abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:16:35 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159684496
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:07 schreef hiddit het volgende:
Simpel gezegt praten, want zonder praten kom je nergens. Als ze niet wil praten zit er ergens toch iets fout, zet het anders is op papier zodat ze het rustig kan lezen en eventueel over na kan denken.
Had deze post niet gezien, is blijkbaar geplaatst toen ik aan het typen was. Maar als je goed kunt schrijven is dat een heel goede raad. Voordeel schrijven is je kunt het nog eens overlezen, veranderen, slijpen en schaven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159809719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zeker wel, niets zo veranderlijk als de zin in seks van een vrouw.
Mee eens.

Ten eerste ligt het aan de periode van de maand bij veel vrouwen. Daarnaast ligt het ook aan de periode in hun leven en hoe ze in hun vel zitten. En bij veel vrouwen ligt het aan hoe lang de relatie duurt. Na een tijdje vermindert de zin, maar goed, zin kun je maken.

TS: gebruikt ze anticonceptie? De pil kan de zin in seks drastisch verminderen.
pi_159809745
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:59 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Ik ken helaas zat mensen in een 10-jarige huwelijk (of langer) die werkelijk alles al geprobeerd hebben, maar waarbij de frequentie alleen maar zakt. Die partners hebben domweg geen zin, ongeacht de kwaliteit van de seks of de 'opwarmtijd' die geboden wordt.
Ik zou er daarom niet op rekenen dat iemand met een laag libido met wat trucjes ineens wel 3-4 keer per week wil. Er zijn vast uitzonderingen (slechte seks, pilgebruik en slechte hygiëne zijn vaak van invloed), maar daar moet je niet op rekenen.
Ik heb 2 relaties gehad en bij mij werd de zin na de 'konijnen-fase' altijd wat minder, om later, wanneer je elkaar goed kent en weet wat je lekker vindt weer helemaal op te leven. In mijn omgeving zie ik juist dat het erg fluctueert.
pi_159878942
wtf is een konijnen fase?
pi_159881428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 18:48 schreef bernieboy het volgende:
Maar als ze aan de alcohol heeft gezeten dan is het vrijwel altijd raak
Dan is ze dus geremd in de seks met jou.
Ze voelt zich zonder alcohol te gespannen, vraag eens aan haar of er iets is wat haar dan zo gespannen maakt, zonder verwijtend of gefrustreerd over te komen.
pi_159893454
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:11 schreef rosaaa het volgende:

[..]

Mee eens.

Ten eerste ligt het aan de periode van de maand bij veel vrouwen. Daarnaast ligt het ook aan de periode in hun leven en hoe ze in hun vel zitten. En bij veel vrouwen ligt het aan hoe lang de relatie duurt. Na een tijdje vermindert de zin, maar goed, zin kun je maken.
Klopt. Na een tijdje kan de zin echter ook toenemen. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar je hebt er gewoon invloed op, op die van jezelf maar ook die van de ander. TS en zijn vriendin zijn nog vrij jong, en zijn waarschijnlijk te onervaren om dat op de goede manier te beinvloeden.

Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van gehad, slechts incidenteel. Ik ben behoorlijk viriel maar in mijn ervaring ben ik moeilijk verzadigbaar en zijn vrouwen onverzadigbaar. Maar dat is wel een situatie die je onbewust of deels bewust creeert.

quote:
TS: gebruikt ze anticonceptie? De pil kan de zin in seks drastisch verminderen.
Ook dat, maar ik vraag me ook af of zij wel vaker zin wil hebben. Van een afstandje krijg ik ook wel eens de indruk dat sommige vrouwen ervan genieten dat zij iets hebben wat de man graag wil, en pas zin krijgen als ze in andere aspecten van de relatie al helemaal bevredigd zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 februari 2016 @ 16:25:33 #57
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159912764
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 18:03 schreef LeesFoknl het volgende:
In het Duits zegt men, die Chemie muss stimmen.
Die Duitsers zijn wat snuggerder wat seks betreft. Die hijsen dat kreng gewoon in een Nazi-pakje met geile jarretels eronder, en die laarzen houdt ze dan aan in bed.

ACHTUNG!! ICH WIL FICKEN!!
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 14 februari 2016 @ 16:33:03 #58
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159912972
Maar serieus TS, er kan iets tussen d'r oren meespelen.

Is het druk op d'r werk, of is er stress of zo? Heeft ze een verleden van depressie, of neerslachtigheid? En hoe is dat bij jou?

Hoe is de relatie onderling? Ik vraag dat, omdat ze klaarblijkelijk niet echt geil van je wordt. Dat kan bijv. zijn omdat zij verlangt naar iemand die wat dominanter is, en jij meer van het overleg bent. Of juist andersom. Het kan ook dat jullie een vervelend patroon in de relatie hebben, en dat zij je probeert te straffen ergens voor.

Geeft ze vaak kritiek? Of geef jij vaak kritiek op haar? Hoe is de acceptatie van elkaars tekortkomingen?

En hoe is de taakverdeling in het huishouden? Zijn jullie daar tevreden over onderling?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 14 februari 2016 @ 19:02:34 #59
452762 Wh00pWh00p
Time is long but life is short
pi_159916609
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 01:39 schreef srapnel het volgende:
wtf is een konijnen fase?
Zet een mannetje en een vrouwtje bij elkaar... let dan maar eens op :Y
Konijnen hebben geen grenzen _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')