abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 februari 2016 @ 12:49:07 #201
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_159751395
BRONCOS ALL DAY LONG *O* _O_
"defense wins championships"

Wade Phillips verdient toch ook wel een dikke duim ^O^ en Manning mag echt heel die defense bedanken want het was toch allemaal maar matig op offense gelukkig kwam CJ Anderson nog soms tot leven..Maar winnen is winnen. *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Sasman op 08-02-2016 12:55:41 ]
Trotse Belg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2016 @ 13:13:31 #202
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159751942
Ik hoop dat we dit topic een beetje in leven kunnen houden tijdens off-season. Perfecte tijd voor iedereen die meer wil weten om vragen te snellen, straks in april de draft etc ;)

Met veel nieuw aanwas misschien volgend jaar ook een NFL Fantasy Football league aanmaken :)
pi_159752202
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:13 schreef Kyran het volgende:
Ik hoop dat we dit topic een beetje in leven kunnen houden tijdens off-season. Perfecte tijd voor iedereen die meer wil weten om vragen te snellen, straks in april de draft etc ;)

Met veel nieuw aanwas misschien volgend jaar ook een NFL Fantasy Football league aanmaken :)
Ik hoop het ook, dat was ook de reden dat ik het OP een aantal maanden heb aangepast, om het wat levendiger te maken. Ik heb het in het MLB topic ook gedaan maar die ligt echt op sterven na dood helaas. De komende maanden zijn echter wel een beetje komkommertijd, buitenom de draft dan.

Fantasy league hebben we buitenom dit jaar altijd gedaan, misschien wel weer eens leuk.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 8 februari 2016 @ 13:38:38 #204
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_159752528
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 04:03 schreef truedestiny het volgende:
WTF Newton. Lekker blijven staan kijken.


[ Bericht 56% gewijzigd door Bonobo11 op 08-02-2016 14:33:34 ]
Feyenoord!!! * Barça
pi_159752787
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:45 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Eerste teleurstelling inmiddels verwerkt? Je zag het al vanaf het 1ste kwart aankomen.
Jaja ik weet het. Had het toch moeilijker dan ik had verwacht gisternacht ;( Komende week maar even de NFL vermijden.
Gelukkig is er nu toch altijd het zwarte gat, voor welke club je ook bent. En ik kan gerust zijn dat de Panthers de komende jaren nog altijd wel een goede kans op de SB maken. Maar toch, nu bijt het nog wel ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:49:48 #206
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_159752797
De Toto is gewonnen door BobW, hij behaalde maarliefst 14 van de mogelijke 15 punten.

Doordat hij de Broncos als winnaar voorspelde en al een voorsprong had van 1 punt, was hij uiteraard niet meer te achterhalen voor de concurrentie.

Op een gedeelde 2e plaats eindigen PirE en Appeltjesmoes met ieder 12 punten.

Iedereen bedankt voor het meedoen, ik hoop bij voldoende belangstelling volgens seizoen iets vergelijkbaars te organiseren, maar dan gewoon beginnen bij Week 1.

Tot 8 september!
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2016 @ 14:12:08 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159753379
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:49 schreef Seam het volgende:

[..]

Jaja ik weet het. Had het toch moeilijker dan ik had verwacht gisternacht ;( Komende week maar even de NFL vermijden.
Gelukkig is er nu toch altijd het zwarte gat, voor welke club je ook bent. En ik kan gerust zijn dat de Panthers de komende jaren nog altijd wel een goede kans op de SB maken. Maar toch, nu bijt het nog wel ;(
Heb echt een kater gevoel, maar dan niet door drank zeg maar. Ze verdienden het zo :(
pi_159754124
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:25 schreef maerk het volgende:

Fantasy league hebben we buitenom dit jaar altijd gedaan, misschien wel weer eens leuk.
Ik heb er nog nooit aan 1 meegedaan, maar lijkt me ook zeker leuk om te gaan doen volgend seizoen.

Ben zelf nooit zo'n giga volger van het off-season, maar ga me er dit jaar ook eens wat meer in verdiepen. Hopelijk blijven we hier een beetje actueel nieuws posten en lezen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 8 februari 2016 @ 15:58:02 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_159756394
Eind deze maand scouting combine en in maart free agency.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_159757585
;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2016 @ 17:01:54 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159758219
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:36 schreef Seam het volgende:
;(
Volgend jaar staan ze er weer, nu voor de undefeated season!

Cam moet nog even werken aan z'n leadership. Tijdens de regular season deed hij het prima, maar echte leiders kunnen ook in kut tijden een team met zich meetrekken. Dit doet Brady bijvoorbeeld als één van de beste ooit. Die gast heeft een offensive line van niks en speelt meestal met matige receivers.

Volgend jaar is Kevin Benjamin ook weer terug en dat is echt de beste receiver van de Panthers. Ik heb er alle vertrouwen in.

Wat me echt opviel is dat Cam en de Panthers in het geheel dit seizoen bij twee wedstrijden erg onder druk stonden en die beiden hebben verloren. In beide wedstrijden kon er geen glimlach van af en waren ze te serieus bezig. De kracht van de Panthers komt in mijn ogen juist naar voren als ze spelen en gewoon lol hebben en niet over alle mogelijke details nadenken.

Lees net trouwens ook dat aantal yards van de Broncos gisteren de laagste OOIT in de Super Bowl was. De Panthers deden het echt niet slecht, maar waren gewoon niet constant genoeg en ik blijf er bij dat die incomplete pass call van de refs toch grote invloed heeft gehad om alles. 0-3 en de bal ronde de 40y lijn vs. een sack, fumble en 0-10 achterstand. Tijdens het terugkijken zag ik ook dat die missed FG van de Panthers dik offside was van Broncos.

Ik zeg absoluut niet dat het alleen door de refs kwam, maar ik vond ze verdacht veel voor de Broncos fluiten zoals veel mensen al hadden voorspeld.
pi_159759106
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Volgend jaar staan ze er weer, nu voor de undefeated season!

Cam moet nog even werken aan z'n leadership. Tijdens de regular season deed hij het prima, maar echte leiders kunnen ook in kut tijden een team met zich meetrekken. Dit doet Brady bijvoorbeeld als één van de beste ooit. Die gast heeft een offensive line van niks en speelt meestal met matige receivers.

Volgend jaar is Kevin Benjamin ook weer terug en dat is echt de beste receiver van de Panthers. Ik heb er alle vertrouwen in.

Wat me echt opviel is dat Cam en de Panthers in het geheel dit seizoen bij twee wedstrijden erg onder druk stonden en die beiden hebben verloren. In beide wedstrijden kon er geen glimlach van af en waren ze te serieus bezig. De kracht van de Panthers komt in mijn ogen juist naar voren als ze spelen en gewoon lol hebben en niet over alle mogelijke details nadenken.

Lees net trouwens ook dat aantal yards van de Broncos gisteren de laagste OOIT in de Super Bowl was. De Panthers deden het echt niet slecht, maar waren gewoon niet constant genoeg en ik blijf er bij dat die incomplete pass call van de refs toch grote invloed heeft gehad om alles. 0-3 en de bal ronde de 40y lijn vs. een sack, fumble en 0-10 achterstand. Tijdens het terugkijken zag ik ook dat die missed FG van de Panthers dik offside was van Broncos.

Ik zeg absoluut niet dat het alleen door de refs kwam, maar ik vond ze verdacht veel voor de Broncos fluiten zoals veel mensen al hadden voorspeld.

Heb net de condensed highlights bekeken en Carolina is gewoon simpelweg OUTPLAYED door de Broncos D (lees Wade Philips), die pass rush was echt ongehoord! _O_ Daarnaast kende Denver haar eigen zwakte en speelde het slim op de running game, dat is gewoon knap. Ik snap niet dat Panthers fans het hebben over 'onverdiend', waarschijnlijk de frustratie.

En Cam als de nieuwe face of the NFL? Wat een onzin. Ik heb net dat hele 'interview' gezien na afloop, zo reageert tegenwoordig de minder opgevoede jeugd ja, lekker onverschillig en ongeïnteresseerd, ik-sta-boven-jullie-allemaal houding. Daar zit gewoon een verwende puber. Ik vind dat echt verwerpelijk, dat moet een voorbeeld zijn voor de jeugd? Laat hem eens kijken naar Brady, Manning, Brees, Rodgers, BigBen, Wilson, Flacco enz enz. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar wees eens een vent.


Zoveel talent, zo weinig karakter, ik had meer verwacht na afgelopen seizoen. Maar goed, laat het hem maar bewijzen volgend seizoen, ze blijven uiteraard een top contender.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_159762482
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
De Toto is gewonnen door BobW, hij behaalde maarliefst 14 van de mogelijke 15 punten.

Doordat hij de Broncos als winnaar voorspelde en al een voorsprong had van 1 punt, was hij uiteraard niet meer te achterhalen voor de concurrentie.

Op een gedeelde 2e plaats eindigen PirE en Appeltjesmoes met ieder 12 punten.

Iedereen bedankt voor het meedoen, ik hoop bij voldoende belangstelling volgens seizoen iets vergelijkbaars te organiseren, maar dan gewoon beginnen bij Week 1.

Tot 8 september!
*O*
Bedankt voor het organisteren, ik hou altijd wel van zulke spelletjes :)
  maandag 8 februari 2016 @ 22:15:52 #214
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_159767690
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:40 schreef maerk het volgende:

[..]

Heb net de condensed highlights bekeken en Carolina is gewoon simpelweg OUTPLAYED door de Broncos D (lees Wade Philips), die pass rush was echt ongehoord! _O_ Daarnaast kende Denver haar eigen zwakte en speelde het slim op de running game, dat is gewoon knap. Ik snap niet dat Panthers fans het hebben over 'onverdiend', waarschijnlijk de frustratie.

En Cam als de nieuwe face of the NFL? Wat een onzin. Ik heb net dat hele 'interview' gezien na afloop, zo reageert tegenwoordig de minder opgevoede jeugd ja, lekker onverschillig en ongeïnteresseerd, ik-sta-boven-jullie-allemaal houding. Daar zit gewoon een verwende puber. Ik vind dat echt verwerpelijk, dat moet een voorbeeld zijn voor de jeugd? Laat hem eens kijken naar Brady, Manning, Brees, Rodgers, BigBen, Wilson, Flacco enz enz. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar wees eens een vent.


Zoveel talent, zo weinig karakter, ik had meer verwacht na afgelopen seizoen. Maar goed, laat het hem maar bewijzen volgend seizoen, ze blijven uiteraard een top contender.
Echt he, als een puber die moet nablijven..
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 februari 2016 @ 22:19:34 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159767826
Ik snap de haat richting Cam niet echt. Ik verwijt hem vooral dat hij niet voor de bal ging tijdens zijn laatste fumble, maar dat hele persconferentie gebeuren is echt overdreven.

Je hoorde bijna niemand toen Manning (met de Colts) niet de hand wilde schudden van vele Saint spelers na de SB paar jaar terug. Dat vind ik persoonlijk VELE malen onsportiever dan niks willen zeggen tijdens een persconferentie. Toen zeiden mensen "het laat alleen maar zien hoe graag Manning wilde winnen". Bij Cam is het opeens andersom en telt het niet.

Wat waarschijnlijk ook niet meehielp was de compleet debiele opzet van de persruimte. Achter dat dunne wandje zaten Broncos spelers ook bij een persconferentie (terecht) op te scheppen over hoe ze hadden gewonnen. Als je al kijkt hoe kut sommige fans zich al voelen terwijl ze lekker lui op de bank met een biertje in de hand zitten te kijken dan is het toch niet moeilijk om je beetje in te leven in hoe kut sporters zich kunnen voelen.

Cam ging na de wedstrijd trouwens wel netjes naar Manning toe en feliciteerde hem. Kan Manning nog wat van leren (als we dan toch zulke logica gaan gebruiken).

Ja, het was mooi geweest als Cam toch even iets zinnigs had gezegd, maar dit is weer volkomen overdreven.
  maandag 8 februari 2016 @ 22:35:08 #216
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_159768361
Mooi vond ik hoe Norman Manning kwam feliciteren, dat was echt oprecht en gemeend. Wat Cam betreft is het geen haat, het is een onderdeel van het professionele niveau waarop hij zelf wil spelen, daar horen de interviews bij. Beastmode gaf er tenminste nog een geinige twist aan, maar ookal voel je je waardeloos, je word niet alleen betaald voor die 60 minuten zuivere speeltijd.. Volgens mij had het toen met de Saints te maken met die betaling voor dirty hits schandalen, maar dat weet ik niet zeker.

Al met al geen denderende wedstrijd, maar toch geen moment saai. En wat een genot om naar te kijken die Broncos D (op die smerige facemask van Talib na, wat vind ik dat een naar mannetje). En toch, GO BRONCOS :)
pi_159768658
Zoveel informatie in Madden 16.
En geen idee hoe die coach stick werkt
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2016 @ 02:28:49 #218
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159772292
Vandaag echt geen zin gehad in Madden, morgen wel weer verder :D

Blij dat er op NFL.com nu ook wat tegengeluiden komen over het hele gebeuren omtrent Cam. Laat wel weer zien hoeveel invloed media heeft zeg. 75% van de verhalen gaan over Cam, 24% over Manning en 1% over dat de Broncos de SB hebben gewonnen.
pi_159773139
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:19 schreef Kyran het volgende:
Ik snap de haat richting Cam niet echt. Ik verwijt hem vooral dat hij niet voor de bal ging tijdens zijn laatste fumble, maar dat hele persconferentie gebeuren is echt overdreven.

Je hoorde bijna niemand toen Manning (met de Colts) niet de hand wilde schudden van vele Saint spelers na de SB paar jaar terug. Dat vind ik persoonlijk VELE malen onsportiever dan niks willen zeggen tijdens een persconferentie. Toen zeiden mensen "het laat alleen maar zien hoe graag Manning wilde winnen". Bij Cam is het opeens andersom en telt het niet.

Wat waarschijnlijk ook niet meehielp was de compleet debiele opzet van de persruimte. Achter dat dunne wandje zaten Broncos spelers ook bij een persconferentie (terecht) op te scheppen over hoe ze hadden gewonnen. Als je al kijkt hoe kut sommige fans zich al voelen terwijl ze lekker lui op de bank met een biertje in de hand zitten te kijken dan is het toch niet moeilijk om je beetje in te leven in hoe kut sporters zich kunnen voelen.

Cam ging na de wedstrijd trouwens wel netjes naar Manning toe en feliciteerde hem. Kan Manning nog wat van leren (als we dan toch zulke logica gaan gebruiken).

Ja, het was mooi geweest als Cam toch even iets zinnigs had gezegd, maar dit is weer volkomen overdreven.
Ten eerste is het geen haat. En wat snap je dan niet? Iedereen noemt en vindt hem een geweldig talent, er was zelfs lof voor zijn leiderschapskwaliteiten tijdens het regular season, men heeft alleen maar commentaar op zijn kinderachtige houding. Je kunt dat toch niet gaan verdedigen?

Als alles op rolletjes loopt staat hij te dansen, springen, provoceren en heeft hij de grootste bek en dan noemen we dat 'zelfvertrouwen', als hij verliest is hij te klein om te reageren op een paar vragen van journalisten die het mede mogelijk maken dat hij zo'n absurd salaris verdient. Dan is het toch niet verwonderlijk dat sommige mensen daar dan behoorlijk commentaar op leveren?

Ik heb altijd een bepaalde fatsoensnorm geleerd, ik vertel mijn kinderen i.i.g. dat het zo niet moet als ze dit zouden zien.

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 22:35 schreef Luuksor het volgende:
Mooi vond ik hoe Norman Manning kwam feliciteren, dat was echt oprecht en gemeend. Wat Cam betreft is het geen haat, het is een onderdeel van het professionele niveau waarop hij zelf wil spelen, daar horen de interviews bij.
Norman deed dat inderdaad heel goed, dan ben je een grote, ik kan daar altijd wel van genieten.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_159773200
Vandaag de victory parade in Denver, ook altijd mooi om te zien. Wat moet dat een ultieme voldoening geven om om zo door de straten gaan.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_159774097
Volgens mij is Manziel er nog erger aan toe dan ik dacht. Als zijn vader zelfs niet eens gelooft dat hij zonder hulp zijn 24ste gaat halen.... Misschien is zijn grote voorbeeld Ryan Leaf. Kunnen ze samen prison buddies worden.

quote:
Last week, Manziel's agent Erik Burkhardt, announced he has parted ways with the QB. Manziel's father, Paul, expressed his concern for his son to the Dallas Morning News.

"I truly believe if they can't get him help, he won't live to see his 24th birthday."
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_159775455
Wat is daar nu allemaal mee aan de hand? Heb dat niet mee gekregen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2016 @ 18:07:52 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_159784503
Damn, Talib zegt gewoon doodleuk dat die facemask met opzet was .... Ik weet niet hoe de regels zijn, maar zo'n iemand mag van mij een flinke boete + een paar wedstrijden schorsing krijgen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:10:01 #224
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_159784549
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is daar nu allemaal mee aan de hand? Heb dat niet mee gekregen.
Johnny feest te veel, drinkt te veel en hosselt waarschijnlijk teveel aan andere vrouwen. Dat vindt zijn vriendin niet zo heel erg leuk. En tijdens ruzies heeft Johnny ook losse handjes. Had sowieso niet het idee dat hij ver in de NFL zou komen toen hij gedraft werd. Maar ik denk dat we het laatste van Johnny al gezien hebben. Als hij nu het hele jaar mist zal er in 2017 jaar geen enkel team zijn die hem tekent voor een backup rol. De NFL wacht op niemand en past zich aan niemand aan. Een workout hier en daar. Dat zal het wel zijn.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 februari 2016 @ 18:12:42 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')