abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 februari 2016 @ 21:11:58 #1
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159633532

Algemeen:
De vierde editie van Best Kept Secret vindt plaats op vrijdag 17, zaterdag 18 en zondag 19 juni 2016 op Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Meer dan ooit doen we dit jaar onze naam eer aan: veel spannende nieuwe muziek en de beste headline acts, secret shows op het water of akoestische sessies in het bos, bijzonder eten en drinken, bereid op unieke locaties of verrassende wijze.

Op Best Kept Secret 2016 sleep je je vrienden mee naar een area die er gisteren nog niet was (en zet daar zelf jullie favoriete platen op), grijpt de microfoon tijdens de indie-karaoke, schuift aan bij ons long table dinner of gooit je eigen vlees op onze BBQ’s. Wij bouwen de boel op, jullie breken de tent af!

ONE, Best Kept Secret’s main stage, is een openluchtpodium op het strand. TWO, THREE en FIVE zijn overdekt. Op ONE staan onze headliners, op andere podia gaan we meer de diepte in. Op FOUR regeert de verrassing: host St. Paul deelt achter de draaitafels zijn liefde voor muziek, samen met een selectie gast-dj’s en muziekevangelisten.

Overnacht op onze natuurcamping of het bungalowpark, neem ’s ochtends een duik in het meer en geniet van het eten & drinken bij ruim 50 foodtrucks op ons bosrijke festivalterrein. Er valt genoeg te ontdekken in een line-up met bijna 100 artiesten, bands en dj’s!

Heb je een vraag die hieronder niet wordt beantwoord? Stel deze via Twitter of mail info@bestkeptsecret.nl.

Tijden:
Op vrijdagochtend 17 juni 2016 om 10:00 uur openen we de poorten van camping A. Een paar uur later zijn ook de bungalows en blokhutten op camping B beschikbaar. De eerste bands en dj’s beginnen vrijdag vroeg in de middag en we gaan tot diep in de nacht door, ook op zaterdag en zondag. Op maandagochtend om 12:00 uur zwaaien we de laatsten van jullie uit. Als je een weekend te lang vindt, kun je natuurlijk ook een dag komen.

Camping
Je kunt bij Best Kept Secret festival overnachten op camping A of B. Camping A is voor bezoekers met een Weekendticket die hun eigen tent meenemen, camping B voor bezoekers die overnachten in een bungalow of andere vaste accommodatie. Op camping A is ruim voldoende kampeergelegenheid en de camping ligt op een paar honderd meter lopen van het festivalterrein. Op de camping zijn goede sanitaire voorzieningen en er is een campingwinkel aanwezig.

Op loopafstand van de camping ligt een prachtig meer waarin gezwommen mag worden. Neem dus zwemkleding en een extra handdoek mee. Zwemmen kan alleen vanaf de campingzijde van Beekse Bergen, niet vanaf het festivalterrein. Volg te allen tijde de aanwijzingen van de organisatie en onze beveiligers op.

Op de camping is het campingreglement van vakantiepark Beekse Bergen van toepassing. Dat reglement vind je hier.

Campers & caravans
Een plek voor je camper of caravan kost ¤89 incl. servicekosten. Naast een caravan- of camperticket heb je Weekendtickets incl. camping nodig voor jezelf en je slapies. Op je caravan- of camperplaats is ruimte voor een bijzettent. Je staat op het camper- en caravanveld van camping B.

Alleen voertuigen die als camper, caravan of vouwwagen zijn geregistreerd zijn toegestaan. Omgebouwde busjes, auto’s met een XXL tent en niet-draagbare tenten worden niet toegelaten. Voor het trekkende voertuig is geen parkeerkaart nodig.

Je caravan- of camperticket haal je vanaf februari 2016 hier.

Bungalows
Tegelijk met de ticketverkoop start de verhuur van bungalows en andere vaste accommodaties via Vakantiepark Beekse Bergen. Bekijk hier welke vaste accommodaties beschikbaar zijn tijdens Best Kept Secret 2016. De verhuur start zaterdag 19 december 2015 om 11:00 uur. Aan het einde van de bestelprocedure schaf je voldoende Weekendtickets voor jezelf en je huisgenoten aan.

Openingstijden
Op vrijdagochtend 17 juni om 10:00 uur openen we de poorten van camping A. Een paar uur later zijn ook de bungalows en blokhutten op camping B beschikbaar. Op maandagochtend om 12:00 uur zwaaien we de laatsten van jullie uit.

Registratie
Omdat we gebruik maken van een reguliere camping, dient er van overheidswege een nachtregister te worden bijgehouden van alle op het campingterrein verblijvende gasten. Bij aanschaf van de campingtickets moeten daarom van alle kampeerders naam, woonplaats en geboortedatum worden opgegeven. Geef wijzigingen in deze gegevens uiterlijk drie weken voor aanvang van het festival door middels een mailtje naar info@bestkeptsecret.nl. Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het nachtregister en vertrouwelijk behandeld.

Leeftijd:
Er is geen minimumleeftijd voor het bezoeken van Best Kept Secret, maar we hebben geen speciale voorzieningen voor kinderen. We hanteren daarom een adviesleeftijd van 16 jaar. Ben je jonger, zorg dan voor begeleiding door een meerderjarige. Voor jongeren geldt de normale toegangsprijs; we hebben geen kinderkaartjes.

We schenken geen alcohol en verkopen geen tabak aan bezoekers onder de 18 jaar.

Eten & Drinken
Op Best Kept Secret vind je meer dan 50 foodtrucks en mini-restaurants. Maar er is meer. Schuif aan bij ons long table dinner, kies zelf het fruit voor je sap uit de kas en gooi je eigen vlees op onze BBQ’s. Van kreeft tot kapsalon, van bietensap tot bitterbal: onze cateraars verheffen koken tot kunst. ‘The Van Gogh’s of the field’ kopte een Brits blog niet voor niets.

We streven op Best Kept Secret naar een divers en zo duurzaam mogelijk aanbod en houden rekening met diëten en allergieën. Dat betekent niet alleen vegetarische maaltijden of soep: de doorgewinterde festivaltijger vindt bij ons ook een vette bek. Check de menukaart van afgelopen jaar.

Als je speciale voeding of medicijnen nodig hebt en dit mee het festivalterrein op moet nemen, stuur dan vooraf een mail naar info@bestkeptsecret.nl. Wij zorgen dan dat onze beveiligers weten waarom die pillen in je zak zitten.

Hopelijk is het in juni lekker weer. In dat geval is het belangrijk om genoeg te drinken en zullen er gratis drinkwaterpunten aanwezig zijn op het festivalterrein.

We schenken geen alcohol aan bezoekers onder de 18 jaar.

Medicijnen
Als je speciale voeding of medicijnen nodig hebt en dit mee de camping of het festivalterrein op moet nemen, stuur dan vooraf een mail naar info@bestkeptsecret.nl. Wij zorgen dan dat onze beveiligers weet waarom die pillen in je zak zitten.

Fotograferen, poncho’s & dekens
Natuurlijk moet de vierde editie van Best Kept Secret festival worden vastgelegd. Delen kan op Facebook, Instagram en Twitter (#BKS16). Professionele foto-, film- en andere opnameapparatuur (hieronder vallen alle camera’s met afneembare lenzen) zijn echter niet toegestaan. Digitale camera’s en mobiele telefoons met camera mogen natuurlijk gewoon mee het festivalterrein op. Dit geldt ook voor een plaid of dekentje om op te zitten, poncho’s (hopelijk niet nodig) of zonnebrandcrème (hopelijk wel nodig).

Tickets:
De verkoop van Weekendtickets voor Best Kept Secret 2016 is gestart. Alle ticketprijzen blijven dit jaar gelijk. Dagkaarten zijn vanaf februari 2016 verkrijgbaar.

Weekendtickets: ¤147,50*
Je overnacht met je eigen tent op 17, 18 & 19 juni 2016 op onze camping. Geen weiland met een hek er omheen, maar kleine kampeervelden tussen de bomen, schone badhuizen en verse koffie, croissants en de Volkskrant op het centrale plein ZERO. Daar wil ’s nachts nog wel ‘ns een spontaan feestje uitbreken…

Je Weekendticket bestel je hier.

Dagkaarten: ¤69*
Dagkaarten geven toegang tot het festivalterrein op vrijdag 17 juni, zaterdag 18 juni óf zondag 19 juni 2016. Met een Dagkaart kun je niet onze camping op.

Dagkaarten zijn vanaf februari 2016 hier te koop.

Groepskorting voor campingbezoekers: bijna ¤25 per persoon!*
Festivals bezoek je met vrienden. The more, the merrier! Speciaal voor jou en je vrienden op de camping is er de groepsticket: koop vijf Best Kept Secret Weekendtickets incl. camping en krijg de zesde gratis. Met z’n zessen scheelt dat bijna ¤25 de man!

Zes Weekendtickets met groepskorting bestel je hier. De groepskorting geldt niet in combinatie met de CJP-korting.

Overnachten op Best Kept Secret
Zowel hardcore kampeerders als meer luxe festivalgangers komen bij ons aan hun trekken. Huur met vrienden een bungalow aan het meer of reserveer één van de tenten die we voor je hebben opgezet, met matras, slaapzak en kussens. Dat scheelt sjouwen en opruimen!

De verschillende overnachtingsmogelijkheden bekijk en reserveer je hier. De bungalows en vaste accommodaties op Vakantiepark Beekse Bergen zijn uitverkocht.

Je Weekendticket bestel je hier.

Parkeerkaarten
Deze kosten ¤15 in de voorverkoop en ¤25 bij onze parkeerwachter (incl. servicekosten). Afgelopen jaar was er onduidelijkheid over de parkeerkosten. Dat lossen we op: één voertuig, één parkeerkaart. Met een parkeerkaart mag je onze parkeerplaats onbeperkt op- en afrijden.

Parkeerkaarten bestel je hier.

CJP-korting
Weekendtickets incl. camping zijn ook verkrijgbaar met ¤10 korting voor CJP-houders. De CJP-korting geldt niet in combinatie met de groepskorting en je kunt per CJP-pas max. 2 tickets met korting aanschaffen. Neem je CJP mee naar Best Kept Secret: je moet je kunnen identificeren bij de ingang.

Campers & caravans
Een plek voor je camper of caravan kost ¤89 (incl. servicekosten). Naast een caravan- of camperticket heb je Weekendtickets incl. camping nodig voor jezelf en je slapies. Op je caravan- of camperplaats is ruimte voor een bijzettent. Voor het trekkende voertuig is geen parkeerkaart nodig.

Je caravan- of camperticket is vanaf februari 2016 hier te koop.

Niet overnachten? Wel het hele weekend?
Je komt het hele weekend, maar slaapt liever thuis? Een Weekendticket zonder camping kost ¤125* en bestel je hier

Waar koop je je tickets?
Op onze website, Eventim.nl, bij alle Primera-winkels en in België bij Ticketmaster.be. Haal je tickets bij deze adressen dan weet je zeker dat je niet teveel betaalt en dat je Best Kept Secret ticket niet vals is.

Met de aankoop van een ticket ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en bij het aanschaffen van een Weekendticket met het campingreglement.

Per persoon kunnen max. 10 tickets worden gekocht.

Route:
Best Kept Secret festival vindt plaats op het evenemententerrein Beekse Bergen in Hilvarenbeek (Beekse Bergen 1, 5081 NJ, Hilvarenbeek). Het festival is goed bereikbaar met zowel auto, openbaar vervoer als fiets. We streven naar een zo groen en duurzaam mogelijk festival, dus probeer met het openbaar vervoer te komen of te carpoolen. Of nog beter: kom op de fiets. Geen file en gratis parkeren voor de deur!

Met het openbaar vervoer:
Neem de trein naar station Tilburg. Vanaf daar vertrekken pendelbussen. Meer informatie over de pendelbussen vind je verderop op deze pagina. Raadpleeg voor vertrek ns.nl of een OV-app voor actuele reisinformatie.

Vanuit België neem je in Antwerpen de stoptrein naar Roosendaal. In Roosendaal stap je over op de trein naar Tilburg. Vanaf daar vertrekken pendelbussen. Meer informatie over de pendelbussen vind je verderop op deze pagina. Raadpleeg voor vertrek ns.nl of een OV-app voor actuele reisinformatie.

Pendelbussen:
Vanaf station Tilburg rijden pendelbussen naar het festivalterrein en pendelbussen naar de campings. Een retourticket kost ¤5. De tijden van de pendelbussen maken we dichterbij het festival bekend.

Met de auto:
Vanaf de A58 en de A65 neem je afslag 10 richting Hilvarenbeek / Beekse Bergen. Vanaf daar wordt het festivalterrein op borden aangegeven.

De parkeerterreinen zijn iedere dag vanaf 09:00 uur open. Volg de aanwijzingen op de borden en die van het parkeerpersoneel op. In de voorverkoop kost een parkeerkaart voor het gehele weekend ¤15, voor een losse dag betaal je in de voorverkoop ¤10. Op de dag zelf kost een parkeerkaart voor het gehele weekend ¤20 en voor een losse dag ¤15. Neem gepast geld mee, dat scheelt veel tijd voor iedereen.

Voor de niet-padvinders onder jullie: stel je navigatiesysteem in op ‘Beekse Bergen 1, 5081 NJ, Hilvarenbeek’ en schakel je navigatie uit wanneer de verkeersborden Best Kept Secret aangeven.

Kiss & Ride:
Voor mensen die gebracht en gehaald worden is er de zogeheten Kiss & Ride route. Deze staat duidelijk aangegeven op de borden. Let er goed op dat je op de aangegeven plek uitstapt en zorg dat je hier ook weer afspreekt na afloop van het festival.

Updates & nieuws
Het snelst werkt Whatsapp: voeg +31 6 8353 8602 toe aan je contacten en app ons ‘subscribe’. Via WhatsApp informeren we je razendsnel over toevoegingen aan de line-up, het belangrijkste nieuws en wijzigingen in het programma tijdens het festival. Maak je geen zorgen: wij haten spam, net als jij. Meld je af door ‘off’ te appen.

Links
Festival Informatie
Tickets
Facebook
Twitter
Spotify
Instagram
Youtube

Line-Up
Vrijdag
Beck
Beach House
Christine And The Queens
DIIV
Minor Victories
Mount Kombie (DJ Set)
The Slow Show
Wolf Parade
Antal
Beach Slang
Beaty Heart
Bombino
C Duncan
Danny L Harle
Empress Of
Honne
I Am Oak
Moon Duo
Mystery Jets
Nozinja
Palmbomen II (Live)
Petite Meller
Preoccupations
Slow Magic
The Heavy

Zaterdag:
Editors
Air
Bloc Party
Caribou
Dinosaur Jr.
Bob Moses
Destroyer
Glass Animals
Korelss
Low
Roman Flügel
Sleaford Mods
Alice On The Roof
Blossoms
Ho99o9
Jameszoo (Dj Set)
Julien Baker
Kelvin Jones
Pional (Live)
Rat Boy
Samm Henshaw
Sevdaliza
Sevn Alias
The Japanese House
Ulrika Spacek
Weaves
Wild Nothing

Zondag:
Jamie XX
Ásgeir
Two Door Cinema Club
Wilco
Band Of Horses
Explosions In The Sky
Half Moon Run
Oneohtrix Point Never
Unknown Mortal Orchestra
Yeasayer
Yelawolf
BadBadNotGood
Beak>
Dazzled Sticks
Ezra Furma
Indian Askin
Fat White Family
Israel Nash
Psychic ills
Ryley Walker
Vant
Woodie Smalls

[ Bericht 2% gewijzigd door indiaantje89 op 21-04-2016 16:05:30 ]
  woensdag 3 februari 2016 @ 21:13:15 #2
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159633601
Dan doe ik het maar :P.

Maar ik hoop zelf dat ik ze ten onrechte vertrouw, Indiaantje. We gaan 't morgen zien.
pi_159633797
O sorry had niet gezien dat ik de laatste oost had. Ik hoop morgen voorsl op iets wat ik nog niet gezien heb. Jamie XX en Damien Rice vind ik best tof. Als de breedte maar goed is.
pi_159633886
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:16 schreef indiaantje89 het volgende:
O sorry had niet gezien dat ik de laatste oost had. Ik hoop morgen voorsl op iets wat ik nog niet gezien heb. Jamie XX en Damien Rice vind ik best tof. Als de breedte maar goed is.
Klopt, uiteindelijk gaat het om de breedte. Maar Jamie xx zou ik echt een grote tegenvaller vinden. Die heb ik vorig jaar op Pitch gezien, en dat was echt heel saai.
  woensdag 3 februari 2016 @ 21:21:55 #5
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159634000
Ik hoop op wat dingen erbij in de lijn van Deerhunter.
pi_159637647
Ik blijf toch hopen op Tame Impala, kaartjes zijn ieder geval sowieso binnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 februari 2016 @ 08:01:16 #7
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159642820
Toch Jamie xx

En Oneohtrix Point Never :o
  donderdag 4 februari 2016 @ 08:07:38 #8
13973 ranja
image means nothing
pi_159642879
Julien Baker O+ _O_
Petite Meller ^O^
Dinosaur jr ^O^
pi_159642900
Geen Tame Impala, maar wel flink wat goede namen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159642917
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:01 schreef BoerBert het volgende:
En Oneohtrix Point Never :o
Wie is dat? :P

Moet zeggen dat ik het rijtje nu behoorlijk vind tegenvallen.
Eerst vond ik BKS met de eerste namen een sterkere line-up hebben dan DTRH. Maar nu denk ik dat zij er duidelijk over heen gaan. Jamie xx als headliner :')

Maargoed, ik heb al kaarten en ga meer voor de breedte. Ook een hoop die ik niet ken, dus dat maar eens beluisteren en wellicht valt het mee. Liever een hoop sterke namen die geen headliner zijn dan drie mega headliners en de rest minder.
pi_159642940
Leuk voor richolio dat woot Ageir komt.

Wolf Parade, Oneothrix Poont Never, BadBadNotGood, Dinosaur Jr, Band Of Horses, Ho9909, Low. Blossoms, Sleaford Mods!

Vind Jamie XX ook leuk. Maar geen headliner. Zal Pinkpop dan New Order hebben dit jaar?
pi_159643023
Dagindeling ook bekend!
pi_159643079
Jamie XX als headliner :')

Of hij moet eindelijk iets met een band gaan doen.
pi_159643203
Dagindeling staat op de site. De vrijdag en zaterdag zijn toch wel erg sterk! Zondag paar leuke dingen. Overigens vreemd dat Jamie xx op zondag staat. Als je hem dan toch ergens kwijt doet lijkt me het juist een mooie om de nacht in te luiden.
pi_159643227
Dinosaur junior en low, genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159643257
Christine O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159643287
Oeh, mooie lijst! Kijken waar dthr mee gaat komen en dan een beslissing maken maar :)
pi_159643718
Staat in de kleine namen veel onbekende dingen voor mij er tussen.

Iemand tips :P?
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 09:23:23 #19
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159643853
Israel Nash en Ryley Walker :). Die laatste is echt geweldig live.
pi_159644134
Toch vind ik het top van het lijstje dit jaar een beetje tegenvallen.

Van de 3 headliners vind ik Jamie XX nog het tofste. Editors kan ik mee leven, maar al zo vaak gezien. Met Beck heb ik helaas vrij weinig, misschien dat het live mij toch van gedachte kan doen veranderen.

Bloc Party, Caribou, Two Door Cinema Club waren voor mij een beetje overbodig voor mij. Dan met Christine And The Queens heb ik ook niet heel veel.

Beach House, Dinosaur Jr. Explosiosn In The Sky en Wilco vind dan weer wel heel tof. Ásgeir vind ik ook leuk, maar sta er toch versteld van dit zo hoog op het affiche staat. Had ik toch eerder on dat rijtje daar onder geplaatst (categorie Band Of Horses)
pi_159644269
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch vind ik het top van het lijstje dit jaar een beetje tegenvallen.

Van de 3 headliners vind ik Jamie XX nog het tofste. Editors kan ik mee leven, maar al zo vaak gezien. Met Beck heb ik helaas vrij weinig, misschien dat het live mij toch van gedachte kan doen veranderen.

Bloc Party, Caribou, Two Door Cinema Club waren voor mij een beetje overbodig voor mij. Dan met Christine And The Queens heb ik ook niet heel veel.

Beach House, Dinosaur Jr. Explosiosn In The Sky en Wilco vind dan weer wel heel tof. Ásgeir vind ik ook leuk, maar sta er toch versteld van dit zo hoog op het affiche staat. Had ik toch eerder on dat rijtje daar onder geplaatst (categorie Band Of Horses)
Mooi om te zien, heb juist precies het tegenovergestelde :p Dit jaar past veel meer binnen het straatje wat ik leuk vind. Vorig jaar vond ik het juist enorm tegenvallen.
pi_159644369
Ik had stiekem nog gehoopt op Everything Everything en Foxes, maar wie weet zitten die nog bij de overige namen, nog genoeg plek over
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159644424
Stomme namen :'(
pi_159644444
Ik vind Band Of Horses wel een toffe band overigens :P.
pi_159644456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind Band Of Horses wel een toffe band overigens :P.
Oja, ik ook :P :P
pi_159644463
Maar misschien als ik ga luisteren ontdek ik nog meer bandjes! *O*
pi_159644598
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:55 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Mooi om te zien, heb juist precies het tegenovergestelde :p Dit jaar past veel meer binnen het straatje wat ik leuk vind. Vorig jaar vond ik het juist enorm tegenvallen.
Ja, ik uiteindelijk toch ook wel. Misschien wat teleurgesteld over Jamie xx, maar als ik verder kijk dan dat ben ik toch wel blij. Yeasayer, Beach House en TDCC wilde ik nog wel eens zien. Helemaal als ik dan het lijstje van vorig jaar ernaast leg.
pi_159644754
Maar toch, Jamie XX is geen flut artiest.

En het is niet een afgezaagde headliner imo.
pi_159644879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar toch, Jamie XX is geen flut artiest.

En het is niet een afgezaagde headliner imo.
Als ik hem niet vorig jaar op Pitch gezien had had ik hem zeker interessant gevonden, absoluut. Maar op Pitch viel hij echt heel erg tegen. Misschien dat een band erbij of wat visuals er wat aan kan veranderen, maar daar was het saai.
pi_159645142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:13 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ja, ik uiteindelijk toch ook wel. Misschien wat teleurgesteld over Jamie xx, maar als ik verder kijk dan dat ben ik toch wel blij. Yeasayer, Beach House en TDCC wilde ik nog wel eens zien. Helemaal als ik dan het lijstje van vorig jaar ernaast leg.
Hetzelfde hier. Vooral de iets minder grote namen zijn interessant voor mij, daar waar ik vorig jaar dat miste. Ga wel even kijken of onder de kleine namen parels aanwezig zijn.
pi_159645228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:29 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Als ik hem niet vorig jaar op Pitch gezien had had ik hem zeker interessant gevonden, absoluut. Maar op Pitch viel hij echt heel erg tegen. Misschien dat een band erbij of wat visuals er wat aan kan veranderen, maar daar was het saai.
Ik had dat vorig jaar op BKS met Alt-J als headlinervin de open lucht, hoe vet ik die albums ook vind, het was echt dodelijk saai en niet boeiend. :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159645990
was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar hooooly shit nu ik zo die lineup nog eens bekijk ben ik compleet verkocht :P
"free your mind and the rest will follow."
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:48:42 #33
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_159648195
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had dat vorig jaar op BKS met Alt-J als headlinervin de open lucht, hoe vet ik die albums ook vind, het was echt dodelijk saai en niet boeiend. :@
Die show werd nog enigszins gered door de fenomenale lichtshow toen
pi_159649636
Ben nu die lijst aan het luisteren, maar hoe doen jullie dat?
Wat je wilt zien, schrijf je op een blaadje?
Want tegen die tijd ben ik het vast vergeten :P

Nu al 10 goeie nummers achter elkaar *O*
pi_159653302
quote:
4s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:45 schreef Leonos het volgende:
Ben nu die lijst aan het luisteren, maar hoe doen jullie dat?
Wat je wilt zien, schrijf je op een blaadje?
Want tegen die tijd ben ik het vast vergeten :P

Nu al 10 goeie nummers achter elkaar *O*
Nou ik draaf misschien altijd een beetje door in dat soort dingen.

Ik maak altijd een playlist van het festival via MP3's en ook nog eens op Spotify. Voor laatst genoemde maak ik altijd al mijn eigen playlist en gebruik ik niet die van het festival zelf.

Van de (sub)headliners zet ik meestal meerdere nummers in de playlist. Maar bij artiesten die ik niet ken of nog wil leren dan zet ik altijd de Spotify top 5 van die act in mijn playlist. Zo doe ik dat voor alle festivals waar ik heen ga. Uiteindelijk heb ik ook nog een playlist waar ik al die playlisten bij elkaar zet.

En dan shuffelen maar!

En bij de bekendere bands kun je vaak ook "full concerts" vinden op youtube. Dat speel ik soms af op mijn Iphone bijvoorbeeld en ga ondertussen playstationen of iets dergelijks.

En tegen die tijd ken ik het eigenlijk wel :P.
pi_159654556
quote:
4s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:45 schreef Leonos het volgende:
Ben nu die lijst aan het luisteren, maar hoe doen jullie dat?
Wat je wilt zien, schrijf je op een blaadje?
Want tegen die tijd ben ik het vast vergeten :P

Nu al 10 goeie nummers achter elkaar *O*
ja, als ik iets hoor wat wel lekker klinkt, ga ik even kijken of ze nog meer relaxte muziek hebben. en als dat een beetje goed bevalt, waan ze op het wil-ik-zienblaadje :)
"free your mind and the rest will follow."
pi_159667640
pi_159667878
quote:
Hebben zij dit verzonnen? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159667941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hebben zij dit verzonnen? :D
Dat zetten ze op Twitter ja, denk dat het een geintje is. Anders wel heel ver gezocht dit :D.
  donderdag 4 februari 2016 @ 23:07:51 #40
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159668144
Sevdaliza en Dinosaur Jr zijn wel gevonden. Koreless snap ik niet helemaal, volgens mij.
pi_159668688
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:07 schreef BoerBert het volgende:
Sevdaliza en Dinosaur Jr zijn wel gevonden. Koreless snap ik niet helemaal, volgens mij.
Daar ligt het 2013 afficche en toen stond Koreless er ook.

Mja had net zo goed andere namen van die poster kunnen zijn :P
pi_159678062
Ik ben eens door de Friendly Firelijst aan het scrollen. We missen nog wel een flink aantal namen en wellicht zijn dit opties, want deze bands zijn op tour:

- The 1975 (staan 01-04 in de HMH, wellicht wachten ze de voorverkoop verder af voor een bekendmaking van BKS), zou een mooie subheadliner zijn

- Macklemore & Ryan Lewis (staan in april nog in de Ziggo Dome, wellicht ook een voorverkoop verder afwachten), geen idee of ze in juni nog in de buurt zijn.

- Hooverphonic (weliswaar geen 'ontdekking' maar wel een mooie naam om ook weer wat Belgen naar de Beekse Bergen te lokken)

- Dazzled Sticks (toch een van de meer opvallende nieuwe Nederlandse acts)

- Nada Surf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159678162
The 1975 gaat richting Pinkpop dit jaar gok ik.

Mackelmore & Ryan Lewis zullen geen BKS doen denk ik. Want dat is gewoon headliner materiaal en die hebben we al ;)
pi_159678583
Ik verwacht De Staat ook nog wel op BKS of DTRH. Tour is inmiddels uitverkocht, maar misschien dat ze het later bekendmaken.
pi_159678612
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:56 schreef Zocalo het volgende:
Ik verwacht De Staat ook nog wel op BKS of DTRH. Tour is inmiddels uitverkocht, maar misschien dat ze het later bekendmaken.
Geografisch gezien met Nijmegen als thuishonk gok ik dat ze dan naar DTRH komen, al zou ik ze zeker weer een keer bekijken als ze op BKS staan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159678637
Stonden vorig jaar al op DTRH, als surprise act. Denk nu misschien zelfs wel Pinkpop
pi_159678899
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Stonden vorig jaar al op DTRH, als surprise act. Denk nu misschien zelfs wel Pinkpop
Headliner WTWTA
pi_159698880
Ben even wat (voor mij) onbekende namen aan het checken.

Die Petite Meller he, die is best "apart".


Ze maakt wel kunstwerkjes van haar videoclips.
pi_159749513
Julien Baker ^O^
pi_159757324
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Julien Baker ^O^
?
pi_159757382
quote:
4s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:28 schreef Leonos het volgende:

[..]

?
Leuk naampje, klinkt goed.
pi_159757906
Da's ook echt de charme van dit festival, al die leuke ontdekkingen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159758619

Dit is toch ook lekker hoor _O_, dit is toch de echte The XX sound imo :P
pi_159760233
Haha, dat vond ik precies het slechtste nummer van dat album _O-
pi_159798616
Zou BKS niet stiekem toch Tame Impala hebben vastgelegd en die naam pas naar buiten gaan brengen nu LL en DTRH hun namen al hebben gedropt?

Het blijft toch een marketingstrijd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159798660
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Zou BKS niet stiekem toch Tame Impala hebben vastgelegd en die naam pas naar buiten gaan brengen nu LL en DTRH hun namen al hebben gedropt?

Het blijft toch een marketingstrijd
Nee BKS heeft de headliners al, en Tame Impala komt op zo'n festival niet voor minder.

Denk dat ze NL gewoon overslaan, of ze staan op een onverwacht op een ander festival zoals NSJ of iets dergelijks.
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:02:45 #57
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159798850
Ik had ook niet verwacht dat geen van beide TI zou hebben, maar ik denk ook dat het een 'ander festival' gaat worden.
pi_159961758
Northside heeft Jake Bugg en AV AV AV bekend gemaakt.

Lijken me beide wel opties voor BKS.
pi_159961808
Jake Bugg heb ik eens gezien op Sziget, wel aardig. AV AV AV ken ik niet...is dat wat?
pi_159974128
Komt BKS met nog meer namen?

Ah zie het nu ja. Zou leuk zijn als er nog een headliner komt die Jamie XX iig naar de tweede rang zet :P
pi_159974851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef Xrenity het volgende:
Komt BKS met nog meer namen?

Ah zie het nu ja. Zou leuk zijn als er nog een headliner komt die Jamie XX iig naar de tweede rang zet :P
Dat laatste zal natuurlijk nooit gebeuren. In de vorige ronde hadden ze die 3e headlinerpositie juist vrij gelaten.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:52:42 #62
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_159977164
Hopen op wat toffe elektronica voor de nachten en nog een toffe middagact op One of Two.
pi_159992430
Ik wil graag naar Beck maar de rest van de vrijdag vind ik qua line up toch wel erg matig.

Ik hoop dat Beck nog meer festivals gaat doen hier in de buurt of dat er nog een paar degelijke namen bij komen voor de vrijdag :)
pi_160086252
Begin maart zullen er wel weer wat namen volgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160337038
Nieuw dit jaar op Best Kept Secret: indie karaoke! Klim zelf op het podium en zing ongegeneerd mee met 505 van Arctic Monkeys, Song 2 van Blur of een andere grootse indie classic! Wij zorgen voor een legendarische begeleidingsband, jullie bepalen welke songs er gespeeld worden.

De eerste shortlist vind je in het ‪#‎BKS16‬ event: https://www.facebook.com/(...)ink/976503225731504/

De vijf songs met de meeste stemmen komen op de setlist. Stem en/of doe suggesties in de comments!

pi_160337745
Ze mogen weleens met dikke namen nog komen.
pi_160337776
KARAAAAOKEEEEE *O*
pi_160338040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:31 schreef Ruder het volgende:
Ik wil graag naar Beck maar de rest van de vrijdag vind ik qua line up toch wel erg matig.

Ik hoop dat Beck nog meer festivals gaat doen hier in de buurt of dat er nog een paar degelijke namen bij komen voor de vrijdag :)
Wat dacht je van de Rock Werchter zondag met Beck, Foals, Jamie xx, Iggy Pop, Last Shadow Puppets en Florence + The Machine?
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 maart 2016 @ 16:44:28 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_160343862
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuw dit jaar op Best Kept Secret: indie karaoke! Klim zelf op het podium en zing ongegeneerd mee met 505 van Arctic Monkeys, Song 2 van Blur of een andere grootse indie classic! Wij zorgen voor een legendarische begeleidingsband, jullie bepalen welke songs er gespeeld worden.

De eerste shortlist vind je in het ‪#‎BKS16‬ event: https://www.facebook.com/(...)ink/976503225731504/

De vijf songs met de meeste stemmen komen op de setlist. Stem en/of doe suggesties in de comments!

[ afbeelding ]
Ha ha ha Geweldig :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160344095
Ik voel een pennywise nummer aankomen.


OH HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO :D
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 maart 2016 @ 17:00:55 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_160344327
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 16:52 schreef Basp1 het volgende:
Ik voel een pennywise nummer aankomen.


OH HOHOHOHOHOHOHOHOHOHO :D
Ha ha ha.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 maart 2016 @ 17:23:32 #72
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_160394371
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_160394476
Zal morgen wel weer zijn :)
pi_160395533
Idd morgen dus!
pi_160397547
Ik zet in op The 1975
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160398277
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet in op The 1975
Die gok ik voor Lowlands.

Ben wel benieuwd wat er nog bij gaat komen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:50:49 #77
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_160399313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet in op The 1975
en The Libertines, nu die Paradiso shows zijn geweest
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:56:28 #78
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_160399592
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:50 schreef mrsmith0331 het volgende:

[..]

en The Libertines, nu die Paradiso shows zijn geweest
Nehhh, niet weer toch.
Een grote naam zou toch raar zijn als die posters overal al hangen?
pi_160399682
Ik hoop op Air
pi_160399845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die gok ik voor Lowlands.

Ben wel benieuwd wat er nog bij gaat komen.
Friendly Fire zal een van hun paradepaardjes die nu net een beetje in NL doorbreken niet zomaar naar het feestje van de concurrent doorschuiven denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160400024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Friendly Fire zal een van hun paradepaardjes die nu net een beetje in NL doorbreken niet zomaar naar het feestje van de concurrent doorschuiven denk ik
Als ze meer verdienen op een Mojo festival dan gaan ze daar heen hoor. In Duitsland staan ze ook op RAR en niet op Hurricane.
  donderdag 3 maart 2016 @ 21:07:36 #82
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_160400120
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Friendly Fire zal een van hun paradepaardjes die nu net een beetje in NL doorbreken niet zomaar naar het feestje van de concurrent doorschuiven denk ik
the 1975 staat op 20 en 21 augustus sowieso in Japan volgens hun site, dus dan heeft het verder weinig te maken met of Lowlands het wil en of Friendly Fire/FKP Scorpio dat OK vindt of niet denk ik

met 16 juni een festival in Duitsland zou op de route terug naar Engeland even BKS aandoen geen raar idee zijn voor the 1975 denk ik :Y
pi_160400420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:07 schreef mrsmith0331 het volgende:

[..]

the 1975 staat op 20 en 21 augustus sowieso in Japan volgens hun site, dus dan heeft het verder weinig te maken met of Lowlands het wil en of Friendly Fire/FKP Scorpio dat OK vindt of niet denk ik

met 16 juni een festival in Duitsland zou op de route terug naar Engeland even BKS aandoen geen raar idee zijn voor the 1975 denk ik :Y
Ah je hebt gelijk was Japan vergeten. Dan zal het toch BKS worden ja. Is zo'n band wat eigenlijk overal kan staan. Al is het niet helemaal mijn ding.
pi_160400962
Zowel Beirut als 1975 zou ik erg toejuichen. Beirut past prima in zijn schema, staat oa. ook op Werchter.
pi_160402190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop op Air
Spelen die weer :o
pi_160405089
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Spelen die weer :o
Jep staan al op meerdere festivals rond die periode.
pi_160408856
Air op bks!
pi_160409004
Air
Minor Victories
Mount Kimbie (dj set)
Roman Flügel
Antal
Audacity
bewilder
Black Box Revelation
Empress Of
Fat White Family
Jameszoo (dj set)
Kelvin Jones
Mystery Jets
Nozinja
Palmbomen II (live)
Pional (live)
Psychic Ills
Ulrika Spacek
Woodie Smalls
pi_160409014
Mooi lijstje! _O_
  vrijdag 4 maart 2016 @ 08:04:31 #90
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_160409023
Top.
pi_160409068
Air is leuk maar verder niet echt geweldig..
pi_160409133
Voor 125(?) euro is de gehele line up wel heel sterk zeg!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 maart 2016 @ 08:24:51 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_160409217
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_160409239
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Air is leuk maar verder niet echt geweldig..
met de line up die er al stond verwacht ik per aankondiging ook niet meer dan 2 echt goede namen.. Prima lijstje vind ik dus
  vrijdag 4 maart 2016 @ 08:31:16 #95
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_160409290
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:16 schreef DavetheNL het volgende:
Voor 125(?) euro is de gehele line up wel heel sterk zeg!
147,50 als je ook wilt kamperen
pi_160409362
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:31 schreef mrsmith0331 het volgende:

[..]

147,50 als je ook wilt kamperen
Oh ja. Als we hadden gegaan was het met 6 man geweest. Alsnog geen slechte prijs daarvoor :)
pi_160409507
Ik mis een beetje de bands waar je even uit je dak kan gaan zoals Metz, Pissed Jeans, Off!, The Pop Group, Fidlar etc.

Ja Fat White Family zit er nu bij maar die hebben we toch allemaal al gezien? Bij de grote namen zitten ook behoorlijk wat electronische namen die al eerder op BKS hebben gestaan op BKS zoals Caribou, Pional en Koreless.

Toegegeven er zitten ook genoeg leuke dingen bij hoor. Maar wat ik leuk vind van dit affiche dit jaar is allemaal vrij ingetogen muziek. Alleen Ho99o9 is voor mij een "uit mijn dak gaan" bandje.
pi_160409930
Minor Victories vind ik ook wel een mooie boeking. Bestaat uit Rachel Goswell (Slowdive), Stuart Braithwaite (Mogwai) en Justin Lockey (Editors).

pi_160410485
Air O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 10:29:17 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_160411041
Matige nieuwe namen zeg. Bewilder is leuk, verder heb ik er niks mee.

Verder wel een prima lineup natuurlijk.
pi_160414178
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Air O+
Heel benieuwd hoe dat live is :)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:00:45 #102
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_160414940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop op Air
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Air is leuk maar verder niet echt geweldig..
:?
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 13:11:48 #103
332671 crew  indiaantje89
pi_160415190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:00 schreef JochemP het volgende:

[..]

[..]

:?
Air is leuk, de rest van de link doet me weinig ;) dat bedoel ik er mee.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:46:11 #104
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_160420237
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Air is leuk, de rest van de link doet me weinig ;) dat bedoel ik er mee.
Oh haha, ik snap het :D Er zit weinig tussen voor mij dit jaar, denk dat ik niet ga dus :'(
pi_160422779
ennn ik ken niets van deze nieuwe lichting :').. tijd om die playlist er eens bij te pakken dit weekend, denk ik.
"free your mind and the rest will follow."
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:08:01 #106
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_160423032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:56 schreef enthousyasko het volgende:
ennn ik ken niets van deze nieuwe lichting :').. tijd om die playlist er eens bij te pakken dit weekend, denk ik.
Tsja, anders was de naam van het festival een beetje ongelukkig gekozen he :+.
pi_160439973
Ik vind Julien Baker toch een van de betere "best kept secrets" van de line-up dit jaar.

Wat klinkt dat goed op plaat zeg.
  Moderator dinsdag 8 maart 2016 @ 14:15:36 #108
332671 crew  indiaantje89
pi_160516519


_O_

Wat een geweldige zomer plaat is dat toch.
pi_160885202
The Pastels komen blijkbaar ook. Nog even aan het wachten of de bron juist is.
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 09:06:25 #110
332671 crew  indiaantje89
pi_161188892
Heb wel weer zin in wat nieuwe namen :).
pi_161191980
Die ik ken dan vooral...
pi_161249132
Ik hoop nog beetje op Beirut.. verder heb ik weinig verwachtingen meer eigenlijk.
pi_161249191
Ik hoop nog beetje op ... een wat steviger band, ter afwisseling.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_161249725
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2016 10:52 schreef pipster het volgende:
Ik hoop nog beetje op ... een wat steviger band, ter afwisseling.
Dit ja, slaap muziek tot nu toe.
pi_161249780
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2016 10:52 schreef pipster het volgende:
Ik hoop nog beetje op ... een wat steviger band, ter afwisseling.
Stel maar wat voor :D? Mag idd wel wat bij zoals ze vorig jaar dingen hadden als Metz, Pissed Jeans, Off!
pi_161249935
Vant is wel rocking
pi_161249941
Indian Askin
pi_161250053
Maar nog niet herrie :P.

HO99O9 is dan wel tof _O_
pi_161250115
Fucked Up hebben ze ook gehad. Maar vooruit beetje passend in het concept Future of the Left, Shellac (al ga ik denk ik wel naar de THT), Wire, Ceremony, Iron Chic bv. Beetje in de stijl van Metz of nog een lekkere punkband naast Beach Slang (want daar ben ik wel content mee :) )
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_161250425
The Bronx mag ook wel, ook al een tijdje niet gezien.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_161250508
Oja die staat er ook nog idd. Leuk bandje ja.

Heb wel het idee dat er heel veel bekendere dance acts staan (Jamie XX, Caribou, Roman Flügel, Mount Kimbie, Antal, Jameszoo, Palmbomen II, Pional, Koreless etc.)

Daar hadden ze wel iets spannender mogen zitten wat mij betreft. Alleen Oneohtrix Point never vind ik dan echt de moeite om even te gaan bekijken.

En ik vind dit jaar de headliners een beetje meh.. Maar goed staat nog genoeg leuks tussen hoor.
pi_161250613
Ja ik zou eigenlijk bv PJ Harvey en The National van DTRH wel willen ruilen voor The Editors.

Ben ook wel benieuwd naar de All star band:

Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_161251094
Nieuw album zal er ieder moment aankomen.. Waren ze volgens mij afgelopen week al op youtube aan het streamen. Die eerste single was best tof iig.

Mijn momentjes om naar ui te kijken: Wilco, Dinosaur Jr., Minor Vicotries, HO99O9, Julien Baker, Band Of Horses, Oneohtrix Point Never, Wolf Parade, Israel Nash en BadBadNotGood.
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:04:29 #124
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_161282525
Zag gisteren Bewilder live. Als je niks te doen hebt als zij spelen is het zeker een aanrader, hele strakke live band van Nederlandse bodem! :)
pi_161344388
BKSfestival twitterde op maandag 11-04-2016 om 08:00:15 Om de week maar goed te beginnen: DIIV, The Heavy, Dazzled Sticks, Beak>, I Am Oak en Weaves naar #BKS16! https://t.co/XHH8uXPMsV reageer retweet
  maandag 11 april 2016 @ 08:52:07 #126
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_161344502
Mooi, ik hoopte op DIIV. Beak> ook tof ^O^.
pi_161344662
Ja leuke namen. The Heavy is ook leuk.

pi_161345344
The Heavy is tof!
pi_161345350
Inderdaad, The Heavy is een fijne toevoeging, Diiv ben ik ook wel benieuwd naar.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_161347966
Leon gaat Heavy luisteren :P
pi_161350683
BKSfestival twitterde op maandag 11-04-2016 om 09:09:01 @sanniebeer Hoi Sanne! Er komt geen app dit jaar, maar je kan wel via Whatsapp op de hoogte blijven: https://t.co/ISsGACUP6s. reageer retweet
Ook dit jaar geen app.
pi_161394568
Weaves klinkt best leuk
pi_161394728
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:
BKSfestival twitterde op maandag 11-04-2016 om 09:09:01 @sanniebeer Hoi Sanne! Er komt geen app dit jaar, maar je kan wel via Whatsapp op de hoogte blijven: https://t.co/ISsGACUP6s. reageer retweet
Ook dit jaar geen app.
Moet je nou met een app?
pi_161394756
quote:
4s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Moet je nou met een app?
Altijd leuk toch :P? Makkelijk ook met blokkenschema's.
pi_161394775
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Altijd leuk toch :P? Makkelijk ook met blokkenschema's.
Gaat je batterij zo snel leeg, maar nu een huisje met stopcontacten.
Dus op zich had een app best gekund :P
pi_161394800
quote:
4s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Gaat je batterij zo snel leeg, maar nu een huisje met stopcontacten.
Dus op zich had een app best gekund :P
Iedereen heeft toch wel een powerbankje liggen tegenwoordig?
  woensdag 13 april 2016 @ 11:03:07 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161395634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch wel een powerbankje liggen tegenwoordig?
Ik niet :@ Ik neem ze altijd mee van festivals en dan raak ik ze kwijt :')

Maar daar zit toch niet zo veel in, ik wil zo één vet lang meegaat
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161552300
Mijn favo lijstje voor nu:

Jamie XX
Asgeir
Christine and the Queens
Bob Moses
Glass Animals
Two Door Cinema Club
Wilco
Half Moon Run
Explosions in the Sky
Bloc Party
Caribou
Air
Badbadnotgood
Minor Victories

Dat wordt nog keuzes maken......

Beck en Editors zal ik ook wel meepikken...
Zin in!
pi_161596936
Ik heb vandaag besloten, nadat ik een oude CD van Lush tegenkwam, dat ze Lush ook wel mogen boeken.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  donderdag 21 april 2016 @ 11:03:45 #140
13973 ranja
image means nothing
pi_161597371
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2016 10:45 schreef pipster het volgende:
Ik heb vandaag besloten, nadat ik een oude CD van Lush tegenkwam, dat ze Lush ook wel mogen boeken.
Dat zei ik eind vorig jaar al :P
pi_161597436
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:03 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat zei ik eind vorig jaar al :P
Nou ja ook toen al een goed idee ^O^
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_161598756
Hoeveel namen komen er nog bij eigenlijk?
pi_161599013
Geen idee maar ik hoop nog op de Staat, maar die zal wel niet 'secret' genoeg zijn...
pi_161603274
+ Preoccupations (voorheen Viet Cong)

http://pitchfork.com/news(...)g-announce-new-name/
pi_161603403
En nu officieel voor de vrijdag bevestigd door BKS zelf. Prima!
  donderdag 21 april 2016 @ 16:29:49 #146
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_161603992
Nou is het voor mij niet per se een must-see, maar die vrijdag had niet veel meer nodig volgens mij.
  donderdag 21 april 2016 @ 18:06:28 #147
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161605835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 15:56 schreef indiaantje89 het volgende:
+ Preoccupations (voorheen Viet Cong)

http://pitchfork.com/news(...)g-announce-new-name/
Moesten ze hun naam veranderen? 8)7 Zoiets stond me nog wel bij ook
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161606546
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 18:06 schreef richolio het volgende:

[..]

Moesten ze hun naam veranderen? 8)7 Zoiets stond me nog wel bij ook
Geen idee... maar in de USA hebben ze het niet zo graag over de Viet Cong dus dat zou er zeker mee te maken kunnen hebben :P.
  zaterdag 23 april 2016 @ 09:07:34 #149
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_161645738
Klopt
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 28 april 2016 @ 12:04:29 #150
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_161772552
Je verwacht het niet.

"Best Kept Secret haalt verkooprecord en is er opnieuw bij in 2017"

quote:
Best Kept Secret heeft een recordaantal tickets verkocht. Het festival gaat in 2016 voor het eerst 25.000 bezoekers trekken, dan is het evenement volledig uitverkocht. Dat maakt festivaldirecteur Robert Swarts bekend aan Festileaks.

De vlag kan uit op het kantoor van Friendly Fire. Voor het eerst in het bestaan van het Best Kept Secret festival trekt het evenement de gedroomde 25.000 bezoekers. “We hebben bereikt waar we naartoe wilden groeien,” zegt Robert Swarts. “Sinds vorige week hebben we meer tickets verkocht dan in de afgelopen jaren.” Het bereiken van 25.000 bezoekers betekent ook dat het festival volledig gaat uitverkopen.

Een van de redenen dat het festival in trek is, komt door het boeken van de Editors. De festivalbaas beaamt dat de act een breder publiek aanspreekt: “We kunnen het zien aan de ticketverkoop, de dag van de Editors wordt de drukste dag dit jaar.” Het binnenhalen van de headliner heeft even geduurd, het festival was al sinds 2013 met Editors bezig. Dat heeft de organisatie geen windeieren gelegd, de verwachting is dat alle zaterdagtickets binnen enkele weken op zijn.

Grens bereikt

Wie vreest dat de relatieve kleinschaligheid van het festival in gevaar komt hoeft niet te vrezen. “Het festival hoeft niet groter te worden, het kan met 25.000 bezoekers heel sterk zijn. Die bezoekers die nu komen doen dat op basis van wat we nu doen,” vertelt Swarts. Hij benadrukt daarbij dat 35.000 of 50.000 bezoekers niet de ambitie is.

Best Kept Secret 2017

Met dit verkooprecord in de pocket kan de organisatie zorgeloos kijken naar volgend jaar. Dan vindt Best Kept Secret plaats op 16, 17 en 18 juni 2017. Ook het binnenhalen van de grote acts begint binnenkort. “Grote artiesten maken nu al plannen wat ze volgende zomer gaan doen, dat gaat komende weken spelen,” besluit de Best Kept-baas.

Maandag verschijnt het hele interview met Robert Swarts waarin je onder andere leest over concurrentie met Down The Rabbit Hole, de DJ-set van Jamie xx en over de gedroomde headliner Radiohead.

Best Kept Secret 2016

Best Kept Secret 2016 vindt plaats op 17 t/m 19 juni in Hilvarenbeek. Onder andere Beck, Editors en Jamie XX sieren het affiche. Wil jij er dit jaar het hele weekend bij zijn, dan betaal je ¤147,50. Kom je slechts een dag van het festival genieten, dan kost dat je ¤69,-. Meer informatie over de kaartverkoop vind je op de website van het festival.
http://festileaks.com/201(...)-is-er-opnieuw-2017/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_161773765
Doen ze toch goed, Editors doet het dan toch beter dan gedacht
pi_161774980
Mooi nieuws O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_161796428
quote:
Best Kept Secret introduceert longtable dinners en barbecue-selfservice

est Kept Secret introduceert dit jaar nieuwe manieren van dineren. Op het terrein kunnen festivalbezoekers genieten van longtable dinners, rond het strand komen barbecues waar gasten zelf het eten bereiden. Dat maakt festivaldirecteur Robert Swarts bekend aan Festileaks.

Best Kept Secret staat sinds de eerste editie bekend om het grote en kwalitatieve voedselaanbod. Swarts benadrukt dat het festival constant wil blijven vernieuwen, dus ook in de catering: “Dit jaar kan het publiek zelf het eten bereiden, daarvoor plaatsen we barbecues rond het strand. De bezoekers kopen vervolgens bij de slager het vlees dat ze willen bereiden, er is natuurlijk ook vegetarisch eten.”

Oktoberfest 2.0

Wie het liever iets chiquer aanpakt, kan aanschuiven bij de longtable dinner. In een tent iets buiten het terrein staan lange rijen tafels waaraan gedineerd wordt: “Je eet aan een mooie, gedekte tafel, met echte wijnglazen en bestek. Het is een plek waar je goed kan eten en door de lange tafels ook zomaar naast een vreemde kan zitten, wie weet ontstaat met diegene weer een goed gesprek.”

In de rij staan voor het buffet is er niet bij, tijdens de longtable dinners is er bediening aanwezig om de avond helemaal af te maken. “We willen er echt iets bijzonders van maken,” zegt Swarts. “We werken het nu uit, dus meer kan ik er niet over zeggen.”

Smaakpolitie

Naast de barbecue-selfservice en de longtable dinners zijn ook de 80 tot 85 kleine cateraars weer op het festival. Om de kwaliteit van het eten te bewaken is bijna het hele jaar één iemand bezig met het coördineren van de ondernemers. “We werken bewust met kleine cateraars,” legt Swarts uit. “Zij voelen een hoge verantwoordelijkheid voor hun product. Natuurlijk bedienen die cateraars ook maar een klein deel van het publiek.”

Vorige maand vertelde Pinkpop-baas Jan Smeets aan Festileaks dat Pinkpop het concept al jaren hanteert. Swarts ziet echter verschillen tussen het aanbod op de festivals: “Wij draaien voor de volle honderd procent op kwalitatieve cateraars die met liefde hun gerechten bereiden. We zien die behoefte ook terug in enquêtes van onze bezoekers.” De Best Kept Secret-voorman ziet ook nog een ander verschil: “Wij draaien die hamburger écht drie keer om.”

Maandag verschijnt het hele interview met Robert Swarts, waarin je onder andere leest over concurrentie met Down The Rabbit Hole, de DJ-set van Jamie xx en de gedroomde headliner Radiohead.
Bron: http://festileaks.com/201(...)r&utm_source=twitter
pi_161872619
Al die hippe kut eettentjes overal tegenwoordig :r
Lang wachten en 3x duurder.
pi_161892640
quote:
4s.gif Op maandag 2 mei 2016 15:12 schreef Leonos het volgende:
Al die hippe kut eettentjes overal tegenwoordig :r
Lang wachten en 3x duurder.
Jij gaat halen gewoon ik wacht wel op het grasveld.
  Moderator dinsdag 3 mei 2016 @ 11:55:57 #156
332671 crew  indiaantje89
pi_161893611
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 10:03:16 #157
332671 crew  indiaantje89
pi_161916180
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:05:33 #158
13973 ranja
image means nothing
pi_161916216
Voor mij totaal irrelevant, podium 4...
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 10:06:16 #159
332671 crew  indiaantje89
pi_161916224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:05 schreef ranja het volgende:
Voor mij totaal irrelevant, podium 4...
Me 2, alleen Daphni misschien. Maar ben er ook nog niet geweest.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:25:52 #160
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_161916500
Daphni en als ik verder niks te zien heb misschien de 'Too Slow to Disco'. Maar vorig jaar vond ik het daar ook wel geinig zonder te weten wie iets stond te doen.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 10:30:31 #161
332671 crew  indiaantje89
pi_161916557
quote:
Na drie jaar keert Stage FOUR ook weer terug naar haar oorspronkelijke lokatie, midden op het terrein. This Charming Sjam blaast het fabeltje uit met zijn uitzonderlijk aanstekelijke beats. Oh Best Kept Secret, mogen we al beginnen?!
Hopelijk gaat dat geen invloed hebben op stage 5.
pi_161916647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus :r
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:40:10 #163
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161916681
quote:
4s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus :r
Is een "Broodje Met..." echt zo culinair? :P

Trouwens tof, Vietnamees Streetfood _O_ Ik houd van lekker eten.

Ben verder nooit op BKS geweest hoor, maar kan toch alleen maar goed zijn?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 10:46:36 #164
332671 crew  indiaantje89
pi_161916771
Er is niets mis mee met het eten op BKS. Maar ze maken het wat mij betreft wel iets groter dan het is, hoeft voor mij niet op een affiche ofzo (maar dat is persoonlijk). Ook maken ze het niet zo massaal klaar als bijvoorbeeld op een Lowlands/Pinkpop, maar die zijn ook stukken groter en kunnen ook niet echt anders.

Daarnaast vind ik Lowlands op het gebied van eten ook altijd erg goed. Lekker eten hoort ook wel beetje bij een festival vind ik.
pi_161916836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:40 schreef richolio het volgende:

[..]

Is een "Broodje Met..." echt zo culinair? :P

Trouwens tof, Vietnamees Streetfood _O_ Ik houd van lekker eten.

Ben verder nooit op BKS geweest hoor, maar kan toch alleen maar goed zijn?
Zie wel bitterballen _O_
Maar Broodje Met kan van alles zijn. Kaviaar ofzo?
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:59:17 #166
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161916968
Broodje met Almas Kaviaar

Ik kwam een leuk artikel tegen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:04:04 #167
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_161917062
Ze verkopen gewoon patat, dus ik snap niet wat nou de klacht is.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 11:07:50 #168
332671 crew  indiaantje89
pi_161917118
Idd geen probleem.

Satéman :9~
pi_161917986
quote:
Podium 4 is wat mij betreft een mooie toevoeging, plekje waar vaak de party wel aan is (wat op de rest van BKS, zeker overdag af en toe ontbreekt). Ook lachen om tussendoor langs te lopen. Dat wordt op deze plek wel makkelijker. Vorig jaar bv verrast door Cho. En gelachen om Kenny B. die een dj set met 1 gebrand cd'tje wilde gaan doen.
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 11:03:28 #170
332671 crew  indiaantje89
pi_162032976
BKSfestival twitterde op maandag 09-05-2016 om 11:00:28 De puzzel kan beginnen! Het blokkenschema voor Best Kept Secret 2016 vind je hier: https://t.co/I0ivtKoLuN #BKS16 https://t.co/Gxjzq1mi7O reageer retweet
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 11:10:20 #172
332671 crew  indiaantje89
pi_162033110
Mijn route zal dit ongeveer worden:

Vrijdag:
C. Duncan
The Slow Show
Beach Slang (of Bombino als ik Beach Slang op Rock Am Ring al ga zien)
Minor Victories
DIIV
Wolf Parade
Moon Duo
Beach House
Beck (misschien nog even langs droppen bij The Heavy)
Mount Kimbie (misschien langs droppen bij Honne of Preoccupations)
Slow Magic
Nozinja
Danny L Harle

Zaterdag:
Kelvin Jones
Audacity
Julien Baker
Weaves
Blossoms
Glass Animals
Sleaford Mods
Bloc Party
Dinosaur Jr.
Air
Destroyer
Low
Ho99O9
Koreless
Roman Flügel (misschien even tussendoor kijkje nemen bij Sevn Alias)

Zondag:
Explosions In The Sky (misschien nog even kijken bij Ryley Walker)
Vant
Unknown Mortal Orchestra
Israel Nash
Yeasayer
Band Of HOrses
Ásgeir
Ezra Furman
Wilco (fuck mis ik badbadnotgood)
Jamie XX
Oneohtrix Point Never
pi_162033273
Is het programma ook al compleet. Ik vind de start op de main wel erg laat
  maandag 9 mei 2016 @ 11:17:48 #174
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162033285
Neig bijna naar het skippen van Wilco aangezien ik ze in Utrecht ook nog ga zien...
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 11:18:57 #175
332671 crew  indiaantje89
pi_162033306
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:17 schreef theodoor9 het volgende:
Is het programma ook al compleet. Ik vind de start op de main wel erg laat
Het lijkt er wel op
pi_162033318
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn route zal dit ongeveer worden:

Ambitieus! :P

Ook maar even puzzelen, vrijdag rustig dagje zo te zien maar zaterdag en zondag wel wat overlap. :{
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 11:21:07 #177
332671 crew  indiaantje89
pi_162033336
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 11:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ambitieus! :P

Ook maar even puzzelen, vrijdag rustig dagje zo te zien maar zaterdag en zondag wel wat overlap. :{
Vorig jaar ook ongeveer zoveel gezien, lukt me meestal wel :P.

En soms halve setjes meepakken als ik meerdere dingen wil zien (of ik vind het niets aan en ga als nog ergens anders kijken :P).
pi_162033778
Ben er niet bij, maar qua interessantheid van stages in dit mijn volgorde:

5,2,4,1,3
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 11:48:51 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162033863
De zondag is superieur aan de andere dagen. Zaterdag valt best tegen qua namen wmb.
  Moderator maandag 9 mei 2016 @ 12:02:45 #180
332671 crew  indiaantje89
pi_162034179
Ik vind vrijdag dan weer de beste dag :). Al maakt zondag met Wilco een hoop goed natuurlijk.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 11:40:32 #181
332671 crew  indiaantje89
pi_162086766
Net als twee jaar geleden zullen we de poulewedstrijd van de Rode Duivels weer buiten het festivalterrein uitzenden. Zaterdag 18 juni, 15:00 uur, België - Ierland.
pi_162086820
Cool.
pi_162086871
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:49 schreef Leonos het volgende:
Cool.
Hebben we wat te doen Leon, beter als al die tweederangs bands :P
pi_162086900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Hebben we wat te doen Leon, beter als al die tweederangs bands :P
Ja, anders bier drinken in het huisje. Potje Risk :P
pi_162086920
Iemand nog kaartje kopen?? :P
pi_162086940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand nog kaartje kopen?? :P
HEY :(
pi_162455032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Altijd leuk toch :P? Makkelijk ook met blokkenschema's.
Festival Info heeft een prima app waar alle belangrijke festivals instaan, ook BKS

Edit: alleen de info van vorig jaar staat er nu in...wie weet komt dit jaar nog!
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 11:49:34 #188
332671 crew  indiaantje89
pi_162485407
quote:
TICKET UPDATE

Jullie hebben er net als wij duidelijk heel veel zin in: de allerlaatste 1.000 weekendtickets voor Best Kept Secret gaan nú in de verkoop! Voor de zaterdag zijn nog slechts 500 dagtickets beschikbaar. Be quick!
pi_162486765
Knap! Ik denk dat ze dit jaar toch wel goede boekingen hebben gedaan in alle categoriën. Editors, Wilco, Beck, Beach House, Jamie XX, Two Door Cinema Club etc. Ik ga de zondag!
pi_162486811
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:41 schreef theodoor9 het volgende:
Knap! Ik denk dat ze dit jaar toch wel goede boekingen hebben gedaan in alle categoriën. Editors, Wilco, Beck, Beach House, Jamie XX, Two Door Cinema Club etc. Ik ga de zondag!
De zondag is het vetste ja
  Moderator woensdag 25 mei 2016 @ 13:27:03 #191
332671 crew  indiaantje89
pi_162487831
Two Door Cinema Club had voor mij niet echt gehoeven. Ok bandje, maar is heeft al zo vaak Nederlandse festivals gestaan dat ik ze even ga skippen.

En Editors laat ik om die reden ook gaan voor Low.
pi_162599445
Wat zijn jullie ervaringen bij BKS met parkeren?
  zondag 29 mei 2016 @ 20:00:31 #193
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_162600421
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:26 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen bij BKS met parkeren?
Vooraf een parkeerkaart kopen, scheelt je een tientje. Ging bij mij vorig jaar heel soepeltjes, geen files of wachtrijen oid (had dagtickets)
  zondag 29 mei 2016 @ 20:49:52 #194
13973 ranja
image means nothing
pi_162602326
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:00 schreef JochemP het volgende:

Vooraf een parkeerkaart kopen, scheelt je een tientje. Ging bij mij vorig jaar heel soepeltjes, geen files of wachtrijen oid (had dagtickets)
Dit. Alleen zondagavond terug was het wel even filerijden tot aan de openbare weg. Voor de rest prima te doen.
pi_162602783
Top. En sta je op een normaal parkeerterrein of ergens in de moddervelden?
  zondag 29 mei 2016 @ 21:40:53 #196
13973 ranja
image means nothing
pi_162604627
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 21:00 schreef Zocalo het volgende:
Top. En sta je op een normaal parkeerterrein of ergens in de moddervelden?
Zolang het niet stortregent op een normaal grasveld :P
pi_162607134
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:00 schreef JochemP het volgende:

[..]

Vooraf een parkeerkaart kopen, scheelt je een tientje. Ging bij mij vorig jaar heel soepeltjes, geen files of wachtrijen oid (had dagtickets)
Die kan je gewoon los kopen online toch? Dat hangt toch niet samen met je entreekaart?
pi_162613232
Auto voor de bungalow _O_
  maandag 30 mei 2016 @ 10:26:42 #199
13973 ranja
image means nothing
pi_162613855
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:42 schreef theodoor9 het volgende:

Die kan je gewoon los kopen online toch? Dat hangt toch niet samen met je entreekaart?
Klopt. Je moet wel per dag dat je aankomt met de auto een kaart kopen.
pi_162642743
Het voordeel van buikgriep is dat je je lekker kunt inluisteren voor BKS :P

The Slow Show klinkt echt heel goed moet ik zeggen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 juni 2016 @ 20:34:38 #201
52513 whosvegas
The Trickster
pi_162676319
Als je zondag op tijd voor het eerste bandje (en daarvoor nog munten en een eerste biertje) op het festival wil zijn, hoe laat moet je dat op station Tilburg zijn?

Gaat mijn eerste keer BKS worden *O*
Are you nuts??
pi_162676473
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 20:34 schreef whosvegas het volgende:
Als je zondag op tijd voor het eerste bandje (en daarvoor nog munten en een eerste biertje) op het festival wil zijn, hoe laat moet je dat op station Tilburg zijn?

Gaat mijn eerste keer BKS worden *O*
Ik denk dat je met 1,5/2 uur wel safe zit, dan heb je alle tijd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:49:47 #203
52513 whosvegas
The Trickster
pi_162678837
Ok thanks! Zal dit meenemen in de planning :)
Are you nuts??
pi_162680927
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:49 schreef whosvegas het volgende:
Ok thanks! Zal dit meenemen in de planning :)
Bus naar terrein is ongeveer 20 minuten, dan moet je een 30/45 minuten tellen voordat je door de ingang bent en richting terrein bent gewandeld. Als je dan nog muntjes en dergelijke moet halen is 1,5 uur wel een goeie marge. Denk dat het dit jaar drukker is dan in de jaren ervoor.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162684849
2 jaar geleden stopte de pendelbus nog voor de ingang van het festivalterein. Is dit dan veranderd?
pi_162684912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:11 schreef theodoor9 het volgende:
2 jaar geleden stopte de pendelbus nog voor de ingang van het festivalterein. Is dit dan veranderd?
De bus stopt voor de ingang, maar deze is verlegd, dus de route lopen naar het terrein is stukken langer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_162687181
Weet iemand hoe ver het lopen is van de ingang naar de bungalows?
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:44:51 #208
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162688456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:37 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand hoe ver het lopen is van de ingang naar de bungalows?
Wij hadden vorig jaar een van de achterste bungalows en dat was dik een half uur lopen. Fietsje meebrengen is wel een interessante optie, als dat lukt.
pi_162689829
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De bus stopt voor de ingang, maar deze is verlegd, dus de route lopen naar het terrein is stukken langer
Is de opzet van het terrein dan weer hetzelfde als vorig jaar?
pi_162689836
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:37 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand hoe ver het lopen is van de ingang naar de bungalows?
Een boot meenemen dan kun je overvaren. :D
pi_162694837
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:44 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Wij hadden vorig jaar een van de achterste bungalows en dat was dik een half uur lopen. Fietsje meebrengen is wel een interessante optie, als dat lukt.
Nou half uurtje lopen vind ik geen probleem.
Checken ze hoeveel mensen er in het huisje gaan? We zijn met zn zevenen en huisje voor 6. :P
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:34:06 #212
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162696868
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:12 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Nou half uurtje lopen vind ik geen probleem.
Checken ze hoeveel mensen er in het huisje gaan? We zijn met zn zevenen en huisje voor 6. :P
Ik denk dat ze alleen vanaf het festivalterrein checken of je wel een bungalowbandje hebt (die is denk ik anders dan een gewoon campingbandje), maar bij de hoofdingang (aan het begin van het weekend) zal dat niet zo lastig zijn allemaal. Op het bungalowpark verwacht ik geen bewakers die dat allemaal checken :P.
pi_162715825
Gelukkig :)
  vrijdag 3 juni 2016 @ 14:25:05 #214
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162716077
Ik kan het mis hebben hoor, weet niet meer zo goed hoe dat ging vorig jaar.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:32:50 #215
13973 ranja
image means nothing
pi_162738347
Waar blijven de afzeggingen en vervangers? :o
pi_162738520
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:44 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Wij hadden vorig jaar een van de achterste bungalows en dat was dik een half uur lopen. Fietsje meebrengen is wel een interessante optie, als dat lukt.
Vorig jaar was het 2,5km lopen naar onze bungalow. En dan hadden we niet eens de achterste, dan is het 3+ km. De eerste dag allemaal niet zo'n probleem maar de derde dag ga je dat toch wel voelen, want je loopt/staat toch best veel op zo'n dag festivallen. Dit jaar nemen we dus ook een paar fietsen mee. :Y
pi_162754534
Ik hoop op 22 graden en zon O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 juni 2016 @ 13:57:18 #218
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_162761669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:32 schreef ranja het volgende:
Waar blijven de afzeggingen en vervangers? :o
Dat gebeurt pas op de festivaldagen zelf he.
  zondag 5 juni 2016 @ 14:04:03 #219
13973 ranja
image means nothing
pi_162761784
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:57 schreef Grobbel het volgende:

Dat gebeurt pas op de festivaldagen zelf he.
Voorgaande jaren niet hoor... ik kan op de zondag nog best wat vervangende bands gebruiken. M'n to-see lijstje is voor die dag (nog) wel erg beperkt.
  zondag 5 juni 2016 @ 14:05:20 #220
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_162761807
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 14:04 schreef ranja het volgende:

[..]

Voorgaande jaren niet hoor... ik kan op de zondag nog best wat vervangende bands gebruiken. M'n to-see lijstje is voor die dag (nog) wel erg beperkt.
Dat was ook meer een grapje op basis van een eenmalige anekdote. Het is al wel eens gebeurd dat ik pas na de eerste paar noten door had dat een band last minute was vervangen. In plaats van Ice Age stond ineens Jacco Gardner daar op het podium...
pi_162801572
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ik word hier onvrijwillig toch een beetje zenuwachtig van...

"free your mind and the rest will follow."
  maandag 6 juni 2016 @ 22:10:08 #222
13973 ranja
image means nothing
pi_162801679
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:07 schreef enthousyasko het volgende:
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ik word hier onvrijwillig toch een beetje zenuwachtig van...

Dat is vergelijkbaar met voorgaande jaren dus eigenlijk...
pi_162801915
Ach, afgelopen woensdag voorspelden ze voor afgelopen weekend ook nog noodweer.
Ik zou er ook van balen maar we hebben nog even.
pi_162802006
Oke dan ben ik een beetje gerustgesteld :) uit voorzorg weer een stel poncho's mee, maar dat is uiteraard een basisbehoefte.
"free your mind and the rest will follow."
  maandag 6 juni 2016 @ 22:35:48 #225
13973 ranja
image means nothing
pi_162802425
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:18 schreef Zocalo het volgende:
Ach, afgelopen woensdag voorspelden ze voor afgelopen weekend ook nog noodweer.
Ik zou er ook van balen maar we hebben nog even.
Tja, afhankelijk van waar je was kwam dat wel of niet uit :) Maar je zult maar net zo'n bui treffen :)

Maar 9mm over de hele dag is niet superveel.
pi_162810526
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:35 schreef ranja het volgende:

[..]

Tja, afhankelijk van waar je was kwam dat wel of niet uit :) Maar je zult maar net zo'n bui treffen :)

Maar 9mm over de hele dag is niet superveel.
En als het tot 13:00 hard regent is het ook weer niet zo erg. Maargoed, nog anderhalve week! Ik kijk er naar uit :) Mijn eerste keer.
pi_162810753
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:35 schreef ranja het volgende:

[..]

Tja, afhankelijk van waar je was kwam dat wel of niet uit :) Maar je zult maar net zo'n bui treffen :)

Maar 9mm over de hele dag is niet superveel.
Maar wel vervelend als het als een soort miezer de hele dag door blijft druppelen. :D
pi_162842323
Liefst in 1 seconden alles ja :P
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 juni 2016 @ 16:04:03 #229
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_162843044
Helaas hebben we drie afzeggers, maar gelukkig ook drie vervangers: Kid Wave vervangt C Duncan, LISS komt in plaats van Petite Meller en Remy van Kesteren: Tomorrow Eyes speelt op de plek van The Japanese House. Bovendien hebben we twee toevoeging voor St. Paul’s FOUR: Pieter Jansen en Bordello A Parigi. Verder zijn Nozinja en Slow Magic van tijdstip gewisseld en, last but not least, speelt Wilco op veler verzoek een kwartier langer!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:16:11 #230
13973 ranja
image means nothing
pi_162843378
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kid Wave vervangt C Duncan
_O_ *O*

quote:
,in plaats van Petite Meller
:(

Kid Wave wordt dus gewoon festivalopener :D

[ Bericht 8% gewijzigd door ranja op 08-06-2016 16:22:38 ]
  woensdag 8 juni 2016 @ 16:27:12 #231
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162843620
Geen C Duncan vind ik ergens wel jammer, maar dat had ik toch nooit gered :P.
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 16:36:23 #232
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162844011
quote:
4s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Leonos het volgende:
Liefst in 1 seconden alles ja :P
Dat zou dan volgens mij zoveel kinetische energie bevatten dat er daarna nog een mini tsunami van het meertje af komt. :D
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 16:58:57 #234
332671 crew  indiaantje89
pi_162844290
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Remy is wel een leuke toevoeging.
Is dat die deephouse producer/dj die soms producties maakte met Ronald Klinkenberg? Of is dit weer een ander?

Edit: Nee is hem toch niet.

En C. Duncan is wel jammer, stond wel op mijn to see lijstje.

[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 08-06-2016 17:05:02 ]
  Moderator woensdag 8 juni 2016 @ 17:05:03 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162844432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 16:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is dat die deephouse producer/dj die soms producties maakte met Ronald Klinkenberg? Of is dit weer een ander?

En C. Duncan is wel jammer, stond wel op mijn to see lijstje.
Nee. Dit is een harpist. Heeft ook meegedaan aan WIDM afgelopen jaar, maar dat geheel terzijde.
pi_162845434
Geen Petite Meller? :'( :'( :P
pi_162875470
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2016 14:05 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dat was ook meer een grapje op basis van een eenmalige anekdote. Het is al wel eens gebeurd dat ik pas na de eerste paar noten door had dat een band last minute was vervangen. In plaats van Ice Age stond ineens Jacco Gardner daar op het podium...
Haha, had ik ook. Voor mij was er toen even niets interessants, zat daar op het heuveltje en dacht eerst: Ice Age valt live blijkbaar wel mee. En toen: Huh, dit is Jacco Gardner!

Voor mij een mooie meevaller toen, maar ik ha het wel te doen met een paar gedesillusioneerde Ica Age-fans daar.
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:55:54 #238
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162875542
Ja dat wordt wat volgend weekend. Allemaal mensen ineens 'hee, ik C Duncan niet'.

:{
pi_162876199
The Slow Show is nu al mijn ontdekking, hopelijk gaat dit live ook O+ zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 10 juni 2016 @ 00:20:29 #240
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162881241
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef BoerBert het volgende:
Ja dat wordt wat volgend weekend. Allemaal mensen ineens 'hee, ik C Duncan niet'.

:{
_O-.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 09:35:25 #241
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_162883748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:13 schreef TheVulture het volgende:
The Slow Show is nu al mijn ontdekking, hopelijk gaat dit live ook O+ zijn
Al een keer live gezien, maar ik trek die zanger echt niet. Die stem die hij op zet om Matt Berninger te kunnen nadoen is zo ontzettend nep... Beetje een mix van Dinand en Kermit de Kikker. :')
pi_162893004
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:55 schreef BoerBert het volgende:
Ja dat wordt wat volgend weekend. Allemaal mensen ineens 'hee, ik C Duncan niet'.

:{
Live is geniaal O+

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:35 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Al een keer live gezien, maar ik trek die zanger echt niet. Die stem die hij op zet om Matt Berninger te kunnen nadoen is zo ontzettend nep... Beetje een mix van Dinand en Kermit de Kikker. :')
Zeurpiet :(
  zondag 12 juni 2016 @ 14:32:50 #243
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_162943020
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:32 schreef Leonos het volgende:
Zeurpiet :(
Ik zie een paar honderd bands per jaar, en door het prima live-aanbod in Nederland zit daar eigenlijk zelden een miskleun tussen. Maar The Slow Show was live gewoon een hele stevige afknapper, terwijl ik het op plaat nog wel te pruimen vond. Had andere verwachtingen; ben zeker niet naar een (club)show van ze gegaan met de intentie om er een potje op te gaan zitten haten.
pi_162943591
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:32 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik zie een paar honderd bands per jaar, en door het prima live-aanbod in Nederland zit daar eigenlijk zelden een miskleun tussen. Maar The Slow Show was live gewoon een hele stevige afknapper, terwijl ik het op plaat nog wel te pruimen vond. Had andere verwachtingen; ben zeker niet naar een (club)show van ze gegaan met de intentie om er een potje op te gaan zitten haten.
Nou en, ik vind het leuk :P
pi_162944140
quote:
4s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:54 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nou en, ik vind het leuk :P
Heb je ze live gezien?
pi_162944897
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:11 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Heb je ze live gezien?
Ja.
pi_162949494
Weet iemand of je met z'n allen tegelijk naar binnen moet voor de jungalows? Zijn er misschien een paar wat later bij ons.
pi_162970202
quote:
4s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:36 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ja.
Dan zal het wel vet zijn ;)
pi_162970209
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef Xrenity het volgende:
Weet iemand of je met z'n allen tegelijk naar binnen moet voor de jungalows? Zijn er misschien een paar wat later bij ons.
Ben ik ook benieuwd naar!
pi_162970245
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef Xrenity het volgende:
Weet iemand of je met z'n allen tegelijk naar binnen moet voor de jungalows? Zijn er misschien een paar wat later bij ons.
Lijkt me niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:14:51 #251
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_162970898
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:47 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar!
Ja, ik dacht dus eerst van niet, maar ben erg aan het twijfelen nu :P. Voor wel en niet valt allebei wat te zeggen.
pi_162997264


Misschien dat ik iets later die kant op kom :')
pi_162999173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:08 schreef Zocalo het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien dat ik iets later die kant op kom :')
Net alsof men nu al zulke lokale buien die het zijn goed zouden kunnen voorspellen. :D
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:38:49 #254
306290 veertje0
knakworst.
pi_163006165
Hallo lieve mensen!

Ik heb besloten om toch een kaartje te kopen voor dit weekend vanwege de heerlijke line up. Ik vraag me alleen af of een ticketswap kaartje voor de camping handig is? (In de beginpost staat iets over dat je je naam moet doorgeven)

Edit: gevonden! Gewoon even mailen zeggen ze op Twitter

Zin in!

[ Bericht 14% gewijzigd door veertje0 op 14-06-2016 14:56:19 ]
pi_163006792
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:38 schreef veertje0 het volgende:
Hallo lieve mensen!

Ik heb besloten om toch een kaartje te kopen voor dit weekend vanwege de heerlijke line up. Ik vraag me alleen af of een ticketswap kaartje voor de camping handig is? (In de beginpost staat iets over dat je je naam moet doorgeven)

Edit: gevonden! Gewoon even mailen zeggen ze op Twitter

Zin in!
Vorig jaar keken ze niet eens naar de naam op het ticket, dat is gewoon vanwege een gemeentelijke bureaucraat die bepaald heeft dat van de zogenaamde campinggasten de naam bekend moet zijn. :')
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:44:31 #256
306290 veertje0
knakworst.
pi_163015476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vorig jaar keken ze niet eens naar de naam op het ticket, dat is gewoon vanwege een gemeentelijke bureaucraat die bepaald heeft dat van de zogenaamde campinggasten de naam bekend moet zijn. :')
ah thanks! ga ik kaartjes kopen ^O^
pi_163015772
Empress Of klinkt ook prima trouwens :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:44:54 #258
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_163021247
quote:
Het is altijd catchy maar voor mij persoonlijk zo'n band die ik na een uur ook weer vergeten ben :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163028709
quote:
Klinkt wel lekker frissig eerlijk gezegd! Beetje van het oude, maar er waait ook wel een prettige nieuwe wind doorheen.
"free your mind and the rest will follow."
pi_163057825
Hebben we er een beetje zin an? Poncho's ingepakt??:P
pi_163058281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:31 schreef kreuk050 het volgende:
Hebben we er een beetje zin an? Poncho's ingepakt??:P
Gisteren nog speciaal langs de xenos gegaan om een stapeltje in te slaan. :D

En ja nog even een paar uurtjes werken en dan een lekker lang weekend
pi_163059233
Ik ben zaterdag pas aanwezig, baal wel dat ik Beck, Beach House en Minor Victories moet missen mja. Komt ooit nog wel hoop ik.
pi_163060416
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 12:31 schreef kreuk050 het volgende:
Hebben we er een beetje zin an? Poncho's ingepakt??:P
Drie poncho's en twee plastic zeilen. Hoop dat het genoeg is :')...
"free your mind and the rest will follow."
pi_163060554
ZIN! *O*
pi_163063848

Vrijdag: "zwaar bewolkt met kans op regen/onweer"
Zaterdag: "zwaar bewolkt met af en toe regen"
Zondag: "vrij veel bewolking"

Dat is al een kleine verbetering..
"free your mind and the rest will follow."
pi_163064415
Na morgen wordt het alleen maar beter ;)
pi_163081093
Vandaag gaan we los! :s) Wij willen rond 14:00 op de camping zijn.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 21:03:57 #269
52513 whosvegas
The Trickster
pi_163097203
Hopen dat ze Beck nog gaan uitzenden, ben benieuwd!
Zin in zondag!
Are you nuts??
pi_163097472
Hebben we waterpunten vandaag?
pi_163102689
Fijne eerste dag, hoogtepunten waren Christine and The Queens ondanks de regen O+, The Slow Show and Emperess Of
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 18 juni 2016 @ 01:59:52 #272
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163103892
Beck _O_ Dreams _O_. Beach House viel een beetje tegen.

Kut regen inderdaad. Nu al een grote blubberzooi. Hopen dat het enigszins droog blijft nu.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 02:30:30 #273
13973 ranja
image means nothing
pi_163104077
Prima eerste dag met hoogtepunten Minor Victories, Beck en Kid Wave.
Christine was ook wel leuk ondanks de regen.
pi_163105716
Christine is echt zoveel toffer live dan op CD, topact O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 18 juni 2016 @ 10:25:16 #275
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163105771
Wij hebben Christine helaas gemist door de ellenlange file voor de P.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 10:31:03 #276
13973 ranja
image means nothing
pi_163105853
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 10:25 schreef Slobeend het volgende:
Wij hebben Christine helaas gemist door de ellenlange file voor de P.
:o Toen nog?
  Moderator zaterdag 18 juni 2016 @ 10:44:32 #277
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163106046
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 10:31 schreef ranja het volgende:

[..]

:o Toen nog?
Ja, van 20.00 tot 21.00 in file gestaan.
pi_163106549
Mooi feestje jongens. Nu bijkomen in het huisje.! Matige regen wel
pi_163106787
Heb er zin in! Ik kom morgen een dagje kijken, hopelijk een beetje minder modderig die dag!
  Moderator zaterdag 18 juni 2016 @ 13:48:40 #280
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163108979
Julien Baker moet ik nu ook missen door die vertyfte lange files. Slecht geregeld hoor.
pi_163109836
Ja stond ook anderhalf uur in de file nooit gehad op BKS
pi_163110250
Hmm dat klinkt wat minder. Zijn die pendelbussen wel goed geregeld dit jaar? Moet je nog ver lopen vanaf de halte naar de ingang?
pi_163128806
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:50 schreef theodoor9 het volgende:
Hmm dat klinkt wat minder. Zijn die pendelbussen wel goed geregeld dit jaar? Moet je nog ver lopen vanaf de halte naar de ingang?
Ingang is dezelfde plek, maar pendelbussen kregen wel politieescorte langs de files

Vond vandaag muzikaal niet echt een hoogtepunt. Air was echt slaapverwekkend. Enkel Bloc Party en Editors O+ waren erg sterk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163129469
Air was saaaaai idd. Verder wel leuke dingen gezien. Faciliteiten zijn wel echt minder dan vorige jaren. Rijen voor de plees, wc papier enz. Jammer jammer..
pi_163129528
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 01:29 schreef CPS2000 het volgende:
Air was saaaaai idd. Verder wel leuke dingen gezien. Faciliteiten zijn wel echt minder dan vorige jaren. Rijen voor de plees, wc papier enz. Jammer jammer..
Het was vandaag net ff te druk ja, bewijst maar eens dat dit wel de max is qua bezoekers. Die regen is ook gewoon klote, al hebben ze dat wel zo goed mogelijk opgelost overal.

Lees net een vernietigende recensie van Bloc Party op 3voor12, ik herken het weer eens totaal niet :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 09:21:36 #286
332671 crew  indiaantje89
pi_163131729
Low, Destroyer en Dinosaur Jr!
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 09:46:21 #287
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_163131901
Er waren gisteren 25.000 mensen begreep ik, 8000 meer dan vorig jaar. Ze kunnen dat duidelijk nog niet aan. Beetje jammer. Groot verschil met het eerste jaar dat ik hier was.

Muzikaal gezien, Julien Baker, Remy van Kesteren en Wild Nothing waren fijn :).
pi_163131994
Vandaag zal wel weer iets relaxter zijn qua aantal bezoekers
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 19 juni 2016 @ 10:20:53 #289
13973 ranja
image means nothing
pi_163132243
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag zal wel weer iets relaxter zijn qua aantal bezoekers
Ja, helaas ook weinig interessante bands. Gelukkig zal het droogblijven. Met het weer van gister was ik vandaag helemaal niet op pad gegaan :)

Gisterochtend een drama om de auto te parkeren. Eerst drie kwartier er over doen om van de weg bij de driesprong te komen en daarna netjes terug gedirigeerd worden om de auto uiteindelijk vlak bij de ingang te parkeren. Daar had ik 's avonds wel voordeel van maar ik miste er wel Audcity door. Nou ja, de laatste 20 minuten ofzo nog meegepakt en daar miste ik ook niks aan eigenlijk.

Julien Baker _O_ _O_ _O_
pi_163132557
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 01:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het was vandaag net ff te druk ja, bewijst maar eens dat dit wel de max is qua bezoekers. Die regen is ook gewoon klote, al hebben ze dat wel zo goed mogelijk opgelost overal.

Lees net een vernietigende recensie van Bloc Party op 3voor12, ik herken het weer eens totaal niet :')
Op de camping was het gister ook best dramatisch, er staat ook niet aangegeven wat douches en wat wcs zijn waardoor het chaos wordt. En qua regen: das inderdaad klote en erger dan afgelopen jaren. Maar las dat ze blijkbaar gras bij 1 hebben neergelegd (niets meer van te zien :')) das natuurlijk ook wel vragen om die enorme poelen die er nu liggen.

Bloc party recensie viel me ook al op, snap ik ook niet helemaal. Classics waren best strak gespeeld en ging ook goed los vooraan. En dat foutje gaf hij ruiterlijk toe en maakte er een grapje bij. Volgens mij ging die auteur al op pad met het idee bloc party af te branden.

Vandaag lekker weer als het goed is! Ook wel fijn na de afgelopen dagen.
  zondag 19 juni 2016 @ 11:08:43 #291
13973 ranja
image means nothing
pi_163133095
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:41 schreef CPS2000 het volgende:

Op de camping was het gister ook best dramatisch, er staat ook niet aangegeven wat douches en wat wcs zijn waardoor het chaos wordt.
:o :D

quote:
Maar las dat ze blijkbaar gras bij 1 hebben neergelegd (niets meer van te zien :')) das natuurlijk ook wel vragen om die enorme poelen die er nu liggen.
Geeft gras meer poelen dan strandzand? Het viel me vrijdag wle op dat het er meer groen uitzag inderdaad. Maar waarschijnlijk is dat iets van de eigenaar van het terrein en niet van BKS...
  zondag 19 juni 2016 @ 11:09:15 #292
52513 whosvegas
The Trickster
pi_163133105
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:20 schreef ranja het volgende:

[..]

Ja, helaas ook weinig interessante bands. Gelukkig zal het droogblijven. Met het weer van gister was ik vandaag helemaal niet op pad gegaan :)

Band of horses O+
Toch wel de reden om vandaag te gaan (mooi dat het droog gaat blijven) :)
Are you nuts??
pi_163133150
Ja dat gras bij 1 viel ons ook op, in mijn herinnering was dat vorige jaren nog veel meer ruw zand.

Blijf het festival in totaliteit echt relaxed vinden, maar groter dan dit moet het echt niet willen worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163133182
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 01:29 schreef CPS2000 het volgende:
Air was saaaaai idd. Verder wel leuke dingen gezien. Faciliteiten zijn wel echt minder dan vorige jaren. Rijen voor de plees, wc papier enz. Jammer jammer..
Ik vond Air juist erg leuk om te zien!

Hoogtepunt was Caribou. Verder ook Weaves, Glass Animals, Ulrika Spacek.
  zondag 19 juni 2016 @ 11:15:26 #295
52513 whosvegas
The Trickster
pi_163133196
Dat de Editors zo groot zijn:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)aterdag/Editors.html

Heb ze 3 keer live gezien en vond het alle keren tegen vallen
Een live optreden moet me inapakken en dat is de Editors nog niet gelukt :)
Are you nuts??
pi_163133723
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 11:15 schreef whosvegas het volgende:
Dat de Editors zo groot zijn:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)aterdag/Editors.html

Heb ze 3 keer live gezien en vond het alle keren tegen vallen
Een live optreden moet me inapakken en dat is de Editors nog niet gelukt :)
Smaken verschillen, ik vind ze volledig headlinerwaardig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163135096
Ik kom er nu achter dat ik gisteren tegen de manager van Julien Baker heb gezegd dat ik het cool vond dat hij zijn dochter meeneemt naar een festival haha. Kende haar niet en ze ziet eruit als 12.
  zondag 19 juni 2016 @ 12:52:37 #298
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_163135208
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 12:47 schreef TheGame het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik gisteren tegen de manager van Julien Baker heb gezegd dat ik het cool vond dat hij zijn dochter meeneemt naar een festival haha. Kende haar niet en ze ziet eruit als 12.
:D :D :D
pi_163138405
Vant heeft echt potentie _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_163139513
VANT live gezien in Paradiso dit jaar, die hebben echt potentie. Vind het nog niet echt passen op t grote podium, maar ik geef ze niet lang voordat ze wat later op de dag op zo'n podium staan!
pi_163149346
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 09:46 schreef Slobeend het volgende:
Er waren gisteren 25.000 mensen begreep ik, 8000 meer dan vorig jaar. Ze kunnen dat duidelijk nog niet aan. Beetje jammer. Groot verschil met het eerste jaar dat ik hier was.

Muzikaal gezien, Julien Baker, Remy van Kesteren en Wild Nothing waren fijn :).
Toch raar want met Decibel zijn er 60.000 man
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')