abonnement Unibet Coolblue
pi_159776761


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer

League of Explorers trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.

Tavern Brawl

Op 17 juni 2015 werd er een nieuwe modus toegevoegd aan Hearthstone: Tavern Brawl. Om aan deze modus mee te doen heb je minstens één hero nodig die level 20 heeft bereikt. In Tavern Brawl vindt er elke week een nieuw evenement plaats dat vijf dagen duurt (woensdag tot maandag). De eerste overwinning voor elk evenement beloont de speler met één gratis classic pack. Hierna is de Tavern Brawl twee dagen 'dicht'. Evenementen die al plaats hebben gevonden, zijn onder andere Encounter at the Crossroads (willekeurig samengestelde decks) en Showdown at Blackrock Mountain (een gevecht tussen Ragnaros en Neferian). Een compleet overzicht kun je hier vinden.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Abby79 - Rashann#2851
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Bitterlemon - Knuckles#2490
Blistering - Apple#2623
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
Cornelis83 - Cornelis #1737
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Icemotion - icemotion#2274
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
lord_bono - Bono#2862
Molurus - Molurus#2812
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
Timwonnacott- Luniar#2427
TwyLight - jmxd#2355
Vaarsuvius - Blackadder#2414
Verbal - robboroom#2907
Verrekte_Koekwous - StatixNL#2202
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:17:33 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_159777715
Ik ben juist in dubio of ik de laatste 2 wings van Naxx en (volledig) Blackrock Mountain nog ga halen. Ik heb ruim 3000 gold dus ik moet een eind komen, maar ik weet niet of dat nou een goede of slechte investering is. LoE heb ik al wel helemaal.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_159778069
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben juist in dubio of ik de laatste 2 wings van Naxx en (volledig) Blackrock Mountain nog ga halen. Ik heb ruim 3000 gold dus ik moet een eind komen, maar ik weet niet of dat nou een goede of slechte investering is. LoE heb ik al wel helemaal.
Ikzelf ben wel heel erg blij dat ik alles heb qua expansions. Echter kun je wanneer je de complete wings niet haalt gewoon losse kaarten enchanten. Dus dat zou dan de andere optie zijn. :)
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games dinsdag 9 februari 2016 @ 14:05:22 #4
181272 crew  Noppie2000
pi_159778950
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben juist in dubio of ik de laatste 2 wings van Naxx en (volledig) Blackrock Mountain nog ga halen. Ik heb ruim 3000 gold dus ik moet een eind komen, maar ik weet niet of dat nou een goede of slechte investering is. LoE heb ik al wel helemaal.
Wacht tot we meer weten over de volgende expansion en kies dan of je Wild/Standard gaat spelen en of je de overige wings wil kopen. Desnoods koop je vooralsnog alleen de eerste wing, dan kun je de rest ook kopen na de veranderingen (anders niet).
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:24:24 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_159780798
Da's een mooie polderoplossing. 700 gold voor de eerste Blackrock Mountain en dan zien we wel verder.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_159781179
Noppie, ik lees net je blog over hearthstone. Ik denk niet dat zoo dood gaat. Zoo bestaat vrijwel net zo lang als freeze mage en heeft alle uitbreidingen tot aan de laatste overleefd. De kaart die zoo wel echt gaat missen is Imp Gang Boss. Dat was voor Zoo dé solide turn 3 drop.

Implosion, Darkbomb, Haunted Creeper, Mal'Ganis, Dr.Boom en Voidcaller zijn nog redelijk vervangbaar. Vergeet niet dat andere decks dezelfde klappen te verduren krijgen.
pi_159781224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Noppie, ik lees net je blog over hearthstone. Ik denk niet dat zoo dood gaat. Zoo bestaat vrijwel net zo lang als freeze mage en heeft alle uitbreidingen tot aan de laatste overleefd. De kaart die zoo wel echt gaat missen is Imp Gang Boss. Dat was voor Zoo dé solide turn 3 drop.

Implosion, Darkbomb, Haunted Creeper, Mal'Ganis, Dr.Boom en Voidcaller zijn nog redelijk vervangbaar. Vergeet niet dat andere decks dezelfde klappen te verduren krijgen.
Link naar blog?
pi_159781248
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:44 schreef Remzz het volgende:

[..]

Link naar blog?
Hearthstone: hoe nu verder?
  Redactie Games dinsdag 9 februari 2016 @ 16:13:55 #9
181272 crew  Noppie2000
pi_159781915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:41 schreef muhahaha het volgende:
Noppie, ik lees net je blog over hearthstone. Ik denk niet dat zoo dood gaat. Zoo bestaat vrijwel net zo lang als freeze mage en heeft alle uitbreidingen tot aan de laatste overleefd. De kaart die zoo wel echt gaat missen is Imp Gang Boss. Dat was voor Zoo dé solide turn 3 drop.

Implosion, Darkbomb, Haunted Creeper, Mal'Ganis, Dr.Boom en Voidcaller zijn nog redelijk vervangbaar. Vergeet niet dat andere decks dezelfde klappen te verduren krijgen.
Voor mij is het de combinatie kaarten die het moeilijk maakt. Voidcaller + Mal'ganis weg? Geen Demon Zoo meer, geen gekke combo's meer mogelijk met Knife Juggler (als die niet al generfed wordt) met implosion en haunted creeper, early removal wordt lastiger, geen stickyness meer met Nerubian Egg.

Ze verliezen gewoon zoveel definiërende kaarten en ik zie nog geen alternatief om dit op te vangen. Ik geloof wel dat Zoo op zich kan overleven als type, maar voor er een viable nieuw deck komt, kan wel even duwen.

(uiteraard speculatie zonder de nieuwe expansion te hebben gezien, wie weet maakt Blizard alles prima viable :+). Je hebt wel gelijk dat Zoo altijd wel heeft bestaan, maar of het weer zo sterk kan worden als nu/eerst... ik ben skeptisch :P
pi_159782053
Je weet wel dat zoo al bestond zonder alle kaarten die je opnoemde muv Knife Juggler? Ik speel het al heel erg lang namelijk :)

Zolang de hero ability blijft zal zoo ook blijven bestaan. Het punt is namelijk om goede creatures, en die zitten in basic, te kunnen spelen zonder dat je met een lege hand komt te zitten (nadeel van bv facehunter, het out of gas raken).

Alleen reno decks zijn wel echt heel lastig om dan te verslaan en ik denk dat ook die mee zullen blijven draaien in de nieuwe meta's.
  Redactie Games dinsdag 9 februari 2016 @ 16:24:58 #11
181272 crew  Noppie2000
pi_159782208
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:18 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wel dat zoo al bestond zonder alle kaarten die je opnoemde muv Knife Juggler? Ik speel het al heel erg lang namelijk :)

Zolang de hero ability blijft zal zoo ook blijven bestaan. Het punt is namelijk om goede creatures, en die zitten in basic, te kunnen spelen zonder dat je met een lege hand komt te zitten (nadeel van bv facehunter, het out of gas raken).

Alleen reno decks zijn wel echt heel lastig om dan te verslaan en ik denk dat ook die mee zullen blijven draaien in de nieuwe meta's.
Ik snap je punt, maar ik zit me echt stuk te staren op de kaarten die ze verliezen. Waar zou jij die kaarten mee vervangen, bijvoorbeeld? Ben zelf niet een echte zoospeler en misschien kijk ik wel ergens ernstig overheen, dus ben wel benieuwd :P

Zeker in verhouding met andere klassen lijkt zoolock veel te verliezen. Elke klasse verliest wel iets, maar zoolock lijkt het meeste te verliezen (samen met paladin).
pi_159782336
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben juist in dubio of ik de laatste 2 wings van Naxx en (volledig) Blackrock Mountain nog ga halen. Ik heb ruim 3000 gold dus ik moet een eind komen, maar ik weet niet of dat nou een goede of slechte investering is. LoE heb ik al wel helemaal.
Ik was tot de aankondiging van de nieuwe stijl bezig met de verschillende wings, moet er nu nog maar 1 van de laatste. Maar ben na de aankondiging gelijk overgestapt om enkel nog goblins vs gnomes pakjes te kopen zolang het nog kan (heb die nog niet compleet tenminste) en met 3000 gold kan je wel 30 pakjes kopen, is minimaal 30 rares.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_159782383
Ik heb zo geen kaarten 123 in mijn hoofd maar de demon archtype komt inderdaad te vervallen. Soulfire zal waarschijnlijk dan weer gespeeld worden en Dark Iron dwarf, die al wordt gespeeld, zal weer een vaste plek krijgen. Het ligt ook aan de nieuwe set uiteraard.

Secretdin verliest ook goede keykaarten zoals minibot, muster for battle, dr.boom ed.

Control daarintegen gaat sludge belcher, deathlord en zombie chow verliezen. Dat zijn wel goede staplekaarten tegen aggro decks.
pi_159782392
Maar er komt een nieuwe expansion, dus dat een bepaald decktype misschien verdwijnt is niet eens zo erg. Daarvoor komen ook weer gewoon andere decks voor terug. Sinds TGT zijn er zo veel nieuwe decks gekomen. Die zullen er met een nieuwe expansion ook weer zijn. En ja, soms verdwijnt er dan iets, maar dat hoeft helemaal niet erg te zijn.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_159783931
Zoo is alleen niet echt een decktype, het draait om de heropower en efficiente minions :)

Het is geen archtype zoals secretdin of miracle rogue die van bepaalde kaarten afhankelijk zijn. Zoo draait al zo ongeveer vanaf het begin :)
pi_159794411
Op Mac is de cursor 4x zo groot als normaal :')





:')
pi_159798421
Jezus. Renolocks continue
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 10 februari 2016 @ 11:04:59 #18
181272 crew  Noppie2000
pi_159800483
Dames en heren, ik presenteer u: mijn eerste twaalf wins in arena *O*



Ontbrekende kaarten:

3x Shadowpan Rider
Spectral Knight
Spiteful Smith
Stormpike commando
Drakonid Crusher
Sunwalker

Rewards: 340 gold, gouden common, GvG pack (40 dust). Arena master _O_
pi_159800502
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef TwyLight het volgende:
Op Mac is de cursor 4x zo groot als normaal :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
:')
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u: mijn eerste twaalf wins in arena *O*

[ afbeelding ]

Ontbrekende kaarten:

3x Shadowpan Rider
Spectral Knight
Spiteful Smith
Stormpike commando
Drakonid Crusher
Sunwalker

Rewards: 340 gold, gouden common, GvG pack (40 dust). Arena master _O_
Gratzzz!
Gewoon normaal doen ja.
pi_159800613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Dames en heren, ik presenteer u: mijn eerste twaalf wins in arena *O*

[ afbeelding ]

Ontbrekende kaarten:

3x Shadowpan Rider
Spectral Knight
Spiteful Smith
Stormpike commando
Drakonid Crusher
Sunwalker

Rewards: 340 gold, gouden common, GvG pack (40 dust). Arena master _O_
Gefeliciteerd *O*

Knap met zo weinig early game in je deck ^O^
pi_159800670
Netjes hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games woensdag 10 februari 2016 @ 11:25:06 #22
181272 crew  Noppie2000
pi_159800873
Thanks *O*
pi_159801954
w000t! Gefeliciteerd!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:23:23 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_159802316
Vet goed!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_159805884
Nice :)
  Redactie Games woensdag 10 februari 2016 @ 14:49:53 #26
181272 crew  Noppie2000
pi_159806218
Ook jullie bedankt :7

Moed zakte me nog even door de voeten toen ik bij 6-1 een mage tegenkwam die begon met een cogmaster, gevolgd door Mechwarper, gevolgd door die 1-mana mech drop en Piloted Shredder gevolgd door die discover mech _O- Dat was echt belachelijk.

Daarna echter 6 keer gewonnen :D MVP's waren zeker weten Dark Iron Skulker en Argent Horserider!
pi_159815122
Eindelijkkkkkkkkkkkk 500 wins:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159822508
Ow man, die kut-vogeltjesbrawl weer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_159822673
Een van de slechtste brawls tot nog toe op herhaling :')
pi_159822777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:30 schreef GlenSpey het volgende:
Een van de slechtste brawls tot nog toe op herhaling :')
Laat dat 'één van' maar weg.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_159823236
Vogeltjesbrawl? :?
pi_159825086
En voor de zoveelste keer zak ik na een winning streak af naar rank 17/18 omdat RNG weer telkens in mijn nadeel is. Begin er onderhand een patroon in te zien, want het gaat elke keer zo. Win er 10 achterelkaar, prima deck en vervolgens verlies ik er 10 achterelkaar met precies hetzelfde deck.
pi_159825401
Ik vul zijn deck met crap via lorewalker maar hij raapt gewoon lekker af _O-
pi_159825456
kots kots :')
pi_159828260
Ach een mooie manier om mijn rogue quest te doen; en op zich een leuke brawl, en soms is t verschrikkelijk.

Maar mooie potten gehad.. waaronder 1 waarbij mn tegenstander King Mukla speelt en ik daarna Wild pyromancer kan kiezen.. en de beurt daarna Edwin van Cleef.. dus met al die equipments en bananas het board clearen.. en daarna een dikke van Cleef opgooien.. gg ;)

Pack is weer binnen en de rest van de week raken we de brawl niet meer aan.

Plus; mijn pack had een Tirion erin zitten
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:28:29 #36
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_159832604
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:01 schreef Blistering het volgende:
Eindelijkkkkkkkkkkkk 500 wins:
[ afbeelding ]
Feli. Ik heb dinsdag de 500 wins met Mage gehaald, nu overweeg ik een mooi roguedeck te maken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:30:03 #37
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_159835270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:37 schreef GlenSpey het volgende:
En voor de zoveelste keer zak ik na een winning streak af naar rank 17/18 omdat RNG weer telkens in mijn nadeel is. Begin er onderhand een patroon in te zien, want het gaat elke keer zo. Win er 10 achterelkaar, prima deck en vervolgens verlies ik er 10 achterelkaar met precies hetzelfde deck.
Wat is RNG?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games donderdag 11 februari 2016 @ 14:31:49 #38
181272 crew  Noppie2000
pi_159835309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat is RNG?

V.
Random number generator. Alle random effecten in de game worden hieronder verzameld. Van de minion die komt uit een Piloted Shredder, welke target je Ragnaros raak, welke kaarten Discover toont tot welke kaart je trekt uit je deck: allemaal RNG.
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:32:49 #39
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_159835343
Ah, duidelijk. Dank.

Ik herken het gevoel, btw. Lekkere streak, en meteen een negatieve streak er achteraan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_159835810
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:30 schreef GlenSpey het volgende:
Een van de slechtste brawls tot nog toe op herhaling :')
Ik vind hem best wel leuk, er zit een subtiele strategie achter die de meesten niet snappen (of goede spelers spelen dit niet, dat kan ook) want mijn win rate is 90% en in normale play gewoon ergens in de 50-60%
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_159837526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:51 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Ik vind hem best wel leuk, er zit een subtiele strategie achter die de meesten niet snappen (of goede spelers spelen dit niet, dat kan ook) want mijn win rate is 90% en in normale play gewoon ergens in de 50-60%
En wat is die subtiele strategie dan?
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:41:47 #42
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_159838416
Heb ik de brawl gewonnen, trek ik een legendary uit het pakje *O*

is het Millhouse manastorm -O-
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_159838871
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En wat is die subtiele strategie dan?
Hoge luckfactor hebben natuurlijk. :7
pi_159838897
IMO als je tijdens je eerste 2 beurten twee goede low-mana minions trekt dan zit je over het algemeen gebakken deze brawl.
pi_159838933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Verbal het volgende:
Ah, duidelijk. Dank.

Ik herken het gevoel, btw. Lekkere streak, en meteen een negatieve streak er achteraan.

V.
Ja ik heb dit gewoon elke keer ook :')
Was gisteren rank 13, vandaag rank 19 omdat ik er 10 op rij ofzo verloor. Zes midrange druidhoeren en eboladins achtereen plus een paar zoolocks met extreem goeie draws. Ja dan kan je precies niks als cpriest.
pi_159841061
Kutbrawl
Gewoon normaal doen ja.
pi_159848626
Uiteindelijk vind ik eigenlijk alle brawls dermate kut dat ik altijd meteen na 1 win stop met brawlen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_159848748
Los van het pakje kaarten zie ik sowieso de efficiëntie niet in van de brawl. Als ze nu eens de wins zouden optellen bij de wins die je via ranked (en casual?) haalt, dan had ik de leukere brawls wel vaker gedaan, maar nu hou ik het maar bij 1x winnen en doei brawl.
pi_159849147
Het kutte aan deze brawl is dat het potje nog langer duurt dan 2 CW's tegen elkaar -.-
pi_159849676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Los van het pakje kaarten zie ik sowieso de efficiëntie niet in van de brawl. Als ze nu eens de wins zouden optellen bij de wins die je via ranked (en casual?) haalt, dan had ik de leukere brawls wel vaker gedaan, maar nu hou ik het maar bij 1x winnen en doei brawl.
Ja ik snap ook niet zo goed waarom een golden hero alleen haalbaar is met 500 ranked wins.

In de beta was het zo dat je hem kreeg als de hero level 60 was, dat was beter alleen had je toen het probleem met bots.

Dat hadden ze imo beter anders op kunnen lossen dan zoals het nu is maar zie het niet meer veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')