Hoe is dat logo anders dan nu het geval is?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wel erg bijna een Marlboro logo op sommige plekken, dat kan denk ik niet.
een verkapt logo, á la streepjescode in een bepaalde vorm, vind ik nog wel discutabel. Maar gewoon al beginnen zeuren over een bepaalde kleurstelling, zoals Lotus in 2011/12 bv, is gewoon oneindig dom gelul (dju, maak ik nu reclame voor John Player Special ). Dat er nu een bepaald patroon zou zijn, met de nodige fantasie, die zou kunnen refereren naar Marlboro (oeps doe ik het weer ) hoort in dezelfde categorie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hoe is dat logo anders dan nu het geval is?
Nou het logo wat er op die mock up prijkt lijkt heel erg op die van van de Ferrari van vorig jaar...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
een verkapt logo, á la streepjescode in een bepaalde vorm, vind ik nog wel discutabel. Maar gewoon al beginnen zeuren over een bepaalde kleurstelling, zoals Lotus in 2011/12 bv, is gewoon oneindig dom gelul (dju, maak ik nu reclame voor John Player Special ). Dat er nu een bepaald patroon zou zijn, met de nodige fantasie, die zou kunnen refereren naar Marlboro (oeps doe ik het weer ) hoort in dezelfde categorie.
De anti-tabaks lobby heeft z'n werk veel te goed gedaan bij de anti-rokers. En dat zeg ik als inmiddels ex-roker
dat logo is idd hetzelfde, maar ik dacht dat Capt. Fabulous bedoelde dat sommige vormen in de livery refereren naar Marlboro.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou het logo wat er op die mock up prijkt lijkt heel erg op die van van de Ferrari van vorig jaar...
Bedoelde ik ook. Ferari's waren helemaal rood toen ik begon met F1 kijken, het enige wit was van het Marlboro logo later. Dus ik zal elke combinatie van wit en rood op die auto wel bevooroordeeld bekijken. Shoot me.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat logo is idd hetzelfde, maar ik dacht dat Capt. Fabulous bedoelde dat sommige vormen in de livery refereren naar Marlboro.
Verdomme hè, straks moet ik geld gaan vragen aan Philip Morris
Briljante livery. Ook met die groene en rode strepen bovenin.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet.
dat is beter maar liever helemaal roodquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet.
Ook al maken ze hem geel, als het maar een Merc beater wordt, al is dat meer hoop dan verwachting.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:39 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer Ferrari liveries(/livery's?) om over te zeiken?
En toch sluit ik dat niet uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:53 schreef Geralt het volgende:
Zo denk ik er ook over
Al is er gewoon meestal wel 1 team dominant. Voor de spanning zou het mooi zijn als Ferrari de Mercs kan verslaan op regelmatige basis.
Dan moeten ze een compleet nieuwe baan leggen. Volgens mij voldoet de baan niet aan de eisen qua breedte.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:20 schreef Geralt het volgende:
Ik ben overigens stiekem wel een beetje benieuwd of onze prins de F1 terug naar Zandvoort gaat weten te halen.
Nu hij de nieuwe mede-eigenaar is zullen die geruchten niet lang op zich laten wachten denk ik. Het zou me persoonlijk heel erg verbazen, maar je weet het maar nooit.
ik ben allang blij dat "we" een kroonprins in een F1 auto hebben, dat is commercieel gezien al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:20 schreef Geralt het volgende:
Ik ben overigens stiekem wel een beetje benieuwd of onze prins de F1 terug naar Zandvoort gaat weten te halen.
Nu hij de nieuwe mede-eigenaar is zullen die geruchten niet lang op zich laten wachten denk ik. Het zou me persoonlijk heel erg verbazen, maar je weet het maar nooit.
Dat ferrari logo kan iedergeval beter geplaatst worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Vind dat echt afschuwelijk, die Ferrari
Drama inderdaad. Ik zie daar dus geen ontwerp meer in. Wat bonte kleuren, meer is het niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean zijn nieuwe 13-in-een-dozijn helm:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk
In dat geval zou ik vooral gedacht hebben aan de helmen van Hill en Coulthard. Nooit fan geweest van Damon Hill maar zijn helm, het design van zijn vaders helm, was wmb één van de mooiste.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:53 schreef Meike26 het volgende:
Indd.. Beetje Kimi design, die heeft ook zo'n soort design met hoekjes, lijntjes etc ..
Waar zijn de helmen met een simpel en goed design? Enorm jammer met wat Schumi is overkomen, maar 1 ding wel, hij heeft een verschrikkelijke trend gezet met die verschillende designes in 1 seizoen.
Edit : Met simpel bedoel ik dit..
[ afbeelding ]
Trulli
[ afbeelding ]
Barrichello
[ afbeelding ]
Alesi
[ afbeelding ]
Schumacher zijn helm 1996
[ afbeelding ]
Zonder dollen.. Of het nu Jos z'n helm is of niet.. Ik vind het gewoon een prachtig doordacht ontwerp !
en zelfs dat is die van Grosjean niet standaard design brommerhelm die je in de jaren '90/'00 in zowat elke scootershop vond langs de Speedfights en Aprilia SRquote:Op zondag 14 februari 2016 07:21 schreef Meike26 het volgende: Tegenwoordig zijn het echt veel te veel uitbreidingen geworden van het sponsor-pakket.
Vond de helm van Damon ook wel wat hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 07:21 schreef Meike26 het volgende:
Die vond ik weer iets te simpel, maar indd, die van Coulthard wel weer, Schotse vlag, vol bovenop de helm gekwakt.. Tegenwoordig zijn het echt veel te veel uitbreidingen geworden van het sponsor-pakket.
Die hij nu heeft is mooier. Gewoon houden zo.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:47 schreef opreis het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze niet meer vrij zijn in het veranderen van helm, Vettel heeft wel een paar leuke gehad
Klopt. Ook omdat het een eerbetoon was. Net als die van Alesi dat ook was. Dat maakt het extra mooi vind ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Vond de helm van Damon ook wel wat hebben.
En Josh reed ook met hetzelfde design rond , een echte Hill helm ookquote:Op zondag 14 februari 2016 03:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval zou ik vooral gedacht hebben aan de helmen van Hill en Coulthard. Nooit fan geweest van Damon Hill maar zijn helm, het design van zijn vaders helm, was wmb één van de mooiste.
[ afbeelding ]
ik heb bij deze geen enkele moeitequote:Op zondag 14 februari 2016 17:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
De mogelijk nieuwe livery en nieuwe neus van de Ferrari volgens Autosprint. Blijft wel speculeren:
[ afbeelding ]
Prima helm.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:31 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean zijn nieuwe 13-in-een-dozijn helm:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk
En een fenomenaal mooie livery zou ik dit vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef King_Merc het volgende:
Vind het ergens wel een mooi design, oranje met blauw:)
Volgens geruchten krijgt de nieuwe ferrari een zelfde soort uiterlijk als de 312T , een witte Airbox dus, zou er zo uit moeten zien ,
[ afbeelding ]
Zullen ze wel ergens uit geknipt hebben voor deze photoshop.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen dat Marlboro mag er niet op staan
quote:Manor may have come up with a novel solution to the reported three-way battle to become Pascal Wehrlein’s teammate in 2016.
It is believed Rio Haryanto, Alexander Rossi and Will Stevens are all substantially backed by sponsors as they push to secure the final place on this year’s grid.
But according to a report in Finland’s Ilta Sanomat newspaper, Manor might be about to say ‘yes’ to the entire trio.
“There are rumours in F1 circles that the second car could be raced by all three drivers during the season,” the report declared.
Ilta Sanomat explained that, with F1 to stage a record 21 grands prix this year, Haryanto, Rossi and Stevens could each sign a seven-race deal with Manor.
Indonesian Haryanto, a government-backed GP2 driver, will reportedly contest the first few races and then re-appear for the Asian rounds later in 2016.
American Rossi would race mainly throughout North and South America, while the bulk of Stevens’ 2016 programme will be in Europe. Ilta Sanomat said the deal will cost each driver about EUR 5 million.
The team’s plan would be allowed by the regulations, with article 26.1 reading: “During a season, each team will be permitted to use four drivers. Any new driver may score points in the championship.”
Manor is being tipped for a significant step forwards in 2016, thanks to its new Mercedes power units and further technical support provided by Williams.
“Manor will make a big step up and not only because of the engine,” said Mercedes team boss Toto Wolff, who was instrumental to Wehrlein securing the first race seat.
“I have confidence that the car and driver will have highlights and be a solid midfield runner,” he added.
twitter:ScuderiaFerrari twitterde op maandag 15-02-2016 om 14:00:13 New F1 car to be launched Feb., 19th at 14 CET on our website! #readysetred https://t.co/klrTRGK4Cw reageer retweet
Will Stevens was er voor spek en bonen?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef Meike26 het volgende:
Persoonlijk zou ik wel Rossi het voordeel geven te starten met het seizoen, die kent de auto nog en weet waar de verschillen liggen.
Uhhh ja Rosi heeft op mij in iedergeval dus meer indruk gemaaktquote:Op maandag 15 februari 2016 18:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Will Stevens was er voor spek en bonen?
Je weet wel, die coureur die het gehele seizoen wél in die auto zat ITT Rossi.
Op de FPquote:Op maandag 15 februari 2016 22:27 schreef Fopje het volgende:
Ik las dat Toro Rosso vertraging heeft, de presentatie is een week verlaat.
De eerste test wordt dus gereden in een test livery.
Nu ff naar een bron zoeken want ik weet niet meer waar ik het las
Oh daar had ik het niet gezien Het was via een F1 nieuws app.quote:
Ik snap niet dat ze er niet gewoon een groot gezamenlijk feest van maken. Voor mijn part een paar dagen op rij waarbij ze achter elkaar de presentaties doen en alles onthullen enzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef franklop het volgende:
Volgende week dus hele dag de liveblog van Autosport.com in de gaten houden
In theorie kunnen ze er wat nadeel van hebben omdat de coureurs elk wat minder ervaring in de auto hebben. En daar bovenop ook minder ervaring met de engineer(s). Maar afgaande op het niveau van Manor vorig jaar denk ik dat dat verder weinig consequenties zal hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:48 schreef Meike26 het volgende:
Dit is niet alleen prima, dit is gewoon briljant en geeft talent de kans met deze manier.
Daar gaan hoogstwaarschijnlijk de topbetalende sponsoren (en dus teams) niet mee akkoord. Die willen een unieker event met alle media-aandacht voor zichzelf. En een team als Mercedes wil waarschijnlijk evenveel budget aan zo'n feest spenderen als een Sauber gebruikt voor 2 maanden racen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze er niet gewoon een groot gezamenlijk feest van maken. Voor mijn part een paar dagen op rij waarbij ze achter elkaar de presentaties doen en alles onthullen enzo.
Hoezo? Merc trekt nu ook alleen maar een doekje eraf op de eerste testdag. Daar mopperen de sponsors toch ook niet over.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:55 schreef twiFight het volgende:
[..]
In theorie kunnen ze er wat nadeel van hebben omdat de coureurs elk wat minder ervaring in de auto hebben. En daar bovenop ook minder ervaring met de engineer(s). Maar afgaande op het niveau van Manor vorig jaar denk ik dat dat verder weinig consequenties zal hebben
[..]
Daar gaan hoogstwaarschijnlijk de topbetalende sponsoren (en dus teams) niet mee akkoord. Die willen een unieker event met alle media-aandacht voor zichzelf. En een team als Mercedes wil waarschijnlijk evenveel budget aan zo'n feest spenderen als een Sauber gebruikt voor 2 maanden racen.
Hoezo? Het is toch een nieuwtje dat Casio sponsor is geworden?quote:
Allesquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een nieuwtje dat Casio sponsor is geworden?
Dit is het nieuwtjestopic
Wat is daar fout topic aan?
Hier kun jij je wel even mee vermakenquote:
En zo klinkt de Manortwitter:ManorRacing twitterde op maandag 15-02-2016 om 18:01:45 Our hearts just skipped a beat. The MRT05 has roared into life & we just had to share! #MBFamily #F1 https://t.co/t5zjDuufT5 reageer retweet
Dit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een nieuwtje dat Casio sponsor is geworden?
Dit is het nieuwtjestopic
Wat is daar fout topic aan?
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier kun jij je wel even mee vermaken
SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 190 - Get ready 4 the launch?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:39 schreef Geralt het volgende:En zo klinkt de Manortwitter:ManorRacing twitterde op maandag 15-02-2016 om 18:01:45 Our hearts just skipped a beat. The MRT05 has roared into life & we just had to share! #MBFamily #F1 https://t.co/t5zjDuufT5 reageer retweet
Overigens zie ik best wat verschillen (buiten de kleur)twitter:F1PaddockPass twitterde op maandag 15-02-2016 om 22:25:15 I don't know... that Haas Tree House looks kinda familiar... #F1 https://t.co/cbZ3S9OvDd reageer retweet
Is wel een fraaie vind ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:47 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel op die van Stoffel.
Dat vind ik opmerkelijk. De auto inclusief chasis en body wel af maar een paar stickers plakken lukt dan niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:30 schreef Geralt het volgende:
Toro Rosso loopt vertraging op: tijdelijke livery tijdens eerste test
Ok FOK!sport
Mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:47 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel op die van Stoffel.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:31 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)rash-dangers-673675/
Max wordt gesommeerd om uit de grindbak te blijven.
Thanks Josquote:"Max learned last year very fast, and he has learned because he has a very, very high level of natural speed.
"This natural speed is coming from his skills and also from the work his father did with him in karting, because this helped him for sure to come to this level.
"I am really, really convinced that he will have a great career in front of him, if he is at the correct time in the correct car."
mail ze zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil zo graag mijn diensten aanbieden als vertaler voor de Englse versie van Verstappen.nl
Dit verhaal schijnt niet waar te zijn en is pure speculatie op basis van het feit dat Haryanto (mocht hij niet met het volledige bedrag over de brug komen) een aanbieding zou hebben voor 7 races voor 5 miljoen dollar.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:23 schreef sasquatsch het volgende:
Doet Manor een Saubertje? 4 coureurs voor 2 zitjes
[..]
Ik ben al een tijdje geneigd, want hun vertalingen zijn echt om te jankenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:22 schreef WEST het volgende:
[..]
mail ze zou ik zeggen.
maar je kunt ook altijd nog in de redactie van Fok!sport
Het zijn alleen geen stickers, maar allemaal handgeverfd. Althans, als ik andere bronnen mag geloven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vind ik opmerkelijk. De auto inclusief chasis en body wel af maar een paar stickers plakken lukt dan niet.
Als je denkt dat je het beter kan (en gezien het feit dat je in engeland woont zou je dat wel verwachten ) stuur ze een mailtje.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje geneigd, want hun vertalingen zijn echt om te janken
Ik kan het me voorstellenquote:Today, Max Verstappen was for the first time in the STR11, the new car for 2016, at the Scuderia Toro Rosso factory. Three days, the 18-year old Dutchman was in Faenza this week, where he had his seatfitting on Wednesday. His team mate, Carlos Sainz, had his the previous day already.
Ja, Google Translate doet 't beterquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:41 schreef Geralt het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een Engelstalige versie hadden
Even gekeken zojuist:
[..]
Ik kan het me voorstellen
Nou hup hup, aanmelden maarquote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, Google Translate doet 't beter
Heb een aantal keer de F1 bezocht en zag regelmatig tijdens de pitwalk (op donderdag) dat er nog wat laatste stickers op auto's werden geplakt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 15:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het zijn alleen geen stickers, maar allemaal handgeverfd. Althans, als ik andere bronnen mag geloven.
Maar ik gok zo dat de vaste hoofdsponsoren er zomaar opgeverfd zouden kunnen wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb een aantal keer de F1 bezocht en zag regelmatig tijdens de pitwalk (op donderdag) dat er nog wat laatste stickers op auto's werden geplakt.
Misschien van beide wel watquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar ik gok zo dat de vaste hoofdsponsoren er zomaar opgeverfd zouden kunnen worden
De legende wil dat de Silver Arrows kleuren ontstaan zijn doordat er in de jaren '30 de verf van de auto's afgeschraapt werd om ze een kilo lichter te maken. Toen was het maximum gewicht 750 kilo en de Mercedessen waren 751 kilo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij ook ja.. stickers erop plakken is extra gewicht, het laagje verf wat er op zit zit er toch al, waarom dan niet verven/spuiten met airbrushing + een blanke lak er over.
Tuurlijk, het zijn maar grammetjes, maar op een totale body van een F1 wagen kan ik mij indenken dat je het zo over 6 tot 10 vierkante meters hebt?
Volgens mij wordt het nog steeds geleverd door Sikkens of Akzo nobel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:04 schreef Geralt het volgende:
Een Nederlands bedrijf deed dacht ik die zilveren verf van McLaren destijds of niet?
McLaren is toch niet meer zilver?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:11 schreef Waffle het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het nog steeds geleverd door Sikkens of Akzo nobel.
dat wilt niet zeggen dat ze geen lakken en verf meer nodig hebbenquote:
twitter:ToroRossoSpy twitterde op dinsdag 16-02-2016 om 20:03:57 "A Scream in the Night" - The Toro and the Cavallino together again! 😉👍👐 Enjoy the #STR11 fire up! @ScuderiaFerrarihttps://t.co/iTKOAP2jtS reageer retweet
http://www.telegraph.co.u(...)e-his-departure.htmlquote:Briton Will Stevens loses Formula One drive with Manor to announce his departure
Exclusive: Stevens will be replaced by Indonesian backed by £10m in sponsorship from oil company but hopes to return to Formula One
Stevens, 24, spent last season with the minnows but is understood to have been replaced for 2016 by Rio Haryanto. The Indonesian is bringing at least £10 million in sponsorship in large part thanks to backing from the country’s state oil company.
The news comes as a bitter blow for the Englishman just a week before the first pre-season test in Barcelona. Stevens is likely to try racing elsewhere, perhaps in America, before seeking again to make it in Formula One.
It also means the number of British drivers in the sport will remain at three, with triple world champion Lewis Hamilton at Mercedes, Jenson Button at McLaren, and rookie Jolyon Palmer at Renault.
In his year in the sport Stevens has struggled to make an impression, with Manor so far off the pace in 2015. But with a Mercedes engine in this year’s car he would have had more of a chance to show what he could do.
The announcement of Haryanto, expected in the next few days, brings to an end protracted and increasingly fractious negotiations between Stevens’ representatives and Stephen Fitzpatrick, the energy millionaire who owns the team.
Haryanto will be partnered by Mercedes protégé Pascal Wehrlein, who was announced last week.
Stevens made his debut with Caterham in Abu Dhabi at the end of 2014, before joining the revived Manor outfit this time last year. Unless there is a miraculous reversal of fortunes over the next 12 months, it is hard to see Stevens racing in Formula One again.
The driver from Rochford, Essex, brought his own sponsorship package last year – around £6 million – but could never match the demands made by Manor and what Haryanto was able to offer. Alexander Rossi, the American, had also been in the frame for the drive.
Stevens’ departure and Haryanto’s arrival completes the line-ups for the 2016 season. The other late change was Pastor Maldonado’s replacement at Lotus by Kevin Magnussen.
Manor have had a turbulent few months with Graeme Lowdon and John Booth, former sporting director and team principal respectively, leaving over a disagreement with Fitzpatrick. Several other senior staff followed.
But under Dave Ryan, the former McLaren team manager who lost his job there after the ‘Lie-gate’ scandal in 2009, Manor have begun rebuilding, hiring two former Ferrari designers.
Volgens mij zijn ze het nog steeds: http://www.mclaren.com/formula1/partners/quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat wilt niet zeggen dat ze geen lakken en verf meer nodig hebben
Maar afgelopen jaar was Akzo Nobel wel nog partner van McLaren.
Ik vrees dat je bij een bezoek aan z'n kartbaan ongeveer net zoveel ziet..quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160216_02131771
Foto's van de Schumacher tentoonstelling
Niet dat dat niet ook gold voor Stevens, die het nou ook weer niet puur van z'n talent moest hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:35 schreef JimmyManna het volgende:
Tja geld. Dat is alles dat Haryanto kan bieden. Maar wel een boel geld.
Dat klopt. Stelde ook niet heel veel voor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet dat dat niet ook gold voor Stevens, die het nou ook weer niet puur van z'n talent moest hebben.
dus het eerste kwartaal gaan ze als de brandweer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:
Ik lees links en rechts berichten dat TR over de allerlaatste 2015 spec motor beschikt.
Volgens mij waren dat tot op heden slechts geruchten en geen bevestiging van Tost zelf.
Nu wel dus
twitter:HaasF1Team twitterde op woensdag 17-02-2016 om 15:21:55 Since you all asked so kindly, we've prepared a special treat for you. 🔊#RandomActsOfKindnessDay #HaasF1 #F1 https://t.co/Ecudcpo5fi reageer retweet
quote:Honda’s revamped 2016 Formula 1 power unit is reportedly more powerful than its predecessor, but still unreliable according to Marco Canseco, the correspondent for sports daily Marca.
McLaren-Honda debuted its novel, ultra-compact ‘size zero’ concept last year, where the tight packaging of the rear was possible because the turbo is located actually inside the ‘vee’ of the engine.
According to Motor Sport magazine, the Honda turbo is bigger for 2016, with Yasuhisa Arai confirming that it will be “around the same size” as the Mercedes unit. The ‘size zero’ concept, however, is staying.
Writing in Marca, Censeco said Honda test-bench runs since the first full 2016 chassis was put together confirm the turbo V6 is now more powerful but “the new turbo repeatedly breaks”.
And “apparently there are still overheating problems, even though the new (turbo) now works at lower rpm of about 100,000 compared to the 120,000 of last year”, Canseco added.
Marca said that after Sunday’s online launch of the MP4-31, it is believed Fernando Alonso will be at the wheel on the opening day of Barcelona testing.
Helmut Marko zei dat een tijdje terug al. Snap niet zo waarom GPUpdate het nu als nieuws brengt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:41 schreef Geralt het volgende:
Ik lees links en rechts berichten dat TR over de allerlaatste 2015 spec motor beschikt.
Volgens mij waren dat tot op heden slechts geruchten en geen bevestiging van Tost zelf.
Nu wel dus
views en dus geldquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:56 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Helmut Marko zei dat een tijdje terug al. Snap niet zo waarom GPUpdate het nu als nieuws brengt.
Ik had alleen nog geruchten gehoord en gelezen en nog nergens een officiële bevestiging gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:56 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Helmut Marko zei dat een tijdje terug al. Snap niet zo waarom GPUpdate het nu als nieuws brengt.
ze hebben zelf via Twitter gezegd van niet, maar dat de studio foto's en een filmpje vanavond vrijgegeven worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:06 schreef opreis het volgende:
Is het ook ergens te zien dat van RB?
Ik ben er al over uit dat ik hem ronduit spuugelijk vind.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even moet wennen
Nee. Deze niet. Het is geen porum.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel heel mooi
Lekker simpel. Simplistische helmen vinden jullie mooi, maar deze livery dan weer niet?
niks nieuws, zag totaal niet dat ze echt stappenmaakte, een wonder dat Alonso er nog rijdt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
Als dit waar is gaat Honda weer een moeilijke tijd tegemoet.
'Nieuwe Honda motor krachtiger maar onbetrouwbaar'
[..]
eensquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben er al over uit dat ik hem ronduit spuugelijk vind.
Man man man; dat is toch geen livery
Ohhh nice! Veel mooier dan wat ze haddenquote:
Heel gaafquote:
Niet van het team, wel van Marko. Die quote is al eens gegeven tijdens een eerdere discussie. Ik ga het niet nog een keer opzoeken, sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had alleen nog geruchten gehoord en gelezen en nog nergens een officiële bevestiging gezien.
Als jij die een tijdje terug al gezien had dan geef eens een linkje zou ik zegge
Niet een complete beauty, maar veel, veel, veel beter dan de gebruikelijke en schreeuwerige layouts die we van hen gewend zijn. Vind het wel een aardige livery dit. Complimenten.quote:
Wordt alweer ontkracht door Honda.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
Als dit waar is gaat Honda weer een moeilijke tijd tegemoet.
'Nieuwe Honda motor krachtiger maar onbetrouwbaar'
[..]
http://www.pitpass.com/55489/Honda-plays-down-reliability-claimsquote:Days ahead of the launch of the 2016 McLaren-Honda, amidst seemingly endless fire-ups on Twitter, reports have been emerging that there is already concern over the reliability of the Japanese manufacturer's power unit.
Whilst it is acknowledged that the 2016 is more powerful than its predecessor it is claimed that initial tests have been problematic, particularly with regard the turbo which has been increased in size in an effort to resolve last year's power issues.
Spanish publication Marca claims that in spite of the speed of the turbo being reduced overheating is causing great concern.
"Reports on Honda`s power unit performance and reliability are unfounded and speculative," a Honda spokesperson told Pitpass, "and we ask fans and media alike to treat them as such.
"We will not know exactly where we stand until we finish the eight days of testing in Barcelona, so until then we have no further information. We are looking forward to getting back on the track."
Red Bull is nooit heel subtiel in hun uitingen geweest. Zolang het maar schreeuwt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
De matte finish is weer eens wat anders, en is wel gaaf. Maar die text is zo, bam, "in your face!!!
Vind met wit rond de letters wel mooierquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Red Bull is nooit heel subtiel in hun uitingen geweest. Zolang het maar schreeuwt.
Sowieso is Ricciardo weer de enige die kan lachen. (Al lijkt het als een boer met kiespijn..)quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Dat foute snorretje en baardje bij Ricciardo maakt het helemaal af, terwijl Kvyat net uit bed lijkt te zijn gestapt na een nacht doorhalen
Tja, ze weten dat ze volgend jaar door STR om de oren worden geredenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Sowieso is Ricciardo weer de enige die kan lachen. (Al lijkt het als een boer met kiespijn..)
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ze weten dat ze volgend jaar door STR om de oren worden gereden
Dit jaar ook hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, ze weten dat ze volgend jaar door STR om de oren worden gereden
Eens. Erg gave livery.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohhh nice! Veel mooier dan wat ze hadden
Een pruik op en hij kan zo in die reclame van bel me op tringelingeling bellen met youfone het is niet meer normaal.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Dat foute snorretje en baardje bij Ricciardo maakt het helemaal af, terwijl Kvyat net uit bed lijkt te zijn gestapt na een nacht doorhalen
Nice, nicequote:Op woensdag 17 februari 2016 22:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke pyjama's ook voor de coureurs..
quote:MANOR RACING SIGNS RIO HARYANTO
Indonesian Rio completes race driver line-up
18 February 2016, 09.00 GMT/16.00 WIB Jakarta
Manor Technical Centre, Banbury, UK
Manor Racing has chosen Rio Haryanto for its second race seat, completing a young and hungry 2016 driver line-up.
The 23-year-old's Formula 1 debut follows success in junior formulae since single-seater racing in 2008. He impressed in each of his three F1 tests and graduates from a robust 2015 season in GP2 Series.
Rio climbs into the Manor Racing MRT05 cockpit for testing in Barcelona next week, with his first Grand Prix next month in Australia.
Stephen Fitzpatrick, Manor Racing's owner
"We are delighted to announce Rio as our second race driver for 2016. Rio's been racing since he first got into a kart at six years old. He's tenacious on and off the track and made a big impression on last year's GP2 battle. Rio's huge following in Indonesia is great for the team and for F1. They are keen to see him on the grid and we're confident that we'll see him enjoying some exciting battles in the year ahead."
Rio Haryanto
"Manor Racing is a team with an exciting vision and ambitious plans. They have produced a great package and I can't wait to get in the car. Melbourne will be a huge moment for me, my country, supporters and fans and I want to thank everyone who's been with me since I started in single seaters; 2016 is my chance to reward that faith and represent Asia in F1."
Manor Racing is one of Formula One's few privateer teams. Under new ownership since early 2015 it has restructured its operations bringing in established engineering talent alongside its own seasoned pros. 2016 sees the team partner with Mercedes-Benz for powertrains and Williams Advanced Engineering for gearboxes. With Pascal Wehrlein - previously reserve driver of the Mercedes works team - and Rio Haryanto joining as drivers, Manor Racing is poised for a competitive season.
Rijdt al 4 jaar in de GP2, heeft vorig seizoen een paar races gewonnen maar is geen hoogvlieger. Gewoon de volgende paydriver die wel enigszins kan sturenquote:
Toch wel apart, maar zal wel met geld te maken hebben.quote:12:44 – Force India laat Alfonso Celis Jr. als eerste met de VJM09 rijden. De Brits-Indiase formatie meldt donderdag dat de 19-jarige Mexicaan, ontwikkelingsrijder bij het team, volgende week de eerste dag van de collectieve wintertest op het Circuit de Catalunya voor zijn rekening neemt.
Celis Jr, die in december vorig jaar ook al voor Force India in actie kwam tijdens de Pirelli-bandentest op het Yas Marina Circuit van Abu Dhabi, zit ook op de vierde en laatste dag van de eerste wintertests in de cockpit van de VJM09. Sergio Perez is op dag twee aan de beurt, Nico Hülkenberg moet wachten tot de derde dag. Bij de tweede serie testdagen, eveneens in Barcelona, rijdt Hülkenberg op dag één en drie, terwijl Perez wordt ingezet op de tweede en vierde dag.
De eerste collectieve wintertest is van maandag 22 tot en met donderdag 25 februari, terwijl van dinsdag 1 tot en met vrijdag 4 maart de laatste voorbereidingen op het nieuwe seizoen worden verricht.
Ach.. leuke markt voor Bernie om aan te boren (255 milj inwoners), maar Haryanto vinden we over 10 jaar terug op een website als F1-Rejects.quote:
U vraagt, en iemand anders draaitquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vind met wit rond de letters wel mooier
Max had natuurlijk altijd voor nummer 15 moeten kiezen. Als je maX Verstappen heet, dan had je dat een hele XV branding kunnen opleveren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:46 schreef Ferry_76 het volgende:
Haryanto met nummer 88, dus dit zijn alle nummers die (Voorlopig) aan de start verschijnen:
3 - Daniel Ricciardo
5 - Sebastian Vettel
6 - Nico Rosberg
7 - Kimi Raikkonen
8 - Romain Grosjean
9 - Marcus Ericsson
11 - Sergio Perez
12 - Felipe Nasr
14 - Fernando Alonso
19 - Felipe Massa
20 - Kevin Magnussen
21 - Esteban Gutierrez
22 - Jenson Button
26 - Danill Kvyat
27 - Nico Hülkenberg
30 - Jolyon Palmer
33 - Max Verstappen
44 - Lewis Hamilton
55 - Carlos Sainz Jr.
77 - Valtteri Bottas
88 - Rio Haryanto
94 - Pascal Wehrlein
In dat geval wordt Ricciardo kampioen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:52 schreef Funzel het volgende:
Manor heeft zich zelf maar alvast achteraan gezet zo te zien.
En gaat Hamilton af als een gieter.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In dat geval wordt Ricciardo kampioen.
Leg eens uit? Maar dat doet hij nu toch ook al met Max V3rstapp3n bijvoorbeeld? En van de week nog met 33 dagen tot eerste gp weekeinde. Ik vind het een goed en herkenbaar getal, op de 1 of andere manier komt 33 ook agressiever en actiever over als een 22 (Button) of 44 (Hamilton). Sowieso, wat het nummer ook was, ook al versierd hij het de komende maanden/jaren met Nijntjes en Plopsa kabouters. Zijn racenummer gaat vanzelf een erg hoge verkoopwaarde krijgen als hij races gaat winnen, geld voor elke coureur, maar de echte Verstappen gekte is hier nog niet eens uitgebroken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef Coelho het volgende:
[..]
Max had natuurlijk altijd voor nummer 15 moeten kiezen. Als je maX Verstappen heet, dan had je dat een hele XV branding kunnen opleveren.
De WC mag toch gewoon met Nr 1 rijden toch? Althans dat meen ik mij te herinneren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In dat geval wordt Ricciardo kampioen.
Mag, maar moet niet. Hamilton rijdt met 44 en niet 1.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
De WC mag toch gewoon met Nr 1 rijden toch? Althans dat meen ik mij te herinneren.
als ie daarvoor kiest wel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
De WC mag toch gewoon met Nr 1 rijden toch? Althans dat meen ik mij te herinneren.
En Max verslaat Sainz alweerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 06:16 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
En gaat Hamilton af als een gieter.
Ik twijfelde zelfs of ik er bij moest zetten dat het de nieuwe is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie 0 verschil
Prima toch? Ze hebben een prachtige liveryquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie 0 verschil
De auto zelf lijkt in grote lijnen ook bijna die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima toch? Ze hebben een prachtige livery
Sidepods zijn wat anders. Duidelijke doorontwikkeling iniedergeval.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie 0 verschil
Pastor op ovals, dan zal me een knaller wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:53 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)-replacement-674232/
Pastor of Rossi naar de Indycars?
had het niet (enkel) over de livery...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima toch? Ze hebben een prachtige livery
Maar toen had hij ook nog geen vast nummer. Kan me zo voorstellen dat dat nu anders is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 08:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
als ie daarvoor kiest wel ja.
Heeft alleen Sebasser voor gekozen sinds de invoering.
Jawel in 2014 hadden ze een vast nummer en toen reed Sebas met "1" rond.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:50 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Maar toen had hij ook nog geen vast nummer. Kan me zo voorstellen dat dat nu anders is.
De regels zijn niet veranderd dus waarom had je anders verwacht? Elke auto ziet er ongeveer hetzelfde uit, de motor en de manier waarop die in de package zit is het enige dat verschil maakt per team.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
had het niet (enkel) over de livery...
Op zwart-wit foto's valt die tekst volledig weg. Dus voor de kranten misschien niet zo'n handig ontwerp.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:37 schreef Meike26 het volgende:
Nee zonder wit voor mij, vind het wat verrassender.. Rood op blauw is normaal gesproken geen fijne kleur combi, maar vanwege die matte lak heeft het toch wel iets.. Lekker houden zo
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
had het niet (enkel) over de livery...
de schaling van die foto is net iets anders. Hier lijkt het verschil nog minder:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je het zo ziet toch wel wat verschillen. Inderdaad de sidepods, de ribbeltjes er bovenop. De wagen ligt wat hoger en de luchtinlaat boven de coureur is wat kleiner.
Aantal krant-lezers neemt hard af dus om het daar nou voor te doen...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Op zwart-wit foto's valt die tekst volledig weg. Dus voor de kranten misschien niet zo'n handig ontwerp.
ingelogdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:32 schreef Geralt het volgende:
Alvast 2 linkjes voor de presentatie van de Ferrari:
http://live.ferrari.com/en/
http://eventoferrari.vetrya.biz/?lang=eng
Zal wel druk zijn tegen die tijd. 14:00 uur toch?
Precies dat ik naar mn werk moet
Voorlopig zie ik alleen het piemeltje wat groter. Is er nog wat anders veranderd?quote:
Daar mag je bijna niets dus volgens mij is het de hoek. En de zwarte kleur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:18 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Airbox ? engine cover lijkt er raar uit te zien, wellicht ligt dat aan de hoek
twitter:Albrodpul twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 14:31:06 #TechF1 El final de la carrocería del nuevo SF16-H extremadamente delgada en comparación con el SF15-T. https://t.co/6IU8ODMzkD reageer retweet
geen auto voor Monaco met zo lang chassis.quote:
blijkbaar heb je de begin jaren in 2000 gemistquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef Meike26 het volgende:Ik weet het nog niet, ik volg de F1 sinds mid jaren 90 en enige wat mij de afgelopen 20/21 jaar is bevallen bij Ferrari is rood in combinatie met (veel) zwart...
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:30 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
lag dus niet aan de hoek, zit echt een deuk in , (alsof Norbert Haug er op heeft gezeten
Weet ik, maar Vettel had toen nog nooit '5' gehad, zelfs nog niet eens geclaimd als nummer. Nu is hij bekend als nr '5', is het echt zijn nummer, dus nu kan het anders zijn als hij moet kiezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 10:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jawel in 2014 hadden ze een vast nummer en toen reed Sebas met "1" rond.
Tjonge, die steken erg af tegenover die afgrijselijke bakken van tegenwoordig !quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
blijkbaar heb je de begin jaren in 2000 gemist
2001
[ afbeelding ]
2002
[ afbeelding ]
2003
[ afbeelding ]
2004
[ afbeelding ]
Enfin, 2005 en 2006 mag je zelf opzoeken, maar je zal wel een idee hebben hoe die eruit zie
Ik vond dat persoonlijk ook een hele lelijke generatie auto's.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tjonge, die steken erg af tegenover die afgrijselijke bakken van tegenwoordig !
Geen wonder dat ze seconden per ronde sneller waren.
Jaren 70 en 80 voor mij. Na ongeveer 1994 is alles minder geworden, qua looks.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Rossdale het volgende:
2002 - 2004 waren mijns inziens de mooiste auto's
Dat waren de geruchten al en ik denk dat daar een van hun grote winstpunten voor 2016 ligt. Daarmee lopen ze in op Mercedes die al behoorlijk smal aan de achterzijde was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:[ afbeelding ]twitter:Albrodpul twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 14:31:06 #TechF1 El final de la carrocería del nuevo SF16-H extremadamente delgada en comparación con el SF15-T. https://t.co/6IU8ODMzkD reageer retweet
Graatmager
Benamingen op het plaatje zelf zijn overigens verkeerd valt me nu op.
quote:McLaren-Honda heeft Nobuharu Matsushita aangesteld als test- en ontwikkelingsrijder bij de renstal. Dat heeft de formatie zaterdag bekendgemaakt. De Japanner gaat Fernando Alonso, Jenson Button en Stoffel Vandoorne ondersteunen, door meters te maken in de simulator. Ook blijft Matsushita actief in de GP2 bij ART.
"Ik vind het geweldig om me dit seizoen bij McLaren-Honda aan te sluiten als test- en ontwikkelingscoureur. Om de stap in de wereld van de Formule 1 te zetten is een jongensdroom die uitkomt en een enorme stap voorwaarts in mijn loopbaan. Ik ga er alles aan doen om het team te helpen door het verzamelen van data. Die leidt tot feedback voor de ontwikkeling en mijn werk in de simulator helpt bij het beter afstellen van de auto", vertelt een dolblije Matsushita over zijn nieuwe rol. Daarnaast blijft hij ook actief in de GP2 bij het team van ART. In die klasse werd de coureur vorig jaar negende. "Het afgelopen GP2-seizoen was één met een steile leercurve. Het was mijn eerste jaar in Europa, maar gelukkig kon ik dankzij mijn ervaring van het juniorenprogramma van Honda goed voorbereid de taak aannemen. Als GP2-coureur is het dit jaar zaak mij te richten op de titel. Ik geloof dat ik het beste pakket heb om succes te hebben en mijn ultieme doel te bereiken: Formule 1-coureur worden."
Eric Boullier, racing director bij McLaren-Honda, is content met het aantrekken van de jonge rijder. "Zijn eerste seizoen in Europa liet zien dat hij veel potentie heeft. Hij heeft indrukwekkende prestaties afgeleverd. Met ervaring en constantheid gaat hij daarop verder bouwen in 2016", aldus de Fransman. "Zijn rol als ontwikkelingscoureur is enorm belangrijk. Hij zal het geleerde op de baan gaan uitbouwen en gaat van waarde zijn in het verbeteren van onze prestaties in 2016."
De 22-jarige Matsushita won in 2014 het Japanse Formule 3-kampioenschap en maakte een jaar later de stap naar de GP2. Daar nam de door de Honda-ondersteunde Japanner plaats naast Vandoorne , die er uiteindelijk met de titel vandoor ging. Vorig jaar won Matsushita een GP2-race in Hongarije, zijn enige van dat jaar.
http://www.formule1.nl/ni(...)eserve-nummer-5-uit/quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:37 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Weet ik, maar Vettel had toen nog nooit '5' gehad, zelfs nog niet eens geclaimd als nummer. Nu is hij bekend als nr '5', is het echt zijn nummer, dus nu kan het anders zijn als hij moet kiezen.
Maar nogmaals: Nu zijn naam echt verbonden is met 5 weet ik niet wat hij nu zou kiezen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
http://www.formule1.nl/ni(...)eserve-nummer-5-uit/
Die 55 is dan brake bias neem ik aan, maar die 29tm32 hij drukt toch niet op knopjes als dat minder wordt of wel?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Brake bias en battery charge. Gokje. Zo is het in de McLaren wel ongeveer.
Het is niet te hopen..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Haas F1 overalls
Zou daarmee ook al de kleuren van de wagen bekend zijn?
[ afbeelding ]
Ook het eerste wat ik dacht ja Sauber 2014quote:
pff beginnen die zo weer. Die garage waarvan de poort zou openen als er voldoende #w07 getweet werd was ook zo'n dramaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Voorproefje van de nieuwe Mercedes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet mij denken aan:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Haas F1 overalls
Zou daarmee ook al de kleuren van de wagen bekend zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Haas F1 overalls
Zou daarmee ook al de kleuren van de wagen bekend zijn?
[ afbeelding ]
zoiets?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal toch wel zoiets worden, alleen dan misschien antraciet i.p.v. zwart.
Wat een geluk, dan kun je morgen vroeg kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen dan, gezien de kleur van de overal, niet zwart maar antraciet grijs.
twitter:HaasF1Team twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 15:00:12 Your patience has paid off. #HaasF1 team’s first car is scheduled for an early arrival. #F1 https://t.co/3aWrcexgUo reageer retweet
Gaaaapquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen dan, gezien de kleur van de overal, niet zwart maar antraciet grijs.
9.00 Amerikaanse tijd. Is 15.00 uur onze tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat een geluk, dan kun je morgen vroeg kijkentwitter:HaasF1Team twitterde op zaterdag 20-02-2016 om 15:00:12 Your patience has paid off. #HaasF1 team’s first car is scheduled for an early arrival. #F1 https://t.co/3aWrcexgUo [ afbeelding ] reageer retweet
10 euro en een krat bier naar keuze dat Max zijn teamgenoot verslaat dit jaar. Je mag me in november contacten om je geld te innen mocht ik verliezen 😎quote:Op zondag 21 februari 2016 00:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het begin van het seizoen wordt het leukst wat betreft Max. Jammer dat we hem daarna langzaam zullen zien wegzakken. Hopelijk kan hij Sainz een beetje blijven vernederen.
Voorbij het vetgedrukte heb ik niet gelezen. Hoe werk je met een 3 ploegenrooster dag en nacht 7 dagen per week in godsnaam?!quote:James Key leert veel over de STR11 van Verstappen: "Als de beste voorspellingen waar zijn"
De afgelopen periode was erg hectisch bij Scuderia Toro Rosso. De werknemers van de Italiaanse renstal waren dag en nacht bezig met de nieuwe STR11 van Max Verstappen en Carlos Sainz.
Sinds bekend werd dat Toro Rosso in 2016 met de 2015-specificiatie van de Ferrari krachtbron gaat racen, werkte men zelfs in een drieploegendienst in de fabriek in Faenza, zodat er 24/7 en zeven dagen per week aan de bolides gewerkt kon worden.
Maar de samenwerking met Ferrari loopt goed en Scuderia Toro Rosso kan voor het eerst sinds 2013 weer beschikken over Ferrari-power. James Key, technisch directeur bij Toro Rosso, weet dat ze bij Toro Rosso gigantisch gebuffeld hebben om deze uitdaging passend te maken. "We hebben geprobeerd om de filosofie van het oude ontwerp, aerodynamisch en mechanisch, toe te passen op het inbouwen van een Ferrari-motor. We konden niet helemaal van voor af aan beginnen, daar heb je niet genoeg tijd voor als je al in oktober, november zit. Maar de gevolgen waren gigantisch", liet Key optekenen tegenover Autosport.com. "Iedereen heeft er heel hard voor gewerkt om dit in twee, drie maanden voor elkaar te krijgen."
"En dan gaat het niet alleen om de vorm, alle specificaties zijn veranderd: het koelsysteem is anders, de electronica is anders, net als de software en het energie management systeem. Er is dus heel veel waar we aan moeten wennen en waar we over moeten leren."
"Onze voorspellingen lopen wat uiteen naarmate we meer en meer informatie binnenkrijgen. Een volle seconde sneller worden van het ene op het andere jaar is een grote stap, normaal gesproken is dat een stuk minder. Als je de verbeteringen in de aerodynamica er bij optelt, wordt het een flinke stap."
"Met de nieuwe motor boeken we vooruitgang, maar we zullen op de baan moeten ervaren hoe het hele pakket werkt, en of we in staat zijn om dit te maximaliseren." Toch weet ook Key dat de concurrentie niet stil zit: "Ook al boeken wij veel vooruitgang, dit kan voor de anderen ook zo zijn. We zullen het moeten zien, maar als de beste voorspellingen waar blijken te zijn, dan zouden we een seconde vooruitgang kunnen boeken."
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 21-02-2016 om 09:09:57 Ladies & Gentlemen! Wir stellen vor... den @MercedesBenz #F1 W07 Hybrid Silberpfeil! #WeAreW07 https://t.co/5M8reac5YT reageer retweet
neen. Dezelfde als in deze post.SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 190 - Get ready 4 the launch?quote:
Nou inderdaad. Wie heeft er een linkse directe op die neus gegeven?quote:Op zondag 21 februari 2016 08:07 schreef Meike26 het volgende:
En dan bedoel ik niet alleen de livery, hele ontwerp lijkt door kleinzoon van Dennis getekend te zijn. Auto van afgelopen seizoen zag er nog goed en agressief uit, dit is gewoon een miskleun
zo!, das een vierkante sneeuwschepper, totaal geen curves. die gaat voor geen meter.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Studio foto's McLaren al gereleased.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, Alonso stapt midden in het seizoen uit aan gaat de sabbatical in.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:28 schreef Sinister-D- het volgende:
En McLarens bijbehorende saaie overall
[ afbeelding ]
Zal wel meevallen. Of ze voor (g)een meter zullen gaan ligt vooral aan hoe de Honda motor het dit jaar gaat doen en minder zal afhangen van dit chassis.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo!, das een vierkante sneeuwschepper, totaal geen curves. die gaat voor geen meter.
nou nou, dat valt goed mee. De belichting is (bewust?) erg slecht op die foto's.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo!, das een vierkante sneeuwschepper, totaal geen curves. die gaat voor geen meter.
twitter:BLICK_Sport twitterde op zondag 21-02-2016 om 09:53:01 So sieht der #Sauber 2016 aus! https://t.co/ldiob0qCGU @roger_benoit https://t.co/58w3DQs4Xg reageer retweet
quote:Op zondag 21 februari 2016 12:09 schreef ElmarO het volgende:
Nieuwe Sauber C35:twitter:BLICK_Sport twitterde op zondag 21-02-2016 om 09:53:01 So sieht der #Sauber 2016 aus! https://t.co/ldiob0qCGU @roger_benoit https://t.co/58w3DQs4Xg reageer retweet
Daarbij: hoe kan iemand in vredesnaam vanaf een pic zien of een wagen voor een meter rijdt of niet? Als je dat kan, kan je miljoenen verdienen.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Of ze voor (g)een meter zullen gaan ligt vooral aan hoe de Honda motor het dit jaar gaat doen en minder zal afhangen van dit chassis.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 22 februari 23 februari 24 februari 25 februari Ferrari: Vettel Vettel Raikkonen Raikkonen Force India: Celis jr Perez Hulkenberg Celis jr. Haas: Grosjean Gutierrez Grosjean Gutierrez Manor: Wehrlein Wehrlein Haryanto Haryanto McLaren: Button Alonso Button Alonso Mercedes: Hamilton Rosberg Hamilton Rosberg Red Bull: Ricciardo Ricciardo Kvyat Kvyat Renault: Palmer Palmer Magnussen Magnussen Sauber: Ericsson Ericsson Nasr Nasr Toro Rosso: Sainz Verstappen Sainz Verstappen Williams: Bottas Bottas Massa Massa |
Kleur!quote:
Net zo lelijk als vorig jaar. Het ziet er zo budget uit. Alsof ze gesponsord worden door IKEA of Lidl ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |