abonnement Unibet Coolblue
pi_160482533
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 07:24 schreef raptorix het volgende:
Die gasten kunnen nog geen vuurpijl afschieten.
pi_160482547
quote:
Approximately 17,000 US forces are participating in the exercises, alongside around 300,000 South Korean troops - both significant increases on 2015's numbers.
Amerika gooit lekker olie op het vuur door Foal Eagle weer groter te maken dan vorig jaar _O-
pi_160482609
Bijzonder dat men zo laconiek reageert hier..
pi_160482674
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:35 schreef byah het volgende:
Bijzonder dat men zo laconiek reageert hier..
Alsof Noord-Korea echt in staat is om een kernwapen af te schieten :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160482734
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:35 schreef byah het volgende:
Bijzonder dat men zo laconiek reageert hier..
Ik weet niet meer het exacte aantal doden die vielen tijdens de oorlog tussen Zuid- en Noord Korea, maar dit dodenaantal lag significant hoger dan het dodenaantal in Syrië. Een nieuwe oorlog zou die regio volkomen destabiliseren. Inderdaad moet men daar niet te lichtvaardig over denken.
  maandag 7 maart 2016 @ 08:59:12 #131
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_160482776
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alsof Noord-Korea echt in staat is om een kernwapen af te schieten :') .
Uit oprechte interesse; waarom niet? :)
pi_160482925
quote:
19s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:59 schreef Gunner het volgende:

[..]

Uit oprechte interesse; waarom niet? :)
Het is nogal een karwei. Daarbij is Noord-Korea natuurlijk vrij gesloten en lijkt het mij niet in staat om zelf wetenschappers van dat niveau op te leiden. Dat betekent dat ze mensen naar het buitenland moeten sturen en afhankelijk zijn van hun Chinese vrienden. Ik betwijfel echter of buitenlandse mogendheden Noord-Koreanen gaan inwijden in de nuances van kernbommen, en ik verwacht dat de Chinezen daar ook erg terughoudend mee zijn. Bovendien is het erg duur om zo'n kernbom te maken, en hoewel Kim prima kan eten weet ik niet of hij zich dat soort investeringen kan permitteren.

Ik verwacht wel dat ze een raket kunnen afschieten, en daar zal best een flinke bom op kunnen zitten, maar een operationeel kernwapen lijkt mij nog een brug te ver. Hopelijk is mijn analyse correct, al verwacht ik dat er straks een stuk of wat beter geïnformeerde Fok!kers dit beter kunnen beargumenteren / weerleggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160482990
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is nogal een karwei. Daarbij is Noord-Korea natuurlijk vrij gesloten en lijkt het mij niet in staat om zelf wetenschappers van dat niveau op te leiden. Dat betekent dat ze mensen naar het buitenland moeten sturen en afhankelijk zijn van hun Chinese vrienden. Ik betwijfel echter of buitenlandse mogendheden Noord-Koreanen gaan inwijden in de nuances van kernbommen, en ik verwacht dat de Chinezen daar ook erg terughoudend mee zijn. Bovendien is het erg duur om zo'n kernbom te maken, en hoewel Kim prima kan eten weet ik niet of hij zich dat soort investeringen kan permitteren.

Ik verwacht wel dat ze een raket kunnen afschieten, en daar zal best een flinke bom op kunnen zitten, maar een operationeel kernwapen lijkt mij nog een brug te ver. Hopelijk is mijn analyse correct, al verwacht ik dat er straks een stuk of wat beter geïnformeerde Fok!kers dit beter kunnen beargumenteren / weerleggen.
Nogmaals, een grondoorlog zal veel destructiever uitpakken.
pi_160483011
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, een grondoorlog zal veel destructiever uitpakken.
Nogmaals? Dit zeg je nu voor het eerst.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160483028
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nogmaals? Dit zeg je nu voor het eerst.
Nee hoor, lees maar een paar reacties terug. (was overigens geen quote op jouw reactie)
  maandag 7 maart 2016 @ 09:18:36 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_160483051
Leuke praat. Maar ze weten zelf ook wel dat als ze ook maar 1 vinger naar iemand uitsteken, ze 25 kaakslagen terugkrijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 7 maart 2016 @ 10:56:55 #137
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_160484635
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:10 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is nogal een karwei. Daarbij is Noord-Korea natuurlijk vrij gesloten en lijkt het mij niet in staat om zelf wetenschappers van dat niveau op te leiden. Dat betekent dat ze mensen naar het buitenland moeten sturen en afhankelijk zijn van hun Chinese vrienden. Ik betwijfel echter of buitenlandse mogendheden Noord-Koreanen gaan inwijden in de nuances van kernbommen, en ik verwacht dat de Chinezen daar ook erg terughoudend mee zijn. Bovendien is het erg duur om zo'n kernbom te maken, en hoewel Kim prima kan eten weet ik niet of hij zich dat soort investeringen kan permitteren.

Ik verwacht wel dat ze een raket kunnen afschieten, en daar zal best een flinke bom op kunnen zitten, maar een operationeel kernwapen lijkt mij nog een brug te ver. Hopelijk is mijn analyse correct, al verwacht ik dat er straks een stuk of wat beter geïnformeerde Fok!kers dit beter kunnen beargumenteren / weerleggen.
Een rudimentair kernwapen is niet zo moeilijk om te maken.
Het moeilijkste is het verrijken van uranium en dat lijken ze wel onder de knie te hebben.
Vergeet niet dat je het over 70 jaar oude techniek hebt.

Ze zullen idd geen erg efficiente bom hebben maar toch.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_160486035
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 08:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik weet niet meer het exacte aantal doden die vielen tijdens de oorlog tussen Zuid- en Noord Korea, maar dit dodenaantal lag significant hoger dan het dodenaantal in Syrië. Een nieuwe oorlog zou die regio volkomen destabiliseren. Inderdaad moet men daar niet te lichtvaardig over denken.
Als tijdens die oorlog de V.S. China, Sovjet Unie en de VN zich er niet mee had bemoeit dan hadden we nu dit probleem niet gehad ja dan had het Zuiden nu communistisch geweest maar die kims waren dan echt niet meer aan de macht geweest.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_160498447
03/07 20:31 North Korean authorities say strike weapons put on combat alert in response to South Korean-U.S. drills

http://www.interfax.com/news.asp
pi_160532552
AFP twitterde op dinsdag 08-03-2016 om 23:25:50 #BREAKING Kim Jong-Un says N. Korea has miniaturised nuclear warheads: KCNA reageer retweet
pi_160535714
Noord-Korea beweert kernkop voor ballistische raket te hebben


Het is Noord-Korea naar eigen zeggen gelukt kernwapens te maken die met een raket gelanceerd kunnen worden. Dat zegt de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un dinsdag.
De kernwapens zijn kleiner gemaakt zodat ze op ballistische raketten passen, "Het is een echte nucleaire afschrikking", aldus het Noord-Koreaanse persbureau.

Twee dagen geleden dreigde het land met een preventieve nucleaire aanval tegen de Verenigde Staten en Zuid-Korea. Dit naar aanleiding van militaire oefeningen van die landen.

Kim Jong-un zei op 4 maart al dat zijn land klaar moet zijn om kernwapens "op elk moment" te kunnen gebruiken.

De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft het land strenge sancties opgelegd, sindsdien klinkt de oorlogsretoriek vanuit Pyongyang alleen maar sterker.

In januari voerde het geïsoleerde land voor de vierde keer een nucleaire test uit. Die test met een waterstofbom zou erg succesvol zijn verlopen, maar dat wordt door Westerse experts bestreden.


http://www.nu.nl/buitenla(...)he-raket-hebben.html
pi_160555140
Conflicts twitterde op woensdag 09-03-2016 om 22:30:41 BREAKING: North Korea launches 2 short range missiles. - Yonhap. reageer retweet
pi_160602519
Noord-Korea is onderzeeër kwijt

quote:
WASHINGTON - Noord-Korea is een onderzeeër kwijt. Dat meldde de Amerikaanse zender CNN op basis van uitspraken van drie Amerikaanse functionarissen. Het land verloor eerder deze week het contact met de onderzeeboot.

Amerikaanse veiligheidsdiensten hielden met onder andere spionagesatellieten en vanuit vliegtuigen de zoektocht in de gaten die de Noord-Koreaanse marine uitvoerde. Het is niet duidelijk of de duikboot op drift is geraakt of is gezonken. Volgens de Amerikaanse bronnen was sprake van een fout tijdens een oefening.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erzeeer_kwijt__.html
pi_160602657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:16 schreef Infection het volgende:
Noord-Korea is onderzeeër kwijt

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)erzeeer_kwijt__.html
Aiai hoop niet dat de VS hem tot zinken hebben gebracht.
pi_160602717
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef hoas het volgende:

[..]

Aiai hoop niet dat de VS hem tot zinken hebben gebracht.
Of dat gaan ze er van maken...
pi_160602752
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef hoas het volgende:

[..]

Aiai hoop niet dat de VS hem tot zinken hebben gebracht.
Ik denk eerder dat het gewoon een oud barrel uit de soviet-tijd was die gezonken is.
pi_160603011
Al dat gedoe om 'dreiging' vanuit NK altijd... In Japan staat al jaren een volledige kerncentrale te lekken en niemand die er iets aan doet!
pi_160603040
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:36 schreef myShizzle het volgende:
Al dat gedoe om 'dreiging' vanuit NK altijd... In Japan staat al jaren een volledige kerncentrale te lekken en niemand die er iets aan doet!
Wat moet er aan gedaan worden dan? Japan doet zelf al zoveel mogelijk om dat probleem op te lossen. Ze gebruiken zelfs robots, die overigens zijn komen te 'overlijden' vanwege de vele straling.

http://www.nu.nl/gadgets/(...)ctieve-straling.html
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:19:14 #149
132605 kawotski
Il Dottore
pi_160603872
Je moet wat om de zgn. dreiging van Noord-Korea in de lucht te houden. Iemand die verschrikkelijke foto's op de Daily Mail gezien van het dagelijks leven in NK? Man, man, wat heb ik toch te doen met dat volk. Nee, serieus, het is dat ik die taal niet spreek maar ik zou bijna overwegen om de grote leider een brief te sturen met daarin een aanvraag om een paar jaar in dat land te mogen verblijven.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_160612103
L0gg0l twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 14:09:11 DPRK ARMED FORCES ON HIGH READINESS TO CARRY OUT PREVENTIVE STRIKE IN RELATION TO U.S.-S.KOREAN MILITARY DRILLS - ARMY GENERAL STAFF -- IFX reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')