abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 20:52:51 #1
382129 crew  Donna
pi_159606067



Eerst was er op MTV 16 & Pregnant en toen waren daar de geweldige spin-offs Teen Mom, Teen Mom 2, Teen Mom 3 en inmiddels Teen Mom OG! Teen Mom OG is het vervolg op Teen Mom.
Inmiddels heeft 16 & Pregnant het vijfde (en laatste?) seizoen gehad. Van Teen Mom OG wordt nu seizoen vijf uitgezonden en van Teen Mom 2 wordt het zesde seizoen op dit moment opgenomen. Van Teen Mom 3 is er één seizoen uitgezonden.
Echter, de (voormalig) zwangere dames en jonge moeders zorgen nog steeds voor heel wat ophef en drama, :9. Precies waar wij in SHO van houden. Tijd voor een topic!

Teen Mom sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 2 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teen Mom 3 sterren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meekijken? Hier het uitzendschema van MTV US
Elke maandag, Teen Mom OG :Y).
Teen Mom 2 iedere donderdag!
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 20:53:13 #2
382129 crew  Donna
pi_159606078
Het schijnen er dus 7 te zijn. Die kinderen van Matt!

http://radaronline.com/ce(...)court-child-support/
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 20:56:21 #3
382129 crew  Donna
pi_159606220
Javi is nu trouwens 'deployed' voor z`n werk. Daarom is hij zo rustig op Twitter, hehe.
pi_159607288
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef DonnaRush het volgende:
Het schijnen er dus 7 te zijn. Die kinderen van Matt!

http://radaronline.com/ce(...)court-child-support/
Vruchtbare lelijke en zeer enge man dus. Waarom laten die vrouwen zich volspuiten door hem?

Foto's van de moeders graag.


Die Amber-tattoo :') Dat kan ik ook als ik 3 dagen mijn poep ophoud.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_159607401
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:


Foto's van de moeders graag.
:D! :D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159607703
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:D! :D!
Ik was serieus ja!!!!


Ik schat zo in dat ze allemaal trailertrash zijn.

Waarom blijft dat kind bij hem ook :(

En Farrah was ook om te janken. Of liever haar duivel: I wanna die keer 100.
Godver wat de fuck heeft ze dat mormel666 aangepraat?

Ik zit btw nog bij afl 4.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:37:18 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159607939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef DonnaRush het volgende:
Het schijnen er dus 7 te zijn. Die kinderen van Matt!

http://radaronline.com/ce(...)court-child-support/
Zijn er inderdaad zeven, dat zegt hij zelf ook in een exclusieve scene met Amber samen.
Grappige scene trouwens, ze doen het een beetje voorkomen alsof Amber dit allemaal allang wist.
pi_159607969
Amber kan niet alleen zijn, ziet dat anderen nieuwe relaties hebben en wil dus weer niet-alleen zijn. :+


Zolang ze niet zwanger wordt vind ik het momenteel nog prima _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159608360
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Amber kan niet alleen zijn, ziet dat anderen nieuwe relaties hebben en wil dus weer niet-alleen zijn. :+


Zolang ze niet zwanger wordt vind ik het momenteel nog prima _O_
Ben zo bang ervoor. Heb best wat redelijk sympathie voor haar kunnen opbrengen.
Maar ze moet wel van die man af. Tenzij ze van te voren al wist van die 7 kinderen. En Gary die lamloos echt voor camera over die kinderen begon.


Dussss bewijs. Ik wil foto's, Gary, de andere lamloos zijn kinderen, de moeders en Amber erbij.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_159608903
Amber is echt van zoooo ver gekomen! Ik gun haar zo een fijne stabiele relatie. Al vind ik haar soms ook wel zuigend en manipulatief. Gewoon een man die haar dan ook op dat soort momenten geen cm geeft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159608929
Je zou ze gewoon een zak geld moeten bieden, om niet zwanger te raken, prikpil te gebruiken etc :+

Matt moet een knoop laten leggen :Y
En ik heb ook wel wat sympathie voor Amber.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159609078
Hoe lang is Amber single geweest, tussen het vrij komen en Matt?
Ik gun haar zelfstandiger worden en dan een fijne relatie.

En was ze nu ook bipolair (of was dat Jenelle?)?.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159609502
Lijken in de kast.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, de baard van Taylor is niet om aan te zien, maar die oortunnels van Maci ook niet. En Butch had zijn haren niet moeten verven, gewoon grijs laten houden.
pi_159609749
Ik vond Maci haar outfit prima, maar niet voor op een bruiloft. Dat was net ff te kort daarvoor.

Of ze heeft nagedacht over de rest van de gasten en zo haar outfit gekozen. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159609818
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vruchtbare lelijke en zeer enge man dus. Waarom laten die vrouwen zich volspuiten door hem?

Foto's van de moeders graag.


Die Amber-tattoo :') Dat kan ik ook als ik 3 dagen mijn poep ophoud.
de oudsten zijn rond de zelfde leeftijd als amber en hebben zelf ook al kinderen
amber is dus al stiefoma
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:27:05 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159609968
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond Maci haar outfit prima, maar niet voor op een bruiloft. Dat was net ff te kort daarvoor.

Of ze heeft nagedacht over de rest van de gasten en zo haar outfit gekozen. :Y
Ik vond het naast te kort ook echt een afschuwelijk jurkje. Slechtzittend, kreukelig en erg goedkoop ogend. Off the rack bij Wallmart. Of Primark.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159610044
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de oudsten zijn rond de zelfde leeftijd als amber en hebben zelf ook al kinderen
amber is dus al stiefoma
Stiefoma _O- Verdomme zeg.
pi_159610262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:23 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de oudsten zijn rond de zelfde leeftijd als amber en hebben zelf ook al kinderen
amber is dus al stiefoma
Op zich niet gek, is Matt niet de leeftijd van haar moeder ofzo? Die is ook al oma.

Ik ben benieuwd of de kinderen van de Teen Moms later ook zo jong moeder of vader worden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159610378
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Stiefoma _O- Verdomme zeg.
quote:
Child #1 is the 18-year-old daughter that Matt has acknowledged. She lives in Massachusetts.

Child #2 is the 13-year-old son that Matt has acknowledged. He lives in Massachusetts.

Child #3 is a 19-year-old daughter who is a college student in North Dakota.

Child #4 is a 25-year-old son living in South Dakota. He appears to have been in some trouble with the law in recent years.

Child #5 is a five-year-old son living in Massachusetts.

Child #6 is a 22-year-old daughter living in Minnesota. She’s currently pregnant and the mother of a young son.

Child #7 is a 23-year-old daughter living in Minnesota. (Her sister is Child #6.) She is currently married with one child.

pi_159610406
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

Dayuuummm _O-
pi_159610422
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op zich niet gek, is Matt niet de leeftijd van haar moeder ofzo? Die is ook al oma.

Ik ben benieuwd of de kinderen van de Teen Moms later ook zo jong moeder of vader worden.
hij is 4 jaar jonger dan haar moeder
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 22:40:08 #22
382129 crew  Donna
pi_159610437
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Stiefoma _O- Verdomme zeg.
:P
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 22:49:33 #23
382129 crew  Donna
pi_159610741
Oh het zouden er minstens 8 zijn blijkt nu..
http://theashleysrealityr(...)v-is-planning-to-do/

:')
pi_159610895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef DonnaRush het volgende:
Oh het zouden er minstens 8 zijn blijkt nu..
http://theashleysrealityr(...)v-is-planning-to-do/

:')
vers van de pers :D
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 08:37:17 #25
382129 crew  Donna
pi_159614859
Haha echt he?!

Vannacht was natuurlijk de aflevering, dus ik overload jullie nog even met Amber's tweets van toen;

AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 04:34:41 He should have waited for booboo to go inside..I tried my best to be calm however..love💜@eeyoretyler @jnwilson33 @ItsGaryTime reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 05:54:00 I love when I'm doubted..It's just more motivation to keep moving forward. After everything I've been through this is just another test. 💜 reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 05:57:47 After the truth comes out in the next couple weeks I want everyone who ever doubted Matt to apolgize..that's all I can say right now..love💜 reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 05:59:55 People need to listen and learn before they judge...sending all and only pure love💜https://t.co/owq82nXtME reageer retweet
pi_159615094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:37 schreef DonnaRush het volgende:
Haha echt he?!

Vannacht was natuurlijk de aflevering, dus ik overload jullie nog even met Amber's tweets van toen;

AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 04:34:41 He should have waited for booboo to go inside..I tried my best to be calm however..love💜@eeyoretyler @jnwilson33 @ItsGaryTime reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 05:54:00 I love when I'm doubted..It's just more motivation to keep moving forward. After everything I've been through this is just another test. 💜 reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 05:57:47 After the truth comes out in the next couple weeks I want everyone who ever doubted Matt to apolgize..that's all I can say right now..love💜 reageer retweet
AmberLPortwood twitterde op woensdag 03-02-2016 om 05:59:55 People need to listen and learn before they judge...sending all and only pure love💜https://t.co/owq82nXtME reageer retweet
the thruth? die 7 aanklachten wegens t niet betalen van alimentatie bestaan toch echt
ze lijkt te trots om toe te geven dat die matt gewoon niet deugt
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 08:59:50 #27
382129 crew  Donna
pi_159615113
Ik krijg ook een beetje medelijden zo. :'(
pi_159616907
Oh yes, ik kan hem binnenharken (itt tot die aflevering van gister, die ik niet zo snel online kon vinden). *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 10:55:31 #29
382129 crew  Donna
pi_159617076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh yes, ik kan hem binnenharken (itt tot die aflevering van gister, die ik niet zo snel online kon vinden). *O*
De 1000 kinderen aflevering? Ik wil vanmiddag ook even kijken ghehe!
pi_159617908
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:55 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

De 1000 kinderen aflevering? Ik wil vanmiddag ook even kijken ghehe!
Ja die! Al blijft hij nu hangen, dus ik probeer het vanavond weer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159619062
Hèhè, heb hem ook kunnen bekijken.

Ik snap oprecht niet hoe Amber denkt weg te komen met de tranen/hysterie op tv en de nonchalante berichten op twitter na de tijd. Ze lult zichzelf vast op deze manier.

Catelynn laat zich wel verslonsen hè.. Er blijft niks van dat petite meisje over :{

En fijn om te zien dat Michael Farrah eens aanpakt. Die pikt deze bullcrap ook niet meer ^O^
pi_159619137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh yes, ik kan hem binnenharken (itt tot die aflevering van gister, die ik niet zo snel online kon vinden). *O*
Link? :@
pi_159620143
Nog meer skeletten uit de kast:

quote:
Judy Cornett calls Amber Portwood's fiance Matt Baier a 'con man' and 'thief'

Things are not looking good for Teen Mom star Amber Portwood’s fiance Matt Baier. On last night’s episode it was revealed that there are five women who have filed child support claims against Matt for seven of his alleged children. Just prior to the episode airing, another of Matt’s exes (not one of the five filing for child support) also came forward saying that she had a daughter with Matt and that he was a “con man” who proposed to her in much the same way that he did to Amber Portwood.

She also claimed that Matt has at least one more child (which would make the total 9) with another woman.The national exposure for Matt seems to have resulted in a clown car effect as yet another of his exes is speaking out against him, once again accusing him of being a con man. Thankfully, there doesn’t appear to be a child(ren) involved this time.

UPDATE – We have since spoken with Judy and she wants to make it clear that she and Matt were never actually in a romantic relationship together. “I am not his ex,” she clarifies. “I busted him before there was a ‘relationship.'”

The latest soldier in the Matt Baier hater army is Judy Cornett, who has become a national spokesperson for sexual predator awareness and victim support after her eleven-year-old son, Jason, was abducted, raped, and left for dead in 1992. She later founded Safety Zone Advocacy, Inc. and shared her story on multiple television shows, including Oprah, Leeza, Montel, 20/20, The O’ Reilly Factor, and more.

According to her tweets, Matt met Judy through the book he wrote under the alias Grey Baker. The book is titled Guys Don’t Rat on Guys, and is the story of Kevin Hurley, an adult victim of child abuse coming to terms with his past. The subject matter would obviously endear him to Judy, given her dedication to the cause of victims of sexual abuse. “Many people tell me he wrote the book so he could try to get into my life,” Judy revealed on Twitter moments ago.

Matt Baier was with Judy Cornett at a 2008 rally in Mobile, Alabama to raise awareness for the case of Rebecca McEvoy, a young girl who was molested by her stepfather but died in a car accident while on the way to testify against him. At the time, it was looking as though Rebecca’s death might mean her step-father would go free, which had many outraged. Here is a photo of Judy and Matt together:



Judy was completely unaware that her former (almost) boyfriend Matt Baier (aka Matt Baker aka Grey Baker) was currently engaged to Amber Portwood and appearing on Teen Mom OG — until last night. Once she became aware, however, Judy unleashed a Twitter tirade against Matt that is still going on as I type this! In her tweets, Judy calls Matt a “huge thief,” a “liar,” and a “con man.” She also says that she has no recollection that Matt ever had drug addiction issues, something that bonded him with Amber.

Bron (inclusief een heleboel tweets van deze Judy): http://starcasm.net/archives/341110

Als ik lees dat Matt verschillende achternamen heeft gebruikt in het verleden en ook al eerder iemand die 'bekend' was van tv heeft benaderd, zou het me niks verbazen als er nog meer dirt naar boven komt. :{

Ik hoop dat Amber toch nog voor oktober door gaat krijgen wat ze aan haar fiets heeft hangen en hem er uit schopt!
pi_159620243
Dude.. no.. :o

Ik vind toch wel een beetje dat de TM crew haar moet helpen, ze zijn toch een stukje verantwoordelijk voor haar. Nu zie je ze alleen maar meelullen op tv, maar echt helpen?
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 14:53:00 #35
382129 crew  Donna
pi_159622817
Matt heeft eerst ook Jenelle benaderd via Twitter maar die hapte niet.
pi_159623026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef DonnaRush het volgende:
Matt heeft eerst ook Jenelle benaderd via Twitter maar die hapte niet.
Ja, daarbij gingen ook al mijn alarmbellen loeien, maar toen dacht ik nog dat hij gewoon een 'fame whore' was. Het klinkt steeds meer als een geroutineerde oplichter die altijd van andermans geld leeft en nooit verantwoordelijkheid heeft genomen voor de kinderen die hij links en rechts verwekt heeft :{

Het lijkt verdorie wel een alsof er een soort Catfish in Teen Mom zit :o
Ik hoop dat het productieteam er nu bovenop zit en Amber echt gaat helpen!
pi_159623719
holy shit!
run amber, run!!
pi_159623831
ik vraag t me af, of mtv gaat ingrijpen... in principe zijn ze er alleen om vast te leggen, zo is t ooit begonnen iig

ook ten tijde van de hoogtijdagen van jenelle's en amber's verslavingingen etc hebben ze nooit iets gedaan

pas bij dat gedoe met leah die haar nichtje van een paar weken bijna liet vallen enzo hebben ze hasr onder druk gezet om naar rehab te gaan, en zelf dat stelde niks voor
pi_159624192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:53 schreef DonnaRush het volgende:
Matt heeft eerst ook Jenelle benaderd via Twitter maar die hapte niet.
en farrah ook, kun je t je voorstellen :')
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 16:21:11 #40
382129 crew  Donna
pi_159625060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:02 schreef piglet het volgende:

[..]

Ja, daarbij gingen ook al mijn alarmbellen loeien, maar toen dacht ik nog dat hij gewoon een 'fame whore' was. Het klinkt steeds meer als een geroutineerde oplichter die altijd van andermans geld leeft en nooit verantwoordelijkheid heeft genomen voor de kinderen die hij links en rechts verwekt heeft :{

Het lijkt verdorie wel een alsof er een soort Catfish in Teen Mom zit :o
Ik hoop dat het productieteam er nu bovenop zit en Amber echt gaat helpen!
Kunnen ze straks een cross over episode maken bij MTV. >:)

Ik denk wel dat MTV tegenwoordig meer doet. Met Leah idd wat en Jenelle. Maar ze kunnen natuurlijk niet voor Amber beslissen dat hij fout is..
Hij heeft de hoofdprijs te pakken natuurlijk. Maar wat is zijn doel? Zoveel mogelijk kinderen op de wereld zetten? :X
pi_159625933
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Kunnen ze straks een cross over episode maken bij MTV. >:)

Ik denk wel dat MTV tegenwoordig meer doet. Met Leah idd wat en Jenelle. Maar ze kunnen natuurlijk niet voor Amber beslissen dat hij fout is..
Hij heeft de hoofdprijs te pakken natuurlijk. Maar wat is zijn doel? Zoveel mogelijk kinderen op de wereld zetten? :X
Ze kunnen inderdaad geen beslissing voor haar nemen. Maar ze kunnen misschien wel alle verhalen die rond gaan verifiëren en in 1 op 1 gesprekken met haar bespreken wat ze te weten zijn gekomen. Of gewoon Neve op de zaak zetten natuurlijk :D

Ik denk dat Matt een makkelijk leventje wil waarin hij zelf niet voor inkomen hoeft te zorgen. Als Amber haar geld onverhoopt op raakt, gaat hij ongetwijfeld direct een nieuw slachtoffer zoeken.
Waarom hij zoveel kinderen maakt in de tussentijd, geen idee :X
pi_159626032
PS: Als iemand kan bewijzen dat Matt nooit verslaafd is geweest, zoals Judy beweerd, lijkt me toch dat zelfs Amber dan door krijgt dat ze geen goede vent heeft getroffen?
pi_159626412
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 16:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Kunnen ze straks een cross over episode maken bij MTV. >:)

Ik denk wel dat MTV tegenwoordig meer doet. Met Leah idd wat en Jenelle. Maar ze kunnen natuurlijk niet voor Amber beslissen dat hij fout is..
Hij heeft de hoofdprijs te pakken natuurlijk. Maar wat is zijn doel? Zoveel mogelijk kinderen op de wereld zetten? :X
zijn doel is leven als een lord zonder er ooit voor te hoeven werken, zonder enige verantwoodelijkheden
zodra hij betrapt is verhuist hij en gaat hij op zoek naar een nieuw slachtoffer
pi_159626472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:00 schreef piglet het volgende:
PS: Als iemand kan bewijzen dat Matt nooit verslaafd is geweest, zoals Judy beweerd, lijkt me toch dat zelfs Amber dan door krijgt dat ze geen goede vent heeft getroffen?
nee want judy en al die anderen zijn jaloers en misgunners natuurlijk
daar gaat ze never nooit naar luisteren
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 17:20:38 #45
382129 crew  Donna
pi_159626535
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:16 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zijn doel is leven als een lord zonder er ooit voor te hoeven werken, zonder enige verantwoodelijkheden
zodra hij betrapt is verhuist hij en gaat hij op zoek naar een nieuw slachtoffer
Maar waarom dan die kinderen? Bedoel de kans is groot dat je daar ooit voor moet gaan betalen.. :?
pi_159626742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:00 schreef piglet het volgende:
PS: Als iemand kan bewijzen dat Matt nooit verslaafd is geweest, zoals Judy beweerd, lijkt me toch dat zelfs Amber dan door krijgt dat ze geen goede vent heeft getroffen?
Dan draait Amber het om, dat er dan helemaal geen reden is om negatief te doen 'hij is een goeie man, hij is niet een verslaafde geweest' :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 18:21:38 #47
382129 crew  Donna
pi_159628104
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan draait Amber het om, dat er dan helemaal geen reden is om negatief te doen 'hij is een goeie man, hij is niet een verslaafde geweest' :')
OMG, zie het nog echt gebeuren ook.
pi_159630737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:21 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

OMG, zie het nog echt gebeuren ook.
Shit, ik ook :X
pi_159631937
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:20 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar waarom dan die kinderen? Bedoel de kans is groot dat je daar ooit voor moet gaan betalen.. :?
om de vrouwen nog meer aan zich te binden? ik weet t ook niet, zeg ook maar wat
tot nu toe lukt t em aardig om zich aan de betalingen te ontrekken
pi_159631956
straks gaat amber hem nog helpen met t betalen van die alimentaties
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 20:35:29 #51
382129 crew  Donna
pi_159632033
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

om de vrouwen nog meer aan zich te binden? ik weet t ook niet, zeg ook maar wat
tot nu toe lukt t em aardig om zich aan de betalingen te ontrekken
Ik snap het ook niet. In 1 van die interviews las ik zo`n moeder die zei dat toen ze zwanger was, Matt ineens gauw vertrokken was. Pas na de bevalling kwam hij haar en het kind opzoeken en introduceerde hij zichzelf niet als haar vader maar als haar sperma donor. Misschien heeft hij gewoon ziekelijke drang om kinderen op de wereld te zetten. Brrr...
pi_159632037
Mij lijkt het dat ze ook bang is alleen te zijn. Misschien blijft ze daarom bij die man hangen.
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 07:42:46 #53
382129 crew  Donna
pi_159642693
De Q&A met Farrah ging ook fantastisch haha.

http://starcasm.net/archives/341282
pi_159643391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 07:42 schreef DonnaRush het volgende:
De Q&A met Farrah ging ook fantastisch haha.

http://starcasm.net/archives/341282
Wat een onwijs fris hoofd zonder die make-up.
Ze heeft zelf al een kleur, dus zonder make-up ziet ze er erg goed uit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159645036
Wat een andere Ryan ineens :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159645055
Bepaalt Farrah nou werkelijk obv de uitspraken van the Demon, wie er op haar gaat passen? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 10:39:01 #57
382129 crew  Donna
pi_159645066
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bepaalt Farrah nou werkelijk obv de uitspraken van the Demon, wie er op haar gaat passen? :o
:Y :Y
pi_159645074
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:39 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

:Y :Y
Good lord... :') Dat wordt echt zo'n verschrikkelijk mens :')

En dan ook zeggen "wat vervelend" al the demon aangaf dat opa ook wel druk was met andere dingen, ipv dat kind bijbrengen dat niet de hele wereld om haar draait :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 10:42:17 #59
382129 crew  Donna
pi_159645112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Good lord... :') Dat wordt echt zo'n verschrikkelijk mens :')

En dan ook zeggen "wat vervelend" al the demon aangaf dat opa ook wel druk was met andere dingen, ipv dat kind bijbrengen dat niet de hele wereld om haar draait :')
Ach, maar dat was ook zo toen Farrah Debra zo zat af te fitten met dat wasmiddel enzo. En toen zei The Demon dat Farrah niet zo raar moest doen. En toen zei Farrah ook alleen maar 'I`m just looking out for you, because i love you'.

Dus, dat is gewoon normaal. Zo praten tegen je moeder. Dat kind gaat straks ook zo praten tegen Debra. :Y
pi_159645223
:') dat gezicht van The Breeder ook in die auto, als Amber hem met die lijst kinderen confronteert :')

"She has been through enough." Tuurlijk, het gaat je om haar :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159645453
"I don't love a lot of people..." Kind, je bent 13 en al 4 keer verloofd geweest :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159645525
Catelynn en Tyler zagen er deze aflevering niet super happy uit.
Misschien reageerde die moeder van Tyler misschien wat overdreven, maar wel goed dat ze Tyler weer even aanspoort.
Is dat trouwens iets Amerikaans, al die banken in de woonkamer tegen de muren?

En wat een verademing deze Ryan, hij kan het wel!
pi_159645689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
straks gaat amber hem nog helpen met t betalen van die alimentaties
Noooooo, echt _O- Zo stom is ze dan weer niet (hooooop ik).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159645715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:59 schreef Reismeis het volgende:
Catelynn en Tyler zagen er deze aflevering niet super happy uit.
Misschien reageerde die moeder van Tyler misschien wat overdreven, maar wel goed dat ze Tyler weer even aanspoort.

Ze hebben al die jaren toch ook niks gedaan aan opleiding, voor zover ik kan herinneren, dus die schop onder de kont kant wel, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159645745
Die baard van Taylor, het is écht net warrig schaamhaar. Juk. :r
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159646137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:59 schreef Reismeis het volgende:

En wat een verademing deze Ryan, hij kan het wel!
Ik vind het net een jongen die zijn Ritalin eindelijk volgens schema neemt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159646201
Ik denk niet dat Amber gaat trouwen, uiteindelijk, pure gok dit, maar toch :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 11:28:13 #68
382129 crew  Donna
pi_159646220
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk niet dat Amber gaat trouwen, uiteindelijk, pure gok dit, maar toch :+
Ik hoop het maar.
pi_159648922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ach, maar dat was ook zo toen Farrah Debra zo zat af te fitten met dat wasmiddel enzo. En toen zei The Demon dat Farrah niet zo raar moest doen. En toen zei Farrah ook alleen maar 'I`m just looking out for you, because i love you'.

Dus, dat is gewoon normaal. Zo praten tegen je moeder. Dat kind gaat straks ook zo praten tegen Debra. :Y
Nee hoor, Demon zien we straks terug in Teen Mom 2026 :Y En dan mag Farrah in de rol van Debra kruipen. Karma.
  Moderator donderdag 4 februari 2016 @ 14:08:15 #70
382129 crew  Donna
pi_159650307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee hoor, Demon zien we straks terug in Teen Mom 2026 :Y En dan mag Farrah in de rol van Debra kruipen. Karma.
Ohja hehe. Dat kan ook nog! :7
pi_159651289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee hoor, Demon zien we straks terug in Teen Mom 2026 :Y En dan mag Farrah in de rol van Debra kruipen. Karma.
:D

Al zou het me niet verbazen als Farrah dan nog de koningin van de familie is ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159655106
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:D

Al zou het me niet verbazen als Farrah dan nog de koningin van de familie is ;(
Met Satan's gedrag als 6 jarige nu? Echt niet :D
  vrijdag 5 februari 2016 @ 12:46:07 #73
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_159677273
Jeetje, Matt!
Hele rare reactie had hij ook op het hele gebeuren.
Amber trouwens ook (in de laatste scene in de woonkamer), blijkbaar twijfelt ze aan het verhaal volgens eigen zeggen. Ik snap dan niet waarom ze doodleuk met hem op de bank zit terwijl hij mogelijk de grootste leugenaar ever is.

Farrah :')
Blood for breakfast, blood for lunch
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 19:56:17 #74
382129 crew  Donna
pi_159685387
PBandJenelley_1 twitterde op vrijdag 05-02-2016 om 19:02:07 #TeenMom2 might be coming sooner than expected. 😱 #StayTuned reageer retweet
*O*
pi_159685483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:46 schreef Queens het volgende:
Jeetje, Matt!
Hele rare reactie had hij ook op het hele gebeuren.

Matt zit achter het stuur, Amber is net gaan zitten (met die papieren van Gary) zegt dat Gary gek geworden is, en Matt mompelt, kijkt vooruit en doet of er niks aan de hand is _O- Wat een acteur.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:00:56 #76
382129 crew  Donna
pi_159685504
Nathan Griffith's new mug shot photo's from larceny arrest.

Jenelle Evans’ ex Nathan Griffith has a brand new addition to his growing collection of mug shot photos courtesy of the New Hanover County Police Department.
The latest booking photo is for the misdemeanor larceny charges filed by Jenelle stemming from the incident in which Nathan allegedly took the couple’s car from airport long-term parking while Jenelle was on vacation in Florida. Since the car was registered in both of their names, the larceny charges were just for items in the vehicle that belonged to Jenelle, which she claims included “a car seat, bracelet, tanning lotion, clothing and some other items with a total value of a $1000.


Nathan turned himself in on Wednesday, and although he faces up to 45 days in jail if found guilty of the larceny charge, he was only in “custody” for a total of about three minutes before being released on an unsecured bond. “Because it was a warrant — it was a violent North Carolina warrant — he shows up at the front desk,” Lt. Jerry Brewer of the New Hanover County Sheriff’s Office in Wilmington, NC tells Radar. “The front desk people said, ‘Ok come with us,’ patted him down and made sure he didn’t have any weapons, put handcuffs on him, walked him about 100 feet to the magistrate, took the handcuffs off and saw the magistrate.
He was out yesterday afternoon.”Nathan’s attorney, Megan Milliken, points out that it was Jenelle who actually issued the warrant, and not the police — an uncommon option that is allowed in North Carolina. “North Carolina is one of just a few jurisdictions in the United States where a private citizen can go to a magistrate and obtain a warrant on another private citizen,” Milliken stated. “That is what happened in this case.”“
Ms. Evans, after speaking to law enforcement, then went to the New Hanover County Magistrate’s office and swore out a warrant,” she adds. “What that means is that law enforcement did not issue this warrant. This was something that Jenelle Evans did on her own initiative.”Milliken says that Nathan’s next scheduled court date is March 7.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:08:38 #77
382129 crew  Donna
pi_159685682
Jeminee, hoe krijg ik een foto ook alweer kleiner.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:08:58 #78
382129 crew  Donna
pi_159685693
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Matt zit achter het stuur, Amber is net gaan zitten (met die papieren van Gary) zegt dat Gary gek geworden is, en Matt mompelt, kijkt vooruit en doet of er niks aan de hand is _O- Wat een acteur.
Ik heb thee, ik heb chocola. Ik ga NU kijken.
pi_159686090
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:08 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb thee, ik heb chocola. Ik ga NU kijken.
Ja, go *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:29:35 #80
382129 crew  Donna
pi_159686153
Juk, die baard van Taylor ziet er echt smerig uit 'tegen' dat witte t-shirt wat hij draagt. Jasses.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:32:14 #81
382129 crew  Donna
pi_159686203
Domme, Matt is 44! Ik dacht tegen de 40, 38 ofzo. Wat een vieze ouwe bok eigenlijk.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:49:23 #82
382129 crew  Donna
pi_159686756
Hahaha, Ryan! Ik lach me dood hier.
  Moderator vrijdag 5 februari 2016 @ 20:55:53 #83
382129 crew  Donna
pi_159686959
Ugghh. Nu zie ik Matt zo lopen bij die trouwlocaties en dan walg ik er gewoon van. Amber in die salon ook, dat ze zei dat ze hem had ontmoet via Twitter, maar wel aan een 'test' had laten ondergaan omdat ze niet met een dude wilde eindigen die alleen maar met haar wil omdat ze op TV komt.

Well, that's exactly what happend... |:(
pi_159688536
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ugghh. Nu zie ik Matt zo lopen bij die trouwlocaties en dan walg ik er gewoon van. Amber in die salon ook, dat ze zei dat ze hem had ontmoet via Twitter, maar wel aan een 'test' had laten ondergaan omdat ze niet met een dude wilde eindigen die alleen maar met haar wil omdat ze op TV komt.

Well, that's exactly what happend... |:(
Is het je opgevallen hoe haar vriendin zat te draaien met dr ogen? _O-
Zo van.. ''Ehhhh.. yeah right.. :') ''
pi_159688625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 20:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ugghh. Nu zie ik Matt zo lopen bij die trouwlocaties en dan walg ik er gewoon van. Amber in die salon ook, dat ze zei dat ze hem had ontmoet via Twitter, maar wel aan een 'test' had laten ondergaan omdat ze niet met een dude wilde eindigen die alleen maar met haar wil omdat ze op TV komt.

Well, that's exactly what happend... |:(
Amber die vraagt aan die vrouw daar of het nu anders is als je getrouwd bent... :') Hallo twijfels.

Ik hoop zo dat ze genoeg twijfelt en nooit gaat trouwen.

Blijf dan maar bij die loser, maar zonder briefje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 7 februari 2016 @ 09:44:51 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_159719268
Ohh, ik volg alles via dit topic :D. Maar ik wil nu eigenlijk ook weer kijken ;(. Welke aflevering zijn jullie nu? En kijken jullie via MTV.com?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_159722315
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohh, ik volg alles via dit topic :D. Maar ik wil nu eigenlijk ook weer kijken ;(. Welke aflevering zijn jullie nu? En kijken jullie via MTV.com?
Die is hier niet beschikbaar ;(

Maandag aired de nieuwe ep in the USA en dinsdag om 19.00 is hij hier op MTV te zien.

Verder streamen of downloaden c_/
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 14:05:53 #88
382129 crew  Donna
pi_159725180
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 12:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Die is hier niet beschikbaar ;(

Maandag aired de nieuwe ep in the USA en dinsdag om 19.00 is hij hier op MTV te zien.

Verder streamen of downloaden c_/
Die hier in NL te zien is op dinsdag, was de week ervoor in USA. Ik doe meestal watch series online op Google en dan streamen.

MTV.com wil idd niet meer nu je moet inloggen.
pi_159725229
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Die hier in NL te zien is op dinsdag, was de week ervoor in USA. Ik doe meestal watch series online op Google en dan streamen.

MTV.com wil idd niet meer nu je moet inloggen.
Oh ja, sorry, was de dubbele eerste ep vergeten :@
pi_159726372
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:05 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Die hier in NL te zien is op dinsdag, was de week ervoor in USA. Ik doe meestal watch series online op Google en dan streamen.

MTV.com wil idd niet meer nu je moet inloggen.
Als je xfinity kiest lukt het wel met een FB account. En Hola of iets soortgelijks natuurlijk. Wel uitkijken met dit soort extensies, niet altijd laten draaien.
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 14:43:02 #91
382129 crew  Donna
pi_159726527
Ik heb zo'n plugin van Browsec, maar toen ik moest inloggen ben ik anders gaan kijken.

Heb niet gezien dat je met FB kon inloggen. :D
pi_159726552
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:43 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb zo'n plugin van Browsec, maar toen ik moest inloggen ben ik anders gaan kijken.

Heb niet gezien dat je met FB kon inloggen. :D
Ik ben ze allemaal afgegaan, bij xfinity lukt het dus wel, probeer maar.
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 15:14:46 #93
382129 crew  Donna
pi_159727397
Ga straks even kijken :)
  zondag 7 februari 2016 @ 15:47:29 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159728304
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Mylene het volgende:

Als je xfinity kiest lukt het wel met een FB account.
Dat werkte tot voor kort ook voor MyLifetime, kon ik lekker Project Runway kijken. Maar nu heb je daar dan weer een extra login voor nodig. Ik was een weekje zielsgelukkig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 7 februari 2016 @ 19:41:33 #95
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159734358
Jullie kunnen gewoon via mtv.ca kijken (teen mom staat er daar eerder op dan de usa mtv)
Dan moet je even Hola extensie toevoegen aan je chrome. (ook handig voor andere sites :P )

Laat maar, was al gezegd haha.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:35:25 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159738244
Ik had zo'n medelijden met die chauffeur van Farrah met Debra en Sofia achterin, die man ging steeds moeilijker kijken, wat een gezeik om niets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 februari 2016 @ 22:03:43 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159739351
Tyler, jochie toch.... zo jammer dat je zo'n dead beat dad hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159739392
Toch mooi hoe die band tussen Cate en Theresa zich ontwikkelt O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 7 februari 2016 @ 22:05:23 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159739433
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch mooi hoe die band tussen Cate en Theresa zich ontwikkelt O+
Ja hè... zo fijn dat ze er zijn voor de trouwerij O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 februari 2016 @ 22:06:22 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159739483
Heeft Sofia nou lippenstift EN eyeliner op?! :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159739736
Ennnnnn daar ga ik weer :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 7 februari 2016 @ 22:22:16 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159740124
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ennnnnn daar ga ik weer :'(
:D

Hier ook :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 februari 2016 @ 22:46:05 #103
164755 Mss
kutHOEr
pi_159741296
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:03 schreef Leandra het volgende:
Tyler, jochie toch.... zo jammer dat je zo'n dead beat dad hebt.
Mwah, ik vind Butch redelijk bijgetrokken inmiddels.
Aids.
  zondag 7 februari 2016 @ 22:53:30 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159741619
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:46 schreef Mss het volgende:

[..]

Mwah, ik vind Butch redelijk bijgetrokken inmiddels.
Ja, maar dat compenseert niet echt voor wat hij tekort geschoten is toen Tyler jong was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159747521
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat compenseert niet echt voor wat hij tekort geschoten is toen Tyler jong was.
Dat zal Butch ook nooit meer kunnen compenseren maar beter dat hij nu wel goede band heeft met zijn zoon en er voor hem is dan helemaal nooit
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 09:06:56 #106
382129 crew  Donna
pi_159747810
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:37 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Dat zal Butch ook nooit meer kunnen compenseren maar beter dat hij nu wel goede band heeft met zijn zoon en er voor hem is dan helemaal nooit
Ik hoop maar dat hij het vol houdt. Ben bang van niet..
pi_159761102
Volgens mij heeft Butch meer spijt van zijn verleden dan heel zijn familie bij elkaar.
Aids.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:27:41 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159761624
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat hij het vol houdt. Ben bang van niet..
Dit dus.... een maand twee weken voor de trouwerij zat hij nog in de bak, laat hem eerst maar eens een jaar of 2 bewijzen dat hij daar uit kan blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159763197
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:11 schreef Mss het volgende:
Volgens mij heeft Butch meer spijt van zijn verleden dan heel zijn familie bij elkaar.
Mwah, de camera loopt.
Zoals hij zelf al tegen Bentley zei ( :{ ) , keek hij het programma in de bak :')
Alsof hij niet alles doet om nu goed over te komen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus.... een maand twee weken voor de trouwerij zat hij nog in de bak, laat hem eerst maar eens een jaar of 2 bewijzen dat hij daar uit kan blijven.
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 8 februari 2016 @ 22:01:23 #110
382129 crew  Donna
pi_159767174
Hij zegt gewoon rare dingen. Ook over vrouwen en weet ik veel wat, zit regelmatig met opgetrokken wenkbrauwen. Ik heb niet echt het idee dat hij z`n leven nou zo verbeterd heeft. Inmiddels is hij 6 maanden vrij, dat dan weer wel.
pi_159784315
Wat een kneus joh die Matt... Trashtalken over Gary omdat hij zijn 7 kinderen bij Amber opgooit...

"I take care of his KID!"

Ja dat is precies haar vaders probleem gek!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159784380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een kneus joh die Matt... Trashtalken over Gary omdat hij zijn 7 kinderen bij Amber opgooit...

"I take care of his KID!"

Ja dat is precies haar vaders probleem gek!
Dit! :N ''Stepdaughter'' :r

''I'm not going in there! I'm not going to talk to him!''
''Hay Gary, nice kitchen!''

:')

(Ik kon alleen streams van 38min vinden, begon bij de scène waar Farrah en Satan facetimen over eerste schooldag/losse tand. Heb ik daarvoor iets gemist?)
pi_159784445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:00 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dit! :N ''Stepdaughter'' :r

''I'm not going in there! I'm not going to talk to him!''
''Hay Gary, nice kitchen!''

:')

(Ik kon alleen streams van 38min vinden, begon bij de scène waar Farrah en Satan facetimen over eerste schooldag/losse tand. Heb ik daarvoor iets gemist?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159784509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee dat had ik wel gezien :D

Heb 5 streams geprobeerd, allemaal rond de 38min. Begonnen ook allemaal bij het facetimen.
pi_159784566
Oh wait, die van mij is ook 38!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:06:41 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786043
Lekker facetimen achter het stuur, verstandig Debra!! |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786136
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een kneus joh die Matt... Trashtalken over Gary omdat hij zijn 7 kinderen bij Amber opgooit...

"I take care of his KID!"

Ja dat is precies haar vaders probleem gek!
take care of his kid :')
pi_159786137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:06 schreef Leandra het volgende:
Lekker facetimen achter het stuur, verstandig Debra!! |:(
Dat gezicht van Ambers vriendin nu :D

''Like.. yeah right :') ''
pi_159786182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dat gezicht van Ambers vriendin nu :D

''Like.. yeah right :') ''
das toch haar nicht?
pi_159786194
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

das toch haar nicht?
Oh dat zou ook kunnen :@ Kijk met een scheef oog mee.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:11:34 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786204
Wat ziet Ryan (?) er bescheten uit :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786229
omg, ryan :')
pi_159786258
ryan is zn pilletjes vergeten geloof ik
pi_159786274
Ik vind Ryan's ouders zo leuk O+
Ik begrijp alleen niet dat ze die lamzak van een zoon niet eens een schop geven richting eigen woning en werk. Oh en richting vaderschap!
pi_159786283
Herpderp.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159786288
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Ryan's ouders zo leuk O+
Ik begrijp alleen niet dat ze die lamzak van een zoon niet eens een schop geven richting eigen woning en werk. Oh en richting vaderschap!
Dat hebben ze echt al meerdere keren geprobeerd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159786300
wat een heks is t toch
pi_159786312
Staat het vnv al online op mtv.nl
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:15:10 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786316
Mijn God, Farrah :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786339
Heb afl 7 binnen maar deze hebben ze niet geupload bij tpb :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:16:21 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat hebben ze echt al meerdere keren geprobeerd...
Ze hoeven hem natuurlijk niet te blijven onderhouden... als ze hem gewoon eens de deur uit zetten zal hij wel wat moeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat hebben ze echt al meerdere keren geprobeerd...
Serieus? :N
Het wordt tijd dat hij eens volwassen wordt en z'n verantwoordelijkheden neemt. Man man man, wat chanant dit.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:19:57 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786456
Ik vond Farrah net zo walgelijk dat ik bij de :r een hoofdletter R typte :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ik vond Farrah net zo walgelijk dat ik bij de :r een hoofdletter R typte :')
:D haha
pi_159786617
amber ga daar weg!!!!
pi_159786715
wat slooft ryan zich ineens uit?
pi_159786751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
wat slooft ryan zich ineens uit?
Is van korte duur :')
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:29:11 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
wat slooft ryan zich ineens uit?
Hij heeft toch niks beters te doen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786786
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Is van korte duur :')
haha, gelukkig maar tis bijna eng!
pi_159786799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij heeft toch niks beters te doen...
dat heeft hij toch nooit?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:30:14 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786801
Darn Maci.... als je nou ook al een nieuwe vriendin voor je ex wilt uitzoeken... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159786807
the demon
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:31:07 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786829
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat heeft hij toch nooit?
Okay, maar nu heeft hij ook geen afleiding ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:31:29 #144
382129 crew  Donna
pi_159786839
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:
Darn Maci.... als je nou ook al een nieuwe vriendin voor je ex wilt uitzoeken... :')
Haha, ze mag het allemaal graag beslissen...
pi_159786877
dat ging veel te gemakkelijk
pi_159786928
een break van wat?!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:34:55 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159786954
Ja hoor Matt, de vader van Leah een eikel noemen terwijl Leah bij je in auto zit |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787001
de-nile, it's not just a river
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:36:20 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787004
Ik snap best dat Amber dat niet van Gary wil horen... het is ook echt niet handig van hem dat hij dat zo aanpakt, maar ze moet het wel weten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:36:46 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787020
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef JaneDoe het volgende:
de-nile, it's not just a river
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:37:32 #151
382129 crew  Donna
pi_159787045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef JaneDoe het volgende:
de-nile, it's not just a river
w/
pi_159787046
t hoofd van matt spreekt boekdelen
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:38:22 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787073
OMG, ik zat hier echt zo: :o met m'n handen voor m'n mond toen Amber aan Matt vroeg of hij niets te zeggen had, en dan zijn "uhm... "
What a piece of shit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:38:36 #154
382129 crew  Donna
pi_159787078
Ik vind het op z`n minst bijzonder te noemen hoe Amber nu steeds excuses verzint voor Matt en alles op Twitter, terwijl ze in de aflevering toch behoorlijk ruzie met Matt heeft en zegt dat als het waar is, dat hij dan kan vertrekken. Damn, had toch voet bij stuk gehouden.

*Wie nu kijkt, dat komt zo dan nog, die ruzie erover
pi_159787130
Werkelijk die Matt, wat een ongelofelijke engerd... Ik hoop toch zo dat dit uit de hand loopt voor ze echt met die idioot gaat trouwen. Die blik spreekt idd boekdelen.

Oh en die trouwerij, zo lief! O+
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:40:53 #156
382129 crew  Donna
pi_159787144
Ze willen in oktober trouwen toch? Nog 8 maanden te gaan voor een break up dus..
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:41:29 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het op z`n minst bijzonder te noemen hoe Amber nu steeds excuses verzint voor Matt en alles op Twitter, terwijl ze in de aflevering toch behoorlijk ruzie met Matt heeft en zegt dat als het waar is, dat hij dan kan vertrekken. Damn, had toch voet bij stuk gehouden.

*Wie nu kijkt, dat komt zo dan nog, die ruzie erover
Ik denk dat ze echt bang is om alleen te zijn, om wat voor reden dan ook, maar misschien zelfs omdat ze zichzelf in haar eentje niet vertrouwt mbt drugs enzo.

Dat Matt gewoon een volgende verslaving is heeft ze niet door.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:42:46 #158
382129 crew  Donna
pi_159787197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze echt bang is om alleen te zijn, om wat voor reden dan ook, maar misschien zelfs omdat ze zichzelf in haar eentje niet vertrouwt mbt drugs enzo.

Dat Matt gewoon een volgende verslaving is heeft ze niet door.
Ja dat denk ik ook. Ongelooflijk ook dat Matt waarschijnlijk nooit een addict geweest is.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:44:32 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Ongelooflijk ook dat Matt waarschijnlijk nooit een addict geweest is.
Ach, die heeft weer andere tekortkomingen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787292
get the fuck outta my house :')
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:45:52 #161
382129 crew  Donna
pi_159787317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, die heeft weer andere tekortkomingen ;)
Haha, een heleboel. Maar ik bedoel meer dat hij dat heeft gebruikt als uhm, hoe noem je dat, overeenkomst' om met haar in contact te komen. En dat het dus waarschijnlijk niet eens waar is, vind ik wel echt heel erg.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:46:32 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787340
En hij zegt gewoon dat er 4 op de lijst staan waar hij niets van weet.... Darn, hoe lomp kun je zijn jegens je eigen kinderen?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787349
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Ongelooflijk ook dat Matt waarschijnlijk nooit een addict geweest is.
nou ja, hij is wel verslaafd aan aandacht
pi_159787377
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef Leandra het volgende:
En hij zegt gewoon dat er 4 op de lijst staan waar hij niets van weet.... Darn, hoe lomp kun je zijn jegens je eigen kinderen?!
vier moeders bedoelde hij?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:48:40 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787410
Neemt Farrah nou werkelijk slippers met de Engelse vlag mee naar Londen? :D :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:40 schreef DonnaRush het volgende:
Ze willen in oktober trouwen toch? Nog 8 maanden te gaan voor een break up dus..
Dat. Maar iets zegt me dat ze dat niet gaat doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:49:38 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787438
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

vier moeders bedoelde hij?
Geen idee, zal niet veel uitmaken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787441
Ik stressen dat ik nu van alles mis.
Maar dit heb ik deze week al gekeken _O- fiew :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:49:58 #169
382129 crew  Donna
pi_159787453
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:46 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nou ja, hij is wel verslaafd aan aandacht
Daar heb je een punt ;)
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:49:58 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787455
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat. Maar iets zegt me dat ze dat niet gaat doen.
Ik hoop dat ze dat niet doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:51:15 #171
382129 crew  Donna
pi_159787495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, zal niet veel uitmaken :D
Ik dacht dat hij op de kinderen doelde. Maar wat dan ook, het is een lul zeg. Jemig.
pi_159787498
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze dat niet doet.
Ze vraagt bij een wedding planner waarom mensen zeggen dat een relatie minder wordt na een huwelijk, ik hoop zo dat ze flink twijfelt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:52:08 #173
382129 crew  Donna
pi_159787521
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze vraagt bij een wedding planner waarom mensen zeggen dat een relatie wordt na een huwelijk, ik hoop zo dat ze flink twijfelt.
Ik hoop dat ze NU, op dit moment, door al het nieuws wat er nog steeds naar buiten komt heel hard gaat twijfelen. Ik vind het heel sneu voor haar, maar ze is beter af zonder Matt, bah.
pi_159787525
Ach ze zijn nog steeds piepjong met een baby, verbaasd me niks dat het niet zo rooskleurig is/voelt/gaat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:52:35 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787532
Het zou mij niet verbazen als de adoptie van Carly er nu pas echt heel erg begint in te hakken bij Cate :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787556
Matt die op de bank zit alsof alles gelogen is _O- wat een acteur
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159787599
dus liever bij een oplichter blijven dan de angst om over te komen aks een naïef meisje
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:54:38 #178
382129 crew  Donna
pi_159787606
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Matt die op de bank zit alsof alles gelogen is _O- wat een acteur
Hoe zouden zij dit terugkijken? }:|
pi_159787609
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:52 schreef Leandra het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de adoptie van Carly er nu pas echt heel erg begint in te hakken bij Cate :{
Dat denk ik ook al een tijd. Nieuwe baby en de gedachten en pijn zijn bij het "gemiste kind".
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159787640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef JaneDoe het volgende:
dus liever bij een oplichter blijven dan de angst om over te komen aks een naïef meisje
Liever oplichter dan alleen zijn.

Alsof zij zich schaamt na een bajestijd. Kom op. Ze wil niet alleen zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:55:41 #181
382129 crew  Donna
pi_159787642
Ik heb geen kids, maar het lijkt me heerlijk om 'straks' als het zover is, de baby zo nu en dan even weg te brengen en lekker een dagje voor mezelf te hebben. Maar hadden ze het nou over 2-3 nights??
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:56:17 #182
382129 crew  Donna
pi_159787673
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Liever oplichter dan alleen zijn.

Alsof zij zich schaamt na een bajestijd. Kom op. Ze wil niet alleen zijn.
Genoeg leuke kerels die voor haar in de rij staan. Maar idd, ze wil niet alleen zijn.
pi_159787714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb geen kids, maar het lijkt me heerlijk om 'straks' als het zover is, de baby zo nu en dan even weg te brengen en lekker een dagje voor mezelf te hebben. Maar hadden ze het nou over 2-3 nights??
Ja 2-3.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159787735
En dan draagt ze zo een ring.
Meid doe het af. Je ziet er goed uit, mooier dan ooit, maar die lamzak :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:58:18 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787744
Ik snap wel dat Amber teleurgesteld is over hoe dat verliep (en hoe ze zichzelf gedroeg), maar ik heb toch wel het idee dat ze daar zelf ook schuldig aan is door gewoon niet op een normale manier contact met Gary te willen hebben....

Als hij had gezegd "kom even mee naar een rustige plek, we moeten even praten" dan had ze dat ook niet gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787745
ach, matt is gekwetst ;(
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 19:58:31 #187
382129 crew  Donna
pi_159787753
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja 2-3.
Hmm, dat vind ik dan weer best veel. Maar goed, wie ben ik haha. :@
pi_159787764
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
En dan draagt ze zo een ring.
Meid doe het af. Je ziet er goed uit, mooier dan ooit, maar die lamzak :{
ach, ze heeft er toch zelf voor betaald
  dinsdag 9 februari 2016 @ 19:59:16 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787771
Amber echt |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:58 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmm, dat vind ik dan weer best veel. Maar goed, wie ben ik haha. :@
Dat is het ook. Volgens mij hebben ze nu vaak twee dagen en vond die psycholoog 2-3 veel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:00:08 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook al een tijd. Nieuwe baby en de gedachten en pijn zijn bij het "gemiste kind".
Ja, en schuldgevoel waarschijnlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:01:28 #192
382129 crew  Donna
pi_159787842
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is het ook. Volgens mij hebben ze nu vaak twee dagen en vond die psycholoog 2-3 veel.
Ja dat was het idd. Ik heb vorige week gekeken, dus moest even m`n geheugen opfrissen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:02:06 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787869
Mijn hemel, Ryan begint zich een beetje als een normale vader te gedragen en ze doen alsof hij een enorme prestatie heeft geleverd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:02:57 #194
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159787892
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is het ook. Volgens mij hebben ze nu vaak twee dagen en vond die psycholoog 2-3 veel.
Echt? ik vind het juist allemaal wel meevallen.

Ik vind die moeder van Tyler maar eng.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:03:19 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787910
Oh, en borstvoeding, dus als Nova niet thuis sliep zal ze nog hebben moeten kolven....
Geen wonder dat ze moe was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, Ryan begint zich een beetje als een normale vader te gedragen en ze doen alsof hij een enorme prestatie heeft geleverd.
Dat vond iemand in dit topic ook.

Het lulletje is één weekend in ruim 7 jaar normaal. Hoera? Neh :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:04:01 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Echt? ik vind het juist allemaal wel meevallen.

Ik vind die moeder van Tyler maar eng.
Een baby van een paar maanden oud 2 tot 3 nachten per week uit logeren, dat vind je meevallen? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:04:21 #198
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159787944
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een baby van een paar maanden oud 2 tot 3 nachten per week uit logeren, dat vind je meevallen? :o
Ja.
pi_159787962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Echt? ik vind het juist allemaal wel meevallen.


Je kind elke week 2 dagen uitlogeren. Ik vind het krankzinnig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:05:31 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159787987
Overigens snap ik er geen bal van dat als ze daar de hele dag met z'n drieën thuis zijn (Cate, Tyler en Butch), dat het dan nog allemaal op Cate neerkomt qua verzorging van Nova :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159787994
Fijn dat het nu beter gaat, maar ze zit ook aan de medicijnen. Eigenlijk is dus niks opgelost.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:06:02 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159788006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja.
Iedere week?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159788008
vooral de reden is apart, omdat ze moeten bijkomen
van wat in hemelsnaam?
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:06:16 #204
382129 crew  Donna
pi_159788017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
Overigens snap ik er geen bal van dat als ze daar de hele dag met z'n drieën thuis zijn (Cate, Tyler en Butch), dat het dan nog allemaal op Cate neerkomt qua verzorging van Nova :{
Ja, maar Tyler is een boek aan het schrijven he. Dusja. :')
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:08:10 #205
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159788071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iedere week?
Ja, echt. :P ik vind het niet heel raar.

misschien wel krankzinnig van mij, dat kan.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:08:43 #206
382129 crew  Donna
pi_159788092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat het nu beter gaat, maar ze zit ook aan de medicijnen. Eigenlijk is dus niks opgelost.
Maar ze zat toen ook al aan medicatie. Nouja, lastig als ze het als zo zwaar ervaart iig.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:08:56 #207
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159788104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:06 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja, maar Tyler is een boek aan het schrijven he. Dusja. :')
Twee boeken he, twee :{w :')
Dat vind ik dan wel weer grappig.


Ik heb trouwens vanmorgen de nieuwe aflevering al gezien, Ryan is echt dom.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:09:18 #208
382129 crew  Donna
pi_159788116
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:06 schreef JaneDoe het volgende:
vooral de reden is apart, omdat ze moeten bijkomen
van wat in hemelsnaam?
Slapenloze nachten enzo. Ik snap wel dat je graag eens wilt bijslapen, maar je baby 2-3 nachten wegbrengen vind ik ook wel too much.
pi_159788315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:09 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Slapenloze nachten enzo. Ik snap wel dat je graag eens wilt bijslapen, maar je baby 2-3 nachten wegbrengen vind ik ook wel too much.
maar wat iemand al zei, dr zijn 3 volwassenen in huis die kunnen afwisselen
tis niet dat ze in de ochtend allemaal naar werk moeten ofzo
pi_159788403
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:06 schreef JaneDoe het volgende:
vooral de reden is apart, omdat ze moeten bijkomen
van wat in hemelsnaam?
Whehehehe
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:17:59 #211
382129 crew  Donna
pi_159788429
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:15 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar wat iemand al zei, dr zijn 3 volwassenen in huis die kunnen afwisselen
tis niet dat ze in de ochtend allemaal naar werk moeten ofzo
Haha nee dat klopt.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:18:11 #212
382129 crew  Donna
pi_159788439
entylawyer twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 20:15:05 Interviews w / 3 baby mamas & two other g/f. None believe Matt Baier has done any drugs. @TheAshleysRR hasn't found anyone either reageer retweet
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:18:25 #213
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159788448
Farrah :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_159788456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:08 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar ze zat toen ook al aan medicatie. Nouja, lastig als ze het als zo zwaar ervaart iig.
Ah dat wist ik niet.

Die lichaamstaal van Farrah :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159788496
Farrah die altijd huilt als het om Derek gaat. Dat zit nog zo diep bij haar.
Volgens mij kan ze wel hulp gebruiken om dat na 7 jaar aan te pakken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 20:23:06 #216
382129 crew  Donna
pi_159788617
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Farrah die altijd huilt als het om Derek gaat. Dat zit nog zo diep bij haar.
Volgens mij kan ze wel hulp gebruiken om dat na 7 jaar aan te pakken.
Ze weet dat het de enige manier is om nog wat sympathie te kweken bij de kijkers..

* Did i say that out loud?*
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 19:26:00 #217
382129 crew  Donna
pi_159842390
21 maart Teen Mom 2 season premiere! *O*
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 20:04:31 #219
382129 crew  Donna
pi_159843702
quote:
Dat heeft The Ashley twee weken geleden bekend gemaakt. Ze zijn mooi op tijd bij RadarOnline :P
  donderdag 11 februari 2016 @ 20:39:51 #220
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_159844785
Ik dacht dat de teller al op minimaal 10 stond.
pi_159844936
Nieuwe aflevering morgen weer kijken.
Ook daar is Nova weer bij een oppas :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 08:48:06 #222
382129 crew  Donna
pi_159853706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dacht dat de teller al op minimaal 10 stond.
Nog niet officieel toch?
pi_159853922
Waarom is Amber nog met die vent, wat heeft hij nou te bieden? Hoop dat ze op tijd tot inzicht komt.
pi_159854265
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:04 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom is Amber nog met die vent, wat heeft hij nou te bieden? Hoop dat ze op tijd tot inzicht komt.
Ze kan niet alleen zijn. Die wil gewoon te graag een relatie, ring en man.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:36:02 #225
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159854280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:42 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Ongelooflijk ook dat Matt waarschijnlijk nooit een addict geweest is.
Hij is wel een ex-addict, heeft ze toen verteld toen ze Matt de eerste keer voorstelde aan de crew :)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159854287
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hij is wel een ex-addict, heeft ze toen verteld toen ze Matt de eerste keer voorstelde aan de crew :)
Hij zegt dat hij ooit een addict was. Belangrijk verschil!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:42:32 #227
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159854371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij ooit een addict was. Belangrijk verschil!
Oh :@, als dat zo is heb jij helemaal gelijk, groot verschil inderdaad.
Nja het blijft een enge creep en ik vind het zo sneu voor Leah en Amber, helemaal gezien hoeveel moeite en goede veranderingen er inzitten van haar kant.

Ik snap Gary wel ergens, je wilt toch weten bij wie je kind is, maar de manier waarop en het doen waar Leah bij is vind ik walgelijk!
Dat nieuwe wijf van hem ( wat ik niet snap, wie wil er in hemelsnaam vrijwillig op die dikke liggen? ) was ook nog getrouwd toen ze bij Gary kwam dus dat vind ik ook scheef..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159854412
Ik vind dat wel een hele andere orde van "scheef" :D

Niemand loog waar dan ook over in die situatie geloof ik. Ik snap het ook niet, maar 2 volwassenen kozen daarvoor met hun volle (beperkte) verstand.

Ik snap Gary geloof ik wel. Amber is niet het type dat rustig gaat zitten voor een goed gesprek en ik geloof niet dat ik haar ooit Gary heb zien laten uitpraten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 09:48:24 #229
382129 crew  Donna
pi_159854459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij ooit een addict was. Belangrijk verschil!
Jep, niemand uit zijn verleden weet ervan. Dus dat is idd nogal een belangrijk verschil haha.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:48:34 #230
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159854460
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat wel een hele andere orde van "scheef" :D

Niemand loog waar dan ook over in die situatie geloof ik. Ik snap het ook niet, maar 2 volwassenen kozen daarvoor met hun volle (beperkte) verstand.

Ik snap Gary geloof ik wel. Amber is niet het type dat rustig gaat zitten voor een goed gesprek en ik geloof niet dat ik haar ooit Gary heb zien laten uitpraten.
Nee, is ook een andere klasse maar bedoelde dat zij ook niet zo voorbeeldig zijn.. hehe vol beperkt verstand, moest lachen :D

Neuh, Gary wordt altijd afgekapt, of afgeklapt, compleet met schreeuwen.
Misschien is ze bang voor de waarheid, en wat iemand al zei om alleen te zijn.
Heel sneu is het wel allemaal.

Oh en Farrah en dat duivelskind mogen van mij ook echt weg, Sophia kan er niks aan doen maar wat een vreselijk eng naar verwend kutkind vind ik het zeg.
"That's a naughty boo-boo" :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159855833
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe aflevering morgen weer kijken.
Ook daar is Nova weer bij een oppas :+
Ah, ze gaan een week op honeymoon naar Hawaï.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856192
Ik had niet anders verwacht dat Amber die sukkel verdedigt, maar... ze zegt dat hij niet heeft gekozen om op tv te komen met zijn privé leven. :') En dus is Gary dan een eikel.

:')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:29:58 #233
382129 crew  Donna
pi_159856214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had niet anders verwacht dat Amber die sukkel verdedigt, maar... ze zegt dat hij niet heeft gekozen om op tv te komen met zijn privé leven. :') En dus is Gary dan een eikel.

:')
Lawl. Volgens mij was dat juist Matt zijn doel. Alleen had hij dit even niet voorzien. :')
pi_159856232
Ik vind Bentley zo leuk met dat donkere haar nu O+
Ik heb wel echt het gevoel dat ik ze elke x aantal maanden Halloween zie vieren. Ik heb al die jaren gewoon te goed onthouden denk ik :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856253
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Lawl. Volgens mij was dat juist Matt zijn doel. Alleen had hij dit even niet voorzien. :')
Ik snap gewoon echt niet dat ze vanuit MTV geen enkel stukje hulpverlening krijgen.

Zitten die producers en camera lui (bij bijna elke ouder) daar lekker mee te kletsen, maar soms ook mee te bitchen, kom op zeg...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:31:59 #236
382129 crew  Donna
pi_159856259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Bentley zo leuk met dat donkere haar nu O+
Ik heb wel echt het gevoel dat ik ze elke x aantal maanden Halloween zie vieren. Ik heb al die jaren gewoon te goed onthouden denk ik :')
Whahaha. Ja en dan straks met Teen Mom 2 zal er ook wel weer halloween voorbij komen.
pi_159856299
En tadaa, Ryan is er weer niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856549
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze kan niet alleen zijn. Die wil gewoon te graag een relatie, ring en man.
Ik zal het even in spoilertags zetten omdat ik niet meer weet of het uit de laatste (nog niet in NL uitgezonden) aflevering komt of die ervoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159856558
Die baby van Gary lijkt op zijn vriendin, huuuu _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:46:05 #240
382129 crew  Donna
pi_159856568
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik zal het even in spoilertags zetten omdat ik niet meer weet of het uit de laatste (nog niet in NL uitgezonden) aflevering komt of die ervoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
USA topic is dit eigenlijk toch?

* Dan kan je dus eigenlijk alles plaatsen :P
pi_159856578
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik zal het even in spoilertags zetten omdat ik niet meer weet of het uit de laatste (nog niet in NL uitgezonden) aflevering komt of die ervoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is al op tv geweest.

Ik twijfel of het dat werkelijk is, ze heeft veel fouten gemaakt, maar vindt ze écht niet dat ze iets beter verdient dan dit?
Of is hij buiten deze leugens echt lief voor haar?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

USA topic is dit eigenlijk toch?

* Dan kan je dus eigenlijk alles plaatsen :P

Ik dacht dat alles wat niet uitgezonden was in NL nog wel even binnen spoiler tags ging.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:47:58 #243
382129 crew  Donna
pi_159856609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dit is al op tv geweest.

Ik twijfel of het dat werkelijk is, ze heeft veel fouten gemaakt, maar vindt ze écht niet dat ze iets beter verdient dan dit?
Of is hij buiten deze leugens echt lief voor haar?
Maar dan nog? Hoe lief zo`n figuur ook is, dat overkomt toch nooit alle leugens? Hij ontkent het zelfs in eerste instantie.
pi_159856638
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:47 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Maar dan nog? Hoe lief zo`n figuur ook is, dat overkomt toch nooit alle leugens? Hij ontkent het zelfs in eerste instantie.
Hij zit in de nieuwste aflevering ook kalm op de bank, net als in de auto toen het bekend gemaakt werd en dan zegt Amber dat hij dit niet verdient...

En idd, hoe lief hij ook is...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 11:49:06 #245
382129 crew  Donna
pi_159856642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:47 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik dacht dat alles wat niet uitgezonden was in NL nog wel even binnen spoiler tags ging.
Nee toch? Voorheen duurde het maanden voordat het in NL op TV kwam. Pas sinds dit seizoen duurt het een week, maar ik geloof niet dat er spoilertags gebruikt worden. Maar misschien heb ik dat mis, haha.
pi_159856655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:47 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik dacht dat alles wat niet uitgezonden was in NL nog wel even binnen spoiler tags ging.
Voorheen zat er maanden tussen en schreven we hier ook gewoon, nu is het een krappe week.
Ik heb ook nooit spoilers gezien. Iedereen kijkt op een ander moment.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856682
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dit is al op tv geweest.

Ik twijfel of het dat werkelijk is, ze heeft veel fouten gemaakt, maar vindt ze écht niet dat ze iets beter verdient dan dit?
Of is hij buiten deze leugens echt lief voor haar?
Hij zal ongetwijfeld geen klootzak zijn de hele dag, anders was ze er vast al eerder klaar mee geweest. Maar vergis je niet hoe graag iemand die niet zo stabiel is, wil geloven dat haar beslissing de juiste was. Ze heeft best veel commentaar gehad op haar relatie met Matt, zowel van de buitenwereld als van haar familie. Als blijkt dat die dan allemaal gelijk hebben, dan voelt dat waarschijnlijk als iets waar ze niet meer overheen komt.
En dan is deze weg (denial!) op de korte termijn een makkelijkere weg.

Ik kan alleen maar hopen dat als hij echt niet deugt en bijvoorbeeld nooit echt een addict geweest is, dit ruimschoots voor de bruiloft duidelijk is voor Amber :{
pi_159856715
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:51 schreef piglet het volgende:

En dan is deze weg (denial!) op de korte termijn een makkelijkere weg.

Daar heb je misschien wel gelijk in...

Amber zei in de een-na-laatste uitzending (bij ons op tv) bij die vrouw die bruiloften organiseert toch waarom mensen altijd zeggen dat iets downhill gaat zodra mensen getrouwd zijn.
Ik hoop zo dat ze enorm twijfelt.
Dat ze bij hem blijft, whatever. Trouwen? Nee ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Voorheen zat er maanden tussen en schreven we hier ook gewoon, nu is het een krappe week.
Ik heb ook nooit spoilers gezien. Iedereen kijkt op een ander moment.
Er werd eerder wel gespoilerd hoor, kijk maar eind vorig topic en begin van dit topic :)
Maar het maakt mij niet uit, zolang ik het maar niet verpest voor iemand die nog een weekje achter loopt.
pi_159856812
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:54 schreef piglet het volgende:

[..]

Er werd eerder wel gespoilerd hoor, kijk maar eind vorig topic en begin van dit topic :)
Maar het maakt mij niet uit, zolang ik het maar niet verpest voor iemand die nog een weekje achter loopt.
Oh dat is dan iets sinds de laatste maand. Ik schrijf hier al jaren alles...
Maar zou eventueel in spoilers kunnen, al schrijft iedereen redelijk door elkaar heen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159856830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar heb je misschien wel gelijk in...

Amber zei in de een-na-laatste uitzending (bij ons op tv) bij die vrouw die bruiloften organiseert toch waarom mensen altijd zeggen dat iets downhill gaat zodra mensen getrouwd zijn.
Ik hoop zo dat ze enorm twijfelt.
Dat ze bij hem blijft, whatever. Trouwen? Nee ;(
Dat vond ik ook heel opmerkelijk inderdaad.
En helemaal eens wat betreft het trouwen. Helemaal omdat ik haar er voor aan zie in gemeenschap van goederen te trouwen en dat ze dan over een tijdje de helft van haar vermogen kwijt is :o
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 12:01:03 #252
382129 crew  Donna
pi_159856866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat is dan iets sinds de laatste maand. Ik schrijf hier al jaren alles...
Maar zou eventueel in spoilers kunnen, al schrijft iedereen redelijk door elkaar heen.
Als iemand het echt heel graag in spoilers wil, prima. Ik hou het liever bij het oude. Vooral ook omdat er vaak nieuws gedeeld wordt enzo.
pi_159856927
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:59 schreef piglet het volgende:

[..]

Dat vond ik ook heel opmerkelijk inderdaad.
En helemaal eens wat betreft het trouwen. Helemaal omdat ik haar er voor aan zie in gemeenschap van goederen te trouwen en dat ze dan over een tijdje de helft van haar vermogen kwijt is :o
Oh daar heb ik nog niet eens aan gedacht :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 12:05:31 #254
382129 crew  Donna
pi_159856943
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh daar heb ik nog niet eens aan gedacht :X
Oops. Maar haar broer is advocaat toch? Toch?
Die zal haar toch wel adviseren hoop ik. :X
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:29:37 #255
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_159857364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die baby van Gary lijkt op zijn vriendin, huuuu _O-
Dit! Dead eyes :{
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_159857504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:05 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Oops. Maar haar broer is advocaat toch? Toch?
Die zal haar toch wel adviseren hoop ik. :X
Maar ze luistert nooit naar hem.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159857523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:29 schreef Queens het volgende:

[..]

Dit! Dead eyes :{
Ik vind de moeder nog steeds zo een Bibletbelt gekkie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159857755
Ik ben een late kijker. Heel laat soms. En klik altijd alle spoilertags open. Nieuwsgierig :')
pi_159865116
Vaak zijn de eps al achterhaald door de realiteit toch? Komt behoorlijk veel recent nieuws langs hier. Spoiler tags lijken me dan niet echt nodig toch?
Aids.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 18:23:37 #260
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159865307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:59 schreef piglet het volgende:

[..]

Dat vond ik ook heel opmerkelijk inderdaad.
En helemaal eens wat betreft het trouwen. Helemaal omdat ik haar er voor aan zie in gemeenschap van goederen te trouwen en dat ze dan over een tijdje de helft van haar vermogen kwijt is :o
Ooooooh sjips! Soort golddigger-catfishing.. hoop het niet voor Amber, vind haar tof :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 18:24:28 #261
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159865326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:13 schreef Mss het volgende:
Vaak zijn de eps al achterhaald door de realiteit toch? Komt behoorlijk veel recent nieuws langs hier. Spoiler tags lijken me dan niet echt nodig toch?
Ligt eraan, ik volg al hun Twitter/Facebook niet, maar wel de teen mom OG Facebook en die spoilert ook vrolijk :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 19:46:00 #262
382129 crew  Donna
pi_159867246
Nieuws wordt hier idd ook altijd geplaatst. Dat vind ik ook leuk..ben zelf ook iemand die dat doet. :D
pi_159874666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Die baby van Gary lijkt op zijn vriendin, huuuu _O-
Het alternatief is niet veel beter...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159877900
Leah met die goochelset O+
Aids.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 09:07:31 #265
382129 crew  Donna
pi_159902905
Amber heeft op Twitter gezet dat ze Valentijnsdag doorbrengt met Leah.. hmmm heeft ze Matt er eindelijk uitgekickt? >:)
pi_159903464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:13 schreef Mss het volgende:
Vaak zijn de eps al achterhaald door de realiteit toch? Komt behoorlijk veel recent nieuws langs hier. Spoiler tags lijken me dan niet echt nodig toch?
Helemaal mee eens :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 18:15:58 #267
382129 crew  Donna
pi_159915721
Uh. Maci is ineens enorm zwanger van nr. 3????? 30 mei uitgerekend lees ik. :D

http://www.mtv.com/news/2(...)regnant-third-child/

[ Bericht 33% gewijzigd door Donna op 14-02-2016 18:21:21 ]
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 18:30:32 #268
382129 crew  Donna
pi_159916033
Grappig dat ze het weer op onverwacht gooit. Ze zou nu toch wel eens moeten weten dat haar PCOS niet gelijk staat aan niet vruchtbaar. :')
pi_159916274
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef DonnaRush het volgende:
Grappig dat ze het weer op onverwacht gooit. Ze zou nu toch wel eens moeten weten dat haar PCOS niet gelijk staat aan niet vruchtbaar. :')
Goed boegbeeld voor het programma nog steeds. 3 keer op een rij. Hoppakee :')

Desalniettemin gewoon leuk voor ze uiteraard :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 18:51:11 #270
382129 crew  Donna
pi_159916388
Haha idd. Ik vind het ook echt welweer leuk, maar had het niet verwacht. :9
pi_159916588
No shit :o :D

En ze was nog zo ''pissed'' dat ze 2 kinders had en ongetrouwd.. Nu zwanger van nr3 en nog stééds niet getrouwd :')
pi_159916988
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
No shit :o :D

En ze was nog zo ''pissed'' dat ze 2 kinders had en ongetrouwd.. Nu zwanger van nr3 en nog stééds niet getrouwd :')
Whehehe.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159917060
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef DonnaRush het volgende:
Grappig dat ze het weer op onverwacht gooit. Ze zou nu toch wel eens moeten weten dat haar PCOS niet gelijk staat aan niet vruchtbaar. :')
ze moet echt eens een keer kappen met die kutsmoes
pcos=/=onvruchtbaar
ik kan me niet voorstellen dat ze dat echt gelooft... zeker nu voor de derde keer t tegendeel blijkt
pi_159917701
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
No shit :o :D

En ze was nog zo ''pissed'' dat ze 2 kinders had en ongetrouwd.. Nu zwanger van nr3 en nog stééds niet getrouwd :')
Nou, gelukkig wel maar twee vaders :+
pi_159917939
Of ze is zo gelovig dat ze liever doet alsof ze enkel ongelukjes krijgt, ipv bewust (en ongehuwd) zwanger worden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159918098
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze is zo gelovig dat ze liever doet alsof ze enkel ongelukjes krijgt, ipv bewust (en ongehuwd) zwanger worden.
ja ze zei laatst dat mn haar oma er moeite mee heeft

ik denk dan, als je t écht zo belangrijk vindt wat je familie ervan denkt wacht dan idd tot je getrouwd bent ipv je tot ongeloofwaardige smoesjes te wenden
  zondag 14 februari 2016 @ 19:55:31 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159918136
Ze moet toch inmiddels weten waar baby's vandaan komen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159918247
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
Ze moet toch inmiddels weten waar baby's vandaan komen?
Niet alleen dat.
Dan zit je in een programma waar wekelijks "for tips on safe sex and to prevent yourself from pregnancies" voorbijkomt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 20:08:25 #279
382129 crew  Donna
pi_159918467
_O-
pi_159921201
Wat leuk voor Maci! Ze wil toch gewoon meer kinderen? Ze wil alleen nog net iets liever getrouwd zijn geloof ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159921629
Farrah :X hoe respectloos kan je tegen je ouders zijn! Wat een verschrikkelijk wijf. :r :r :r

En Matt die Gary een fucking bastard noemt waar het kind bij is. :N

En waarom slapen al die kinderen in de maxi cosi?
pi_159921802
Heeft Maci eigenlijk contact met haar eigen ouders? Ze komen nooit in beeld volgens mij.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 22:09:27 #283
382129 crew  Donna
pi_159922309
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:54 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft Maci eigenlijk contact met haar eigen ouders? Ze komen nooit in beeld volgens mij.
Jawel, sowieso met haar moeder, maar die wil(len) niet in beeld.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 22:12:29 #284
382129 crew  Donna
pi_159922411
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat leuk voor Maci! Ze wil toch gewoon meer kinderen? Ze wil alleen nog net iets liever getrouwd zijn geloof ik.
Waarom dan steeds zeggen dat het weer onverwachts kwam? Het komt zo dommig over zo. 8-)
Ze weten het zelf ook pas net en ze is eind mei al uitgerekend.
pi_159922462
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:12 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Waarom dan steeds zeggen dat het weer onverwachts kwam? Het komt zo dommig over zo. 8-)
Ze weten het zelf ook pas net en ze is eind mei al uitgerekend.
Dus na 5, 6 maanden zwangerschap erachter gekomen. _O-
Het komt allemaal dom over.

Hebben de ouders van Ryan plek voor nog een oppaskindje? :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_159922509
Wat een rare omschrijving bij die twitterfoto :o

#makingmoremoneys 👶🏻💸❤️ baby boy coming soon! happy valentine's day! @tmon3yyy #lastbutnotleast
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159922724
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus na 5, 6 maanden zwangerschap erachter gekomen. _O-
Het komt allemaal dom over.
Ze is dus 3 maanden na haar bevalling zwanger geworden. Aangezien de menstruatie dan vaak nog niet op gang is, is het niet heel vreemd om er later achter te komen. Maar goed, kind nr 3 zorgt wel al eerder voor een buik, zeker op zo'n lijfje als dat van Maci :P
pi_159923114
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een rare omschrijving bij die twitterfoto :o

#makingmoremoneys 👶🏻💸❤️ baby boy coming soon! happy valentine's day! @tmon3yyy #lastbutnotleast
Dat eerste misschien omdat die kledinglijn oid goed loopt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_159923186
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een rare omschrijving bij die twitterfoto :o

#makingmoremoneys 👶🏻💸❤ baby boy coming soon! happy valentine's day! @tmon3yyy #lastbutnotleast
Makingmorehoneys? Typo ofzo?
  zondag 14 februari 2016 @ 22:35:52 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159923328
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een rare omschrijving bij die twitterfoto :o

#makingmoremoneys 👶🏻💸❤️ baby boy coming soon! happy valentine's day! @tmon3yyy #lastbutnotleast
Heb je een linkje?

Volgen jullie dat spul allemaal op twitter? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159923718
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je een linkje?

Volgen jullie dat spul allemaal op twitter? :o
Ik krijg altijd een beetje hoofdpijn van Twitter berichtjes. Begrijp er vaak weinig van.
Of dit nu kwalijk is in het jaar 2016 of een zegen...???

Maargoed ik erger me met enige regelmaat ook aan andere SM zoals Whatsapp en fb terwijl ik daar ook met vlagen actief op ben :)

Heb af en toe de neiging om te zeggen dat ik alleen nog maar bereikbaar ben via vaste telefoon, rooksignalen, morse of postduif :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 23:16:33 #292
382129 crew  Donna
pi_159924736
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Makingmorehoneys? Typo ofzo?
Hij heet tmon3yyy op Twitter. Ik denk dat dat de moneys zijn die ze maakt. Dus dat er een kleine Taylor gemaakt is.
pi_159957426
quote:
Maci Bookout Scolded by ‘Teen Mom’ Fans for Drinking While Pregnant

Maci Bookout surprised her fans yesterday when she announced that she is pregnant with her third child. The Teen Mom OG star, who, up until yesterday had given no indication that she was pregnant, wrote in an Instagram post that she and her fiance, Taylor McKinney, are expecting a baby boy. In an interview with MTV News, Maci stated that she is due May 30.



While the news no doubt surprised fans, it also concerned many others, due to Maci’s frequent drinking. Maci told MTV News that she found out that she was expecting right after Taylor proposed to her. (The proposal took place during Maci and Taylor’s trip to Los Angeles four weeks ago. Farrah Abraham and other ‘Teen Mom OG’ cast and crew have confirmed this.)

After Maci’s announcement, fans expressed their concerns over the fact that Maci drank frequently during the first five-or-so months of her pregnancy.

“So is Maci Bookout the next public speaker for Fetal Alcohol Syndrome after drinking the first few months of pregnancy now?” one tweeted.

“So disappointed…accidental 3rd pregnancy and you’re drinking through this one too? Good job Maci,” a fan wrote.

“You were drinking 6 weeks ago but your 26 weeks pregnant? Maybe you have a drinking problem & should get help,” another wrote in response to Maci’s announcement.

Judging by her due date, Maci conceived in early September. The current season of ‘Teen Mom OG’ was filmed in the fall and winter of 2015, during which Maci was pregnant. (She claims she wasn’t aware she was expecting, however.) On each episode this season, Maci can be seen slugging back beers, drinking mimosas and partying hard.

As The Ashley told you- Maci and her ‘Teen Mom OG’ co-stars Amber Portwood and Catelynn Lowell partied so hard the night before the Season 5B After Show taping in December, they were given an IV “hangover cure” to help them get through the filming! At that point, Maci would have been at least three months pregnant at that point.

According to one of The Ashley’s sources, Maci had no noticeable bump whatsoever during the taping, and was downing shots and drinks the whole weekend!

An Instagram photo from Maci’s friend Rebecca’s wedding on January 30, 2016 clearly shows Maci sitting with a glass of wine in front of her. By her own admission, Maci knew she was pregnant on that day. When that photo began to circulate the Internet, it added even more fuel to the fire.



"Sure that could have been someone else’s drink,” one disgruntled fan wrote. “But are we going to use that excuse every time this girl is photographed with a drink in her hand while pregnant?”

“It seems to me that she was hiding her pregnancy for so long because she was drinking,” another wrote.

Fans have noticed Maci and Taylor’s frequent drinking during ‘Teen Mom’ episodes. (Taylor even responded to questions about it in a recent Facebook Q&A. In that same Q&A session, which was done live on January 21, Taylor was asked if he and Maci will have more kids. He responded, “We’re talking about it..I think we will if I get my way!”)

Now that we know that Maci was pregnant while all of the drinking scenes were filmed, Maci’s actions have sparked some outrage among ‘Teen Mom’ fans.

Maci and Taylor have yet to address the issue of Maci drinking throughout most of her pregnancy.
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 09:19:22 #294
382129 crew  Donna
pi_159957515
Ik denk niet dat Maci het wist en gewoon alcohol gedronken heeft, maar ik vind haar wel echt dom hoor. Als je zo`n extreem onregelmatige cyclus hebt en je gebruikt geen anticonceptie, dan weet je dus dat je zwanger kan worden. Zeker zij, ze is het immers al 2x geweest. Ik snap niet dat je dan niet eens per maand / twee maanden test om zeker te zijn dat je niet zwanger bent zodat je gewoon kunt drinken en alles. Ze heeft nu ruim 20 weken alcohol gedronken. :'(
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:26:27 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159957602
Dat zou wel heel treurig zijn, als ze haar zwangerschap zo lang geheim hield zodat ze kon drinken :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 09:28:06 #296
382129 crew  Donna
pi_159957622
Ik vind het wel heel erg dat mensen dat denken. Kan me echt niet voorstellen dat Maci zoiets zou doen. Sowieso, dat iemand zoiets zou doen.
pi_159957640
Ik kan het me niet voorstellen dat het expres is geweest.... zo dom is ze toch niet.

Maar die 3e oeps-zwangerschap vind ik dan wel dom. Maar misschien is het zoals bij haar dochter, waarbij ze ook zei dat ze geen anticonceptie gebruikten omdat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden, maar ze wel kinderen wilde, zoiets?
Maar dan moet ze het erbij zeggen, dat ze bewust niks gebruikt en de mogelijkheid om onverwacht zwanger te worden héél erg ziet zitten?
Niet dat ze ons een verklaring verschuldigd is ;)

Komt vanavond de nieuwe aflevering weer in the US?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:31:14 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159957665
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind het wel heel erg dat mensen dat denken. Kan me echt niet voorstellen dat Maci zoiets zou doen. Sowieso, dat iemand zoiets zou doen.
Mwah, als ze op die trouwerij idd alcohol gebruikt heeft deed ze dat terwijl ze wist dat ze zwanger was...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 09:31:52 #299
382129 crew  Donna
pi_159957675
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat het expres is geweest.... zo dom is ze toch niet.

Maar die 3e oeps-zwangerschap vind ik dan wel dom. Maar misschien is het zoals bij haar dochter, waarbij ze ook zei dat ze geen anticonceptie gebruikten omdat ze dacht dat ze niet zwanger kon worden, maar ze wel kinderen wilde, zoiets?
Maar dan moet ze het erbij zeggen, dat ze bewust niks gebruikt en de mogelijkheid om onverwacht zwanger te worden héél erg ziet zitten?
Niet dat ze ons een verklaring verschuldigd is ;)

Komt vanavond de nieuwe aflevering weer in the US?
Gisteren was de nieuwe USA aflevering. Vanavond is de aflevering van vorige week op MTV NL.
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 09:33:01 #300
382129 crew  Donna
pi_159957693
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als ze op die trouwerij idd alcohol gebruikt heeft deed ze dat terwijl ze wist dat ze zwanger was...
Ja dat wel. Hmm. Ja, je hebt ook mensen die vinden dat enkele glazen wel kan. Maar goed, zij had al wat meer dan enkele glazen op, in de weken/maanden ervoor natuurlijk. :X
pi_159957818
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk niet dat Maci het wist en gewoon alcohol gedronken heeft, maar ik vind haar wel echt dom hoor. Als je zo`n extreem onregelmatige cyclus hebt en je gebruikt geen anticonceptie, dan weet je dus dat je zwanger kan worden. Zeker zij, ze is het immers al 2x geweest. Ik snap niet dat je dan niet eens per maand / twee maanden test om zeker te zijn dat je niet zwanger bent zodat je gewoon kunt drinken en alles. Ze heeft nu ruim 20 weken alcohol gedronken. :'(
nou ja, toen die instagram foto werd genomen wist ze t iig wel en dronk ze dus ook wijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')