')
Ze hadden er net zo goed "useless as fuck" op kunnen zetten :').
Ah wel het betaald..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159891166
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef houdjemond het volgende:
Uitslag van het UWV/ARBO binnen mbt mijn ziektewet-uitkering..
Ik ben officieel bedlegerig en daarom "niet benutbaar".. en bedankt ! :')
:')____!
UWV :')
pi_159894946
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:21 schreef houdjemond het volgende:
Uitslag van het UWV/ARBO binnen mbt mijn ziektewet-uitkering..
Ik ben officieel bedlegerig en daarom "niet benutbaar".. en bedankt ! :')
Het geeft iig wat rust, ze staan idd niet bekend om hun gevoelige uitspraken. :+
De hele dag Fokken en weten dat je betaald wordt is toch mooi? :P

Ik had gisteravond wat raars trouwens.
Normaal heb ik alleen last van mijn linkerbeen maar gister ging mijn rechterbeen ook meedoen.
Kan gebeuren ook al is het apart maar het meest aparte vond ik dat ik er niet mee om kon gaan.
Blijkbaar ben ik "links" zo gewend dat ik het een plekje heb gegeven, het is normaal en hoort er bij zeg maar.
Dat heb ik met rechts absoluut niet, gister was de 1e keer en mag van mij ook wegblijven.
Ik besefte hierdoor dat ik gewoon aan de pijn gewend ben of zo, het hoort er gewoon bij.

Toen dat gebeurde was ik echt heel onzeker en wist even niet wat te doen behalve nog een oxy er in mikken.
Is de "bekende" pijn bij jullie ook echt onderdeel van je leven? Zijn jullie er aan gewend?
En komt dit verhaaltje wellicht bekend voor en zo ja, hoe gaan jullie er mee om?

Misschien is het wel angst dat de klachten zich uitbreiden (NEEE!!!) of iets anders....
Ben benieuwd wat jullie ervaring of mening is.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:43:55 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159895606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het geeft iig wat rust, ze staan idd niet bekend om hun gevoelige uitspraken. :+
De hele dag Fokken en weten dat je betaald wordt is toch mooi? :P

Ik had gisteravond wat raars trouwens.
Normaal heb ik alleen last van mijn linkerbeen maar gister ging mijn rechterbeen ook meedoen.
Kan gebeuren ook al is het apart maar het meest aparte vond ik dat ik er niet mee om kon gaan.
Blijkbaar ben ik "links" zo gewend dat ik het een plekje heb gegeven, het is normaal en hoort er bij zeg maar.
Dat heb ik met rechts absoluut niet, gister was de 1e keer en mag van mij ook wegblijven.
Ik besefte hierdoor dat ik gewoon aan de pijn gewend ben of zo, het hoort er gewoon bij.

Toen dat gebeurde was ik echt heel onzeker en wist even niet wat te doen behalve nog een oxy er in mikken.
Is de "bekende" pijn bij jullie ook echt onderdeel van je leven? Zijn jullie er aan gewend?
En komt dit verhaaltje wellicht bekend voor en zo ja, hoe gaan jullie er mee om?

Misschien is het wel angst dat de klachten zich uitbreiden (NEEE!!!) of iets anders....
Ben benieuwd wat jullie ervaring of mening is.
Kan er niet over mee praten omdat ik geen pijn heb maar lijkt me erg vervelend. sterkte ermee!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159897235
@Vannelle, ik kom er morgen even op terug! Ga nu slapen, de pijn is even niet te doen op het moment!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:50:27 #20
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159897402
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef caroro het volgende:
@Vannelle, ik kom er morgen even op terug! Ga nu slapen, de pijn is even niet te doen op het moment!
Sterkte! Hopelijk kan je een beetje slapen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159899670
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef caroro het volgende:
@Vannelle, ik kom er morgen even op terug! Ga nu slapen, de pijn is even niet te doen op het moment!
Slapen met pijn is moeilijk! Hoe doe je dat?
pi_159902061
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:44 schreef caroro het volgende:
@Vannelle, ik kom er morgen even op terug! Ga nu slapen, de pijn is even niet te doen op het moment!
Graag, ben er erg benieuwd naar. Was een first voor mij mij iig....
Als je dit leest hoop ik dat je ondanks je pijn goed geslapen hebt, ik ga nu ook een poging wagen.
pi_159902828
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Skeletor. het
volgende:


[..]

Slapen met pijn is moeilijk! Hoe doe je dat?
40mg oxycodon, 150mg lyrica,1000mg paracetamol en een glas witte wijn(eerder op de avond😉die wijn dus). En dan wachten tot ik indommel.

@Vannelle, ik heb mijn dagelijkse "normale"pijn, daar kan ik op mijn manier redelijk mee functioneren(op zo'n dag loop ik een rondje buiten met mini en hond, of spreek ik af met vriendinnen die ook kleine kinderen hebben. Zo'n dag staat voor mij eigenlijk in het teken van de kinderen een zo normaal mogelijke moeder te laten hebben. In de middag lig ik een uurtje plat, en dan heb ik best energie om s'avonds te koken.
Op een slechte dag, zorg ik dat de groten naar school zijn, zet ik de tv aan, en kon ik niet verder dan peuter aan eten en op het toilet helpen. In de middag word de hond door zoonlief uitgelaten en neemt hij zijn zusje mee even buiten spelen. En eten we s'avonds iets uit de vriezer, een boterham of via thuisbezorgd.

Daar tussenin zitten de "ok" dagen, dat betekend in de ochtend een boodschapje halen(wandelend) dan de hond op de hoek uitlaten, s'middags plat en s'avonds een maaltijd koken. Sowieso ga ik bijna elke dag om 20.45 douchen(anders koude voeten)en mijn bed in.
De gemiddelde week heeft 2 goede dagen, 3 OK dagen en 2 slechte dagen.
Ik weet eigenlijk niet of dit een antwoord op je vraag was :@ . Ik merk wel dat het verschuift, het aantal goede dagen word langzaam aan minder en vervangen door OK dagen, ik hoop dat als straks mijn neurostimulator gerepareerd is en ik aan revalidatie kan gaan beginnen dat ik dat nog kan terugdraaien! De angst dat ik op een dag(zoals veel andere pijnpatienten) niets meer kan zit in mijn achterhoofd zitten, maar ik heb mijn zinnen op de komende behandelingen gezet en op een positieve uitkomst daarvan.

[ Bericht 10% gewijzigd door caroro op 14-02-2016 08:55:36 ]
pi_159903213
Ik heb altijd alle pijn aan de rechterkant gehad. Sinds twee jaar heb ik een froozen schoulder links, waardoor ik niet goed op die linkerzijde kan liggen. En als je bijna de hele dag ligt, is dat erg lastig. Het 'wennen' aan die pijn heeft heel lang geduurd en lijkt ook veel heftiger dan de normale pijn. Maar tegelijk verlegd het de aandacht van de normale pijn, iets wat ik wel prettig vind. Hopelijk kun je dat zo ervaren vannelle.

De normale pijn ben ik soms zo zat dat ik met een mes of nagelvijl aan de buitenkant van bv mijn knie keihard in mijn vel poer. Ik heb dan pijn aan de buitenkant ipv binnenin. En als ik veel ontstekingen heb, lig ik op koelelementen. Minimaal een keer per dag. Heerlijke gratis verdoving.
pi_159903878
Zitten wel herkenbare dingen tussen moet ik zeggen, bedankt. :)

Uiteraard heb ik ook qua pijn verschillende dagen, de 1 is beter dan de andere.
Er zijn zelfs dagen dat ik niet eens oxy neem, stiekem vind ik het best wel troep én zo kan ik een "voorraadje" opbouwen.
Op een slechte dag neem ik er af en toe 3 of 4 terwijl ik er maar 2 mag omdat ik het anders niet trek.
Ik doe ook zo veel mogelijk zoals boodschappen doen, eten koken en zo maar dat heeft geheid gevolgen.
Maar ja, wat moet je dan? Niks? Lijkt me niet...
En heel soms lig ik gewoon de hele dag op bed, dan zie ik het gewoon niet zitten om er uit te gaan om in een stoel te gaan zitten.
Mezelf andere pijn bezorgen om de aandacht af te leiden heb ik nog nooit gedaan en, no offence, eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet zo gezond.
Vind de aanwezige pijn al voldoende.

Behalve dan dus eergister toen mijn lijf zélf met pijn op een andere plek kwam, réken maar dat ik afgeleid was!
Maar op die plek ben ik het dus niet gewend en ik kon het geen plekje geven, kon er veel slechter mee omgaan dan met de "normale" pijn.
Gister kwam het ook weer even terug maar was gelukkig ook zo weer weg.
Hopelijk is het iets tijdelijks, ik zal aardig radeloos worden als het standaard wordt.
  zondag 14 februari 2016 @ 12:10:43 #26
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159904905
Ten eerste fijne commerciële dag allemaal O+ .

Hoe bedoel je precies vannelle, of pijn bekend wordt en dat je het bijna gaat missen als het weg is? Ja.
Voor mijn operatie voelde ik de aanvallen aankomen ( wisten we op dat moment nog niet, maargoed ) pijn kwam bij mij in golven en begon altijd heel specifiek links onderin m'n rug.
Dan keek ik m'n mams aan, of ik zuchtte maar weer eens diep tegen mijn katten, "daar gaan we weer" net genoeg tijd voor een emmer/de wc/raampje open in de auto :D :@ , en *bloep*. Daarna hield ik voor uren/dagen helemaal niks binnen, nog geen drupje water of thee. En PIJN :( als ik daaraan denk kan ik wel weer janken.
Ik leefde dus, omdat we nog niet wisten wat het was, op elke kwartier een theelepeltje ORS/thee met veel suiker/lauw water/gezeefde opkikker-soepjes in de hoop dat er iets bleef hangen en zetpillen, want aspirine kwamen er nog sneller uit dan dat ik ze door kon slikken.

Na een paar dagen waardeloos in bed/op de bank ging het wel weer, at weer normaal, kon een week zijn,paar dagen, TOT die hele gemene bekende pijn weer kwam..

Het werd na mijn eerste ingreep, ERCP waarbij ze een stent hebben geplaatst omdat er zoveel troep zat dat ze nooit op de scans hadden gezien, een stuk minder.. maar als ik als IETS van een steekje of een pijntje voelde in m'n buik/rug raakte ik al helemaal in paniek..

Heb zo dus ongeveer 3-4 maanden doorgetrut, we hadden achteraf gezien veel eerder moeten aandringen op extra onderzoek.
Klinkt wel heel zielig als ik het zo terug lees.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zondag 14 februari 2016 @ 12:29:40 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159905313
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:10 schreef houdjemond het volgende:
Ten eerste fijne commerciële dag allemaal O+ .

Hoe bedoel je precies vannelle, of pijn bekend wordt en dat je het bijna gaat missen als het weg is? Ja.
Voor mijn operatie voelde ik de aanvallen aankomen ( wisten we op dat moment nog niet, maargoed ) pijn kwam bij mij in golven en begon altijd heel specifiek links onderin m'n rug.
Dan keek ik m'n mams aan, of ik zuchtte maar weer eens diep tegen mijn katten, "daar gaan we weer" net genoeg tijd voor een emmer/de wc/raampje open in de auto :D :@ , en *bloep*. Daarna hield ik voor uren/dagen helemaal niks binnen, nog geen drupje water of thee. En PIJN :( als ik daaraan denk kan ik wel weer janken.
Ik leefde dus, omdat we nog niet wisten wat het was, op elke kwartier een theelepeltje ORS/thee met veel suiker/lauw water/gezeefde opkikker-soepjes in de hoop dat er iets bleef hangen en zetpillen, want aspirine kwamen er nog sneller uit dan dat ik ze door kon slikken.

Na een paar dagen waardeloos in bed/op de bank ging het wel weer, at weer normaal, kon een week zijn,paar dagen, TOT die hele gemene bekende pijn weer kwam..

Het werd na mijn eerste ingreep, ERCP waarbij ze een stent hebben geplaatst omdat er zoveel troep zat dat ze nooit op de scans hadden gezien, een stuk minder.. maar als ik als IETS van een steekje of een pijntje voelde in m'n buik/rug raakte ik al helemaal in paniek..

Heb zo dus ongeveer 3-4 maanden doorgetrut, we hadden achteraf gezien veel eerder moeten aandringen op extra onderzoek.
Klinkt wel heel zielig als ik het zo terug lees.
Bah. Hoop dat je daar nu iig van af bent!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 14 februari 2016 @ 13:20:13 #28
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159906643
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Bah. Hoop dat je daar nu iig van af bent!
*Klopt af* nog geen aanval of pijn gehad (we vergeten die wond en alle complicaties even voor het gemak :D ) dus daar heb ik wel vertrouwen in, behalve het pancreatine blijven slikken kan ik als het goed is over een tijdje alles weer eten en drinken..

Oh, mijn tweede volle dag afkicken trouwens, beetje chagga maar so far so good w/
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † zondag 14 februari 2016 @ 14:04:14 #29
137949 Disana
pi_159908140
Ik slik sinds de zomer Tramadol omdat ik veel pijn heb van een slijmbeursontsteking in mijn heupen. Die pijn straalt helemaal uit, soms zit ie meer links, dan weer rechts. Ik ben ervoor bij een fysiotherapeut (lekker dure ziektekostenverzekering voor 40 sessies) en hoop oprecht dat ik er nog een keer vanaf kom.
  zondag 14 februari 2016 @ 14:05:31 #30
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159908177
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:20 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*Klopt af* nog geen aanval of pijn gehad (we vergeten die wond en alle complicaties even voor het gemak :D ) dus daar heb ik wel vertrouwen in, behalve het pancreatine blijven slikken kan ik als het goed is over een tijdje alles weer eten en drinken..

Oh, mijn tweede volle dag afkicken trouwens, beetje chagga maar so far so good w/
Gelukkig, heeft al die ellende die je nu hebt toch iets van zin gehad ;) gelukkig dat het afbouwen goed gaat!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 14 februari 2016 @ 14:05:44 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159908185
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:04 schreef Disana het volgende:
Ik slik sinds de zomer Tramadol omdat ik veel pijn heb van een slijmbeursontsteking in mijn heupen. Die pijn straalt helemaal uit, soms zit ie meer links, dan weer rechts. Ik ben ervoor bij een fysiotherapeut (lekker dure ziektekostenverzekering voor 40 sessies) en hoop oprecht dat ik er nog een keer vanaf kom.
Hoop het ook voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 14 februari 2016 @ 17:16:43 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159914308
Knuffel voor iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159916699
Oxybrein en ik hebben de vraag van Vannelle beetje raar beantwoord lees ik nu :? .
Andere pijn als de pijn waar ik aan gewend heb ik zelden, af en toe hoofdpijn of menstruatiepijn. Het gekke is wel dat een extra dosis van mijn reguliere medicatie daar niet tegen helpt. In zo'n geval neem ik een nurofen en meestal helpt dat dan wel.
Nu is mijn "normale" pijn vandaag 3x zo hevig als normaal, en daar ben ik doodmoe van. De kleinste aanraking doet me al sidderen :'( . Gisteravond gezellig proberen te doen bij vrienden en de avond op een normale stoel doorgebracht. Dat hoef ik dus ook niet meer te doen.
  zondag 14 februari 2016 @ 19:32:00 #34
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159917467
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:05 schreef caroro het volgende:
Oxybrein en ik hebben de vraag van Vannelle beetje raar beantwoord lees ik nu :? .
Andere pijn als de pijn waar ik aan gewend heb ik zelden, af en toe hoofdpijn of menstruatiepijn. Het gekke is wel dat een extra dosis van mijn reguliere medicatie daar niet tegen helpt. In zo'n geval neem ik een nurofen en meestal helpt dat dan wel.
Nu is mijn "normale" pijn vandaag 3x zo hevig als normaal, en daar ben ik doodmoe van. De kleinste aanraking doet me al sidderen :'( . Gisteravond gezellig proberen te doen bij vrienden en de avond op een normale stoel doorgebracht. Dat hoef ik dus ook niet meer te doen.
Dat wou ik net zeggen, als ik koppijn heb of pijn in m'n rug ( stomme ziekenhuisbedden bijvoorbeeld ) helpt Oxy echt geen moer :')

Balen dat je zoveel pijn hebt vandaag, komt dat puur door gisteren?

Ik en mijn afkickende oxy-hoofdje zijn chagrijnig als een malle... Bleh :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159917619
Pijn, pijn, pijn. Ik lig nu plat op de bank en hoop dat ik mag blijven liggen. Veel te veel gedaan. De pijn is herkenbaar als mijn pijn.

Andere, niet bekende pijn, heb ik niet vaak. Heel af en toe uitstraling naar linkerbeen ipv rechts. Dat vind ik dan vreemd, maar voel er niet echt iets anders bij.
pi_159917727
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:05 schreef caroro het volgende:
Oxybrein en ik hebben de vraag van Vannelle beetje raar beantwoord lees ik nu :? .
Andere pijn als de pijn waar ik aan gewend heb ik zelden, af en toe hoofdpijn of menstruatiepijn. Het gekke is wel dat een extra dosis van mijn reguliere medicatie daar niet tegen helpt. In zo'n geval neem ik een nurofen en meestal helpt dat dan wel.
Nu is mijn "normale" pijn vandaag 3x zo hevig als normaal, en daar ben ik doodmoe van. De kleinste aanraking doet me al sidderen :'( . Gisteravond gezellig proberen te doen bij vrienden en de avond op een normale stoel doorgebracht. Dat hoef ik dus ook niet meer te doen.
Je bent hard gestraft voor een gezellige avond. Beterschap. Ik hoop voor je dat de pijn morgen weer normaal is.
pi_159918051
Je moet eigenlijk wel weten wat die extra pijn is voordat je je druk maakt?
Maar ik heb een hekel aan artsen.

Knus voor allemaal. Hier ook een slechte dag. Niets van de voorgenomen dingen kunnen doen. En toch blijf ik voornemens maken. Steeds weer.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:50:10 #38
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159919672
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Adriane het volgende:
Pijn, pijn, pijn. Ik lig nu plat op de bank en hoop dat ik mag blijven liggen. Veel te veel gedaan. De pijn is herkenbaar als mijn pijn.

Andere, niet bekende pijn, heb ik niet vaak. Heel af en toe uitstraling naar linkerbeen ipv rechts. Dat vind ik dan vreemd, maar voel er niet echt iets anders bij.
Van mij mag je lekker blijven liggen hoor, of warm je bedje in :Y .

Iedereen heeft een off-day lijkt het wel, zou het toch door het weer komen? Ik weet dat het bij reuma en aanverwanten nare ziektes heel erg uitmaakt qua luchtvochtigheid etc.

Ik ga maar CSI kijken die al 5 heb gezien, verstand op 0 en iets minder chagga, zit gewoon af te tellen tot half 10 want dan mag ik mijn vijfje weer :') #kleinjunkje
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159919896
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]


Balen dat je zoveel pijn hebt vandaag, komt dat puur door gisteren?

Ik kan niet meer zo goed zitten, ik hang of lig eigenlijk meer, en deze vrienden hebben heel oncomfortabele stoelen waarop hangen onmogelijk is, en de jongens zaten te gamen op de bank. Eigenlijk moet ik dan gewoon zeggen van joh, kunnen we op de bank gaan zitten? Maar de eigenwijze wil me niet laten kennen kant van mezelf laat dat niet toe. En toen we thuiskwamen kon ik al niet zelf meer uit de auto komen, en nu heb ik heel de nacht en dag last gehad van mijn eigenwijzigheid. Dat doe ik dus ook niet meer.
  zondag 14 februari 2016 @ 21:02:54 #40
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159920142
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef caroro het volgende:

[..]

Ik kan niet meer zo goed zitten, ik hang of lig eigenlijk meer, en deze vrienden hebben heel oncomfortabele stoelen waarop hangen onmogelijk is, en de jongens zaten te gamen op de bank. Eigenlijk moet ik dan gewoon zeggen van joh, kunnen we op de bank gaan zitten? Maar de eigenwijze wil me niet laten kennen kant van mezelf laat dat niet toe. En toen we thuiskwamen kon ik al niet zelf meer uit de auto komen, en nu heb ik heel de nacht en dag last gehad van mijn eigenwijzigheid. Dat doe ik dus ook niet meer.
Eigenwijs tutje :(! Niemand die even zei van heuj sta eens op voor caroro? *schopt ze denkbeeldig alsnog van de bank*

Ik roep nu wel stoer maar ik herken je gevoel wel hoor, je wilt niet zeuren waar andere bij zijn en "zielig" gevonden worden en gewoon gezellig en normaal doen..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159920450
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Eigenwijs tutje :(! Niemand die even zei van heuj sta eens op voor caroro? *schopt ze denkbeeldig alsnog van de bank*

Ik roep nu wel stoer maar ik herken je gevoel wel hoor, je wilt niet zeuren waar andere bij zijn en "zielig" gevonden worden en gewoon gezellig en normaal doen..
Precies: gewoon doen, gewoon zijn. Zo gewoon kan niet eens. Soms.

Ik las vandaag: de keren dat je een chronisch zieke ziet, zien ze er vaak wel goed uit. Realiseer je dan dat je de chronisch zieke nooit ziet wanneer het niet goede gaat. Dan zijn ze niet op dat feestje of op die verjaardag, dan hangen ze thuis of liggen ze plat. Ik las dit in verband met hulp vragen. Zoiets als vragen om op de bank te mogen hangen ipv je in allerlei onmogelijke bochten wringen. Het lijkt zo kinderlijk eenvoudig dat hulp vragen, maar het is ook altijd weer een confrontatie met je chronisch ziekzijn.

Morgen allemaal een betere dag toegewenst.
  zondag 14 februari 2016 @ 21:21:36 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159920728
Het is best lang goed gegaan, helaas ben ik eergisteren in het ziekenhuis beland, ik kon niet meer op adem komen, pijn op mijn borstkas en hoeste op een gegeven moment bloed op en moest met de ambulance naar het ziekenhuis,.
Moest aan het zuurstof en infuus , mocht gelukkig de volgende dag weer naar huis maar ik voel mij nog steeds klote.
Vreemd genoeg heb ik dit keer ook veel last van de arteriele astrup, heel mijn pols is blauw en rood.

Maar ik moet waarschijnlijk gaan veranderen in medicatie, waar ik nu nog gewoon kon puffen wanneer ik de behoefte had moet ik nu preventieve medicatie gaan gebruiken, maar dat moet ik nog even met de arts overleggen hoe en wat.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159921144
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:12 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Precies: gewoon doen, gewoon zijn. Zo gewoon kan niet eens. Soms.

Ik las vandaag: de keren dat je een chronisch zieke ziet, zien ze er vaak wel goed uit. Realiseer je dan dat je de chronisch zieke nooit ziet wanneer het niet goede gaat. Dan zijn ze niet op dat feestje of op die verjaardag, dan hangen ze thuis of liggen ze plat. Ik las dit in verband met hulp vragen. Zoiets als vragen om op de bank te mogen hangen ipv je in allerlei onmogelijke bochten wringen. Het lijkt zo kinderlijk eenvoudig dat hulp vragen, maar het is ook altijd weer een confrontatie met je chronisch ziekzijn.

Morgen allemaal een betere dag toegewenst.
Nou dat hé! Zeggen ze tegen mij ook weleens; goh wat zie je er goed uit ondanks alles. Ik denk dat men zich kapot zou schrikken wanneer ik eruit zou zien op de manier zoals ik me voel. Weet je wel hoeveel make-up er doorheen gaat hier elk jaar ;). En dan, ik heb altijd belang gehecht aan een verzorgd uiterlijk. Net alsof je door pijn in ma flodder veranderd.
pi_159921968
Wat gebeurt hier allemaal?! Ik lees veel pijn, niet luisteren naar je lichaam, nog meer pijn en last dat eenieder er zelf van heeft.. :'(

Heel veel sterkte allemaal! Hier gaat het best goed! Vanochtend met hulp wezen douchen en de wond houdt zich netjes ^O^.

Vanmiddag wel braaf geluisterd en even heerlijk geslapen :z
  zondag 14 februari 2016 @ 23:16:14 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159924726
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:21 schreef snakelady het volgende:
Het is best lang goed gegaan, helaas ben ik eergisteren in het ziekenhuis beland, ik kon niet meer op adem komen, pijn op mijn borstkas en hoeste op een gegeven moment bloed op en moest met de ambulance naar het ziekenhuis,.
Moest aan het zuurstof en infuus , mocht gelukkig de volgende dag weer naar huis maar ik voel mij nog steeds klote.
Vreemd genoeg heb ik dit keer ook veel last van de arteriele astrup, heel mijn pols is blauw en rood.

Maar ik moet waarschijnlijk gaan veranderen in medicatie, waar ik nu nog gewoon kon puffen wanneer ik de behoefte had moet ik nu preventieve medicatie gaan gebruiken, maar dat moet ik nog even met de arts overleggen hoe en wat.
Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159926142
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dat wou ik net zeggen, als ik koppijn heb of pijn in m'n rug ( stomme ziekenhuisbedden bijvoorbeeld ) helpt Oxy echt geen moer :')

Balen dat je zoveel pijn hebt vandaag, komt dat puur door gisteren?

Ik en mijn afkickende oxy-hoofdje zijn chagrijnig als een malle... Bleh :(
Oh god, ik zie op tegen het afkicken...heb je het heel zwaar? Wat voel je precies?

Zolang mijn poot nog verrot is, mag ik oxy en het ziet ernaar uit dat de poot nog wel even verrot blijft :') . Maar daarna moet er het één en ander gedaan worden met zenuwpijn, want dat is ook niet zo leuk. De keuzes zijn pregabaline, gabapentine, bepaalde antidepressiva (amitriptilyne) of bepaalde antiepileptica.

Wie heeft er hier zenuwpijn, wat gebruikt je en wat zijn je ervaringen?
  maandag 15 februari 2016 @ 00:28:26 #47
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159926183
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:26 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Oh god, ik zie op tegen het afkicken...heb je het heel zwaar? Wat voel je precies?

Zolang mijn poot nog verrot is, mag ik oxy en het ziet ernaar uit dat de poot nog wel even verrot blijft :') . Maar daarna moet er het één en ander gedaan worden met zenuwpijn, want dat is ook niet zo leuk.
Zenuwpijn lijkt me helemaal vreselijk, heb je al een idee wat ze gaan doen daaraan?

Ik heb niks lichamelijks qua afkicken gelukkig, slaap prima, maar ben stik-chagrijnig, geïrriteerd, rusteloos, kan niks hebben, niks kan mijn concentratie vasthouden. Soort puberaal 2.0 :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159926243
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:28 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zenuwpijn lijkt me helemaal vreselijk, heb je al een idee wat ze gaan doen daaraan?

Ik heb niks lichamelijks qua afkicken gelukkig, slaap prima, maar ben stik-chagrijnig, geïrriteerd, rusteloos, kan niks hebben, niks kan mijn concentratie vasthouden. Soort puberaal 2.0 :')
Zie bewerkte post!

Puberteit 2.0 is misschien nog erger fysieke klachten! Ook voor je omgeving oO< . Hoe lang heb je oxy gebruikt en welke doseringen?
pi_159926269
En natuurlijk veel sterkte voor iedereen hier. Volgens mij heerst er een off-day vandaag.
  maandag 15 februari 2016 @ 00:41:40 #50
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159926466
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Zie bewerkte post!

Puberteit 2.0 is misschien nog erger fysieke klachten! Ook voor je omgeving oO< . Hoe lang heb je oxy gebruikt en welke doseringen?
Die gaan we morgen even Googlen!

Ja het is echt net niks, je zit jezelf in de weg, heel irritant en dan wordt je nog narriger, even doorbijten dus.

Bijna 8 maanden dagelijks geslikt.
Begon met 2x5mg maar toen gooide ik er bijna 6 tot 8 snelwerkende bij per dag van 5mg dus dat was het net niet..
Toen ik denk ongeveer een half jaar 2x10mg langwerkend met sowieso 2 snelwerkende van 10mg ernaast. Dus laten we zeggen een half jaar 40 mg per dag.

Nu dus binnen 3 weken terug naar de 2x5mg en probeer van de snelwerkende af te blijven, heb bijna geen pijn meer, dus dat gaat opzich wel goed :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159928167
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:26 schreef Skeletor. het volgende:

[..]


Wie heeft er hier zenuwpijn, wat gebruikt je en wat zijn je ervaringen?
Ik! Ik heb failled back surgery syndrome, en daardoor ernstige zenuwschade in mijn rug waardoor ik zowel links als rechts neuropathische zenuwpijn in mijn benen heb. Mijn linkerbeen/voet is het pijnlijkst. Ik heb links ook een zgn klapvoet.
Ik heb een neurostimulator die wanneer hij werkt zo'n 25% van de pijn verzacht. Helaas is deze kapot op het moment en wacht ik op de oproep van het EMC om hem te vervangen.
Ook slik ik 300mg Lyrica(pregabaline) elke dag, tot 60mg oxycodon met verlengde afgifte, en max 1500mg paracetamol. O en een maagbeschermertje :P.
Ik ben 100% arbeidsongeschikt verklaard in 2013. Ik heb een aardig dagritme ontwikkeld(staat een paar pagina's terug.
Nadat straks mijn neurostimulator vervangen is begin ik met een revalidatietraject omdat ik merk dat ik in bepaalde patronen blijf hangen, en ik wil leren om op de juiste manier te bewegen.
  maandag 15 februari 2016 @ 12:12:32 #52
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159932010
Whehehe, ik slaap nog in de huiskamer ( nu meer omdat lui ipv nog echt nodig ) hang lekker met mijn verse sinaasappelsap narrig te zijn.. prrrrr glazenwassers-lift voor m'n neus.. weet niet wie er erger schrok, ik of die kerel :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 15 februari 2016 @ 12:38:19 #53
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159932652
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:12 schreef houdjemond het volgende:
Whehehe, ik slaap nog in de huiskamer ( nu meer omdat lui ipv nog echt nodig ) hang lekker met mijn verse sinaasappelsap narrig te zijn.. prrrrr glazenwassers-lift voor m'n neus.. weet niet wie er erger schrok, ik of die kerel :')
_O- smaakte de sinaasappelsap?

:*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159932747
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:26 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Oh god, ik zie op tegen het afkicken...heb je het heel zwaar? Wat voel je precies?

Zolang mijn poot nog verrot is, mag ik oxy en het ziet ernaar uit dat de poot nog wel even verrot blijft :') . Maar daarna moet er het één en ander gedaan worden met zenuwpijn, want dat is ook niet zo leuk. De keuzes zijn pregabaline, gabapentine, bepaalde antidepressiva (amitriptilyne) of bepaalde antiepileptica.

Wie heeft er hier zenuwpijn, wat gebruikt je en wat zijn je ervaringen?
Ik heb zenuwpijn door beschadiging van de nervus peroneus. Gebruik geen pijnstillers maar moet soms wel even vloeken. Ik had klapvoeten maar dat is over gegaan na een paar maanden, als ik met een wandelstok loop is het redelijk te doen. 's Nachts is het voor mij het ergst dan heb ik last van voeten die voelen alsof ze in brand staan naast dus opeens felle stekende pijn die ook vrij snel weer weg is. Verder bij de fysiotherapie de stabiliteit in de voeten trainen want er kwamen wel problemen bij door overbelasting van andere spieren in voet/kuit/scheen.
  maandag 15 februari 2016 @ 13:17:27 #55
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159933657
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:38 schreef sararaats het volgende:

[..]

_O- smaakte de sinaasappelsap?

:*
Ja, dat dan weer wel.
Ben sowieso gek op sapjes maar moet beetje op mijn suiker-inname letten omdat ik nu een deel van mijn alvleesklier mis, heb dus sneller de kans om suikerziekte te ontwikkelen helaas, dan maar zelf persen ipv een pak.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 15 februari 2016 @ 13:31:36 #56
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159934076
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, dat dan weer wel.
Ben sowieso gek op sapjes maar moet beetje op mijn suiker-inname letten omdat ik nu een deel van mijn alvleesklier mis, heb dus sneller de kans om suikerziekte te ontwikkelen helaas, dan maar zelf persen ipv een pak.
Ik haal altijd verse van zo'n machine in een supermarkt. En dan maar 250 ml want krijg er gigantisch maagzuur van ;p maar soms is dat het waard want het is zo lekker!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159934546
:* voor jullie rotweekenden! Tijd voor mooi weer, wie weet helpt het wat.

Ik heb net mijn fotoshoot gehad en ooooh wat voel ik me nu móóói O+
Er zijn wel 100 foto's gemaakt, ben erg benieuwd welke ze uitkiezen. De fotograaf was helemaal enthousiast :D

Wie interesse heeft mag me dm-en voor wiewatwaar.
  maandag 15 februari 2016 @ 13:59:19 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159934987
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Poesopstokje het volgende:
:* voor jullie rotweekenden! Tijd voor mooi weer, wie weet helpt het wat.

Ik heb net mijn fotoshoot gehad en ooooh wat voel ik me nu móóói O+
Er zijn wel 100 foto's gemaakt, ben erg benieuwd welke ze uitkiezen. De fotograaf was helemaal enthousiast :D

Wie interesse heeft mag me dm-en voor wiewatwaar.
Tof!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159935406
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Die gaan we morgen even Googlen!

Ja het is echt net niks, je zit jezelf in de weg, heel irritant en dan wordt je nog narriger, even doorbijten dus.

Bijna 8 maanden dagelijks geslikt.
Begon met 2x5mg maar toen gooide ik er bijna 6 tot 8 snelwerkende bij per dag van 5mg dus dat was het net niet..
Toen ik denk ongeveer een half jaar 2x10mg langwerkend met sowieso 2 snelwerkende van 10mg ernaast. Dus laten we zeggen een half jaar 40 mg per dag.

Nu dus binnen 3 weken terug naar de 2x5mg en probeer van de snelwerkende af te blijven, heb bijna geen pijn meer, dus dat gaat opzich wel goed :@
Oei, die snelwerkende zijn lekker...goh zeg, lange periode redelijk wat, maar wel binnen de voorgeschreven hoeveelheid. Fijn dat de pijn bijna weg is! Of vang je het op met andere (lichtere) pijnstillers?
pi_159935467
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 03:39 schreef caroro het volgende:

[..]

Ik! Ik heb failled back surgery syndrome, en daardoor ernstige zenuwschade in mijn rug waardoor ik zowel links als rechts neuropathische zenuwpijn in mijn benen heb. Mijn linkerbeen/voet is het pijnlijkst. Ik heb links ook een zgn klapvoet.
Ik heb een neurostimulator die wanneer hij werkt zo'n 25% van de pijn verzacht. Helaas is deze kapot op het moment en wacht ik op de oproep van het EMC om hem te vervangen.
Ook slik ik 300mg Lyrica(pregabaline) elke dag, tot 60mg oxycodon met verlengde afgifte, en max 1500mg paracetamol. O en een maagbeschermertje :P.
Ik ben 100% arbeidsongeschikt verklaard in 2013. Ik heb een aardig dagritme ontwikkeld(staat een paar pagina's terug.
Nadat straks mijn neurostimulator vervangen is begin ik met een revalidatietraject omdat ik merk dat ik in bepaalde patronen blijf hangen, en ik wil leren om op de juiste manier te bewegen.
Allejezus, wat een verhaal! Wat een hoop medicijnen! Kun je nog wel wat met alle aandoeningen en pillen? Man, zo'n neurostimulator is ook niet zaligmakend...
pi_159935541
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb zenuwpijn door beschadiging van de nervus peroneus. Gebruik geen pijnstillers maar moet soms wel even vloeken. Ik had klapvoeten maar dat is over gegaan na een paar maanden, als ik met een wandelstok loop is het redelijk te doen. 's Nachts is het voor mij het ergst dan heb ik last van voeten die voelen alsof ze in brand staan naast dus opeens felle stekende pijn die ook vrij snel weer weg is. Verder bij de fysiotherapie de stabiliteit in de voeten trainen want er kwamen wel problemen bij door overbelasting van andere spieren in voet/kuit/scheen.
Waarom gebruik je geen pijnstillers? Je klachten lijken me hevig genoeg om het één en ander te rechtvaardigen.

Enneh, hoe is je peroneus beschadigd geraakt?
  maandag 15 februari 2016 @ 14:36:32 #62
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159935994
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, dat dan weer wel.
Ben sowieso gek op sapjes maar moet beetje op mijn suiker-inname letten omdat ik nu een deel van mijn alvleesklier mis, heb dus sneller de kans om suikerziekte te ontwikkelen helaas, dan maar zelf persen ipv een pak.
Versgeperst is veel lekkerder ja.

:* voor iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159936948
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Waarom gebruik je geen pijnstillers? Je klachten lijken me hevig genoeg om het één en ander te rechtvaardigen.

Enneh, hoe is je peroneus beschadigd geraakt?
Volgens de artsen hebben pijnstillers in mijn geval weinig nut, de pijn is ook niet constant erg heftig maar opeens. De beschadiging is ontstaan in het ziekenhuis maar wanneer is niet duidelijk, kan tijdens een langdurige operatie zijn geweest of tijdens een langdurige IC opname daarna of zelf ervoor al.
  maandag 15 februari 2016 @ 16:33:34 #64
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159938658
Vandaag 70 minuten volgehouden met sporten *O* normaal was ik na 40 minuten helemaal kapot. Teken dat mijn HB eindelijk eens weer een beetje normaal aan het worden is *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159938869
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:33 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag 70 minuten volgehouden met sporten *O* normaal was ik na 40 minuten helemaal kapot. Teken dat mijn HB eindelijk eens weer een beetje normaal aan het worden is *O*
Goed bezig! *O*
  maandag 15 februari 2016 @ 16:46:30 #66
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159938982
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goed bezig! *O*
Ja! Zal morgen eens vragen wat hij was aan het begin van de maand. Dan worden elke keer mijn waardes geprikt. Maar kan het ook wel merken, Heb nu genoeg aan 8/9 uur slaap, eerst was dat 12 uur en dan nog moe zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159939332
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja! Zal morgen eens vragen wat hij was aan het begin van de maand. Dan worden elke keer mijn waardes geprikt. Maar kan het ook wel merken, Heb nu genoeg aan 8/9 uur slaap, eerst was dat 12 uur en dan nog moe zijn.
Fijn voor je, houd deze stijgende lijn vast ^O^
  maandag 15 februari 2016 @ 17:00:04 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159939372
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Fijn voor je, houd deze stijgende lijn vast ^O^
Zal ik doen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159940396
F*ck, teveel gedaan vandaag :'(, overal last en pijn.. * weethetevennietmeer gestrekt gaat (met Oxyhoofd)
pi_159940414
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
F*ck, teveel gedaan vandaag :'(, overal last en pijn.. * weethetevennietmeer gestrekt gaat (met Oxyhoofd)
Joh, je bent net geopereerd gek :o
Kalm aan en beterschap!
pi_159940499
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
F*ck, teveel gedaan vandaag :'(, overal last en pijn.. * weethetevennietmeer gestrekt gaat (met Oxyhoofd)
Jee doe jij maar ff rustig aan dan! Je bent net geopereerd joh. Sterkte :*

LPFAN zo jij gaat lekker met sporten ^O^
Fijn ook dat het beter gaat met je hb en je minder slaap nodig hebt!

Houdjemond, zeker goed om daar dan op te letten ja! In vruchtensap zit echt heel veel suiker. Maar ook in andere dingen die je niet verwacht. Zelfs aan vleeswaren wordt suiker toegevoegd :o

Wespensteek en caroro jeetje wat een verhalen zeg! :*
  maandag 15 februari 2016 @ 17:50:35 #72
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159940667
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
F*ck, teveel gedaan vandaag :'(, overal last en pijn.. * weethetevennietmeer gestrekt gaat (met Oxyhoofd)
Doe dat dan ook niet gekkie!

Ik ben nu helemaal narrig door afbouwen en ; K&W / Hoge jaarafrekening

Boos boos boos dus lees vanavond even rustig terug.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159940895
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:33 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag 70 minuten volgehouden met sporten *O* normaal was ik na 40 minuten helemaal kapot. Teken dat mijn HB eindelijk eens weer een beetje normaal aan het worden is *O*
wat goed van je!!
pi_159941135
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet gekkie!

Ik ben nu helemaal narrig door afbouwen en ; K&W / Hoge jaarafrekening

Boos boos boos dus lees vanavond even rustig terug.
Oh dat is balen.. Ze hebben je maandbedrag te laag ingeschat :{
Ook voor jou; kalm aan en sterkte met afbouwen/afkicken!

(Ik ga vrijdag naar de huisarts voor m'n eigen afkickverschijnsels, niet te vergelijken, maar leuk is anders!)
pi_159941609
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens de artsen hebben pijnstillers in mijn geval weinig nut, de pijn is ook niet constant erg heftig maar opeens. De beschadiging is ontstaan in het ziekenhuis maar wanneer is niet duidelijk, kan tijdens een langdurige operatie zijn geweest of tijdens een langdurige IC opname daarna of zelf ervoor al.
:o ! Je bent dus ernstig ziek geweest...wat had je, als ik vragen mag?
  maandag 15 februari 2016 @ 18:39:16 #76
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159941961
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet gekkie!

Ik ben nu helemaal narrig door afbouwen en ; K&W / Hoge jaarafrekening

Boos boos boos dus lees vanavond even rustig terug.
Klote! Logisch dat je boos bent nu! Hopelijk vind je waardoor het zo hoog is uitgevallen
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159942166
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:26 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

:o ! Je bent dus ernstig ziek geweest...wat had je, als ik vragen mag?
Ik heb Cystic Fibrosis en heb een paar jaar geleden een longtransplantatie ondergaan.
pi_159942688
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb Cystic Fibrosis en heb een paar jaar geleden een longtransplantatie ondergaan.
slik je veel medicijnen, en hoe lang gaan de nwe longen mee?
pi_159942745
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:04 schreef computergirl het volgende:

[..]

slik je veel medicijnen, en hoe lang gaan de nwe longen mee?
Ja ik slik veel medicijnen en hoe lang ze meegaan weet ik niet. Er bestaan wel gemiddeldes qua overleven na de transplantatie maar daar kun je je niet aan vasthouden als voorspellende waarde.

https://www.umcg.nl/NL/Zo(...)Paginas/default.aspx
pi_159942821
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja ik slik veel medicijnen en hoe lang ze meegaan weet ik niet. Er bestaan wel gemiddeldes qua overleven na de transplantatie maar daar kun je je niet aan vasthouden als voorspellende waarde.

https://www.umcg.nl/NL/Zo(...)Paginas/default.aspx
gaat CF ook bij deze longen een rol spelen, of ben je daar nu van 'genezen' :@
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 19:22:01 #81
137949 Disana
pi_159943265
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb Cystic Fibrosis en heb een paar jaar geleden een longtransplantatie ondergaan.
Dat is niet mis. Een longtransplantatie lijkt me enorm ingrijpend. Ik begrijp dat je af en toe heftige pijn hebt, maar functioneren de longen verder goed?
pi_159943518
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is niet mis. Een longtransplantatie lijkt me enorm ingrijpend. Ik begrijp dat je af en toe heftige pijn hebt, maar functioneren de longen verder goed?
Ik heb nog nooit zulke goede longen gehad, ik weet niet wat me overkomt in dat opzicht. Probleem is dat ze maar net op tijd beschikbaar waren en de rest van mijn lichaam her en der wat schade heeft opgelopen. Daarnaast heeft CF nog invloed op andere organen die het allemaal nog redelijk doen maar ook niet geheel zonder problemen, de medicijnen tegen afstoting hakken er ook in. Gezien de omstandigheden ben ik echter dolblij met de transplantatie en zie ik het als luxe problemen.
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 19:34:38 #83
137949 Disana
pi_159943729
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zulke goede longen gehad, ik weet niet wat me overkomt in dat opzicht. Probleem is dat ze maar net op tijd beschikbaar waren en de rest van mijn lichaam her en der wat schade heeft opgelopen. Daarnaast heeft CF nog invloed op andere organen die het allemaal nog redelijk doen maar ook niet geheel zonder problemen, de medicijnen tegen afstoting hakken er ook in. Gezien de omstandigheden ben ik echter dolblij met de transplantatie en zie ik het als luxe problemen.
Dat klinkt allemaal erg ingrijpend. Ik wist niet dat CF ook invloed heeft op andere organen, ik dacht dat het tot de longen beperkt bleef. Hoe is het met je mobiliteit, is die een beetje acceptabel met deze nieuwe longen? Wel balen dat je door de ingreep schade hebt opgelopen.
  maandag 15 februari 2016 @ 19:35:28 #84
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159943768
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zulke goede longen gehad, ik weet niet wat me overkomt in dat opzicht. Probleem is dat ze maar net op tijd beschikbaar waren en de rest van mijn lichaam her en der wat schade heeft opgelopen. Daarnaast heeft CF nog invloed op andere organen die het allemaal nog redelijk doen maar ook niet geheel zonder problemen, de medicijnen tegen afstoting hakken er ook in. Gezien de omstandigheden ben ik echter dolblij met de transplantatie en zie ik het als luxe probleem
Geloof ik ja dat dat er allemaal inhakt. Ik sta binnenkort op de wachtlijst voor een nieuwe nier. Hoeveel medicijnen slik je nu?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159943899
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal erg ingrijpend. Ik wist niet dat CF ook invloed heeft op andere organen, ik dacht dat het tot de longen beperkt bleef. Hoe is het met je mobiliteit, is die een beetje acceptabel met deze nieuwe longen? Wel balen dat je door de ingreep schade hebt opgelopen.
De mobiliteit wordt beperkt door de beschadigde zenuwen in de voeten al kan ik best grote stukken lopen. Hardlopen is bijv. gevaarlijk omdat ik weinig controle heb en makkelijk kan vallen. Autorijden kan ook wel maar ook max. 2 uur dan gaat het pijn doen. Ik ben nog steeds bezig dat te proberen te verbeteren maar zenuwen zouden na een jaar niet veel verder meer herstellen.
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 19:41:55 #86
137949 Disana
pi_159944033
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De mobiliteit wordt beperkt door de beschadigde zenuwen in de voeten al kan ik best grote stukken lopen. Hardlopen is bijv. gevaarlijk omdat ik weinig controle heb en makkelijk kan vallen. Autorijden kan ook wel maar ook max. 2 uur dan gaat het pijn doen. Ik ben nog steeds bezig dat te proberen te verbeteren maar zenuwen zouden na een jaar niet veel verder meer herstellen.
Dat klopt, dat heb ik ook in mijn benen ervaren na een grote buikoperatie: op een gegeven moment zit er geen verbetering meer in. Ik neem aan dat je gerevalideerd hebt, hebben ze er daar ook iets over gezegd? Wat ik me eigenlijk afvroeg is of je uithoudingsvermogen verbeterd is met deze longen, maar dat zal toch hopelijk wel.
pi_159944106
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geloof ik ja dat dat er allemaal inhakt. Ik sta binnenkort op de wachtlijst voor een nieuwe nier. Hoeveel medicijnen slik je nu?
Best veel maar aan de andere kant wat is veel. Anti-afstoting (2 soorten), maagzuurremmer, prednison, antibiotica, vitamine pillen (door verstoorde spijsvertering). Ik ben wel wat gewend qua medicijnen door de CF. Verder doen de alvleesklier, lever en nieren het nog net goed genoeg.
  maandag 15 februari 2016 @ 19:44:23 #88
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159944136
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Best veel maar aan de andere kant wat is veel. Anti-afstoting (2 soorten), maagzuurremmer, prednison, antibiotica, vitamine pillen (door verstoorde spijsvertering). Ik ben wel wat gewend qua medicijnen door de CF. Verder doen de alvleesklier, lever en nieren het nog net goed genoeg.
Oh dat valt op zich nog wel mee idd. Ik hoop iig voor je dat je je longen nog lang kunt houden!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159944780
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:44 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh dat valt op zich nog wel mee idd. Ik hoop iig voor je dat je je longen nog lang kunt houden!
Het ziet er allemaal goed uit, de kans bestaat dat ik de pensioengerechtigde leeftijd ga halen wat best een vreemde gedachte is.
pi_159944812
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het ziet er allemaal goed uit, de kans bestaat dat ik de pensioengerechtigde leeftijd ga halen wat best een vreemde gedachte is.
Als het zover is is die leeftijd al opgehoogd naar 80 ^O^
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 20:04:53 #91
137949 Disana
pi_159944832
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het ziet er allemaal goed uit, de kans bestaat dat ik de pensioengerechtigde leeftijd ga halen wat best een vreemde gedachte is.
Heb je mijn vragen nog gelezen, of heb je daar geen antwoord op.
pi_159944881
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb je mijn vragen nog gelezen, of heb je daar geen antwoord op.
ik heb ze nog niet gezien, kom zo met antwoorden na ze te lezen.
pi_159945084
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klopt, dat heb ik ook in mijn benen ervaren na een grote buikoperatie: op een gegeven moment zit er geen verbetering meer in. Ik neem aan dat je gerevalideerd hebt, hebben ze er daar ook iets over gezegd? Wat ik me eigenlijk afvroeg is of je uithoudingsvermogen verbeterd is met deze longen, maar dat zal toch hopelijk wel.
De revalidatie loopt eigenlijk nog steeds. Het was een heel traject.

Mijn longen zijn nu waarschijnlijk beter dan van veel gezonde mensen, mijn donor had duidelijk geen longproblemen. Het was heel vreemd om ineens niet meer te hijgen nadat ik een trap op was gelopen en daar moest ik aan wennen. Ook niezen blijkt pijn te doen en ik heb ook ontdekt hoe schoon sputum eruit ziet, vroeger zaten er altijd ontstekingen.

Het is een vreemde gewaarwording om ineens gezonde longen te hebben en het kost dus ook vreemd genoeg moeite om dingen die je hebt aangeleerd weer af te leren. Qua conditie kost het herstel erg veel tijd maar dat kwam met name doordat de conditie voor de opname dus minimaal was en na maanden IC nog slechter. Eigenlijk heb je dan geen spieren meer.
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 20:17:22 #94
137949 Disana
pi_159945293
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De revalidatie loopt eigenlijk nog steeds. Het was een heel traject.

Mijn longen zijn nu waarschijnlijk beter dan van veel gezonde mensen, mijn donor had duidelijk geen longproblemen. Het was heel vreemd om ineens niet meer te hijgen nadat ik een trap op was gelopen en daar moest ik aan wennen. Ook niezen blijkt pijn te doen en ik heb ook ontdekt hoe schoon sputum eruit ziet, vroeger zaten er altijd ontstekingen.

Het is een vreemde gewaarwording om ineens gezonde longen te hebben en het kost dus ook vreemd genoeg moeite om dingen die je hebt aangeleerd weer af te leren. Qua conditie kost het herstel erg veel tijd maar dat kwam met name doordat de conditie voor de opname dus minimaal was en na maanden IC nog slechter. Eigenlijk heb je dan geen spieren meer.
Sjonge, wat zul jij blij zijn dat je van de IC af bent. En ik kan me een klein beetje voorstellen hoe raar het moet zijn om ineens veel meer te kunnen, want je bent natuurlijk gewend aan beperkingen en aan heel voorzichtig met jezelf zijn. Ik vind het fijn voor je dat je er zo op vooruit bent gegaan, want CF lijkt me beslist geen pretje.
pi_159945388
Ik had je verhaal ooit al eens gelezen Wespensteek, maar het blijft ontzettend heftig. Ik hoop toch dat je er een jaar of 90 mee kunt worden. Maar goed, dat hoop ik voor eenieder hier.
pi_159945522
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Sjonge, wat zul jij blij zijn dat je van de IC af bent. En ik kan me een klein beetje voorstellen hoe raar het moet zijn om ineens veel meer te kunnen, want je bent natuurlijk gewend aan beperkingen en aan heel voorzichtig met jezelf zijn. Ik vind het fijn voor je dat je er zo op vooruit bent gegaan, want CF lijkt me beslist geen pretje.
Zo voorzichtig was ik niet met mezelf maar op een bepaald moment kon het niet meer. Ook met slecht longen kon ik best veel doen, tot het dus echt fout ging.
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2016 @ 20:26:26 #97
137949 Disana
pi_159945557
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zo voorzichtig was ik niet met mezelf maar op een bepaald moment kon het niet meer. Ook met slecht longen kon ik best veel doen, tot het dus echt fout ging.
Oké, maar toch lijkt het me een hele ontdekkingsreis met nieuwe longen. Ik hoop dat je er heel oud mee wordt.
  maandag 15 februari 2016 @ 20:34:46 #98
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159945907
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het ziet er allemaal goed uit, de kans bestaat dat ik de pensioengerechtigde leeftijd ga halen wat best een vreemde gedachte is.
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159947247
FHF / Ik geef een Cardio Stepper weg

Kan ik iemand hier blij maken wellicht?
  maandag 15 februari 2016 @ 21:31:50 #100
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159948313
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:03 schreef Toto69 het volgende:
FHF / Ik geef een Cardio Stepper weg

Kan ik iemand hier blij maken wellicht?
Helaas te ver weg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159948335
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Helaas te ver weg.
Ahh ;(
pi_159954337
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb Cystic Fibrosis en heb een paar jaar geleden een longtransplantatie ondergaan.
:o ernstig is een understatement bij deze! Dan zal zo'n rebelse peroneus in het niet vallen bij de CF...

Hoe gaat het nu met je?
pi_159956519
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159956842
Fripsel, vang gewoon wat urine op en breng even langs de huisarts, dan heb je vandaag nog uitsluitsel!

Jeetje Wespensteek, jouw verhaal is ook heftig! Ik hoop dat je nog decennia meegaat in ieder geval!

We zijn een mooie verzameling in dit topic, ik vind het echt een aanwinst hier op FOK! Al heel wat geleerd over andere aandoeningen en hoe we met zn allen toch altijd weer het maximale uit de dag en onszelf halen.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 08:52:21 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159957216
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 07:13 schreef Fripsel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel ff naar de huisarts gaan!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:09:16 #106
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159959270
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 07:13 schreef Fripsel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hops *gooit plaspotje naar Frips* gewoon even inleveren meis, better safe than sorry!
Ik ben een keer doorgesukkeld met een blaasontstekingkje en dat werd een nierbekkenontsteking en dat wil je niet..
Doet plassen ook zeer of dat niet?

Het hoeft ook niks te zijn natuurlijk, maar dan weet je dat en heb je weer een beetje rust in je hoofd, win-win situatie

:*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:13:08 #107
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159959374
Heb trouwens niks te zeuren vandaag :D, ja, dat ik niet op nosleep van reddit moet lezen 's nachts maar dat is een heel ander verhaal :').

Ben nu redelijk stabiel op die 2x5mg, heb alleen gisteren de kattenbak geleegd, vuilniszak naar balkon gesleep en even dat kamertje gestofzuigd (stofgezogen?) en toen had ik toch nog even een snelwerkende oxy nodig, want was toch nog iets te enthousiast denk ik..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159959924
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hops *gooit plaspotje naar Frips* gewoon even inleveren meis, better safe than sorry!
Ik ben een keer doorgesukkeld met een blaasontstekingkje en dat werd een nierbekkenontsteking en dat wil je niet..
Doet plassen ook zeer of dat niet?

Het hoeft ook niks te zijn natuurlijk, maar dan weet je dat en heb je weer een beetje rust in je hoofd, win-win situatie

:*
Nee verder geen last met plassen, of blaaspijp ofzo. Maar wat dat betreft heb ik sowieso altijd al wel een stenen blaas gehad :X

Ik wil gewoon echt niet weer naar de dokter. Ik kan het niet uitleggen want ik snap ook wel dat het niet echt normaal is om echt flink bloed in je plas te hebben :/
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:39:59 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159960126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee verder geen last met plassen, of blaaspijp ofzo. Maar wat dat betreft heb ik sowieso altijd al wel een stenen blaas gehad :X

Ik wil gewoon echt niet weer naar de dokter. Ik kan het niet uitleggen want ik snap ook wel dat het niet echt normaal is om echt flink bloed in je plas te hebben :/
Ik snap wat je bedoelt maar ga asjeblieft wel heen. Kan zoveel dingen zijn. Moet je ongesteld worden binnenkort toevallig? Ik heb soms ook bloed in mijn urine voor het doorbreekt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159960332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar ga asjeblieft wel heen. Kan zoveel dingen zijn. Moet je ongesteld worden binnenkort toevallig? Ik heb soms ook bloed in mijn urine voor het doorbreekt.
Ben sinds 5 maanden aan de prikpil. 2 keer normaal ongesteld geweest daarna niks meer. Ook geen doorbraakbloedinkje ofzo.

Maar dan zou ik toch iets moeten voelen in m'n buik. Maar ik voel niks.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 11:46:03 ]
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:46:01 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159960367
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ben sinds 5 maanden aan de prikpil. 2 keer normaal ongesteld geweest daarna niks meer. Ook geen doorbraakbloedinkje ofzo.
Oke dan kan het dat niet zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159960380
|:( |:( |:(
pi_159960783
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 00:21 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

:o ernstig is een understatement bij deze! Dan zal zo'n rebelse peroneus in het niet vallen bij de CF...

Hoe gaat het nu met je?
Het gaat erg goed en bij mij is alles eigenlijk winst. Ik heb weer nieuwe dingen geleerd en ook veel oude dingen afgeleerd. Het belangrijkste bij ziek zijn is volgens mij dat je moet leren ermee om te gaan dat geldt voor achteruitgang maar blijkbaar ook bij grote vooruitgang.
pi_159961156
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef Fripsel het volgende:
|:( |:( |:(
Gewoon gaan :Y Potje urine inleveren en ze kunnen zo een blaasontsteking of zwangerschap uitsluiten.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:58:57 #115
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159962342
Lol volgende week komen ze de hele week filmen bij dialyse voor een promotiefilmpje, wordt gezellig dus :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159962404
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:58 schreef LPFAN het volgende:
Lol volgende week komen ze de hele week filmen bij dialyse voor een promotiefilmpje, wordt gezellig dus :P
doe maar je mooiste pakje aan dan :+
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:01:55 #117
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159962411
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

doe maar je mooiste pakje aan dan :+
Haha ja idd :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159962545
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:58 schreef LPFAN het volgende:
Lol volgende week komen ze de hele week filmen bij dialyse voor een promotiefilmpje, wordt gezellig dus :P
Spannend :o
Wat voor filmpje wordt het? Voor op de tv of zo?
pi_159962558
Heuh en zo random als het er was is het weer weg. :@
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:10:00 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159962587
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Spannend :o
Wat voor filmpje wordt het? Voor op de tv of zo?
Ik heb geen flauw idee, heb alleen gehoord dat ze komen filmen. Krijgen donderdag wel een brief erover dus hoop dat het daar instaat. Ze gaan iig een patient volgen, en die komt tegenover mij te liggen dus kan alles wel goed volgen dan :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 16 februari 2016 @ 13:10:20 #121
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159962593
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 13:08 schreef Fripsel het volgende:
Heuh en zo random als het er was is het weer weg. :@
Gelukkig maar! Hopelijk blijft het ook weg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159964204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:57 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het gaat erg goed en bij mij is alles eigenlijk winst. Ik heb weer nieuwe dingen geleerd en ook veel oude dingen afgeleerd. Het belangrijkste bij ziek zijn is volgens mij dat je moet leren ermee om te gaan dat geldt voor achteruitgang maar blijkbaar ook bij grote vooruitgang.
^O^ Goed om te horen! Als je maar foute dingen hebt afgeleerd, goede moet je erin laten :D .

Rare paradoxale reactie, hè, dat je ook met vooruitgang moet leren dealen! Men denkt dan: het komt goed, maar de patiënt moet sons wennen aan de nieuwe situatie. Ook aan positieve veranderingen.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:43:07 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159976821
Hmm van mij mag het wel weer warmer worden trouwens krijg al meer last van mijn been op het moment. Paar jaar geleden spier enorm verrekt en sindsdien nooit meer de oude geworden. Het is niet echt pijn en ook geen kramp maar voelt niet fijn. Zak er ook de hele tijd door heen als ik loop. Is echt erger als het koud is buiten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159976896
Blehhh nog steeds zware griep.
Gisteren bij de reumatoloog en mijn reuma is ernstig actief :r
Dus nu over op een ander bio logical..
En ik ben een zeehondje ;(
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:45:48 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159976923
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:45 schreef Laysa het volgende:
Blehhh nog steeds zware griep.
Gisteren bij de reumatoloog en mijn reuma is ernstig actief :r
Dus nu over op een ander bio logical..
En ik ben een zeehondje ;(
Beterschap! Balen van je reuma ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159976977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:45 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Beterschap! Balen van je reuma ;(
Thanx...
Ja was 9 weken geleden overgegaan op een ander middel en dat heeft me weer helemaal terug bij af gezet...
Gelukkig ben ik nu van de tnf remmers af...Na 2,5 jaar uitproberen konden we mooi concluderen dat het dat niet is
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:48:04 #127
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159976992
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:47 schreef Laysa het volgende:

[..]

Thanx...
Ja was 9 weken geleden overgegaan op een ander middel en dat heeft me weer helemaal terug bij af gezet...
Gelukkig ben ik nu van de tnf remmers af...Na 2,5 jaar uitproberen konden we mooi concluderen dat het dat niet is
Lekker dan van dat middel...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159977081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lekker dan van dat middel...
Nou ja, bij de grootste groep patiënten werkt het...Maar ik zit met veel dingen in de groep van : ooooooooooooooooohhhhhh dat komt bijna nooit voor.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:51:47 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159977123
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:50 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nou ja, bij de grootste groep patiënten werkt het...Maar ik zit met veel dingen in de groep van : ooooooooooooooooohhhhhh dat komt bijna nooit voor.
hmmm ok
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159977183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

hmmm ok
Ik heb in die 3 jaar wel 3 verschillende tnf remmers gehad...dus niet bij een middel blijven hangen.
Maar je moet klaarblijkbaar een rijtje afmaken voordat je wat anders kan krijgen en dat is gewoon klote
pi_159977276
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb in die 3 jaar wel 3 verschillende tnf remmers gehad...dus niet bij een middel blijven hangen.
Maar je moet klaarblijkbaar een rijtje afmaken voordat je wat anders kan krijgen en dat is gewoon klote
Ik zit ook in het biological circuit, remicade gehad waar antistoffen tegen aangemaakt dus nu willen ze me op humira, voordat ik met entyvio mag beginnen.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_159977294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:55 schreef 010P het volgende:

[..]

Ik zit ook in het biological circuit, remicade gehad waar antistoffen tegen aangemaakt dus nu willen ze me op humira, voordat ik met entyvio mag beginnen.
Voor reuma of voor Chrohn?
pi_159977315
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:55 schreef Laysa het volgende:

[..]

Voor reuma of voor Chrohn?
Crohn :Y
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_159977317
Tis echt kut die richtlijnen...Want je moet 3 tot 6 maanden iets uitproberen
pi_159977354
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:56 schreef 010P het volgende:

[..]

Crohn :Y
Ja ik dacht dat al vanwege de remicade...LIjkt me ook totaal geen feest... En het nadeel van al die bio logicals is dat je weerstand naar zijn grootje is
pi_159977402
Overigens was mijn ervaring met Humira dat je die best een anderhalf uur uit de koelkast op temp mag laten komen voordat je die zet...Ik vond het nl erg pijnlijk als deze nog te koud was
pi_159977423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja ik dacht dat al vanwege de remicade...LIjkt me ook totaal geen feest... En het nadeel van al die bio logicals is dat je weerstand naar zijn grootje is
Ja elk koudje vat ik wel inderdaad, gelukkig geen heftige infecties tot op heden, nu 15 weken medicijn vrij.
Ben bang om met een nieuwe te starten aangezien ik denk dat ik juist van de remicade nu met tendomyogene klachten loop..

quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:58 schreef Laysa het volgende:
Overigens was mijn ervaring met Humira dat je die best een anderhalf uur uit de koelkast op temp mag laten komen voordat je die zet...Ik vond het nl erg pijnlijk als deze nog te koud was
Lees ik meer over inderdaad.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  dinsdag 16 februari 2016 @ 22:05:34 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159977716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb in die 3 jaar wel 3 verschillende tnf remmers gehad...dus niet bij een middel blijven hangen.
Maar je moet klaarblijkbaar een rijtje afmaken voordat je wat anders kan krijgen en dat is gewoon klote
Kan ik me voorstellen ja
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159986335
Ik ben een beetje boos op mijn vaste huisarts maar ook op mezelf.

Net naar de dokter geweest vanwege het bloeden. Verpleegkundige assistent had ik een afspraak mee. Verhaal gedaan gezegd dat ik gewoon echt niet wist wat het was, dat ik van alles kon bedenken, maar niks uit kon sluiten. Ook van m'n prikpil. Was ze vet verbaasd dat ik aan de prikpil was.

Ik uitleggen dat ik eigenlijk liever een spiraaltje wilde. Maar dat mijn vaste huisarts die niet wilde plaatsen en dat ik dan speciaal naar de gynaecoloog moest daarvoor. En dat ze had gezegd dat het pijn zou doen omdat ik nog nooit een kind gehad had.

Ik op die tafel. Schuift ze die eendenbek naar binnen. Het enige wat ik dacht was "is dit het?!?!?!?!". En na 1 minuut zegt ze "je bent ongesteld".

Omg ik heb me nog nooit zo geschaamd. Mijn huisarts zei dat als ik de eerste 3 maanden geen gekke bloedingen had ik dat ook niet meer hoefde te verwachten. Ik heb nog nooit van m'n leven een menstruatie zonder pijn gehad. Maar ze zei "als je liever dat spiraaltje wil ga ik dat voor je regelen want er zijn twee huisartsen in de praktijk die ze WEL zetten. Toen was ik boos.

Maar wat ik ook zo moeilijk vind. Er horen zoveel symptomen bij m'n fibromyalgie dat ik bij zoiets als nu het ook gewoon niet meer weet of ik iets gemist heb. Ik voel me er rot om. En ik schaam me. En ik wil een andere huisarts.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 11:02:03 ]
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:08:19 #140
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159986475
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben een beetje boos op mijn vaste huisarts maar ook op mezelf.

Net naar de dokter geweest vanwege het bloeden. Verpleegkundige assistent had ik een afspraak mee. Verhaal gedaan gezegd dat ik gewoon echt niet wist wat het was, dat ik van alles kon bedenken, maar niks uit kon sluiten. Ook van m'n prikpil. Was ze vet verbaasd dat ik aan de prikpil was.

Ik uitleggen dat ik eigenlijk liever een spiraaltje wilde. Maar dat mijn vaste huisarts die niet wilde plaatsen en dat ik dan speciaal naar de gynaecoloog moest daarvoor. En dat ze had gezegd dat het pijn zou doen omdat ik nog nooit een kind gehad had.

Ik op die tafel. Schuift ze die eendenbek naar binnen. Het enige wat ik dacht was "is dit het?!?!?!?!". En na 1 minuut zegt ze "je bent ongesteld".

Omg ik heb me nog nooit zo geschaamd. Mijn huisarts zei dat als ik de eerste 3 maanden geen gekke bloedingen had ik dat ook niet meer hoefde te verwachten. Ik heb nog nooit van m'n leven een menstruatie zonder pijn gehad. Maar ze zei "als je liever dat spiraaltje wil ga ik dat voor je regelen want er zijn twee huisartsen in de praktijk die ze WEL zetten. Toen was ik boos.

Maar wat ik ook zo moeilijk vind. Er horen zoveel symptomen bij m'n fibromyalgie dat ik bij zoiets als nu het ook gewoon niet meer weet of ik iets gemist heb. Ik voel me er rot om. En ik schaam me. En ik wil een andere huisarts.
Overstappen, klinkt niet echt als een bekwame arts die je nu hebt en blijkbaar weet ie ook helemaal niet waar ie het over heeft.

En je hoeft je niet te schamen meis, ik het begin dacht ik ook elke keer dat ze bij de huisarts zoiets hadden van "och jezus heb je haar weer met dr gezeur" maar daar ben ik overheen, je kan beter 10x voor niks gaan dan 1x te laat :* .
Neemt niet weg dat ik je gevoel wel begrijp hoor, is ook lastig maar wees lief voor jezelf!

Bedoel menstruatie komt met ( of zonder ) ieders eigen klachten en gevoelens, en als dat bij mij na een paar jaar opeens zou veranderen zou ik ook schrikken hoor.
Niet verkeerd bedoeld maar is het niet lekker dat je nu weet wat het is, en de realisatie dat je ongesteld kunt zijn nu zonder pijn?
Of ga je toch liever voor spiraaltje?
Ik was erbij toen mijn beste vriendin hem liet zetten ( als er iemand nog banger was voor de dokter/bloedprikken was zij het wel :') ) ze had toen ook nog geen kinderen en het was inderdaad even niet prettig maar ook zo gebeurd, geen trauma en horrorscenario's dus. :P
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159986573
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:08 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Overstappen, klinkt niet echt als een bekwame arts die je nu hebt en blijkbaar weet ie ook helemaal niet waar ie het over heeft.

En je hoeft je niet te schamen meis, ik het begin dacht ik ook elke keer dat ze bij de huisarts zoiets hadden van "och jezus heb je haar weer met dr gezeur" maar daar ben ik overheen, je kan beter 10x voor niks gaan dan 1x te laat :* .
Neemt niet weg dat ik je gevoel wel begrijp hoor, is ook lastig maar wees lief voor jezelf!

Bedoel menstruatie komt met ( of zonder ) ieders eigen klachten en gevoelens, en als dat bij mij na een paar jaar opeens zou veranderen zou ik ook schrikken hoor.
Niet verkeerd bedoeld maar is het niet lekker dat je nu weet wat het is, en de realisatie dat je ongesteld kunt zijn nu zonder pijn?
Of ga je toch liever voor spiraaltje?
Ik was erbij toen mijn beste vriendin hem liet zetten ( als er iemand nog banger was voor de dokter/bloedprikken was zij het wel :') ) ze had toen ook nog geen kinderen en het was inderdaad even niet prettig maar ook zo gebeurd, geen trauma en horrorscenario's dus. :P
Jawel ik was heel opgelucht maar ook een beetje boos op m'n dokter. Als ik heel het gynaecoloog verhaal vergeet vind ik de nadelen van de prikpil gewoon echt veel groter dan de voordelen die over blijven. Ik wilde gewoon niet WEER naar het ziekenhuis :@

Heb net nog even naar de praktijk gebeld en m'n verhaal uitgelegd verteld dat ik een andere vaste huisarts wil want dat ik het als een drempel ga zien om bij deze een afspraak te maken als ze me blijkbaar zwaar gekleurde informatie geeft.
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:18:49 #142
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159986711
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:45 schreef Laysa het volgende:
Blehhh nog steeds zware griep.
Gisteren bij de reumatoloog en mijn reuma is ernstig actief :r
Dus nu over op een ander bio logical..
En ik ben een zeehondje ;(
Gatver, heb het al eerder geroepen, griep is echt een van die stomme dingen die "wij" er echt niet bij kunnen hebben, vreet ook energie, beterschap O+ .

Ik zag een heel reuma-medicatie ding voorbij vliegen, de vriend van mijn mams zit nu aan de methotrexaat, en daar issie bijna beroerder van de kwaal zelf, heeft iemand van jullie daar toevallig ook ervaring mee?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:23:37 #143
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159986836
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jawel ik was heel opgelucht maar ook een beetje boos op m'n dokter. Als ik heel het gynaecoloog verhaal vergeet vind ik de nadelen van de prikpil gewoon echt veel groter dan de voordelen die over blijven. Ik wilde gewoon niet WEER naar het ziekenhuis :@

Heb net nog even naar de praktijk gebeld en m'n verhaal uitgelegd verteld dat ik een andere vaste huisarts wil want dat ik het als een drempel ga zien om bij deze een afspraak te maken als ze me blijkbaar zwaar gekleurde informatie geeft.
Goed gedaan Fripsje, gewoon eerlijk je verhaal doen inderdaad, begrijpen ze vast, bedoel kom op daar zijn die mensen voor.
Nieuwe dokter is altijd wel even spannend, maar beter dan dat je niet "durft", ze zijn er tenslotte om je te helpen en dan moet je je er wel prettig bij voelen.
Wat dat betreft heb ik echt een gouden huisarts en haar ietwat knullige collega die nog een beetje onzeker is en alles "volgens het boekje" wilt doen, maar ze zijn heel lief en belde ook gewoon een paar keer "zomaar" om te vragen hoe het nu met me ging ^O^ O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159989239
Fripsel, wat naar! :o
Ik zou ook overstappen hoor, dit kan zo niet..

Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent, goed dat je bent gegaan!

(Ps; ik ben het eerste half jaar continue ongesteld geweest, zonder pijn, dat dan weer wel. Vanaf toen geen drupje of krampje meer gehad, ik zwéér bij de prikpil :Y )
pi_159990351
Laysa beterschap!
Fripsel, fijn dat je nu duidelijkheid hebt en je hoeft je echt niet te schamen. Als het opeens zo anders is dan normaal vind ik het niet raar om het te laten checken.

Maar goed dat je voor jezelf opgekomen bent en een andere vaste huisarts wilt. Ik heb ook nog geen kinderen, maar al mijn tweede spiraaltje inmiddels. Dat kon gewoon bij de huisarts en deed 2 sec zeer tijdens het zetten, maar dat was het. En sindsdien nooit meer ongesteld geweest ^O^
pi_159990634
Hier gaat het echt super ^O^. Wil dolgraag naar buiten, alleen gaat dat niet alleen :'(.

Morgen gaan de hechtingen eruit *O*
pi_159990953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier gaat het echt super ^O^. Wil dolgraag naar buiten, alleen gaat dat niet alleen :'(.

Morgen gaan de hechtingen eruit *O*
Fijn dat het zo goed gaat! ^O^ *O*
en als je naar buiten gaat, gebruik je dan een hulpmiddel zoals een rollator oid of word je ondersteund?
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:51:54 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159991478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier gaat het echt super ^O^. Wil dolgraag naar buiten, alleen gaat dat niet alleen :'(.

Morgen gaan de hechtingen eruit *O*
Super!!

Hier ook vooruitgang, ben net even een uurtje wezen wandelen met een vriendin, het is prachtig weer dus dat deed mij wel goed. Ik kan mij voorstellen dat je ook even naar buiten wil. ;)
Voelt ook alsof ik beter kan ademen nu, maar ben wel moe. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:00:16 #149
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159991653
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben een beetje boos op mijn vaste huisarts maar ook op mezelf.

Net naar de dokter geweest vanwege het bloeden. Verpleegkundige assistent had ik een afspraak mee. Verhaal gedaan gezegd dat ik gewoon echt niet wist wat het was, dat ik van alles kon bedenken, maar niks uit kon sluiten. Ook van m'n prikpil. Was ze vet verbaasd dat ik aan de prikpil was.

Ik uitleggen dat ik eigenlijk liever een spiraaltje wilde. Maar dat mijn vaste huisarts die niet wilde plaatsen en dat ik dan speciaal naar de gynaecoloog moest daarvoor. En dat ze had gezegd dat het pijn zou doen omdat ik nog nooit een kind gehad had.

Ik op die tafel. Schuift ze die eendenbek naar binnen. Het enige wat ik dacht was "is dit het?!?!?!?!". En na 1 minuut zegt ze "je bent ongesteld".

Omg ik heb me nog nooit zo geschaamd. Mijn huisarts zei dat als ik de eerste 3 maanden geen gekke bloedingen had ik dat ook niet meer hoefde te verwachten. Ik heb nog nooit van m'n leven een menstruatie zonder pijn gehad. Maar ze zei "als je liever dat spiraaltje wil ga ik dat voor je regelen want er zijn twee huisartsen in de praktijk die ze WEL zetten. Toen was ik boos.

Maar wat ik ook zo moeilijk vind. Er horen zoveel symptomen bij m'n fibromyalgie dat ik bij zoiets als nu het ook gewoon niet meer weet of ik iets gemist heb. Ik voel me er rot om. En ik schaam me. En ik wil een andere huisarts.
Niet schamen! Nergens voor nodig, gelukkig is het toch een ongesteldheid ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159992088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed gaat! ^O^ *O*
en als je naar buiten gaat, gebruik je dan een hulpmiddel zoals een rollator oid of word je ondersteund?
Rolstoel (normaal gesproken rol ik zelf met mijn beide armen, alleen ivm rug + hechtingen en herstellen van operatie nu even niet). Als alternatief lopen met wandelstok en ondersteuning. De afgelopen paar dagen nog wel duizelig af en toe, geen idee hoe dat komt..
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:05:23 #151
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160006543
Het is hier veels te stil dus we gaan weer even griezelen met HJM!

Pas op; littekenfoto's, niet geschikt voor kinderen en zwakke maagjes, of gehele desinteresse :P
Neh t valt allemaal wel mee ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:27:22 #152
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160007235
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef houdjemond het volgende:
Het is hier veels te stil dus we gaan weer even griezelen met HJM!

Pas op; littekenfoto's, niet geschikt voor kinderen en zwakke maagjes, of gehele desinteresse :P
Neh t valt allemaal wel mee ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het er erg goed uit zien juist! Erg netjes.


Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160008051
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef houdjemond het volgende:
Het is hier veels te stil dus we gaan weer even griezelen met HJM!

Pas op; littekenfoto's, niet geschikt voor kinderen en zwakke maagjes, of gehele desinteresse :P
Neh t valt allemaal wel mee ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 23:55:59 ]
pi_160008816
Ik heb ook zo'n bobbel op/bij de operatiewond gehad (meerdere keren en eerlijk gezegd ook kleiner volgens mij) en die is na een tijdje mooi weggetrokken, hopelijk bij jou ook.
Wond geneest mooi trouwens voor zover ik het kan zien, ziet er prima uit! ^O^
  donderdag 18 februari 2016 @ 02:28:42 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160009430
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef houdjemond het volgende:
Het is hier veels te stil dus we gaan weer even griezelen met HJM!

Pas op; littekenfoto's, niet geschikt voor kinderen en zwakke maagjes, of gehele desinteresse :P
Neh t valt allemaal wel mee ;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over een jaar zie je het al een heel stuk minder, ik heb een litteken van 40cm op mijn buik en het is nu een licht dun lijntje. Wel ook met een deukje op de plek waar ik een infectie heb gehad.
Maar iedere dag masseren met een lotion of olie is goed voor de herstel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 18 februari 2016 @ 09:08:14 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160010576
Pfff prikken ging niet helemaal zoals het hoort weer eens, Zat niet diep genoeg, Nu is mijn shunt zwaar geïrriteerd en zal het straks wel bij het afdrukken merken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160010790
HJM; Niks mis met je buikje! Litteken trekt hopelijk wel bij :*

LP; Sterkte voor straks :*
  donderdag 18 februari 2016 @ 10:11:59 #158
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160011580
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:25 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Niks mis met je buikje! Litteken trekt hopelijk wel bij :*

LP; Sterkte voor straks :*
Thanks! Komt wel goed ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 18 februari 2016 @ 10:50:06 #159
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160012168
Dokter kwam net langs met uitslagen van de waardes. Zoals ik al dacht is mijn HB nu een dikke prima *O* Is nu 7. De rest is ook weer goed. Fosfaat nog niet echt verbeterd maar dat komt omdat ik de extra pillen nog niet zo lang eet. Zal volgende maand wel een stuk beter zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160014959
Goed zo Lpf!! En HJM, wat snakelady zegt idd, lekker masseren met olie ofzo! Je blijft het altijd zien natuurlijk maar het trekt nog wel bij hoor!

Ik kom weer een beetje bij de mensen, heb me maar lekker rustig gehouden van de week. Echt balen dat van een paar uur op een verkeerde stoel de hele week erna naar de knoppen is. Goeie leer voor de volgende keer!
pi_160018954
Super LP! *O*

En Cararo; :* Volgende keer beter! (Denk om jezelf hè.. gewoon aangeven!)
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:05:09 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160019213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:54 schreef caroro het volgende:
Goed zo Lpf!! En HJM, wat snakelady zegt idd, lekker masseren met olie ofzo! Je blijft het altijd zien natuurlijk maar het trekt nog wel bij hoor!

Ik kom weer een beetje bij de mensen, heb me maar lekker rustig gehouden van de week. Echt balen dat van een paar uur op een verkeerde stoel de hele week erna naar de knoppen is. Goeie leer voor de volgende keer!
Balen dat idd je week dan naar de knoppen is, volgende keer lekker op de bank zitten dus ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160020228
Even klagen hoor..

Voel me zo zwak! :r
Al sinds de Kerst aan het afbouwen met m'n kalmeringsmiddelen, met alle gevolgen van dien. Flinke afkickverschijnsels waar je beroerd van wordt, bah. Morgen naar de huisarts, hopelijk kan hij me verder helpen, het lukt me niet om te stoppen.
Zodra ik pijn krijg grijp ik al gauw weer naar een pil om er maar van af te zijn.

Vanmiddag sterke Valeriaan gekocht bij de drogist, hopelijk verlicht het de klachten wat.

Gigantische opvliegers, zweten, stinken, koud/warm, wazig zien (lekker met autorijden..) en enorm gammel op de maag.

Ik heb het ook veel te druk gehad dit weekend, ben nog steeds aan het bijkomen :@ Rond negen uur, half tien, lig ik wel op bed ;(
pi_160021600
Niet helemaal bijgelezen maar ik begrijp wel dat over de eigen grenzen gaan "beloond" wordt met een week straf en dat afkicken van medicatie lastiger blijkt te zijn dan gedacht. :(

Afkicken van medicijnen heb ik (nog) niet mee te maken maar ik verwacht dat het bij mij wel mee zal vallen, als ik een echt goede dag heb heb ik er totaal geen moeite mee om géén oxy te nemen.
Gelukkig maar want ik had begrepen dat je aardig afhankelijk van die zooi kan worden.

Over grenzen heen gaan krijg ik morgen mee te maken, dan ga ik namelijk mijn auto ophalen.
Dat zou eerst zaterdag gebeuren en had al vervoer en alles geregeld.
Krijg ik vandaag pas te horen dat ze op zaterdag niet aan overschrijvingen doen want dan zou het te druk zijn of zo.....
Lulverhaal natuurlijk maar ik ben ondertussen meer dan klaar met die lui maar die akkefietjes horen hier niet.

Waar het op neerkomt is dat ik morgen dan maar met het OV er heen ga en daar zie ik enorm tegenop!
Ga daar geheid spijt van krijgen maar ik zie geen andere mogelijkheid.
Hopelijk maakt het thuis uit het raam kunnen kijken naar de auto een hoop goed.....
pi_160021695
Ik ga je alvast sterkte wensen vannelle, dit komt niet goed zo te horen :@
pi_160021958
Dank je. :)
Ik verwacht zelf ook wel moeilijkheden maar het kan gewoon niet anders.
Volgende week ga ik naar revalidatie en dan MOET ik gewoon een auto hebben, dit moet ik er dan maar voor over hebben.
pi_160021965
Sterkte alvast Vannelle!! Ik hoop dat het meevalt! En jij sterkte poes, duimen dat de valeriaan je helpt! Gebruik je ook vitamine b en d?
En ik ga echt heel goed mijn grenzen bewaken, en anders heeft mijn man opdracht om op de "stop"knop te drukken :) .
pi_160022032
Vannelle; ja de revalidatie moet nu toch wel echt beginnen hoor! Was al kut dat je vertraging opliep..

Caro; Vit B12 wel (vegetariër), verder multivitamine. Dit zijn echt klachten van het medicijngebruik, daarom ben ik ook gaan afbouwen. Alleen zijn de afkickverschijnsels dus 3x erger dan de bijwerkingen :{ Ja hoi, dáár ben ik niet voor gestopt! :{w
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:30:41 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160022121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:06 schreef vannelle het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar ik begrijp wel dat over de eigen grenzen gaan "beloond" wordt met een week straf en dat afkicken van medicatie lastiger blijkt te zijn dan gedacht. :(

Afkicken van medicijnen heb ik (nog) niet mee te maken maar ik verwacht dat het bij mij wel mee zal vallen, als ik een echt goede dag heb heb ik er totaal geen moeite mee om géén oxy te nemen.
Gelukkig maar want ik had begrepen dat je aardig afhankelijk van die zooi kan worden.

Over grenzen heen gaan krijg ik morgen mee te maken, dan ga ik namelijk mijn auto ophalen.
Dat zou eerst zaterdag gebeuren en had al vervoer en alles geregeld.
Krijg ik vandaag pas te horen dat ze op zaterdag niet aan overschrijvingen doen want dan zou het te druk zijn of zo.....
Lulverhaal natuurlijk maar ik ben ondertussen meer dan klaar met die lui maar die akkefietjes horen hier niet.

Waar het op neerkomt is dat ik morgen dan maar met het OV er heen ga en daar zie ik enorm tegenop!
Ga daar geheid spijt van krijgen maar ik zie geen andere mogelijkheid.
Hopelijk maakt het thuis uit het raam kunnen kijken naar de auto een hoop goed.....
Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:31:53 #170
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160022146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Even klagen hoor..

Voel me zo zwak! :r
Al sinds de Kerst aan het afbouwen met m'n kalmeringsmiddelen, met alle gevolgen van dien. Flinke afkickverschijnsels waar je beroerd van wordt, bah. Morgen naar de huisarts, hopelijk kan hij me verder helpen, het lukt me niet om te stoppen.
Zodra ik pijn krijg grijp ik al gauw weer naar een pil om er maar van af te zijn.

Vanmiddag sterke Valeriaan gekocht bij de drogist, hopelijk verlicht het de klachten wat.

Gigantische opvliegers, zweten, stinken, koud/warm, wazig zien (lekker met autorijden..) en enorm gammel op de maag.

Ik heb het ook veel te druk gehad dit weekend, ben nog steeds aan het bijkomen :@ Rond negen uur, half tien, lig ik wel op bed ;(
Klinkt niet fijn! Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160023670
Het thema van deze week: over grenzen gaan. We weten allemaal wat er dan gebeurt en toch ontkom je er soms niet aan.

Sterkte allemaal.

Door privégebeuren heb ik afgelopen dagen te veel auto gereden en teveel in huis gedaan. Gelukkig hoefde ik niet te werken. Ik had geen keuze of ik had veel hulp moeten vragen. En laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn. Ik doe het liever zelf.
Het gevolg: weer plat met rugpijn :(
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:53:56 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160024474
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Even klagen hoor..

Voel me zo zwak! :r
Al sinds de Kerst aan het afbouwen met m'n kalmeringsmiddelen, met alle gevolgen van dien. Flinke afkickverschijnsels waar je beroerd van wordt, bah. Morgen naar de huisarts, hopelijk kan hij me verder helpen, het lukt me niet om te stoppen.
Zodra ik pijn krijg grijp ik al gauw weer naar een pil om er maar van af te zijn.

Vanmiddag sterke Valeriaan gekocht bij de drogist, hopelijk verlicht het de klachten wat.

Gigantische opvliegers, zweten, stinken, koud/warm, wazig zien (lekker met autorijden..) en enorm gammel op de maag.

Welkom bij het afkickverschijnselsclubje *O* belachelijk herkenbaar.
Bedoel je stinken als in muf/zweterig? Gaf m'n deo en dekbed de schuld :').
Ben je ook onrustig of valt dat mee?
Ik ben van pure ellende goede nachtrust thee gaan drinken, misschien een placebo-effect maar werd er wel rustiger door :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160024713
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:53 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Welkom bij het afkickverschijnselsclubje *O* belachelijk herkenbaar.
Bedoel je stinken als in muf/zweterig? Gaf m'n deo en dekbed de schuld :').
Ben je ook onrustig of valt dat mee?
Ik ben van pure ellende goede nachtrust thee gaan drinken, misschien een placebo-effect maar werd er wel rustiger door :Y
Bleh, high five :{

Ik begon erg te zweten van de pillen, daarom na een tijdje gaan afbouwen. Nu zweet ik nog véél meer, en het stinkt enorm! Ik douche me elke ochtend, elke dag schone kleding aan, maar bij het minste geringste begin ik te zweten en stinken.

Zelfs m'n laptop heeft er onder te lijden, m'n touchpad werkt geregeld niet omdat m'n handen te nat zijn :r

Plus de opvliegers, zo ineens gigantisch warm worden en gaan zweten :r

Ik krijg nu richting het eind van de middag zenuwpijn in m'n armen, pijnstillers helpen niet. Dus pak ik maar weer een pilletje omdat ik anders van de pijn niet kan slapen.

(Ik ben sowieso een PykjePaniekje, 24/7 onrustig en angstig. PTSS. Is nu wel erger geworden.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 20:02:01 ]
pi_160025446
Succes met afkicken voor degenen die daar mee bezig zijn :*
En het niet over je grenzen heen gaan is lastig idd. Veel mensen die daar moeite mee hebben zo te lezen. Rustig aan doen nu dus ;)

Hier vandaag brief gekregen dat ik vanaf aanstaande dinsdag weer met de 3-daagse deeltijd (di-wo-vr) kan beginnen ^O^
Sinds augustus op gewacht, dus heel blij dat het nu eindelijk zo ver is. Maar toch ook ff bezinken dat het nu dinsdag al is en ook wel spannend toch. Ook al heb ik het eerder gedaan, het is wel met een nieuwe groep mensen nu en dat is toch altijd een beetje eng ;)
Maar hopelijk valt het mee en kan ik weer stappen vooruit zetten ^O^
En weer 3 dagen in de week structuur hebben helpt hopelijk ook voor mn stemming. Al zal het de eerste weken wel zwaar zijn om weer in het ritme te komen. Totaal niet meer gewend om vroeg op te staan.
pi_160025791
Super Sylvana! ^O^
Deeltijd GGZ?
pi_160026327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Super Sylvana! ^O^
Deeltijd GGZ?
Jup, thnx. Vorig jaar ook deze groep al gedaan maar toen noodgedwongen gestopt na het ongeluk van mn vriend. Daarna individuele PMT gehad, tot afgelopen januari. In augustus al aangegeven dat ik terug naar groep wilde maar nu dus pas aan de beurt...
pi_160026812
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, thnx. Vorig jaar ook deze groep al gedaan maar toen noodgedwongen gestopt na het ongeluk van mn vriend. Daarna individuele PMT gehad, tot afgelopen januari. In augustus al aangegeven dat ik terug naar groep wilde maar nu dus pas aan de beurt...
Fijn dat je dan nu eindelijk weer terecht kunt! Ik hoop dat je weer een leuke groep treft :*
pi_160026956
Fijn Sylvana! Dat zal wel weer even wennen worden inderdaad!
Afkicken hoop ik toch echt ook eens te gaan meemaken, ben vooral de lyrica zo zat! De bijwerkingen van dat medicijn beginnen me steeds meer tegen te staan, maar ik moet wachten tot mijn neurostimulator vervangen is en de revalidatie op gang is. Nog even doorslikken dan maar :P .
pi_160027003
Dankjullie Poesopstokje en caroro :*
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:44:57 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160027955
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:25 schreef Sylvana het volgende:
Succes met afkicken voor degenen die daar mee bezig zijn :*
En het niet over je grenzen heen gaan is lastig idd. Veel mensen die daar moeite mee hebben zo te lezen. Rustig aan doen nu dus ;)

Hier vandaag brief gekregen dat ik vanaf aanstaande dinsdag weer met de 3-daagse deeltijd (di-wo-vr) kan beginnen ^O^
Sinds augustus op gewacht, dus heel blij dat het nu eindelijk zo ver is. Maar toch ook ff bezinken dat het nu dinsdag al is en ook wel spannend toch. Ook al heb ik het eerder gedaan, het is wel met een nieuwe groep mensen nu en dat is toch altijd een beetje eng ;)
Maar hopelijk valt het mee en kan ik weer stappen vooruit zetten ^O^
En weer 3 dagen in de week structuur hebben helpt hopelijk ook voor mn stemming. Al zal het de eerste weken wel zwaar zijn om weer in het ritme te komen. Totaal niet meer gewend om vroeg op te staan.
Fijn voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160031957
Poes, veel succes met afkicken. Daarvoor moet je sterk in je schoenen staan, maar volgens mij doe jij dat wel. De afkickverschijnselen zijn erg vervelend, maar leef naar het moment toe dat ze weg zijn en jij medicijnvrij bent! Je zult het ongetwijfeld wel gezegd hebben, maar welke middelen zeg je gedag?

Caroro, sterkte. Kater en later, je weet.

LPFAN, vervelend wat er gebeurd is. Maar fijn dat de bloeduitslagen positief zijn, toch?

Houdjemond, prachtig lijf :D . Het litteken ziet er echt mooi uit. Geef het de tijd on te genezen. Heb geduld, want er kan zelfs meer dan een jaar nodig zijn voor het definitieve resultaat! En natuurlijk succes met het afkicken :') . You go, girl!

Sylvana, spannende periode, of niet? Ik wil je veel succes wensen.

Vannelle, volgens mij is de boel redelijk rustig bij jou. Houden zo.

Fripsel, hoe gaat het vandaag?

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten!
pi_160032047
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef Skeletor. het volgende:
Poes, veel succes met afkicken. Daarvoor moet je sterk in je schoenen staan, maar volgens mij doe jij dat wel. De afkickverschijnselen zijn erg vervelend, maar leef naar het moment toe dat ze weg zijn en jij medicijnvrij bent! Je zult het ongetwijfeld wel gezegd hebben, maar welke middelen zeg je gedag?

Caroro, sterkte. Kater en later, je weet.

LPFAN, vervelend wat er gebeurd is. Maar fijn dat de bloeduitslagen positief zijn, toch?

Houdjemond, prachtig lijf :D . Het litteken ziet er echt mooi uit. Geef het de tijd on te genezen. Heb geduld, want er kan zelfs meer dan een jaar nodig zijn voor het definitieve resultaat! En natuurlijk succes met het afkicken :') . You go, girl!

Sylvana, spannende periode, of niet? Ik wil je veel succes wensen.

Vannelle, volgens mij is de boel redelijk rustig bij jou. Houden zo.

Fripsel, hoe gaat het vandaag?

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten!
Bloedbad much :') En verdorie dat merk je toch wel naderhand zo'n eendenbbek :@ en zware werkdag gehad. Vriendje heeft me net de trap op getild als een ecte baas. ;( O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2016 23:50:29 ]
pi_160033108
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef Skeletor. het volgende:

Vannelle, volgens mij is de boel redelijk rustig bij jou. Houden zo.
Was het maar zo, laatste tijd veel (extra) pijn.
Maar er zijn zo veel dingen te doen en sommige dingen moeten gewoon.
Dan maar extra au, voldoening achteraf is ook veel waard.
pi_160033236
Lees het topic met veel interesse telkens mee. Wilde even op onderstaande reageren, ben na 20 jaar tramadol onlangs gestopt.
Wat een herkenning met dat zweten, ben helemaal niet gewend om mijzelf te ruiken of in de winter te zweten! Had daarbij een week koorts, moest heel veel niezen, veel honger, ontzettend wazig, moe, intern moe. Eerste week ook gewoon moe, viel op de bank zo in slaap. Maar sliep ook nauwelijks vanwege onrust als in opkomende spierspanning in mijn armen en benen. Die ik telkens weg moest schudden en dan begon het opnieuw.
Pijn in lichaam ging flink omhoog, maar is nu gaan stabilisseren naar een meer haalbaar nivo.
Het leek alsof mijn lichaam zich moest resetten, die wist even niet wat hij met de nieuwe pijninformatie aan moest.
En ineens, na een week of 4, merkte ik dat het qua energie weer beter ging, sinds het stoppen. Ik kon weer langer op blijven en meedoen.

Ik ben zooo enorm blij dat ik daar in ieder geval van af ben! Heb nog andere medicatie, maar daar ben ik niet lichamelijk afhankelijk van. En ondanks alle pijnmedicatie, en dus ook de tramadol, had ik nog veel pijn. Merk juist nu ik gestopt ben dat ik minder lichamelijk moe ben, ik lijk mijn grens eerder te voelen.

Goed dat je bezig bent met stoppen! Enorm knap!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:01 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Bleh, high five :{

Ik begon erg te zweten van de pillen, daarom na een tijdje gaan afbouwen. Nu zweet ik nog véél meer, en het stinkt enorm! Ik douche me elke ochtend, elke dag schone kleding aan, maar bij het minste geringste begin ik te zweten en stinken.

Zelfs m'n laptop heeft er onder te lijden, m'n touchpad werkt geregeld niet omdat m'n handen te nat zijn :r

Plus de opvliegers, zo ineens gigantisch warm worden en gaan zweten :r

Ik krijg nu richting het eind van de middag zenuwpijn in m'n armen, pijnstillers helpen niet. Dus pak ik maar weer een pilletje omdat ik anders van de pijn niet kan slapen.

(Ik ben sowieso een PykjePaniekje, 24/7 onrustig en angstig. PTSS. Is nu wel erger geworden.)
pi_160035347
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:52 schreef Coraline het volgende:
Lees het topic met veel interesse telkens mee. Wilde even op onderstaande reageren, ben na 20 jaar tramadol onlangs gestopt.
-knip-
Dit is een wens van mij. Als mijn studie klaar is zal ik nog vaak hieraan denken. Dankjewel. ^O^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 09:05:56 #186
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160035790
"Morgenstond is een chagrijnige Houdjemond"

Lucy is vanaf gistermiddag kei-krols dus hop naar de dierenarts zo, ben ik niet de enige met wond op het buikje :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160035816
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:05 schreef houdjemond het volgende:
"Morgenstond is een chagrijnige Houdjemond"

Lucy is vanaf gistermiddag kei-krols dus hop naar de dierenarts zo, ben ik niet de enige met wond op het buikje :')
Jonge poes? :D Wij hebben ook een Lucy die binnekort wel voor het eerst krols zal worden.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:17:08 #188
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160036635
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Jonge poes? :D Wij hebben ook een Lucy die binnekort wel voor het eerst krols zal worden.
10 maandjes nu, broertje was afgelopen december aan de beurt,denk dat het door het laffe wintertje komt dat ze nu zo vroeg al krols is..
Was wel heel zielig, maar ik had nooit gedacht dat ik ooit nooit hardop zou mogen roepen " Hej niet je zusje n**ken :D "
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160037231
Dankje LPFAN en Skeletor. Ja het is idd weer een spannende periode (duurt 6-9 maanden) En ik hoop echt dat ik het een beetje volhoud allemaal. Omdat ik thuis ook nog alles in mn eentje draaiende moet houden. Goed plannen dus en hopen dat mn vriend de komende maanden ook steeds meer kan gaan doen.
pi_160037253
Skeletor; Ik slikte sinds september Alprazolam, een kalmeringsmiddel. Ben van 5 tabletten per dag terugggegaan naar 1/2 's avonds (tegen de pijn).

Coraline; Welkom hier! En enorm knap dat je hebt doorgezet, nu ik nog ;(
pi_160037436
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

10 maandjes nu, broertje was afgelopen december aan de beurt,denk dat het door het laffe wintertje komt dat ze nu zo vroeg al krols is..
Was wel heel zielig, maar ik had nooit gedacht dat ik ooit nooit hardop zou mogen roepen " Hej niet je zusje n**ken :D "
OMG _O-
Noem ze Jaime en Cersei :7
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:21:55 #192
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160037708
Dat zweten ken ik. Soms was het zo erg dat de mama zei dat ik luchtop in de wind stonk.

Ik heb nu speciale "deo" tegen het zweten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:43:37 #193
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160038080
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:21 schreef sararaats het volgende:
Dat zweten ken ik. Soms was het zo erg dat de mama zei dat ik luchtop in de wind stonk.

Ik heb nu speciale "deo" tegen het zweten.
Van het afkicken van medicijnen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:46:56 #194
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_160038132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Van het afkicken van medicijnen?
Nee, van de Cymbalta.

Als ik zou afkicken kun je me met een ambulance afvoeren.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:23 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160038143
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

OMG _O-
Noem ze Jaime en Cersei :7
Ik moest googlen, kijk geen GoT, maar hilarisch :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zwaar offtopic :X
Vind het ergens "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die momenteel zo aan het sukkelen is met afkicken en alle bijbehorende ellende, voel ik me toch een stukje minder alleen wat dat betreft.

En welkom Caroline, :W "fijn" dat je hier bent, en wat ontzettend goed van je ! _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160038283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik moest googlen, kijk geen GoT, maar hilarisch :D .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zwaar offtopic :X
Vind het ergens "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben die momenteel zo aan het sukkelen is met afkicken en alle bijbehorende ellende, voel ik me toch een stukje minder alleen wat dat betreft.

En welkom Caroline, :W "fijn" dat je hier bent, en wat ontzettend goed van je ! _O_
Oedipus is het moedercomplex :+

Ja het is toch een beetje dat we ''samen'' aan het afkicken zijn. De herkenning is ook wel prettig, als mijn huisarts vanmiddag goede adviezen heeft zal ik dat hier ook delen :Y
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:33:07 #197
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160038931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:55 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oedipus is het moedercomplex :+

Ja het is toch een beetje dat we ''samen'' aan het afkicken zijn. De herkenning is ook wel prettig, als mijn huisarts vanmiddag goede adviezen heeft zal ik dat hier ook delen :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh ben benieuwd, hoelaat mag je?

Geen idee of het samenhangt trouwens maar ik heb de afgelopen tijd veel sneller "dode vingers" als in ijskoud en wit en precies altijd mijn wijs en middelvinger aan de rechterhand terwijl ik het niet koud heb, brr, rotgevoel :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160038997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh ben benieuwd, hoelaat mag je?

Geen idee of het samenhangt trouwens maar ik heb de afgelopen tijd veel sneller "dode vingers" als in ijskoud en wit en precies altijd mijn wijs en middelvinger aan de rechterhand terwijl ik het niet koud heb, brr, rotgevoel :(
Nu snap ik hem :') :@

He bah, dat klinkt naar! Ben jij al bij de (huis)arts geweest voor je afkickverschijnsels?
Ik mag 15.20 :) Nu even wat poetsen in huis, redelijk geslapen vannacht dus nu wat energie over :)
pi_160040425
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:17 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dit is een wens van mij. Als mijn studie klaar is zal ik nog vaak hieraan denken. Dankjewel. ^O^
Wouw, goed dat je al de plannen hebt om te gaan stoppen! Dan komt de volgende stap ook ooit!
pi_160040459
Succes zo bij de huisarts Poesopstokje ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 19-02-2016 13:54:30 ]
pi_160040460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Skeletor; Ik slikte sinds september Alprazolam, een kalmeringsmiddel. Ben van 5 tabletten per dag terugggegaan naar 1/2 's avonds (tegen de pijn).

Coraline; Welkom hier! En enorm knap dat je hebt doorgezet, nu ik nog ;(
Dank je, Poesopstokje en Houdjemond. En Poes, succes alvast bij de huisarts!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:50:57 #202
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160040539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nu snap ik hem :') :@

He bah, dat klinkt naar! Ben jij al bij de (huis)arts geweest voor je afkickverschijnsels?
Ik mag 15.20 :) Nu even wat poetsen in huis, redelijk geslapen vannacht dus nu wat energie over :)
Moet er even doorheen van de huisarts, moet ook toegeven dat ik inmiddels een stuk rustiger ben, heb nog wel af en toe zo'n scherp randje als de inneem-tijd nadert en soms de neiging om tussendoor een snelwerkende snel te pakken ookal heb ik geen pijn, dus puur voor de geestelijk reactie, maar ik doe het niet :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160040607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:50 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Moet er even doorheen van de huisarts, moet ook toegeven dat ik inmiddels een stuk rustiger ben, heb nog wel af en toe zo'n scherp randje als de inneem-tijd nadert en soms de neiging om tussendoor een snelwerkende snel te pakken ookal heb ik geen pijn, dus puur voor de geestelijk reactie, maar ik doe het niet :D
_O_ Stoer!

Als jullie het kunnen moet het mij ook lukken!
pi_160040661
Ik heb afspraken binnengekregen voor het tweede slaaponderzoek en de uitslag bij de long-/ en kno-arts 2 weken later. Alleen is het natuurlijk uitgerekend op therapiedagen. Net al gebeld om te kijken of het verzet kan worden, maar telefoon blijft maar overgaan. Zou toch niet dat ze maar halve dagen werken op vrijdag? :{ Werd wel gewoon doorverbonden.

Als het onderzoek zelf op de andere locatie van het zkh kan dan lukt het nog wel. Want daar heb ik ook mn therapie. Om 9 uur afkoppelen en om half 10 therapie moet ik hopelijk net redden dan. Maarja zo nog maar proberen en anders maandag weer. Maar wil niet meteen in de eerste weken al van alles moeten missen op therapie :N
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:57:44 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160040719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O_ Stoer!

Als jullie het kunnen moet het mij ook lukken!
Jij kan dit!
Wat ik al zei ik had dan veel aan die (placebo) rustgevende thee, en verder maar even aan mijn omgeving uitgelegd dat ik af en toe narrig kon zijn en dat dit niks persoonlijks was.
Ben wel aardig tekeer gegaan tegen mensen, maar aangezien dit ook meteen de mensen waren waarvan ik inmiddels weet waar ik wat aan heb na alle ellende ( bizar trouwens hoe weinig "echte" vrienden er overblijven als het slecht met je gaat en het interessante daarvan af is ) is het allemaal goed gekomen.

Ga maandag bellen of/wanneer ik van de 2x5 af mag, heb in principe als ik geen gekke dingen doe ook geen pijn meer dus waarom die troep nog langer slikken dan nodig..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160040957
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bloedbad much :') En verdorie dat merk je toch wel naderhand zo'n eendenbbek :@ en zware werkdag gehad. Vriendje heeft me net de trap op getild als een ecte baas. ;( O+
Klote, zeg. Ik hoop dat het gauw over gaat! Zo'n onderzoek is zeker belastend...beterschap! Ik hoop dat de werkdag in positieve zin zwaar was! Enneh, jouw vriend IS een echte baas :D .
pi_160040972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Was het maar zo, laatste tijd veel (extra) pijn.
Maar er zijn zo veel dingen te doen en sommige dingen moeten gewoon.
Dan maar extra au, voldoening achteraf is ook veel waard.
Nee toch! Wat vervelend. Overvraag jezelf alsjeblieft niet...
pi_160041192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

_O_ Stoer!

Als jullie het kunnen moet het mij ook lukken!
Het gaat jou ook lukken. Lukt het nu niet, dan is dat geen falen maar een generale repetitie. Dan lukt het de volgende keer wel. Stoppen met verslavende medicatie is iets waar jezelf doorheen moet, ookal zijn er tig anderen die jou willen en/ of kunnen helpen.
Ik wilde al lange tijd stoppen, maar afbouwen lukte niet. Ineens was daar het moment, de tijd voor de volgende tramadol, dat ik bedacht dat ik de komende week geen feestdagen, verjaardagen of halve dagen weg op de agenda had staan en dat nu het moment was om te stoppen.
En elke keer als ik een verschijnsel voelde wilde ik juist geen tramadol, want dan moest ik weer een keer hier doorheen komen.

Je hebt al 1 voet gezet in de juiste richting gezet omdat je wil stoppen. Pak je eigen ritme, je eigen moment. Zoals ik zie hoe je schrijft gaat het jou lukken om te stoppen. Kan me alleen voorstellen dat als ik dit schrijf, jij denkt " Ja, maar je kent mij niet, dit zijn alleen geschreven woorden."
Klopt. Daarom wil ik duidelijk maken dat als je met je geest al bezig bent met willen stoppen, de uitvoering echt wel komt!
pi_160041271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Jij kan dit!
Wat ik al zei ik had dan veel aan die (placebo) rustgevende thee, en verder maar even aan mijn omgeving uitgelegd dat ik af en toe narrig kon zijn en dat dit niks persoonlijks was.
Ben wel aardig tekeer gegaan tegen mensen, maar aangezien dit ook meteen de mensen waren waarvan ik inmiddels weet waar ik wat aan heb na alle ellende ( bizar trouwens hoe weinig "echte" vrienden er overblijven als het slecht met je gaat en het interessante daarvan af is ) is het allemaal goed gekomen.

Ga maandag bellen of/wanneer ik van de 2x5 af mag, heb in principe als ik geen gekke dingen doe ook geen pijn meer dus waarom die troep nog langer slikken dan nodig..
Fijn dat je geen/ nauwelijks pijn voelt als je geen gekke dingen doet! Heb je wel een alternatief als je een dag over je grenzen heen ( moet ) gaaan?
pi_160041424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:18 schreef Coraline het volgende:

[..]

Dankjewel voor je inspirerende woorden! :*
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:38:52 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160041608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:21 schreef Coraline het volgende:

[..]

Fijn dat je geen/ nauwelijks pijn voelt als je geen gekke dingen doet! Heb je wel een alternatief als je een dag over je grenzen heen ( moet ) gaaan?
Dan grijp ik nu toch nog naar een snelwerkende oxy van 5mg, is vooral als ik heb stofgezogen of toch enthousiast wat heb getild.
Woon op 3-hoog en heb 2 katten dus ik ontkom niet aan stofzuigen en de kattenbak verschonen, als ik het rustig verdeel over de dag of 2 dagen gaat het gelukkig inmiddels wel weer.

Ik wil heel graag weer heel snel wat van sport op gaan pakken, maar ben bang dat ik daar nog te snel in wilt gaan.
Werkte voor deze ellende bij de Post, bezorgen, dus ik liep 5 dagen per week een uur of 3 met minimaal 150 kilo.
Merk heel erg dat ik door het niks kunnen doen de afgelopen 2 maanden onwijs veel spiermassa ben kwijt geraakt, luxeprobleem, was bijna afgetraind, maar ik was er trots op :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160041842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dankjewel voor je inspirerende woorden! :*
😘
pi_160042067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:38 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dan grijp ik nu toch nog naar een snelwerkende oxy van 5mg, is vooral als ik heb stofgezogen of toch enthousiast wat heb getild.
Woon op 3-hoog en heb 2 katten dus ik ontkom niet aan stofzuigen en de kattenbak verschonen, als ik het rustig verdeel over de dag of 2 dagen gaat het gelukkig inmiddels wel weer.

Ik wil heel graag weer heel snel wat van sport op gaan pakken, maar ben bang dat ik daar nog te snel in wilt gaan.
Werkte voor deze ellende bij de Post, bezorgen, dus ik liep 5 dagen per week een uur of 3 met minimaal 150 kilo.
Merk heel erg dat ik door het niks kunnen doen de afgelopen 2 maanden onwijs veel spiermassa ben kwijt geraakt, luxeprobleem, was bijna afgetraind, maar ik was er trots op :(
Klopt, bij topsporters zie je dit probleem al na 2 weken bedlegerigheid.
Hoe lang werkte je bij de Post? Want zo'n conditie bouw je niet ineens op, lijkt mij.
En ja, dat je niet op het nivo bent, en misschien niet meer op het nivo kan komen, van voor je uitval is iets wat ik bij mij en velen anderen als frustratie bespeur.
Het voelt bij mij heel dubbel. Ik zie waar ik doorheen ben gekomen, geworsteld en waar ik nu sta. En ergens vind ik dat knap. Maar ik wil ook weer vanalles kunnen, conditie door kunnen zetten, hele dagen volhouden, ondanks de dingen waar ik last van heb.
Ik tel mijn zegeningen maar ik zoek naar nieuwe. Of juist de oude.

Je hebt wel perspectieven om weer aan het werk te kunnen?
Als ik zo lees waar je met je lichamelijke problemen vandaan komt en waar je nu staat, zie ik dat al als topsport.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:00:53 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160042190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef Coraline het volgende:

[..]

Klopt, bij topsporters zie je dit probleem al na 2 weken bedlegerigheid.
Hoe lang werkte je bij de Post? Want zo'n conditie bouw je niet ineens op, lijkt mij.
En ja, dat je niet op het nivo bent, en misschien niet meer op het nivo kan komen, van voor je uitval is iets wat ik bij mij en velen anderen als frustratie bespeur.
Het voelt bij mij heel dubbel. Ik zie waar ik doorheen ben gekomen, geworsteld en waar ik nu sta. En ergens vind ik dat knap. Maar ik wil ook weer vanalles kunnen, conditie door kunnen zetten, hele dagen volhouden, ondanks de dingen waar ik last van heb.
Ik tel mijn zegeningen maar ik zoek naar nieuwe. Of juist de oude.

Je hebt wel perspectieven om weer aan het werk te kunnen?
Ruim 2 jaar :).

En ik ben ook onwijs trots aan de andere kant, ik mag verre van klagen qua lichaam, maar het voelt voor mij persoonlijk inderdaad nog niet goed genoeg.

Aan de hele andere kant hebben ze de eerste weken na mijn eerste SEH-opname maar even verzwegen dat ik hartstikke dood had kunnen zijn (mams wist dit uiteraard wel,maar als ze me dat hadden verteld op dat moment was ik geflipt, goed bedoeld en zeker het juiste geweest )
en dát besef tyft je echt heel erg hard met je beide voetjes weer op de grond hoor.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160042370
Nou ik heb gebeld en iemand te pakken gekregen, maar het kan helaas niet verzet worden naar de andere locatie van het zkh :(
Hopelijk doen ze bij mn therapie niet al te moeilijk dan dat ik het eerste blok die dag mis.
Ik mag dit keer wel gewoon thuis slapen met het kastje omdat het nu alleen zuurstofonderzoek is en ik niet weer allerlei plakkers ophoef. Dus dat scheelt alweer ^O^
pi_160042612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ruim 2 jaar :).

En ik ben ook onwijs trots aan de andere kant, ik mag verre van klagen qua lichaam, maar het voelt voor mij persoonlijk inderdaad nog niet goed genoeg.

Aan de hele andere kant hebben ze de eerste weken na mijn eerste SEH-opname maar even verzwegen dat ik hartstikke dood had kunnen zijn (mams wist dit uiteraard wel,maar als ze me dat hadden verteld op dat moment was ik geflipt, goed bedoeld en zeker het juiste geweest )
en dát besef tyft je echt heel erg hard met je beide voetjes weer op de grond hoor.
Zo, heftig! Lijkt me sowieso heel die periode als een behoorlijke strijd, ook nadat het wat beter ging.
Dan ben je van ver gekomen!

En dat je dan toch verder wil dan je lichaam nu aangeeft, dat herken ik. Mijn geest heeft heel veel leuke ideeën. Als ik ergens aan begin dan word ik vaak geïnspireerd om weer iets erbij te gaan doen en zo komen de mooiste dingen. Heb in de kinderopvang gewerkt, bij dreumessen die elke 10 minuten wel iets anders wilde gaan doen. Heerlijk, want ik begon bij het ene activiteit en eindigde met heel iets anders. Daar zat en zit mijn kracht. Niet plannen maar doen en laten ontstaan.
Maar pijn en slecht functionerende ledematen zorgen ervoor dat dat niet in die mate kan die ik wil.
En dat haalt een stuk van wie ik ben weg, een stuk enthousiasme.
Ik moet dus de momenten pakken dat het beter gaat en dan na een uurtje stoppen. Zo, dat geeft een hoop rommel, want de volgnde dag ben ik een stuk minder gemotiveerd. Dus miet ik gedisciplineerder worden, iets wat niet zo in mij zit.

De pijn en het proces ervoor maakt dat ik mij als persoon mij miet aanpassen naar iets wat mij niet zo ligt. En daar ben ik het niet altijd mee eens.
pi_160043255
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:02:59 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160043584
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef vannelle het volgende:
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
goed zo *O* fijn dat je trots bent op jezelf!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160043669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

goed zo *O* fijn dat je trots bent op jezelf!
Iedereen heeft een reden om trots te zijn op zichzelf,zeker de mensen die hier posten!
Ik zie enorm veel doorzettingsvermogen en opgeheven koppies.
Het zijn veel moeilijke verhalen maar ik nog van niemand gelezen dat hij/zij het koppie laat hangen.
Vandaag was mijn momentje maar ik ben ook echt trots op jullie allemaal!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:52:07 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160044819
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Iedereen heeft een reden om trots te zijn op zichzelf,zeker de mensen die hier posten!
Ik zie enorm veel doorzettingsvermogen en opgeheven koppies.
Het zijn veel moeilijke verhalen maar ik nog van niemand gelezen dat hij/zij het koppie laat hangen.
Vandaag was mijn momentje maar ik ben ook echt trots op jullie allemaal!
O+ Ik ook!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160044841
Goed zo Vannelle!! Bevalt de auto? Zal je wel weer wat vrijheid geven.

Welkom Coraline!
pi_160044905
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@

Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.
Hij had ook geen advies/oplossing voor het zweetprobleem.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:04:15 #223
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160045132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@

Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.
Hij had ook geen advies/oplossing voor het zweetprobleem.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
Balen dat je niks aan de huisarts had... Hopelijk helpt die lotion wat!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 19 februari 2016 @ 17:07:36 #224
137949 Disana
pi_160045211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef vannelle het volgende:
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
Ik ben verheugd te lezen dat je je reis met het OV succesvol hebt volbracht. Oké, je gaat het nog voelen, maar het is je dus niet boven het hoofd gestegen. Goed gedaan ^O^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:09:56 #225
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160045263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef vannelle het volgende:
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
Zei toch al dat je op avontuur ging :D

Een wijs iemand op Twitter zei ooit eens;

"Er zijn 2 dingen die ik haat aan het openbaar vervoer:
1- het vervoer
2- het is openbaar "

Moet wel onwijs lachen om je schrijfstijl, lekker handig zo'n lift.
Misschien een rare vraag maar word je soms niet raar aangekeken, zo van " ah gosh kijk die arme man nou.."?

Lekker uitrusten nu dan, ik ben óók trots op jou *O*
Ik mis wel even de clou, je HEBT de auto nu ook toch? :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160045319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:52 schreef caroro het volgende:
Goed zo Vannelle!! Bevalt de auto? Zal je wel weer wat vrijheid geven.
Tot nu toe bevalt ie prima maar omdat ik em nog maar net heb zal het vertrouwen nog moeten groeien natuurlijk.
Het waren maar een paar autoloze dagen maar dan merk je pas hoe afhankelijk je eigenlijk bent van zo'n ding.
Ik zou niet graag nog een keer autoloos willen zijn.
De vrijheid die het geeft is echt onbetaalbaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@
Psies, gewoon gedaan. :)
Er is mij verteld dat wát ik ook doe ik mijn lijf niet verder stuk kan maken dus dat is wel mooi op zich.
Die extra pijn moet dan maar.....
Heb ik oxy voor en inderdaad, afbouwen zit er voorlopig nog niet in, hopelijk in de toekomst wel

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.
Hij had ook geen advies/oplossing voor het zweetprobleem.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
Oftewel nog even door de zure appel heen bijten.
Hoe lang zouden die ontwenningsverschijnselen normaal duren of is dat niet gezegd?
Hopelijk werkt de lotion en heb je ook baat bij de fysio, sterkte iig!
pi_160045324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@

Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.
Hij had ook geen advies/oplossing voor het zweetprobleem.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
Jammer dat de huisarts verder niets kon doen. Nu maar dat afbouwschema volgen en hopelijk gaat dat goed. En lief van die apothekersassistente, hopelijk helpt dat ook ^O^

Ik heb geen chronische pijn, dus ik kan niet echt meepraten over die medicatie en afbouwen etc. Maar ik wil jullie wel heel veel succes ermee wensen, want het beste is toch om het zonder medicijnen te doen als dat kan natuurlijk.

Vannelle, dat is idd een hele onderneming geweest. Maar als het goed is heb je nu je auto toch? ^O^

Ik heb vandaag wel een goede dag. Het lukte vandaag om op tijd uit bed te komen, heb een goede balans gevonden tussen inspanning (naar de stad, afstoffen en stofzuigen) en ontspanning en mn stemming is ook beter dan de afgelopen dagen. Alsof dat ik dinsdag met de deeltijd kan beginnen toch meteen weer voor een stukje hoop zorgt ofzo :)
Alleen dat van die ziekenhuisafspraken onder therapietijd vind ik dan wel weer balen, maarja, niks aan te doen. Dus moet dat maar proberen los te laten.
pi_160045488
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben verheugd te lezen dat je je reis met het OV succesvol hebt volbracht. Oké, je gaat het nog voelen, maar het is je dus niet boven het hoofd gestegen. Goed gedaan ^O^
Nee, niet boven het hoofd gestegen omdat ik wel wist dat het k*t zou zijn maar sommige dingen moeten gewoon gebeuren, dan maar au.
Ik had me er dus al op ingesteld en had ook oxy meegenomen maar die durfde ik eigenlijk niet te nemen omdat ik ook nog moest rijden.
Ach, het is gelukt en ik ben tevreden. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zei toch al dat je op avontuur ging :D

Een wijs iemand op Twitter zei ooit eens;

"Er zijn 2 dingen die ik haat aan het openbaar vervoer:
1- het vervoer
2- het is openbaar "

Moet wel onwijs lachen om je schrijfstijl, lekker handig zo'n lift.
Misschien een rare vraag maar word je soms niet raar aangekeken, zo van " ah gosh kijk die arme man nou.."?

Lekker uitrusten nu dan, ik ben óók trots op jou *O*
Ik mis wel even de clou, je HEBT de auto nu ook toch? :D
Het was idd een avontuur op zich, ga dat niet snel nóg een keer doen. :N
Maar het was doordacht, kwam niet als een verrassing. Dus als ik nu zeg dat ik enorm veel pijn heb (en dat is ook zo) is dat geen klacht maar puur informatief. :)

En ja, deze Quasimodo werd hier en daar wel raar aangekeken inderdaad.
Het viel duidelijk op dat eea niet echt soepel ging, mensen deden zelfs deuren voor me open!
Zo moet het leven van een mooie vrouw er ongeveer uitzien dacht ik nog, iedereen wil je helpen. :P

Maar de clou is idd dat de auto nu hier voor de deur staat, heb het em maar mooi geflikt!
pi_160045546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Vannelle, dat is idd een hele onderneming geweest. Maar als het goed is heb je nu je auto toch? ^O^

Ik heb vandaag wel een goede dag. Het lukte vandaag om op tijd uit bed te komen, heb een goede balans gevonden tussen inspanning (naar de stad, afstoffen en stofzuigen) en ontspanning en mn stemming is ook beter dan de afgelopen dagen. Alsof dat ik dinsdag met de deeltijd kan beginnen toch meteen weer voor een stukje hoop zorgt ofzo :)
Alleen dat van die ziekenhuisafspraken onder therapietijd vind ik dan wel weer balen, maarja, niks aan te doen. Dus moet dat maar proberen los te laten.
Was zeer zeker een hele onderneming en het resultaat is goed dus ik ben tevreden. :)

Leuk om te lezen dat jij een goede dag hebt en wat balans hebt kunnen vinden, hopelijk werkt die balans in de toekomst ook en maakt het je leven wat makkelijker. :*
pi_160045607
Om 13.45 uit bed komen, productief ten top ^O^ ach, na een werkweek mag het :P
  vrijdag 19 februari 2016 @ 17:27:57 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160045620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:27 schreef Toto69 het volgende:
Om 13.45 uit bed komen, productief ten top ^O^ ach, na een werkweek mag het :P
Ach dan had je het nodig ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160045654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ach dan had je het nodig ;)
Ik sliep rond 4.30, dus denk het wel :D
Maar heb nog best wat gedaan ook vandaan :+ boodschappen, trainen, keuken + badkamer gepoetst, en m'n kamer weer eens wat opgeruimd en de boel wat verplaatst.
pi_160045823
Vannelle; *O* voor je auto! Hoe ging de terugweg? Kon je dat wat handelen?

Toto; Fijn om te horen dat je weer werkt, traint en poetst :D Gaat de goede kant op of niet?

Sylvana; Jammer dat de afspraken niet verzet konden worden.. Therapie heeft er vast wel begrip voor, het hoort toch bij je algehele herstel.

Vannelle; ik ben al sinds de kerst aan het afbouwen, om de week een pil er af. Zit nu al weken op 1mg per dag (ipv 2.5mg). Ik neem ze ook pas als ik pijn krijg. Huisarts wist niet hoe snel het zou overgaan, heeft nu het afbouwschema op 8wk gezet, dus we zullen het zien.
pi_160045847
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik sliep rond 4.30, dus denk het wel :D
Maar heb nog best wat gedaan ook vandaan :+ boodschappen, trainen, keuken + badkamer gepoetst, en m'n kamer weer eens wat opgeruimd en de boel wat verplaatst.
Dan ben je idd nog best productief geweest ja ^O^
Ik kwam van de week ook steeds om 2 uur/half 3 uit bed, maar was dan niet zo productief als jij helaas daarna ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:

Sylvana; Jammer dat de afspraken niet verzet konden worden.. Therapie heeft er vast wel begrip voor, het hoort toch bij je algehele herstel.

Ja idd dat hoop ik dan maar.
pi_160045855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef vannelle het volgende:
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
Ik ben ook trots op jou. Wat een onderneming is dat geweest. Ov-reisjes gaan nooit zonder hobbels
pi_160045867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Vannelle; *O* voor je auto! Hoe ging de terugweg? Kon je dat wat handelen?

Toto; Fijn om te horen dat je weer werkt, traint en poetst :D Gaat de goede kant op of niet?

Sylvana; Jammer dat de afspraken niet verzet konden worden.. Therapie heeft er vast wel begrip voor, het hoort toch bij je algehele herstel.

Vannelle; ik ben al sinds de kerst aan het afbouwen, om de week een pil er af. Zit nu al weken op 1mg per dag (ipv 2.5mg). Ik neem ze ook pas als ik pijn krijg. Huisarts wist niet hoe snel het zou overgaan, heeft nu het afbouwschema op 8wk gezet, dus we zullen het zien.
Oh, dat doe ik eigenlijk al bijna een half jaar, woon alweer bijna een half jaar in Tilburg bedenk ik me net :o al heb ik het hier wel enigszins gezien..
Qua wond blijft het eigenlijk kut met peren, ding is zeker 5-6 cm groot vermoed ik dus ik vrees dat ik gewoon door blijf lopen met verband voor etc :+ Ah well.
pi_160045881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:49 schreef vannelle het volgende:
We hebben het nu dus over afkicken en verlies van conditie/spiermassa.
Mooi, kom ik ff meekletsen. :)
Behalve over afkicken want dat speelt bij mij niet.

Conditie kan ik wel wat over zeggen, kwam er vanmorgen achter dat zelfs een dood paard nog beter in vorm is dan ikke.
Ik ging dus met de trein om mijn auto op te halen maar door werkzaamheden aan het station moest ik over een voetgangersbrug om op het goede perron te komen.
Gelukkig hadden ze daar ook een lift in gebouwd voor zwakkere poppetjes zoals ik. Alleen jammer dat die lift het niet deed. :(
Dus dan maar traplopen, de tering zeg! }:| Ik dacht serieus dat ik het niet zou redden tot bovenaan.
Niet alleen door gebrek aan lucht maar mijn lijf wou gewoon niet meer, weigerachtig snertding. :N
Naar beneden was een stuk makkelijker gelukkig.
Ik ben iig een hele hoop conditie en kracht kwijtgeraakt sinds ik het rustig aan moet doen en eerlijk gezegd maak ik me daar wel een beetje zorgen om, waar houdt het op?
Net als met spiermassa, vroeger had ik aardig stevige bovenarmen maar tegenwoordig lijk ik wat dat betreft meer op Midas Wolf of zo.
Kracht in mijn armen en handen heb ik nog wel voldoende, ik kan elk pak koekjes openmaken. :+
Maar het ziet er echt anders uit dan "vroeger" toen ik nog gewoon aan het werk was.
Hopelijk helpt revalidatie vanaf woensdag de boel weer een beetje op orde te brengen, we zullen het zien.
1 ding is zeker: Je bent je conditie sneller kwijt dan dat je het opbouwt!

Even wat anders, even wat luchtigs tussendoor.
Ik zat dus in de trein tussen allemaal keurige mensen en ik dacht nog dat het OV zo slecht nog niet was.
Tot de conducteur kwam en me vertelde dat ik in de 1e klas zat.
Heb toen nog even om me heen gekeken en verbaasd gevraagd of ze nou serieus was of een geintje maakte.
Toen ik vroeger nog wel eens met de trein ging was het verschil tussen 1e en 2e klas wel duidelijk, nu is de 1e klas net zo sober als de 2e klas vroeger.
Ze zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze daar extra geld voor vragen. 8)7

Voor de goede orde toch maar naar de 2e klas gegaan uiteraard.
Maar wát een armoe.

Ik voel de gevolgen van mijn reisje trouwens uitstekend, pas geleden hadden we het over "over de grenzen heen gaan" en dat is precies wat er vandaag is gebeurd.
Dit ga ik nog een tijdje voelen maar gelijkertijd ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Ik zag er enorm tegenop omdat ik wel wist wat de gevolgen zijn maar ik heb het toch maar mooi wél gedaan.
Ik ben trots op mij. :)
NS :r
Goed bezig tho ^O^
pi_160045905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik eigenlijk al bijna een half jaar, woon alweer bijna een half jaar in Tilburg bedenk ik me net :o al heb ik het hier wel enigszins gezien..
Qua wond blijft het eigenlijk kut met peren, ding is zeker 5-6 cm groot vermoed ik dus ik vrees dat ik gewoon door blijf lopen met verband voor etc :+ Ah well.
Ik kan er niet goed over oordelen (haal de info uit je topic) maar zoals ik je nu hoor praten KLINKT het wel beter te gaan.
pi_160045924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Chapau vannelle! *O* Toch maar even geflikt! En jij bent wel de laatste die aan afbouwen/stoppen moet denken :@

Ik kom net bij de huisarts weg. Helaas niks te doen aan de afkickverschijnsels, ja Valium, maar dan ben ik dáár straks aan verslaafd :') Nu een afbouwschema meegekregen. Ipv 1mg Alprazolam te nemen zodra ik pijn heb moet ik het nu 's ochtends preventief slikken. Vanaf morgen 0,75mg en dan binnen 8 weken naar 0.
Hij had ook geen advies/oplossing voor het zweetprobleem.

Bij de apotheek een ''second opinion'' aangevraagd bij een lieve assistente. Zij had wél een mogelijke oplossing! Een sterk lotion, voor oksels en handen. Ze is wel een half uur bezig geweest met uitzoeken en klaarmaken O+ Hopelijk helpt het wat!

Ook kreeg ik nog een verwijzing voor de fysio mee voor m'n spanningsspierpijn. :)
pi_160045950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik kan er niet goed over oordelen (haal de info uit je topic) maar zoals ik je nu hoor praten KLINKT het wel beter te gaan.
Ik maak er het beste van :)
pi_160045972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik maak er het beste van :)
Knap van je! :* Ga zo door :)
pi_160046001
Ik hoop dat de lotion je helpt en dat het afbouwschema je houvast geeft. Afkicken is gewoon niet fijn.
pi_160046119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Vannelle; *O* voor je auto! Hoe ging de terugweg? Kon je dat wat handelen?
Terugweg ging niet al te best eerlijk gezegd.
Ondanks dat ie comfortabel zit ben ik onderweg toch 2x gestopt om even een stukje te lopen.
Eigenlijk ook wel logisch dat dat nodig was, had de heenreis immers al gehad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Vannelle; ik ben al sinds de kerst aan het afbouwen, om de week een pil er af. Zit nu al weken op 1mg per dag (ipv 2.5mg). Ik neem ze ook pas als ik pijn krijg. Huisarts wist niet hoe snel het zou overgaan, heeft nu het afbouwschema op 8wk gezet, dus we zullen het zien.
1 mg per dag valt wel mee, denk dat afbouwen ipv cold turkey stoppen best wel voordelen heeft.
Merk je trouwens ook dat je er geestelijk behoefte aan hebt of is het puur lichamelijk?

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik ben ook trots op jou. Wat een onderneming is dat geweest. Ov-reisjes gaan nooit zonder hobbels
Dank je. *;
Was idd een hele onderneming en die hoop ik voorlopig niet meer te hoeven doen.
Al is het alleen maar om het OV te mijden, wat een bende zeg...

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

NS :r
Goed bezig tho ^O^
Helemaal mee eens en dank je. :)
Hopelijk horen we van jou ook ooit nog eens positieve verhalen.
Ik heb echt bewondering voor het feit hoe je er mee omgaat.
Al zul je ook je baaldagen wel hebben, kan niet anders.
pi_160046163
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Terugweg ging niet al te best eerlijk gezegd.
Ondanks dat ie comfortabel zit ben ik onderweg toch 2x gestopt om even een stukje te lopen.
Eigenlijk ook wel logisch dat dat nodig was, had de heenreis immers al gehad.

[..]

1 mg per dag valt wel mee, denk dat afbouwen ipv cold turkey stoppen best wel voordelen heeft.
Merk je trouwens ook dat je er geestelijk behoefte aan hebt of is het puur lichamelijk?

[..]

Dank je. *;
Was idd een hele onderneming en die hoop ik voorlopig niet meer te hoeven doen.
Al is het alleen maar om het OV te mijden, wat een bende zeg...

[..]

Helemaal mee eens en dank je. :)
Hopelijk horen we van jou ook ooit nog eens positieve verhalen.
Ik heb echt bewondering voor het feit hoe je er mee omgaat.
Al zul je ook je baaldagen wel hebben, kan niet anders.
Thanks :) Ja vaak genoeg helaas.
In het kader van positiviteit ben ik wel deze week aangenomen voor een nieuwe baan, begin op 1 april (geen grapje ;( ) en in mijn topicreeks had ik het altijd over weer naar het buitenland gaan, dus dat ga ik dan doen ^O^
pi_160046174
Vannelle; het is vooral lichamelijk. Zo in de namiddag krijg ik enorme zenuwpijn in m'n armen, alleen een pilletje helpt dan nog.
Geestelijk ben ik nog wel even onderweg om weer stabiel te worden. De angst/zenuwen kan ik nog wel handelen.

Toto; Goed bezig man! En gefeliciteerd :Y

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2016 17:52:41 ]
pi_160046227
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Vannelle; het is vooral lichamelijk. Zo in de namiddag krijg ik enorme zenuwpijn in m'n armen, alleen een pilletje helpt dan nog.
Geestelijk ben ik nog wel even onderweg om weer stabiel te worden. De angst/zenuwen kan ik nog wel handelen.

Toto; Goed bezig man! En gefeliciteerd :Y
Thanks :D
Hoe is het met kleine Poesopstokje?
pi_160046246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks :D
Hoe is het met kleine Poesopstokje?
Kitten doet het goed ^O^ O+
pi_160046272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:54 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Kitten doet het goed ^O^ O+
Gelukkig :D
pi_160046346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks :) Ja vaak genoeg helaas.
In het kader van positiviteit ben ik wel deze week aangenomen voor een nieuwe baan, begin op 1 april (geen grapje ;( ) en in mijn topicreeks had ik het altijd over weer naar het buitenland gaan, dus dat ga ik dan doen ^O^
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je topic niet meer bijgelezen heb de laatste tijd maar ik weet dat je idd plannen had om naar het buitenland te gaan.
En dat gaat nu lukken? Gefeliciteerd!!! *O*
En baaldagen mogen gewoon hoor, maar nooit langer dan 3 dagen achter elkaar, dan is er meer aan de hand. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Vannelle; het is vooral lichamelijk. Zo in de namiddag krijg ik enorme zenuwpijn in m'n armen, alleen een pilletje helpt dan nog.
Geestelijk ben ik nog wel even onderweg om weer stabiel te worden. De angst/zenuwen kan ik nog wel handelen.

Lichamelijk dus.
Da's alleen maar mooi denk ik, als het geestelijk zou zijn zou je er denk ik veel langer over doen om er helemaal van af te komen.
Maar als je helemaal zonder pillen gaat, hoe ga je dat dan doen als je later op de dag weer zenuwpijn in je armen krijgt?
Uit ervaring weet ik dat zenuwpijn NIET te harden is, daar moet iets aan gedaan worden.

Welke angst/zenuwen heb je het hier over? Het "afkicken"?
pi_160046370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je topic niet meer bijgelezen heb de laatste tijd maar ik weet dat je idd plannen had om naar het buitenland te gaan.
En dat gaat nu lukken? Gefeliciteerd!!! *O*
En baaldagen mogen gewoon hoor, maar nooit langer dan 3 dagen achter elkaar, dan is er meer aan de hand. ;)

[..]

Lichamelijk dus.
Da's alleen maar mooi denk ik, als het geestelijk zou zijn zou je er denk ik veel langer over doen om er helemaal van af te komen.
Maar als je helemaal zonder pillen gaat, hoe ga je dat dan doen als je later op de dag weer zenuwpijn in je armen krijgt?
Uit ervaring weet ik dat zenuwpijn NIET te harden is, daar moet iets aan gedaan worden.

Welke angst/zenuwen heb je het hier over? Het "afkicken"?
Post ook al tijden niet meer in dat topic, probeer het ietwat los te laten :@ maar kan er altijd nog op terugvallen.
Ja, mijn UI + ondertitel geven weer welk land en welke stad het wordt. Vliegticket net geboekt, 29 maart vlieg ik :Y
pi_160046511
Ik wil graag ook op anderen reageren, over het afkicken, maar mijn hoofd is te wazig.
pi_160046522
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Post ook al tijden niet meer in dat topic, probeer het ietwat los te laten :@ maar kan er altijd nog op terugvallen.
Ja, mijn UI + ondertitel geven weer welk land en welke stad het wordt. Vliegticket net geboekt, 29 maart vlieg ik :Y
Ja verdorie, alsof ik elke vlag van elk land ken. :+
En je hebt gelijk hoor, je hoeft niet constant of elke dag stil te staan bij je "handicap/beperking".
Doe ik ook niet, pak gewoon een pilletje en ga verder met wat ik aan het doen was.
Meestal is dat lezen, tv kijken of achter de pc want veel meer zit er niet in helaas.
Maar ik ben er van overtuigd dat als je er heel veel over nadenkt dat je jezelf op een gegeven moment zielig gaat vinden en dat is nou net níet de bedoeling.
Dat was een algemene opmerking want daar heb ik niemand in dit topic op kunnen betrappen. ^O^
Dus loslaten is wel een goed plan, toekomst is belangrijker dan alle andere dingen toch?

Veel succes in je nieuwe baan!
Wat ga je eigenlijk doen?
pi_160046535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:06 schreef Adriane het volgende:
Ik wil graag ook op anderen reageren, over het afkicken, maar mijn hoofd is te wazig.
Heeft iedereen begrip voor.
Je mag best onduidelijk typen, we lezen wel tussen de regels door. ;)
Als je zelf liever even wacht is dat natuurlijk ook prima.
pi_160046539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:07 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja verdorie, alsof ik elke vlag van elk land ken. :+
En je hebt gelijk hoor, je hoeft niet constant of elke dag stil te staan bij je "handicap/beperking".
Doe ik ook niet, pak gewoon een pilletje en ga verder met wat ik aan het doen was.
Meestal is dat lezen, tv kijken of achter de pc want veel meer zit er niet in helaas.
Maar ik ben er van overtuigd dat als je er heel veel over nadenkt dat je jezelf op een gegeven moment zielig gaat vinden en dat is nou net níet de bedoeling.
Dat was een algemene opmerking want daar heb ik niemand in dit topic op kunnen betrappen. ^O^
Dus loslaten is wel een goed plan, toekomst is belangrijker dan alle andere dingen toch?

Veel succes in je nieuwe baan!
Wat ga je eigenlijk doen?
Je hebt helemaal gelijk idd :Y
Het antwoord is overigens Belfast, Noord Ierland.
Bedankt :D
En ik ga daar werken voor de klantenservice van Paypal :+ Werk nu voor Ziggo, dus kleine verandering

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2016 18:08:53 ]
pi_160046559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:58 schreef vannelle het volgende:

Lichamelijk dus.
Da's alleen maar mooi denk ik, als het geestelijk zou zijn zou je er denk ik veel langer over doen om er helemaal van af te komen.
Maar als je helemaal zonder pillen gaat, hoe ga je dat dan doen als je later op de dag weer zenuwpijn in je armen krijgt?
Uit ervaring weet ik dat zenuwpijn NIET te harden is, daar moet iets aan gedaan worden.

Welke angst/zenuwen heb je het hier over? Het "afkicken"?
Ik kamp ook met PTSS, daar zit veel onrust, angst en spanning. Ik moet straks eerst naar het autisme team (8 maart intake) voor ik daarvoor behandeld kan worden.

Door het afkicken heb ik die pijn gekregen, en ik kan daar niet zo best mee dealen :@
Hopelijk helpt het als ik de meds nu preventief neem en afbouw.
pi_160046633
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk idd :Y
Het antwoord is overigens Belfast, Noord Ierland.
Bedankt :D
En ik ga daar werken voor de klantenservice van Paypal :+ Werk nu voor Ziggo, dus kleine verandering
Dan gaan we geen last van elkaar krijgen want ik heb geen Paypal. :+
Ga je daar ook met stenen gooien? :+
pi_160046660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik kamp ook met PTSS, daar zit veel onrust, angst en spanning. Ik moet straks eerst naar het autisme team (8 maart intake) voor ik daarvoor behandeld kan worden.

Door het afkicken heb ik die pijn gekregen, en ik kan daar niet zo best mee dealen :@
Hopelijk helpt het als ik de meds nu preventief neem en afbouw.
PTSS wist ik eigenlijk wel. Achteraf....
Ik hoop echt voor je dat de behandeling gunstig voor je uitpakt!
Nog heel ff wachten en aftellen en dan is het al zo ver. ^O^
pi_160046718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan gaan we geen last van elkaar krijgen want ik heb geen Paypal. :+
Ga je daar ook met stenen gooien? :+
Hehe, de troubles zijn long gone gelukkig :+
pi_160046750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

PTSS wist ik eigenlijk wel. Achteraf....
Ik hoop echt voor je dat de behandeling gunstig voor je uitpakt!
Nog heel ff wachten en aftellen en dan is het al zo ver. ^O^
Thanks! Moet vast ooit weer goedkomen :Y
pi_160046824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hehe, de troubles zijn long gone gelukkig :+
Gelukkig wel idd, al schijnt er nog wel 1x per jaar een mars te zijn die nogal wat spanningen oproept.
Maarreuh.....ik had het over mijn avontuur van vandaag maar jij gaat pas écht op avontuur!
Gaaf! :D
pi_160046839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Thanks! Moet vast ooit weer goedkomen :Y
En daar moet je in blijven geloven. :*
pi_160046857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Gelukkig wel idd, al schijnt er nog wel 1x per jaar een mars te zijn die nogal wat spanningen oproept.
Maarreuh.....ik had het over mijn avontuur van vandaag maar jij gaat pas écht op avontuur!
Gaaf! :D
Tijdens die mars pak ik gewoon de trein naar Dublin, twee uurtjes maar :+ of even de boot/het vliegtuig naar Liverpool/Londen :D
Ja heb er veel zin in, lijkt me heel gaaf. En eindelijk Engels kunnen spreken _O_
  vrijdag 19 februari 2016 @ 18:36:07 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160047097
Toto naar Belfast! Wow! :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_160047120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tijdens die mars pak ik gewoon de trein naar Dublin, twee uurtjes maar :+ of even de boot/het vliegtuig naar Liverpool/Londen :D
Ja heb er veel zin in, lijkt me heel gaaf. En eindelijk Engels kunnen spreken _O_
Doe ons een plezier en maak daar een apart topic voor aan en geef ons de link naar dat topic.
Ik zelf wil iig graag je avontuur volgen!
pi_160047201
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:36 schreef Lienekien het volgende:
Toto naar Belfast! Wow! :o
Ja _O_ Wel eens geweest Lien?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Doe ons een plezier en maak daar een apart topic voor aan en geef ons de link naar dat topic.
Ik zelf wil iig graag je avontuur volgen!
Zal er over nadenken :D KAA is niet heel erg levend, dus misschien is zo'n topic wel leuk, maar het duurt nog 5.5 weken dus dan is het wel erg ver van te voren :+
pi_160047284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja _O_ Wel eens geweest Lien?

[..]

Zal er over nadenken :D KAA is niet heel erg levend, dus misschien is zo'n topic wel leuk, maar het duurt nog 5.5 weken dus dan is het wel erg ver van te voren :+
KAA is idd nogal doods en daar ga jij met onze hulp iets aan doen! :P
Maar 5,5 week van tevoren is idd wel erg vroeg.
Zou je het wel willen doen tzt? Wil het echt graag horen en op afstand meemaken.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 18:54:36 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160047451
Gefeliciteerd Toto! Gaaf!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160047610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

KAA is idd nogal doods en daar ga jij met onze hulp iets aan doen! :P
Maar 5,5 week van tevoren is idd wel erg vroeg.
Zou je het wel willen doen tzt? Wil het echt graag horen en op afstand meemaken.
Ja lijkt me leuk :) komt goed!
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef LPFAN het volgende:
Gefeliciteerd Toto! Gaaf!
Thanks! How's you?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 19:01:44 #269
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160047637
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef Toto69 het volgende:

Thanks! How's you?
Prima!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160047881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Prima!
Nice :)
pi_160047975
Toto wat gaaf dat je droom nu toch eindelijk door kan gaan, super tof ^O^
pi_160048024
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja lijkt me leuk :) komt goed!
Deal! ^O^
pi_160051919
Wat leuk Toto!! Ben ook wel benieuwd naar je Ierse avonturen!
Net gezellig uit eten geweest, vanmiddag goed uitgerust zodat ik vanavond even wat langer aan tafel kon zitten. Was leuk! Nu lekker mn mandje in.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:03:15 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160051976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:01 schreef caroro het volgende:
Wat leuk Toto!! Ben ook wel benieuwd naar je Ierse avonturen!
Net gezellig uit eten geweest, vanmiddag goed uitgerust zodat ik vanavond even wat langer aan tafel kon zitten. Was leuk! Nu lekker mn mandje in.
Slaap lekker!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160052054
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:01 schreef caroro het volgende:
Wat leuk Toto!! Ben ook wel benieuwd naar je Ierse avonturen!
Net gezellig uit eten geweest, vanmiddag goed uitgerust zodat ik vanavond even wat langer aan tafel kon zitten. Was leuk! Nu lekker mn mandje in.
^O^ Klinkt goed, leuke avond gehad dus. :)
pi_160052440
Mijn avontuur van vandaag gaat trouwens om deze auto:

pi_160052657
Lekker Caro, en goed op je grenzen gepast ^O^ Lekker slapen!

Ik ben ook wel benieuwd naar een reisblog Toto!

Mooie bak vannelle ^O^
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:22:51 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160052783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:
Mijn avontuur van vandaag gaat trouwens om deze auto:

[ afbeelding ]
Nice!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160053449
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Lekker Caro, en goed op je grenzen gepast ^O^ Lekker slapen!

Ik ben ook wel benieuwd naar een reisblog Toto!

Mooie bak vannelle ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nice!
en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen? :+
pi_160053669
Mooie kar Vannelle!! Een station is handig, heb ik ook, met hondenrek zodat er geen 40 kilo natte labrador op de achterbank hoeft. Op goeie dagen loop ik graag met peuter en hond in de polder of grienden hier vlakbij, gelukkig lukt me dat nog zo'n 1à2x per week!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:34:57 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160055732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

[..]

en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen? :+
Hahah moet je wel lang karren ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160056102
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef caroro het volgende:
Mooie kar Vannelle!! Een station is handig, heb ik ook, met hondenrek zodat er geen 40 kilo natte labrador op de achterbank hoeft. Op goeie dagen loop ik graag met peuter en hond in de polder of grienden hier vlakbij, gelukkig lukt me dat nog zo'n 1à2x per week!
Als ik een hond zou hebben hoef ik geen rek, de riem kan ook aan de trekhaak. :+
Nee, natuurlijk niet!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah moet je wel lang karren ;p
Maar dat kan ik wel! Denk ik....
Woon je zo ver weg dan?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:51:30 #283
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160056311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef vannelle het volgende:

[..]


[..]

en wanneer zal ik jullie eens ophalen in mijn nieuwe mooie waggel om lekker te gaan cruisen? :+
Hij is moooooi!
Als je ons allemaal wilt ophalen wordt het een rondje Nederland ben ik bang.

Vind het trouwens ergens wel jammer dat we waarschijnlijk nooit een meet kunnen houden omdat we allemaal zo.. nouja.. "zielig" zijn, Let op de aanhalingstekens! Denk dat het voor niemand echt te doen is?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:12:59 #284
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160057080
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hij is moooooi!
Als je ons allemaal wilt ophalen wordt het een rondje Nederland ben ik bang.

Vind het trouwens ergens wel jammer dat we waarschijnlijk nooit een meet kunnen houden omdat we allemaal zo.. nouja.. "zielig" zijn, Let op de aanhalingstekens! Denk dat het voor niemand echt te doen is?
Lichamelijk wel maar financieel niet.

Vannelle woon in Groningen. Weet niet of dat ver voor je is maar meestal wel :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:48:41 #285
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160058325
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lichamelijk wel maar financieel niet.

Vannelle woon in Groningen. Weet niet of dat ver voor je is maar meestal wel :p
Amsterdam }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160058408
Tilburg hier
pi_160059051
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:
Mijn avontuur van vandaag gaat trouwens om deze auto:

[ afbeelding ]
Peuzjoo! Veel plezier ermee, rij voorzichtig! Mooi bakkie.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 00:25:45 #288
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160059435
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Tilburg hier
Lees nu pas van je nieuwe baan, gefeliciteerd Toots *O* .
Misschien een gekke vraag maar is het een optie om daar ook naar je wond te laten kijken? Ander land is andere geneeskunde..?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160059502
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Lees nu pas van je nieuwe baan, gefeliciteerd Toots *O* .
Misschien een gekke vraag maar is het een optie om daar ook naar je wond te laten kijken? Ander land is andere geneeskunde..?
thanks :)
En ja :)
pi_160059740
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Lichamelijk wel maar financieel niet.

Vannelle woon in Groningen. Weet niet of dat ver voor je is maar meestal wel :p
Assen! Andere provincie, hier zijn we minder gek. :P
Meet zit er misschien niet in, was daar ook niet helemaal serieus over al lijkt het me wel leuk. :Y
Maar als't niet kan...tsja, dan kan het gewoon niet.

Ooit op een dag als we allemaal in topvorm zijn gaan we een survivaltocht doen, dat kunnen we dan ook nog wel aan toch?
  zaterdag 20 februari 2016 @ 00:39:16 #291
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160059793
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

thanks :)
En ja :)
Top!

En vannelle ik bedoelde ook niet van we MOETEN meeten, zat er meer overna te denken dat het prolly nooit gaat lukken.

Haha ja, als we allemaal even een weekje uitzieken, aspirine's erin en op met z'n alle naar de Ardennen! :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160062541
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 00:39 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Top!

En vannelle ik bedoelde ook niet van we MOETEN meeten, zat er meer overna te denken dat het prolly nooit gaat lukken.

Haha ja, als we allemaal even een weekje uitzieken, aspirine's erin en op met z'n alle naar de Ardennen! :')
Als ik dat zou kunnen, een meet, zou ik ook naar mijn kinderen kunnen 45 minuten verderop. Mijn zeldzame uitstapjes zijn nu de tentamens.

Mooi man Ierland. En dat van naar je wond laten kijken ging ook door mijn hoofd. Anderen postten het ook al hier: een ander land is ook medisch anders bezig. Als je iets mindervoorkomends hebt, kun je ook een keer geluk hebben. Het is je gegund.
pi_160063792
Goed om te lezen dat er doelen zijn behaald.. Groot en klein. Positief
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:54:53 #294
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160063963
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 07:31 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Als ik dat zou kunnen, een meet, zou ik ook naar mijn kinderen kunnen 45 minuten verderop. Mijn zeldzame uitstapjes zijn nu de tentamens.

Mooi man Ierland. En dat van naar je wond laten kijken ging ook door mijn hoofd. Anderen postten het ook al hier: een ander land is ook medisch anders bezig. Als je iets mindervoorkomends hebt, kun je ook een keer geluk hebben. Het is je gegund.
Was ook meer een grapje, maar dromen mag nietwaar? :)
Gisteren met m'n kat naar de dierenarts dan, vannacht waren allebei haar oogjes ontstoken leek wel, ik helemaal janken en in paniek, kan het gelukkig komen door oogdruppels die ze krijgen tijdens de narcose omdat ze hun oogjes open hebben tijdens de ingreep.
Vandaag is mevrouw weer haar eigen diva-zelfje en ik een slapeloze nacht rijker :') .

Straks even boodschappen doen voor een paar dagen want m'n mams is er aankomende week niet, word een spannende week voor me dus :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160065725
HJM; Arme poes :o en arm baasje! (Of ben jij ook een mama? :+ ) Gelukkig viel het allemaal mee.
Heb je al een plan van aanpak hoe je het komende week gaat doen?

Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen :@
's Avonds nog 'even' snel de slaapkamer/douche/wc gepoetst en ik was op!
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.

Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer ;(
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:51:31 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160065911
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Arme poes :o en arm baasje! (Of ben jij ook een mama? :+ ) Gelukkig viel het allemaal mee.
Heb je al een plan van aanpak hoe je het komende week gaat doen?

Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen :@
's Avonds nog 'even' snel de slaapkamer/douche/wc gepoetst en ik was op!
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.

Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer ;(
Dan nu lekker de boel laten en rusten!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 20 februari 2016 @ 13:29:54 #297
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160066586
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:41 schreef Poesopstokje het volgende:
HJM; Arme poes :o en arm baasje! (Of ben jij ook een mama? :+ ) Gelukkig viel het allemaal mee.
Heb je al een plan van aanpak hoe je het komende week gaat doen?

Ik heb mezelf weer overschat. Donderdag was mijn WMO begeleidster hier, ze helpt me o.a. met het huishouden. We hebben alleen samen de keuken gepoetst omdat ik nog even met haar wou winkelen :@
's Avonds nog 'even' snel de slaapkamer/douche/wc gepoetst en ik was op!
De rest van het huis moest ook nog, dus gisteren de woonkamer gepoetst, stofzuigen, dweilen, was ophangen. Wel in etappes, maar icm het heen en weer vliegen van de huisarts en apotheek was het toch weer teveel.

Zonet nog de afwas en kattenbak gedaan. Straks maar even gaan liggen, m'n lichaam wil niet meer ;(
Mama :@ en mijn mams is uiteraard oma van de kleinbeejbies :') ( crazy catlady much? O+ )


Nee geen idee eigenlijk, heb nu wel alles in huis voor een paar dagen, en dan halverwege de week zelf maar een wandelingetje wagen denk, moet het toch eens gaan opbouwen. Of ik vraag m'n buurmeisje met scooter, kan ook altijd nog.
Het is misschien nog geen 10 minuutjes wandelen maar toch.

En dat teveel gedaan heerst hier ook, eigenwijs zijn we ook he.
Ik ben er ook klaar mee voor vandaag, behalve lekker koken vanavond.
Wel fijn dat je hulp hebt, scheelt toch een stuk!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_160066610
Ook ik heb weer teveel gedaan, dacht dat ik wel zelf en alleen kon douchen en een wasje draaien :'( :%. Verga van de pijn }:| -O- * weethetevennietmeer plat gaat
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:10:25 #299
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160067360
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ook ik heb weer teveel gedaan, dacht dat ik wel zelf en alleen kon douchen en een wasje draaien :'( :%. Verga van de pijn }:| -O- * weethetevennietmeer plat gaat
Ook al zo eigenwijsje.. maar nogmaals snap het wel hoor, doe het zelf ook :').
Ook stress van m'n kattepoes dan, maar toch nog even 2 boodschappentassen tillen en een zak kattenkorrels van 10 liter :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:46:16 #300
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_160067894
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:29 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mama :@ en mijn mams is uiteraard oma van de kleinbeejbies :') ( crazy catlady much? O+ )

Nee geen idee eigenlijk, heb nu wel alles in huis voor een paar dagen, en dan halverwege de week zelf maar een wandelingetje wagen denk, moet het toch eens gaan opbouwen. Of ik vraag m'n buurmeisje met scooter, kan ook altijd nog.
Het is misschien nog geen 10 minuutjes wandelen maar toch.

En dat teveel gedaan heerst hier ook, eigenwijs zijn we ook he.
Ik ben er ook klaar mee voor vandaag, behalve lekker koken vanavond.
Wel fijn dat je hulp hebt, scheelt toch een stuk!
Ik ben ook de mama van mijn kat hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_160068296
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 10:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Was ook meer een grapje, maar dromen mag nietwaar? :)
Gisteren met m'n kat naar de dierenarts dan, vannacht waren allebei haar oogjes ontstoken leek wel, ik helemaal janken en in paniek, kan het gelukkig komen door oogdruppels die ze krijgen tijdens de narcose omdat ze hun oogjes open hebben tijdens de ingreep.
Vandaag is mevrouw weer haar eigen diva-zelfje en ik een slapeloze nacht rijker :') .

Straks even boodschappen doen voor een paar dagen want m'n mams is er aankomende week niet, word een spannende week voor me dus :@
Was mijn frustratie even. Sorry, was niet tegen jiu bedoeld. Ik moet as maandag naar de decaan en iemand van SMF. Lijfelijk. Een uur rijden. Ohhweee als dat niets oplevert.
Fijn voor de poes.

Succes met je alleen week. ^O^

LPFAN wat blijft dat lastig die keuzes maken he.

Ik open even niet. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')