abonnement Unibet Coolblue
pi_160280872
quote:
6s.gif Op zondag 28 februari 2016 01:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dat is niet je rank dat is je lvl...

Bij ranked(competitive) gaat het echt om de rank die je hebt
Ah ja, inderdaad :P Maar dan nog, dat gaat dus niet werken, ook al is je rank gelijk.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_160282236
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef n8n het volgende:
Ik ben ondertussen master maar een fatsoenlijke wallshot ho maar ;(
Van de week mijn eerste gescoord _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160283471
Oh ik heb nog wel een terechte klacht. Mensen in 1v1 die de replays niet skippen :r

Of nog erger mensen die alleen hun eigen replays niet skippen :r :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 28 februari 2016 @ 15:35:23 #179
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160285524
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:45 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ah ja, inderdaad :P Maar dan nog, dat gaat dus niet werken, ook al is je rank gelijk.
Jullie hebben beide die rank voor een reden... :')
pi_160287353
quote:
6s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Jullie hebben beide die rank voor een reden... :')
Die rank zegt niets als ze al die levels door elkaar doen. Ik heb 9 van de 10 keer een slechte teamgenoot en als ik vooraan ben, dan verneukt 'ie achter alles en als ik achter ben, dan loopt 'ie voor alles te verneuken. Je weet ook nooit zeker of ze de bal nou gaan raken. Soms gok ik op wel en dan ga ik naar voren, boem, teamgenoot mist en dan ben ik vervolgens te laat om te verdedigen. Dan wordt het lastig om punten te maken en zelf te scoren.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_160292697
Deze week top 8 in Gfinity en vandaag derde in ESL. Team Rocket onder andere 3-0 uitgespeeld :P Misschien van #10 naar #9 in de Power Rankings door deze prestatie.

pi_160300915
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Die rank zegt niets als ze al die levels door elkaar doen. Ik heb 9 van de 10 keer een slechte teamgenoot en als ik vooraan ben, dan verneukt 'ie achter alles en als ik achter ben, dan loopt 'ie voor alles te verneuken. Je weet ook nooit zeker of ze de bal nou gaan raken. Soms gok ik op wel en dan ga ik naar voren, boem, teamgenoot mist en dan ben ik vervolgens te laat om te verdedigen. Dan wordt het lastig om punten te maken en zelf te scoren.
Snap je wel wat de levels inhouden? Iemand kan best expert zijn en nog steeds als een dweil spelen en een groentje die het spel goed aanvoelt kan je helemaal wegspelen.
Persoonlijk denk ik dat je in 3v3 of moet spelen met mensen die je kent zodat je op elkaar ingespeeld raakt of je van dusdanige kwaliteiten moet beschikken (zoals onze pannekoekenvriend) dat je een wedstrijd in je eentje kan beslissen.

Daarom vind ik 2v2 ook makkelijker dan 3v3. In 2v2 kan ik makkelijker inschatten hoe mijn teamgenoot speelt en hoe het team van de tegenpartij speelt en me daarop instellen. In 3v3 (vooral in de lagere divisies waar ik daar zit) kan ik dat veel moeilijker. Zie daar ook constant dat mensen in een compleet kluitje richting bal vliegen, dan moet je echt net het geluk hebben dat die bal daar net goed voor je uitkomt.

Ik zeg probeer wat meer 2v2 en ik denk dat dat al een hele verademing voor je is
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 28 februari 2016 @ 23:16:26 #183
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160301890
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 16:25 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Die rank zegt niets als ze al die levels door elkaar doen. Ik heb 9 van de 10 keer een slechte teamgenoot en als ik vooraan ben, dan verneukt 'ie achter alles en als ik achter ben, dan loopt 'ie voor alles te verneuken. Je weet ook nooit zeker of ze de bal nou gaan raken. Soms gok ik op wel en dan ga ik naar voren, boem, teamgenoot mist en dan ben ik vervolgens te laat om te verdedigen. Dan wordt het lastig om punten te maken en zelf te scoren.
Levels boeien niets zoals renwan al zegt :') en ga gewoon met mensen die je kent spelen of de solo standard...
pi_160302057
Ik haat dit spel.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_160302580
Als mensen inderdaad nou eens stoppen met naar die kut levels kijken.. en ook naar het aantal uren die een speler heeft :')

Neem nou eens een voorbeeld. Ik heb as we speak 1372 uur volgens Steam. Ik ga ervan uit dat ik ongeveer 1300-1350 uur daadwerkelijk heb gespeeld. Als je vervolgens gaat kijken naar spelers als Maestro, remkoe, miztik.. deze gasten hebben allemaal ''maar'' 700-900 uur en outclassen mij gewoon op ieder gebied. Als je, zoals ik, met kankergezwellen blijft spelen tot je 1200ste uur dan word je nooit beter. Pas vanaf het moment dat ik sinds midden januari met SARPBC-veteranen en andere pro's ben gaan spelen merk ik pas echt vooruitgang. :P
pi_160303200
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef iPancakeMix het volgende:

Als je, zoals ik, met kankergezwellen blijft spelen tot je 1200ste uur dan word je nooit beter.
Meldt zich, gezwel van de eerste honderd uur.
Toen het nog een spelletje was en we op zondag met rode wangetjes s op de ESL zaten te wachten en op vrijdagmiddag tot zondagavond 7 uur per dag samen speelde
Hell To The Liars
pi_160303201
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 23:39 schreef iPancakeMix het volgende:
Als mensen inderdaad nou eens stoppen met naar die kut levels kijken.. en ook naar het aantal uren die een speler heeft :')

Neem nou eens een voorbeeld. Ik heb as we speak 1372 uur volgens Steam. Ik ga ervan uit dat ik ongeveer 1300-1350 uur daadwerkelijk heb gespeeld. Als je vervolgens gaat kijken naar spelers als Maestro, remkoe, miztik.. deze gasten hebben allemaal ''maar'' 700-900 uur en outclassen mij gewoon op ieder gebied. Als je, zoals ik, met kankergezwellen blijft spelen tot je 1200ste uur dan word je nooit beter. Pas vanaf het moment dat ik sinds midden januari met SARPBC-veteranen en andere pro's ben gaan spelen merk ik pas echt vooruitgang. :P
Noem je ons boefjes nou kankergezwellen?
Rossoneri siamo noi.
pi_160303917
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:08 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Noem je ons boefjes nou kankergezwellen?
Maar aan jullie irriteerde ik me nooit omdat we allemaal slecht waren :D Waren wel echt tijden man, denk er nog vaak aan terug.
pi_160306351
:')
  maandag 29 februari 2016 @ 08:33:48 #190
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_160306714
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 07:27 schreef Typisch het volgende:
:')
Echt heh :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_160307527
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 01:05 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Maar aan jullie irriteerde ik me nooit omdat we allemaal slecht waren :D Waren wel echt tijden man, denk er nog vaak aan terug.
Ik maakte ook maar sarcastisch grapje, maar de strekking is wel duidelijk.
Het is maar een spelletje hoor.

Hoewel Jackson met Rainbow Six zo slecht is, dat we er eigenlijk subsidie voor zouden moeten krijgen, speel ik graag met hem ipv de "topspelers" die het veel te serieus nemen.

He Jackson!! C4 bij je?
Hell To The Liars
pi_160310531
Om nog even mijn punt kracht bij te zetten volgt hier een voorbeeld van zojuist!

Zit in een 3v3 met een teamgenoot waarvan ik echt dacht dat hij het spel voor het eerst speelde. Stond bij de eerste kickoff totaal te slapen, tikt daarna superlomp de bal in eigen doel, blockt daarna een zuiver schot op doel dus ik denk waar heb ik hier in godsnaam mee te maken? L1.......Veteraan :')!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 29 februari 2016 @ 12:16:17 #193
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_160310789
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik maakte ook maar sarcastisch grapje, maar de strekking is wel duidelijk.
Het is maar een spelletje hoor.

Hoewel Jackson met Rainbow Six zo slecht is, dat we er eigenlijk subsidie voor zouden moeten krijgen, speel ik graag met hem ipv de "topspelers" die het veel te serieus nemen.

He Jackson!! C4 bij je?
Gelukkig ben je zelf niet beter, dat scheelt een stuk :P. Maar inderdaad, ik bak er soms weinig van alhoewel ik maar relatief weinig onderaan sta eigenlijk. Heb sowieso een lichte aversie tegen figuren die enige status ontlenen aan gamen.

Misschien als ik beter zou zijn dat het anders is hoor, geen idee. Geef er in de regel weinig om, het is ter ontspanning. Gezelligheid is belangrijker dan een kill meer of minder vind ik.

Altijd tof om met je samen te spelen... *O*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 29 februari 2016 @ 15:49:12 #194
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_160316217
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:16 schreef jackson het volgende:

[..]

Gelukkig ben je zelf niet beter, dat scheelt een stuk :P. Maar inderdaad, ik bak er soms weinig van alhoewel ik maar relatief weinig onderaan sta eigenlijk. Heb sowieso een lichte aversie tegen figuren die enige status ontlenen aan gamen.

Misschien als ik beter zou zijn dat het anders is hoor, geen idee. Geef er in de regel weinig om, het is ter ontspanning. Gezelligheid is belangrijker dan een kill meer of minder vind ik.

Altijd tof om met je samen te spelen... *O*
Mee eens, winnen of verliezen met RL boeit me vrij weinig, er staat toch niets op het spel. Gewoon lol hebben en dat kan ook als je 10-0 achter staat.
  maandag 29 februari 2016 @ 15:51:17 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_160316277
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:49 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Mee eens, winnen of verliezen met RL boeit me vrij weinig, er staat toch niets op het spel. Gewoon lol hebben en dat kan ook als je 10-0 achter staat.
Met Rocket League boeit het mij inderdaad ook nauwelijk, maar soms toch wel fanatiek. Maar echt serieus nemen doe ik het niet :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 29 februari 2016 @ 16:04:28 #196
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_160316714
quote:
7s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Met Rocket League boeit het mij inderdaad ook nauwelijk, maar soms toch wel fanatiek. Maar echt serieus nemen doe ik het niet :D
Oh ik ben ook wel fanatiek, maar dan vooral wat betreft mooie acties maken. Een mooie goal, save of pass geeft een hoop voldoening. Maar als het niet lekker wil ga ik met net zo veel plezier wat lopen clownen.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:23:38 #197
230788 n8n
Pragmatisch
pi_160321154
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef renwan het volgende:
Om nog even mijn punt kracht bij te zetten volgt hier een voorbeeld van zojuist!

Zit in een 3v3 met een teamgenoot waarvan ik echt dacht dat hij het spel voor het eerst speelde. Stond bij de eerste kickoff totaal te slapen, tikt daarna superlomp de bal in eigen doel, blockt daarna een zuiver schot op doel dus ik denk waar heb ik hier in godsnaam mee te maken? L1.......Veteraan :')!
met L1 moet je handbrake/air roll dingen doen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_160321179
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef n8n het volgende:

[..]

met L1 moet je handbrake/air roll dingen doen
Ik ben juist zo gewend aan vierkantje :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_160364310
Solo standard is wel elke keer een loterij of je iemand erbij hebt die een bal kan raken of niet. Maar aan de andere kant geeft het ook wat meer uitdaging als je het team op sleeptouw moet nemen :p

2v2 vind ik eigenlijk het fijnste spelen. En Wasteland af en toe is wel leuk, maar 5x achter elkaar is dan weer te veel van het goede.
pi_160371576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 12:37 schreef Jiggler het volgende:
Solo standard is wel elke keer een loterij of je iemand erbij hebt die een bal kan raken of niet. Maar aan de andere kant geeft het ook wat meer uitdaging als je het team op sleeptouw moet nemen :p

2v2 vind ik eigenlijk het fijnste spelen. En Wasteland af en toe is wel leuk, maar 5x achter elkaar is dan weer te veel van het goede.
Jaa precies dat eerste. Altijd die jankballen die hun teammates afzeiken :P Ga de uitdaging aan en probeer ze te carryen, kun je alleen maar beter van worden :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')