abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175079269
Hij liet vallen dat 'ie pas een paar weken met de politie/de detective samenwerkte.
Life's like a choc of boxolates
pi_175079327
Voor degenen die al hebben gekeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi.
pi_175081141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Hij liet vallen dat 'ie pas een paar weken met de politie/de detective samenwerkte.
Ja, dat viel me op en dus vond ik het verwarrend, want dat is duidelijk niet het geval in de andere afleveringen.

Maar ik las net een prima review, waarin de reviewer opmerkt dat dit n van de afleveringen is die oorspronkelijk vorig seizoen uitgezonden zouden worden, dus dat maakt het al een klein beetje duidelijker.

Dit is overigens de review. Het is veel tekst, maar wel een prima analyse: https://www.avclub.com/a-(...)g-the-dev-1820428651
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175084864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 07:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, dat viel me op en dus vond ik het verwarrend, want dat is duidelijk niet het geval in de andere afleveringen.

Maar ik las net een prima review, waarin de reviewer opmerkt dat dit n van de afleveringen is die oorspronkelijk vorig seizoen uitgezonden zouden worden, dus dat maakt het al een klein beetje duidelijker.

Dit is overigens de review. Het is veel tekst, maar wel een prima analyse: https://www.avclub.com/a-(...)g-the-dev-1820428651
Zonder te lezen: wat dus idd kan betekenen dat dit in het verleden gebeurde en voor de zoveelste keer in de hel werd beleefd door de journalist :P
pi_175084951
Zeker, maar de aflevering zelf vindt half in seizoen 1 en half in seizoen 2 plaats. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_175085301
Ik was al weer even gestopt met kijken omdat ik dit seizoen toch wel heel erg vond tegenvallen. Zo te horen toch maar weer even de laatste aflevering kijken :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_175085332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik was al weer even gestopt met kijken omdat ik dit seizoen toch wel heel erg vond tegenvallen. Zo te horen toch maar weer even de laatste aflevering kijken :)
Valheru :W
  Moderator woensdag 15 november 2017 @ 12:44:17 #133
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_175086055
Damn verwarrend haha.
  woensdag 22 november 2017 @ 12:25:05 #134
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_175237543
Nieuwe aflevering is er.

De beginscene :')
Ik kan er niet eens meer om grinniken.
pi_175237782
Ik vond hem echt heel erg saai -O-
pi_175251729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond hem echt heel erg saai -O-
De vorige was nog wel leuk, deze was meer van hetzelfde,
Er zit ook verder geen ontwikkeling in en da's wel jammer.
“I am fond of pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.”
-Winston Churchill
pi_175256703
quote:
2s.gif Op donderdag 23 november 2017 00:37 schreef Remqo het volgende:

[..]

De vorige was nog wel leuk, deze was meer van hetzelfde,
Er zit ook verder geen ontwikkeling in en da's wel jammer.
Ja, die met de journalist was geniaal, deze was minder dan de andere afleveringen. Zat ook regelmatig te pauzeren omdat ik het gevoel had dat de aflevering wel zo'n beetje klaar zou zijn... zat ik nog niet eens op de helft :')
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')