abonnement Unibet Coolblue
pi_160911037
Dit is wel zo goed als af :) Inmiddels ligt er een aankleedkussen en is het bedje opgemaakt maar we hebben nog niks aan de muur hangen. Vind het wel sereen ofzo zo :)



  donderdag 24 maart 2016 @ 14:36:36 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160911089
Dat bedje O+.
Ik had in gedachten bedacht dat jullie die muur met schildering helemaal roze zouden maken. Verkeerd begrepen dus :P.
KuikenGuppy
pi_160911230
Oh nee, dat zou ik denk ik iets te vinden :) En ik ben ook nog erg blij met het bedje idd O+
pi_161024411
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:48 schreef Burdie het volgende:
Knal geel zou ik niet snel doen als ze er moeten slapen, de kleur geel is opwekkend en geeft energie. Ik ben daar zelf erg gevoelig voor.

Mooie kleur, l0t O+.
Nou, tis geen geel geworden :+ Maar het is wel echt een heftige kleur en het is zoooo mooi! *O*

Pernambuco heet de kleurstaal.

En we hebben al het hout voor de hoogslaper net weer teruggebracht :o We hadden ineens een ander idee! Als het inderdaad zo leuk is als ik denk dan post ik tegen die tijd een foto. Tegen de rechte driehoekige muur komt een grote kast met links en rechts daarvan een bedje en een gordijntje O+
pi_161024432
Wat een leuke schildering, Suiker!
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:54:49 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161024514
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nou, tis geen geel geworden :+ Maar het is wel echt een heftige kleur en het is zoooo mooi! *O*
[ afbeelding ]
Pernambuco heet de kleurstaal.

En we hebben al het hout voor de hoogslaper net weer teruggebracht :o We hadden ineens een ander idee! Als het inderdaad zo leuk is als ik denk dan post ik tegen die tijd een foto. Tegen de rechte driehoekige muur komt een grote kast met links en rechts daarvan een bedje en een gordijntje O+
Klinkt leuk! Diy, alles?
KuikenGuppy
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:56:58 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161024561
Dit is trouwens mijn favoriete topic, al die inkijkjes bij mensen thuis O+.
Wie post er nog meer foto's?! *O*
KuikenGuppy
pi_161024719
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Klinkt leuk! Diy, alles?
Nee, bijna niks meer, haha! Een hele hoge Pax met drie deuren en dan twee oude houten bedjes die ik nog ga schilderen.
pi_161035196
Vraagje: ons mannetje van net 2 jaar ligt nu nog in een ledikant onder een dekbedje. Zijn jullie allemaal overgestapt op een peuterbed of kan ineens naar een 1persoonsbed ook? Geen haast want hij slaapt nog prima in zijn ledikant, maar we zijn ons al aan het verlekkeren over peuterkamers :)
pi_161051413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:43 schreef exode het volgende:
Vraagje: ons mannetje van net 2 jaar ligt nu nog in een ledikant onder een dekbedje. Zijn jullie allemaal overgestapt op een peuterbed of kan ineens naar een 1persoonsbed ook? Geen haast want hij slaapt nog prima in zijn ledikant, maar we zijn ons al aan het verlekkeren over peuterkamers :)
Jan is eerst over gegaan tot hij 2 jaar 3 maanden was naar een peuterbed maar slaapt ook prima in een 1 persoonsbed. Nu wij gaan verhuizen is mijn twijfel of we hem met 3 1/2 over doen naar een 1 persoonsbed zodat teun dam over kan naar het peuterbed. Nadeel van jong naar een bed waar ze zelf uit kunnen dat hij de kamer nogal op de kop zette
pi_161052175
Goitske, dat zie ik B ook doen inderdaad. We hebben dus geen haast want in het ledikant gaat nog prima. Maar als B2 lukt, gaat het ledikant wel naar de babykamer. Dus dat is op zijn vroegst over 9 maanden. >:)

Lijkt me zo'n nadeel dat je voor een peuterbed van alles moet kopen voor korte tijd, maar ach daar kan nummer 2 dan ook weer in.
pi_161052244
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:08 schreef exode het volgende:
Goitske, dat zie ik B ook doen inderdaad. We hebben dus geen haast want in het ledikant gaat nog prima. Maar als B2 lukt, gaat het ledikant wel naar de babykamer. Dus dat is op zijn vroegst over 9 maanden. >:)

Lijkt me zo'n nadeel dat je voor een peuterbed van alles moet kopen voor korte tijd, maar ach daar kan nummer 2 dan ook weer in.
Zo dacht ik toen ook, heb wel een 2de ledikant gehad tussen de jongens zit hier anderhalf jaar. En Jan kan nog best 2 jaar in dit bed als het moet hoor maar denk dat hij door gaat naar Teun en hij een 1 persoons
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:22:52 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161052447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:08 schreef exode het volgende:
Goitske, dat zie ik B ook doen inderdaad. We hebben dus geen haast want in het ledikant gaat nog prima. Maar als B2 lukt, gaat het ledikant wel naar de babykamer. Dus dat is op zijn vroegst over 9 maanden. >:)

Lijkt me zo'n nadeel dat je voor een peuterbed van alles moet kopen voor korte tijd, maar ach daar kan nummer 2 dan ook weer in.
In een peuter bed slapen ze meestal langer dan in een ledikant ;). Ik reken erop dat ze ongeveer 3 jaar pp in het peuterbed zullen slapen, bij 2 kinders dus 6 jaar totaal.
KuikenGuppy
pi_161053097
Wij gaan wel direct over op een groot bed, maar dat is vooral omdat ik verliefd werd op een bepaald bed dus dat móést het worden 8-) Is toevallig vandaag bezorgd, binnenkort in elkaar zetten dus.

Had bedacht dat ik - als het toch te groot voelt - het bed gewoon vol knuffels gooi aan het voeteneind ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Amsel op 30-03-2016 18:04:58 ]
pi_161053231
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:43 schreef exode het volgende:
Vraagje: ons mannetje van net 2 jaar ligt nu nog in een ledikant onder een dekbedje. Zijn jullie allemaal overgestapt op een peuterbed of kan ineens naar een 1persoonsbed ook? Geen haast want hij slaapt nog prima in zijn ledikant, maar we zijn ons al aan het verlekkeren over peuterkamers :)
Mijn oudste is met 2jaar naar een peuterbed gegaan.
Een 1 persoonsbed kan ook prima, maar ik vond een peuterbed zo schattig. Was rond de 100 euro dus ik vond het qua kosten ook niet zo spannend.
Hij ging over vanwege het doorschuiven van het ledikant naar zijn zus.
Zij ging met 2 jaar en 3 maanden in een peuterbed, omdat ze steeds in het bed van haar broer wilde liggen.
Oudste kreeg toen een 1persoonsbed, dat was met 4jaar en 3 maanden zo ongeveer dus.
pi_161062862
Ah thanks voor jullie ervaringen! Wij hebben voor het ledikant alleen een matras hoeven kopen :) Ledikant zelf dus niet.

Ander bed komt er in principe pas als we de hele kamer peuter style maken zeg maar. Speelhoek erin, stoel eruit etc. Maar goed ons kennende kan dat ineens gebeuren.
pi_161067436
Oh en foto's van de bedden en peuterkamers zijn altijd leuk, dus wie zich geroepen voelt :D
pi_161067720
Wij hebben ook een peuterbed, ook omdat de peuterkamer vrij klein is. Oudste ging daar met ongeveer 2 jaar in (toen ik zwanger was van jongste), en jongste ook zoiets, omdat hij uit het ledikant klom. Oudste heeft er een jaar of 2 in geslapen denk ik, toen konden we heel goedkoop een prinsessenbed overnemen van een vriendin, en dat wou ze graag. Zij heeft toen ook de grootste van de twee slaapkamers gekregen. Jongste blijft voorlopig nog in het peuterbed, tot hij oud genoeg is om in een (half)hoogslaper te gaan, want dat is in dat kamertje echt het handigst.

Eigenlijk wil ik voor oudste inmiddels dit bed, omdat er steeds vaker logeerpartijtjes zijn, maar mijn portemonnee wil dat niet.



En dan eigenlijk ook nog het bureau erbij.



Maar dat is te groot voor in haar kamer, denk ik.
pi_161074905
Hoewel het mijn stijl niet is snap ik helemaal dat je ervoor valt Bleie O+ Vooral zo'n bankbed en dan al die laatjes bij het bureau!

Iets heel anders: ik kwam deze muurstickers tegen en ze zijn zo leuk! :D

pi_161075314
Verander het geel in blauw en zoiets vinden wij dus echt leuk:

Van bed tot algehele stijl erg leuk. Sorry voor de belachelijk grote foto!
pi_161075441
Oh dit vind ik ook prachtig! Júist met het geel :D Dat bedje is mooi ook. Dat is natuurlijk wel een beetje beschut zo met de zijkanten. Ik vond het vroeger zelf fijner om tegen een muur aan te slapen.

Ik ben op zoek naar een tweedehands houten bed met het liefst een hoofd- en voeteneind en dan één zijkant. Ik vind het zo gezellig om erbij te gaan liggen of op de rand te zitten, dat is in het bed op je foto wel knus ;)
pi_161075519
De kamer van B is een 'pijpenlade' hoor dus het bed staat sowieso met 2 kanten tegen een muur. Ik vind dat bed ook echt geweldig en dat kastje ook. Blauw zeg ik met name omdat het huidige behang blijft zitten.
pi_161075532
Je kunt toch ook een zijkant eruit laten? Petite Amelie heeft nieuwe bedjes met een heel kort hekje. Ik denk niet dat dat veel bijdraagt aan de stevigheid.

En Fiep is tof O+
pi_161075637
Leuk behang, exode. Ik vind dat geel zo op de foto ook tof, maar in het echt zou ik het too much vinden. De meubeltjes zijn erg mooi.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_161075973
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:04 schreef Dot. het volgende:
Je kunt toch ook een zijkant eruit laten? Petite Amelie heeft nieuwe bedjes met een heel kort hekje. Ik denk niet dat dat veel bijdraagt aan de stevigheid.

En Fiep is tof O+
Oh, ja ik heb geen verstand van nieuwe bedjes :D
Ik wil zo'n houten met spijltjes maar dan is het ook zo wat om de zijkant eruit te zagen. Nouja, het kan natuurlijk wel.

Zoiets als dit maar dan dus zonder die ene kant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')