abonnement Unibet Coolblue
pi_159746998
Hallo ik ben nieuw hier...
Ik zit met een probleem en weet mij geen raad meer en hoop op meningen/ervaringen van anderen.
Mijn partner had in zijn vorige relatie (zoals hij zegt) saaie sex waarbij alles alleen maar van zijn kant moest komen. Toen wij bij elkaar kwamen hadden wij allebij net een relatie achter de rug en hij had de zijne nog niet helemaal verwerkt waardoor wij een pauze hebben ingelast zodat hij het kon verwerken... toen zijn ex echt niet meer verder wilde zijn wij toch verder gegaan....

Paar maanden later gingen we samenwonen, achteraf kwam ik erachter dat hij zijn ex en andere vrouwen benaderde om contact te krijgen... de dag dat ik weer naar mijn eigen huis ging zocht hij al via datingsite contact met een andere vrouw. Ik had het eerst niet in de gaten. Hier hadden we over gesproken en volgens mij had heeft hij verder geen contact meer met deze dames... 1 ervan wilde ik dat hij haar zou wissen omdat ik teveel concurentie in haar zie maar hij wil haar niet verwijderen. Maar goed...dat wijf blijft een struikelblok voor mij maar ik probeer het een plek te geven. Voor zover ik weet is hij niet vreemdgegaan. Hij zou wel willen denk ik want hij zit vol met praatjes maar daden ho maar... zo komen we bij mijn volgende probleem.

Ik krijg geen aandacht tijden de seks... ik heb diverse malen geklaagd.... leuke spannende dingen aangeschaft (ligt te rotten in de kast) erover gepraat...seks geweigerd... niks helpt.. hij beloofd steeds verbetering en dan is het 1 minuut likken, 2 tellen vingers erin en hoppa... meneer duikt erop komt klaar en gaat slapen en daar lig ik dan met een onbevredigend gevoel... en moet ik het zelf afmaken...

even later zittie mij op te geilen op het het werk en Ik denk yess nu komt het een keer. Maar dan blijft het daarbij... een van de laatste keren dat hij mij aan het opgeilen was... zei ik hem.. nou zodra ik thuis ben zal ik het zelf wel ff doen want bij jou blijft t alleen bij woorden... toen kreeg ik alleen.. sorry ik weet... terug...

mijn partner heeft totaal niks te klagen ik zorg er altijd voor dat hij aan zijn trekken komt en heb ook voorgesteld om mij eerst te doen en dan zorg dat hij klaarkomt...maar hij stopt snel bij mij... eerder lukte het mij nog wel om tijdens de seks klaar te komen door bovenop hem te zitten.. maar ook dat lukt mij niet meer... ik heb nog nooit zo n saai kloten sexleven gehad.

We knuffelen en zoenen wel nog steeds en alle gewone dingen gaan goed.. maar oww wat vind ik dit seksleven kut.... ik heb er eens met hem over gehad... dat als ik een half jaar geen seks heb ik het ergens anders zoek...Geen andere man maar een vrouw..... ik heb nu het idee dat ik in 1,5 tijd hem teveel gepusht heb... hij zegt zelf van niet en dat hij wel blij is dat ik er over praat... zodat hij er wat mee kan doen maar hij doet er gewoonweg totaal niks mee... hij heeft ideeen genoeg hoor..en uiteenlopende ideen ook waarbij ik denk okeee.... kunnen we proberen. En als hetzover is blijf ikmweer achter met een onbevredigde natte doos.

Op deze manier heb ik totaal geen zin meer in sex en begint de jaloerzie op te spelen...en ik baal daarvan omdat ik nog nooit jaloers ben geweest... pffff ik weet het niet meer...wat kan ik nog doen? Behalve weggaan of de seks buiten te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamashii op 08-02-2016 08:05:37 ]
pi_159747167
Tja... Je hebt al meerdere keren op verschillende manieren met hem gesproken. Weinig aan te doen ben ik bang.
pi_159747183
Een paar enters een optie ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159747246
De motor 'relatie'

De liefde is de benzine
De eerlijkheid de lucht
Het respect de verbranding
en de seks de motorsmering

Zonder smering loopt elke motor vast. Bovendien mist het verhaal van je vriend een stuk eerlijkheid en openheid, dus 'lucht' en 'verbranding' hebben geen aandeel hierin.

Is het nog wel een relatie?

Trek je conclusie.

[ Bericht 27% gewijzigd door Metalfrost op 08-02-2016 08:10:17 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_159747276
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 07:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Een paar enters een optie ?
Ik heb de OP iets leesbaarder gemaakt.

Graag even ontopic reageren jongens. :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159747282
TS, je geeft aan dat je het al een paar keer geprobeerd hebt, ook gepraat hebt, maar dat niks werkt.

Hebben jullie samen al iets anders bedacht, een totaal andere sfeer of spanning proberen te krijgen? Een aantal gekke ideeën zijn tantra seks of een heel uitgebreide massage vooraf.

Kunnen jullie verder wel goed praten?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159747283
Wat haal jij WEL uit deze relatie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 8 februari 2016 @ 08:09:43 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159747298
Ik vind de en/en van dit verhaal teveel.
Dat gedoe met exen en andere vrouwen, maar thuis geen tijd/zin hebben om er werk van te maken.

Ik zou er klaar mee zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159747410
Thnx voor de 'enters' :)

De relatie zelf is wel goed..
Heel veel ideeën zijn er ook wel... buiten en andere plekken... massage vooraf is ook besproken..extremere dingen..
Naar een beurs gaan wil hij ook wel

Heb hem ook gevraagd of hij het niet fijn vind of vies.
Misschien ben ik niet aantrekkelijk genoeg (kleine borsten... vlekken.. slank met hangbuik met striae)

Ik ben bijna overal wel voor in.

Maar het blijft er 9,5 van de 10x bij en als ikzelf begin wordt het niet afgemaakt bij mij...en meneer prinsheerlijk genieten.

Alle gewone dingen gaan wel goed.. wat zou ikzelf nog kunnen doen zodat hij mij ook aandacht geeft.
Ik denk ook niet dat ik in een relatie kan blijven met slechte seks maar ik wil ook niet zomaar opgeven.
pi_159747428
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:25 schreef vlakommetje het volgende:
Thnx voor de 'enters' :)

De relatie zelf is wel goed..
Heel veel ideeën zijn er ook wel... buiten en andere plekken... massage vooraf is ook besproken..extremere dingen..
Naar een beurs gaan wil hij ook wel

Heb hem ook gevraagd of hij het niet fijn vind of vies.
Misschien ben ik niet aantrekkelijk genoeg (kleine borsten... vlekken.. slank met hangbuik met striae)

Ik ben bijna overal wel voor in.

Maar het blijft er 9,5 van de 10x bij en als ikzelf begin wordt het niet afgemaakt bij mij...en meneer prinsheerlijk genieten.

Alle gewone dingen gaan wel goed.. wat zou ikzelf nog kunnen doen zodat hij mij ook aandacht geeft.
Ik denk ook niet dat ik in een relatie kan blijven met slechte seks maar ik wil ook niet zomaar opgeven.
Ik zou het zeker niet aan jezelf wijten, dat is echt niet in orde. Het is niet goed wanneer jij denkt dat het aan jou ligt, zo maak je het probleem (on)bewust ook alleen maar erger. Jij wordt daar onzeker door, terwijl jij je best doet. Bovendien zal je hoe dan ook goede en mooie kanten hebben, ook al ken ik je niet.

Is zijn libido misschien gewoon veel lager?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159747434
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:25 schreef vlakommetje het volgende:
Ik denk ook niet dat ik in een relatie kan blijven met slechte seks maar ik wil ook niet zomaar opgeven.
Wordt die strijdlust wel aan twee kanten bedreven? Lijkt me niet, gezien je vriend weinig doet om zijn seksleven (met jou) te verbeteren.
Google is your friend, abuse your friends
pi_159747446
Heeft hij stress of een drukke baan?
pi_159747490
Ruil je Partner om tegen een Berlingo.
pindazakje
pi_159747506
De drukte van zijn baan is wisselend... als het druk is is het ook mega druk en rustig is veel te rustig, daar houdt ik ook wel rekening mee door pas na 2 week in het weekend te laten weten dat ik zin heb. (ik heb zelf elke dag zin)

Verder mag ik hem elke dag wel aftrekken en pijpen, en hij doet dat zelf ook weleens. Dus libido ligt het niet aan, verwacht ik.
pi_159747623
Ik heb aan de ene kant het idee dat alles van mijn kant moet komen... maar als we het er over hebben lijkt hij zich wel te willen inzetten... maar het komt er niet uit..
Als we het erover hebben verwacht ik direct tot uiterlijk een week erna wel iets te merken ervan...
Tot nu toe hebben we 2 dozen speeltjes aangeschaft waarvan alleen het glijmiddel gebruikt is... en de penisring de rest ligt ongebruikt te verstoffen....

fantasieën worden volop besproken maar zijn nog niet uitvoerbaar ivm zijn aandacht naar mij. (trio, stel erbij, extreem)

Eens keer flink aan de alcohol zodat hij minderen remmingen heeft.. resulteerde meerdere malen in 1min beffen 2 min vingeren.. keihard neuken om vervolgens in slaap te vallen.
En ik kon het zelf afmaken. Iets minder alcohol geeft geen resultaat.. meer alcohol dan gebeurt er ook niks.
pi_159747699
Seksgedeelte niet eens gelezen. Wat doe je überhaupt bij deze kerel?


Je hebt geen zelfrespect en dat weet hij, hij kan je alles flikken. Alleen jij bent de enige die dat niet ziet. Of niet wil zien.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_159747738
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat haal jij WEL uit deze relatie?
Hij is trouw omdat hij te incompetent is om vreemd te gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159747843
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij is trouw omdat hij te incompetent is om vreemd te gaan.
Dat is 1 ding waar ik 100% zeker van durf te zijn.
pi_159747891
Volgende keer "spannend" je vibo uit de kast halen en hem laten toekijken, vervolgens als je klaar bent omdraaien en slapen.
pi_159748515
Haha ook dat heb ik al eens gedaan... alleen niet omdraaien en slapen... maar daarna van bed afgegaan.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:58:51 #21
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_159748546
Nou lekker dan, dus hij is de enige die voordeel heeft in dit verhaal?

Ik zou het wel weten met zo'n vrouw *O*
't gaat
  maandag 8 februari 2016 @ 10:01:11 #22
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159748580
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:57 schreef vlakommetje het volgende:
Haha ook dat heb ik al eens gedaan... alleen niet omdraaien en slapen... maar daarna van bed afgegaan.
Ik zat aan iets soortgelijks te denken. Laat hem 3x keer penetreren, schop hem er dan af en draai je om.

Maar wat was zijn reactie toen?
En wat is er in hemelsnaam leuk aan deze relatie?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159748656
Niet straffen, niet eindeloos over praten. Als je wil dat er iets anders gebeurt moet je de touwtjes in handen nemen tijdens de sex. Dus duidelijk vertellen wat hij moet doen en hoe ie het moet doen. Herhalen totdat het inslijt.

Maar goed, als ik het hele verhaal lees klinkt het sowieso als een klote relatie, waarvan je je af moet vragen wat je er nog uithaalt.
  maandag 8 februari 2016 @ 10:07:04 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159748663
Hij neukt buiten de deur.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_159752109
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:25 schreef vlakommetje het volgende:
Heel veel ideeën zijn er ook wel... buiten en andere plekken... massage vooraf is ook besproken..extremere dingen..
Naar een beurs gaan wil hij ook wel
Oke, doe die dingen dan. Wie weet helpt het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')