abonnement Unibet Coolblue
pi_159835659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:57 schreef Crumpette het volgende:
:W hoi! Ik haak nog maar eens aan :') voel me toch redelijk vaak alsof ik niks spannends te vertellen heb! Die dingen die jullie dreumesen aan het leren zijn? ja dat doet de mijne dus ook :7 supertof, maar ik voel me lichtelijk spuit 11 :P. Maar ik lees mee en gnorf zeker elke dag om jullie mooie avonturen :) .

+1 op dit :+ Op werk lukt het me wel beter om mee te lezen/reageren maar op m'n vrije dagen hebben ik hier vaak geen tijd voor. Frappant :+

Heerlijk de zon O+ ; de lamellen moeten nu dicht omdat ik anders niets kan lezen op m'n beeldscherm :')

Over 2 weken gaan we op vakantie dus het wordt tijd om wat dingen te gaan regelen. Alleen de bestemming is bedacht, de rest moet nog oO< Toch wel spannend om weer te gaan vliegen met F, de laatste keer vliegen kon hij nog niet lopen. Hoe gaan we hem nu al die uren vermaken ;)
pi_159835974
Dat je je kind na een halve boterham maar uit de stoel laat omdat je weet dat hij niet gaat eten voor er gekakt is.. en het dan binnen 2 min ruikt. :') lunch poging 2!
pi_159835988
_O-
Kwak
pi_159836633
O Rady wat een schrik :*
pi_159839338
O hai! :W

Vandaag haalde ik tot mijn eigen verbazing een heuse dreumes uit bed! *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DaD, met mijn A hier binnen, heb je weer even hoor! Hij schuift op z'n billen door de kamer, maar kruipen lukt nog niet. Heel soms een laffe poging om zich op te trekken, maar voorlopig nog weinig succes :P.

Praten: hij zegt Daaaa! bij zwaaien en als hij iets aan je geeft (omdat ik dan altijd dank je zeg). Verder nog niks verstaanbaars. Ik ben zo benieuwd hoe zijn ontwikkeling dit jaar gaat verlopen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_159839780
Gefeliciteerd met A Phaidra! Mooie collage :)

Faalacties zijn herkenbaar. Ergste hebben we met kleuter gehad toen ze nog wat kleiner was. Op vakantie bij papa op z'n nek niet bedacht zijn op een vreemd geplaatst verkeersbord aan een muur. Papa liep er onderdoor en M kreeg het bord in d'r gezicht :X.

Ik kom, is de bedoeling :@, ook weer frequenter meeposten. 2016 is vreselijk druk begonnen op m'n werk en gezien er een hoop gedoe is en m'n directe collega al bijna drie weken ziek is, zet ik m'n beste beentje voor (of eigenlijk doe ik gewoon net zo obsessief als anders in drukke tijden ;)). Veel te veel gewerkt en morgen 'even' heen en weer naar Parijs voor een presentatie (spannend!). Hopelijk red ik het zonder kolven.

M'n duo is zo leuk samen O+, zingen, kleuren, rondjes rond de salontafels rennen als gekken, paardje rijden hangend op elkaars rug.

Qua ontwikkeling zit J hier nog prima! Ze is niet zo vlot, dus de verhalen van de najaarskinderen zijn wel treffend. Kletsen doet ze nog maar weinig, echt maar een paar woordjes. Ze begrijpt gelukkig wel veel en kan net zo obsessief opruimen als d'r mama. Verder moet het licht uit als je een kamer uitgaat en moet ook de deur dicht. Iedereen een kusje, drie keer zwaaien en doeidoei zeggen O+. Maar drama kan ook ;), aan tafel gaan zitten is ineens vreselijk. Enige waar ik haar soms mee kan verleiden sindskort is een gewone beker met een mini-laagje water. Dat drinkt ze dan heel voorzichtig.
pi_159848746
Hi Crump & Kursor!

Wij hebben onze smurf weer opgehaald bij mijn ouders, zó cute dat hij nu loopt: hij kwam met uitgestrekte armpjes naar ons toe om te knuffelen O+ At nog een mégaportie stamppot en snaaide van onze broccoli mee (want broccoli O+ :Y) *O* ) en heeft vrijwel de hele thuisreis getukt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159848816
Gefeliciteerd Phaidra! *O*

Rady, hoe is het nu met de blauwe plekken van V? Wat een schrik zeg :o

Kursor, wat klinkt je duo leuk samen O+ Succes morgen!

Crump :D Mooi staaltje van 'ken je dreumes' :P
pi_159853003
Gefeliciteerd Phaidra met A! :*

Poeh Rady, dat ff schrikken.
Ik zat ook ff te denken, maar echte faalacties van mij, niet echt: ja uit z'n eigen bedje gekukeld, maar dat vond ik vooral ook erg knap :') .
Nou en verder heeft z'n broer hem wel eens met een stoel geslagen, aangereden met een loopauto, z'n voetje geprobeerd op te eten, geprobeerd over te gooien met een bal en ervoor gezorgd dat hij niet naar het water loopt door hem om te duwen :')
Maar wat zijn ze dol op elkaar O+

Fijn om je weer te horen Kurs! Ik hoor graag verhalen over je duo :)

JM, :* voor je mijlpaal, wat fijn!

Ik voel me een beetje geïrriteerd. Js heeft toevallig deze nacht weer zo'n mega slechte slaapnacht. Maar ik kan het niet zo goed hebben na een werkdag van 7.30 - 21.30 waarvan ik vanaf 15.30 non-stop gesprekken heb gehad (zonder pauze :') )
En voor vandaag staan er 3,5 uur non-stop gesprekken gepland. Dus ik wil heel graag nog ff slapen :( Maar ik voel me ook schuldig, heb m'n jongens gisteren niet gezien, dus daar hebben zij gewoon last van..
pi_159853031
Wat een fijne mijlpaal JM O+ :*

Slaap ze Loj; pittige dagen (en nachten) zo.
pi_159853179
Jm fijn!

Loj pittig! :* sterkte vandaag!

Ik ben zo blij met mijn nieuwe werk he. Nu al 5 maanden aan de slag en wat sq zei over als je eenmaal ergens anders wertk, weet je dat je niet op je plek was daar,is zo waar! Dankje sq!

Man heeft R gister heerlijk laten buiten spelen, zo fijn. Hij geniet zo dan! O+

Dit weekend gaan R en ik naar mijn moeder. Zin in! Lekker naar buiten ook! Zij geniet ook zo van hem.

Binnenkort verjaardag in den Haag van mijn broer. Hij vroeg om het dagritme van R. Aangegeven dat hij niet ergens anders slaapt dan auto of thuis, overdag dan he. Hij kan prima zonder slaap maar is dan rond 6/7 totaal over de zeik. Gezellig uit eten om die tijd is dan onmogelijk. Helemaal rustig dineren :') voorgesteld om vroeg te beginnen, uur of 10en dan rond 4 naar huis te gaan, zijn we 6 uur thuis. Heeft hij dan mooi wat kunnen slapen en eten we thuis. Vindt mijn broer toch niet zo'n goed idee geloof ik. Tsja, stel ik me dan aan denk ik. Nee, want het slaapje slaan we dan al over maar ben realistisch wanneer hij dan in elkaar stort. Op zo'n moment wil je niet uit eten zijn.
pi_159853962
Loj, lastig is dat. Soms ben je echt een beetje verscheurd in wat je als moeder wilt zijn en wilt bieden aan je kind en verantwoordelijkheden elders. En dan ben je er zelf ook nog. ;( .

Hilmo, ik begrijp dat die verjaardag een hele dag in beslag neemt en dan 's avonds ook uit eten? Dat is toch ook wel heel veel? Zijn jullie dat zo gewend?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159854011
Hilmo, als het een avond/uit eten verjaardag is, wat an sich best kan natuurlijk, is het dan niet veel logischer om gewoon zonder kinderen te gaan?
Ik snap het overigens ook wel dat je broer als hij savonds een etentje gepland heeft, niet dan al helemaal afgedraaid wil zijn van een hele dag bezoek. Anders kunnen jullie misschien op een andere dag overdag komen als je met kids wilt?
pi_159854687
:W ik ben er ook nog hoor! Lees hier ook elke dag mee en geniet van alle verhalen van jullie dreumessen, maar heb meestal zelf erg weinig te melden! K. is een lieverd, ontwikkeld zich prima. Loopt het liefst de hele dag en begint ook steeds meer te kletsen. Hij begrijpt al super veel en geeft ook duidelijk aan wat hij wil. Als hij zijn zin niet krijgt is het een echte dramaqueen, liggen op de grond met dikke tranen :').
Hij heeft nog steeds maar 1 randje tand, maar de andere voortanden schemeren wel al een hele tijd door zijn tandvlees heen. Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk eens gaan doorkomen.
Op donderdag gaat hij altijd met zijn zus mee naar dansles en tegenwoordig doet ie ook gezellig mee.
Het is een heerlijk mannetje O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159854963
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:12 schreef Crumpette het volgende:
Hilmo, als het een avond/uit eten verjaardag is, wat an sich best kan natuurlijk, is het dan niet veel logischer om gewoon zonder kinderen te gaan?
Ik snap het overigens ook wel dat je broer als hij savonds een etentje gepland heeft, niet dan al helemaal afgedraaid wil zijn van een hele dag bezoek. Anders kunnen jullie misschien op een andere dag overdag komen als je met kids wilt?
Volgens mij wil hilmo haar man liever geen oppas, dus dan zou meenemen weer logischer zijn.

Sicillia. Lekker dansen O+

Saar gaat in de politiek later denk ik... die houd hele betogen tegen iedereen en maar wijzen met dat prikvingertje :')
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 12 februari 2016 @ 10:25:33 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_159855045
Gefeliciteerd met je leuke A, Phaidra! Met z'n kale kanis O+ *O*

Kursor, leuk om weer eens van je te lezen. Hoe was het in Parijs?

JM O+

Hilmo, een echt "uit eten-feest" lijkt me ook niet zo geslaagd met een kind van zestien maanden. Ik neem aan dat je broer dat wel begrijpt, ik zou ook gewoon het etentje skippen als het allemaal zo laat zou worden.

En ook even een knuffel voor Loj!

Filmpje probeer ik vanavond te kijken :)
disclaimer
pi_159859339
Wij zijn nu ook aan het rondkijken en vragen voor oppas. Mijn vrouw vindt dat echt lastig. We hebben best wel wat oppas om ons heen beschikbaar maar dat zijn goede vrienden, familie en buren. Ik vind het zo lullig om die steeds een avond om onze bank te posteren. 27-02 komt een vriend wel oppassen en B op bed leggen etc. Dan zijn wij 11 jaar samen en gaan we uit eten.

Maar voor een verjaardagsfeest of andere dingen (bioscoopje pakken bijv) zou het fijn als we een netwerkje hebben van oppasmeisjes.

Ik snap het niet uit eten wel hoor Hilmo! Met een 16 maanden jonge dreumes is dat volgens mij niet zo heel gezellig.
Gefeliciteerd met A Phaidra!
Hi Kursor!
En een :* voor Loj voor de slapeloze nachten.
pi_159865272
Gefeliciteerd Phaidra. En welkom.

Hi kursor :*

Kan iemand de tijd even stilzetten... soms gaat het gewoon echt zooo hard..

*filmpje*



En nog n foto van mijn grote meisje


O+
S. 2014
J. 2016
pi_159866046
Ze wordt idd lang en tengerder GM!

Oh jongons, ik heb de week overleefd! Enneh, die taak waar ik mee gestopt ben, dat is nu ook echt klaar! Enneh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_159866119
Lekker dat je daar nu vanaf bent kwak.
S. 2014
J. 2016
pi_159872449
Wat een dame zo al GM O+

Kwak, heerlijk dat het nu klaar is!! Voel je de opluchting ook al?
pi_159873019
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een dame zo al GM O+

Kwak, heerlijk dat het nu klaar is!! Voel je de opluchting ook al?
Nah zolang ik geen opvolger heb kan ik niet overdragen, moet t dus maar op papier gaan zetten (wat er nog niet staat).

Maar de verantwoording is wel weg, dat is fijn

Jammer dat nu jan en alleman komen piepen dat t zo zonde en jammer is dat ik ermee stop. :')
Kwak
pi_159874193
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:08 schreef Franny_G het volgende:
Loj, lastig is dat. Soms ben je echt een beetje verscheurd in wat je als moeder wilt zijn en wilt bieden aan je kind en verantwoordelijkheden elders. En dan ben je er zelf ook nog. ;( .

Hilmo, ik begrijp dat die verjaardag een hele dag in beslag neemt en dan 's avonds ook uit eten? Dat is toch ook wel heel veel? Zijn jullie dat zo gewend?

omdat we elkaar 3x per jaar ofzo zien en mijn vader ook niet zo vaak zijn dit de momenten dat ze R zien. Wij gaan niet voor een uurtje heen, we slapen van vrijdagavond op zaterdag bij mijn pa en dan zaterdag mijn broer zijn verjaardag. Alleen hij, mijn pa en vrouw en wij. R niet meenemen is geen optie. We hebben nu zelf een restaurant in het noorden vlakbij huis gereserveerd waar we warm eten savonds met R, dan heeft hij in de auto 2 uur geslapen en kan er weer tegenaan hopelijk. En dan overdag zonder slaapje naar mijn broer. Willen naar sealife, dat vond hij ook een goed idee O+ wij plannen gewoon zijn feestje voor hem :') :X maar ja met kinderen is het aanpassen. Graag of niet, zeggen we dan. Hele dag is het inderdaad maar wel gewoon relaxed, geen feest ofzo, gewoon dag visite met uitstapje. Maar avondeten daar skippen zouden meer van jullie doen haha. Dat heeft puur te maken met het niet geslapen hebben, want na de autorit durven we best uit eten te gaan, maar dan kort wat eten bij een Italiaan.

Hahaha sicilia wat een geweldig kind en dat meedansen, te schattig!!

GM, kan filmpje niet zien, maar maakt ze de deur al open? :o

Wat fijn kwak! Hopelijk geeft het wat ruimte

[ Bericht 4% gewijzigd door Hilmo op 12-02-2016 22:39:13 ]
pi_159875179
Oja Kwak, komen ze nu mee :') opslaan die complimenten en genieten van de rust die het je straks gaat geven :*

Hilmo, als je elkaar niet zo vaak ziet snap ik dat je lang blijft :) kijk gewoon naar R hoe het gaat, Als hij het plant trekt: prima, zo niet dan pas je het plan toch aan :)
pi_159875522
M ging met papa naar de speeltuin (die ik nog niet kende, maar hier vlakbij is) en ik moet m nog even delen O+

T zand tussen de schommels loopt omhoog, vandaar dat hij zo worstelt met lopen overigens :+

Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')