Klopt, de motoren nog wel; ik heb er eentje in het vooronderquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De grotere trekkers zijn tegenwoordig danwel powershift, full-powershift (en dus ook vol automatisch als je dat wilt) of CVT.
Echter maakt Mercedes al sinds 1991 geen trekkers meer
Ook een OM352A?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt, de motoren nog wel; ik heb er eentje in het vooronder
Neh, ik heb een OM642 volgens mijquote:
Aha. Maar je wil ook geen 5.7L in een c klasse leggen denk ik Tegenwoordig vind je geen MTU motoren met in trekkers, behalve de Deutz Fahr 11 serie (blijkbaar durfden ze geen 440pk uit een Deutz blok te persen). In ooogstmachines zijn ze wat sterker vertefenwoordigd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik heb een OM642 volgens mij
kende je die nog niet? die rijden al een jaar of 10 in zuid afrikaquote:
3 liter V6 dieselquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ik heb een OM642 volgens mij
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Maar je wil ook geen 5.7L in een c klasse leggen denk ik Tegenwoordig vind je geen MTU motoren met in trekkers, behalve de Deutz Fahr 11 serie (blijkbaar durfden ze geen 440pk uit een Deutz blok te persen). In ooogstmachines zijn ze wat sterker vertefenwoordigd.
Kende ik idd niet; kom weinig in ZA. Ze hebben daar geen lage viaductjes zeker?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kende je die nog niet? die rijden al een jaar of 10 in zuid afrika
Uhuh, je wilt toch een beetje vooruit komen he. Heb vaak een zware broodtrommel bij mequote:
Ik hoop echt niet voor je dat je ketting problemen krijgtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet
[..]
Kende ik idd niet; kom weinig in ZA. Ze hebben daar geen lage viaductjes zeker?
[..]
Uhuh, je wilt toch een beetje vooruit komen he. Heb vaak een zware broodtrommel bij me
Wegenbelasting enzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet
Ik ook niet, en die seals zitten er al nieuw in. Lekten bij aankoop.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet voor je dat je ketting problemen krijgt
[ afbeelding ]
Een OM642 in een 300C, alle kleppen krom ,
Als je in bent dan vervang je de rubberen afdichtingen op de turbo preventief. Scheelt je een paar swirl klepmotoren voor de inlaat
Zou dat erger worden als de 166¤ per maand die ik nu betaal denk je?quote:
Mwoah denk dat een 5.7L iets zwaarder is als een 3 literquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
Zou dat erger worden als de 166¤ per maand die ik nu betaal denk je?
Zal best; in een fatsoenlijk Chevy blok hoeft maar 8 liter, doe ik die welquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah denk dat een 5.7L iets zwaarder is als een 3 liter
Een ding scheelt, hoef geen synthetische olie in Wel 15+2 liter, dat dan weer wel.
Een modern Chevy blok zal qua technologie wel net zo ver zijn als zo'n Mercedes diesel uit '82quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal best; in een fatsoenlijk Chevy blok hoeft maar 8 liter, doe ik die wel
Heeft alleen minder 710 nodig blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een modern Chevy blok zal qua technologie wel net zo ver zijn als zo'n Mercedes diesel uit '82
Daar moest ik toch al 2½ seconden over nadenkenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft alleen minder 710 nodig blijkbaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan vinnik dat iedere AT bezitter zijn oldie maar moet inruilen voor een nieuwe, zodat ik me niet het schompes hoef te zoeken naar zo'n ding
Moet hem eerst in het echt zien en liefst effe rijden voor ik een oordeel vel, maar tis natuurlijk bij lange na niet te vergelijken met een ekte
[..]
Dat deed ik nog niet gelukkig
Er is niks getekend of beloofd. Dus er is niks zeker.Zal wel een behoorlijk hoog plastic gehalte zijn gok ik. Dat wordt met het jaar erger bij die jappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat metaal niet echt praktisch is op een motorfiets die een beetje bedoeld is als modderkruiper.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal wel een behoorlijk hoog plastic gehalte zijn gok ik. Dat wordt met het jaar erger bij die jappen.
Nee, maar veel minder degelijk heb ik het idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik denk dat metaal niet echt praktisch is op een motorfiets die een beetje bedoeld is als modderkruiper.
MBtrac , nog aardig duur die krengen, zijn veel liefhebbers voorquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:16 schreef derLudolf het volgende:
Echter maakt Mercedes al sinds 1991 geen trekkers meer
Ze zijn goed aan de prijs inderdaad.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:39 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
MBtrac , nog aardig duur die krengen, zijn veel liefhebbers voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |