abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 12 oktober 2017 @ 16:57:11 #276
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_174376868
registreer om deze reclame te verbergen
Je moet toch wat idd. :) Ach, ik vermaak me nog wel met affiliates en adsense en ik stoot af wat niet loopt en waar ik geen toekomst in zie.
pi_175294341
Vaarwel Adsense, in ieder geval voor ongeveer 90% van de vertoningen. Eerste wat wij al opvalt is de laadtijd die enorm is verbeterd. Dat ligt ook een beetje aan het verschil tussen het asynchroon laden of lazyloading zoals nu. Ik zal binnenkort wat gemeten gegevens delen.
pi_175295723
Adsense loopt tenminste weer lekker nu we richting de winter gaan. Haal echt 50% meer binnen dan in de zomer.
An old friend once said that Mozart, Beethoven, and Chopin never died. They simply became music. So I hope you will enjoy this last piece... very much.
pi_175315155
registreer om deze reclame te verbergen
Hier is het verschil tussen zomer en winter ook groot. In de winter of in ieder geval de koudere maanden (oktober t/m februari) meer bezoekers en adverteerders die meer uitgeven dus hogere CPM.

Lazy loading zorgt er nu voor dat de gemiddelde laadtijd van 4,5 naar ongeveer 3,2 seconde is gegaan. Groot verschil dus en bijkomend voordeel is dat de zichtbare actieve weergaven omhoog schiet. Dit is voor adverteerders belangrijk want ligt dit te laag dan sluiten ze bepaalde websites uit om op te adverteren.

Inmiddels is Adsense dus voor mij achterhaald want er zijn betere alternatieven als je een grotere website hebt. Voorkeur zou dan zijn: direct onder een mediabureau -> premium advertentienetwerk -> adsense.
  maandag 4 december 2017 @ 10:46:08 #280
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_175485252
Hier gister een nieuwe pagina (onderwerp) op een goed lopende site gezet, met webmaster tools de pagina door Googlebot laten crawlen. 5 min later staat ie op 7e plek, paar uur later naar 6e plek. Vanmorgen ineens volledig er uit. Alleen die pagina, niet de rest van de site. Heel vreemd. De site staat niet in de sandbox, maar die ene pagina is wel uit de index gehaald.

Het algoritme van Google blijft vreemd.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')