gelukkigquote:
Kost tegenwoordig geen kut meer, dus gewoon aanschaffen die hapquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef Simterklaas het volgende:
ETS
Ik speel het nu een paar weken en ik zit hard te twijfelen ik het nu moet kopen of niet, aangezien ik met de demo gewoon kan doorspelen. Ben wel erg benieuwd naar de DLC's en de mods.
Hoe is die Volvo als je in de stad rijdt? Ga je dan niet veel te snel te hard?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kost tegenwoordig geen kut meer, dus gewoon aanschaffen die hap
En dan meteen de promodskaart installeren, veel meer details! Er zijn alleen een aantal invisible walls waar je dus zomaar tegenaan kan knallen. Ik ben er tot nu toe 4 tegengekomen: 3 op een afslag en 1 midden op de snelweg, dat gaf me toch een bult chaos
edit: even op je toevoeging reageren. Geen idee, ik doe 3 of 4 snelle opdrachten en dan heb ik mijn eigen truck (altijd een Volvo FH16) en kijk er niet meer naar om. De snelle opdracht-trucks boeien me qua stats echt helemaal niks
Ligt eraan hoe lang je op het gaspedaal drukt he Ik trek meestal op tot 50 en zet dan de cruise control aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoe is die Volvo als je in de stad rijdt? Ga je dan niet veel te snel te hard?
Jij hebt zeker zo'n heel simulatieding? Dan lijkt het me nog gaverquote:Op woensdag 13 april 2016 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je op het gaspedaal drukt he Ik trek meestal op tot 50 en zet dan de cruise control aan.
Heb een stuurtje, echt briljantquote:Op woensdag 13 april 2016 23:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n heel simulatieding? Dan lijkt het me nog gaver
een stuurtje is wel fijn bij deze gamesquote:Op donderdag 14 april 2016 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een stuurtje, echt briljant
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb een stuurtje, echt briljant
Ik heb idd ook pedalen, en een automatische pook, dus met D, N en Reversequote:Op donderdag 14 april 2016 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
een stuurtje is wel fijn bij deze games
het liefst met pedalen en een pook (en dan handmatig schakelen)
Zo weinig mogelijk, heb bijv de ESC niet aan een stuurknopje gebonden omdat het anders een beetje té verwarrend/druk zou wordenquote:Op donderdag 14 april 2016 00:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De rest doe je wel met keyboard?
ik heb een pook met 6 versnellingen + achteruit, dus ik heb een H-shifter layout ingesteld waardoor ik 1-6 en 7-12 kan kiezen met een knopje..quote:Op donderdag 14 april 2016 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb idd ook pedalen, en een automatische pook, dus met D, N en Reverse
Ik vind het rijden met keyboard ook nog best vermakelijk. Alleen de lange rechte stukken kunnen soms saai zijn, maar dat is in het echt ook. Ik denk dat als ik een stuur met pedalen zou hebben, dat ik bijna niets anders meer zou doenquote:Op donderdag 14 april 2016 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk, heb bijv de ESC niet aan een stuurknopje gebonden omdat het anders een beetje té verwarrend/druk zou worden
Het is best vermakelijk en makkelijk ja, alleen is een stuur zoveel beter als je scherpe bochten moet maken Een ruk aan het stuur geven doet veel meer dan nog harder op A of D drukkenquote:Op donderdag 14 april 2016 16:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vind het rijden met keyboard ook nog best vermakelijk. Alleen de lange rechte stukken kunnen soms saai zijn, maar dat is in het echt ook. Ik denk dat als ik een stuur met pedalen zou hebben, dat ik bijna niets anders meer zou doen
Ik heb de feedback uitgezet omdat alles op het bureau begon te trillenquote:Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef delano.888 het volgende:
Het tofste aan een stuur is wel de force feedback, die hebben ze echt goed gedaan. Bij mijn dfgt (niet een hele dure) merk je echt gewoon dat bochten steeds moeilijker worden met hogere snelheden en als je iets te hard over een drempel gaat "voel" je dat ook echt. Echt heel tof.
Dan mis je wel een boel hoor. Maakt de ervaring voor mij echt 10x toffer en boeiender. Zou het zeker een nieuwe kans geven. Misschien eerst opruimen?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de feedback uitgezet omdat alles op het bureau begon te trillen
Ik heb hier een computerkast, boxjes, scherm, lamp, toetsenbord en muis op het bureau staan, dus het is al vrij opgeruimdquote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan mis je wel een boel hoor. Maakt de ervaring voor mij echt 10x toffer en boeiender. Zou het zeker een nieuwe kans geven. Misschien eerst opruimen?
Tja maar ik zou het toch nog eens proberen. De ervaring word er echt vele malen toffer van. De force feedback is voor mij echt een groot deel van het simulatie idee. Zou niet meer zonder willen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb hier een computerkast, boxjes, scherm, lamp, toetsenbord en muis op het bureau staan, dus het is al vrij opgeruimd
zo te zien tot 680PK, beschikbaar na level 16quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:05 schreef Simterklaas het volgende:
Weet iemand toevallig tot hoeveel pk je de motor van de MAN TGX XXL (540 pk) kan upgraden? Of kan dat niet?
Deze dus:
[ afbeelding ]
het is altijd zinvol om topics omhoog te schoppenquote:» Er is al 71 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
quote:now we have made up our mind: we are, as a free future update, going to increase the scale of the game world of American Truck Simulator. This update will have many clear benefits for you, such as:
Upping the map scale from 1:35 to 1:20, meaning 75% longer roads outside cities
Retouching the the existing system of roads and intersections and revisiting the placement of cities and crossroads
Focusing on a better sense of scale and distance, more space for large vistas
Adjusting the timescale - meaning a slower day/night cycle and longer intervals between when the driver needs to rest and refuel
Revamping problematic junctions - no more Interstate intersections!
Revamping the driver experience system to more closely mirror ETS2's system
More room for densely populated areas in future map expansions
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steamcommunity.com(...)l/970905287446484931
Yup Ik had een keer zo'n rit van Innsbrück naar Aberdeen, ging helemaal fantastisch tot ik Aberdeen binnenreed en vervolgens door twee figuren gesandwiched werd: 27% schadequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:22 schreef KLTZK het volgende:
Altijd lachen als in de multiplayer je bijna bij je bestemming ben en een of andere debiel vervolgens een aanrijding met je veroorzaakt waardoor je trailer naar z'n grootje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |