abonnement Unibet Coolblue
  Lieve Belg maandag 9 januari 2017 @ 20:59:04 #126
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168014043
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:06 schreef mschol het volgende:

[..]

in het noorden zitten (of zaten, geen idee of ze het gefixt hebben) ook een aantal wegen die niet op de kaart staan maar waar je wel op kan rijden die ook nog mee tellen in het percentage (iig een jaar terug ofzo was dat zo)

ik vind die lastigere kruispunten wel leuker in de ervaring, maar tegelijkertijd ook erg frustrerend

moet nog wel een mod vinden die de legenda kan uitzetten tijdelijk op de world map, dan kan ik alle bedrijventerreinen ook checken of ik die gehad heb (ben pas later begonnen met alles afgegaan in een nieuwe stad)
Yup, heb er ook al zo een paar kleine gevonden.



Moet je voor de 100% trouwens echt tot het kleinste straatje hebben, of zit er een marge op? En vallen de bedrijven daar ook onder, of enkel de banen?
Indien ja, dan vallen sommige kleine parkeerterreinen niet altijd op onder het logo.

Heb nog veel te doen trouwens:



Het geld begint nu ook stilletjes binnen te komen. Juist mijn tweede garage gekocht en eerst chauffeur er in gezet. Zit nu op vijf chauffeurs. En train ze ook wat afwisselend, zo brengen ze veel in.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_168014924
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 20:59 schreef Jump het volgende:

[..]

Yup, heb er ook al zo een paar kleine gevonden.

[ afbeelding ]

Moet je voor de 100% trouwens echt tot het kleinste straatje hebben, of zit er een marge op? En vallen de bedrijven daar ook onder, of enkel de banen?
Indien ja, dan vallen sommige kleine parkeerterreinen niet altijd op onder het logo.

Heb nog veel te doen trouwens:

[ afbeelding ]

Het geld begint nu ook stilletjes binnen te komen. Juist mijn tweede garage gekocht en eerst chauffeur er in gezet. Zit nu op vijf chauffeurs. En train ze ook wat afwisselend, zo brengen ze veel in.
zover ik weet vallen bedrijven er ook onder, en volgens mij is er geen marge, zou ik zelf ook raar vinden..

hoe heb je trouwens zo'n mooi overzichtje gekregen?

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 09-01-2017 22:59:38 ]
  Lieve Belg maandag 9 januari 2017 @ 23:06:16 #128
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168018865
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 21:22 schreef mschol het volgende:

[..]

zover ik weet vallen bedrijven er ook onder, en volgens mij is er geen marge, zou ik zelf ook raar vinden..

hoe heb je trouwens zo'n mooi overzichtje gekregen?
Twee screenshots onder elkaar geplakt :P Zit op 24.53% nu.

Zojuist nog eens kennis gemaakt met de domme AI. Vlak voor mij van vak wisselen aan een kruispunt, kan ik niet meer ontwijken...
En ook sommige portalen dat niet altijd juist zijn. Soms twee vakken rechtdoor, tot je tien meter verder maar een vak hebt opeens.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_168019047
quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:06 schreef Jump het volgende:

[..]

Twee screenshots onder elkaar geplakt :P Zit op 24.53% nu.

Zojuist nog eens kennis gemaakt met de domme AI. Vlak voor mij van vak wisselen aan een kruispunt, kan ik niet meer ontwijken...
En ook sommige portalen dat niet altijd juist zijn. Soms twee vakken rechtdoor, tot je tien meter verder maar een vak hebt opeens.
de AI is inderdaad niet echt geweldig op sommige momenten :D

ik zie dat met de laatst 64MB update er weer wat gewijzigd is in frankrijk qua wegen, er is weer wat van mij "discovered" percentage afgesnoept en rond parijs is het nog grijzer
  Lieve Belg maandag 9 januari 2017 @ 23:55:34 #130
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168020279
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:12 schreef mschol het volgende:

[..]

de AI is inderdaad niet echt geweldig op sommige momenten :D

ik zie dat met de laatst 64MB update er weer wat gewijzigd is in frankrijk qua wegen, er is weer wat van mij "discovered" percentage afgesnoept en rond parijs is het nog grijzer
Waarschijnlijk voorbereidingen voor de Michelin DLC die er zit aan te komen. En wat kleine weg aanpassingen.

Zojuist nog een zesde chauffeur in dienst genomen. Eenmaal je voorbij een bepaald punt zit gaat het toch snel. Paar goede jobs doen, en je kan nieuwe truck kopen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_168029643
ik heb even Scandinavië afgerond: alle wegen/bedrijventerreinen verkend en alle garages verkocht

nu in frankrijk al die losse rijbanen op kruispunten verkennen (ja veel van die kruispunten zijn nu zoals in Scandinavië :X)
pi_168033876
http://blog.scssoft.com/2017/01/michelin-fan-pack.html

michelin fan pack is beschikbaar, met het opgeven van wat privacy (of wat bogus accounts gebruiken) kan je die gratis in je bezit krijgen ;)
pi_168160044
Uiteraard heb ook ik dit spel.
Echter na een aantal uren word het al behoorlijk saai, omdat in mijn ogen alles een beetje hetzelfde blijft.
Je levert een trailer af en rijd over lange snelwegen zonder dat er echt iets gebeurd en waarbij veel op elkaar lijkt.
Kan op internet nou ook niet veel informatie vinden om het leuker te maken...
Wat vinden jullie zo geweldig aan het spel?
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 14:45:40 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168160589
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:31 schreef 0108daniel het volgende:
Uiteraard heb ook ik dit spel.
Echter na een aantal uren word het al behoorlijk saai, omdat in mijn ogen alles een beetje hetzelfde blijft.
Je levert een trailer af en rijd over lange snelwegen zonder dat er echt iets gebeurd en waarbij veel op elkaar lijkt.
Kan op internet nou ook niet veel informatie vinden om het leuker te maken...
Wat vinden jullie zo geweldig aan het spel?
Het is rustgevend.

Online is het wel chaotischer, vooral als er veel Turken en Russen op de server zitten, maar als je met een paar man konvooi doet en tegelijkertijd via teamspeak of discord ouwehoert is het gewoon leuk :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168160708
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het is rustgevend.

Online is het wel chaotischer, vooral als er veel Turken en Russen op de server zitten, maar als je met een paar man konvooi doet en tegelijkertijd via teamspeak of discord ouwehoert is het gewoon leuk :D
Hm oke, eigenlijk kan het alleen online soms leuk zijn :P
Op Youtube staan zat filmpjes van mensen die offline rijden, als je de tijd dan vooruit spoelt zie je ze nog steeds op dezelfde weg rijden de hele video lang, vandaag dat ik mij af vroeg wat het leuke er dan van was.
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 15:14:36 #136
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168161554
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Hm oke, eigenlijk kan het alleen online soms leuk zijn :P
Op Youtube staan zat filmpjes van mensen die offline rijden, als je de tijd dan vooruit spoelt zie je ze nog steeds op dezelfde weg rijden de hele video lang, vandaag dat ik mij af vroeg wat het leuke er dan van was.
Je moet het spelen zonder haastig te willen zijn, duurt even voordat je dat in je hebt in de huidige snel-snel-nu-maatschappij :D Vrachtje oppikken, muziek luisteren of ouwehoeren met anderen, beetje rondsturen, omgevingen checken, je ergeren aan stoplichten (en vooral de auto's voor je die maar niet doorrijden zodat je daar wel 5 minuten staat), en dan je vrachtje handmatig afleveren ipv de automatische parkeerfunctie gebruiken.

Genot.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 15 januari 2017 @ 17:29:40 #137
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_168166122
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je moet het spelen zonder haastig te willen zijn, duurt even voordat je dat in je hebt in de huidige snel-snel-nu-maatschappij :D Vrachtje oppikken, muziek luisteren of ouwehoeren met anderen, beetje rondsturen, omgevingen checken, je ergeren aan stoplichten (en vooral de auto's voor je die maar niet doorrijden zodat je daar wel 5 minuten staat), en dan je vrachtje handmatig afleveren ipv de automatische parkeerfunctie gebruiken.

Genot.
lekker 84km/h op de cruise control _O_
pi_168166655
quote:
10s.gif Op zondag 15 januari 2017 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je moet het spelen zonder haastig te willen zijn, duurt even voordat je dat in je hebt in de huidige snel-snel-nu-maatschappij :D Vrachtje oppikken, muziek luisteren of ouwehoeren met anderen, beetje rondsturen, omgevingen checken, je ergeren aan stoplichten (en vooral de auto's voor je die maar niet doorrijden zodat je daar wel 5 minuten staat), en dan je vrachtje handmatig afleveren ipv de automatische parkeerfunctie gebruiken.

Genot.
ik ben nu de map aan het verkennen: met 143km/u zigzaggend over de wegen gaan _O_
pi_168166691
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:48 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Hm oke, eigenlijk kan het alleen online soms leuk zijn :P
Op Youtube staan zat filmpjes van mensen die offline rijden, als je de tijd dan vooruit spoelt zie je ze nog steeds op dezelfde weg rijden de hele video lang, vandaag dat ik mij af vroeg wat het leuke er dan van was.
het is een lekker simpele game waar je gewoon even lekker rustig mee kan gamen
  Lieve Belg zondag 15 januari 2017 @ 20:45:27 #140
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168173612
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:46 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben nu de map aan het verkennen: met 143km/u zigzaggend over de wegen gaan _O_
Hier juist de 30% gepasseerd. Enkel met de truck en cargo. Ik zou de limiter er kunnen afhalen, maar denk dat ik dan teveel repair kosten zou hebben :D
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 21:11:38 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168174631
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 17:48 schreef mschol het volgende:

[..]

het is een lekker simpele game waar je gewoon even lekker rustig mee kan gamen
Tenzij je online op server 2 gaat, dan is het raggen geblazen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168175277
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 20:45 schreef Jump het volgende:

[..]

Hier juist de 30% gepasseerd. Enkel met de truck en cargo. Ik zou de limiter er kunnen afhalen, maar denk dat ik dan teveel repair kosten zou hebben :D
het begin gaat lekker vlot, na zo'n 60% gaat het niet zo snel meer, dan is het fijn als je niet afhankelijk meer bent van je eigen vrachtjes.

met 160+ man in dienst ben ik dat ook niet meer, ik kan rustig boetes en reparaties betalen nu

dat ik zelf op een negatieve profit uitkom is jammerlijk voor de garage, maar heb die achievement ("working with the elite") al binnen

nu wachten tot 10 mannen en vrouwen het maximale skilllevel hebben gehaald voor de volgende achievement :%
  Lieve Belg zondag 15 januari 2017 @ 21:53:44 #143
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168176409
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:26 schreef mschol het volgende:

[..]

het begin gaat lekker vlot, na zo'n 60% gaat het niet zo snel meer, dan is het fijn als je niet afhankelijk meer bent van je eigen vrachtjes.

met 160+ man in dienst ben ik dat ook niet meer, ik kan rustig boetes en reparaties betalen nu

dat ik zelf op een negatieve profit uitkom is jammerlijk voor de garage, maar heb die achievement ("working with the elite") al binnen

nu wachten tot 10 mannen en vrouwen het maximale skilllevel hebben gehaald voor de volgende achievement :%
Ik heb nu 8 man in dienst, en kan bijna een negende truck kopen. Alles wat ze binnen brengen helpt toch. En gaat altijd wel een beetje omhoog. Mijn eerste garage is nu juist 100%, omdat ik er zelf ook nog in zit.
De moeilijkste zal ook nog zijn om in elke stad een garage te hebben, en Profit Hunter (130k op 2200km+)

Je hebt ook wat aardig geld op de bank staan zeker ondertussen?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 15 januari 2017 @ 22:01:52 #144
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_168176724
Meh dat hele bedrijfsgedeelte is de eerste keer leuk, maar na verloop van tijd komt er zo ontiegelijk veel geld binnen.

En dan nog de ritjes die je zelf doet van ¤100k per rit :')

Gebruik zelf een hard economy mod om het een beetje realistisch te houden.
pi_168179433
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2017 21:53 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik heb nu 8 man in dienst, en kan bijna een negende truck kopen. Alles wat ze binnen brengen helpt toch. En gaat altijd wel een beetje omhoog. Mijn eerste garage is nu juist 100%, omdat ik er zelf ook nog in zit.
De moeilijkste zal ook nog zijn om in elke stad een garage te hebben, en Profit Hunter (130k op 2200km+)

Je hebt ook wat aardig geld op de bank staan zeker ondertussen?
miljoentje of 50 ofzo, ga binnenkort al mijn goedkope trucks wel verkopen en inruilen voor de zwaarst mogelijke truck :+

profit hunter is een lastige inderdaad (daarvoor moet je zorgen dat je iig in de meest uiterste steden een garage hebt, dan schijn je het meeste kans te hebben dat zo'n job tevoorschijn komt), elke stad een garage is vooral erg eentonig, ik probeer zoveel mogelijk routes zelf te plannen dat ik veel garages kan kopen en ook hier en daar nog wat verken qua wegen.. (95,11%)

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 15-01-2017 23:12:29 ]
  Lieve Belg zondag 15 januari 2017 @ 23:34:03 #146
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168180270
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

miljoentje of 50 ofzo, ga binnenkort al mijn goedkope trucks wel verkopen en inruilen voor de zwaarst mogelijke truck :+

profit hunter is een lastige inderdaad (daarvoor moet je zorgen dat je iig in de meest uiterste steden een garage hebt, dan schijn je het meeste kans te hebben dat zo'n job tevoorschijn komt), elke stad een garage is vooral erg eentonig, ik probeer zoveel mogelijk routes zelf te plannen dat ik veel garages kan kopen en ook hier en daar nog wat verken qua wegen.. (95,11%)
Jah, ik probeer ook altijd de routes zelf te kiezen. Neem de voorgestelde route, en plaats genoeg markers om nieuwe wegen te ontdekken. Zolang ik binnen de tijd ben is het goed voor mij.
Nu eerst eens een job zoeken die mij beetje dichter bij Oost-Europa brengt, langs daar nog niet veel geweest.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 23:53:57 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168180819
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 23:06 schreef mschol het volgende:

[..]

miljoentje of 50 ofzo, ga binnenkort al mijn goedkope trucks wel verkopen en inruilen voor de zwaarst mogelijke truck :+

profit hunter is een lastige inderdaad (daarvoor moet je zorgen dat je iig in de meest uiterste steden een garage hebt, dan schijn je het meeste kans te hebben dat zo'n job tevoorschijn komt), elke stad een garage is vooral erg eentonig, ik probeer zoveel mogelijk routes zelf te plannen dat ik veel garages kan kopen en ook hier en daar nog wat verken qua wegen.. (95,11%)
Dankzij het online rijden had ik de laatste keer dat ik speelde iets van 4,5 miljard ofzo... De laatste keer was volgens mij 2 of zelfs 3 maanden geleden, dus dat bedrag kan intussen wel verdubbeld zijn :')

Hoe ik dat voor elkaar krijg, vraagt u zich af? Heel simpel: het maximaal aantal garages èn het maximaal aantal chauffeurs in bezit hebben. De onlinetijd verloopt anders dan de offlinetijd, zodat je tijdens het online rijden de hele dag geen inkomstenbericht ziet, om vervolgens later tijdens een offline ritje ineens een gigantische smak geld erbij te krijgen (en een eindeloze hoeveelheid updates van je chauffeurs te lezen).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168289377
99,81% ontdekt..
die laatste 0.19% wordt de uitdaging..

wel 2 stukjes weg (2x een tankstation) gezien, maar kan mij niet voorstellen dat dat voldoende is daarvoor...

nu eerst een rit gepland langs nog niet gekochte garages :+ (en ergens tegen het einde daarvan kan ik makkelijk die 2 stukjes weg verkennen)
  Lieve Belg vrijdag 20 januari 2017 @ 21:21:01 #149
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_168305672
Voordeel van de garages is, is dat je kan teleporten naar daar zeker? Ik ben ook ergens een stukje weg tegengekomen waarbij ik tot tegen de kruisen moest rijden vooraleer het stukje geel werd, dus dat zijn ook mottige stukken. Vooral omdat het maar een paar pixel breed was op de kaart.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator vrijdag 20 januari 2017 @ 21:43:19 #150
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168306460
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 21:21 schreef Jump het volgende:
Voordeel van de garages is, is dat je kan teleporten naar daar zeker? Ik ben ook ergens een stukje weg tegengekomen waarbij ik tot tegen de kruisen moest rijden vooraleer het stukje geel werd, dus dat zijn ook mottige stukken. Vooral omdat het maar een paar pixel breed was op de kaart.
Yup, maar alleen als je zonder vracht rijdt. Dit geeft je ook een flinke smak geld als je 10+ werknemers hebt bijv. van Manchester naar Stockholm springt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')