abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:26:41 #251
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159965322
Net met Jessica Jones begonnen is vandaag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Better cal Saul uit :D.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159971446
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:56 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag Dawg Fight gezien. Kijkt lekker weg. Wel sneu dat die gasten dit als carrière kiezen.
Dit gaat neem ik aan over hondengevechten?
pi_159971498
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef Anastasis het volgende:

[..]

Dit gaat neem ik aan over hondengevechten?
Verenigde Staten
Documentaire
109 minuten

geregisseerd door Billy Corben
met Dhafir Harris

In een buurt waar geweld en werkloosheid heerst, besluit Dhafir "Dada 5000" Harris gevechten te organiseren bij zijn moeder in de achtertuin. Als een ware filantroop zorgt hij voor werkgelegenheid, afleiding en vooral hoop op een betere toekomst voor een aantal kansarme jongeren in een buurt waar de meeste niet ouder worden dan 35 of voor langere tijd achter de tralies verdwijnen. Zonder dokters, regels en handschoenen vechten zij tegen elkaar in een ring van 4 bij 4 voor geld, respect en een definitieve doorbraak in de wereld van Mixed Martial Arts.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:26:34 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159973262
MMA sneu vinden _O-.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159973889
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
MMA sneu vinden _O-.
Wat is er grappig? :@
pi_159976013
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amy – 1981 9 1:39 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama
Een vrouw met een slecht huwelijk die rouwt om haar overleden, dove zoon, verhuist naar het platteland om les te geven op een school voor dove kinderen.

Muerte en Buenos Aires – 2014 16 1:32 uur
♫ Spaans / CC o.a. Engels, Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Thriller
Een ervaren politieman leidt een moordonderzoek in de Argentijnse high society van de jaren 80. Hij werkt samen met een knappe jonge agent, die zijn rechterhand wordt.

Ramses (seizoen 1) – 2014 12
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Drama
Deze serie gaat over het leven van zanger Ramses Shaffy vanaf zijn carrière als acteur tot zijn succes als muziekster in de jaren 60 en 70.

Snervous – 2015 AL 1:22 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
De inspirerende internetster en activist van de LHBT-beweging deelt een intieme blik op zijn leven en relaties tijdens zijn internationale 'Slumber Party'-tournee.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:33:50 #257
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159976408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat is er grappig? :@
Alles eraan, MMA is gewoon een sport.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159976448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Alles eraan, MMA is gewoon een sport.
In deze docu is het sneu.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:41:49 #259
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159976756
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

In deze docu is het sneu.
Vrouwen en hun emoties :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_159980250
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:02 schreef renwan het volgende:

[..]

Waarom zou je That 70's Show uberhaupt willen kijken? Dat is de grootste bagger die ik ooit op tv gezien heb :')
Ik snap ook niet dat CC die troep blijft herhalen.
pi_159980319
Ik moet nog altijd seizoen 1 van Daredevil kijken was toen afgehaakt naar 2 afleveringen
pi_159981581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik moet nog altijd seizoen 1 van Daredevil kijken was toen afgehaakt naar 2 afleveringen
Dank je wel, nu ik deze update heb gelezen kan ik rustig slapen. Blijf je ons aub op de hoogte houden?
pi_159983431
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 00:03 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dank je wel, nu ik deze update heb gelezen kan ik rustig slapen. Blijf je ons aub op de hoogte houden?
Doe niet zo kattig, kwal :')
pi_159983432
Arrow seizoen 3 en The Flash seizoen 1 komen binnenkort naar Nederland, als Netflix de licentie kan kopen (wat momenteel nog niet kan dus).
  woensdag 17 februari 2016 @ 05:19:31 #265
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159983438
Outsiders vond ik de eerste aflevering eigenlijk tegenvallen (lag aan mijn verwachting). Toch maar blijven volgen door de Opie 2.0 in de serie en kan eerlijk zeggen dat hij begint te bevallen.

Colony: wordt elke aflevering beter, vrij duistere sfeer.
Shadowhunters: matige maar vermakelijke serie, de eyecandy maakt een hoop goed.

Tevens net pas Blue Bloods ontdekt (met Tom Selleck). Zijn al 6 seizoenen van uit maar had er nog nooit van gehoord. Erg degelijke politieserie.
pi_159983523
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Vrouwen en hun emoties :').
Jongetjes en hun (kennelijk) makkelijk plat te trappen pikkies...

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_159985488
Iemand plaatste het laatst al maar Fresh Meat is best een vermakelijke serie. Niet al te moeilijk, wat luchtigs voor tussendoor. Gaat over een groepje Britse studenten. In seizoen 2 ook Jelka van Houten als superkneuzige Hollandse haha. Wel leuk, spreekt af en toe ineens Nederlands.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_159985583
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Is Nashville een leuke serie? #dtv
Soort goede tijden slechte tijden met heel veel country muziek tussendoor.
Mijn vrouw vond het fantastisch, ik heb 3 a 4 afleveringen per seizoen meegekeken en kon het goed blijven volgen, maar zou het zelf nooit opzetten.
pi_159987651
Op Netflix US staat nu The Lizzie Borden Chronicles. Best erg vermakelijk _O- ^O^
pi_159993675
quote:
Amsterdam speelt rol in Sense8 seizoen 2
Amsterdam zal voor een deel het decor zijn van het tweede seizoen van Sense8. De populaire Netflix Original serie heeft voor komende zomer een aantal opnamedagen gepland in de Nederlandse hoofdstad, zo is aan De Telegraaf bevestigd. Wanneer deze opnames precies zullen plaatsvinden in de zomer is niet bekend gemaakt.

Sense8 debuteerde vorig jaar op Netflix en het werd één van de meest besproken series van het afgelopen jaar. Sense8 is bedacht door Lana Wachowski en Andy Wachowski, ook bekend van The Matrixx. Zij staan bekend om de verrassende verhalen en dat gaat ook zeker bij Sense8 op. In de serie staan acht personages centraal, die allemaal op een andere plaats in de wereld wonen. Van San Francisco tot Nairobi, van Mumbai tot Tokio. Hoewel ze elkaar niet kennen, kunnen ze zich plotseling wel in elkaar verplaatsen en zo hulp bieden aan de ander. De apotheose speelde zich af in IJsland, waar voor het eerst de acht karakters samen komen.

Sense8 in Amsterdam
Het nieuws dat er ook een tweede seizoen komt van Sense8 is al een tijd oud. Het nieuws dat hiervoor opnames in Amsterdam zullen plaatsvinden is wel nieuw en ontdekt door De Telegraaf. Kajsa Ollongren, wethouder van Amsterdam, heeft het nieuws tegenover de krant bevestigd. “Ik vind het mooi om te zien dat een succesvol bedrijf als Netflix zich hier thuis voelt. Netflix besloot vorig jaar ook om hier het Europees hoofdkantoor te vestigen. En nu kiest Netflix de stad als decor voor een grote productie’’, vertelde Ollongren trots.

Het is niet voor het eerst dat een productie van Netflix naar Amsterdam komt om opnames te maken voor een serie. In een seizoen van The Trailer Park Boys zijn ook fragmenten in Amsterdam opgenomen. Amsterdam merkt steeds vaker dat de stad een populaire locatie is voor films en series. Toen voor Oceans Twelve de sterrencast naar Amsterdam kwam was dat nog uniek. Tegenwoordig is Amsterdam steeds vaker het decor in een film of serie. Het bewijst de waarde van het Amsterdamse filmbeleid en de inspanningen van onze filmcommissaris.

Seizoen 2 van Sense8 op Netflix
Het is nog niet bekend wanneer Sense8 seizoen 2 op Netflix te zien zal zijn. Aangezien de opnames in Amsterdam pas deze zomer zullen plaatsvinden is het goed mogelijk dat de lancering van het tweede seizoen pas in 2017 zal zijn, of op zijn vroegst eind 2016. De makers van Sense8 hebben eerder al laten weten dat het creëren van de serie enorm veel tijd vergt. De hoofdpersonen komen uit acht verschillende steden en er wordt ook daadwerkelijk vanaf locatie gefilmd, zoals dus ook in Amsterdam zal gebeuren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159998943
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_159999744
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:23 schreef Aether het volgende:

[..]

Tof!
pi_160000881
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Better Call Saul (seizoen 2) – 2016 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Droge humor
Deze voor een Emmy genomineerde Breaking Bad-prequel volgt de transformatie van de onbeduidende raadsman, Jimmy McGill, tot de omstreden advocaat Saul Goodman.

Client List, The (seizoen 2) – 2013 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
Een jonge moeder gaat werken bij een massagestudio en ontdekt al snel dat haar collega's eigenlijk prostituees voor rijke klanten zijn.

Das Boot: Theatrical Cut – 1981 12 2:29 uur
♫ Duits / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Oorlog
De bioscoopversie van Wolfgang Petersens epische drama verdiept zich in de levens van de bemanning van een Duitse U-boot die vijandelijke wateren patrouilleert tijdens WOII.

Gandhi – 1982 12 3:11 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Ben Kingsley speelt Ghandi die zich verzette tegen het Britse bewind in India en een wereldsymbool werd van vrede en begrip.

Gladiator – 1992 16 1:41 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Actie, Drama
Twee tieners raken betrokken bij illegale straatgevechten. De ene om geld te verdienen voor zijn vader, de andere om uit het getto te geraken.

Labyrinth – 1986 12 1:41 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Droge humor, Sci-Fi
In dit fantasieverhaal van Jim Henson gaat Sarah op zoek om haar broertje te redden uit de klauwen van een verraderlijke kobold, hetgeen haar leven zal veranderen.

Lazarus Project, The – 2008 12 1:39 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Thriller
Ben dacht dat zijn leven voorbij was toen hij ter dood werd veroordeeld. Maar na zijn executie met een een dodelijke injectie ontwaakt hij in een heel nieuwe wereld.

Stepmom – 1998 AL 2:05 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Sentimenteel
Een carrièrevrouw probeert het respect van de twee kinderen van haar gescheiden vriend te winnen, maar hun moeder is tegen haar aanwezigheid in hun leven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze woensdag 17 februari 2016 @ 20:39:54 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160001028
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Is Nashville een leuke serie? #dtv
Jaaa O+
Your beauty never ever scared me.
pi_160001842
Bij aflevering 3 van seizoen 5 van THE walking Deaf loopt het geluid niet synchroon. Is dat bij meerdere mensen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')