abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 februari 2016 @ 11:19:16 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159749848
De politie van Keulen heeft tijdens de eerste carnavalsnacht 224 klachten opgetekend, gaande van verwondingen tot vandalisme en aanranding. Na de eerste avond van het carnaval is in Keulen ruim twee keer zo vaak aangifte gedaan van een zedendelict als vorig jaar.

In een van de twee ernstige zaken was een journaliste van de RTBf het slachtoffer. Verslaggeefster voor het journaal Esmeralda Labye werd tijdens een rechtstreekse interventie in de nieuwsuitzending slachtoffer van seksuele intimidaties.

Labeye verklaarde dat ze sexueel getinte gestes waarnam alsmede zeer geile taal in haar oor gefluisterd kreeg!

http://www.hln.be/hln/nl/(...)carnavalsnacht.dhtml

http://www.lesoir.be/1113(...)coulisses-son-direct

Een andere vrouw werd vanochtend vroeg op de terugweg naar huis neergeslagen en "kennelijk ook verkracht''
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 8 februari 2016 @ 11:46:54 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159750272
Leeg in dit topic. Zullen vast geen asielzoekers zijn geweest
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159750481
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:46 schreef Dven het volgende:
Leeg in dit topic. Zullen vast geen asielzoekers zijn geweest
:D
  maandag 8 februari 2016 @ 12:02:27 #4
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159750529
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:46 schreef Dven het volgende:
Leeg in dit topic. Zullen vast geen asielzoekers zijn geweest


:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159750548
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Die verslaggeefster is niet aangerand inderdaad, maar in het andere filmpje waar het meisje letterlijk opgepakt word door meerdere, onder haar rokje wordt gegrepen en op schoot wordt getrokken wordt ook afgedaan als ''had ze daar maar niet moeten staan'', '' ze vraagt er om met die kleding'' en '' en ach het is maar een geintje''.
Terwijl je ziet dat ze het echt niet leuk vind en zelfs angstig is.
Die Oekraiense met de Nederlandse voetbalfans? Dat ze het niet leuk vindt lijkt me niet zo relevant. Ze wil gewoon een praatje houden voor de camera met een sfeerimpressie van die voetbalfans op de achtergrond, alleen was de sfeer zodanig dat de impressie daarvan niet op de achtergrond bleef. Dat hoort er gewoon bij, het is niet meer de jaren 50 waarin iedereen buigt en knipt voor de hooggeeerde televisiemensen. Je hebt op straat geen recht op keurige achtergrondfiguranten, en bij dit onderwerp was dat ook niet te verwachten. Je kunt ook ergens anders gaan staan, en het is ook maar de vraag of ze niet hoopte op interactie met dat publiek, want anders heb je een helemaal oninteressant item, een sfeerimpressie zonder sfeer. Mensen die gaan fucken met de camera moet je in dat soort gevallen tegen kunnen.

Een aantal dingen vind ik wel onbeschoft. Net zoals je van de traditioneel door ondergoed bedekte lichaamsdelen afblijft blijf je ook af van andere bedekking. Je pakt een vrouw niet onder haar rok vast om haar op te tillen. Heeft ze een spijkerbroek aan dan vind ik haar proberen op te pakken wat anders. Niettemin lijkt het me allemaal niet heel erg seksueel en heeft ze wat dat betreft ook niet zoveel te vrezen. Het is lomp en onfatsoenlijk, maar dat is het dan ook eigenlijk wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 8 februari 2016 @ 12:14:53 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159750727
En weer klaar met het persoonlijke geneuzel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159751073
Sheeply people in da house!
pi_159900653
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:22 schreef Wespensteek het volgende:

Als je uit Noorwegen wordt gezet dan moet je het wel heel erg bont maken. :)
Dat begrijp ik, ik maakte een grapje. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159905099
Merkwaardig stil in deze draad.

Als een autochtoon aan `onze` vrouwen zit is het minder erg?
pi_159905182
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef riazop het volgende:
Merkwaardig stil in deze draad.

Als een autochtoon aan `onze` vrouwen zit is het minder erg?
Dat mag van mij wel, zou het zelfs toejuichen.
pi_159905199
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef riazop het volgende:
Merkwaardig stil in deze draad.

Als een autochtoon aan `onze` vrouwen zit is het minder erg?
De "ernstige zaak" met de TV-verslaggeefster die in de OP werd genoemd, bleek wel mee te vallen.

Van de drie verkrachtingen die die dag gebeurden -de echt ernstige gevallen dus- bleek in minstens twee van de gevallen een asielzoeker de verdachte dader te zijn.

Ik heb in het vorige topic zo veel mogelijk geprobeerd om 'links' / 'politiek correct' te zijn. Maar als zulke feiten boven water komen dan kan dat niet meer, als je dan daarmee door gaat dan maak je alleen maar jezelf belachelijk. Onbevooroordeeld zijn is iets anders dan je kop in het zand steken voor de feiten.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 12:27:57 ]
  zondag 14 februari 2016 @ 12:24:43 #12
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159905214
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:19 schreef riazop het volgende:
Merkwaardig stil in deze draad.

Als een autochtoon aan `onze` vrouwen zit is het minder erg?
Jouw vrouwen? Ben je lekker aan het dromen?
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159911935
Zijn het nou 22 of 224?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')