abonnement Unibet Coolblue
pi_159849336
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:)

Brand los!
Ja doei.
pi_159849422
Complimenten fipo: Dating topic 2 en 3 lopen super sinds de splitsing. *O*
Los van wat de meningen zijn over topic 1 lijkt me dat winst. ^O^
pi_159854363
Er mag trouwens best gereageerd worden over die meningen van topic 1.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met Faxie eens dat jullie net zo goed offtopic gaan en dus ook niet echt het goede voorbeeld geven, een klein beetje hypocriet is het wel. Maar goed, eigenlijk moet er iets gedaan worden met Deezertje en Syndroom, want zij eisen telkens de aandacht op.
Aangezien Deezertje nu ook al stap 2 probeert te domineren is het misschien eens tijd om stappen te ondernemen naar hem.
pi_159854419
Ik geloof dat we vandaag alledrie niet zo aanwezig zijn ivm het hebben van verplichtingen in het echte leven. Dating 1 blijft nog even dicht in elk geval.
Ja doei.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:39:40 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159857586
Laat maar lekker dag of 5 dicht. Stap 2 zal ook net als stap 1 gedomineerd worden, kunnen we daar direct het probleem zien en hopelijk aanpakken.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe lang de modjes nog zin hebben om reeks 1 zo strak te houden. Ik had allang iedereen 1 kans gegeven om een misstap te zetten. Bij misstap 2 ban van een 24uur. Er na weer? 48 uur enz enz enz. Dat wil ik ook graag voorstellen, het is onderhand nu toch al lang klaar?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:45:25 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_159857722
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef ook_gek het volgende:
Laat maar lekker dag of 5 dicht. Stap 2 zal ook net als stap 1 gedomineerd worden, kunnen we daar direct het probleem zien en hopelijk aanpakken.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe lang de modjes nog zin hebben om reeks 1 zo strak te houden. Ik had allang iedereen 1 kans gegeven om een misstap te zetten. Bij misstap 2 ban van een 24uur. Er na weer? 48 uur enz enz enz. Dat wil ik ook graag voorstellen, het is onderhand nu toch al lang klaar?
Gebeurt niet. Ze doen niks mis namelijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159858062
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef ook_gek het volgende:
Laat maar lekker dag of 5 dicht. Stap 2 zal ook net als stap 1 gedomineerd worden, kunnen we daar direct het probleem zien en hopelijk aanpakken.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe lang de modjes nog zin hebben om reeks 1 zo strak te houden. Ik had allang iedereen 1 kans gegeven om een misstap te zetten. Bij misstap 2 ban van een 24uur. Er na weer? 48 uur enz enz enz. Dat wil ik ook graag voorstellen, het is onderhand nu toch al lang klaar?
Eerlijk gezegd ligt het probleem meer bij ons, wij zijn de agressors in dezen. Als wij niet meer reageren, is er ook geen reden voor eindeloos gezever. Maar... het is zo moeilijk, soms vind ik het oprecht sneu, soms moet ik gewoon ageren tegen al die vreemde wereldbeelden. Dat heeft de rest denk ik ook?!
pi_159858235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:04 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ligt het probleem meer bij ons, wij zijn de agressors in dezen. Als wij niet meer reageren, is er ook geen reden voor eindeloos gezever. Maar... het is zo moeilijk, soms vind ik het oprecht sneu, soms moet ik gewoon ageren tegen al die vreemde wereldbeelden. Dat heeft de rest denk ik ook?!
Dat gezever gaat gewoon door, ook zonder reacties.
pi_159858236
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:04 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ligt het probleem meer bij ons, wij zijn de agressors in dezen. Als wij niet meer reageren, is er ook geen reden voor eindeloos gezever. Maar... het is zo moeilijk, soms vind ik het oprecht sneu, soms moet ik gewoon ageren tegen al die vreemde wereldbeelden. Dat heeft de rest denk ik ook?!
Ja. Ik denk ook dat het aan ons ligt. We moeten gewoon niet meer reageren op ze
pi_159858261
Een forum is juist om discussie aan te gaan met andere gebruikers over bepaalde onderwerpen. Vandaar dat het moeilijk is niet te reageren op een ander, aangezien dit forum daarvoor ontworpen is.

Er moet iets gedaan worden aan de herhaling van dezelfde onderwerpen/problemen van deze gebruikers. Die mogelijke oplossing ligt buiten dit forum in de vorm van een psycholoog. Daar durven of willen ze waarschijnlijk niet heen.

Het moet dan maar duidelijk gemaakt worden dat zulke problemen hier niet horen aangezien er hier weinig beroepsprofessionals op dat gebied zitten. Het tijdelijk bannen van deze gebruikers en het heropenen van de dating reeks 1 kan wel een graadmeter zijn of bannen nut heeft. Wellicht overtreden ze op dit moment de regels niet, maar hun bijdragen passen totaal niet in het doel van dit forum.
pi_159858317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:13 schreef Mandéra het volgende:
Een forum is juist om discussie aan te gaan met andere gebruikers over bepaalde onderwerpen. Vandaar dat het moeilijk is niet te reageren op een ander, aangezien dit forum daarvoor ontworpen is.
Ow, waar kan ik deze regels vinden? Heb ze zeker gemist.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:50:38 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859085
Voor sommigen nieuws, voor anderen wellicht ten overvloede: moderators kunnen niet bannen.
Ook kunnen we geen bans aanvragen op basis van 'de rest vindt ze irritant' of 'ze komen niet verder en dus blijven ze herhalen'. Dat is simpelweg onvoldoende bangrond.
Ja, soms enorm frustrerend, maar datzelfde geldt voor posts van users die er al dan niet vals voedend op ingaan.

Zoals MoBlo al zei: we zijn vandaag alledrie amper aanwezig en dus blijft dating 1 iig vandaag nog gesloten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859231
Mag ik dan wel vragen waarom er voor gekozen is een slotje te doen op die topicreeks van Deezertje? Die jongen wil gewoon aandacht, meer niet. Als je hem dan toch niet kan bannen zorg dan dat hij z'n eigen topic krijgt zodat mensen in ieder geval nog de keuze hebben om die meuk te lezen.

Ik vind trouwens dat het probleem wordt omgedraaid als er nu beweerd wordt dat wij er maar gewoon niet op moeten reageren. Nu kunnen wel alle gefrustreerde en sarcastische opmerkingen weggeveegd worden, maar pak dan gewoon de wortel van het probleem aan.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:58:54 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:57 schreef Bananenpap het volgende:
Mag ik dan wel vragen waarom er voor gekozen is een slotje te doen op die topicreeks van Deezertje? Die jongen wil gewoon aandacht, meer niet. Als je hem dan toch niet kan bannen zorg dan dat hij z'n eigen topic krijgt zodat mensen in ieder geval nog de keuze hebben om die meuk te lezen.
Omdat hij in zijn eigen topic toegaf gewoon een beetje uit tijdverdrijf te lopen trollen. Dan houdt het toch echt op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859333
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat hij in zijn eigen topic toegaf gewoon een beetje uit tijdverdrijf te lopen trollen. Dan houdt het toch echt op.
En dat doet hij in die andere topics niet? Als hij trollt lijkt mij dat toch een goed argument om hem te laten bannen?
pi_159859342
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En dat doet hij in die andere topics niet? Als hij trollt lijkt mij dat toch een goed argument om hem te laten bannen?
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:50 schreef Copycat het volgende:
Voor sommigen nieuws, voor anderen wellicht ten overvloede: moderators kunnen niet bannen.
Ja doei.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:02:55 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859360
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:01 schreef Bananenpap het volgende:

En dat doet hij in die andere topics niet? Als hij trollt lijkt mij dat toch een goed argument om hem te laten bannen?
In andere topics heb ik daar geen zekerheid over. In dat topic vertelde hij het zelf. En dat ene topic is dan ook een te magere basis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859483
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ja, lees nou eens goed wat ik schrijf.
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

In andere topics heb ik daar geen zekerheid over. In dat topic vertelde hij het zelf. En dat ene topic is dan ook een te magere basis.
Ach joh, het is toch duidelijk dat hij het allemaal bewust doet. Zodra het ene topic dicht gaat begint hij gewoon weer in het andere. Neem dat nieuwe topic van hem, dat is toch alles behalve serieus te noemen? Stiekem vind ik het ook wel amusant om het allemaal te lezen hoor, maar het wordt een beetje irritant als hij al die topics gaat opeisen. Wat ik nog irritanter vind is dat jullie moderators gewoon meedoen en er ook sarcastisch op reageren, maar zodra een ander het doet er opeens ontopic moet worden gedaan en het topic wordt leeg geveegd. Wees dan consequent.

Het is trouwens niet te merken dat jullie niet aanwezig zijn vanmiddag.
pi_159859543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:09 schreef Bananenpap het volgende:
Het is trouwens niet te merken dat jullie niet aanwezig zijn vanmiddag.
Dat we tussendoor af en toe de tijd hebben om te reageren (lunchpauze voor mij nu) zegt niet dat we de tijd hebben om gedurende de dag een topic in de gaten te houden, wat natuurlijk eigenlijk van de zotten is dat dat zo moet.
Ja doei.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:12:16 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859551
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:09 schreef Bananenpap het volgende:

Het is trouwens niet te merken dat jullie niet aanwezig zijn vanmiddag.
Niet zi aanwezig vandaag is niet hetzelfde als we zijn vanmiddag helemaal niet aanwezig.
Maar voor jouw gemoedsrust: ik ben weer weg. Tot ergens vanavond. Of vannacht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859788
Nou, het is te hopen dat jullie dan wel inhoudelijk kunnen reageren. :')
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:38:46 #22
416020 K44S
The bearded man
pi_159860165
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


[..]

Gooi elk van z'n topic's en reacties dan weg.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159860191
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, lees nou eens goed wat ik schrijf.

[..]

Wat ik nog irritanter vind is dat jullie moderators gewoon meedoen en er ook sarcastisch op reageren, maar zodra een ander het doet er opeens ontopic moet worden gedaan en het topic wordt leeg geveegd. Wees dan consequent.

Herken het inconsequente incidenteel soms ook wel een beetje. Maar mods zijn ook maar mensen?
Over het algemeen zijn ze behoorlijk consequent, en heb ik eerder de indruk dat men erg zijn best doet. Beetje flauw om ze dit nu voor de voeten te gooien.

Het echte probleem is onrealistische dingen verwachten. Het zou niet fair zijn om regels te maken voor 1 of 2 personen. De huidige middelen volstaan gewoon niet om met handvaten die incidenten kunnen managen een structureel iets aan te pakken. Het nieuwe "postitieve" beleid is er ook nog eens niet na?

Sorry voor dit ongevraagd advies, maar de beste oplossing lijkt mij negeren? Net zoals je waarschijnlijk voor vele andere topics ook besluit om niets te schrijven. Grote voordeel is dat je ook nog eens niet afhankelijk van anderen hierin. ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159861061
Jullie hebben de keuze het wel of niet te lezen. Wij moeten het allemaal maar lezen, comes with the job. Ja, wij hebben het daarom ook regelmatig wel eens gehad en laten dat ook weten in posts, maar na een tijdje komt dan het besef 'genoeg hi-ha-ho weer, we moeten maar weer 's ontopic'. We zijn ook maar mensen/posters, met een blauw kleurtje en wat extra knoppen. We kúnnen het onmogelijk iedereen naar de zin maken, daar is de 'clientele' te divers voor. Wat wel zou schelen als iedereen ook eens naar zichzelf zou kijken en niet alleen naar de ander of naar hoe 'de mods het dan maar op moeten lossen door <insert maatregelen>'. Het meest trieste is dat we een topic niet open kunnen laten op een dag dat we even wat minder aanwezig zijn met z'n drieën wat eigenlijk niet zo vaak gebeurt, puur omdat we geen zin hebben om hele flamewars en eindeloze hihaho's weg willen gooien na het lezen van 42 TRs. Dat is een samenspel van zowel de mensen die in herhaling blijven vallen als de posters die dit blijven benadrukken.

Echt, als ik de keus had had ik die topics nooit van m'n leven aangeklikt, misschien soms om even te grinniken, en daarna weer wegklikken zonder te reageren, als ik geen mod was dus. Maar ik zit er aan vast. Echt, als ik gewoon user was of mod van een ander forum had ik 't wel geweten!
Ja doei.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:30:43 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_159861413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie hebben de keuze het wel of niet te lezen. Wij moeten het allemaal maar lezen, comes with the job. Ja, wij hebben het daarom ook regelmatig wel eens gehad en laten dat ook weten in posts, maar na een tijdje komt dan het besef 'genoeg hi-ha-ho weer, we moeten maar weer 's ontopic'. We zijn ook maar mensen/posters, met een blauw kleurtje en wat extra knoppen. We kúnnen het onmogelijk iedereen naar de zin maken, daar is de 'clientele' te divers voor. Wat wel zou schelen als iedereen ook eens naar zichzelf zou kijken en niet alleen naar de ander of naar hoe 'de mods het dan maar op moeten lossen door <insert maatregelen>'. Het meest trieste is dat we een topic niet open kunnen laten op een dag dat we even wat minder aanwezig zijn met z'n drieën wat eigenlijk niet zo vaak gebeurt, puur omdat we geen zin hebben om hele flamewars en eindeloze hihaho's weg willen gooien na het lezen van 42 TRs. Dat is een samenspel van zowel de mensen die in herhaling blijven vallen als de posters die dit blijven benadrukken.

Echt, als ik de keus had had ik die topics nooit van m'n leven aangeklikt, misschien soms om even te grinniken, en daarna weer wegklikken zonder te reageren, als ik geen mod was dus. Maar ik zit er aan vast. Echt, als ik gewoon user was of mod van een ander forum had ik 't wel geweten!
Samengevat: oprotten of aanpassen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159861479
Ik hoor een beetje in topic 1 en een beetje in topic 2 thuis. Dus topic 1 niet openen is geen optie :P naja het is wel een optie alleen wil ik daar ook wel eens advies vragen. Nu doe ik dat ook niet omdat alle aandacht naar 2 personen gaat. Het heeft dan geen nut om wat te vragen want het word toch wel overschaduwd door bizarre denkwijzes en reacties daarop.
pi_159861901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:32 schreef Elvi het volgende:
Ik hoor een beetje in topic 1 en een beetje in topic 2 thuis. Dus topic 1 niet openen is geen optie :P naja het is wel een optie alleen wil ik daar ook wel eens advies vragen. Nu doe ik dat ook niet omdat alle aandacht naar 2 personen gaat. Het heeft dan geen nut om wat te vragen want het word toch wel overschaduwd door bizarre denkwijzes en reacties daarop.
Dan post je het in 2. Dat topic valt nu toch een beetje dood dus kan wel wat post gebruiken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159862356
Mijn god, gaat het hier nu wéér en nog steeds over de datingtopics? Nieuwe opzet heeft veel uitgehaald zo te zien. Beste modjes, ik heb geen commentaar op jullie want dat jullie het nog steeds uithouden kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Maar is het nu niet eens genoeg geweest? Dit blijft maar aanmodderen zonder positief resultaat. Nu lees ik eigenlijk alleen het FB topic en niet de topics zelf, maar de problemen blijven maar terugkomen op 1 onderwerp: een bepaalde user. Lijkt mij dat het probleem dan toch wel duidelijk is en dat je dat moet aanpakken. Of je moet heel rigoureus zijn en het probleem voorkomen door de topics definitief naar de eeuwige jachtvelden te sturen.
pi_159863936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef aeque het volgende:
Mijn god, gaat het hier nu wéér en nog steeds over de datingtopics? Nieuwe opzet heeft veel uitgehaald zo te zien. Beste modjes, ik heb geen commentaar op jullie want dat jullie het nog steeds uithouden kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Maar is het nu niet eens genoeg geweest? Dit blijft maar aanmodderen zonder positief resultaat. Nu lees ik eigenlijk alleen het FB topic en niet de topics zelf, maar de problemen blijven maar terugkomen op 1 onderwerp: een bepaalde user. Lijkt mij dat het probleem dan toch wel duidelijk is en dat je dat moet aanpakken. Of je moet heel rigoureus zijn en het probleem voorkomen door de topics definitief naar de eeuwige jachtvelden te sturen.
Valt wel mee, het topic is nu niet gesloten vanwege Deezer alleen.
pi_159865819
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef aeque het volgende:
Nieuwe opzet heeft veel uitgehaald zo te zien
Goede conclusie zonder de topic gelezen te hebben. _O_ Topic 2 en 3 gaan prima.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 19:31:47 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159866877
Er moet toch een oplossing zijn? Niet er op reageren is simpel gezegd maar na al die jaren moet toch 1 ding duidelijk zijn, in theorie klinkt het goed maar de praktijk is gewoon anders.

Ik kan 1000x zeggen dat de modjes slecht functioneren, dat kunnen jullie negeren. Immers, je hoefd niet te reageren of het te lezen. Maar er komt een moment dat jullie zullen zeggen daf het genoeg is en er op reageren. En zie daar het probleem. Theorie klinkt leuk, praktijk is anders.

Het is toch bizar dat 2 users zo overheersen? Jullie halen meerdere keren complete reacties van beide heren keer op keer op keer weg. Keer op keer waarschuwen. Is de grens niet al lang gepasseert?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159866896
Echt te bizar voor woorden dat één lid het constant loopt te verzieken, de mods het daar ook wel min of meer mee eens zijn, maar dat eigenlijk iedereen zich maar moet aanpassen omdat er zogenaamd niks aan gedaan kan worden. :')
pi_159867146
Lees anders het vorige feedback topic nog even terug. Waarom gaan verstandige mensen weer dingen opnieuw bespreken waar al antwoord op is gegeven? Notabene door iemand die meer beslissingsbevoegdheden heeft dan de mods.

Begrijp te frustratie overigens wel, maar te richten tot de mods terwijl die al veel verwijderen? Zal wel aan mij liggen maar ik snap dat niet :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159868256
Ik heb de discussie in het vorige topic niet gelezen, excuses. Mijn post werd verwijderd en ik kreeg een melding dat ik mijn beklag maar in dit topic moest doen, sorry dat het dan ook een klein beetje ongenuanceerd overkomt.

Maar ik blijf er nog steeds bij dat het probleem wordt omgedraaid. Een bepaald lid roept bij heel wat andere users frustraties op en vervolgens wordt er dood leuk gezegd dat je dan maar niet moet reageren. Dat vind ik gewoon heel erg makkelijk en in mijn ogen los je daar het probleem niet mee op. Stap 1 wordt nu steeds gesloten en eigenlijk komt dat maar één reden.

Een ban voor Deezertje is misschien wat extreem, maar ik vind dat er wel iets met hem gedaan moet worden. Natuurlijk moet zo'n jongen hier ook z'n ei kwijt kunnen, dat is ook echt het probleem niet. Er zijn genoeg mensen, waaronder ik, die het beste met hem voor hebben en opbouwende kritiek hebben gegeven. Dat hij daar niks mee doet is zijn keuze, maar dan moet hij niet allerlei topics gaan vullen met zijn gezeik. Fijn dat hij een uitlaatklep heeft voor zijn geklaag, maar je kunt jezelf afvragen of R&P daar wel de juiste plek voor is. Wat hij nu doet is gewoon om aandacht vragen en een beetje uitdagen. Je gaat mij niet wijsmaken dat hij ondanks zijn autisme dat zelf ook niet in de gaten heeft.
pi_159868448
Ik zou een ban eigenlijk wel terecht vinden, aangezien hij al vaak genoeg aandacht loopt te zoeken hier. Het irritante is dat hij duizend tips krijgt maar alleen loopt te janken en niet eens probeert om er iets mee te doen. Voor Syndroom geldt praktisch hetzelfde, alles wat hij doet helpt hem niks vooruit en verder is het vooral gejank waar echt niemand op zit te wachten. Dat is jammer, want nu gaat deel 1 steeds (terecht hoor, daar niet van) op slot en krijgen anderen die iets aan hun sociale skills willen doen nul kans omdat die twee aandachtshoeren weer de boel lopen te verzieken. Nu wordt iedereen er slechter van want 1) modjes hebben meer werk 2) users irriteren zich, vooral omdat er niks met tips gedaan wordt 3) andere users met echte problemen worden afgeschrikt en ondergesneeuwd door het eeuwige gejank.
pi_159868511
Hij heeft vaker een ban gekregen en dat helpt dus niet echt.
pi_159868574
Dat is jammer (en voorspelbaar), maar wat is het alternatief? Dit is ook niet bepaald houdbaar zo, ook voor de mods niet.
pi_159868730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:29 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is jammer (en voorspelbaar), maar wat is het alternatief? Dit is ook niet bepaald houdbaar zo, ook voor de mods niet.
Ik zou hem gewoon dat dagboektopic teruggeven en daar duidelijke afspraken over maken.
pi_159868862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:29 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is jammer (en voorspelbaar), maar wat is het alternatief? Dit is ook niet bepaald houdbaar zo, ook voor de mods niet.
Iedereen die hier ''zeikt'' een ban geven?! het bericht van verwijderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 20:38:24 ]
pi_159868972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Iedereen die hier zeikt een ban geven?! hun bericht verwijderen.
Je hebt eerder al aangegeven nooit in de betreffende topics mee te lezen / posten. Waarom voel je je geroepen om er altijd je zegje over te doen in FB?
pi_159869188
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je hebt eerder al aangegeven nooit in de betreffende topics mee te lezen / posten. Waarom voel je je geroepen om er altijd je zegje over te doen in FB?
Omdat een bepaald groepje, die steeds uitgebreider wordt en waarvan jij de captain bent al een hele tijd relatie en psychologie verziekt, enkel en alleen om maar hun zin te krijgen.

Volgens mij zijn de mods vrij duidelijk geweest.
Helaas trekken deze mods nog niet consequent hun lijn door, namelijk deze berichten in de prullenbak tyfen.
pi_159869354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zou hem gewoon dat dagboektopic teruggeven en daar duidelijke afspraken over maken.
Dat is in dezen denk ik het beste alternatief. Het zou al ontzettend schelen als er alleen gepost werd als er ook daadwerkelijk iets gebeurd is, maar oke ik weet ook wel dat dat een illusie is. Maar 1 topic is nog altijd beter dan 1000 topics verzieken.
pi_159869653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Omdat een bepaald groepje, die steeds uitgebreider wordt en waarvan jij de captain bent al een hele tijd relatie en psychologie verziekt, enkel en alleen om maar hun zin te krijgen.

Volgens mij zijn de mods vrij duidelijk geweest.
Helaas trekken deze mods nog niet consequent hun lijn door, namelijk deze berichten in de prullenbak tyfen.
Bahaha. :') Sorry, dat er mensen zijn die constructieve topics willen. Waar mensen vooruitgang boeken ipv alleen maar klagen.

Sorry. ;(
pi_159870615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:27 schreef Elvi het volgende:
Hij heeft vaker een ban gekregen en dat helpt dus niet echt.
Wat komt er na een (korte) ban?
Ik kan me herinneren dat ik vaker een ban van 3 maanden of 6 maanden heb gekregen.

Zoals altijd is er weer sprake van met twee maten meten.

Wat ook opmerkelijk is, is dat er heel veel geduld wordt opgebracht voor die twee. :') Ik en een ieder ander was allang eraf gemieterd.

[ Bericht 3% gewijzigd door SantaClausNorthPole op 12-02-2016 21:17:01 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:32:36 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159874185
Ik weet niet wie het bent maar perm bannen voor wat off topic zul je ook niet op je kerfstok gehad hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:38:15 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159874411
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:32 schreef Re het volgende:
Ik weet niet wie het bent maar perm bannen voor wat off topic zul je ook niet op je kerfstok gehad hebben
Hoe nu verder re? De hele situatie is toch onthoudbaar geworden en de huidige maatregelen werken ook niet. Reacties bewerken, verwijderen, waarschuwen dat een topic daar niet voor bedoeld is. Het maakt allemaal geen enkel verschil. Ik heb wat dat betreft echt medelijden met jullie, eerlijk waar.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:16:26 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159877470
Onhoudbaar wil ik het niet noemen, er zijn 2 prima reeksen die redelijk schoon blijven. De derde is een wat grotere uitdaging, het is een reeks voor probleemgevallen en probleemgedrag, daar komen nou eenmaal users die vastlopen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159878087
Lekker makkelijk antwoord weer..
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:45:48 #49
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159878108
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Bananenpap het volgende:
Lekker makkelijk antwoord weer..
je wil een moeilijk antwoord?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159878167
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Re het volgende:

[..]

je wil een moeilijk antwoord?
Gewoon je antwoord in code taal geven :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159878219
De ganzen vliegen naar het noorden.
Ja doei.
pi_159878227
Oh ik wilde net vragen wanneer er iets gedaan wordt aan die irritante trollen, maargoed die discussie is al flink gaande zie ik.
Lambo of Rekt
  zaterdag 13 februari 2016 @ 00:53:22 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159878241
Never ending

Truste!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159878251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:52 schreef motorbloempje het volgende:
De ganzen vliegen naar het noorden.
Kijk dit maakt het tenminste duidelijk nu de geiten gemolken zijn!

Nu slapen! vind btw dat het prima gaat. deel 2 en 3 gaat het prima :) (oke 2 is een beetje stil, maar tenminste niet offtopic)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159878376
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Re het volgende:

[..]

je wil een moeilijk antwoord?
Voor in een topic als dit toch op zijn minst een serieus en inhoudelijk antwoord. Het enige wat ik van jullie mods lees zijn wat bijdehante grappig bedoelde opmerkingen.
pi_159878421
De discussie is ook wel al gevoerd. Dat het voor nu beslissende antwoord je niet aan staat, wil niet zeggen dat het ineens niet meer het voor nu beslissende antwoord is.

Dan kunnen we (ik zeg we, want ik zou het zelf ook banders doen) wel eindeloos in andere bewoordingen blijven herhalen wat wij vinden, in de hoop dat er ineens een ander bantwoord komt, maar zo werkt de wereld helaas niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159878522
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
De discussie is ook wel al gevoerd. Dat het voor nu beslissende antwoord je niet aan staat, wil niet zeggen dat het ineens niet meer het voor nu beslissende antwoord is.

Dan kunnen we (ik zeg we, want ik zou het zelf ook banders doen) wel eindeloos in andere bewoordingen blijven herhalen wat wij vinden, in de hoop dat er ineens een ander bantwoord komt, maar zo werkt de wereld helaas niet.
Nouja.. dat 2 personen het hele forum vergallen gaat natuurlijk wel erg ver, daar mag discussie over gevoerd worden, ongeacht of er wat aan gaat veranderen ja of nee. Goed, ze hebben er zelf ook zat werk aan met slotjes en opschoningen, dus ja... ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.
Lambo of Rekt
pi_159878526
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja.. dat 2 personen het hele forum vergallen gaat natuurlijk wel erg ver, daar mag discussie over gevoerd worden, ongeacht of er wat aan gaat veranderen ja of nee. Goed, ze hebben er zelf ook zat werk aan met slotjes en opschoningen, dus ja... ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.
Het is maar 1 persoon :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159878547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het is maar 1 persoon :D
2. ook Syndroom doet er goed aan mee.

Dat soort topics zullen alleen maar offtopic reacties uit gaan lokken, flames en meer. Dus dat die gasten hier niet op de vingers getikt worden is vrij onhandig.
Lambo of Rekt
pi_159878578
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

2. ook Syndroom doet er goed aan mee.

Dat soort topics zullen alleen maar offtopic reacties uit gaan lokken, flames en meer. Dus dat die gasten hier niet op de vingers getikt worden is vrij onhandig.
Ik ben er van overtuigd dat 1 persoon, onder twee nicks, een heerlijke afleiding van zijn tragische leven heeft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159878583
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat 1 persoon, onder twee nicks, een heerlijke afleiding van zijn tragische leven heeft.
Kan, maar dat maakt het nog triester eigenlijk, en de mods zouden dat moeten kunnen zien. Tenzij hij er écht veel werk in steekt en ook via proxies en alles post, Fiebel.
Lambo of Rekt
pi_159878598
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan, maar dat maakt het nog triester eigenlijk, en de mods zouden dat moeten kunnen zien. Tenzij hij er écht veel werk in steekt en ook via proxies en alles post, Fiebel.
Hoe meer werk, hoe meer afleiding, hoe meer hij er zelf in kan geloven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159878612
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe meer werk, hoe meer afleiding, hoe meer hij er zelf in kan geloven.
Op een gegeven moment laat je steken vallen, met account wisselen/proxies enz.
Lambo of Rekt
pi_159879242
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Voor in een topic als dit toch op zijn minst een serieus en inhoudelijk antwoord. Het enige wat ik van jullie mods lees zijn wat bijdehante grappig bedoelde opmerkingen.
de discussie is net zoals die reeksen een herhaling van zetten, ik weet ook niet meer wat ik er nog meer over kan zeggen. Het blijft lastig, en zelfs al zouden we het met jullie eens zijn (áls) dan zijn er forumregels waar dif allemaal binnen valt, dus bannen vanwege algehele triestigheid (van iemands situatie) gebeurt niet. Nogmaals is het ook een kwestie van blijven voeren. Als ik de keus had had ik die posters links laten liggen hoor! Helaas moet ik de topics lezen, en door posten blauwe aanwezigheid ook wat laten zien, maar anders... In fora waar ik niet mod negeer ik mensen die me niet aanstaan gewoon compleet, onafhankelijk van hoe actief ze posten Werkt verdomd goed.
Ja doei.
pi_159885666
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 02:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de discussie is net zoals die reeksen een herhaling van zetten, ik weet ook niet meer wat ik er nog meer over kan zeggen. Het blijft lastig, en zelfs al zouden we het met jullie eens zijn (áls) dan zijn er forumregels waar dif allemaal binnen valt, dus bannen vanwege algehele triestigheid (van iemands situatie) gebeurt niet. Nogmaals is het ook een kwestie van blijven voeren. Als ik de keus had had ik die posters links laten liggen hoor! Helaas moet ik de topics lezen, en door posten blauwe aanwezigheid ook wat laten zien, maar anders... In fora waar ik niet mod negeer ik mensen die me niet aanstaan gewoon compleet, onafhankelijk van hoe actief ze posten Werkt verdomd goed.
Ja binnen de regels, maar er is toch iets als forumbederf of wat... of kan ik ook allerlei topics gaan zitten spammen voor de lol?
Lambo of Rekt
pi_159885821
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja binnen de regels, maar er is toch iets als forumbederf of wat... of kan ik ook allerlei topics gaan zitten spammen voor de lol?
De genoemde namen laat ik standaard al links (of rechts) liggen. Ben het wel met EggsTC c.s. eens. Noem het fair play policy whatsoever, of pas de regels aan. Ook regels kunnen wel eens een opfrisbeurtje gebruiken.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 13 februari 2016 @ 16:51:36 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159887857
Die regels zijn dus net aangepast
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159888326
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 16:51 schreef Re het volgende:
Die regels zijn dus net aangepast
He wat? :?
pi_159888360
De banregels, etc met ingang van 1 januari jl.
Ja doei.
pi_159889924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
De banregels, etc met ingang van 1 januari jl.
Ow ik, ik dacht dat jullie net, nu, vandaag nieuwe regels hadden gemaakt. Ik kon al niks vinden in MED _O- :@
pi_159897313
Jullie hebben Deezertje trouwens toch al eens tijdelijk geband zodat hij aan zijn scriptie kon werken, of deed iemand anders dat?
  zondag 14 februari 2016 @ 04:14:56 #72
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159902272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:46 schreef Bananenpap het volgende:
Jullie hebben Deezertje trouwens toch al eens tijdelijk geband zodat hij aan zijn scriptie kon werken, of deed iemand anders dat?
Modjes kunnen niet bannen. Nu niet, morgen niet, nooit niet!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 14 februari 2016 @ 09:45:54 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159903148
Die reeks is weer open, nou verwacht ik er niet al te veel van, maar wie weet gaat het ooit goedkomen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 14 februari 2016 @ 09:54:11 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159903224
quote:
3s.gif Op zondag 14 februari 2016 09:45 schreef Re het volgende:
Die reeks is weer open, nou verwacht ik er niet al te veel van, maar wie weet gaat het ooit goedkomen
gelujkig zijn er ook nog mensen die hun dag met een positief gevoel kunnen beginnen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_159904914
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 04:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Modjes kunnen niet bannen. Nu niet, morgen niet, nooit niet!
Zoals ik al zei: Deezertje was eens een middag geband om te werken aan zijn scriptie :')
pi_159904944
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:11 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Deezertje was eens een middag geband om te werken aan zijn scriptie :')
Mods kunnen niet bannen. Ze kunnen een ban-verzoek indienen, snap dat dan. :')
  zondag 14 februari 2016 @ 21:47:36 #77
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159921587
Lieve, lieve mods. Alvast excuses voor het werk dat ik jullie bezorg, maar ik ben iets al te driest op de 'FOK-is-mijn-dagboek'-toer gegaan. En er zijn andere users die daar op aangesproken zijn door jullie, dus dan moet ik het niet nog eens dunnetjes overdoen. Zouden jullie daarom R&P / Af van mijn van jongs af aan meegekregen relatiedrang, tips? willen verwijderen? Kan ik het ergens mee goedmaken? Bloemen? Chocola? Strafregels?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159924236
-nee-

[ Bericht 75% gewijzigd door motorbloempje op 14-02-2016 23:02:20 ]
pi_159924318
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:47 schreef Andromache het volgende:
Lieve, lieve mods. Alvast excuses voor het werk dat ik jullie bezorg, maar ik ben iets al te driest op de 'FOK-is-mijn-dagboek'-toer gegaan. En er zijn andere users die daar op aangesproken zijn door jullie, dus dan moet ik het niet nog eens dunnetjes overdoen. Zouden jullie daarom R&P / Af van mijn van jongs af aan meegekregen relatiedrang, tips? willen verwijderen? Kan ik het ergens mee goedmaken? Bloemen? Chocola? Strafregels?
Kijk ik morgenochtend even naar. :)
Ja doei.
pi_159924357
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:47 schreef Andromache het volgende:
Lieve, lieve mods. Alvast excuses voor het werk dat ik jullie bezorg, maar ik ben iets al te driest op de 'FOK-is-mijn-dagboek'-toer gegaan. En er zijn andere users die daar op aangesproken zijn door jullie, dus dan moet ik het niet nog eens dunnetjes overdoen. Zouden jullie daarom R&P / Af van mijn van jongs af aan meegekregen relatiedrang, tips? willen verwijderen? Kan ik het ergens mee goedmaken? Bloemen? Chocola? Strafregels?
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Je vraagt toch gewoon om tips, plus wat bevestiging dat inderdaad niet de hele wereld behalve jij een relatie heeft. Ik vond het iig geen irritant topic. Maar goed, de mods beslissen dus ik ga weer.
  zondag 14 februari 2016 @ 23:04:36 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159924385
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:47 schreef Andromache het volgende:
Lieve, lieve mods. Alvast excuses voor het werk dat ik jullie bezorg, maar ik ben iets al te driest op de 'FOK-is-mijn-dagboek'-toer gegaan. En er zijn andere users die daar op aangesproken zijn door jullie, dus dan moet ik het niet nog eens dunnetjes overdoen. Zouden jullie daarom R&P / Af van mijn van jongs af aan meegekregen relatiedrang, tips? willen verwijderen? Kan ik het ergens mee goedmaken? Bloemen? Chocola? Strafregels?
Ik vind het een prima topic, met een prima insteek en verloop.
Waarom niet zien waar het toe leidt?.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 februari 2016 @ 23:14:43 #82
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159924687
quote:
11s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het een prima topic, met een prima insteek en verloop.
Waarom niet zien waar het toe leidt?.
Ik laat het aan jullie. Dank voor de feedback uwerzijds :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 15 februari 2016 @ 23:40:15 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159953117
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:34 schreef Deezertje het volgende:

Dus je mag alleen apps gebruiken als je sociaal bent? Dacht het niet, daar zijn die apps juist voor als je zelf niet zo sociaal bent om op iemand af te stappen in het echte leven / de kroeg, toch? Anders zou niemand die apps gebruiken. De helft van de gesprekken op die apps is helemaal niet zo sociaal... Daar zitten sommige meiden ook niet op te wachten.
Van mijn part gebruik je apps tot je erbij neervalt. Maar bottom line is dat jij in jouw fase niet in stap 2 thuishoort. Toen je even zicht had op een date wel, nu niet meer.
Eerst 1, dan 2.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159953267
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van mijn part gebruik je apps tot je erbij neervalt. Maar bottom line is dat jij in jouw fase niet in stap 2 thuishoort. Toen je even zicht had op een date wel, nu niet meer.
Eerst 1, dan 2.
Zicht op een date heb ik nog wel, app nog steeds met die dame, maar geen datum... Als ze niet aan de andere kant van het land woont had ik het allang afgekapt, maar het moet niet veel langer meer duren. Nu ook maar 5 minuten per dag appen en ze blijft enthousiast reageren.
  maandag 15 februari 2016 @ 23:49:13 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159953398
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:45 schreef Deezertje het volgende:

Zicht op een date heb ik nog wel, app nog steeds met die dame, maar geen datum... Als ze niet aan de andere kant van het land woont had ik het allang afgekapt, maar het moet niet veel langer meer duren. Nu ook maar 5 minuten per dag appen en ze blijft enthousiast reageren.
Hartstikke mooi, maar daar zit voor nu dus geen enkele meldenswaardige progressie is. Als dat verandert, er bijvoorbeeld eindelijk een datum is geprikt, ben je weer van harte welkom in 2. Want dan hoor je er weer, volgens het datingstappenplan. Nu is dat simpelweg niet het geval.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159967459
Ik vind dat moblo buitengewoon onsympathiek naar mij is geworden sinds dat hele asieldebat. Moet je als mod niet neutraal en objectief zijn? Je maakt er een sport van om mijn posts te verwijderen.
pi_159967503
Het verwijderen van je posts en het je onsympathiek vinden heeft niets met het asieldebat te maken, maar met je gedrag in R&P.
Ja doei.
pi_159968354
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef EggsTC het volgende:
-ik antwoord je in FB-
Ben benieuwd, iedereen weet dat je geschiedenis kennen een huge voordeel oplevert tenopzichte van je toekomst.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 februari 2016 @ 17:39:59 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159968525
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:31 schreef EggsTC het volgende:
Wtf :{ ik post iets waar een hoop mensen aan wat kunnen hebben, word gewoon deleted?
Het was objectief zeker geen verkeerde reactie. Dat voorop!

Maar in het topic had ik net een streep onder die ongewenste zijweg gezet. En jouw opmerking zou de discussie weer verder die richting op duwen. Niet expres, maar zo gaat het helaas zo goed als elke keer weer. Waardoor we steeds op hetzelfde uitkomen. Daar waar we volgens mij allemaal, oké bijna allemaal, niet willen zijn. Vandaar dat ik dan even met de botte bijl mod.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159968591
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het was objectief zeker geen verkeerde reactie. Dat voorop!

Maar in het topic had ik net een streep onder die ongewenste zijweg gezet. En jouw opmerking zou de discussie weer verder die richting op duwen. Niet expres, maar zo gaat het helaas zo goed als elke keer weer. Waardoor we steeds op hetzelfde uitkomen. Daar waar we volgens mij allemaal, oké bijna allemaal, niet willen zijn. Vandaar dat ik dan even met de botte bijl mod.
Ja, maar als je niet wil dat het steeds dezelfde kant op gaat kan je beter gewoon die 2 gasten weren uit het topic, het gaat al weken zo. Ze hebben gewoon eens een vlamharde schop onder hun reet nodig, letterlijk.
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 februari 2016 @ 17:47:14 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159968688
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:42 schreef EggsTC het volgende:

Ja, maar als je niet wil dat het steeds dezelfde kant op gaat kan je beter gewoon die 2 gasten weren uit het topic, het gaat al weken zo. Ze hebben gewoon eens een vlamharde schop onder hun reet nodig, letterlijk.
Ik snap je frustratie. Heus!
Maar je weet dat Syndroom net terug is van een ban en dat we niemand op voorhand uit topics kunnen weren. Dus dan roeien we allemaal met de riemen die we hebben.
Probeer het alsjeblieft zoveel mogelijk te negeren en wij proberen het zoveel mogelijk in banen te leiden.
Meer kan ik er niet van maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159968796
Ok
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 februari 2016 @ 17:57:13 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159968899
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:51 schreef EggsTC het volgende:
Ok
:*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 19:37:25 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159971409
Ik heb een nieuwe stap 1 gemaakt. Maar zo te zien was die er al.. Zat geen foutmelding op dat die al bestond.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:25:08 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159973200
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een nieuwe stap 1 gemaakt. Maar zo te zien was die er al.. Zat geen foutmelding op dat die al bestond.
Nogmaals bedankt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:46:54 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159974093
No problem!
pi_159983861
Ik weet niet of dit hier moet, of via een TR en jullie zien het vast zelf al, maar ik word echt zo onpasselijk van de ik ben zo seksueel gefrustreerd posts in stap 1. Dat hoort daar gewoon niet en hoort ook geen podium te krijgen daar m.i.

Ik zie dat jullie echt super druk met modden zijn, waarvoor dank, maar dit moet toch een keer klaar zijn?
pi_159983968
Ik zag het net. Zit nu nog mobiel, maar zal zo even ingrijpen als ik weer achter de PC zit.
Ja doei.
pi_159984148
Dank!
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:50:39 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159998950
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:43 schreef syndroom het volgende:
Leg dan uit wat je precies met 'constructief' bedoeld? Je zult toch ergens moeten beginnen. Juist deze angsten vormen de grootste belemmeringen!
Ja, je moet ergens beginnen. En dat is precies het probleem. Jij begint niet, maar blijft doorjammeren op hetzelfde punt. Zonder stappen te zetten. Sterker: constructieve tips wijs je direct van de hand om weer lekker verder in gezeur te blijven hangen. Overheersend gezeur. Off-topic gezeur. En dat is niet de bedoeling van die datingreeks.

Ga dus met die angsten aan de slag, open er een topic over als je wil. Maar die reeks is er niet de plek voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160002514
R&P / Diep ongelukkig voelen, gevolg van frustraties?

Iemand die even wil checken of het een kloontje is van syndroom? Lijkt er toch sterk op.

Of mag zo'n topic? Is toch hetzelfde verhaal.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:12:28 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160006753
Nee, ja, ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 21 februari 2016 @ 12:48:30 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160088999
quote:
4s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ja, constructief bezig zijn kost moeite en aandacht. Heb je dat er niet voor over, is dit wederom niet de plek voor je.
Is het onderhand niet eens overduidelijk dat het in geen enkel opzicht een plek voor hem is? Hoeveel reacties zijn er al aangepast, verwijderd van hem? Hoeveel waarschuwingen zijn er nou al gegeven? En wat heeft het opgeleverd? Wederom niks.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 21 februari 2016 @ 12:50:22 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160089047
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:48 schreef ook_gek het volgende:

Is het onderhand niet eens overduidelijk dat het in geen enkel opzicht een plek voor hem is? Hoeveel reacties zijn er al aangepast, verwijderd van hem? Hoeveel waarschuwingen zijn er nou al gegeven? En wat heeft het opgeleverd? Wederom niks.
Nogmaals: we kunnen noch willen mensen op voorhand de toegang tot een topic verbieden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 februari 2016 @ 12:52:35 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160089115
Het 'op voorhand'-station is allang gepasseerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160089592
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Het 'op voorhand'-station is allang gepasseerd.
Inmiddels kan ik zeggen dat ik het hier wel mee eens ben. Er is nog geen enkel topic geweest waar hij meer deed dan janken alleen en bereid was om actie te ondernemen. En weer wordt er een goed verhaal van een andere user in deel 1 ondergesneeuwd door dit gezeik. Zou dit echt niet kunnen op grond van verstoring van de openbare orde ofzo?
  zondag 21 februari 2016 @ 13:18:16 #107
47102 Elvi
miemkwien
pi_160089693
Als iedereen hem nou zou negeren... Dat zal ook schelen.
pi_160089836
Een an sich lekker lopende topic reeks (waar eerlijk is eerlijk wel meer ergernissen waren dan alleen syndertje) is omgeturnd in een soort plastische verdeling over 3 topics, wat volgens mij voor nieuwkomers erg verwarrend en onverwelkomend werkt, om te zorgen dat die 2 niet onnodig allerlei topics naar zich toetrekken om op die manier toch een vorm van aandacht te krijgen....

En in deze nieuwe vorm blijven ze het doen en mogen ze dat blijkbaar ook ongestraft blíjven doen....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 21 februari 2016 @ 13:26:54 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160089917
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nogmaals: we kunnen noch willen mensen op voorhand de toegang tot een topic verbieden.
Dit is toch niet op voorhand? De afgelopen maanden hebben aangetoond wat je kan verwachten van de user. Ondanks alle goede pogingen tot vervelens aan toe van jullie kant heeft het geen enkel resultaat opgeleverd. Maar dan ook echt werkelijk niks. Wat jullie ook doen, verwijderen of aanpassen van zijn reactie, uitleg en zelfs waarachuwingen maken nul verschil. Zijn gedrag is op geen enkel punt ook maar iets verbeterd toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 21 februari 2016 @ 13:28:03 #110
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160089935
en hij had een eigen zeur, zeik en zanik topic maar dat werd gesloten, laat hem gewoon een eigen topic openen voor zijn verhaal en dan uit de andere topics weg blijven
pi_160089958
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:18 schreef Elvi het volgende:
Als iedereen hem nou zou negeren... Dat zal ook schelen.
Ik negeer hem gewoon in dat topic :) Ok, ik reageer eigenlijk ook nauwelijks daar :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160089971
Ook al moet ik eerlijk zeggen dat het soms jeukt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160090074
Wat zijn jullie negatief zeg. Mods lijken keihard hun best te doen om consequent op te treden?

Verder alle respect voor de persoonlijke succesverhalen, maar daar wordt geen advies gevraagd en in de topics van andere personen wel. Zo vreemd is die scheve verhouding niet.

Mocht je toch iets aan die scheve verhouding willen doen, misschien dat wat meer personen hun persoonlijke verhaal in de betreffende stappen willen doen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 21 februari 2016 @ 13:36:29 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160090121
We kunnen natuurlijk doen alsof het groundhog day is en weer van voren af aan beginnen. Maar dat gaat de uitkomst nog steeds niet veranderen. En dus ga ik de verjaardag van mijn broer vieren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160090196
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef Copycat het volgende:
We kunnen natuurlijk doen alsof het groundhog day is en weer van voren af aan beginnen. Maar dat gaat de uitkomst nog steeds niet veranderen. En dus ga ik de verjaardag van mijn broer vieren.
Veel plezier en gefeliciteerd!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Grootste filosoof 2022 zondag 21 februari 2016 @ 13:41:35 #116
442397 UitStraling
pi_160090224
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef Copycat het volgende:
We kunnen natuurlijk doen alsof het groundhog day is en weer van voren af aan beginnen. Maar dat gaat de uitkomst nog steeds niet veranderen. En dus ga ik de verjaardag van mijn broer vieren.
Proficiat en ga jij maar lekker naar die verjaardag, ik hou de boel hier wel 'n beetje in het gareel :{w
  zondag 21 februari 2016 @ 14:02:00 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160090706
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:36 schreef Copycat het volgende:
We kunnen natuurlijk doen alsof het groundhog day is en weer van voren af aan beginnen.
Maar dat gaat de uitkomst nog steeds niet veranderen.
Ja of stoppen met struisvogel gedrag vertonen en het probleem eens aanpakken ipv eindeloos berichten verwijderen of veranderen. ( wat jullie gelukkig wel goed doen ) dat veranderd de uitkomst namelijk wel.

quote:
En dus ga ik de verjaardag van mijn broer vieren.
Veel plezier en gefeliciteerd!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_160093709
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:34 schreef Koral het volgende:
Wat zijn jullie negatief zeg. Mods lijken keihard hun best te doen om consequent op te treden?

Verder alle respect voor de persoonlijke succesverhalen, maar daar wordt geen advies gevraagd en in de topics van andere personen wel. Zo vreemd is die scheve verhouding niet.

Mocht je toch iets aan die scheve verhouding willen doen, misschien dat wat meer personen hun persoonlijke verhaal in de betreffende stappen willen doen?
Nee first of props voor alle energie die er noodgedwongen in gestoken wordt, maar ik snap niet dat je het jezelf niet makkelijk maakt door bij herhaaldelijke overtreding consequenties aan gedrag te verbinden.

Ik snap niet waarom men daar zo op tegen is. Maar goed consequentie is dat je je dus suf modt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 21 februari 2016 @ 16:27:16 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160094793
Nou is het ook zo dat de users die er het meest over klagen zelf geen probleem hebben om door stap 1 te geraken en meer in stap 2 en 3 zitten qua levensfase en toch vooral adviezen willen geven. Ik zou zeggen stop met adviezen die aan dovemansoren zijn besteed en focus op welwillende of ga lekker de discussie aan in de vervolg topics. Daar kun je veel meer eieren kwijt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160094886
quote:
3s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:27 schreef Re het volgende:
Nou is het ook zo dat de users die er het meest over klagen zelf geen probleem hebben om door stap 1 te geraken en meer in stap 2 en 3 zitten qua levensfase en toch vooral adviezen willen geven. Ik zou zeggen stop met adviezen die aan dovemansoren zijn besteed en focus op welwillende of ga lekker de discussie aan in de vervolg topics. Daar kun je veel meer eieren kwijt
Truetruetrue. Er wordt echter zo veel onzin zwart op wit gezet, waardoor ik het dan toch niet kan laten die onzin te counteren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 21 februari 2016 @ 16:48:29 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160095304
quote:
3s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:27 schreef Re het volgende:
Nou is het ook zo dat de users die er het meest over klagen zelf geen probleem hebben om door stap 1 te geraken en meer in stap 2 en 3 zitten qua levensfase en toch vooral adviezen willen geven. Ik zou zeggen stop met adviezen die aan dovemansoren zijn besteed en focus op welwillende of ga lekker de discussie aan in de vervolg topics. Daar kun je veel meer eieren kwijt
Kom op laten we nou gewoon eerlijk zijn , deezertje is zo ver weg dat hij niet eens toe is aan stap 1. Er is ook al gebleken dat het onwenselijke gedrag ( te zien aan de vele malen ingrijpen, waarschuwen afgelopen maanden ) niet gaat veranderen. Maar ipv dat probleem aanpakken wat een hoop irritaties voor overige users en vast ook voor de modjes weg haalt word het getolereerd en heeft het geen verdere consequenties. Dat vind ik erg vreemd. Nee ipv actie ondernemen ga je mensen naar sta 2 of 3 sturen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 21 februari 2016 @ 18:13:31 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160097501
Ik stuur helemaal niemand ergens naartoe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 21 februari 2016 @ 21:43:05 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160104039
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:13 schreef Re het volgende:
Ik stuur helemaal niemand ergens naartoe
Adviseren ook goed, maar het probleem blijft bestaan en word ook niks aan gedaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 22 februari 2016 @ 07:28:10 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160110817
er wordt genoeg gedaan, dat jij het niet tof vindt en denkt te moeten opleggen wat wij moeten doen werkt ook niet natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160111151
Implementeer een functie om vervelende personen uit topics te houden die je zelf opent?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_160111162
Ja, nee. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Ja doei.
pi_160111224
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:28 schreef -Deluzion- het volgende:
Implementeer een functie om vervelende personen uit topics te houden die je zelf opent?
Vrij forum. En volgens mij waren mijn laatste bijdragen niet vervelend.
  maandag 22 februari 2016 @ 11:20:45 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160113548
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 07:28 schreef Re het volgende:
er wordt genoeg gedaan, dat jij het niet tof vindt en denkt te moeten opleggen wat wij moeten doen werkt ook niet natuurlijk
Werkt top he? Hoeveel reacties zijn er al verwijderd en aan gepast? Hoeveel waarschuwingen al gegeven? Hoe vaak topic al gesloten? Nee dan in 3en hakken. En het gedrag van de user in kwestie? Nul niks nada aan veranderd en kan gewoon z'n gang blijven gaan. En niet sinds kort, nee al maanden lang.

Komt vast het verweer dat mensen blijven reageren. Maar laten we dan enkel de reacties "niet zeuren" "niet janken" dit hoort hier niet" "en ook dit hoort hier niet" herhaalde reacties voor het gemak gebruiken. Ook geen enkele consequentie.

Ik zeg nergens wat jullie moeten doen. Ik klaag wel over het beleid inderdaad. Ik vind het hoogst opmerkelijk namelijk.

Maar goed succes er mee, lekker edditen en weg halen en door laten modderen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 22 februari 2016 @ 11:24:15 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160113615
En het is nog steeds groundhog day.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160113762
In de topics, in feedback. HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELF!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 22 februari 2016 @ 11:32:07 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160113787
Ik gooi deze van Danny nog maar eens in de mix:

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:51 schreef Danny het volgende:
Niet hier. De term 'gebagger' is daarnaast nogal aan subjectiviteit onderhevig. Als iemand zijn problemen hier neergooit kun je dat als bagger zien en erover klagen, je kunt proberen te helpen of je kunt - als je dat niet wilt - je schouders ophalen, eroverheen lezen en verder gaan met posts die je wel aanstaan, toch? Waarom zou jij wel mogen posten en iemand anders niet?
Het is heel makkelijk om continu op iemand te reageren en dan te klagen dat de topics helemaal zijn kant op worden getrokken. Dat houd je als user zelf in stand.
Reageer toch gewoon op wat je wél aanstaat? We kunnen onmogelijk iedereen tevreden houden. Ja, door de kleine groep die niet door de grote groep gewenst is eraf te gooien, maar dat is natuurlijk geen realistische oplossing.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 11:38:18 #132
416020 K44S
The bearded man
pi_160113926
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:32 schreef Copycat het volgende:
Ik gooi deze van Danny nog maar eens in de mix:

[..]

Wat lijkt mij het naar om mod te zijn.
Het enige wat je kan doen is als soort boa je werk verrichten (ondanks dat boa's een boeten mag uit schrijven.).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 22 februari 2016 @ 11:43:53 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160114058
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 13:15:51 #134
416020 K44S
The bearded man
pi_160116028
quote:
ik heb t met jullie te doen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160116795
Waarom is het eraf gooien van een kleine groep geen realistische oplossing? Het zou dit forum meer rust en ruimte voor andere users geven. Laten we wel wezen: die kleine groep bestaat uit hooguit twee en wellicht maar 1 user.
  maandag 22 februari 2016 @ 13:47:33 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160116834
hoi mijn naam is Bill Murray en ik speel Phil Conners
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 22 februari 2016 @ 13:48:12 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160116845
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:45 schreef DoubleDip het volgende:
Waarom is het eraf gooien van een kleine groep geen realistische oplossing? Het zou dit forum meer rust en ruimte voor andere users geven. Laten we wel wezen: die kleine groep bestaat uit hooguit twee en wellicht maar 1 user.
De groep klagers is tegelijkertijd ook niet zo schrikbarend groot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 14:08:18 #138
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_160117323
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

De groep klagers is tegelijkertijd ook niet zo schrikbarend groot.
Ik zeg niet gauw iets, maar ..Nee veruit de grootste groep heeft het gewoon opgegeven om nog wat te zeggen en is vertrokken. Het forum loopt leeg, maar nog steeds is het devies...bevalt het je niet, dan rot je maar op. Een onvertogen woord is negatief en dat past niet in het nieuwe beleid. Helaas hou je zo niet veel mensen meer over uiteindelijk.
  maandag 22 februari 2016 @ 14:10:42 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160117380
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:08 schreef MsMessy het volgende:

Ik zeg niet gauw iets, maar ..Nee veruit de grootste groep heeft het gewoon opgegeven om nog wat te zeggen en is vertrokken. Het forum loopt leeg, maar nog steeds is het devies...bevalt het je niet, dan rot je maar op. Een onvertogen woord is negatief en dat past niet in het nieuwe beleid. Helaas hou je zo niet veel mensen meer over uiteindelijk.
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij lopen de datingreeksen helemaal niet leeg?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 14:11:47 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160117406
Bedoel je het algemeen, kun je beter hier ventileren:

FB / We hebben het een maand volgehouden. Op naar maand 2?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 14:23:11 #141
416020 K44S
The bearded man
pi_160117698
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:08 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ik zeg niet gauw iets, maar ..Nee veruit de grootste groep heeft het gewoon opgegeven om nog wat te zeggen en is vertrokken. Het forum loopt leeg, maar nog steeds is het devies...bevalt het je niet, dan rot je maar op. Een onvertogen woord is negatief en dat past niet in het nieuwe beleid. Helaas hou je zo niet veel mensen meer over uiteindelijk.
We kunnen beter positieve verhalen blijven verkondigen dan dat we continue op hepie en hepie gaan reageren.
Ik heb dat ook al 20Xmacht3 verkondigd (dat dus Deezer, Syndroom en die andere) alleen maar klagen.

Helpt niets. De mods kunnen/mogen niet bannen. Danny wil alleen maar zijn woord van "gaan voor een goed Fok!".
Dus hij doet er verder ook niets mee.

Aldus, het enige wat er verder gedaan kan worden: Positieve verhalen vertellen. en als deezer, syndroom of spuit 11 toch nog commentaar geeft, dit commentaar dus ge-edit wordt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 22 februari 2016 @ 14:34:36 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160117957
Toch blijft het wel grappig dat de mensen die hier lopen te zeuren er wat aan gedaan dient te worden (waarvan al bekend is dat dat niet gaat gebeuren als in bannen etc)
Zijzelf net zo veel moeite hebben om niet te reageren/posten, als degene waar ze over zeuren :D

Gevalletje van accepteren zoals het is, evt Tr's maken, niet reageren/overheen lezen en klaar.
pi_160118683
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef Cue_ het volgende:
Toch blijft het wel grappig dat de mensen die hier lopen te zeuren er wat aan gedaan dient te worden (waarvan al bekend is dat dat niet gaat gebeuren als in bannen etc)
Zijzelf net zo veel moeite hebben om niet te reageren/posten, als degene waar ze over zeuren :D

Gevalletje van accepteren zoals het is, evt Tr's maken, niet reageren/overheen lezen en klaar.
TR's worden blijkbaar ook als irritant ervaren.

Het is echt sterker dan ik, als er onzin staat over "het leven zit zo in elkaar" of "vrouwen zijn zus of zo" reageer ik toch. En dat lijkt me ook een beetje de essentie van een forum, reageren op de anders stelling.

Of de stelling mag niet meer en de reactie ook niet, of je moet accepteren dat als je de stelling blijft accepteren, de reactie ook zal komen.

Ik zeg ook niet perse dat die stellingen niet gemaakt mogen worden, alleen dat ze in geen van de topics van de datingreeks horen. Dat is ook al meerdere keren bevestigd en daar is meerdere keren een ferme "FOEI!" op gegeven. Alleen zit er aan die foei blijkbaar geen enkele consequentie. Dat is niet hoe Nanny Jo het preacht, maar ok, die heeft ook de wijsheid niet pacht *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 22 februari 2016 @ 15:09:12 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160118745
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

TR's worden blijkbaar ook als irritant ervaren.

Waar blijkt dat uit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160118751
Een forum is juist bedoeld voor discussie, er bestaat geen waarheid. Ik geef gewoon mijn problemen weer en mijn kijk op de hedendaagse datingwereld: makkelijk toegankelijk door alle apps, maar het lijkt wel een perfecte 'best off' te worden met alle gemaaktheid om je profiel en foto's zo leuk over te laten komen. Dat steekt mij, alles moet zó perfect er is geen ruimte om fouten te maken want de volgende date is al over 3 dagen met persoon B.
pi_160118810
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar blijkt dat uit?
Tijd geleden riep een der mods dat het irritant was dat als je 2 uur offline bent je wordt bedolven onder de TR's. Dat dat niet nodig is en jullie het ook wel extra in de gaten houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 22 februari 2016 @ 15:12:32 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160118814
Ja, mooi
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 22 februari 2016 @ 15:17:41 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160118913
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

Tijd geleden riep een der mods dat het irritant was dat als je 2 uur offline bent je wordt bedolven onder de TR's. Dat dat niet nodig is en jullie het ook wel extra in de gaten houden.
Tig TR's sturen om het TR sturen is inderdaad irritant, eentje pp/pot is doorgaans wel voldoende Maar dat maakt het overkoepelende idee van TRs sturen nog niet irritant.
Gewoon blijven doen, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 15:24:20 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160119038
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Een forum is juist bedoeld voor discussie, er bestaat geen waarheid. Ik geef gewoon mijn problemen weer en mijn kijk op de hedendaagse datingwereld: makkelijk toegankelijk door alle apps, maar het lijkt wel een perfecte 'best off' te worden met alle gemaaktheid om je profiel en foto's zo leuk over te laten komen. Dat steekt mij, alles moet zó perfect er is geen ruimte om fouten te maken want de volgende date is al over 3 dagen met persoon B.
En dit is dus weer geen datingreeks-materiaal. Het is dan ook daar weg. Open voor mijn part een neuzeltopic
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160119080
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dit is dus weer geen datingreeks-materiaal. Het is dan ook daar weg. Open voor mijn part een neuzeltopic
Ik doe gewoon mijn constatering: er heerst een vloek op online daten en uiterlijk, te perfect. Filtertjes in overvloed maar als ze pal voor je neus staan is ze helemaal niet meer zo mooi/stoer. Dat gaat dus wel degelijk over hoe datingapps worden gebruikt.
  maandag 22 februari 2016 @ 15:29:09 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160119138
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:26 schreef Deezertje het volgende:
Ik doe gewoon mijn constatering: er heerst een vloek op online daten en uiterlijk, te perfect. Filtertjes in overvloed maar als ze pal voor je neus staan is ze helemaal niet meer zo mooi/stoer.
Dit is geen neuzeltopic vol vingerwijzingen naar anderen. Het is constructief. Actie. Dus onderneem actie en vertel daarover. Geen beschouwingen over wat jij raar vindt aan het datingwereldje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 22 februari 2016 @ 15:35:04 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160119273
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is echt sterker dan ik, als er onzin staat over "het leven zit zo in elkaar" of "vrouwen zijn zus of zo" reageer ik toch. En dat lijkt me ook een beetje de essentie van een forum, reageren op de anders stelling.

Of de stelling mag niet meer en de reactie ook niet, of je moet accepteren dat als je de stelling blijft accepteren, de reactie ook zal komen.

Ik zeg ook niet perse dat die stellingen niet gemaakt mogen worden, alleen dat ze in geen van de topics van de datingreeks horen. Dat is ook al meerdere keren bevestigd en daar is meerdere keren een ferme "FOEI!" op gegeven. Alleen zit er aan die foei blijkbaar geen enkele consequentie. Dat is niet hoe Nanny Jo het preacht, maar ok, die heeft ook de wijsheid niet pacht *O*
Ken die jeukende vingers en soms reageer ik erop, soms niet :+

Aan een foei zitten vast wel consequenties. Zeker als het te vaak gebeurd, neem aan dat als je dit tig x hebt gedaan dat er dan een tijdelijke ban in zit etc. Zoals syndroom wel eens heeft gehad (om wat voor reden dan ook). En misschien deezer ook wel eens (dunno). Het zou mij niet perse opvallen als ze een dag of 2 er niet zijn, dus ook geen idee in hoeverre ze dit wel of niet doen.

En een forum gaat twee kanten op idd, discussie en je mening verkondigen.

Er wordt nu mooi streng opgetreden in het topic, posts weggehaald die er niet toe doen. Wat voor mij betreft ook vaak genoeg wel helpt (ook al is het tijdelijk). Meer kunnen ze niet doen lijkt mij.
pi_160146513
Ik vind dat het probleem behoorlijk wordt omgedraaid als het nu opeens ligt bij de mensen die er op reageren. Als iemand constant loopt te toeteren door een woonwijk en mensen aangeven daar last van te hebben straf je toch ook diegene die voor overlast zorgt? Dan adviseer je de mensen toch ook niet om oordoppen aan te schaffen en het maar gewoon zo te laten?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:22:46 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160146566
En Groundhog Day drie.

Ook voor jou dan nog maar even:

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:51 schreef Danny het volgende:
Niet hier. De term 'gebagger' is daarnaast nogal aan subjectiviteit onderhevig. Als iemand zijn problemen hier neergooit kun je dat als bagger zien en erover klagen, je kunt proberen te helpen of je kunt - als je dat niet wilt - je schouders ophalen, eroverheen lezen en verder gaan met posts die je wel aanstaan, toch? Waarom zou jij wel mogen posten en iemand anders niet?
Het is heel makkelijk om continu op iemand te reageren en dan te klagen dat de topics helemaal zijn kant op worden getrokken. Dat houd je als user zelf in stand.
Reageer toch gewoon op wat je wél aanstaat? We kunnen onmogelijk iedereen tevreden houden. Ja, door de kleine groep die niet door de grote groep gewenst is eraf te gooien, maar dat is natuurlijk geen realistische oplossing.

Ben je het niet met die visie eens, beklaag je dan svp in:
FB / We hebben het een maand volgehouden. Op naar maand 2?

Hier zet die herhaling van zetten echt geen zoden meer aan de dijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160146708
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160146767
Heel fijn, maar die visie is toch helemaal niet meer van toepassing als jullie zijn posts wegvegen en daarmee dus erkennen dat het gewoon 'bagger' is?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:33:01 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160146782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:32 schreef Bananenpap het volgende:
Heel fijn, maar die visie is toch helemaal niet meer van toepassing als jullie zijn posts wegvegen en daarmee dus erkennen dat het gewoon 'bagger' is?
Als het off-topic is, dan gaat het weg. Als het niet off-topic is, blijft het.
En zo blijft het.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160146823
En als dezelfde personen eindeloos off topic blijven gaan zitten daar geen consequenties aan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160146830
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als het off-topic is, dan gaat het weg. Als het niet off-topic is, blijft het.
En zo blijft het.
Je kunt dus wel stellen dat alles per post wordt beoordeeld en niet per persoon? Dweilen met de kraan open lijkt mij.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:37:24 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160146849
Ja, per post en niet per persoon. Daarin is niets veranderd en verandert ook niets. Laat ons maar dweilen, hoef jij je echt niet druk over te maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160146897
Kan ik trouwens een topic openen over mijn spuisels dat ik er (op dit moment) niet tussenkom in deze wereld? Iedereen is voor mijn gevoel met een draadje aan elkaar verbonden en ik loop er vrij rond, dus doe niet mee.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:41:23 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160146925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
Kan ik trouwens een topic openen over mijn spuisels dat ik er (op dit moment) niet tussenkom in deze wereld? Iedereen is voor mijn gevoel met een draadje aan elkaar verbonden en ik loop er vrij rond, dus doe niet mee.
Uiteraard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160148119
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 23-02-2016 15:44:52 ]
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:33:46 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160148148
ja dat mag in je topic :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160148306
dit is FB

[ Bericht 50% gewijzigd door Re op 23-02-2016 15:44:24 ]
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:12:37 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160149168
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:37 schreef Copycat het volgende:
Ja, per post en niet per persoon. Daarin is niets veranderd en verandert ook niets. Laat ons maar dweilen, hoef jij je echt niet druk over te maken.
Begrijp ik het nu goed dat je constant off topic kan blijven gaan met als enig risico dar je post verwijderd word? Aangezien het puur op post en niet op persoon gaat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:15:13 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160149218
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:12 schreef ook_gek het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat je constant off topic kan blijven gaan met als enig risico dar je post verwijderd word? Aangezien het puur op post en niet op persoon gaat?
Nee, dat begrijp je niet goed. Constant off-topic gaan, moderatie-aanwijzingen daarover negeren et cetera worden genote en daaruit kunnen consequenties volgen. Zoals ook al meermalen gebeurd is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 16:17:22 #168
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160149271
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp je niet goed. Constant off-topic gaan, moderatie-aanwijzingen daarover negeren et cetera worden genote en daaruit kunnen consequenties volgen. Zoals ook al meermalen gebeurd is.
Oh dacht al :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:07:48 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160169473
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:06 schreef probeer het volgende:

En met dit soort topics blijven we hem in zekere zin enablen in dat zwelgen. We geven hem een podium.
Zoals iedereen op FOK! een podium heeft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160169525
De wereld is een schouwtoneel mensen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160169808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoals iedereen op FOK! een podium heeft.
Ja, en dat is ook helemaal prima en mooi en zo.

Maar ook wel verdomde makkelijk om daarmee onder enige verantwoordelijkheid uit te komen die wij als users dragen wanneer we in- en meegaan met zijn totaal deconstructieve gedrag.

Ik bedoel .. er komen in R&P toch ook vaak genoeg topics voorbij waarin de eindconclusie is dat de TS zijn/haar goede vriend niet kan helpen met, ik noem wat, een sociale fobie of depressie. En dan wordt TS aangeraden om afstand te nemen, ter zelfbescherming maar ook omdat er simpelweg niets meer is wat men voor die persoon kan doen, omdat het uit hem/haar zelf moet komen.

En denk je dat nog 20 van die topics enig nut gaan hebben? Door te antwoorden zijn we mede-verantwoordelijk voor zijn zwelgen in zelfmedelijden.

Collectief niet meer reageren, zou volgens mij inmiddels het beste zijn. En ja, dat zal hij dan vast wel aangrijpen om zichzelf te overtuigen dat ook wij hem laten vallen. Maar dat is dan volledig zijn eigen keuze, niet in stand gehouden door derden.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:57:12 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160170229
Geef het goede voorbeeld en besteed er geen epistels aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160170296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:34 schreef probeer het volgende:
Collectief niet meer reageren, zou volgens mij inmiddels het beste zijn. En ja, dat zal hij dan vast wel aangrijpen om zichzelf te overtuigen dat ook wij hem laten vallen. Maar dat is dan volledig zijn eigen keuze, niet in stand gehouden door derden.
Ik denk eigenlijk niet dat dat haalbaar is. Zelfs al zouden wij niet meer reageren komen er wel weer (nieuwe) users langs die Deezertje en zijn postgeschiedenis nog niet kennen en die er dan wel op gaan reageren.
pi_160170351
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:57 schreef Copycat het volgende:
Geef het goede voorbeeld en besteed er geen epistels aan.
You got me.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet dat dat haalbaar is. Zelfs al zouden wij niet meer reageren komen er wel weer (nieuwe) users langs die Deezertje en zijn postgeschiedenis nog niet kennen en die er dan wel op gaan reageren.
Klopt, is het ook totaal niet. Er gaan altijd wel mensen zijn die toegeven (hell, ik deed het net zelf ook). Maar dan vind ik wel dat we met zijn allen mogen erkennen dat we inmiddels deel van het probleem zijn. Of iig, door te blijven enablen, onszelf deel van het probleem maken.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:05:55 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160170399
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:03 schreef probeer het volgende:
wel dat we met zijn allen mogen erkennen dat we inmiddels deel van het probleem zijn. Of iig, door te blijven enablen, onszelf deel van het probleem maken.
Met als nut? Dat iedereen aangeeft dat het ermee eens te zijn? Denk dat grotendeels van de mensen die het al geprobeerd hebben dit ook wel weten. En net als jij gewoon jeukende vingers hebben en soms gewoon echt meoten reageren.
Soms is er gewoon hoop of vergeefse hoop, maar het blijft een forum en iedereen wil/kan/mag z'n zegje doen.
pi_160170477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:03 schreef probeer het volgende:

[..]

You got me.

[..]

Klopt, is het ook totaal niet. Er gaan altijd wel mensen zijn die toegeven (hell, ik deed het net zelf ook). Maar dan vind ik wel dat we met zijn allen mogen erkennen dat we inmiddels deel van het probleem zijn. Of iig, door te blijven enablen, onszelf deel van het probleem maken.
Iedereen post ter vermaak, ook de ts zelf. Een forum lost geen complex psychologisch probleem op, maar geeft hooguit een richting waar de ts op kan richten. Zolang fokkers het interessant vinden, waarom mag deezertjes niet blijven posten?
pi_160170496
quote:
7s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met als nut? Dat iedereen aangeeft dat het ermee eens te zijn? Denk dat grotendeels van de mensen die het al geprobeerd hebben dit ook wel weten. En net als jij gewoon jeukende vingers hebben en soms gewoon echt meoten reageren.
Soms is er gewoon hoop of vergeefse hoop, maar het blijft een forum en iedereen wil/kan/mag z'n zegje doen.
Ik hoef nergens te horen dat 'men het er mee eens is'. Maar zoals Deezertje zich wel eens mag beseffen dat het allemaal bij hem ligt, lijkt het me wel zo eerlijk wanneer de users die op zijn posts reageren en daarmee deels zijn negatieve spiraal enablen, dat ook van zichzelf beseffen.

En dat heeft inderdaad geen enkel nut.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160170518
Wat heeft het nut om hier telkens weer te klagen? Je maakt jezelf afhankelijk en begint op Dezeertje te lijken. Doe wat meer moeite om er zelf mee om te leren gaan. In het echte leven kun je je vervelende buurman ook niet bannen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160170528
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:10 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Iedereen post ter vermaak, ook de ts zelf. Een forum lost geen complex psychologisch probleem op, maar geeft hooguit een richting waar de ts op kan richten. Zolang fokkers het interessant vinden, waarom mag deezertjes niet blijven posten?
Ik zeg nergens dat hij niet mag blijven posten. Ik zeg, tegen beter weten in, dat het beter zou zijn als men niet meer zou reageren. En ja, dat is een enorme open deur. Want hij zal toch wel reacties blijven krijgen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160170563
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:12 schreef Koral het volgende:
Wat heeft het nut om hier telkens weer te klagen? Je maakt jezelf afhankelijk en begint op Dezeertje te lijken. Doe wat meer moeite om er zelf mee om te leren gaan. In het echte leven kun je je vervelende buurman ook niet bannen.
:')

Ja, door voor het eerst in dit FB topic te posten maak ik mezelf afhankelijk en lijk ik op iemand die zoveel problematiek heeft dat hij zichzelf ongelukkig maakt. Moeite doen om er zelf mee om te leren gaan. Kom op zeg, wat een complete onzin dit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160170736
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:14 schreef probeer het volgende:

[..]

:')

Ja, door voor het eerst in dit FB topic te posten maak ik mezelf afhankelijk en lijk ik op iemand die zoveel problematiek heeft dat hij zichzelf ongelukkig maakt. Moeite doen om er zelf mee om te leren gaan. Kom op zeg, wat een complete onzin dit.
Je voelt je blijkbaar aangesproken maar er zijn er die regelmatig vragen of er niet wat aan de aanwezigheid van Deezertje gedaan kan worden (met elke keer weer hetzelfde antwoord) :') Blijkbaar hebben ze niet de zelfstandigheid om er iets aan te doen dus ben je/ of maak je jezelf afhankelijk.

Net als Deezertje die op dating apps en in de UB gaat zitten klagen en wachten totdat er iemand initiatief neemt en zijn probleem oplost ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160171122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Je voelt je blijkbaar aangesproken maar er zijn er die regelmatig vragen of er niet wat aan de aanwezigheid van Deezertje gedaan kan worden (met elke keer weer hetzelfde antwoord) :') Blijkbaar hebben ze niet de zelfstandigheid om er iets aan te doen dus ben je/ of maak je jezelf afhankelijk.

Net als Deezertje die op dating apps en in de UB gaat zitten klagen en wachten totdat er iemand initiatief neemt en zijn probleem oplost ;)
Nouja daar zit dus wel een probleem. Als 1 user dit kon oplossen door niet meer te reageren zou het makkelijk zijn. Maar als een hier klagende user niet meer reageert blijven anderen dat wel doen. De enige oplossing is dat niemand meer reageert, maar zoals al terecht is gesteld is dat niet haalbaar.
  woensdag 24 februari 2016 @ 11:47:57 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160171266
De enige oplossing is echt je niet zo druk te maken over welke topics anderen openen. Echt, wat een gezeikzak om niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160171273
Die jongen houdt ons allemaal maar bezig he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160171352
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:48 schreef habitue het volgende:
Die jongen houdt ons allemaal maar bezig he.
Hebben we ook wat te doen.

Nee maar serieus, volgens mij wordt er hard opgetreden en is er zeker aandacht voor anderen in stap 1, die gaan alleen snel naar stap 2 of verder met hun offline leven. Deezer kan/wil dat niet, aan de userrs staat het dan vrij om wel of niet te reageren.
pi_160173365
De mods verdienen een medaille voor geduld :)
pi_160173521
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:04 schreef Piper. het volgende:
De mods verdienen een medaille voor geduld :)
pi_160173822
Zolang Deezertje zijn eigen topic heeft en daar ook gewoon blijft zodat die datingreeks 'schoon' blijft zie ik het probleem niet. Het is frustrerend dat hij niks met de adviezen doet, maar dat is uiteindelijk ons probleem niet. Het is ook niet de verantwoordelijkheid van Fok! om te zorgen dat hij uit die vicieuze cirkel komt.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:30:25 #189
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160174200
Ik vind ook dat de mods een compliment verdienen, we zijn het misschien niet altijd eens met de beslissingen maar ze doen wel hun best
pi_160174293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind ook dat de mods een compliment verdienen, we zijn het misschien niet altijd eens met de beslissingen maar ze doen wel hun best
^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:47:39 #191
416020 K44S
The bearded man
pi_160180534
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:12 schreef Koral het volgende:
Wat heeft het nut om hier telkens weer te klagen? Je maakt jezelf afhankelijk en begint op Dezeertje te lijken. Doe wat meer moeite om er zelf mee om te leren gaan. In het echte leven kun je je vervelende buurman ook niet bannen.
Die kan je weg pesten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 24 februari 2016 @ 17:47:51 #192
416020 K44S
The bearded man
pi_160180538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik vind ook dat de mods een compliment verdienen, we zijn het misschien niet altijd eens met de beslissingen maar ze doen wel hun best
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 27 februari 2016 @ 11:10:38 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160254272
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Vreemd dat zowel topictarter Deezer als degene waar ik op reageer (ToT) geen problemen heeft met mijn reactie, integendeel. Maar wel 2 moderatoren!

Kan niets vinden in mijn reactie wat niet door de beugel kan. Ik reageer inhoudelijk, met voorbeelden, uitleg en anecdotes. En inderdaad uitgebreid, in ieder geval meer als een reactie als "dat".

Ik denk dat je moderator wordt omdat je het leuk vindt. Na een tijdje is de lol ervan af. Dan heb je het wel gezien. Begrijp ik, maar kap er dan ook mee. Ik kan met de beste wil niks ontdekken in mijn reacties wat niet door de beugel kan. In tegenstelling tot reacties die bestaan uit alleen het woordje "dat" zijn mijn reacties inderdaad "iets" meer inhoudelijk. Gelardeerd met voorbeelden, eenvoudige uitleg en anecdotes. En mijn naam staat erboven. men is dus gewaarschuwd, daar is die die zo uitgebreid reageert. Kunnen de mensen die niet van uitgebreide reakties houden het overslaan. Net zoals er tegen mensen gezegd wordt dat je Deezertje zijn topics en reactie niet verplicht hoeft te lezen.

:W
Blijkbaar is feedback wat moeilijk te vinden, dus dan maar zo.

Nee, jouw bijdragen zijn niet inhoudelijk voor het vraagstuk van TS. Kunnen se nog wel door de beugel, maar on-topic zijn posts over bijvoorbeeld recepten niet.
Open vooral een eigen topic voor je beschouwingen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:11:36 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160435399
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mensen lezen van boven naar onder, dus zien eerst een reactie waar ze op willen reageren voor ze jouw post zien. Waarom niet gelijk weghalen om te voorkomen dat mensen reageren?
Ook even hier.

Had ook gekund, maar ik doe het zo. Wat minder drastisch, maar imo even duidelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160435507
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook even hier.

Had ook gekund, maar ik doe het zo. Wat minder drastisch, maar imo even duidelijk.
Is niet even duidelijk, omdat men de post eerst leest, reactie tikt en dan pas jouw opmerking. Ik denk dan zelf ook makkelijk "ja doei, ga hem nu niet meer weghalen". Volgens mij heeft iedereen dat wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:23:51 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160435562
Grappig dat er na jou iemand poste met 'ik wilde ook net daarop reageren'. Maar die persoon deed dat toch niet na jouw post.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160435614
Maar die persoon plaatste vervolgens wel een offtopic reactie nav mijn post :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:30:55 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160435651
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar die persoon plaatste vervolgens wel een offtopic reactie nav mijn post :?
Ja, als reactie op jouw post. Die de laatste was. Dus geen reactie op die andere off-topic discussie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160435688
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, als reactie op jouw post. Die de laatste was. Dus geen reactie op die andere off-topic discussie.
Maar wel een offtopic reactie op een offtopic reactie. Wat dus gebeurt als je offtopic reacties laat staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:35:41 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160435714
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

Maar wel een offtopic reactie op een offtopic reactie. Wat dus gebeurt als je offtopic reacties laat staan.
Maar dus geen reactie op dat deel. En daar ging het over. Dat men van boven naar beneden leest (ik open zelf trouwens een lopend topic altijd door op de laatste post te klikken), maar klaarblijkelijk was de eerste off-topic reactie er dus eentje op de laatste post.

Anyhood, we houden het in de gaten en loopt het weer uit op off-topic, dan is het razendsnel weggehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160471804
R&P / In een zwart gat vallen na het afstuderen

Op een topic van 3 jaar oud reageren. :')
pi_160472218
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:59 schreef DoubleDip het volgende:
R&P / In een zwart gat vallen na het afstuderen

Op een topic van 3 jaar oud reageren. :')
Het sluit aan op mijn belevingen, ineens ga je niet meer om met mensen waar je dagelijks mee omgaat. Ieder gaat zijn eigen weg.
  maandag 7 maart 2016 @ 08:21:12 #203
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_160482518
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het sluit aan op mijn belevingen, ineens ga je niet meer om met mensen waar je dagelijks mee omgaat. Ieder gaat zijn eigen weg.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met hem gaat, maar als hij al zo lang niet meer online is geweest op Fok!, heeft het niet veel nut om daarnaar te vragen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_160483655
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het sluit aan op mijn belevingen, ineens ga je niet meer om met mensen waar je dagelijks mee omgaat. Ieder gaat zijn eigen weg.
Hoezo ineens ga je niet meer om met die mensen? Dat heb je nog altijd (deels) zelf in de hand.

Afijn, denk ook niet dat je op een reactie van die TS hoeft te hopen.
pi_160483770
Ja laten we van iedere mug een olifant maken. TS had niet meer gereageerd en binnen 1 tel is iedereen vergeten dat dat topic in de actieve lijst voorbij is gekomen. ^O^ Opgelost.
  maandag 7 maart 2016 @ 10:10:07 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160483780
Uhm, dit is FB, niet 'praat hier verder over onderwerpen die in al dan niet geschopte topics horen'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160496905
-laat jij dat advies geven maar eens achterwege-

[ Bericht 91% gewijzigd door motorbloempje op 07-03-2016 19:30:55 ]
pi_160584889
Je mag wel vriendelijker zijn in je editten, motorbloem. Met norse reacties krijg je gezeik terug.
pi_160584916
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:19 schreef Piper. het volgende:
Je mag wel vriendelijker zijn in je editten, motorbloem. Met norse reacties krijg je gezeik terug.
Ik heb je al lang een DM gestuurd.
Ja doei.
pi_160584952
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb je al lang een DM gestuurd.
^O^
pi_160585281
Kan mijn feedback?
pi_160585292
Mag ik een klinker kopen?
Ja doei.
pi_160585336
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik een klinker kopen?
Liever niet. Mind the gap, please.
pi_160585344
Ok, nou, fijne dag hè?
Ja doei.
pi_160590964
Niet dat ik mijn topic weer open wil krijgen. Maar waar velen het als creepy of freaky zagen. Wilde ik alleen op een manier die ik wel speels vond zeggen: als kinderen jong zijn en verliefdheid ervaren weten ze nog niks van seks etc.

Gezien ik hier vanuit de ervaring van kinderen sprak wilde ik eigenlijk alleen daarmee zeggen dat het geen liefde is berust op lusten. Nu gebruiken veel mensen het woord verliefd, op andere terwijl ze eigenlijk bedoelen 'zou er graag mee neuken' het stukje chloroform en daar geen besef van hebben was voor mij dus als symbool gezet als: geen weet hebben van seksuele lusten en verlangens.

Jammer dat men het helemaal letterlijk nam en uit de context deed rukken. Helaas is selectief lezen een feit geworden.

Wilde dit enkel even kwijt. Omdat ik het jammer vind dat mensen enkel op dat ene focuste. Terwijl het topic juist bedoeld was over nostalgie en een vorm van liefde die men opdoet zonder begeerte te hebben naar iets seksueels wat in sterk contrast staat in de liefde van vandaag wer men er losbandig erop los neukt en one Night stands heeft.

Bij deze hoop ik het misverstand recht te hebben gezet het topic hoeft niet open ik zal later een poging doen die dan wel heel serieus en droog is. Als dat mag waar ik vanuit ga.

Met vriendelijke groet - Argo.

Sorry voor de overlast het was niet zo bedoelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2016 14:54:24 ]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:08:06 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160591369
Ik heb de rest ook gelezen hoor, maar als je dan dergelijke uitspraken doet leg je daar de simpelweg de aandacht op.
Het zegt vaak toch iets over iemand denkwijze aangezien je het met de woorden moet doen die men neertypt. Dus evt sarcasme of ernstigheid / of juist niet.. is er dan niet uit te halen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:18:33 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160591648
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb de rest ook gelezen hoor, maar als je dan dergelijke uitspraken doet leg je daar de simpelweg de aandacht op.
Het zegt vaak toch iets over iemand denkwijze aangezien je het met de woorden moet doen die men neertypt. Dus evt sarcasme of ernstigheid / of juist niet.. is er dan niet uit te halen.
Dat dus. Niet anderen de schuld geven van zaken die je zelf veroorzaakt. Dat is een beetje jammer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160592032
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus. Niet anderen de schuld geven van zaken die je zelf veroorzaakt. Dat is een beetje jammer.
Ik geef niemand de schuld, ik zeik ook niet dat het dicht is. Ik wilde enkel toelichten, en het is altijd jammer als mensen op twee zinnen afstormen en de rest negeren.

Moet ik er wel bij zeggen dat ook later in het topic ik aanhaal psychologische schade te hebben opgelopen. Dit zorgt ervoor dat ik slecht in communiceren ben, wat geen excuus is, maar een reden kwn zijn van miscommunicatie. maar goed wat mij betreft laten we het hierbij. Ik kom wel eens terug met het onderwerp zonder zoiets erin te zetten.

In ieder geval bedankt en fijne dag verder.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:36:01 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160592109
Je zet die suffe zinnen er niet voor niets in.
Dus, wil je niet dat lezers erover vallen: doe die rare toevoegingen dan ook niet. Sim-pel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160602588
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:36 schreef Copycat het volgende:
Je zet die suffe zinnen er niet voor niets in.
Dus, wil je niet dat lezers erover vallen: doe die rare toevoegingen dan ook niet. Sim-pel.
Mag het topic weer open? Aansluiting aka De Sleur.
pi_160603069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Mag het topic weer open? Aansluiting aka De Sleur.
Je bent met je verkeerde alias ingelogd :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:53:03 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160603323
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Je bent met je verkeerde alias ingelogd :D
:D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_160603337
Nee.
Ja doei.
pi_160604687
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nope. Zodra het die kant opgaat, is het einde oefening.
Is het niet al overduidelijk dat het de TS niet om de verhalen van anderen te doen is? Ik vind het eigenlijk best een beetje sneu voor de mensen die nu toch serieus op de vraag in de OP reageren...
Tails tell tales
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:58:56 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160604980
Ik denk dat ze dat wel overleven. En ga dan ook geen topic bij voorbaat op
slot gooien.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160605171
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:58 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze dat wel overleven. En ga dan ook geen topic bij voorbaat op
slot gooien.
O.k., o.k... wedje leggen op de hoeveelheid reacties van Deezertje op de posts van anderen dan maar? :+
Tails tell tales
pi_160605238
Nee hoor, ga maar lekker verder met The G's (als je daar inmiddels al niet klaar mee bent) ;)
Tails tell tales
  maandag 14 maart 2016 @ 18:12:25 #228
374442 R-K
Jawohl!
pi_160664628
Deezertje vervuilt weer het datingstappenplan deel 1, kan zijn topic-reeks aansluiting niet heropend worden zodat hij daar zijn gedachtespinsels kan posten?
pi_160672735
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:12 schreef R-K het volgende:
Deezertje vervuilt weer het datingstappenplan deel 1, kan zijn topic-reeks aansluiting niet heropend worden zodat hij daar zijn gedachtespinsels kan posten?
geef hem dan zijn eigen plekje.

De Sleur aka Aansluiting moet weer open
pi_160672839
Er moet helemaal niets.
Ja doei.
pi_160678289
Waar valt 'wel of niet aanspreken' en 'zijn er signalen?' en 'aardig vs. écht aardig (horeca, receptie, winkels)' dan wel onder?
pi_160678304
Bij je professionele hulp, want het is een kapotte plaat.
Ja doei.
pi_160678365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Bij je professionele hulp, want het is een kapotte plaat.
:o
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160679927
Het positieve beleid is ook overboord gegooid merk ik? oO/
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160679946
Nee hoor.
Ja doei.
pi_160679980
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:47 schreef Deezertje het volgende:
Waar valt 'wel of niet aanspreken' en 'zijn er signalen?' en 'aardig vs. écht aardig (horeca, receptie, winkels)' dan wel onder?
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

geef hem dan zijn eigen plekje.

De Sleur aka Aansluiting moet weer open
pi_160680005
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet helemaal niets.
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2016 @ 10:26:34 #238
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_160680037
-niet hier die discussie doorvoeren gaarne-

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 15-03-2016 10:28:05 ]
pi_160681260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
Bij je professionele hulp, want het is een kapotte plaat.
Moest grinniken.
pi_160682470
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 15-03-2016 12:29:43 ]
pi_160682486
-ga weg met je gestook-

[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 15-03-2016 12:29:50 ]
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:27:43 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160682516
ja dit is FB
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160750508
Een slotje op het Bobbi-topic. Nu is mijn deels in grammaticaal fout Engels geschreven flauwe grapje vereeuwigd :'(
Tails tell tales
pi_160751040
R&P / In therapie
R&P / In therapie #2

Kan iemand het even reeksen?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 00:09:23 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160753079
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
R&P / In therapie
R&P / In therapie #2

Kan iemand het even reeksen?
Dat bleek te kunnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 06:26:39 #246
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160754421
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nou ik heb je wall of text voor deze edit even doorgelezen en ik kan die edit wel begrijpen. Je gaat namelijk niet in op het topic maar begint een heel relaas over wat jij wel of niet met je vrouw doet en tegen wie je wel of niet liegt en dan heb ik vast nog het een en ander over het hoofd gezien.
In dit topic is een reactie van je verwijderd waarin je het ineens hebt over de lengte van een geslachtsdeel terwijl het topic daar totaal niet over gaat. Compleet irrelevant dus.

Samengevat: Dat noemen we offtopic. Het voegt niets toe aan het onderwerp en dan loop je dus het risico, zeker in een serieus forum als R&P, dat je reactie wordt verwijderd.

Mede opa, waar zie jij in die tweede link mij iets zeggen over de lengte van een geslachtsdeel. De man vertelt dat hij 2 meter groot is en ik schrijf dat dat in zijn voordeel is omdat vrouwen houden van grote, lange mannen.
Zou wel van respect tonen als je mij op mijn nummer wilt zetten dat je tenminste mijn tekst en de tekst waar ik op reageer eerst eens goed lees. Zeker in een serieus forum als R&P en op klachten op het modereren.
En dit is nu al de derde plaats waar mijn klacht heen "moet". Lijkt erop dat jullie dat doen zodat men vooral niet al te makkelijk mijn klachte en de "behandeling"goed kan volgen.
Ja, truukjes zat in de moderatoren trukendoos.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 06:41:15 #247
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160754451
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nou ik heb je wall of text voor deze edit even doorgelezen en ik kan die edit wel begrijpen. Je gaat namelijk niet in op het topic maar begint een heel relaas over wat jij wel of niet met je vrouw doet en tegen wie je wel of niet liegt en dan heb ik vast nog het een en ander over het hoofd gezien.
In dit topic is een reactie van je verwijderd waarin je het ineens hebt over de lengte van een geslachtsdeel terwijl het topic daar totaal niet over gaat. Compleet irrelevant dus.

Samengevat: Dat noemen we offtopic. Het voegt niets toe aan het onderwerp en dan loop je dus het risico, zeker in een serieus forum als R&P, dat je reactie wordt verwijderd.

Mede opa, De eerste link waar je naar verwijst is leeg. Dan moet je wel mijn tekst erbij zetten of mijn tekst weer hangen aan die link. Zo kan men dan nagaan, inclusief ik zelf, of mijn tekst inderdaad zoals jij stelt, en zoals CC stelt, niet ingaat op het topic. En dan zeg je :dat hele relaas, hebben jullie ergens staan hoe lang een bijdrage maximaal mag zijn?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 06:57:57 #248
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160754487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:03 schreef habitue het volgende:
Overigens vind ik CC een goede mod en jouw topic een hoop gejank.
Wat jij van mijn bijdrage vindt is helemaal niet van belang want "een hoop gejank" is niet een meetbaar iets. Wat jij gejank vindt kan een ander gigantisch goed vinden en erg veel aan hebben. Dat je CC een goede moderator vindt? Nou, ik dus niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160754674
We blijven niet aan de gang. Edit is edit, offtopic offtopic. Als we elke edit voor offtopic uitgebreid zouden gaan bespreken.... Nope. Het was offtopic. Move on!
Ja doei.
pi_160759533
Ik maak later wel een deel 3 aan, om de vragen te beantwoorden. het gaat mij nu even te snel. :') Nooit verwacht dat ik zoveel reacties zou krijgen.
pi_160759641
Kan er dan ook worden op toegezien dat het niet een Deezertje-topic wordt? Moest vanmorgen even 160 reacties over/van Deezertje doorlezen terwijl het topic over syndroom gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 13:09:37 ]
pi_160759659
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef Etsu het volgende:
Kan er dan ook worden op toegezien dat het niet een Deezertje-topic wordt? Moest vanmorgen even 160 reacties over/van Deezertje doorlezen terwijl het topic over syndroom gaat.
Eens.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:59:09 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160760927
Eens!

Ik denk dat mijn medemods, net als ik, even wat anders aan het doen waren en iedereen reageert natuurlijk maar wat graag op Deezer, waardoor zijn geëmmer de overhand krijgt en het topic weer gekaapt wordt. Niet de bedoeling. Het mobiel eea proberen te modden, maar dat werkt niet optimaal.

We houden het in de gaten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:02:38 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160761011
ja wat zij zegt en zo, en daarnaast idd een oproep om als dat die kant op gaat gewoon niet op te reageren, maar we zullen er in #3 wat meer bovenop zitten als dat kan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160761036
Ja, doen jullie dat? Fijn! O+
Ja doei.
pi_160761134
Ik wil wel meemodden hoor :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:11:16 #257
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160761188
neuh

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 18-03-2016 14:21:37 ]
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160761245
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, doen jullie dat? Fijn! O+
Dit keer ben ik onschuldig. :@

--
Oki, is dit ook weer duidelijk. ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 14:14:08 ]
pi_160826617
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nope. Zodra het die kant opgaat, is het einde oefening.
Tails tell tales
  maandag 21 maart 2016 @ 09:25:00 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160828755
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 23:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Bedankt voor de reminder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160828761
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bedankt voor de reminder.
Geeft niet Cc, iedereen wordt ouder. :*
pi_160848967
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 14:02 schreef Re het volgende:
ja wat zij zegt en zo, en daarnaast idd een oproep om als dat die kant op gaat gewoon niet op te reageren, maar we zullen er in #3 wat meer bovenop zitten als dat kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160849946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 01:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen die tijd kan je beter gewoon een nieuw topic openen lijkt me.
pi_160861040
Waarom mag die vervuiling in stap 1 toch doorgaan ondanks waarschuwingen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:45:35 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_160862488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom mag die vervuiling in stap 1 toch doorgaan ondanks waarschuwingen?
Omdat onwenselijk gedrag minder erg is dan voeren.

Keer op keer zie je "nee" "niet doen" "hoort hier niet" "dit ook niet" sterk nog, je ziet het al maanden. Kwestie van tijd voor het weet dicht gaat. Kom allemaal door het voeren, je weet zelluf....

En dit zal weer afgedaan worden als een terug kerende heksenjacht of iets dergelijks.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:48:12 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160862543
Ik weet niet, maar volgens mij hebben zowel moblo als ikzelf lopen vegen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160862597
Maar gisteren verhaal zus-en-zo... WEG. Vandaag exact hetzelfde verhaal zus-en-zo en het blijft staan en een half topic over volgewauweld...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:54:02 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160862696
Een half topic over volgewauweld?
Oké.

Ik ga even een deadline wegwerken en kijk daarna wel of het echt zo kommer ende kwel is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160862725
Ach welnee, kommer en kwel is het ook weer niet. Maar bij puppies moet je ook consequent zijn he, voor je het weet pissen ze op je bank en slapen ze in bed.

Ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160876751
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bedankt voor de reminder.
^O^
Tails tell tales
pi_160884529
quote:
4s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:03 schreef Copycat het volgende:
Klaar!

Doorgaan is een slotje voor onbepaalde tijd. Dit is een constructief topic, geen gemijmertopic van een user die niet verderkomt. Dat claimen van dit topic en voeden van die user schrikt anderen af en is een constante frustratie voor een groot deel van de userbase.
Hier maar even.. Iets in deze post klopt niet. Er wordt consequent door 1 user gekloot in het topic en dan wordt er gedreigd met een slotje voor het hele topic?!
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:11:21 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160884606
Er wordt ook consequent gevoerd.
En er worden ook notes gezet. Bij emmers en bij emmervullers. Maar dweilen met een kraan open gaat 'm vandaag niet worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160884639
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:11 schreef Copycat het volgende:
Er wordt ook consequent gevoerd.
En er worden ook notes gezet. Bij emmers en bij emmervullers. Maar dweilen met een kraan open gaat 'm vandaag niet worden.
De oorzaak van het voeren ligt nog steeds bij dezelfde user.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:13:14 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160884656
Als er een de kern is van het probleem, waarom is de oplossing dan zo moeilijk?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:14:31 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160884694
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:

De oorzaak van het voeren ligt nog steeds bij dezelfde user.
Of mensen zouden ook een hand in eigen boezem kunnen steken.

Hoe dan ook. Het is zoals het is, ik ben vanmiddag enorm druk, dus hoop dat er straks niet weer tig TR's en off topics staan. Dan hoeft er ook niets tijdelijk dicht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160884744
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of mensen zouden ook een hand in eigen boezem kunnen steken.

Hoe dan ook. Het is zoals het is, ik ben vanmiddag enorm druk, dus hoop dat er straks niet weer tig TR's en off topics staan. Dan hoeft er ook niets tijdelijk dicht.
Neem de oorzaak weg en er zal niet meer gevoerd worden in het betreffende topic.

Iets met zachte heelmeesters.
pi_160884794
Voer iets niet meer, en het zal het niet overleven.

Echt, zo geen zin in dit soort gelazer, van beide kanten. Hand, eigen boezem, allemaal.
Ja doei.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:20:11 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160884823
Ja jongens, dit is een forum. Maar we hebben een vervelende user en daar kan maar beter niemand meer op reageren! Gut, wat stom dat jullie niet allemaal gewoon stoppen met reageren.

:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_160884834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Voer iets niet meer, en het zal het niet overleven.

Echt, zo geen zin in dit soort gelazer, van beide kanten. Hand, eigen boezem, allemaal.
Want de afgelopen maanden blijkt dit mantra zo goed te werken.

Mensen zullen altijd blijven reageren op dat soort posts. Al is het maar om te ontkrachten wat er in staat voor andere mensen die met soortgelijke problemen worstelen.

Het voeren is een gevolg, niet de oorzaak.
pi_160884843
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Neem de oorzaak weg en er zal niet meer gevoerd worden in het betreffende topic.

Iets met zachte heelmeesters.
Reageerders op zijn posts zijn mede-veroorzakers. Want hij kan moeilijk paginas tegen zichzelf praten. Overigens zijn zijn topics vaak een hit, dus hoe graag wil men hem eigenlijk de mond snoeren? Of geldt dat laatste alleen voor een groep users?
pi_160884872
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef Piper. het volgende:

[..]

Reageerders op zijn posts zijn mede-veroorzakers. Want hij kan moeilijk paginas tegen zichzelf praten. Overigens zijn zijn topics vaak een hit, dus hoe graag wil men hem eigenlijk de mond snoeren? Of geldt dat laatste alleen voor een groep users?
Hij blijft gewoon doorposten, volg het maar eens. Posts worden weg geedit en de volgende dag post hij gewoon weer een soortgelijk verhaal. Rinse repeat.

Het houdt niet op, niet vanzelf. ;(
pi_160884893
Ik vind het wel een beetje vreemd dat er nu grof wordt genote en dat uitgerekend Drieklank een note krijgt omdat hij doorgaat, terwijl Deezertje juist degene is die schijt heeft aan dat geëdit en geverwijder, want het gaat al maanden zo...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 13:24:40 ]
pi_160884972
Zeer slecht en jammer om nu te dreigen met een tijdelijke sluiting van Dating deel 1 terwijl de user die het topic kaapt gewoon aangepakt dient te worden.

Ik ben van mening dat het behoorlijk zwak is om het op de rest te steken dat men blijft reageren, pak het probleem bij de wortel aan....
pi_160885000
Ik zal iig nooit stoppen met reageren als ik vind dat er onzin op het publieke internet staat en daar op wil reageren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160885102
Sorry. Deze materie blijft gewoon ontzettend lastig. Ik denk over sociaal contact te veel na, ondermijn mijn spontaniteit en ben mijn eigen probleem. En zelfs.professionele hulp kunnen geen vrienden of dates uit hun hoed toveren.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:52:32 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160885447
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
ensen zullen altijd blijven reageren op dat soort posts. Al is het maar om te ontkrachten wat er in staat voor andere mensen die met soortgelijke problemen worstelen.
Dit is de voornaamste reden waarom ik erop reageer. Hoop vooral dat er andere minder sociaal personen het lezen en uit de tips van anderen halen wat ze dus zouden kunnen doen (maar niet (durven te) posten ivm Deezer).
pi_160885558
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit is de voornaamste reden waarom ik erop reageer. Hoop vooral dat er andere minder sociaal personen het lezen en uit de tips van anderen halen wat ze dus zouden kunnen doen (maar niet (durven te) posten ivm Deezer).
Denk je dat mensen wegblijven ja?
pi_160885596
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Denk je dat mensen wegblijven ja?
Weet wel zeker.
pi_160885603
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:34 schreef Deezertje het volgende:
Sorry. Deze materie blijft gewoon ontzettend lastig. Ik denk over sociaal contact te veel na, ondermijn mijn spontaniteit en ben mijn eigen probleem. En zelfs.professionele hulp kunnen geen vrienden of dates uit hun hoed toveren.
Jij hebt niet alleen heel veel problemen met het maken van contact, ondanks al je onzekerheden vind jij jezelf ook te goed voor heel veel dingen en heel veel mensen. Misschien daar eens aan gaan werken?

'Beggars can't be choosers' en hoewel jij een enorme 'beggar' bent, ben je ook een enorme 'chooser'...
Tails tell tales
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:04:32 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160885657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij hebt niet alleen heel veel problemen met het maken van contact, ondanks al je onzekerheden vind jij jezelf ook te goed voor heel veel dingen en heel veel mensen. Misschien daar eens aan gaan werken?

'Beggars can't be choosers' en hoewel jij een enorme 'beggar' bent, ben je ook een enorme 'chooser'...
Hou maar op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160885736
Wat ik mij afvraag is waarom zijn reeks dan is dichtgegooid. Dat vond ik namelijk de beste oplossing. Zodra zijn topics worden dichtgegooid gaat hij andere topics kapen. Toen hij zijn eigen topic had gebeurde dat niet/zelden. Dat zijn reeks uit oneindig geëmmer bestaat zal zeker zo zijn, maar dan nog is iedereen zo vrij om daar op te reageren of niet, dat is volgens mij ook een beetje de insteek van een forum.
pi_160885859
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:08 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik mij afvraag is waarom zijn reeks dan is dichtgegooid. Dat vond ik namelijk de beste oplossing. Zodra zijn topics worden dichtgegooid gaat hij andere topics kapen. Toen hij zijn eigen topic had gebeurde dat niet/zelden. Dat zijn reeks uit oneindig geëmmer bestaat zal zeker zo zijn, maar dan nog is iedereen zo vrij om daar op te reageren of niet, dat is volgens mij ook een beetje de insteek van een forum.
Zijn reeks is dichtgegooid met een reden.

Hij moet gewoon begrijpen dat zijn verhalen daar niet thuishoren. Hij is vaak genoeg geholpen en hij moet het daarmee doen.
En wij (ook ben ik af en toe schuldig eraan) moeten begrijpen dat wij hem niet moeten voeden, maar TR moeten zetten zodat het weggehaald wordt (zo niet, dan kunnen we hier verhaal halen).
pi_160885876
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Denk je dat mensen wegblijven ja?
Ja, dus ga maar weer hierheen.
R&P / Aansluiting #7
Ja doei.
pi_160885918
Ach, net een klein kind, hij krijgt zijn zin niet, dan geven we hem zijn speelgoedje terug.
pi_160886027
Mooi weer. Succes en veel plezier!
Ja doei.
pi_160886032
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Denk je dat mensen wegblijven ja?
Ik denk dat jij op FOK! ook heel veel aandacht genereert (en ja, zelf ben ik bij tijd en wijle ook één van de 'ramptoeristen'), maar echt niet op een voor jou goede manier. Alleen daarom al zou je echt eens moeten ophouden met posten op de manier waarop je dat nu al tijdenlang doet. Jij bereikt hier echt he-le-maal niks mee. Het houdt jouw problemen alleen maar in stand. Jij moet hard aan de slag met jezelf, maar doe dat op een andere manier en/of buiten FOK! om. Ik heb al een paar keer laten weten/merken jou in het geheel niet sympathiek te vinden, maar toch schrijf ik het bovenstaande met de beste intenties...

Maar goed, voor de rest ga ik maar (weer) het hierboven aan mij gegeven advies van onze lieftallige Lienekien :P opvolgen...
Tails tell tales
pi_160886048
Kan me de oproep van Moblo wel een beetje voorstellen?


Als een medelid zelf weigert om te doen wat nodig is, heeft het ook geen zin om te spreken over wat mogelijk is?

Ben zelf ook hardleers af en toe :') en ergens staat "the silent treatment" me ook zwaar tegen, maar het moet wel van twee kanten komen. Al die herhalende topickaaps en offtopic gaan moet toch niet hoeven? Een beetje rekening houden met elkaar om het forum plezierig te houden is toch niet te veel gevraagd?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:25:08 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160886058
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 14:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik denk dat jij op FOK! ook heel veel aandacht genereert (en ja, zelf ben ik bij tijd en wijle ook één van de 'ramptoeristen'), maar echt niet op een voor jou goede manier. Alleen daarom al zou je echt eens moeten ophouden met posten op de manier waarop je dat nu al tijdenlang doet. Jij bereikt hier echt he-le-maal niks mee. Het houdt jouw problemen alleen maar in stand. Jij moet hard aan de slag met jezelf, maar doe dat op een andere manier en/of buiten FOK! om. Ik heb al een paar keer laten weten/merken jou in het geheel niet sympathiek te vinden, maar toch schrijf ik het bovenstaande met de beste intenties...

Maar goed, voor de rest ga ik maar (weer) het hierboven aan mij gegeven advies van onze lieftallige Lienekien :P opvolgen...
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_160888726
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Denk je dat mensen wegblijven ja?
Ja, ik kom niet meer in die reeks omdat ik geen zin heb om iedere dag jouw gemekker te moeten lezen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:52:05 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160888798
ja?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 23 maart 2016 @ 16:52:16 #301
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160888801
ok
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')