abonnement Unibet Coolblue
pi_159581971
Maaltijdbox ervaringstopic!

Praat hier mee over de diverse maaltijdbox services die op de markt zijn. Een maaltijdbox is een doos vol ingrediėnten met recepten erbij, online te bestellen. Zo hoef je niet meer na te denken over wat je zal gaan eten. Voor de luiwammesen onder ons, voor diegenen die eens wat anders willen en voor diegenen die het gewoon eens uit willen proberen met een kortingscode.

http://maaltijdbox-vergelijken.nl/

Hellofresh

http://www.hellofresh.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 34 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-6

Extra info: Hellofresh heeft ook een Familybox, geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Tevens een ontbijtbox, fruitbox en een wijnbox. Een eenmalige proefbox is mogelijk voor 37 euro.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marley Spoon

http://www.marleyspoon.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-8

Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 6 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande box

http://www.ah.nl/Allerhande_Box

Abonnement: nee.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis.

Mathijs Maaltijdbox

www.mathijsmaaltijdbox.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: Mathijs Maaltijdbox heeft ook een Familybox, deze is geschikt voor mee-etende kinderen (1-3 kinderen).

Beebox

https://beebox.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 32,50 euro.
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 1-4

Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.

De Krat

https://www.dekrat.nl/

Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 37 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediėnten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streekbox

http://www.streekbox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39euro.
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 2-4

Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen.

Kromme Rijn Krat

http://krommerijnfruit.luondo.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro).
Vegetarisch mogelijk: nee.
Aantal personen: 2-4

Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.

Lekker Lokaal

http://lekkerlokaal.nl/

Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen

Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.

Zoyummy

www.zoyummy.nl

Abonnement: Wekelijks, om de twee weken of maandelijks. Is ieder moment opzegbaar tot 2 dagen voor de volgende levering.
Prijs: Vanaf 23,95 euro
Vegetarisch mogelijk: ja.
Aantal personen: 1-5

Extra info: Zoyummy heeft ook een Familybox (2 volwassen en 1 of 2 kinderen). Zoyummy heeft ook een Verrassings Maaltijdenbox. Dan beslist Zoyummy voor jou welke box uit welk land je opgestuurd krijgt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 12-02-2016 20:14:54 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159581999
Ik zie nu pas deze kekke OP. Goed gedaan _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159582054
Wordt het niet tijd om de naam Hello Fresh uit de TT te halen?
Er worden nu ook veel andere boxen besproken hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159582708
Aangezien het andere topic op slot is; hoe is hier de consenaus over de Beebox. Iemand ervaring? Ik vind de prijs niet slecht en ik zag dat je voor een paar euro meer ook fruit, brood etc. kreeg. Geen slechte deal dacht ik zo.
pi_159583274
leuk, binnenkort eens proberen.
pi_159583411
  maandag 1 februari 2016 @ 23:00:06 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_159583951
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef Trusten het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal te toevallig :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_159584298
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal te toevallig :@
Het is dan ook zwaar nep. Triest als je op zo een goedkope manier reclame moet maken.
pi_159588328
Dat.

Overigens heb ik alleen maar goede ervaringen met de klantenservice van HF en MS. Bij de eerste na elke fout (want wel vaak iets slecht in de box) korting en een goedmakertje. MS heeft me, wegens verkeerde allergeneninfo, het geld van mijn laatste box teruggestort maar m wel bezorgd omdat de info te laat kwam. Om iemand anders blij mee te maken.

Geen klachten hier dus. Ik vond alleen de smaak van de 1 minder worden en van de ander sowieso niet veel soeps.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_159588453
Pfff idd zwaar nep, alleen al omdat je als 'vreemde' er niet op kan reageren :D

Wel gek dat HF het laat staan :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_159588562
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Wordt het niet tijd om de naam Hello Fresh uit de TT te halen?
Er worden nu ook veel andere boxen besproken hier.
De vaste posters in deze reeks het daarmee eens? Laat het weten :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 2 februari 2016 @ 08:50:30 #12
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159589025
HF uit de TT lijkt me prima. T gaat net zo veel over de andere boxen. En 'maaltijdbox' is nu zo ingeburgerd dat mensen t ook wel herkennen zonder HF erbij.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159589428
Bij deze :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_159589472
Een verdrietige dag in de HF-burelen :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:30:39 #15
208890 June.
Seriously?
pi_159589486
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:17 schreef Platina het volgende:
Aangezien het andere topic op slot is; hoe is hier de consenaus over de Beebox. Iemand ervaring? Ik vind de prijs niet slecht en ik zag dat je voor een paar euro meer ook fruit, brood etc. kreeg. Geen slechte deal dacht ik zo.
Heb hem nu al een tijdje en vind de kwaliteit en variėteit beter dan hellofresh. Laatste paar keren had ik in de box van hellofresh rotte dingen erin zitten. Je krijgt je geld dan wel weer terug, maar is toch kut. Dan moet ik alsnog naar de appie terwijl dat nu juist niet meer de bedoeling was.
Shine bright like a diamond.
pi_159589917
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:30 schreef June. het volgende:

Heb hem nu al een tijdje en vind de kwaliteit en variėteit beter dan hellofresh. Laatste paar keren had ik in de box van hellofresh rotte dingen erin zitten. Je krijgt je geld dan wel weer terug, maar is toch kut. Dan moet ik alsnog naar de appie terwijl dat nu juist niet meer de bedoeling was.
Is het ook lekker?

En kan je ook voor je bestelt kijken wat je voor maaltijden krijgt? Want ik zie alleen maar 'deze week' op de website en is dat dan de box die je krijgt als je bestelt, of is dat wat iedereen heeft gekregen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159594582
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een verdrietige dag in de HF-burelen :'(
Als de vaste posters hier een gratis box krijgen willen we de oude TT misschien wel terug :+

Eventjes :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159594650
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als de vaste posters hier een gratis box krijgen willen we de oude TT misschien wel terug :+

Eventjes :P
Tot MS 2 boxen biedt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159594704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tot MS 2 boxen biedt...
O~)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159594736
Voor in de OP erbij: even in de MS spoiler melden dat er via posters hier regelmatig gratis boxen te bestellen zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159595672
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Voor in de OP erbij: even in de MS spoiler melden dat er via posters hier regelmatig gratis boxen te bestellen zijn?
Zal ik vanavond aanpassen :Y
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159595822
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Zal ik vanavond aanpassen :Y
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:08:56 #23
409579 LuDann
All the way
pi_159596626
Ik bestel altijd de Allerhande box maar had zo in mijn achterhoofd HF ook nog eens te proberen. Ga d'r echter niet meer aan beginnen zoals het nu is. Wat een armoede zeg, als ik dat hoor over die gerechten van Jamie. Een kwart paprika vind ik echt om te huilen. :')

Matthijs en MS ook een keertje geprobeerd maar Allerhande bevalt toch het beste. Ruime porties, genoeg groente en lekker afwisselend met verrassende ingredienten. :Y
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:15:31 #24
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159596798
Mwoah. Zolang je een week zonder Jamie uitzoekt is er niks mis met de HF porties.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159598714
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Zal ik vanavond aanpassen :Y
Misschien kan Zoyummy dan ook bij in de OP? :)

'Wereldse gerechten' (bv. Italiaans, Marokkaans, Perzisch), 2, 3 of 4 dagen voor 1 tot 5 personen, gratis fruit in elke box.
http://www.zoyummy.nl
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:24:21 #26
409579 LuDann
All the way
pi_159598790
Zoyummy was toch nogal een flop, van wat ik hier las van de mensen die hem uitgetest hebben?
pi_159598828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:08 schreef LuDann het volgende:
Ik bestel altijd de Allerhande box maar had zo in mijn achterhoofd HF ook nog eens te proberen. Ga d'r echter niet meer aan beginnen zoals het nu is. Wat een armoede zeg, als ik dat hoor over die gerechten van Jamie. Een kwart paprika vind ik echt om te huilen. :')

Matthijs en MS ook een keertje geprobeerd maar Allerhande bevalt toch het beste. Ruime porties, genoeg groente en lekker afwisselend met verrassende ingredienten. :Y
Ik denk dat HF wel snel iets moet veranderen met die gerechten van Jamie Oliver, want veel mensen zijn ontevreden.

Verder ben ik het met MutedFaith eens dat de andere porties goed van hoeveelheid zijn. Ik ben qua porties denk ik een gemiddelde eter en ik heb er eigenlijk altijd genoeg aan, soms zelfs te veel.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:27:19 #28
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159598845
Weet niet of dit hier al is geplaatst, dacht het niet.

Artikel uit de Trouw, vergelijking van 7 maaltijdenboxen.
-mag helaas niet gedeeld worden, zie DM-

[ Bericht 22% gewijzigd door motorbloempje op 02-02-2016 16:35:35 ]
Feyenoord!
pi_159598893
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:24 schreef LuDann het volgende:
Zoyummy was toch nogal een flop, van wat ik hier las van de mensen die hem uitgetest hebben?
Oh, dat weet ik niet? Ik ben pas sinds het vorige topic hier binnen komen vallen en heb nog niet alles terug gelezen...
Ik was er zelf wel redelijk tevreden over; goede kwaliteit ingrediėnten, erg compleet en dat gratis fruit sprak me ook wel aan.
Nadeel vond ik dat ze veel verpakkingsmateriaal gebruikten en dat niet alle recepten eenvoudig te maken waren.

Maar als veel mensen hier slechte ervaringen hebben met Zoyummy kan 't misschien beter niet in de OP. ;)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:32:07 #30
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159598923
Er staat in 't vorige topic ergens een link naar de online versie van dat artikel. Maar een interessant stuk is t wel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159602742
Heeft er iemand nog een kortingscode voor een Marley spoon box of een andere box? Ik ga toch maar weer aan de boxen en wil eens iets anders proberen dan HF.

:*
Spoilers!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:17:15 #32
208890 June.
Seriously?
pi_159602770
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is het ook lekker?

En kan je ook voor je bestelt kijken wat je voor maaltijden krijgt? Want ik zie alleen maar 'deze week' op de website en is dat dan de box die je krijgt als je bestelt, of is dat wat iedereen heeft gekregen?
Ja, het is zeker lekker. Je kunt helaas niet zien wat je krijgt, dus dat plus dat ze niet zulke ruime bezorgingstijden hebben als hellofresh vind ik wel een nadeel.
Shine bright like a diamond.
pi_159602901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand nog een kortingscode voor een Marley spoon box of een andere box? Ik ga toch maar weer aan de boxen en wil eens iets anders proberen dan HF.

:*
Ik heb nog een MS code (gratis box) DM me maar een voornaam en mailadres.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159602935
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb nog een MS code (gratis box) DM me maar een voornaam en mailadres.
O+
Spoilers!
pi_159604249
Afgelopen week vreemd gegaan na iets van 3 jaar HF: de Beebox (Extra).

Erg smakelijk gegeten :9 (pizzaatje, ovenschotel met schorseneren en ham en kaassaus, en bruinebonensoep voor wel drie dagen).

De extra variant betekent dat je een heel brood, eieren, sap en fruit extra geleverd krijgt.

De recepten staan online, je krijgt ze niet op papier. Vind ik wel OK. De recepten zijn wel wat bewerkelijker dan die van HF: geen voorgesneden spullen. Je moet zelf ook wat meer kleinere dingen in voorraad hebben, zoals knoflook en sojasaus.

Nadeel is dat je pas dinsdags te horen krijgt wat je de donderdag daarna geleverd krijgt en dan niet meer kan afbestellen. Maar gelukkig lust ik bijna alles.

De Beebox is (op basis van deze eerste week) wel een blijvertje voor mij denk ik.

Vanaf a.s. donderdag fusili met meerval in prei-roomsaus, groentenstoofpot met quinoa, rode kool stamppot met gehaktbal.
Prognose: :9 :{ :9
pi_159604342
Foto's!!
Make my day!
pi_159604624
OP aangepast. Hopelijk zonder spelvouten :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159604729
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:13 schreef pl4kkie het volgende:
OP aangepast. Hopelijk zonder spelvouten :P
Mooi!
Nog een aanpassing: Beebox heeft wel een vegetarische box en ook een koolhydraatarme (dat stond er al)
pi_159604805
En de link naar de Matthijsbox doet het niet.

Ik heb momenteel 15 tabjes van allerlei maaltijdboxen openstaan. Ik ga denk ik eens wat verschillende proberen.
Spoilers!
pi_159605021
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:30 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik niet? Ik ben pas sinds het vorige topic hier binnen komen vallen en heb nog niet alles terug gelezen...
Ik was er zelf wel redelijk tevreden over; goede kwaliteit ingrediėnten, erg compleet en dat gratis fruit sprak me ook wel aan.
Nadeel vond ik dat ze veel verpakkingsmateriaal gebruikten en dat niet alle recepten eenvoudig te maken waren.

Maar als veel mensen hier slechte ervaringen hebben met Zoyummy kan 't misschien beter niet in de OP. ;)
Als ik keek naar de inhoud van de box had ik dat "gratis" fruit dubbel en dwars betaald. En ik vond de gerechten wel heel erg standaard, en bovendien enorm vlak van smaak. Ik bestel natuurlijk niet zo'n box om vervolgens iets standaards als een simpele bami te krijgen. Van die gerechten die je zelf thuis ook al tig keer hebt gemaakt, maar dan met veel meer smaak en veel goedkoper.
pi_159605052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
En de link naar de Matthijsbox doet het niet.

Ik heb momenteel 15 tabjes van allerlei maaltijdboxen openstaan. Ik ga denk ik eens wat verschillende proberen.
Krijg die link niet gefixt. De website blijft om 1 of andere rare reden doorlinken naar tradetracker.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159605112
Geen kortingscodes voor de krat in omloop zeker? Die wil ik op zich wel testen, alleen vind ik 38 euro eigenlijk net te duur om het te testen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:37:10 #43
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_159605419
Lekker veel klachten in het nieuws net :D
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:46:57 #44
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159605808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:27 schreef gelestipjes het volgende:
Geen kortingscodes voor de krat in omloop zeker? Die wil ik op zich wel testen, alleen vind ik 38 euro eigenlijk net te duur om het te testen.
Dat soort boxen zit een totaal andere filosofie achter dus die werken niet met gratis boxen. Waarom te duur? Stel dat de recepten niet smaken dan nog krijg je de producten waar je anders boodschappen voor zou hebben gekocht. :)
Feyenoord!
pi_159606054
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat soort boxen zit een totaal andere filosofie achter dus die werken niet met gratis boxen. Waarom te duur? Stel dat de recepten niet smaken dan nog krijg je de producten waar je anders boodschappen voor zou hebben gekocht. :)
Waar vraag ik om een gratis box dan? En als ik zelf iets koop koop ik dingen die ik meteen kan zien en beoordelen op kwaliteit en maak ik dingen waarvan ik over het algemeen wel weet of ze lekker zijn.
Als ik bijv kijk naar de zoyummy box dan was dat het geld eigenlijk zelfs met de korting lang niet waard, dus ja, als test vind ik 38 euro gewoon te veel eigenlijk.
pi_159606104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Lekker veel klachten in het nieuws net :D
Nou ja, ik werd ook steeds minder tevreden -O- Voorlopig maar even geen boxen hier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159606692
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:27 schreef gelestipjes het volgende:
Geen kortingscodes voor de krat in omloop zeker? Die wil ik op zich wel testen, alleen vind ik 38 euro eigenlijk net te duur om het te testen.
38 euro en geen proefbox?
Ja. Dat vind ik ook veel.
Make my day!
pi_159607060
Als ze nou ook meer 5 dagen boxen gaan aanbieden. Dan kan ik ook andere boxen proberen :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:30:56 #49
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159607655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:52 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Waar vraag ik om een gratis box dan? En als ik zelf iets koop koop ik dingen die ik meteen kan zien en beoordelen op kwaliteit en maak ik dingen waarvan ik over het algemeen wel weet of ze lekker zijn.
Als ik bijv kijk naar de zoyummy box dan was dat het geld eigenlijk zelfs met de korting lang niet waard, dus ja, als test vind ik 38 euro gewoon te veel eigenlijk.
Volgens mij doen ze ook niet aan kortingsacties maar dat weet ik niet zeker. Ik denk persoonlijk dat je op zich wel kwaliteits producten kan verwachten bij de Krat maar zeker weten doe ik het niet.

Op zich is het moeilijk om echte kwaliteit met het blote oog te beoordelen. Heel veel producten in de supermarkt zijn bv behandeld met het ene of andere goedje zodat het er heel goed uit LIJKT te zien maar ondertussen is het meer uiterlijk dan echte kwaliteit.
Feyenoord!
pi_159607812
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:30 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze ook niet aan kortingsacties maar dat weet ik niet zeker. Ik denk persoonlijk dat je op zich wel kwaliteits producten kan verwachten bij de Krat maar zeker weten doe ik het niet.

Op zich is het moeilijk om echte kwaliteit met het blote oog te beoordelen. Heel veel producten in de supermarkt zijn bv behandeld met het ene of andere goedje zodat het er heel goed uit LIJKT te zien maar ondertussen is het meer uiterlijk dan echte kwaliteit.
Ze doen volgens mij wel aan kortingsacties maar dan iets als "als je een vriend een box laat afnemen krijg je beide 10 euro korting" en ik ken niemand die die box heeft.
Maar goed, voor 38 euro voor mij in ieder geval geen "de krat". Het gaat er niet alleen om of de producten kwalitatief goed zijn, maar ook of de gerechten op smaak zijn/ niet heel vlak van smaak.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 21:44:10 #51
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159608242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ze doen volgens mij wel aan kortingsacties maar dan iets als "als je een vriend een box laat afnemen krijg je beide 10 euro korting" en ik ken niemand die die box heeft.
Maar goed, voor 38 euro voor mij in ieder geval geen "de krat". Het gaat er niet alleen om of de producten kwalitatief goed zijn, maar ook of de gerechten op smaak zijn/ niet heel vlak van smaak.
Ok. ^O^

Ik ken ook niemand die de Krat heeft.
Feyenoord!
pi_159608449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok. ^O^

Ik ken ook niemand die de Krat heeft.
Heb jij trouwens al die gratis MS box afgenomen die je via mij gekregen hebt? Ben benieuwd naar je ervaringen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159608746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:24 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Als ik keek naar de inhoud van de box had ik dat "gratis" fruit dubbel en dwars betaald. En ik vond de gerechten wel heel erg standaard, en bovendien enorm vlak van smaak. Ik bestel natuurlijk niet zo'n box om vervolgens iets standaards als een simpele bami te krijgen. Van die gerechten die je zelf thuis ook al tig keer hebt gemaakt, maar dan met veel meer smaak en veel goedkoper.
Oké, misschien had ik dan gewoon geluk met mijn box. Ik weet niet meer precies alle recepten, maar ik had een Italiaanse box en vond de gerechten wel anders dan gewoon standaard macaroni of spaghetti. Zo was er een pasta met garnalen, saffraan (beide niet echt goedkoop) en wijn en een saltimbocca die ik echt heerlijk vond en waar een goed stuk vlees bij zat. De andere 2 gerechten hebben iets minder indruk gemaakt, want die weet ik zo niet meer. :P
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:18:47 #54
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159609660
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb jij trouwens al die gratis MS box afgenomen die je via mij gekregen hebt? Ben benieuwd naar je ervaringen.
Ja heb ik afgenomen. Vond het wel lekkere recepten. Er zaten een aantal dingen in die biologisch waren, dat viel me mee. Eet zelf liever helemaal biologisch en met producten waarvan ik weet waar ze vandaan komen. Maar op zich prima gegeten. Alleen de aubergine in de oven was beetje mislukt en ik vind aubergine op zich wel lekker maar niet in grote hoeveelheden.

Nog bedankt trouwens. ^O^

En ik hou trouwens ook niet van dat er zoveel dingetjes in plastic zakjes erbij zaten. Liever los of in papier.
Feyenoord!
pi_159609746
Ik snap niet waar ik bij Marley Spoon de gerechten kan zien, er staat niets op hun Facebook :?

Het is bij veel boxen vaag per wanneer ze kunnen bezorgen. Allerhandebox vanaf aanstaande maandag. HF en MS pas de week daarna en bij Streekbox, Zoyummy, Mathijs, De Krat, Beebox is het allemaal niet te vinden. Ik vind niets er slecht uitzien, met korting wil ik ze allemaal wel proberen.
Spoilers!
pi_159609852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet waar ik bij Marley Spoon de gerechten kan zien, er staat niets op hun Facebook :?

Het is bij veel boxen vaag per wanneer ze kunnen bezorgen. Allerhandebox vanaf aanstaande maandag. HF en MS pas de week daarna en bij Streekbox, Zoyummy, Mathijs, De Krat, Beebox is het allemaal niet te vinden. Ik vind niets er slecht uitzien, met korting wil ik ze allemaal wel proberen.
Bij de krat staat er toch gewoon dat de gemakskrat op maandagavond bezorgd wordt? En er staat al op wat er volgende week in zit, dus als je nu zou bestellen zou je naar ik aanneem as maandag die box van week 6 krijgen

edit: blijkbaar is de box voor maandag nog tot morgen 12:00 te bestellen.
pi_159610166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:24 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Bij de krat staat er toch gewoon dat de gemakskrat op maandagavond bezorgd wordt? En er staat al op wat er volgende week in zit, dus als je nu zou bestellen zou je naar ik aanneem as maandag die box van week 6 krijgen

edit: blijkbaar is de box voor maandag nog tot morgen 12:00 te bestellen.
Daar heb je gelijk in :Y

Edit: de recepten spreken me niet zo aan bij De Krat komende week.
Spoilers!
pi_159610639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja heb ik afgenomen. Vond het wel lekkere recepten. Er zaten een aantal dingen in die biologisch waren, dat viel me mee. Eet zelf liever helemaal biologisch en met producten waarvan ik weet waar ze vandaan komen. Maar op zich prima gegeten. Alleen de aubergine in de oven was beetje mislukt en ik vind aubergine op zich wel lekker maar niet in grote hoeveelheden.

Nog bedankt trouwens. ^O^

En ik hou trouwens ook niet van dat er zoveel dingetjes in plastic zakjes erbij zaten. Liever los of in papier.
Redelijk positief dus? :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159610742
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet waar ik bij Marley Spoon de gerechten kan zien, er staat niets op hun Facebook :?

Het is bij veel boxen vaag per wanneer ze kunnen bezorgen. Allerhandebox vanaf aanstaande maandag. HF en MS pas de week daarna en bij Streekbox, Zoyummy, Mathijs, De Krat, Beebox is het allemaal niet te vinden. Ik vind niets er slecht uitzien, met korting wil ik ze allemaal wel proberen.
https://marleyspoon.nl/menu
Astu :)

Ik vind het bij MS wel altijd een gedoe om er precies achter te komen welke week nu thuis geleverd wordt. Ik moet altijd doen alsof ik die week ga bestellen een één stapje voordat ik hem laat komen krijg ik de precieze gerechten en kan ik gaan wisselen in die week.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:57:15 #60
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159610996
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Redelijk positief dus? :)
Ja zo mag je het noemen. Ik vind sowieso het concept maaltijdenbox erg interessant. En wat ik wel een voordeel vond van MS was de keuzevrijheid. Dat heb je bij veel andere boxen niet.
Feyenoord!
pi_159611207
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ze doen volgens mij wel aan kortingsacties maar dan iets als "als je een vriend een box laat afnemen krijg je beide 10 euro korting" en ik ken niemand die die box heeft.
Maar goed, voor 38 euro voor mij in ieder geval geen "de krat". Het gaat er niet alleen om of de producten kwalitatief goed zijn, maar ook of de gerechten op smaak zijn/ niet heel vlak van smaak.
Ik ken wel iemand met de krat die altijd erg tevreden was/is over de kwaliteit van de producten, m.n. het vlees. Recepten waren ook prima volgens mij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_159611888
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

https://marleyspoon.nl/menu
Astu :)

Ik vind het bij MS wel altijd een gedoe om er precies achter te komen welke week nu thuis geleverd wordt. Ik moet altijd doen alsof ik die week ga bestellen een één stapje voordat ik hem laat komen krijg ik de precieze gerechten en kan ik gaan wisselen in die week.
Op dinsdag komen altijd de nieuwe gerechten voor de week na deze.
Make my day!
pi_159611937
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja zo mag je het noemen. Ik vind sowieso het concept maaltijdenbox erg interessant. En wat ik wel een voordeel vond van MS was de keuzevrijheid. Dat heb je bij veel andere boxen niet.
Dat is waarom wij van HF over gestapt zijn naar MS. De keuzevrijheid.
Make my day!
pi_159614570
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef agter het volgende:
Dat is waarom wij van HF over gestapt zijn naar MS. De keuzevrijheid.
Ja, dat is echt geweldig :Y Heb ook tegen HF aan de telefoon gezegd dat dat de reden was dat we geen HF meer afnamen. (jaja, als ze bellen dan ook direct gebruik maken van die mogelijkheid! is direct een uitstekende reden, leek me en dan hoeven ze verder niet meer aan te dringen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159615240
Oh ze blijven dan nog steeds bellen hoor Isabeau O+ Wel goede tactiek als je eigenlijk niet echt weg wilt, de gratis boxen en kortingscodes vliegen je om de oren.
Shine bright like a diamond.
pi_159617241
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

https://marleyspoon.nl/menu
Astu :)

Ik vind het bij MS wel altijd een gedoe om er precies achter te komen welke week nu thuis geleverd wordt. Ik moet altijd doen alsof ik die week ga bestellen een één stapje voordat ik hem laat komen krijg ik de precieze gerechten en kan ik gaan wisselen in die week.
En bedankt weer! Mijn eerste MS box komt op zaterdag de 13e en bestaat uit chocolade chili, zoete aardappel wraps, vissticks en Spaanse tapas.

Nu eens uitvogelen hoe de AH box voor komende week werkt icm boodschappen laten bezorgen.
Spoilers!
pi_159618060
Zo, het is gelukt. Aanstaande maandag komt Albert mijn Allerhandebox bezorgen samen met de boodschappen, Ik kan tot en met zondag boodschappen toevoegen aan de bestelling. Vrijdag om 12.00 komt de nieuwe Bonusfolder online.

:s)
Spoilers!
pi_159644902
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:24 schreef LuDann het volgende:
Zoyummy was toch nogal een flop, van wat ik hier las van de mensen die hem uitgetest hebben?
Ja hier! Niet aan beginnen is mijn advies.
pi_159644943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:30 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ja hier! Niet aan beginnen is mijn advies.
Waarom ook alweer?
Spoilers!
  donderdag 4 februari 2016 @ 21:41:31 #70
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159664256
Lekker schorseneren gegeten uit de Beebox. Had ik nog nooit gehad maar smaakte goed!
Feyenoord!
pi_159664408
De parelgerst salade van HelloFresh was erg lekker :9
pi_159664460
In de Allerhande van feb. zit een kortingsbon voor 10 euro op Allerhandebox
pi_159664573
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom ook alweer?
Ze maken niet van tevoren bekend wat erin zit, onder het mom van "we willen juist dat mensen dingen eten die voor hen onbekend zijn" om je vervolgens dingen als bami of noodles met groenten te sturen. Ja, ik denk inderdaad dat de meeste mensen dat nooit gegeten hebben :') .
Er zit nauwelijks smaak aan de gerechten, maar blijkbaar vinden ze zelf van wel, kwam diverse waarschuwingen tegen van "wees voorzichtig met dit ingredient qua hoeveelheid want pittig" etc, nou, zelfs als je alles erin gooide zat er geen smaak aan.
Aantal dingen die 2 dagen later al verschimmeld waren. En ik vond de manier van verpakken ook niet erg professioneel overkomen, zag er een beetje uit alsof iemand thuis aan de keukentafel het vlees verpakt had, stond geen herkomst op en zelfs niet wat het was, ja "kippenvlees".
pi_159664585
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:45 schreef computergirl het volgende:
In de Allerhande van feb. zit een kortingsbon voor 10 euro op Allerhandebox
Dan heb je dus voor 25 euro 3 maaltijden voor 2 personen. Hmm, misschien toch eens proberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159664748
Irritant dat er hier in de regio nog steeds geen bezorging is van de allerhande box want voor 25 euro zou het zeker wel het proberen waard zijn.
pi_159665429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ze maken niet van tevoren bekend wat erin zit, onder het mom van "we willen juist dat mensen dingen eten die voor hen onbekend zijn" om je vervolgens dingen als bami of noodles met groenten te sturen. Ja, ik denk inderdaad dat de meeste mensen dat nooit gegeten hebben :') .
Er zit nauwelijks smaak aan de gerechten, maar blijkbaar vinden ze zelf van wel, kwam diverse waarschuwingen tegen van "wees voorzichtig met dit ingredient qua hoeveelheid want pittig" etc, nou, zelfs als je alles erin gooide zat er geen smaak aan.
Aantal dingen die 2 dagen later al verschimmeld waren. En ik vond de manier van verpakken ook niet erg professioneel overkomen, zag er een beetje uit alsof iemand thuis aan de keukentafel het vlees verpakt had, stond geen herkomst op en zelfs niet wat het was, ja "kippenvlees".
Dat zal ik maar niet tegen mijn vriendin zeggen die hem besteld heeft nadat ik er een opmerking over maakte ;)
Spoilers!
pi_159665478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:51 schreef gelestipjes het volgende:
Irritant dat er hier in de regio nog steeds geen bezorging is van de allerhande box want voor 25 euro zou het zeker wel het proberen waard zijn.
Naar aanleiding van jouw berichtje ben ik eens gaan kijken en hier bezorgen ze dus ook niet... -O-
Ik had 't best eens willen proberen, maar helaas. En Beebox bezorgt (hier) alleen op donderdag en dat komt me nou net niet uit...

Maarrr, morgen m'n eerste MS box! *O* En volgende week m'n 2e MS box, want die chocoladechili móet ik gewoon proeven en de HF gerechten van die week lachten me niet echt toe. :{
pi_159666009
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Japie77 het volgende:
Lekker schorseneren gegeten uit de Beebox. Had ik nog nooit gehad maar smaakte goed!
Wat leuk!
Wil je een keer foto's maken?
Make my day!
pi_159666060
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef agter het volgende:

[..]

Wat leuk!
Wil je een keer foto's maken?
Ik krijg ze deze week ook bij MS *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:21:53 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159666285
In de online Allerhande is de code AHBOX216, geldig t/m bezorgdatum 10 maart. Per adres max een box met korting.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:31:29 #81
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159666754
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef agter het volgende:

[..]

Wat leuk!
Wil je een keer foto's maken?
Zal kijken. :)
Feyenoord!
pi_159667964
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zal kijken. :)
Het is je kans om mensen te overtuigen. :)
Make my day!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:59:42 #83
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159673533
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:02 schreef agter het volgende:

[..]

Het is je kans om mensen te overtuigen. :)
Sinds FOK geloof ik niet meer dat mensen uberhaupt te overtuigen zijn. -O-

Motivatie moet intrinsiek zijn. ^O^

Je kunt hooguit een zaadje planten.

Maar ik denk vaak niet aan dat soort dingen als ik aan het koken ben.
Feyenoord!
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2016 @ 09:17:07 #84
43556 miss_dynastie
pi_159673715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:41 schreef Japie77 het volgende:
Lekker schorseneren gegeten uit de Beebox. Had ik nog nooit gehad maar smaakte goed!
:Y
Maar een ramp om schoon te maken. Sommige groente is met een reden vergeten :P
pi_159675616
De AH Box met 10 euro korting besteld.
Kortingscode is ahbox216

Die box gaat echt zwaar onder de prijs.
3 maaltijden, 2 pers = 25 euro. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door agter op 05-02-2016 12:38:43 ]
Make my day!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 11:54:17 #86
409579 LuDann
All the way
pi_159676148
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:31 schreef agter het volgende:
De AH Box met 10 euro korting besteld.
Kortingscode is ahbox2016

Die box gaat echt zwaar onder de prijs.
3 maaltijden, 2 pers = 25 euro. :D
De code is AHBOX216, zonder de 0. ;)

Ik heb gekeken of ik de korting kan combineren met de stapelkorting en dat kan. 17,50 euro korting op mijn Allerhande box. :D
pi_159676383
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef Lienekien het volgende:
In de online Allerhande is de code AHBOX216, geldig t/m bezorgdatum 10 maart. Per adres max een box met korting.
Handig! De opties voor komende week staan me niet aan maar ik houd hem in de gaten. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159677632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef LuDann het volgende:

[..]

De code is AHBOX216, zonder de 0. ;)

Ik heb gekeken of ik de korting kan combineren met de stapelkorting en dat kan. 17,50 euro korting op mijn Allerhande box. :D
Stapelkorting?

Bij mij kon de korting er ook nog af, ondanks dat ik de bestelling al een paar dagen geleden had gedaan *O*
Spoilers!
pi_159677774
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef LuDann het volgende:

De code is AHBOX216, zonder de 0. ;)

Ik heb gekeken of ik de korting kan combineren met de stapelkorting en dat kan. 17,50 euro korting op mijn Allerhande box. :D
Hoe werkt dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 13:46:39 #90
409579 LuDann
All the way
pi_159678413
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
Die actie was hier eerder al genoemd, naar aanleiding daarvan ben ik in mijn spamfolder gaan kijken. :P In een mail van de AH staat dat je korting krijgt op je boxen, bij de 2 persoonsbox is dat de eerste keer 2,5 euro, de tweede keer 5 euro, de derde keer 7,5 euro en de vierde keer 20 euro korting. Kortingscode ALRBX216.

Voor de 4 persoonsbox geldt hetzelfde, maar daar krijg je op de vierde box 34 euro korting. Code ALRBX4216.

Geldig tot 18 februari. Je hoeft de code maar 1 keer in te vullen, de volgende keer dat je besteld wordt hij vanzelf verrekend.
pi_159678519
Ah, met een goede korting wil ik het mogelijk wel eens proberen. Gerechten van deze week zijn echter niet zo bijzonder, dus mogelijk volgende week eens kijken :)
Schip ahoy!
pi_159685143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 13:46 schreef LuDann het volgende:

[..]

Die actie was hier eerder al genoemd, naar aanleiding daarvan ben ik in mijn spamfolder gaan kijken. :P In een mail van de AH staat dat je korting krijgt op je boxen, bij de 2 persoonsbox is dat de eerste keer 2,5 euro, de tweede keer 5 euro, de derde keer 7,5 euro en de vierde keer 20 euro korting. Kortingscode ALRBX216.

Voor de 4 persoonsbox geldt hetzelfde, maar daar krijg je op de vierde box 34 euro korting. Code ALRBX4216.

Geldig tot 18 februari. Je hoeft de code maar 1 keer in te vullen, de volgende keer dat je besteld wordt hij vanzelf verrekend.
Yep, hij werkt bij mij ook. Nu heb ik 2,50 en 10,00 korting en de box en de boodschappen worden gratis bezorgd *O*
Spoilers!
pi_159686602
Ik ga t ook eens proberen. Voor dat geld ben ik wel benieuwd wat AH ervan maakt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_159698109
Geen idee wat MS de laatste tijd aan het doen is. Zie de laatste tijd heel veel spelfouten in de recepten of wazig beschrijvingen waar soms meerdere ingrediėnten nooit genoemd worden. Net krijg ik mijn box binnen zit er een verkeerde gerechten zak in. Had sticky varkensvlees besteld maar daar kreeg ik skrei met gesmoorde tomaten voor in de plaats. Gaat goed daar 8)7
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159698296
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:25 schreef pl4kkie het volgende:
Geen idee wat MS de laatste tijd aan het doen is. Zie de laatste tijd heel veel spelfouten in de recepten of wazig beschrijvingen waar soms meerdere ingrediėnten nooit genoemd worden. Net krijg ik mijn box binnen zit er een verkeerde gerechten zak in. Had sticky varkensvlees besteld maar daar kreeg ik skrei met gesmoorde tomaten voor in de plaats. Gaat goed daar 8)7
Wat vervelend :D
Ik heb net ook mijn box binnen, tot dusver lijkt alles te kloppen, in ieder geval de goede ingrediėnten.
Straks de pasta met schorseneren maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159702302
Ik heb gisteren mijn eerste MS box gekregen en de eerste indruk is goed. ^O^
Die zakken met alle ingrediėnten bij elkaar hoeft van mij niet zo, want ik trek ze toch meteen open om te kijken of er niks mist en ik vind alles los in de koelkast toch gezelliger staan dan drie van die grote bruine zakken. :P
Maar goed, ik snap wel dat het voor hun handig is met inpakken. Hoewel....misschien ook niet als ik 't berichtje van pl4kkie hierboven lees. ;)

Ik ga vanavond sticky varkensvlees maken (ja, ik heb 'm wel gekregen :+ ), ben heel benieuwd! :D
pi_159703036
Grappig, wij hebben ook onze eerste MS box ontvangen (met dank aan Cat22 voor de code!). Ik vind het wel prettig, die aparte zakken. Zojuist het sticky varkensvlees in de marinade gezet voor vanavond, hoe langer hoe beter wat mij betreft. :9.
Karma is a fucking bitch.
pi_159703390
Dat is wel een fijne korting op de AH box, zeg! Ik heb inderdaad ook die andere korting nog staan, dus kom op 17.50. Dat is wel fijn. Ik wil hem alleen pas volgend weekend laten komen, dus heb dan geen idee wat er in de box zit, beetje een gok dan maar. Ik vind wel dat ze daar onhandig aangeven voor welke data de recepten zijn die je op de site ziet.
pi_159703608
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:10 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik heb gisteren mijn eerste MS box gekregen en de eerste indruk is goed. ^O^
Die zakken met alle ingrediėnten bij elkaar hoeft van mij niet zo, want ik trek ze toch meteen open om te kijken of er niks mist en ik vind alles los in de koelkast toch gezelliger staan dan drie van die grote bruine zakken. :P
Maar goed, ik snap wel dat het voor hun handig is met inpakken. Hoewel....misschien ook niet als ik 't berichtje van pl4kkie hierboven lees. ;)

Ik ga vanavond sticky varkensvlees maken (ja, ik heb 'm wel gekregen :+ ), ben heel benieuwd! :D
Het is niet zo dat de verkeerde ingredienten in de goede zak zitten. Ze hebben gewoon een compleet verkeerde zak erin gedaan.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159706170
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 15:03 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het is niet zo dat de verkeerde ingredienten in de goede zak zitten. Ze hebben gewoon een compleet verkeerde zak erin gedaan.
Ja, dat bedoelde ik ook. ;)
Je zou denken dat wanneer de zakken eenmaal gevuld en gestickerd zijn, dat het voor hun dan makkelijk is om de dozen in te pakken. Maar dat blijkt dus nog best lastig te zijn... :P
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:07:18 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159707739
Ik had de klantenservice van MS een e-mail gestuurd met de vraag of ze het recept van de skrei wilden opsturen omdat die verwisseld was met de sticky varkensvlees en ik dat recept niet kon vinden. Geeneens met het idee om korting te krijgen oid. Krijg ik volledige gerecht gratis _O_. 19 euro korting op de volgende box *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159707815
Niet meer dan terecht toch, als je een heel ander gerecht hebt gekregen.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:18:48 #103
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159707960
Ja, opzich wel. Gelukkig lust ik ook vis dus het is niet het einde van de wereld. Vind missende gerechten vervelender. Daarom had ik ook niet gehint op korting oid. Toch netjes van ze dat dan wel doen. Gelijk maar via de chat het goede recept gevraagd want die muts via de mail stuurde alsnog het recept van het sticky varkensvlees op :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159708351
Oh, dat is zeker netjes! ^O^

Ik heb net mijn eerste MS maaltje op en, tja, wat zal ik er eens van zeggen... Ik vond het een beetje weinig. En op zich was het sticky varkenvlees wel lekker (al had ik best iets rustiger aan mogen doen met de cayennepeper :P), maar de rest erbij vond ik niet heel bijzonder.
Nog geen doorslaand succes dus, maar ik heb nog 2 gerechten te gaan. ;)
pi_159710836
In het Trouwartikel in vorige topic zegt men dat HF en ms beiden bij Zalando investment oid horen.
Krijg je bij ms ook kortingsbonnen etc. ?

Vanavond een goedmakert :? T.o.v. het minne jamie oliver recept: de curry met 1/1 aubergine, én spinazie én een blik zwarte bonen plus aardappel. En verse kurkuma !

Nou het was een smakelijk bord vol! :Y)
pi_159710957
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:14 schreef AnneX het volgende:
. En verse kurkuma !

interessant, zijn je vingers nu knalgeel? :D
pi_159711213
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

interessant, zijn je vingers nu knalgeel? :D
Nee, ik heb het in het handmaalmolentje gemalen, het hele worteltje...eerst geschild, daarna pas las ik dat het niet zou hoeven :?
Het rook lekker zeg, zo puur.
Het sopje en het teiltje waren wél geel.

Oh ja, ik heb nog een vraag...behalve dat de aard. geborsteld of geschild worden volgens recept,
lees ik nooit iets over het wassen van groenten ?! :?
Bijv. de aubergine, de verse kool en paksoi van afgelopen week.
Of over de buitenste bladeren verwijderen, of bleekselderijstengels dun schillen vanwege slierten.

Doe ik overdreven of hoe doen jullie dat? :?
Oh, en nu ik toch bezig ben, ik haal de stomme dikke lange stengels van de spinazie blaadjes af 8)7
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:35:35 #108
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159711360
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:14 schreef AnneX het volgende:
In het Trouwartikel in vorige topic zegt men dat HF en ms beiden bij Zalando investment oid horen.
Krijg je bij ms ook kortingsbonnen etc. ?

Vanavond een goedmakert :? T.o.v. het minne jamie oliver recept: de curry met 1/1 aubergine, én spinazie én een blik zwarte bonen plus aardappel. En verse kurkuma !

Nou het was een smakelijk bord vol! :Y)
Je krijgt geen kortingsbonnen bij MS. Geen idee of MS daadwerkelijk ook bij zalando hoort. HF iig wel.

Bij MS staat er standaard dat je groente en kruiden moet wasse/afspelen maar vaak ook niks over evt buitenste bladeren verwijderen oid. Meestal dat ik dal standaard wel. Bleekselderij was ik gewoon en sniij ik klein zonder schillen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159712354
Nog eens opgezocht: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)om-de-thuiskok.dhtml w/

Grappig dat het dan toch verschillend is in receptuur en adviezen ( en bonnen)
pi_159738224
HelloFresh werd net flink belachelijk gemaakt op televisie bij 'Zondag met Lubach'. Ging echt héél ver, maar ik vond het wel érg grappig. :@

Beetje jammer dat HelloFresh zo ontkennend reageert eigenlijk. Siert ze niet. Denk dat dit het bedrijf flink wat schade aan gaat richten...

Zeker nu het ook niet zo lekker gaat met hun Oliver-samenwerking. :o

Zonde... maar ja...
pi_159739003
Gisteren en vandaag MS pasta met schorseneren gegeten.
Smaakte goed en het idee om er sinaasappel in te doen ga ik onthouden. Of schorseneer nu de beste groente is om erin te doen, daar ben ik nog niet over uit. Royale portie, ik kan er drie dagen van eten.

Volgende week zondag komt er weer een box van HF, ben benieuwd wat ik van mijn eerste Jamie maaltijd ga vinden. Als hij niet bevalt (ben erg benieuwd, ook gezien de reacties hier en op fb) ga ik HF mijden in de weken dat Jamie meekookt voor de drie-dagen box.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159742110
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:29 schreef AnneX het volgende:
Nee, ik heb het in het handmaalmolentje gemalen, het hele worteltje...eerst geschild, daarna pas las ik dat het niet zou hoeven :?
Het rook lekker zeg, zo puur.
Het sopje en het teiltje waren wél geel.

Oh ja, ik heb nog een vraag...behalve dat de aard. geborsteld of geschild worden volgens recept,
lees ik nooit iets over het wassen van groenten ?! :?
Bijv. de aubergine, de verse kool en paksoi van afgelopen week.
Of over de buitenste bladeren verwijderen, of bleekselderijstengels dun schillen vanwege slierten.

Doe ik overdreven of hoe doen jullie dat? :?
Oh, en nu ik toch bezig ben, ik haal de stomme dikke lange stengels van de spinazie blaadjes af 8)7
Staat er niet ergens op die kaart waar geen recept op staat de aanwijzing dat je groente moet wassen? Ik ben niet thuis, kan het niet even nakijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 februari 2016 @ 23:38:04 #113
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159743876
quote:
Oh dank je! Ik was wel nieuwsgierig geworden :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 februari 2016 @ 00:00:29 #115
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159744067
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dank je! Ik was wel nieuwsgierig geworden :D
Vond het wel grappig. Vind hem op zich wel goed maar het is soms een beetje flauw. Heeft wel vaak goeie kritische punten vind ik.
Feyenoord!
pi_159744179
Ik moet zeggen, heb nooit problemen met het opzeggen van HF gehad. Krijg af en toe nog wel een mailtje van ze. Maar nooit een telefoontje gehad ofzo.
Ik ben kennelijk zwaar in de minderheid.
Heb HF een jaar gehad.
Make my day!
  maandag 8 februari 2016 @ 00:08:26 #117
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159744262
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef agter het volgende:
Ik moet zeggen, heb nooit problemen met het opzeggen van HF gehad. Krijg af en toe nog wel een mailtje van ze. Maar nooit een telefoontje gehad ofzo.
Ik ben kennelijk zwaar in de minderheid.
Heb HF een jaar gehad.
Waarom gestopt?
Feyenoord!
  maandag 8 februari 2016 @ 00:09:48 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159744300
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef agter het volgende:
Ik moet zeggen, heb nooit problemen met het opzeggen van HF gehad. Krijg af en toe nog wel een mailtje van ze. Maar nooit een telefoontje gehad ofzo.
Ik ben kennelijk zwaar in de minderheid.
Heb HF een jaar gehad.
De extreme ervaringen krijgen natuurlijk de meeste aandacht. Ik ben zelf een, hooguit twee keer gebeld na opzegging. Nooit meer mails gehad.

Overigens: Arjen Lubach. w/
The love you take is equal to the love you make.
pi_159744348
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom gestopt?
Omdat MS ook lekker is. En ik daar kan kiezen welke gerechten en hoeveel ik wil.
En nu de AH box 1 weekje op proef.

Was ook de HF smaak zat. De hele herfst vaak pompoen, bulger, kipgyros etc.
Make my day!
pi_159744351
Ik ben ook 2x gebeld en direct gebruik gemaakt van de situatie om te vertellen dat een keuzemogelijkheid a la MS wenselijk was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 februari 2016 @ 00:13:00 #121
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159744398
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:11 schreef agter het volgende:

[..]

Omdat MS ook lekker is. En ik daar kan kiezen welke gerechten en hoeveel ik wil.
En nu de AH box 1 weekje op proef.

Was ook de HF smaak zat. De hele herfst vaak pompoen, bulger, kipgyros etc.
Biologisch voedsel of dat je weet waar de producten vandaan komen etc vind je niet belangrijk?

Gewoon een eerlijke vraag, bedoel ik verder niks mee maar ik snap gewoon niet zo goed waarom mensen dat niet belangrijk vinden.

Klein linkje erbij waarom ik het zo belangrijk vind. Als het hier niet gepast is verwijder je het maar Isa.

https://www.natuurenmilie(...)ingsmiddelen-giftig/
Feyenoord!
pi_159744549
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Biologisch voedsel of dat je weet waar de producten vandaan komen etc vind je niet belangrijk?

Gewoon een eerlijke vraag, bedoel ik verder niks mee maar ik snap gewoon niet zo goed waarom mensen dat niet belangrijk vinden.
Ik heb wat dat betreft andere standaarden dan jij.

Bij zowel MS als HF werd van bijv het vlees duidelijk vermeld waar het vandaan komt. Veelal NL. Rijn Maas en Ijsel rund.

Voor mij goed genoeg.
Het moet lekker zijn. En geen kilo knaller. Biologisch vind ik niet zo belangrijk.
Make my day!
pi_159748124
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef agter het volgende:
Ik moet zeggen, heb nooit problemen met het opzeggen van HF gehad. Krijg af en toe nog wel een mailtje van ze. Maar nooit een telefoontje gehad ofzo.
Ik ben kennelijk zwaar in de minderheid.
Heb HF een jaar gehad.
Ik heb ook geen last van ze. Bellen nooit, sturen wel mailtjes met kortingscodes om toch vooral weer te bestellen.
pi_159751250
quote:
Bedankt voor de link.
Ik herken het stalkende beleid waar Lubach zo over kankert helemaal niet. En dat filmpje vind ik een beetje flauw. Maar hey, alles voor de kijkcijfers :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159751388
Ik ben na een eenmalige proefbox afgelopen week 14 keer gebeld door Hello Fresh, dus ik vond ZML wel enigszins herkenbaar :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_159751418
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:48 schreef mjan het volgende:
Ik ben na een eenmalige proefbox afgelopen week 14 keer gebeld door Hello Fresh, dus ik vond ZML wel enigszins herkenbaar :+
Dat is erg :o

Heb je je account gedeactiveerd? Anders zou je je telefoonnumer kunnen aanpassen naar een niet bestaand nummer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 februari 2016 @ 12:50:13 #127
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159751426
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:48 schreef mjan het volgende:
Ik ben na een eenmalige proefbox afgelopen week 14 keer gebeld door Hello Fresh, dus ik vond ZML wel enigszins herkenbaar :+
14 keer???? In 1 week?
Feyenoord!
pi_159751663
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

14 keer???? In 1 week?
Jep. Heb het dankzij Lubach nog even nageteld :D
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is erg :o

Heb je je account gedeactiveerd? Anders zou je je telefoonnumer kunnen aanpassen naar een niet bestaand nummer.
Het is nu weer even een paar dagen stil, maar mochten ze weer beginnen dan doe ik dat maar inderdaad :Y
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 8 februari 2016 @ 14:37:54 #129
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_159754057
Iemand de boerenkool met de witte bonen prut van de AH box al geprobeerd? Staat voor vanavond op het programma maar lijkt me echt niks. Sowieso het mondgevoel van boerenkool, geen kruiden of saus dus het lijkt me droog en smakeloos en witte bonen puree klinkt ook niet alsof ik nog een keer opschep. Maar ik kan me vergissen, natuurlijk...
  maandag 8 februari 2016 @ 15:00:29 #130
409579 LuDann
All the way
pi_159754588
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:37 schreef Coelho het volgende:
Iemand de boerenkool met de witte bonen prut van de AH box al geprobeerd? Staat voor vanavond op het programma maar lijkt me echt niks. Sowieso het mondgevoel van boerenkool, geen kruiden of saus dus het lijkt me droog en smakeloos en witte bonen puree klinkt ook niet alsof ik nog een keer opschep. Maar ik kan me vergissen, natuurlijk...
Ja. Was geen succes. :')



Nu was het zo dat in de omschrijving stond dat je de bonen met een staafmixer in de pan te lijf moest gaan en ik ze in de blender heb gedaan (want geen staafmixer). Dus dat zal geen positieve uitwerking op de structuur hebben gehad... :P De vaatwasser moest 2 keer draaien om alle plakkerige troep eraf te krijgen. :')

Die puree zou ik laten voor wat het is, ik zou de bonen gewoon zo eten. De boerenkool vond ik wel lekker eigenlijk, en de worst ook. Beetje jammer gerecht dit. :')
pi_159758253
Mijn Allerhandebox en boodschapen zijn net bezorgd. Ik kan hier wel aan wennen :Y Alles is heel vers, vlees en groenten zijn minimaal tot donderdag houdbaar. En online heeft AH een veel uitgebreider assortiment dan in de winkel.

Spoilers!
pi_159758337
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja. Was geen succes. :')

[ afbeelding ]

Nu was het zo dat in de omschrijving stond dat je de bonen met een staafmixer in de pan te lijf moest gaan en ik ze in de blender heb gedaan (want geen staafmixer). Dus dat zal geen positieve uitwerking op de structuur hebben gehad... :P De vaatwasser moest 2 keer draaien om alle plakkerige troep eraf te krijgen. :')

Die puree zou ik laten voor wat het is, ik zou de bonen gewoon zo eten. De boerenkool vond ik wel lekker eigenlijk, en de worst ook. Beetje jammer gerecht dit. :')
Ik eet veel maar hier kan ik nog niet echt zin in krijgen... :')

Vanavond eet ik de stamppot boerenkool van MS, met een prutje erbij met vegetarische worst en paprika. Ben benieuwd. :)
pi_159758491
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Allerhandebox en boodschapen zijn net bezorgd. Ik kan hier wel aan wennen :Y Alles is heel vers, vlees en groenten zijn minimaal tot donderdag houdbaar. En online heeft AH een veel uitgebreider assortiment dan in de winkel.

[ link | afbeelding ]
Lieve kad!
pi_159758520
Ik vind dat bashen op HelloFresh eigenlijk wel leuk. Zeker als er zoveel mensen klagen.
pi_159759547
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:06 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

Ik eet veel maar hier kan ik nog niet echt zin in krijgen... :')

Vanavond eet ik de stamppot boerenkool van MS, met een prutje erbij met vegetarische worst en paprika. Ben benieuwd. :)
De boerenkool rook al zurig toen ik de zak open trok en bij 't koken werd 't alleen maar erger. :r Dat gaat dus de container in...
  maandag 8 februari 2016 @ 18:10:41 #136
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159759655
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:04 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

De boerenkool rook al zurig toen ik de zak open trok en bij 't koken werd 't alleen maar erger. :r Dat gaat dus de container in...
Met boerenkool kan MS om onverklaarbare reden absoluut niet mee omgaan. Ook al 2x zure boerenkool gehad. Ben benieuwd hoe het nu is. Thanks voor de reminder dat ik de boerenkool asap op moet eten.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159759986
Hoe groot is zo'n allerhande box eigenlijk? Enigszins mogelijk om zoiets op de fiets te vervoeren? Want zie nu dat je de box wel kunt afhalen in de winkel, ook als het geen pick up point is. Ik kom na het werk altijd wel langs een ah, maar het is wel een half uur fietsen naar huis, dus als het van die enorme dozen zijn wordt dat hem niet vrees ik
  maandag 8 februari 2016 @ 18:39:08 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159760227
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn Allerhandebox en boodschapen zijn net bezorgd. Ik kan hier wel aan wennen :Y Alles is heel vers, vlees en groenten zijn minimaal tot donderdag houdbaar. En online heeft AH een veel uitgebreider assortiment dan in de winkel.

[ link | afbeelding ]
Even een kleine opmerking. Als het uit het buitenland komt en zeker ook als het voorgesneden groente is, is het niet heel vers. :)

Gemak dient de mens. De Nederlandse consument eet jaarlijks 10-15% meer kant-en-klaar gesneden groente en voorbewerkte (diepvries) groente. Groenten en fruit bevatten van nature bacteriėn en schimmels die bederf kunnen veroorzaken. Het wassen van gesneden groenten, fruit en salades maakt dat de producten langer houdbaar zijn. Nu door de gestegen vraag de productie industriėle proporties aanneemt, is de hoeveelheid benodigd water enorm: elke kilo gesneden groente die in de supermarkt in de schappen ligt, is met drie tot twintig liter water gewassen. Bovendien is de tijd tussen het oogsten en het moment dat de consument het product koopt langer, waardoor meer eisen worden gesteld aan de houdbaarheid van de kant-en-klare voedingsmiddelen.
ATO onderzoekt samen met het Productschap Tuinbouw en de Vereniging voor de Groot- en Tussenhandel in Groenten en Fruit op welke manier gesneden groenten langer houdbaar zijn. In bepaalde Europese landen is chloor een veelgebruikt ontsmettingsmiddel. Dit is echter schadelijk voor werknemers en milieu en het gebruik is daarom in Nederland niet toegestaan.

http://www.newscientist.n(...)atuurlijk-wasmiddel/
Feyenoord!
pi_159760409
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Even een kleine opmerking. Als het uit het buitenland komt en zeker ook als het voorgesneden groente is, is het niet heel vers. :)

Gemak dient de mens. De Nederlandse consument eet jaarlijks 10-15% meer kant-en-klaar gesneden groente en voorbewerkte (diepvries) groente. Groenten en fruit bevatten van nature bacteriėn en schimmels die bederf kunnen veroorzaken. Het wassen van gesneden groenten, fruit en salades maakt dat de producten langer houdbaar zijn. Nu door de gestegen vraag de productie industriėle proporties aanneemt, is de hoeveelheid benodigd water enorm: elke kilo gesneden groente die in de supermarkt in de schappen ligt, is met drie tot twintig liter water gewassen. Bovendien is de tijd tussen het oogsten en het moment dat de consument het product koopt langer, waardoor meer eisen worden gesteld aan de houdbaarheid van de kant-en-klare voedingsmiddelen.
ATO onderzoekt samen met het Productschap Tuinbouw en de Vereniging voor de Groot- en Tussenhandel in Groenten en Fruit op welke manier gesneden groenten langer houdbaar zijn. In bepaalde Europese landen is chloor een veelgebruikt ontsmettingsmiddel. Dit is echter schadelijk voor werknemers en milieu en het gebruik is daarom in Nederland niet toegestaan.

http://www.newscientist.n(...)atuurlijk-wasmiddel/
Ach, het ziet er wel vers uit en het smaakt ook vers, dat is het belangrijkste. Ik vind voorgesneden groente wel ideaal. Zolang ze geen enorm schadelijke middelen gebruiken om het langer houdbaar te maken heb ik er geen problemen mee, en blijkbaar gebruiken ze hier geen chloor, dus ik zie nog niet echt een probleem
pi_159763108
Ik vind het redelijk onzinnig, voorgesneden groente. Zou ik normaal zelf ook niet kopen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 8 februari 2016 @ 20:14:34 #141
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_159763162
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het redelijk onzinnig, voorgesneden groente. Zou ik normaal zelf ook niet kopen.
Ik heb er niet zo veel moeite mee. Noem het gemak. Afgelopen week pompoen/wortelsoep bij AH box. Ik heb altijd ruzie met het slachten van pompoenen. Die dingen zijn vaak keihard en de hele keuken wordt een bende. Dan ben ik blij dat AH gesneden pompoen aanlevert. Scheelt mij een hoop frustratie.
pi_159763222
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het redelijk onzinnig, voorgesneden groente. Zou ik normaal zelf ook niet kopen.
Alleen kool schijnt daadwerkelijk gezonder te zijn als het is voorgesneden *O* (al kan je dat ook zelf een dag van te voren doen natuurlijk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159763276
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het redelijk onzinnig, voorgesneden groente. Zou ik normaal zelf ook niet kopen.
Nou ja, ik vind vooral die voorgesneden groentemixen wel handig, ipv dat ik zelf allerlei verschillende ingredienten moet kopen en moet snijden
pi_159764161
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:18 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind vooral die voorgesneden groentemixen wel handig, ipv dat ik zelf allerlei verschillende ingredienten moet kopen en moet snijden
Reuze handig, vooral bij haast. Ik had net een zak met spinazie, venkel, rode ui en rucola :9

Er zijn dingen die ik regelmatig voorgesneden koop (sla, andijvie, boerenkool) en dingen die ik nooit voorgesneden zou kopen zoals uien of champignons.
Hoe meer tijd en energie ik heb om te plannen en efficient met restjes om te gaan, hoe minder ik gesneden koop.
Spoilers!
  maandag 8 februari 2016 @ 21:41:56 #145
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159766503
Voor diegene die het wraps gerecht van MS nog gaan maken. Doe de wraps niet in de oven. Ik heb ze in de oven gedaan en ze kwamen eruit als zijnde een soort kleffe bladerdeegachtige wraps die verre van krokant gegaard waren. Op de verpakking stond sowieso dat het een diepvries product moest zijn. Dan had het wss nog enig kans van slagen. Het totale gerecht smaakte overigens wel erg lekker.

Edit: Ik denk omdat ze ontdooit zijn. ze ook niet fatsoenlijk te krijgen zijn in een koekenpan. Geen idee hoe je dit het beste kunt oplossen :P

[ Bericht 12% gewijzigd door pl4kkie op 08-02-2016 21:51:25 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 8 februari 2016 @ 21:45:20 #146
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159766613
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het redelijk onzinnig, voorgesneden groente. Zou ik normaal zelf ook niet kopen.
Bij HF vind ik t wel handig. Beter dan dat ik met 2/3e koolraap blijf zitten bijvoorbeeld.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159767970
quote:
10s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:41 schreef pl4kkie het volgende:
Voor diegene die het wraps gerecht van MS nog gaan maken. Doe de wraps niet in de oven. Ik heb ze in de oven gedaan en ze kwamen eruit als zijnde een soort kleffe bladerdeegachtige wraps die verre van krokant gegaard waren. Op de verpakking stond sowieso dat het een diepvries product moest zijn. Dan had het wss nog enig kans van slagen. Het totale gerecht smaakte overigens wel erg lekker.

Edit: Ik denk omdat ze ontdooit zijn. ze ook niet fatsoenlijk te krijgen zijn in een koekenpan. Geen idee hoe je dit het beste kunt oplossen :P
Bedankt voor de waarschuwing! ^O^
Edit: ik vond 't trouwens ook raar dat die roti vellen eigenlijk in de diepvries bewaard moeten worden. Toen ik mijn box kreeg waren ze al ontdooid (als ze ooit al bevroren zijn geweest?), dus durfde ze niet (opnieuw) in te vriezen.

Tot nu toe heeft MS nog geen geweldige indruk op mij gemaakt en mijn hoop was nog op dit gerecht gevestigd, maar die hoop kan ik dus beter laten varen. :P
Naja, misschien valt het mee en anders volgende week maar in de herkansing. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Kniertje22 op 08-02-2016 22:54:14 ]
pi_159772716
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 21:45 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Bij HF vind ik t wel handig. Beter dan dat ik met 2/3e koolraap blijf zitten bijvoorbeeld.
Dat vind ik juist leuk. Word ik gedwongen iets te bedenken met gekke restjes.

Vandaag de eerste ahbox met die leuke korting. Ben benieuwd (maar vanavond friet, dat wil het jarige kind graag).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 9 februari 2016 @ 08:02:38 #149
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159773027
Doe ik meestal ook (vorige week kwam t goed uit, als aanvulling op t Jamie Oliver gerecht), maar lukt me qua tijd niet altijd. En vind t dan zo zonde als ik t weg moet gooien.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159773083
Vervolg op die kwaaie blogpost van laatst: http://www.hpdetijd.nl/20(...)sche-blogger-alsnog/

Haha, wow! Wat zou er op dat hoofdkantoor gezegd zijn? *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_159773259
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:48 schreef mjan het volgende:
Ik ben na een eenmalige proefbox afgelopen week 14 keer gebeld door Hello Fresh, dus ik vond ZML wel enigszins herkenbaar :+
_O-. Daarom dus voor deactivatie nog even je gegevens veranderen in allemaal bullshit. Als ze serieus gaan zoeken kunnen ze je oude gegevens nog wel vinden, maar in eerste instantie komen ze niet verder dan allemaal baggerzooi.
Schip ahoy!
pi_159774406
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 08:40 schreef Piet__Piraat het volgende:

_O-. Daarom dus voor deactivatie nog even je gegevens veranderen in allemaal bullshit. Als ze serieus gaan zoeken kunnen ze je oude gegevens nog wel vinden, maar in eerste instantie komen ze niet verder dan allemaal baggerzooi.
Ik had mijn telefoonnummer verwijderd en werd alsnog gebeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159774556
Ik heb 1,5 maand geleden gedeactiveerd en ben nooit gebeld of gemaild. Vreemd eigenlijk wel als ik zo de verhalen van anderen hoor.
Spoilers!
pi_159774640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 08:14 schreef minilot het volgende:
Vervolg op die kwaaie blogpost van laatst: http://www.hpdetijd.nl/20(...)sche-blogger-alsnog/

Haha, wow! Wat zou er op dat hoofdkantoor gezegd zijn? *)
En de reactie hierop van de blogger:
https://medium.com/@sidne(...)144a009b6#.5va1j5tax

Ik weet niet hoor, ken heel die blogger verder niet, maar 't zou volgens mij geen vriend van me kunnen worden.
pi_159774687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 1,5 maand geleden gedeactiveerd en ben nooit gebeld of gemaild. Vreemd eigenlijk wel als ik zo de verhalen van anderen hoor.
Ik zou bijna m'n lidmaatschap bij HF op willen zeggen, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt, haha. Ik ben namelijk wel erg benieuwd geworden. :D
Maar ik ga 't niet doen want ik wil toch wel graag boxen blijven ontvangen, helemaal nu MS zo tegenvalt...
pi_159774732
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:04 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

De boerenkool rook al zurig toen ik de zak open trok en bij 't koken werd 't alleen maar erger. :r Dat gaat dus de container in...
Balen :o

Ik heb nog maar zelden bedorven ingredienten gehad (één keer rotte vis :X daar keurig geld voor terug gekregen). Geen idee of dat bij HF of MS was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159774738
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:34 schreef Kniertje22 het volgende:

En de reactie hierop van de blogger:
https://medium.com/@sidne(...)144a009b6#.5va1j5tax

Ik weet niet hoor, ken heel die blogger verder niet, maar 't zou volgens mij geen vriend van me kunnen worden.
Hij heeft een vervelend popiejopie toontje. :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159774758
Ik zit te twijfelen om die ahbox te nemen nu met die korting. Zit er nog een afnameverplichting aan vast, of is het echt enkel voor die ene doos, zonder kleine lettertjes?
pi_159774771
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik zit te twijfelen om die ahbox te nemen nu met die korting. Zit er nog een afnameverplichting aan vast, of is het echt enkel voor die ene doos, zonder kleine lettertjes?
Je moet bij ah elke keer zelf weer een box bestellen, dus 1 box is 1 box.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:49:32 #160
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159774880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:34 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

En de reactie hierop van de blogger:
https://medium.com/@sidne(...)144a009b6#.5va1j5tax

Ik weet niet hoor, ken heel die blogger verder niet, maar 't zou volgens mij geen vriend van me kunnen worden.
Jezus. Als ik nog geen HF had zou ik er alsnog een abonnement op nemen. Alleen al om deze droeftoeter te stangen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159774922
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:34 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

En de reactie hierop van de blogger:
https://medium.com/@sidne(...)144a009b6#.5va1j5tax

Ik weet niet hoor, ken heel die blogger verder niet, maar 't zou volgens mij geen vriend van me kunnen worden.
Het is wel een blogger met een gave. Vellen vol kunnen schrijven zonder dat er iets zinnigs uitkomt. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159774999
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet bij ah elke keer zelf weer een box bestellen, dus 1 box is 1 box.
Oh, dat wist ik niet. Dat maakt het wel een leuke aanbieding!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:04:15 #163
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159775099
Even een snelle tvp om kater verder te lezen.
Wij doen Hello fresh, elke week een visje, vleesje en iets vegetarisch. Vooral vanwege de vis vind ik het fijn (heb weinig vis inspiratie)
Maar soms wel te vaak het zelfde thema (deze week weer eiermie) er mag iets meer variatie in wat mij betreft.
Wat ik zeker een tegenvaller vind en waarom ik wil kijken naar alternatieven: de Jamie oliver recepten, ze zijn grappig dat zeker, maar ik vond ze karig er moet altijd wel iets van jezelf bij. Niet handig als je er achter komt terwijl je kookt. (Plus je betaald gewoon voor een hele maaltijd, krijg je de helft)
Wie weet welke box elke week een visje heeft, kwalitatief goed is, en redelijk slank en gezond(2ons groenten) is?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:21:46 #164
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_159775419
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:54 schreef LuDann het volgende:

[..]

De code is AHBOX216, zonder de 0. ;)

Ik heb gekeken of ik de korting kan combineren met de stapelkorting en dat kan. 17,50 euro korting op mijn Allerhande box. :D
Hier deze week ¤44 korting. Dit mogen ze vaker doen ;)
pi_159775431
Dure shit allemaal.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:23:50 #166
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_159775450
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:22 schreef Apekoek het volgende:
Dure shit allemaal.
Dank voor de onderbouwing :)
pi_159775458
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:23 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dank voor de onderbouwing :)
Kan mij niet voorstellen dat dit voordeliger is dan zelf ff naar de supermarkt gaan.

Makkelijk kan het wel zijn inderdaad.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:27:43 #168
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159775503
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen dat dit voordeliger is dan zelf ff naar de supermarkt gaan.

Makkelijk kan het wel zijn inderdaad.
Ik ben ook niet goedkoper uit als ik zelf kook...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_159775536
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
Even een snelle tvp om kater verder te lezen.
Wij doen Hello fresh, elke week een visje, vleesje en iets vegetarisch. Vooral vanwege de vis vind ik het fijn (heb weinig vis inspiratie)
Maar soms wel te vaak het zelfde thema (deze week weer eiermie) er mag iets meer variatie in wat mij betreft.
Wat ik zeker een tegenvaller vind en waarom ik wil kijken naar alternatieven: de Jamie oliver recepten, ze zijn grappig dat zeker, maar ik vond ze karig er moet altijd wel iets van jezelf bij. Niet handig als je er achter komt terwijl je kookt. (Plus je betaald gewoon voor een hele maaltijd, krijg je de helft)
Wie weet welke box elke week een visje heeft, kwalitatief goed is, en redelijk slank en gezond(2ons groenten) is?
Zoals je al zei: lees later even terug als je tijd hebt. En begin bij de OP. Daar staan een hoop links, kun je zelf kijken wat je fijn vindt om te proberen. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159775538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 08:40 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

_O-. Daarom dus voor deactivatie nog even je gegevens veranderen in allemaal bullshit. Als ze serieus gaan zoeken kunnen ze je oude gegevens nog wel vinden, maar in eerste instantie komen ze niet verder dan allemaal baggerzooi.
Ik heb wel eens bij een webshop mijn numner veranderd in 0900 8844, toen ze me bleven bellen. Kreeg een boze mail van ze dat ze het niet konden waarderen dat ze opeens met de politie aan de lijn hingen. :')
pi_159775560
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:21 schreef Coelho het volgende:

[..]

Hier deze week ¤44 korting. Dit mogen ze vaker doen ;)
Netjes! :D

Zowel de AH box van deze week als volgende week spreekt me niet aan. Dus nog maar even in de gaten houden of en wanneer ik iets met de code ga doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159775574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:30 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Ik heb wel eens bij een webshop mijn numner veranderd in 0900 8844, toen ze me bleven bellen. Kreeg een boze mail van ze dat ze het niet konden waarderen dat ze opeens met de politie aan de lijn hingen. :')
:D _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:32:37 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159775582
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is wel een blogger met een gave. Vellen vol kunnen schrijven zonder dat er iets zinnigs uitkomt. :')
Wat heeft hij het getroffen met zichzelf. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_159775619
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:32 schreef Lienekien het volgende:

Wat heeft hij het getroffen met zichzelf. :')
Nou, dat dus vooral! Hij vindt zichzelf zo geweldig, dat ademt alles wat hij schrijft uit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:31 schreef Cat22 het volgende:

Zowel de AH box van deze week als volgende week spreekt me niet aan. Dus nog maar even in de gaten houden of en wanneer ik iets met de code ga doen.
Ik wilde de AH box ook eens proberen, maar ze spreken me ook niet echt aan op dit moment.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:47:07 #175
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159775842
Ik wil al weken een keer iets anders proberen dan HF, maar vooralsnog hebben al die andere boxen niet echt iets wat me aanspreekt. En ik zit er gewoon mee dan andere boxen maar voor 3 dagen leveren.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159775921
HelloFresh voor komende week gewijzigd naar de FamilyBox, daar zit een lasagne in en die zijn tot nu toe steeds erg geslaagd O+
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:56:56 #177
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159776007
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:47 schreef MutedFaith het volgende:
Ik wil al weken een keer iets anders proberen dan HF, maar vooralsnog hebben al die andere boxen niet echt iets wat me aanspreekt. En ik zit er gewoon mee dan andere boxen maar voor 3 dagen leveren.
Hier ben ik het zo mee eens. Ik wil ook weleens wat anders dan HF of MS proberen maar omdat alle andere boxen maar tot max 3 dagen leveren doe ik het niet.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:58:43 #178
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776047
En dat terwijl ik nu naar de Krat kijk en daar de recepten wel erg interessant vind. Dus ik kijk even wanneer ik weer een drukke week heb (en dus aan drie dagen voldoende zou hebben) en bestel die dan maar eens een keer..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:59:06 #179
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776055
Maar bij MS kun je dus ook meer dan 3 dagen bestellen?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159776069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:59 schreef MutedFaith het volgende:
Maar bij MS kun je dus ook meer dan 3 dagen bestellen?
Tot 6 dagen zelfs! Maar niet voor 1 persoon, altijd 2 personen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:01:38 #181
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776110
2 personen is prima! Maar dat kan dan pas vanaf de 2e keer? Want ik heb een tijd terug nog geprobeerd te bestellen, maar toen kon ik echt alleen voor 3 dagen gaan.

edit:

Zie nu dat ik al voor 2, 3 of 4 dagen kan kiezen. Dus dan toch maar eens kijken dat ik MS een keer laat komen (niet komende week, want HF heeft pasta a la norma :D )
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159776137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:58 schreef MutedFaith het volgende:
En dat terwijl ik nu naar de Krat kijk en daar de recepten wel erg interessant vind. Dus ik kijk even wanneer ik weer een drukke week heb (en dus aan drie dagen voldoende zou hebben) en bestel die dan maar eens een keer..
Hoe overleefde je voordat de maaltijdboxen er waren? :D :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159776159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:01 schreef MutedFaith het volgende:
2 personen is prima! Maar dat kan dan pas vanaf de 2e keer? Want ik heb een tijd terug nog geprobeerd te bestellen, maar toen kon ik echt alleen voor 3 dagen gaan.

edit:

Zie nu dat ik al voor 2, 3 of 4 dagen kan kiezen. Dus dan toch maar eens kijken dat ik MS een keer laat komen (niet komende week, want HF heeft pasta a la norma :D )
Had je al een gratis box gehad? Daar mee beginnen hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:04:52 #184
409579 LuDann
All the way
pi_159776172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:21 schreef Coelho het volgende:

[..]

Hier deze week ¤44 korting. Dit mogen ze vaker doen ;)
Tis wel een goede actie zo, die laatste box in de rij bestel ik natuurlijk ook! 15 euro is niet duur voor zo'n box. *O*
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:05:44 #185
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776188
Op ongeveer elke 2 weken dezelfde gerechten vanwege gemak en gebrek aan inspiratie als ik na een werkdag nog moet gaan staan koken.

Koken is hastikke leuk. Bedenken wat we moeten eten/koken is een drama bij ons. En dat leidt dan te vaak tot "ja, nu ga ik echt niet meer naar de winkel. Ik haal wel frieten".
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:06:12 #186
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je al een gratis box gehad? Daar mee beginnen hoor!
Uiteraard begin ik daarmee :P
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:06:19 #187
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_159776197
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:56 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hier ben ik het zo mee eens. Ik wil ook weleens wat anders dan HF of MS proberen maar omdat alle andere boxen maar tot max 3 dagen leveren doe ik het niet.
Dan bestel je een andere box toch dubbel? Zeker wanneer je met z'n tweeėn bent is het voordelig om een 4 persoons box te nemen. 30 jaar geleden was het thuis heel normaal dat moeders voor 2 dagen kookte.
pi_159776228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Coelho het volgende:

Dan bestel je een andere box toch dubbel? Zeker wanneer je met z'n tweeėn bent is het voordelig om een 4 persoons box te nemen. 30 jaar geleden was het thuis heel normaal dat moeders voor 2 dagen kookte.
Of je doet een 3-dagen box die op maandag bezorgt čn een 3-dagen box die op donderdag bezorgt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:17:31 #189
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dan bestel je een andere box toch dubbel? Zeker wanneer je met z'n tweeėn bent is het voordelig om een 4 persoons box te nemen. 30 jaar geleden was het thuis heel normaal dat moeders voor 2 dagen kookte.
Ik heb een maaltijdbox omdat ik geen 2 dagen in 2/3 weken hetzelfde wil eten. Dan ga ik toch niet 2 dagen in de week hetzelfde eten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 12:17:51 #190
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159776428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of je doet een 3-dagen box die op maandag bezorgt čn een 3-dagen box die op donderdag bezorgt :7
Ook een idee! (Maar wel een stuk duurder denkik).
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:11:01 #191
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159777536
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:51 schreef Trusten het volgende:
HelloFresh voor komende week gewijzigd naar de FamilyBox, daar zit een lasagne in en die zijn tot nu toe steeds erg geslaagd O+
Zelfs mijn lasagne hatende partner vind het lekker, dus ik denk dat je gelijk hebt :P
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:15:57 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159777667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:51 schreef Trusten het volgende:
HelloFresh voor komende week gewijzigd naar de FamilyBox, daar zit een lasagne in en die zijn tot nu toe steeds erg geslaagd O+
Wat slim! Dan ontwijk ik meteen dat jamie gerecht. :Y
Ik wil hem niet meteen al een week stop zetten, we hebben hem net 2 weken, want het bevalt ons prima en de kinderen eten er ook goed van mee onder het mom van 'mama heeft het niet verzonnen, dit is wat het is'. :D _O-
***
pi_159777796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat slim! Dan ontwijk ik meteen dat jamie gerecht. :Y
Dat was inderdaad ook een mooie bijkomstigheid. Die Duitse biefstuk leek me trouwens ook lekker uit de Family box.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:27:42 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159777990
Ja, het ziet er prima uit. Ik heb mijn vraagtekens bij de kokosrijst, maar goed, wie weet valt dat juist enorm mee. We shall see. Uitbreiden van het palet en reportoire was een van onze beweegredenen om met maaltijdboxen aan de slag te gaan. :Y
***
  dinsdag 9 februari 2016 @ 13:34:38 #195
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159778177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:06 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dan bestel je een andere box toch dubbel? Zeker wanneer je met z'n tweeėn bent is het voordelig om een 4 persoons box te nemen. 30 jaar geleden was het thuis heel normaal dat moeders voor 2 dagen kookte.
Dan betaal je ~ 20 euro extra als je dat doet. Dat is me toch iets te gortig om wekelijks te doen. Dan blijf ik gewoon bij HF en MS :P

Alhoewel, de meeste boxen zitten op 59 euro voor 3 gerechten 4 personen. MS is ook bijna 60 voor 6 dagen 2 personen dus opzich zou het kunnen. Maar dan moet je wel 2x per week hetzelfde willen eten. Het is een optie

[ Bericht 11% gewijzigd door pl4kkie op 09-02-2016 13:40:03 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159788791
Vandaag kwam Appie de box (en de rest van de boodschappen) brengen. De koelkast lag gelijk vol. Ik heb vanavond gelijk de scharrelkipfilet, verse frietjes, boontjes en komkommer klaar gemaakt. De kipfilets waren lekker stevig en de kruiden/yoghurtmarinade was niet te pittig voor kleuterDuck. Ook de boontjes en frietjes vielen goed in de smaak. En ik heb nog een halve zak frietjes over, conform het recept... Maar bij de bloemkoolsalade moeten geroosterde krieltjes. Die krieltjes zijn ongeschrapt en blijven langer goed dan verse friet. Dus ik denk dat we donderdag de frietjes eten bij de bloemkoolsalade en de krieltjes van het weekend ergens bij op eten. Morgen eerst de pasta met balletjes (heel handig, al gerold).
pi_159788794
AH box is binnen.
15 euro voor betaald.






Mijn eerste indruk: alles goed vers. Goed gekoeld.
Maar het komt een stuk minder luxe over dan MS. Daar vaak lekkere Italiaanse kaas voor over de pasta etc. Hier niet.
Wat meer basic.
Maar mss zijn dit wel de gerechten die mijn dochter van 4 wat meer aanspreken. Frietjes enzo.
Voor 35 euro vind ik het wel veel geld.
Om voor 15 euro eens te proberen, daar ga ik geen buil aan vallen.

[ Bericht 20% gewijzigd door agter op 09-02-2016 20:39:38 ]
Make my day!
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:58:31 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159809440
Ik heb het vast altijd fout gedaan, maar de hutspot met gefruitte uitjes ipv de uien meegekookt ruikt zó veel lekkerder dan hoe ik het gewend was! :o :9
Eerst naar zwemles nog, en dan pas eten. ;)
***
pi_159809620
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:28 schreef agter het volgende:
AH box is binnen.
15 euro voor betaald.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mijn eerste indruk: alles goed vers. Goed gekoeld.
Maar het komt een stuk minder luxe over dan MS. Daar vaak lekkere Italiaanse kaas voor over de pasta etc. Hier niet.
Wat meer basic.
Maar mss zijn dit wel de gerechten die mijn dochter van 4 wat meer aanspreken. Frietjes enzo.
Voor 35 euro vind ik het wel veel geld.
Om voor 15 euro eens te proberen, daar ga ik geen buil aan vallen.
Had je nog een andere kortingsbon?
15 euro is inderdaad een leuk prijsje om eens uit te proberen.
pi_159809964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:05 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Had je nog een andere kortingsbon?
15 euro is inderdaad een leuk prijsje om eens uit te proberen.
Nee. Geen andere code. Maar kreeg gewoon die extra korting.
Snap het ook niet.
Make my day!
pi_159811456
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:23 schreef agter het volgende:

[..]

Nee. Geen andere code. Maar kreeg gewoon die extra korting.
Snap het ook niet.
dat is niet gek!
pi_159811530
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het vast altijd fout gedaan, maar de hutspot met gefruitte uitjes ipv de uien meegekookt ruikt zó veel lekkerder dan hoe ik het gewend was! :o :9
Eerst naar zwemles nog, en dan pas eten. ;)
Ik vond hem ook erg lekker ruiken maar uiteindelijk vrij flauw smaken helaas
pi_159811555
Slechte bestelplanning hier. Gisteren gehaktballetjes met ovengroenten, vandaag vis met... ovengroenten.
En van beiden een kliekje over dus dat eet ik de komende twee dagen nog _O- Als ik dat gisteren had bedacht had ik de broccoli die ik nu in de oven had geschoven lekker gekookt. :9 ;(

Vandaag is ook wel erg simpel. Meer dan zat groenten, maar verder alleen gebakken vis en yoghurtdip (lees: potje yoghurt met wat peper en zout). Het smaakt saai. En ik miste iets van rijst of aardappel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:33:47 #204
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159811596
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:30 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik vond hem ook erg lekker ruiken maar uiteindelijk vrij flauw smaken helaas
Hier geen last van. Achteraf was alleen in water met zout koken genoeg en had ik niet nlg na hoeven zouten. Nu was t geheel iets aan de zoute kant. Maar nog steeds lekker!

Alleen de venkelworstjes vond ik meh. Ben beter gewend van Brandt & Levie.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:38:42 #205
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159811708
Ik vond de worsten erg yum!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_159811759
Ik heb een oud recept van HF gemaakt met rode kool, pasta en kip. Kon me herinneren dat ik het zo'n maffe, maar erg smakelijke combi vond en ik herinnerde me dat juist :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159814144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een oud recept van HF gemaakt met rode kool, pasta en kip. Kon me herinneren dat ik het zo'n maffe, maar erg smakelijke combi vond en ik herinnerde me dat juist :9
rode kool moet vrij lang smoren/sudderen toch?
pi_159814479
Meh, daarom hou ik dus niet van voorgesneden groente. De voorgesneden sperziebonen van de AHbox waren nog wel lang houdbaar, maar toch nu al merkbaar stukken minder fris dan zelfgedopte.
Verder, ach, friet uit de oven zal me nooit echt bekoren en dat je er tijdens t koken achterkomt dat de kruidenmix geen ingrediėntenlijst bevat (en de klantenservice je niet verder kan helpen) is wel jammer van de kip (allergisch kind=niet eten waarvan je niet weet wat erin zit).

Gekker is misschien wel dat de klantenservice het ook niet wist en er wél een losse ingrediėntendeclaratie van de bouillonblokjes in de doos zat.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_159818588
Mijn eerste Marley Spoon week zit er (bijna) op (morgen alleen weer het gerecht van vandaag opwarmen ;) ) en ik moet zeggen dat ik geen heel positieve indruk heb gekregen...
De eerste maaltijd -sticky varkensvlees, sushirijst, sla en wortel- was op zich prima, maar niet heel bijzonder ofzo. Ook vond ik de porties te klein.
Bij de tweede maaltijd was dus de boerenkool niet goed meer en de rest -vegetarische worstjes, zongedroogde tomaten, paprika- vond ik gewoon niet lekker en nogal droog.
Vandaag de rotivellen met paneer, paprika en tomaat gegeten. Smaak was ook hier prima, maar niet echt bijzonder ('t is niet dat ik er heel erg naar uit kijk dat ik 't morgen weer mag/moet eten :P ). Maar hier was er dus het probleem van de rotivellen die eigenlijk bevroren hadden moeten zijn, en ook deze porties vond ik niet heel groot.

Al met al ben ik dus niet enthousiast en ben ik blij dat dit een gratis box was, want hier had ik geen bijna 40 ¤ voor over gehad.
Vrijdag krijg ik m'n tweede box, ik hoop dat ik door die gerechten toch wat positiever over MS kan zijn, maar zoals ik er nu over denk is dat mijn laatste box van MS.
pi_159819822
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:38 schreef computergirl het volgende:

rode kool moet vrij lang smoren/sudderen toch?
Moest 6 minuten en daarna nog 2x 1 minuut na toevoeging van ingrediėnten. Was prima gaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159819912
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:08 schreef Kniertje22 het volgende:
Al met al ben ik dus niet enthousiast en ben ik blij dat dit een gratis box was, want hier had ik geen bijna 40 ¤ voor over gehad.
Vrijdag krijg ik m'n tweede box, ik hoop dat ik door die gerechten toch wat positiever over MS kan zijn, maar zoals ik er nu over denk is dat mijn laatste box van MS.
Ik wil MS zo graag lekker vinden, want het concept vind ik het fijnst -O- Maar het is gewoon nog nooit echt lekker geweest. Allemaal meh of 1x zelfs echt smerig (eten weg gegooid :o en ik lust echt een heleboel, zeg maar vrijwel alles ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:43:18 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159820369
Ons beviel de stamppot prima, de kinderen waren er minder over te spreken. Ik vond de worstjes wel lekker. :Y Weer eens wat anders. :)
***
pi_159820871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil MS zo graag lekker vinden, want het concept vind ik het fijnst -O- Maar het is gewoon nog nooit echt lekker geweest. Allemaal meh of 1x zelfs echt smerig (eten weg gegooid :o en ik lust echt een heleboel, zeg maar vrijwel alles ).
Ja, ik lust ook bijna alles hoor en ik ben er ook altijd wel voor in om iets nieuws en anders te proberen (ik heb in verschillende buitenlanden bv. aap, cavia en gefermenteerde haai gegeten :P ) en ben echt geen zeikerd met eten.
Waar ik bij HF meestal toch wel écht lekker eet, zelfs van de gerechten waar ik van tevoren mijn twijfels over heb, valt hier eigenlijk alles tegen. 'Meh' is voor mij denk ik ook het juiste woord om de gerechten te beschrijven. ;)

Maar goed, genoeg geklaagd, snel vergeten en met 'open mind' op naar de volgende week.
pi_159822393
Toch leuk om te lezen hoe verschillend iedereen een zelfde concept ervaart. Misschien zijn mijn smaakpapillen rot maar ik heb zelden een niet lekkere MS maaltijd gehad. Dat probleem heb ik eerder bij HF omdat je daar de maaltijden niet kunt kiezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159825046
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Toch leuk om te lezen hoe verschillend iedereen een zelfde concept ervaart. Misschien zijn mijn smaakpapillen rot maar ik heb zelden een niet lekkere MS maaltijd gehad. Dat probleem heb ik eerder bij HF omdat je daar de maaltijden niet kunt kiezen.
Ik heb maar 1x iets van HF gehad wat ik niet lekker vond en dat was een zeekraalsalade. Maar ik lust dus gewoon geen zeekraal :+

Mijn vriend heeft me verboden nog iets van MS te bestellen :') Laatste keer dat ik dat deed keek hij heel teleurgesteld dat het MS was en geen HF. En hij kreeg verdorie nog gelijk ook, want daar zat dus ook dat gerecht bij waar we maar 1 hap van hadden genomen en de rest ging in de prullenbak :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159827633
Ik wil de Engelse HF box :{
https://www.hellofresh.co.uk/recipe/week/upcoming/
https://www.hellofresh.co.uk/recipe/week/next/

En je kan daar nog uit de 5 maaltijden kiezen ook als je 3 maaltijden neemt -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159827730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil de Engelse HF box :{
https://www.hellofresh.co.uk/recipe/week/upcoming/
https://www.hellofresh.co.uk/recipe/week/next/

En je kan daar nog uit de 5 maaltijden kiezen ook als je 3 maaltijden neemt -O-
Oee, die Quick Cheat Lamb Moussaka van volgende week vind ik een goeie voor vanavond!
*downloadt recept*
Wortel nog iets kleiner snijden dan 1 cm, andere sla erbij en hoppa!

Recepten zien er sowieso best aantrekkelijk uit bij HF UK zeg!

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 11-02-2016 07:25:21 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_159847555
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Toch leuk om te lezen hoe verschillend iedereen een zelfde concept ervaart. Misschien zijn mijn smaakpapillen rot maar ik heb zelden een niet lekkere MS maaltijd gehad. Dat probleem heb ik eerder bij HF omdat je daar de maaltijden niet kunt kiezen.
Oh, maar 't kan ook maar zo aan mijn smaakpapillen liggen hoor. ;)
Mja, ik eet en lust bijna alles, dus ik vind het niet zo heel belangrijk om zelf m'n gerechten te kunnen kiezen. Ik vind het ook juist wel wat hebben om dingen te eten die je misschien zelf niet (zo snel) uitgezocht zou hebben. Zo leer je nog eens nieuwe dingen kennen en eten. :D
pi_159847770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb maar 1x iets van HF gehad wat ik niet lekker vond en dat was een zeekraalsalade. Maar ik lust dus gewoon geen zeekraal :+

Oh ja, die zeekraal! Zoutwaterstokjes noem ik ze. :P Ik vond het wel apart, niet echt vies maar ook niet superlekker en aparte structuur.
Mijn minst lekkere gerecht van HF was iets met linzen en harissa, vond 't echt muffig smaken en heb na een paar happen de rest zo in de prullenbak geschoven. :r Grappige is dat dit juist het favoriete gerecht van een vriend van mij was, hij heeft 't daarna nog vaak zelf gemaakt.
pi_159847836
Wij hadden net kipfilet met yoghurt en Jamaicaanse kruiden met ovenfriet en boontjes uit de Allerhandebox. Lekker hoor :Y Ik vond alleen de chorizo die door de boontjes moest niet lekker maar dat is persoonlijke smaak.
Spoilers!
pi_159848854
Idd, die vond ik juist wel lekker :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:40:28 #222
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_159849191
Ok, vast een domme vraag, maar ik ben bang het verkeerde te bestellen.

Ik wil mijn eerste MS box bestellen, maar ik kom er nou niet uit of ik op tijd de recepten kan kiezen.
Want als die maandag online staan, zitten die dan in de box die ik de zaterdag daarna ontvang?
Als vegetariėr wil ik geen 4 recepten waarvan ik het vlees niet ga gebruiken natuurlijk.
pi_159849357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hadden net kipfilet met yoghurt en Jamaicaanse kruiden met ovenfriet en boontjes uit de Allerhandebox. Lekker hoor :Y Ik vond alleen de chorizo die door de boontjes moest niet lekker maar dat is persoonlijke smaak.
Kun je nagaan: dat vonden wij juist heerlijk. Haha!
Make my day!
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:47:32 #224
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159849399
Het enige gerecht dat ik echt weggeflikkerd heb bij HF is 't boerenkool-fiasco geweest. Verder vind ik alles qua smaak in elk geval dik in orde.


Vandaag wel een eetlepel extra pindakaas door de noedels met pindasaus en groenten gedaan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159849402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, vast een domme vraag, maar ik ben bang het verkeerde te bestellen.

Ik wil mijn eerste MS box bestellen, maar ik kom er nou niet uit of ik op tijd de recepten kan kiezen.
Want als die maandag online staan, zitten die dan in de box die ik de zaterdag daarna ontvang?
Als vegetariėr wil ik geen 4 recepten waarvan ik het vlees niet ga gebruiken natuurlijk.
1) Vraag in dit topic om een gratis MS box. Zijn vast users die nog tegoed hebben :)
2) Ik vind de site qua bestellen niet heel erg overzichtelijk, maar zodra je gaat bestellen komen de gerechten in beeld die je op de door jou gewenste dag kunt laten komen. Datum staat er dan ook bij. Via 'wijzigen' kun je de drie voorgestelde gerechten aanpassen naar wat je lekker vindt. Want MS geeft suggesties obv het door jou opgegeven smaakprofiel, maar dat is niet leidend.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 februari 2016 @ 05:26:44 #226
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159853030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ok, vast een domme vraag, maar ik ben bang het verkeerde te bestellen.

Ik wil mijn eerste MS box bestellen, maar ik kom er nou niet uit of ik op tijd de recepten kan kiezen.
Want als die maandag online staan, zitten die dan in de box die ik de zaterdag daarna ontvang?
Als vegetariėr wil ik geen 4 recepten waarvan ik het vlees niet ga gebruiken natuurlijk.
Als je een gratis box van MS wil kan je mij een dm sturen met je e-mailadres. Aan die actie zitten verder geen verplichtingen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 07:24:44 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159853218
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:47 schreef MutedFaith het volgende:
Het enige gerecht dat ik echt weggeflikkerd heb bij HF is 't boerenkool-fiasco geweest. Verder vind ik alles qua smaak in elk geval dik in orde.


Vandaag wel een eetlepel extra pindakaas door de noedels met pindasaus en groenten gedaan.
Wij ook van de week! :D
***
  vrijdag 12 februari 2016 @ 08:01:24 #228
409579 LuDann
All the way
pi_159853382
Ik heb maar 1 keer MS gehad maar vond het niet zo lekker. HF niet geprobeerd.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 08:08:59 #229
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_159853423
Ik las vorige week iets over chocolade chilli van MS..... iemand deze al gemaakt of komt die komende week?

Ben hier namelijk erg benieuwd naar en hoor graag recensies en een eventueel recept :s)
The Admirals......1995-2007
pi_159853564
Is er ook een waar je allergieen kan aangeven?
pi_159856887
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:08 schreef RodenCity het volgende:
Ik las vorige week iets over chocolade chilli van MS..... iemand deze al gemaakt of komt die komende week?

Ben hier namelijk erg benieuwd naar en hoor graag recensies en een eventueel recept :s)
Dat zit in de box voor komende week.

Ik heb net een Mathijsbox besteld voor de week van 22 februari met 15 euro korting. Ik vind het wel lollig om veel verschillende boxen te proberen.

Zoyummy heeft trouwens een break tot 18 april. Mijn vriendin had een box van hen afgelopen week en die viel helemaal niet tegen. Er zaten een paar matige producten in zoals Knorr lasagnebladen en goedkope Jumbo bliktonijn. Maar wel goed en veel vlees en de groente was ook in goede conditie.
Van wat ik op de foto kan zien kregen ze dit als gratis fruit: mango, 4 appels, 8 mandarijnen.
Hun recepten van de Italiaanse week:
- risotto met champignons, sperziebonen en vegetarische stukjes
- lasagne met aubergine, courgette, gegrilde paprika en mozzarella
- tagliatelle met broccoli, olijven, paprika en tonijnsaus
- saltimbocca ala Romana: krieltjes, kalfsschnitzel, rauwe ham (vlees was meer dan 400 gram)
Spoilers!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:41:12 #232
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_159857630
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 05:26 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als je een gratis box van MS wil kan je mij een dm sturen met je e-mailadres. Aan die actie zitten verder geen verplichtingen.
Met dank aan pl4kkie woensdag de MS-box ontvangen.
Het is net Sinterklaas. Leuk al die pakjes.

Gisteren de zoete aardappel burrito's gehad.
Dat was lekker. De zoete aardappels hebben langer nodig om wat zachter te worden.
Tip 1: niet gelijk die 400 ml water erbij doen, want dan heb je of hele dunne prut op je tortilla of je hebt een langere kooktijd.
Tip 2; Prakken van de advocado gaat veel makkelijker met het limoensap erdoor.

Vandaag de rest van de burrito's.
Rest van de gerechten wordt vervolgd. Vis en vlees heb ik gelijk in de vriezer gedaan, vanwege tip die ik hier gezien heb.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:37:30 #233
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159858787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Is er ook een waar je allergieen kan aangeven?
Goeie vraag en niet dat ik weet. Wat dat betreft lopen de maaltijdenboxen nog behoorlijk achter. Zelf eet ik bv ook geen lactose en gluten maar ik denk dat deze groep mensen nog te klein is om rekening mee te houden. Helaas!
Feyenoord!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:55:35 #234
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159859201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goeie vraag en niet dat ik weet. Wat dat betreft lopen de maaltijdenboxen nog behoorlijk achter. Zelf eet ik bv ook geen lactose en gluten maar ik denk dat deze groep mensen nog te klein is om rekening mee te houden. Helaas!
Hoe doe jij het dan als je bv de beebox besteld? Let je dan specifiek op de gerechten dat er geen gluten en lactose in zit?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:57:46 #235
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159859242
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hoe doe jij het dan als je bv de beebox besteld? Let je dan specifiek op de gerechten dat er geen gluten en lactose in zit?
Nou als je bv de koolhydraatarme box besteld dan zul je amper gluten en lactose tegenkomen. Gluten zitten vaak in de pasta bv of in brood, sausjes. En er zitten alleen groentes en vlees/vis in die box. Heel af en toe zou het kunnen dat er een klein beetje gluten in bv een worst zit.
Feyenoord!
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 14:00:32 #236
5428 crew  miss_sly
pi_159859315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou als je bv de koolhydraatarme box besteld dan zul je amper gluten en lactose tegenkomen. Gluten zitten vaak in de pasta bv of in brood, sausjes. En er zitten alleen groentes en vlees/vis in die box. Heel af en toe zou het kunnen dat er een klein beetje gluten in bv een worst zit.
Als je echt coeliakie hebt, is het toch wel heel vervelend als er per ongeluk "een klein beetje gluten" in een worst zit.

Geven ze daar wel info over in hun box?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:04:45 #237
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159859387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je echt coeliakie hebt, is het toch wel heel vervelend als er per ongeluk "een klein beetje gluten" in een worst zit.

Geven ze daar wel info over in hun box?
Ik heb dan ook geen echte coeliakie gelukkig. Ik heb op een gegeven moment, na ongeveer 20 jaar darmproblemen bij een alternatieve genezer te horen gekregen dat ik overgevoelig ben voor gluten. Nu eet ik ongeveer 2 jaar glutenvrij en zijn mijn problemen ongeveer 70% verbeterd. Dus vandaar dat ik zoveel mogelijk glutenvrij eet. Af en toe zondig ik.
Feyenoord!
pi_159863951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je echt coeliakie hebt, is het toch wel heel vervelend als er per ongeluk "een klein beetje gluten" in een worst zit.

Geven ze daar wel info over in hun box?
Ja precies, ik zou het er niet op willen wagen.

Vond wel dit: http://maaltijdbox-vergelijken.nl/123fresh/

Iemand ervaring met 123Fresh? Staat niet in de OP.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:49:40 #239
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159864527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:22 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Ja precies, ik zou het er niet op willen wagen.

Vond wel dit: http://maaltijdbox-vergelijken.nl/123fresh/

Iemand ervaring met 123Fresh? Staat niet in de OP.
Website ziet er netjes uit en je kan zelf je box samenstellen _O_. Alleen ik zie dit staan in het wnkelmandje : Tot nader bericht kan er niet besteld worden door extreme drukte van nieuwe orders.

Helaas laten ze bezorgen door postnl. Dat staat me opzich behoorlijk tegen omdat hun zo onberekenbaar als de pest zijn :{. Ze zijn overigens wel ongelooflijk duur. 6.60 per gerecht per portie. Als ik dat doortrek naar 5 dagen 2 personen kom je uit op 66 euro + 5.50 bezorgkosten..

[ Bericht 6% gewijzigd door pl4kkie op 12-02-2016 17:54:51 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159867951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:08 schreef RodenCity het volgende:
Ik las vorige week iets over chocolade chilli van MS..... iemand deze al gemaakt of komt die komende week?

Ben hier namelijk erg benieuwd naar en hoor graag recensies en een eventueel recept :s)
Ik krijg vanavond mijn box waar (als het goed is) de chocoladechili in zit! :D
Het ligt een beetje aan de houdbaarheid van alle producten wanneer ik het precies ga maken, maar dus wel ergens in de komende week. Ik ben er zelf ook heel benieuwd naar, lijkt me me een aparte combi! :D
Ik zal laten weten wat ik er van vond. ^O^
pi_159868009
Hier ook de chocolade Chili van MSin de box.
Grappig want de AH heeft koffie Chili in de box.
Make my day!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:11:15 #242
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_159868014
Thanks Kniertje. Toen ik hoorde van het recept moest ik gelijk denken aan mexicaanse mole.
Als het er ook maar enigszins op lijkt ga ik hem zeker ook proberen te maken.
The Admirals......1995-2007
pi_159868061
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Website ziet er netjes uit en je kan zelf je box samenstellen _O_. Alleen ik zie dit staan in het wnkelmandje : Tot nader bericht kan er niet besteld worden door extreme drukte van nieuwe orders.

Helaas laten ze bezorgen door postnl. Dat staat me opzich behoorlijk tegen omdat hun zo onberekenbaar als de pest zijn :{. Ze zijn overigens wel ongelooflijk duur. 6.60 per gerecht per portie. Als ik dat doortrek naar 5 dagen 2 personen kom je uit op 66 euro + 5.50 bezorgkosten..
Apart dat ze zeggen dat het door extreme drukte van nieuwe orders komt. Toen ik ze mailde met wat vragen kreeg ik de eerste keer helemaal geen reactie, en de tweede keer mailde ik om te vragen of ze uberhaupt nog wel actief waren, en toen kreeg ik als reactie dat ze momenteel problemen hebben waardoor ze geen kwaliteit kunnen garanderen en dat ze daarom op dit moment even stil liggen maar dat ze hoopten dat ze ergens in februari de boel wel weer kunnen oppakken.
pi_159874370
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:08 schreef RodenCity het volgende:
Ik las vorige week iets over chocolade chilli van MS..... iemand deze al gemaakt of komt die komende week?

Ben hier namelijk erg benieuwd naar en hoor graag recensies en een eventueel recept :s)
Deze week zit de chilli erin. Ik heb hem gisteren gemaakt. Had overigens al eerder een soortgelijk iets gemaakt naar een recept uit het boekje van de Gall&Gall :D hij viel érg in de smaak en de verse peterselie door de rijst was een eenvoudige en hele smaakvolle toevoeging vond ik.

PM/DM je mailadres maar.
pi_159890850
Vandaag voor het eerst écht lekker gegeten met MS! *O*
Had de burrito's met zoete aardappel en bonen, was heerlijk!

Heb de burrito's trouwens gewoon warm gemaakt volgens de aanwijzingen op de verpakking (10 sec. afgedekt in de magnetron op 800W) in plaats van volgens het recept (gewikkeld in een vochtige theedoek in een oven van 200 graden), ging ook prima. :Y
pi_159891023
Vandaag is de MS box gebracht. We kregen een minireepje Tony's Chocolonely erbij O+

Netjes verpakt maar ik heb alles weer uitgepakt omdat ik wil controleren of alles er wel in zit en wat de houdbaarheid van vlees/vis is en de staat van de groente zodat ik een planning kan maken.
Spoilers!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 23:32:19 #247
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159898374
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag is de MS box gebracht. We kregen een minireepje Tony's Chocolonely erbij O+

Netjes verpakt maar ik heb alles weer uitgepakt omdat ik wil controleren of alles er wel in zit en wat de houdbaarheid van vlees/vis is en de staat van de groente zodat ik een planning kan maken.
Tony's choconelly ben ik dan weer groot voorstander van! Slaafvrije chocolade. *O* *O*
Feyenoord!
pi_159903524
Nu na ruim een half jaar pauze van HF (nou ja pauze, ben er mee gestopt) wil ik MS eens proberen :)

Online zie ik wel een korting van 20 euro voorbij komen maar zijn er ook andere codes actief voor meer korting dat iemand weet?
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_159903578
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:31 schreef CountingStars het volgende:

Online zie ik wel een korting van 20 euro voorbij komen maar zijn er ook andere codes actief voor meer korting dat iemand weet?
Mensen die MS hebben kunnen per box die ze afnemen er gratis 1 weggeven
pi_159903598
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:36 schreef Trusten het volgende:

[..]

Mensen die MS hebben kunnen per box die ze afnemen er gratis 1 weggeven
Oh echt! nice.

Mocht er iemand zijn met een gratis box "over", let me know! :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_159903764
Laatste tijd vind ik de HF recepten wat minder. Daarom al weken niks meer besteld. Alle andere maaltijdboxen hebben geen 5 maaltijden, daarom nog niks anders geprobeerd.
Dat is eens wat anders...
  zondag 14 februari 2016 @ 11:24:49 #252
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159904212
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:49 schreef cora4034 het volgende:
Laatste tijd vind ik de HF recepten wat minder. Daarom al weken niks meer besteld. Alle andere maaltijdboxen hebben geen 5 maaltijden, daarom nog niks anders geprobeerd.
Bij marley spoon heb je de keuze om 5 maaltijden te bestellen.
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:37 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Oh echt! nice.

Mocht er iemand zijn met een gratis box "over", let me know! :)
Ik heb mijn laatste als het goed is net weggegeven. Volgende week krijg ik er weer 1 bij. Als je dan nog interesse hebt mag jij die wel hebben.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159904705
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:24 schreef pl4kkie het volgende:

Bij marley spoon heb je de keuze om 5 maaltijden te bestellen.
Je kan er zelfs 6 bestellen! Je mag in totaal 12 maaltijden bestellen. Dus 6 voor 2 personen of 3 maaltijden voor 4 personen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159904903
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:24 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik heb mijn laatste als het goed is net weggegeven. Volgende week krijg ik er weer 1 bij. Als je dan nog interesse hebt mag jij die wel hebben.
Graag! Wacht ik tot dan met bestellen :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_159905080
Net de HF box weer binnen gekregen. Maar liefst 5 minuten voor de afgesproken tijd :P
Ben erg benieuwd naar Jamies recept (spagetti met kappertjes en basilicum). Zal vast smaken, maar niet extreem uitdagend of bijzonder, lijkt me. In de box van volgende week zat varkensvlees met bonen uit blik van zijn hand. Neuh. :N
Dan weer lekker switchen naar MS :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159928452
Stopt HF alweer met Jamie?

https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/classic-box/

In de opkomende week van 27 februari t/m 4 maart is geen recept meer van hem te vinden. Normaal stonden deze er al wel bij en ik zie er nou ook geen typisch 'Jamie Oliver-recept' tussen staan hoor...
  maandag 15 februari 2016 @ 07:47:45 #257
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159928611
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 07:14 schreef Unites het volgende:
Stopt HF alweer met Jamie?

https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/classic-box/

In de opkomende week van 27 februari t/m 4 maart is geen recept meer van hem te vinden. Normaal stonden deze er al wel bij en ik zie er nou ook geen typisch 'Jamie Oliver-recept' tussen staan hoor...
Jamie's recept zit in de vegetarische box.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 15 februari 2016 @ 09:03:43 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159929142
Voor de HF-ers met de family box én last van een bittere smaak na het eten van de verkeerde pijnboompitten: de pitjes behorend bij de groene lasagne zijn (zeer waarschijnlijk) de verkeerde.
Bij mij liggen ze dus al in de prullenbak. ;)

Het zijn chinese pijnboompitten en hoewel die niet altijd die smerige smaak geven is dat dus wel vaak het geval, dus ik neem de gok niet.

Gisteren de vis met meiraapjes en kokosrijst gegeten en dat vonden wij allemaal maar zo-zo.
***
pi_159929496
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de HF-ers met de family box én last van een bittere smaak na het eten van de verkeerde pijnboompitten: de pitjes behorend bij de groene lasagne zijn (zeer waarschijnlijk) de verkeerde.
Bij mij liggen ze dus al in de prullenbak. ;)

Thanks!
pi_159929959
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de HF-ers met de family box én last van een bittere smaak na het eten van de verkeerde pijnboompitten: de pitjes behorend bij de groene lasagne zijn (zeer waarschijnlijk) de verkeerde.
Bij mij liggen ze dus al in de prullenbak. ;)

Het zijn chinese pijnboompitten en hoewel die niet altijd die smerige smaak geven is dat dus wel vaak het geval, dus ik neem de gok niet.

Gisteren de vis met meiraapjes en kokosrijst gegeten en dat vonden wij allemaal maar zo-zo.
Goed advies, want ik heb 1x dagenlang met een vieze metaalsmaak in mijn mond gelopen van pijnboompitten. Alsof je steeds bloed in je mond hebt. En al het andere eten smaakte ook naar :X Hier geen family box. En je verwacht toch dat HF van dit soort dingen weet heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159929987
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed advies, want ik heb 1x dagenlang met een vieze metaalsmaak in mijn mond gelopen van pijnboompitten. Alsof je steeds bloed in je mond hebt. En al het andere eten smaakte ook naar :X Hier geen family box. En je verwacht toch dat HF van dit soort dingen weet heeft.
Het wordt al jaar en dag op de FB pagina van HF gemeld door klanten, deze klacht. En verder dan 'we nemen het mee naar onze productafdeling' komt het antwoord niet.
Make my day!
pi_159930017
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:23 schreef agter het volgende:
Het wordt al jaar en dag op de FB pagina van HF gemeld door klanten, deze klacht. En verder dan 'we nemen het mee naar onze productafdeling' komt het antwoord niet.
Dat is hun standaard antwoord -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 februari 2016 @ 11:15:28 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159930846
Ik gok dat chinese pijnboompitten goedkoper zijn dan Europese en dat daar de afweging vandaan komt. ;) Ik twijfel zelf ook altijd over welke wel en welke niet, en als ik niet weet wat voor soort het is dan eet ik ze liever niet, maar er staat zo overduidelijk 'Chinese pijnboompitten' op het zakje dat ik het nu mooi kon checken.
Zoals gezegd, 'de meeste Chinese pijnboompitten geven problemen', dus niet alle, maar ik ga de gok echt niet meer wagen. :N Wat een ellende is dat zeg.
***
pi_159938224
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gok dat chinese pijnboompitten goedkoper zijn dan Europese en dat daar de afweging vandaan komt. ;) Ik twijfel zelf ook altijd over welke wel en welke niet, en als ik niet weet wat voor soort het is dan eet ik ze liever niet, maar er staat zo overduidelijk 'Chinese pijnboompitten' op het zakje dat ik het nu mooi kon checken.
Zoals gezegd, 'de meeste Chinese pijnboompitten geven problemen', dus niet alle, maar ik ga de gok echt niet meer wagen. :N Wat een ellende is dat zeg.
Zelfde hier! Ik check nu altijd en als er niet op staat waar ze vandaan komen eet ik ze niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159945143
Voor de verandering maar weer eens een HF boxje genomen. De vis was lekker, maar de couscous stoofpot met kip was echt niet lekker. De kip vooral niet, en de bloemkool is ook nog te taai bij het opvolgen van de instructies. Ook was het veel te veel voor een persoon...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_159945635
MS tapas voor 2:






Lekker en genoeg.
Make my day!
  maandag 15 februari 2016 @ 20:34:28 #267
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159945896
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor de verandering maar weer eens een HF boxje genomen. De vis was lekker, maar de couscous stoofpot met kip was echt niet lekker. De kip vooral niet, en de bloemkool is ook nog te taai bij het opvolgen van de instructies. Ook was het veel te veel voor een persoon...
De vis was lekkerder dan de kip? Dan ben ik benieuwd. Want ik vond de vis vandaag echt niks bijzonders.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159946288
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Voor de verandering maar weer eens een HF boxje genomen. De vis was lekker, maar de couscous stoofpot met kip was echt niet lekker. De kip vooral niet, en de bloemkool is ook nog te taai bij het opvolgen van de instructies. Ook was het veel te veel voor een persoon...
Goed dat ik het weet, hier staat morgen de kip op het menu :o
Nog tips?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159946341
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:28 schreef agter het volgende:
MS tapas voor 2:

[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

Lekker en genoeg.
De romantische O+ Valentijnstapas O+ :')
Niks mis mee, maar dit was wel een heeeeeeel wijde bocht om aan de hype mee te kunnen doen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_159946529
Wat kost een maaltijd gemiddeld eigenlijk?
Het lijkt me zo duur dat je net zo goed (budget) uit eten kunt gaan.
pi_159946704
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

De romantische O+ Valentijnstapas O+ :')
Niks mis mee, maar dit was wel een heeeeeeel wijde bocht om aan de hype mee te kunnen doen. :')
Al hadden ze het paas-tapas genoemd.. Het was lekker. :D
Make my day!
pi_159946740
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef outcast_within het volgende:
Wat kost een maaltijd gemiddeld eigenlijk?
Het lijkt me zo duur dat je net zo goed (budget) uit eten kunt gaan.
5 a 6 euro per volwassen eter per maaltijd.
Make my day!
  maandag 15 februari 2016 @ 21:18:51 #273
409579 LuDann
All the way
pi_159947818
Dat ziet er lekker uit Agter!

Wij hadden de afgelopen 3 dagen weer de AH box, maar ik vond hem een beetje tegenvallen deze week. De voorgesneden ovenfrietjes vond ik een beetje te makkelijk, kwam goedkoop over ofzo. En dan ook nog een andere maaltijd krieltjes uit de oven, vond het een beetje veel aardappel uit de oven, zeg maar. :P

De pasta met venkel vond ik wel heel geslaagd, lekker veel groente. :9
pi_159948360
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:18 schreef LuDann het volgende:
Dat ziet er lekker uit Agter!

Wij hadden de afgelopen 3 dagen weer de AH box, maar ik vond hem een beetje tegenvallen deze week. De voorgesneden ovenfrietjes vond ik een beetje te makkelijk, kwam goedkoop over ofzo. En dan ook nog een andere maaltijd krieltjes uit de oven, vond het een beetje veel aardappel uit de oven, zeg maar. :P

De pasta met venkel vond ik wel heel geslaagd, lekker veel groente. :9
Wij hadden ook die AH box. We hebben net de ovengroenten en ovenkrieltjes op, we vonden het heerlijk. Die groenten ga ik vaker zo maken en de krieltjes waren heel boterig. Die vegaburger hoeft dan weer niet zo nodig maar ach.

Morgen de MS valentijnstapas, ik heb er zin in.
Spoilers!
pi_159949352
Hier ook de AH-box. Ik vind hem wel smakelijk, hoewel ik er wel dingen aan zou aanpassen. De frietjes had ik gewoon in de frituurpan gegooid, veel lekkerder. De krieltjes zou ik liever gewoon bakken, waren na 25 minuten echt nog niet gaar. De groenten trouwens ook niet, maar wel lekker knapperig. De dressing was me te zuur, had ik beter moeten voorproeven. En de kaasburger vond ik erg lekker. Al was het een beetje jaren 70: vegetarisch, dus een kaasburger.
pi_159949411
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij hadden ook die AH box. We hebben net de ovengroenten en ovenkrieltjes op, we vonden het heerlijk. Die groenten ga ik vaker zo maken en de krieltjes waren heel boterig. Die vegaburger hoeft dan weer niet zo nodig maar ach.

Morgen de MS valentijnstapas, ik heb er zin in.
MS tapas: je hoeft de saus niet te pureren. Was heerlijk zonder de staafmixer te pakken.
Make my day!
pi_159950451
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:56 schreef agter het volgende:

[..]

MS tapas: je hoeft de saus niet te pureren. Was heerlijk zonder de staafmixer te pakken.
Dank je.
Spoilers!
  maandag 15 februari 2016 @ 22:48:08 #278
409579 LuDann
All the way
pi_159951358
Ik vond de AH maaltijden niet vies hoor, ze waren alle drie lekker. Maar 2 keer aardappel uit de oven vond ik minder.

De geroosterde groenten ga ik zelf ook een keer maken, die was erg lekker.

De krieltjes waren hier juist iets te gaar na 25 minuten, ligt aan de oven misschien?
pi_159953187
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goed dat ik het weet, hier staat morgen de kip op het menu :o
Nog tips?
Zorg dat de bloemkool malser is en er mag wel wat minder bouillon door dan het recept aangeeft. Anders baddert alles zo in het bouillon. (Of afgieten)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_159953252
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Zorg dat de bloemkool malser is en er mag wel wat minder bouillon door dan het recept aangeeft. Anders baddert alles zo in het bouillon. (Of afgieten)
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 februari 2016 @ 00:42:01 #281
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_159954790
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 21:54 schreef Bleie het volgende:
Hier ook de AH-box. Ik vind hem wel smakelijk, hoewel ik er wel dingen aan zou aanpassen. De frietjes had ik gewoon in de frituurpan gegooid, veel lekkerder. De krieltjes zou ik liever gewoon bakken, waren na 25 minuten echt nog niet gaar. De groenten trouwens ook niet, maar wel lekker knapperig. De dressing was me te zuur, had ik beter moeten voorproeven. En de kaasburger vond ik erg lekker. Al was het een beetje jaren 70: vegetarisch, dus een kaasburger.
Ik ga standaard voor 40min a 240 graden als het gaat om aardappelen uit de oven. Heb toch nieuwe Siemens apparatuur, maar ik krijg het anders echt niet gaar. Misschien instellingen? Moet je kiezen voor dat vierkantje, gehoekte golfje, golfje met ventilator? Ik weet het nooit...
pi_159957647
Kan zeker aan de oven gelegen hebben dat ze nog niet goed gaar waren, maar ook aan de hoeveelheid. Wij hadden een kilo aardappeltjes (4 personen, maar dat is eigenlijk te veel), dus dat was een flinke berg geworden. Het scheelt al als het in één laag ligt, maar dat ging echt niet, met ook nog de groenten ernaast.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:52:48 #283
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159965893
Jamie's Siciliaanse spaghetti van de Hello fresh box, is dat een volwaardige maaltijd?
Het ziet er uit van wel, maar tot nu was het telkens te weinig van Jamie om een volwaardige maaltijd te zijn.
Wie heeft het al op?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_159966558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
Jamie's Siciliaanse spaghetti van de Hello fresh box, is dat een volwaardige maaltijd?
Het ziet er uit van wel, maar tot nu was het telkens te weinig van Jamie om een volwaardige maaltijd te zijn.
Wie heeft het al op?
ik heb het recept even bekeken, ziet er op zich prima uit, ik vind het alleen erg zonde dat ze er geen ricotta salata bij leveren zoals er eigenlijk in het gerecht hoort. Echt een gemiste kans dat ze het met pecorino doen, ricotta salata is wat minder algemeen verkrijgbaar, maar dat is nou juist onder andere de lol van zo'n maaltijdbox vind ik
pi_159970896
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Zorg dat de bloemkool malser is en er mag wel wat minder bouillon door dan het recept aangeeft. Anders baddert alles zo in het bouillon. (Of afgieten)
Ik weet niet hoe jij je bloemkool eet maar bij mij was hij perfect gaar. :D Wel veel boullion maar daar kon je de groenten prima uit scheppen en nog wat vocht door de best wel droge couscous doen. Kip vond ik lekker!
Al in al geen toppertje maar zeker ook geen tegenvaller.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 februari 2016 @ 20:01:12 #286
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159972303
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 16:21 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik heb het recept even bekeken, ziet er op zich prima uit, ik vind het alleen erg zonde dat ze er geen ricotta salata bij leveren zoals er eigenlijk in het gerecht hoort. Echt een gemiste kans dat ze het met pecorino doen, ricotta salata is wat minder algemeen verkrijgbaar, maar dat is nou juist onder andere de lol van zo'n maaltijdbox vind ik
Die pecorino gebruiken ze eigenlijk standaard als buitenlandse kaas...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_159973489
De MS tapas waren lekker, we hadden nog wel even door kunnen eten.
Spoilers!
pi_159973586
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
De MS tapas waren lekker, we hadden nog wel even door kunnen eten.
Ja die was goed, hč.
Drie worsten voor 2 personen, maar het was zo op allemaal. :D
Make my day!
pi_159973722
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:34 schreef agter het volgende:

[..]

Ja die was goed, hč.
Drie worsten voor 2 personen, maar het was zo op allemaal. :D
Ik zit propvol maar als er nog iets op mijn bord had gelegen, had ik het zeker opgegeten.
Spoilers!
pi_159990807
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij je bloemkool eet maar bij mij was hij perfect gaar. :D Wel veel boullion maar daar kon je de groenten prima uit scheppen en nog wat vocht door de best wel droge couscous doen. Kip vond ik lekker!
Al in al geen toppertje maar zeker ook geen tegenvaller.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. :P De aardpeerpuree vond ik wel weer top. :)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_159991004
Kwam dit artikel tegen die een vergelijking doet met verschillende boxen.

http://madebyellen.com/ma(...)landelijk-onderzoek/
pi_159991269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef davo1979 het volgende:
Kwam dit artikel tegen die een vergelijking doet met verschillende boxen.

http://madebyellen.com/ma(...)landelijk-onderzoek/
Hun uitkomst:
1 de Beebox
2 de Krat
3 Marley Spoon

Mss de Beebox eens proberen. :)
Iemand een kortingscode?
Make my day!
pi_159996340
De andijvie van Hellofresh en de Duitse biefstuk waren erg lekker :)
pi_159996744
Voor een weekje hf gestopt, want ik loop achter.

Vanavond: kokosrijst en kabeljauw uit de oven.
Meiraapjes O+ had ik never nooit gekocht anders. Heerlijk! :Y)
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:42:38 #295
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159996836
Ik wilde de spaghetti alla norma vandaag maken, maar de aubergine was niet meer goed. Dus uitgesteld tot vrijdag.

De kipstoof met couscous had ik ook al uit elkaar getrokken. Gisteren de kip voor 2 personen alleen gegeten, vrouw had s middags al teveel gehad en heeft sinds kort een beugel. Das een lastige combi met kip aan t bot. De couscous en overige ingrediėnten samen met wat zooi uit de voorraadkast tot couscous-salade verwerkt voor bij de lunch van vandaag, morgen en vrijdag.

Vis met kokosrijst was wel ok.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159997010
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:38 schreef AnneX het volgende:
Voor een weekje hf gestopt, want ik loop achter.

Vanavond: kokosrijst en kabeljauw uit de oven.
Meiraapjes O+ had ik never nooit gekocht anders. Heerlijk! :Y)
zier er uit als grote radijs maar ook nooit gekocht of gegeten idd
pi_159997727
Wij hadden gisteren penne met paprika-venkelsaus en gehaktballetjes uit de AH-box. Dat is een blijvertje, echt superlekker!

En omdat we en box voor 4 personen hadden, maar eigenlijk maar voor 3 eten, hadden we flink wat restjes over, dus vanavond een ovenschotel gegeten met bloemkool, venkel en paprika. Was ook erg smakelijk. Ook wel fijn dat we dus eigenlijk van een box voor 3 dagen 4 dagen kunnen eten.

En de AH-box is heel goed bevallen, dus die doen we volgende week weer. HF blijft voorlopig even op pauze.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:34:03 #298
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159998485
De meiraap was een verrassende combo zo! Vond het wel yum!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_159998840
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:37 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Oh echt! nice.

Mocht er iemand zijn met een gratis box "over", let me know! :)
Heb je nog interesse in een gratis MS box?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:51:42 #300
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159998980
De kip met bloemkool was wel yum, ondanks dat ik geen kluifkip lust ;)

Na de vakantie willen we wel eens iets anders proberen als HF wie heeft er een gratis box voor ons in de aanbieding?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_159999253
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:51 schreef hierissieweer het volgende:
De kip met bloemkool was wel yum, ondanks dat ik geen kluifkip lust ;)

Na de vakantie willen we wel eens iets anders proberen als HF wie heeft er een gratis box voor ons in de aanbieding?
Volgende week heb ik een MS box voor je in de aanbieding.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')