abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 1 februari 2016 @ 21:17:15 #1
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159580401
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc
  maandag 1 februari 2016 @ 21:18:16 #2
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159580455
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

net zoals gifgas actie van Syrië zeker, wat op quatsch berust.

wij doen het wel echt ondubbelzinnig het uit naam van NATO in het tienvoudige.
Ik neem jouw argumenten echt niet serieus zolang jij alle artsen en zorg in Nederland moordenaars en erger noemt.

Er is genoeg bewijs voor alle misdaden tegen de mensheid van die gasten. Maar de inwoners van die landen hadden dat zelf moeten oplossen, niet wij van het Westen. Maar daar waren ze nog lang niet klaar voor daar.
pi_159580553
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, gifgas en executies en razzia's zijn inderdaad heel goed voor de gezondheid :D
Electric chairs,goedkope crack cocaine,obesity ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 1 februari 2016 @ 21:23:41 #4
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159580656
Chris dat is het hetgeen Lambiekje "Waarschuwt" Iedereen . maar niet iedereen is er van gedient.

Tja , get your ass out of this forum is mijn devise .

Ok ik heb met terecht zn posts gelezen dat fok de laatste is !!!!!

Dan geven wij niet OVER AAN DE KAPERS !!

ok...ik speel port royale 3
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 1 februari 2016 @ 21:27:55 #5
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159580812
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef DeMolay het volgende:
Chris dat is het hetgeen Lambiekje "Waarschuwt" Iedereen . maar niet iedereen is er van gedient.

Tja , get your ass out of this forum is mijn devise .

Ok ik heb met terecht zn posts gelezen dat fok de laatste is !!!!!

Dan geven wij niet OVER AAN DE KAPERS !!

ok...ik speel port royale 3
Yoda, ben jij het? :D



Ik voel me hier wel thuis, alleen voel ik me ook een roepende in de woestijn. Want het gevaar van BigData en AI lijkt niemand hier te bemoeien terwijl als er iets echt NWO-op het randje van onstaan is dan is het dat wel.

In plaats daarvan focust men liever op oude sentimenten zoals volkerenhaat. Een achterhaald concept wat je alleen nog in gebieden ziet waar men nog massaal religie aanhangt als leidraad in hun leven.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:29:57 #6
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159580888
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Electric chairs,goedkope crack cocaine,obesity ook niet.
Ja want drank en drugs komt in die landen niet voor, de mensen zijn daar heel vroom en proper.
Of, ik keer het even om. Dat is allemaal CGI, en alle crack-addicts zijn vicsims. Heb ik gezien.

Wat overigens in de VS sinds 2008 niet meer mag.

"Vroeger" waren we als mens nog veel beter in het aanbrengen van leed bij onze medemens overigens. Heel creatief vooral.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:30:08 #7
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159580896
het is niet met wie jij spreekt.... tja
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 1 februari 2016 @ 21:39:48 #8
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159581308
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik neem jouw argumenten echt niet serieus zolang jij alle artsen en zorg in Nederland moordenaars en erger noemt.

Er is genoeg bewijs voor alle misdaden tegen de mensheid van die gasten. Maar de inwoners van die landen hadden dat zelf moeten oplossen, niet wij van het Westen. Maar daar waren ze nog lang niet klaar voor daar.
de mensen hadden niet echt problemen. Ons is verteld dat ze problemen hadden. Terwijl wij problemen hadden met Libië omdat hij olie anders wilde verhandelen. Dat is heel anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 01-02-2016 22:22:40 (stop is met die schuttingtaal) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159581344
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja want drank en drugs komt in die landen niet voor, de mensen zijn daar heel vroom en proper.
Of, ik keer het even om. Dat is allemaal CGI, en alle crack-addicts zijn vicsims. Heb ik gezien.

Wat overigens in de VS sinds 2008 niet meer mag.

"Vroeger" waren we als mens nog veel beter in het aanbrengen van leed bij onze medemens overigens. Heel creatief vooral.
Is dit sarcastisch bedoelt?
Ik zou heel graag wat bewijs van je 'crack addict vicsims' zien.
Misschien 'n crack addict crisis actor?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 1 februari 2016 @ 21:42:32 #10
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159581396
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Electric chairs,goedkope crack cocaine,obesity ook niet.
drugs wat weer met onderdrukken en geweld geregeld wordt in Colombia, Afghanistan e.d. via DEA en cia
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:45:22 #11
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159581516
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de mensen hadden niet echt problemen. Ons is verteld dat ze problemen hadden. Terwijl wij problemen hadden met Libië omdat hij olie anders wilde verhandelen. Dat is heel anders.
Er waren problemen zat. Als je er iets van durfde te zeggen werd je echter opgepakt en vermoord.
Al die mooie feiten over het land komen uit de koker van de overheid (onder Kadaffi bedoel ik he).

Ondertussen was er overal open riolering, tot in de steden. Veel armoede, ontzettend veel corruptie en werden vrouwen als "dingen' gezien.

Bovendien is het een echt voorbeeld van neo-communisme/marxisme. Gedoemd om te mislukken.

quote:
alsof het een accomplishment is...

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 01-02-2016 22:23:11 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 21:47:15 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159581578
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Yoda, ben jij het? :D

[ afbeelding ]

Ik voel me hier wel thuis, alleen voel ik me ook een roepende in de woestijn. Want het gevaar van BigData en AI lijkt niemand hier te bemoeien terwijl als er iets echt NWO-op het randje van onstaan is dan is het dat wel.

In plaats daarvan focust men liever op oude sentimenten zoals volkerenhaat. Een achterhaald concept wat je alleen nog in gebieden ziet waar men nog massaal religie aanhangt als leidraad in hun leven.
..
Uhh het is juist heel actueel met volkeren haat. Verkrachtingen, geweld, geweldadige demonstratie azcs. Aanslagen in EU. Sleeper cell IS-strijders.

http://m.metronieuws.nl/n(...)vallen-door-neonazis
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:48:45 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159581632
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch bedoelt?
Ik zou heel graag wat bewijs van je 'crack addict vicsims' zien.
Misschien 'n crack addict crisis actor?
  maandag 1 februari 2016 @ 21:50:37 #14
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159581691
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..
Uhh het is juist heel actueel met volkeren haat. Verkrachtingen, geweld, geweldadige demonstratie azcs. Aanslagen in EU. Sleeper cell IS-strijders.

http://m.metronieuws.nl/n(...)vallen-door-neonazis
Ik blijf van mening dat het niet zo ver uit de hand gaat lopen. Dit soort onzin en domme shit is helaas niets nieuws. Maar we gaan naar mijn idee nooit die critical mass halen. Daar heeft de elite geen baat bij.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:51:05 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159581711
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja want drank en drugs komt in die landen niet voor, de mensen zijn daar heel vroom en proper.
Of, ik keer het even om. Dat is allemaal CGI, en alle crack-addicts zijn vicsims. Heb ik gezien.

Wat overigens in de VS sinds 2008 niet meer mag.

"Vroeger" waren we als mens nog veel beter in het aanbrengen van leed bij onze medemens overigens. Heel creatief vooral.
Wat mag niet meer sinds 2008?

Oorlog was vroeger eerlijker. Op grasveldje daar.

Nu is het met drones op vrouwen en kinderen schieten. Of gta5 speelt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:51:06 #16
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159581712
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:48 schreef Lambiekje het volgende:


quote:
Wat mag niet meer sinds 2008?
De electrische stoel in de VS. En terecht. Doodstraf is sowieso achterlijk.

quote:
Oorlog was vroeger eerlijker. Op grasveldje daar.

_O- zeg dat tegen alle verkrachtte vrouwen en kinderen en geplunderde steden. Of geloof je in de Gentleman's War?

[ Bericht 13% gewijzigd door Dance99Vv op 01-02-2016 22:24:31 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 21:54:56 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159581862
quote:
Ach ja propje schieten met elastiekje is al een arrestatie waard. Of het verkopen van limonade op een kraampje. Melk direct van koe drinken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:57:03 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159581943
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie.

[..]

De electrische stoel in de VS. En terecht. Doodstraf is sowieso achterlijk.

[..]

_O- zeg dat tegen alle verkrachtte vrouwen en kinderen en geplunderde steden. Of geloof je in de Gentleman's War?
Uh. texas, alabama voeren nog gewoon uit hoor. En daarnaast iedere staat mag zelf beslissen.
Een vs-staat heeft meer privileges dan Nederland binnen het fascistische Europa
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 21:59:05 #19
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159582017
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uh. texas, alabama voeren nog gewoon uit hoor. En daarnaast iedere staat mag zelf beslissen.
Correctie inderdaad, maar puur als alternatief als een lethal injection niet werkt/gaat werken. Maar sowieso doodstraf afschaffen, dat is weer een andere discussie.
quote:
Een vs-staat heeft meer privileges dan Nederland binnen het fascistische Europa
Oh? Explain?
  maandag 1 februari 2016 @ 21:59:30 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159582034
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat het niet zo ver uit de hand gaat lopen. Dit soort onzin en domme shit is helaas niets nieuws. Maar we gaan naar mijn idee nooit die critical mass halen. Daar heeft de elite geen baat bij.
...Dat is juist de setup met het migratie beleid.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:02:49 #21
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159582164
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 21:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...Dat is juist de setup met het migratie beleid.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
Iets multicultureel maken (wat een slecht idee is, naar mijn bescheiden mening) is niet hetzelfde als een burgeroorlog ontketenen he.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:05:02 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159582273
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Iets multicultureel maken (wat een slecht idee is, naar mijn bescheiden mening) is niet hetzelfde als een burgeroorlog ontketenen he.
het is gewoon weg ons cultuur ontwrichten. En men hoopt dat we dan zelf gaan vechten

Brexit, Grexit en fixit. Europa brokkelt gewoon af. Het zijn de laatste stuiptrekkingen voor een total war
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:05:41 #23
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159582296
http://www.nu.nl/binnenla(...)-slimme-tablets.html

Kinderen worden stommer dan stom gemaakt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:07:37 #24
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159582373
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is gewoon weg ons cultuur ontwrichten. En men hoopt dat we dan zelf gaan vechten
En dan zitten ze met een hoop mensen die niet gewend zijn aan het leven dat we hier hebben. Die zijn dan moeilijk onder de duim te houden. Is niet echt verstandig van de elite dan.

Kun je beter misbruik maken van onze welvaart. Smartphones, netwerken, social media, alles in clouds verbonden.

Minority Report, maar dan zelf bepalen wie welke misdaad heeft begaan. Of framen zoals John Lang die onlangs is vermoord door "een onbekende zonder sporen achter te laten".
  maandag 1 februari 2016 @ 22:13:08 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159582571
http://m.telegraaf.nl/art(...)r-via-telefoonnummer

Tjoh wie had dat nu gedacht. Iban te moeilijk. Het is nog amper een jaar ingevoerd. Tssk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:21:47 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159582817
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:13 schreef Lambiekje het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)r-via-telefoonnummer

Tjoh wie had dat nu gedacht. Iban te moeilijk. Het is nog amper een jaar ingevoerd. Tssk
"Het systeem wordt opt-in. Dat betekent dat je als consument zelf aangeeft of je hier gebruik van wil maken, en zelf het telefoonnummer of e-mailadres opgeeft dat de bank mag koppelen aan je rekeningnummer."

:) Ik snap de zet wel. Ben sowieso voorstander van Master-accounts. Is ook makkelijk te doen onder VoIP-systemen bijvoorbeeld.
pi_159585036
quote:
Ah yes....en we hebben de 'getting shot by terrorists prank' ook gehad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 3 februari 2016 @ 00:37:00 #28
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159613224
quote:
Theo Hiddema over de Teevendeal: ‘Er staat een staatsgreep voor de deur’
In Business Class, het tv-programma van Harry Mens, liet advocaat Theo Hiddema zich gisteren ontsnappen dat hij een klokkenluider op het ministerie van Veiligheid en Justitie kent die Opstelten, Teeven en Rutte de stuipen op het lijf kan jagen. Tegenover HP/De Tijd weidt hij verder uit: “Het is een hij en er staat een staatsgreep voor de deur.”

“Volg je het nog?”, vraagt Theo Hiddema, aangekondigd als ‘de markantste strafpleiter van Nederland’, aan interviewer Harry Mens in Business Class. “Ik zit met bewondering te luisteren,” repliceert Mens. In een paar minuten heeft Hiddema de vier VVD’ers aan wie hij refereert als de Bende van Vijf met de grond gelijk gemaakt, en terloops gemeld dat hij contact heeft met ‘een geheime poortwachter’ die hem, wanneer nodig, zou voorzien van munitie in de zaak rond de Teevendeal.

“Ik kan niet vertellen waarom ik nu olie op het vuur gooi,” vertelt Hiddema telefonisch tegen HP/De Tijd. “Maar in elk geval ben ik niet de aanjager, dat is mijn geheime poortwachter.” Veel kan en wil de advocaat niet kwijt over zijn informant: “Het enige wat ik je kan verklappen is dat het een hij is en dat hij het tempo van onze communicatie bepaalt. We communiceren in ieder geval niet via de telefoon. Dat is te gevaarlijk.”
bron
Het zal toch niet waar zijn dat het corrupte Nederland ontmaskerd wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159613295
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Het systeem wordt opt-in. Dat betekent dat je als consument zelf aangeeft of je hier gebruik van wil maken, en zelf het telefoonnummer of e-mailadres opgeeft dat de bank mag koppelen aan je rekeningnummer."

:) Ik snap de zet wel. Ben sowieso voorstander van Master-accounts. Is ook makkelijk te doen onder VoIP-systemen bijvoorbeeld.
Ja ja in eerste instantie opt-in, maar dan wordt het ongetwijfeld ontiegelijk kut gemaakt als je niet opt-innert, dus dan moet je eigenlijk wel.

Binnen 5 jaar nadat dit ingevoerd zou zijn val je compleet buiten de boot als je er niet aan mee wilt doen. Die voorspelling durf ik gerust aan.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159645425
http://www.ox.ac.uk/news/2016-01-26-too-many-minions-spoil-plot#

"Too many minions spoil the plot"

Artikel over waarom enorm grote samenzweringen eigenlijk onmogelijk zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:15:40 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159647268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Wantie het volgende:
http://www.ox.ac.uk/news/2016-01-26-too-many-minions-spoil-plot#

"Too many minions spoil the plot"

Artikel over waarom enorm grote samenzweringen eigenlijk onmogelijk zijn.
Leuk bedacht O+.

Maar: " We further assume that a leak of information from any conspirator is sufficient to expose the conspiracy and render it redundant"

Schiet er al een gat in hé. Elk van die conspiracies heeft al whistleblowers gehad maar dat lijkt weinig uit te maken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159649330
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:54 schreef Wantie het volgende:
http://www.ox.ac.uk/news/2016-01-26-too-many-minions-spoil-plot#

"Too many minions spoil the plot"

Artikel over waarom enorm grote samenzweringen eigenlijk onmogelijk zijn.
Als alleen de top samenzweert en de rest zonder dat ze het doorhebben in de juiste richting duwen is het toch best mogelijk.

Kijk hoe makkelijk men in Europa nu alweer de vluchting tot zondebok kan maken als oorzaak van problemen, terwijl onze eigen geschiedenis laat zien hoe makkelijk de media te manipuleren is in het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 4 februari 2016 @ 15:49:18 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159653340
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:34 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Als alleen de top samenzweert en de rest zonder dat ze het doorhebben in de juiste richting duwen is het toch best mogelijk.

Kijk hoe makkelijk men in Europa nu alweer de vluchting tot zondebok kan maken als oorzaak van problemen, terwijl onze eigen geschiedenis laat zien hoe makkelijk de media te manipuleren is in het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar.
Dat ook ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 4 februari 2016 @ 16:43:00 #34
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159654812
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-zijn-de-regie-kwijt

... Uiteraard is er geen weg meer terug
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159671830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:34 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Als alleen de top samenzweert en de rest zonder dat ze het doorhebben in de juiste richting duwen is het toch best mogelijk.
Klopt, daar zijn dan ook niet zo heel veel mensen voor nodig ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 februari 2016 @ 09:14:50 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159673691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-zijn-de-regie-kwijt

... Uiteraard is er geen weg meer terug
Wow, best een openlijk naar stuk op rtlnieuws, respect.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:31:11 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159674557
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 09:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Wow, best een openlijk naar stuk op rtlnieuws, respect.
https://milieudefensie.nl(...)ekeningen-tegen-ttip

Tijdje terug waren ze in verschillende steden hiervoor aan het staken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159674882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:34 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Als alleen de top samenzweert en de rest zonder dat ze het doorhebben in de juiste richting duwen is het toch best mogelijk.
Vrijwel onmogelijk met de genoemde voorbeelden in dat artikel, daar zijn teveel experts bij betrokken en dat maakt de top veel te breed.

In tegenstelling tot de minions zijn mensen over het algemeen wel in staat om zelfstandig na te denken.

quote:
Kijk hoe makkelijk men in Europa nu alweer de vluchting tot zondebok kan maken als oorzaak van problemen, terwijl onze eigen geschiedenis laat zien hoe makkelijk de media te manipuleren is in het opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar.
De media is nogal terughoudend wat betreft de vluchtelingen overal de schuld van te geven, de vluchteling tot zondebok maken is meer afkomstig van sociale media, daar kan overigens ook een kwade genius achter zitten.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 19:25:00 #40
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159684680
quote:
Ja canada zit echt in grote problemen , vooral economisch, prijzen van voedsel zijn skyhigh.
There is only one religion
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:50:58 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159692690



Aldus de film ghostbusters 2 zijn we weer es de klos binnenkort!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159698922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:50 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]


Aldus de film ghostbusters 2 zijn we weer es de klos binnenkort!
Ah, daar herkend ik haar dus van!
Ze speelde een seizoen mee in Shameless maar kon er maar niet op komen waar ik haar van kende.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159699031
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 23:50 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

Aldus de film ghostbusters 2 zijn we weer es de klos binnenkort!
Volgen een paar YT bronnen is 19 februari ook doomday, volgens mij voor de financiële markten. De dollarcollepse zou dan beginnen. Maar zijn wel weer vage bronnen.
There is only one religion
pi_159699099
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:18 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Volgen een paar YT bronnen is 19 februari ook doomday, volgens mij voor de financiële markten. De dollarcollepse zou dan beginnen. Maar zijn wel weer vage bronnen.
Maar dat maakt niet meer uit, we zijn de veertiende al foetsie.
pi_159699145
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat maakt niet meer uit, we zijn de veertiende al foetsie.
En er zou vandaag een grote aardbeving moeten zijn die ook veel schade zal aanrichten.
Gister al een aardbeving in Taiwan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159699223
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En er zou vandaag een grote aardbeving moeten zijn die ook veel schade zal aanrichten.
Gister al een aardbeving in Taiwan.
Het lijkt me zo eng om in een gebied te wonen waar dat regelmatig voorkomt. Altijd die angst :{
pi_159699283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lijkt me zo eng om in een gebied te wonen waar dat regelmatig voorkomt. Altijd die angst :{
Ik begrijp ook niet dat sommige mensen er voor kiezen om op een breuklijn te wonen.
Zoals in California bijvoorbeeld.
Aan de andere kant, je moet er ook niet te veel mee bezig zijn, aangezien die aardbeving er hoe dan ook gaat komen.
En dat kan ook pas over 100 jaar zijn namelijk ;)

Maar het schijnt wel dat we al een tijdje over de 'houdbaarheidsdatum' heen zijn.
Volgens wetenschappers komt zo'n aardbeving om de 215 jaar voor, en we zitten nu al rond de 300.
Dus komen gaat hij, en als hij komt is hij hevig.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_159731590
Mooie geschreven, informatieve en 'n beetje grappige 16 pagina stuk met photo analysis en commentaar.....
Hier heb je 'n paar quoten....

The Nuclear Hoax by Miles Mathis

http://mileswmathis.com/trinity.pdf

“They are standing at ground zero a few weeks after the test, with no protective clothing except white canvas bags over their shoes. A 20kt bomb is supposed to have exploded just 100 ft above that point they are standing, and yet all we see is a little pile of dirt, not even scorched. Look at the ground. It is just cracked dirt. It should have been heated to extremely high temperatures and turned to magma or aerosoled. We are told they are wearing the medical booties to prevent trinitite from sticking to their shoes, but do you see any trinitite? Trinitite is supposed to be a kind of glass, created by taking the dirt and rocks to high temperatures. Do you see anything that resembles glass there? I don't. It just looks like cracked clay, as in any normal desert. And does glass stick to your shoes? No. If you brought the desert floor to extremely high temperatures and then allowed it to cool very fast, it would be the opposite of sticky. It would be very hard and non-porous, again like glass.
We are told the desert sand was largely made of silica, but from the photo above, we can see that isn't true. They are standing on cracked clay, not sand.”

“You will say, “Why expect a crater? Do you know what nuclear bombs detonated 100 ft. up do to the surface below them?” No, and neither do you. All we can ask for is consistency—which we aren't getting with these stories. For example, in the Baker detonation at Bikini, which was only about 13% stronger than the Trinity blast, we are told it created a crater in the ocean foor 2000 ft. wide and 30 ft. deep. And that was with the ocean as a buffer. Baker was detonated halfway down to the sea floor, we are told. So there was 90 ft. of water between the explosion and the created crater. But Trinity was only 100 ft. off the desert foor, with nothing but air between. And yet we are told it left a crater 30 ft. wide and 5 ft. deep.
Again, that's 2000 ft. wide for Baker versus 30 ft. for Trinity.”

“We are told the bombs were dropped to prevent more loss of life on our side, but that is just more misdirection. The Japanese weren't attacking us at that point. Why would they? Put yourself in their shoes. If your homeland is being bombed to pieces, you are going to pull back and put everything you have left on preventing more attacks at home. You aren't going to send your forces out on offensive missions, you are going to keep them at home in a defensive posture.”

“In short, you can rest easier on this matter, because there is no chance we dropped any nuclear bombs on Japan. It simply didn't happen. Japan knows that, Russia knows that, and the only ones who don't know that are the citizens of the US, who have been propagandized into a state of mass idiocy. The whole nuclear scare wasn't used mainly to keep the Russians at bay (since the Russians also never had any nukes). It was used mainly to keep US citizens in a state just short of panic for 70 years, and to keep military and Intelligence expenditures absurdly high.”

“Do you know the difference between a nuclear blast and a large conventional blast, on sight? No. No one does, because there is no such thing as a nuclear blast. There are large
conventional blasts and then there are faked nuclear blasts, pasted up in photo labs or faked in large flm studios like Lookout Mountain.”

“I want to pause on what I said about goggles for a moment, since I haven't stressed it before. If these events had been real, they would have emitted a dose of gamma rays, which are a terror on the eyes. And distance makes less of a difference with gamma rays than with other particles, since gamma rays are photons. They travel the speed of light,which means they would travel the distance to these stupid photographers in about .00001 second. In that time, they would lose no energy, so standing back a few miles doesn't help. Gamma rays have such a high energy that most goggles wouldn't help. Closing your eyes wouldn't help, since the rays would go right through your eyelids like they weren't there. The photographers should be looking through double and triple shielded binoculars, like the guy on the turreted rig in the photo below. Instead, we are supposed to believe they are just standing there with their eyes open.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 7 februari 2016 @ 21:23:30 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159737831
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:52 schreef Tingo het volgende:
For example, in the Baker detonation at Bikini, which was only about 13% stronger than the Trinity blast, we are told it created a crater in the ocean foor 2000 ft. wide and 30 ft. deep. And that was with the ocean as a buffer.
Wat een onzin. Lucht kan je samendrukken. Water niet. Water werkt niet als een buffer. Water versterkt eerder de schokgolf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159797867
Er is een meteoriet coming.this way....

date 5 maart2016
afstand 17.000 klm
Grootte 25-50 m
snelheid 51.839 klm/u
Kans op inslag 0?

spannend

[ Bericht 14% gewijzigd door Dance99Vv op 10-02-2016 03:36:47 ]
There is only one religion
pi_159797892
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2016 03:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Er is een meteoriet coming.this way....

date 5 maart2016
afstand 17.000 klm
Grootte 25-50 m
snelheid 51.839 klm/u
Kans op inslag 0?


spannend
25 - 50 m... zou dat een impact worden of verbrand deze niet (grotendeels) wanneer hij hier komt binnenvliegen?
-
pi_159797907
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 03:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

25 - 50 m... zou dat een impact worden of verbrand deze niet (grotendeels) wanneer hij hier komt binnenvliegen?
Kijk het filmpje daar wordt de vergelijking met die meteoriet in rusland gemaakt en de grootte ervan
There is only one religion
  woensdag 10 februari 2016 @ 03:32:15 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159797914
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat een onzin. Lucht kan je samendrukken. Water niet. Water werkt niet als een buffer. Water versterkt eerder de schokgolf.
Oh dat is bij lange na niet de enige onzin in dat stuk :) Dat gebrabbel over gamma straling is ook erg vermakelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159797946
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 03:30 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Kijk het filmpje daar wordt de vergelijking met die meteoriet in rusland gemaakt en de grootte ervan
Ah, 2,5 megaton inkomend... da's me nen aardige klap als hij ons zou raken.
-
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:16:08 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159805317
quote:
http://vaticproject.blogs(...)ning-of-america.html


Facts About Cell Phone Use

Talking on a cell phone as little as 500 minutes a month can increase the probability of brain cancer by 140% to 300% (1)

Cell phone radiation has been shown to damage and break living DNA (2)
Cell phone radiation causes leakage of the blood-brain barrier allowing toxins to damage sensitive brain tissue (3)
Cell phones worn by men on a belt clip can reduce sperm count by 30% (4) (5)
After using a cell phone for six years the risk of developing an acoustic neuroma (tumor of the auditory nerve) increases by 50% (6)
Cell phone radiation increases estrogen and adrenaline levels in the body disrupting hormonal balance (7)
A two-minute cell phone call alters a child's brain function for an hour (8) (9)
Cordless phones have even higher cancer risks than cell phones (10)

bron
-edit- probeer het nog eens, op een normale manier, in normaal nederlands, zonder dat spastische woordgebruik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 10-02-2016 16:32:08 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:56:11 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159823675
Daily Fail doet weer volop een duit in het zakje van de transgenderangenda

http://www.dailymail.co.u(...)sition-cases-UK.html

zo jong mogelijk transitioneren .. brrrr gives me the creeps

The 32-year-old was bathing then three-year-old Daniel, who is now Danni, when he said he wanted to cut off his penis so he could be a girl.

Mermaids, a charity which supports children with identity issues, has said that up to 80 children as young as four years old are now trying to change their gender.

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159825786
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Daily Fail doet weer volop een duit in het zakje van de transgenderangenda

http://www.dailymail.co.u(...)sition-cases-UK.html

zo jong mogelijk transitioneren .. brrrr gives me the creeps

The 32-year-old was bathing then three-year-old Daniel, who is now Danni, when he said he wanted to cut off his penis so he could be a girl.

Mermaids, a charity which supports children with identity issues, has said that up to 80 children as young as four years old are now trying to change their gender.

:{
Wat is er zo erg aan dan?

80 kinderen op een populatie van 63 miljoen inwoners. Heer sta ons bij ;)
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:40:16 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159831241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan dan?

80 kinderen op een populatie van 63 miljoen inwoners. Heer sta ons bij ;)
Daily Fail hè, mind control papers pur sang. Het gaat erom wat de boodschap van dit artikel is. Afijn, gelukkig zijn er mensen die dit inmiddels ook van den zotte vinden aan de reacties te lezen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159831637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Daily Fail doet weer volop een duit in het zakje van de transgenderangenda

http://www.dailymail.co.u(...)sition-cases-UK.html

zo jong mogelijk transitioneren .. brrrr gives me the creeps

The 32-year-old was bathing then three-year-old Daniel, who is now Danni, when he said he wanted to cut off his penis so he could be a girl.

Mermaids, a charity which supports children with identity issues, has said that up to 80 children as young as four years old are now trying to change their gender.

:{
Snap niet waarom de media steeds over dit soort onzin moet berichten.

Kennelijk hebben ze dus toch een LGBT agenda om door te voeren.
-
pi_159831925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daily Fail hè, mind control papers pur sang. Het gaat erom wat de boodschap van dit artikel is. Afijn, gelukkig zijn er mensen die dit inmiddels ook van den zotte vinden aan de reacties te lezen.
Nogmaals, wat is er zo erg aan? Iemand die niet in het juiste lichaam zit?
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:04:09 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159832013
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:53 schreef Lichtkogel het volgende:
Kennelijk hebben ze dus toch een LGBT agenda om door te voeren.
Hier nog een vreselijk voorbeeld van pro-life en LGBT promotie:

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:19:40 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159832426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:53 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Snap niet waarom de media steeds over dit soort onzin moet berichten.

Kennelijk hebben ze dus toch een LGBT agenda om door te voeren.
Die is er zeker. Daar zo jong mogelijk mee beginnen zoals de DF al prominent onder de neus schuift, de overige media doen daar volop aan mee. Elke week is er wel wat te vinden over al dat transgender-gedoe lijkt wel alsof alle omroepen eraan mee doen en dat zal ook wel zo zijn :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159832461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die is er zeker. Daar zo jong mogelijk mee beginnen zoals de DF al prominent onder de neus schuift, de overige media doen daar volop aan mee. Elke week is er wel wat te vinden over al dat transgender-gedoe lijkt wel alsof alle omroepen eraan mee doen en dat zal ook wel zo zijn :{w
Christus te paard mensen het gaat om 80(!) kinderen maar _O-

Bovendien, wat is er zo erg aan als mensen hiermee geholpen worden? Niets zo vreselijk als jezelf niet kunnen zijn.

Jammer dat mijn vraag daarover steeds wordt genegeerd. :X
pi_159832490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die is er zeker. Daar zo jong mogelijk mee beginnen zoals de DF al prominent onder de neus schuift, de overige media doen daar volop aan mee. Elke week is er wel wat te vinden over al dat transgender-gedoe lijkt wel alsof alle omroepen eraan mee doen en dat zal ook wel zo zijn :{w
'Normaliseren' noemen ze dat.
-
pi_159832539
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Christus te paard mensen het gaat om 80(!) kinderen maar _O-

Bovendien, wat is er zo erg aan als mensen hiermee geholpen worden? Niets zo vreselijk als jezelf niet kunnen zijn.

Jammer dat mijn vraag daarover steeds wordt genegeerd. :X
Als het 'maar' gaat om 80 kinderen, waarom moet de media er dan zonodig over berichten? En dat elke dag/week weer?
-
pi_159832584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Als het 'maar' gaat om 80 kinderen, waarom moet de media er dan zonodig over berichten? En dat elke dag/week weer?
Omdat het een nieuw fenomeen is. Op zo'n manier georganiseerd. Dat doet nieuws nu eenmaal. Die brengen daarover verslag uit.

En elke week? Ik denk dat je meer kan spreken van Baader Meinhof fenomeen bij diegenen die daar op letten.

Maar nogmaals, draai eens niet om die hete brij heen :) Wat is er zo erg aan?
pi_159832731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat het een nieuw fenomeen is. Op zo'n manier georganiseerd. Dat doet nieuws nu eenmaal. Die brengen daarover verslag uit.

En elke week? Ik denk dat je meer kan spreken van Baader Meinhof fenomeen bij diegenen die daar op letten.

Maar nogmaals, draai eens niet om die hete brij heen :) Wat is er zo erg aan?
Volgens mij ben je niet helemaal lekker als je het normaal vindt dat kinderen van 3 tot 4 jaar oud al omgebouwd worden. Maar goed.. laat maar gaan. Reddeloos geval weer.
-
pi_159832758
quote:
8s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hier nog een vreselijk voorbeeld van pro-life en LGBT promotie:

zal die het al bekeken hebben? :')
pi_159832802
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet helemaal lekker als je het normaal vindt dat kinderen van 3 tot 4 jaar oud al omgebouwd worden. Maar goed.. laat maar gaan. Reddeloos geval weer.
en waar is er sprake van het ombouwen van kinderen van 3/4 jaar oud? Waar in het bericht van cad, die er ook weer een lekkere spin aangeeft ("maar ik heb niks tegen lgbt''s hoor" :') ) lezen jullie dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 12:39:34 ]
pi_159832816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet helemaal lekker als je het normaal vindt dat kinderen van 3 tot 4 jaar oud al omgebouwd worden. Maar goed.. laat maar gaan. Reddeloos geval weer.
Omgebouwd nog wel. ^O^
Kijk dat is het leuke met dit soort onderwerpen. Dan val je meteen door de mand als je er geen fluit van snapt.

Heeft helemaal niets met ombouwen te maken op die leeftijd. Dat mag pas vanaf je 16e (operatief) en vanaf je 12e met hormoonbehandeling. En dan alleen maar na een heel lang en groot voortraject.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:28:59 #71
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159833810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:38 schreef Chewie het volgende:
en waar is er sprake van het ombouwen van kinderen van 3/4 jaar oud? Waar in het bericht van cad, die er ook weer een lekkere spin aangeeft ("maar ik heb niks tegen lgbt''s hoor" :') ) lezen jullie dat?
Dat is dezelfde soort selectief lezen (en reageren) en geloven als zeggen: Carlin heeft gelijk en vertelt 100% de waarheid, zolang ik het eens ben met zijn boodschap. De rest van zijn boodschap, daar waar ik het niet mee eens ben, is ingegeven door atheïstisch en communistisch duivelsgebroed.

[ Bericht 1% gewijzigd door SicSicSics op 11-02-2016 13:31:32 (:@) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:47:28 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159838574
Volgens het artikel

Number of cases involving children rises by more than 50%


Yeah right, daar geloof ik helemaal niets van. Het gaat erom dat het ouders aangepraat wordt zodra zoon/dochter het tegenovergestelde gedrag vertoond je daar fijn in mee moet gaan om zogenaamde ellende op latere leeftijd te voorkomen. Zodat ze zo jong mogelijk met het daadwerkelijke ombouwen kunnen beginnen. Een kind op zo'n jonge leeftijd heeft daar totaal geen benul van en wil van alles zijn, over het algemeen is het een fase, een heel laag percentage is daadwerkelijk transgender. Als je een jochie dan toch een jurkje gaat aantrekken maak je daar alleen maar een labiel persoon van. Kinderen zo jong zijn makkelijk te beïnvloeden door hun omgeving.

Walgelijk imo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:50:28 #73
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159838636
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens het artikel

Number of cases involving children rises by more than 50%


Yeah right, daar geloof ik helemaal niets van. Het gaat erom dat het ouders aangepraat wordt zodra zoon/dochter het tegenovergestelde gedrag vertoond je daar fijn in mee moet gaan om zogenaamde ellende op latere leeftijd te voorkomen. Zodat ze zo jong mogelijk met het daadwerkelijke ombouwen kunnen beginnen. Een kind op zo'n jonge leeftijd heeft daar totaal geen benul van en wil van alles zijn, over het algemeen is het een fase, een heel laag percentage is daadwerkelijk transgender. Als je een jochie dan toch een jurkje gaat aantrekken maak je daar alleen maar een labiel persoon van. Kinderen zo jong zijn makkelijk te beïnvloeden door hun omgeving.

Walgelijk imo.
van 1 naar 2 is ook een stijging van 100%
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:40:19 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159839622
Godverdomme Wilders doe er wat aan }:|

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159843467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:40 schreef theguyver het volgende:
Godverdomme Wilders doe er wat aan }:|

Ach das nog niks, wat ik met de kerstmark meemaakte.........


Die jeugd van tegenwoordig , tis toch wat :+
There is only one religion
pi_159844646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens het artikel

Number of cases involving children rises by more than 50%


Yeah right, daar geloof ik helemaal niets van. Het gaat erom dat het ouders aangepraat wordt zodra zoon/dochter het tegenovergestelde gedrag vertoond je daar fijn in mee moet gaan om zogenaamde ellende op latere leeftijd te voorkomen. Zodat ze zo jong mogelijk met het daadwerkelijke ombouwen kunnen beginnen. Een kind op zo'n jonge leeftijd heeft daar totaal geen benul van en wil van alles zijn, over het algemeen is het een fase, een heel laag percentage is daadwerkelijk transgender. Als je een jochie dan toch een jurkje gaat aantrekken maak je daar alleen maar een labiel persoon van. Kinderen zo jong zijn makkelijk te beïnvloeden door hun omgeving.

Walgelijk imo.
Je zou je eens in moeten lezen in het traject.
Ik heb de indruk dat jij denkt dat ze er hormonen inpompen zodra het mag, en dat ze asap onder het mes gaan.
  donderdag 11 februari 2016 @ 21:44:03 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159847185
Ik lees me genoeg in, dit agendapunt wordt volop gepromoot, op tv kom je het wekelijks tegen, dat jazzy kind werd tot in den treuren herhaald en zelfs de EO doet een duit in het zakje. Twee tot drie jarigen die al kenbaar zouden maken dat ze een ander sekse zijn? Ga toch weg, peuters zijn daar niet mee bezig hooguit als fase. Ouders die daarin meegaan hun Billy dan maar een jurkje aantrekken en opeens Sue is en de mensen die het toejuichen zijn net zo fout als de psychopaten die achter die agenda zitten. Die lachen in hun vuistjes omdat de conditionering nog makkelijker gaat dan ze dachten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159847831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lees me genoeg in, dit agendapunt wordt volop gepromoot, op tv kom je het wekelijks tegen, dat jazzy kind werd tot in den treuren herhaald en zelfs de EO doet een duit in het zakje. Twee tot drie jarigen die al kenbaar zouden maken dat ze een ander sekse zijn? Ga toch weg, peuters zijn daar niet mee bezig hooguit als fase. Ouders die daarin meegaan hun Billy dan maar een jurkje aantrekken en opeens Sue is en de mensen die het toejuichen zijn net zo fout als de psychopaten die achter die agenda zitten. Die lachen in hun vuistjes omdat de conditionering nog makkelijker gaat dan ze dachten.
Als Billy Sue wil zijn als hij 3 is kun je daar prima in meegaan. Je ziet vanzelf wel of het een fase is.
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:17:46 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159848426
Ja ja joh, als ouder zijnde moet je daar natuurlijk in meegaan dat je je zoon van drie al in jurkjes hijst en zijn naam verandert in Sue want kijk eens hoe gelukkig hij/zij nu opeens is. Kinderen van die leeftijd hebben geen idee die willen vanalles zijn. Laat ze eerst opgroeien met het rollenpatroon jongen of meisje. Als het echt niet zo is, dan is er nog tijd genoeg en dat percentage is laag. Was laag want als je de msm moet geloven is de halve wereld opeens transgender.

Waarom 2 en 3 jarigen daar al mee lastig vallen? Zulke mensen zouden niet eens kinderen moeten hebben. Media als de Daily Fail propagandeert het als iets positiefs, jong mee beginnen als boodschap tussen de regels door, pure propaganda. Gelukkig zagen nog heel wat mensen het anders. Maar ja de Nederlanders, net zoals Biek ook al vaker opmerkt, dat zijn de grootste slaapkoppen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159849587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ja joh, als ouder zijnde moet je daar natuurlijk in meegaan dat je je zoon van drie al in jurkjes hijst en zijn naam verandert in Sue want kijk eens hoe gelukkig hij/zij nu opeens is. Kinderen van die leeftijd hebben geen idee die willen vanalles zijn. Laat ze eerst opgroeien met het rollenpatroon jongen of meisje. Als het echt niet zo is, dan is er nog tijd genoeg en dat percentage is laag. Was laag want als je de msm moet geloven is de halve wereld opeens transgender.

Waarom 2 en 3 jarigen daar al mee lastig vallen? Zulke mensen zouden niet eens kinderen moeten hebben. Media als de Daily Fail propagandeert het als iets positiefs, jong mee beginnen als boodschap tussen de regels door, pure propaganda. Gelukkig zagen nog heel wat mensen het anders. Maar ja de Nederlanders, net zoals Biek ook al vaker opmerkt, dat zijn de grootste slaapkoppen.
Als het jongetje het zelf fantastisch vindt om jurkjes te dragen, laat hem dan lekker. Waarschijnlijk groeit hij ee vanzelf overheen.

Ik vind het dan veel enger om kinderen dan in een bepaalde rol te dwingen.
pi_159850033
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Als Billy Sue wil zijn als hij 3 is kun je daar prima in meegaan. Je ziet vanzelf wel of het een fase is.
Billy is Billy wanneer hij 3 is en geen Sue.

Je kan altijd toch nog even kijken of eea aan te passen valt, ipv gelijk jurken te kopen omdat hij dat leuker vindt? Godsamme zeg..
-
pi_159850187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Billy is Billy wanneer hij 3 is en geen Sue.

Je kan altijd toch nog even kijken of eea aan te passen valt, ipv gelijk jurken te kopen omdat hij dat leuker vindt? Godsamme zeg..
Zou me niet verbazen als er sex change operaties op kinderen zijn al gedaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:16:45 #83
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159850220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Als het jongetje het zelf fantastisch vindt om jurkjes te dragen, laat hem dan lekker. Waarschijnlijk groeit hij ee vanzelf overheen.

Ik vind het dan veel enger om kinderen dan in een bepaalde rol te dwingen.
Ja... Tegenspreken moet je ook niet doen.
http://www.nu.nl/gezondhe(...)en-meer-alcohol.html

quote:
De ouders van tegenwoordig zitten met de handen in het haar omdat ze niet meer weten hoe ze moeten opvoeden. Of ze nu straffen of belonen, het maakt geen indruk op Lisa, Sophie, Luna, Bram en Daan. Ze hebben of krijgen toch alles wat hun hartje begeert. De moderne ouder wil geen machtsstrijd met zijn kind; liever beschouwen ze zoon of dochter als hun beste vriend of vriendin. Ze zetten hun kinderen zo op een voetstuk dat die gaan geloven dat ze de meest bijzondere personen op aarde zijn.

Als zoon of dochter zich op school misdraagt, hoeft het kind zich niet te verantwoorden, maar gaat mama of papa bij de leraar verhaal halen. Deskundigen zijn bang dat de prinsen en prinsessen die op de achterbank van hockeytraining naar vioolles worden vervoerd, zullen uitgroeien tot een generatie narcisten. En ze waarschuwen ervoor dat deze kinderen niet zijn voorbereid op het echte leven. Nederlandse kinderen zijn de gelukkigste ter wereld, maar vallen daarna in een diep zwart gat. Uit onderzoek blijkt dat er nergens zoveel twintigers in therapie zijn voor depressive en burnout. Zembla onderzoekt wat opvoeden in 2015 zo moeilijk maakt.
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2015/afleveringen/29-04-2015
En uiteraard is Nederland koploper in burnouts.

Ouders van nu voeden kinderen zo op dat ze volstrekt niet klaar zijn voor de maatschappij.

De ene heeft burnout van niet met tegenslagen om kunnen gaan. Een andere is nichterige jurkhomo. En weer een ander kalkt zijn lichaam onder met de meest afzichtelijke tattoos. En nog weer ander drinkt liters gootsteenontstopper met velgenreiniger. En alle zijn het overmatig drankgebruikers.

En ja dat komt door geen boundries and limitations in te stellen als ouder.

En ja dat maakt de moderne ouder tot slechte ouder al was het maar met vaccins en HPV.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 11-02-2016 23:29:07 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:18:45 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159850280
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als er sex change operaties op kinderen al gedaan.
Ja hoor, dat heb ik ook al eens gedacht. Achter de schermen, experimenten op mensen gebeurt langer dan vandaag, daklozen die daarvoor gebruikt worden, mensen die niet gemist worden. Straatkinderen die niet gemist worden, al die kinderen die zomaar verdwijnen daar steekt ook meer achter zoals Maddy van een paar jaar geleden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:22:20 #85
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159850395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor, dat heb ik ook al eens gedacht. Achter de schermen, experimenten op mensen gebeurt langer dan vandaag, daklozen die daarvoor gebruikt worden, mensen die niet gemist worden. Straatkinderen die niet gemist worden, al die kinderen die zomaar verdwijnen daar steekt ook meer achter zoals Maddy van een paar jaar geleden.
of als soldaat. Manning
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159850480
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als er sex change operaties op kinderen zijn al gedaan.
Seems it has got to do with the damage to the phoetus caused by the contraception pills the females are taking. Don't remember the name of the stuff... have to look it up. Sec...
-
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:25:52 #87
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159850486
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

of als soldaat. Manning
Die begrijp ik niet zo goed. Wat bedoel je daarmee?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159850497
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Daily Fail doet weer volop een duit in het zakje van de transgenderangenda

http://www.dailymail.co.u(...)sition-cases-UK.html

zo jong mogelijk transitioneren .. brrrr gives me the creeps

The 32-year-old was bathing then three-year-old Daniel, who is now Danni, when he said he wanted to cut off his penis so he could be a girl.

Mermaids, a charity which supports children with identity issues, has said that up to 80 children as young as four years old are now trying to change their gender.

:{
Ik vind het ook belachelijk. Maar als je spreekt over een agenda, dan is er een doel. Met welk doel zouden ze mensen (kinderen) zo snel willen transitioneren?
pi_159850588
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet helemaal lekker als je het normaal vindt dat kinderen van 3 tot 4 jaar oud al omgebouwd worden. Maar goed.. laat maar gaan. Reddeloos geval weer.
Het tegendeel is waar. Althans, als je normaal/abnormaal afweegt op waar onze maatschappij naar toe streeft.

Het normaliseren van alles en nog wat is bijna onze ambitie geworden.
pi_159850620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als er sex change operaties op kinderen zijn al gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Seems it has got to do with the damage to the phoetus caused by the contraception pills the females are taking. Don't remember the name of the stuff... have to look it up. Sec...
Cyproterone is the name. Seems to feminize the foetuses.
-
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:32:17 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159850685
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet zo goed. Wat bedoel je daarmee?
http://www.nydailynews.co(...)ry-article-1.2113481

Manning. Dé soldaat die walgelijk wanpraktijken van oorlogvoeren heeft blootgelegd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159850704
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:26 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Ik vind het ook belachelijk. Maar als je spreekt over een agenda, dan is er een doel. Met welk doel zouden ze mensen (kinderen) zo snel willen transitioneren?
80 Engelse kinderen op een populatie van hoeveel?
En dat is dus van 18 tot 4.
Er wordt hier gedaan alsof vierjarigen bezig zijn met een sekserandering.
De kinderen die er werkelijk, medisch, mee bezig zijn, zitten in of vlak voor de puberteit.
pi_159850718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja hoor, dat heb ik ook al eens gedacht. Achter de schermen, experimenten op mensen gebeurt langer dan vandaag, daklozen die daarvoor gebruikt worden, mensen die niet gemist worden. Straatkinderen die niet gemist worden, al die kinderen die zomaar verdwijnen daar steekt ook meer achter zoals Maddy van een paar jaar geleden.
En de human body parts trade. Rijke mensen met 'goede' connecties nieuwe lever enz. krijgen/kopen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:33:58 #94
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159850747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:26 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Ik vind het ook belachelijk. Maar als je spreekt over een agenda, dan is er een doel. Met welk doel zouden ze mensen (kinderen) zo snel willen transitioneren?
Experimenteren, destructie van het traditionele gezin, het vernietigen van de mens zoals de natuur ons geschapen heeft, verminderen van de populatie mn. de blanke mens dient te verdwijnen vandaar ook de invoer van al die migranten. En het gaat in tegen alles wat christelijk is, dat is ook mooi meegenomen. The powers that be are evil :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:34:18 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159850754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de human body parts trade. Rijke mensen met 'goede' connecties nieuwe lever enz. krijgen/kopen.
per ongeluk expres de verkeerde nier verwijderen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159850761
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

80 Engelse kinderen op een populatie van hoeveel?
En dat is dus van 18 tot 4.
Er wordt hier gedaan alsof vierjarigen bezig zijn met een sekserandering.
De kinderen die er werkelijk, medisch, mee bezig zijn, zitten in of vlak voor de puberteit.
Echt, als jij het wenselijk vindt om zulke medische zaken met kinderen van 4 jaar te doen dan is een fatsoenlijke discussie in mijn optiek onmogelijk.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:35:59 #97
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159850787
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

80 Engelse kinderen op een populatie van hoeveel?
En dat is dus van 18 tot 4.
Er wordt hier gedaan alsof vierjarigen bezig zijn met een sekserandering.
De kinderen die er werkelijk, medisch, mee bezig zijn, zitten in of vlak voor de puberteit.
ik snap geheel niet waar dit vandaan komt. In mijn schooltijd was er niemand die met sexchange bezig was. Niemand was dik op eentje na. Het is echt een moderen kolderieke bullshit.

Komt gewoon door al die tyfustroep in het voedsel en uiteraard al die volstrekte bespottelijk vaccins.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159850806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Experimenteren, destructie van het traditionele gezin, het vernietigen van de mens zoals de natuur ons geschapen heeft, verminderen van de populatie mn. de blanke mens dient te verdwijnen vandaar ook de invoer van al die migranten. En het gaat in tegen alles wat christelijk is, dat is ook mooi meegenomen. The powers that be are evil :{
En hoe kom je daar allemaal bij?
pi_159850813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:34 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Echt, als jij het wenselijk vindt om zulke medische zaken met kinderen van 4 jaar te doen dan is een fatsoenlijke discussie in mijn optiek onmogelijk.
Ik zeg dus juist dat zulke medische zaken niet met kinderen van 4 gedaan worden.
pi_159850830
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:26 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Ik vind het ook belachelijk. Maar als je spreekt over een agenda, dan is er een doel. Met welk doel zouden ze mensen (kinderen) zo snel willen transitioneren?
Omdat ze de maatschappij volledig willen slopen. Mannen moeten vervrouwelijken (metrosexueel/homo), vrouwen moeten vermannelijken (feminisme), relaties moeten op de schop (overspel promoten dmv o.a. secondlove.nl en media), geloof moet geridiculiseerd/uitgebannen worden, mensen moeten tegen elkaar opgezet worden (links/rechts politiek) en ga zo maar door.

Volledig divide & conquer zodat men daarna makkelijker over de samenleving kan regeren.
-
pi_159850840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik snap geheel niet waar dit van daan komt. In mijn schooltijd was er niemand die met sexchange bezig was. Niemand was dik op eentje na. Het is echt een moderen kolderieke bullshit.

Komt gewoon door al die tyfustroep in het voedsel en uiteraard al die volstrekte bespottelijk vaccisn.
In die tijd was het vast ook nog niet mogelijk of makkelijk om te zeggen dat je homo was.

Dat jij het niet zag, wil niet zeggen dat het er niet was.
pi_159850848
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zeg dus juist dat zulke medische zaken niet met kinderen van 4 gedaan worden.
Wel degelijk. Ik spreek niet over 'de operatie'.

Maar het vaststellen dat kinderen van 4 genderdysforie hebben is al zeer kwalijk.
pi_159850862
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

[..]

Cyproterone is the name. Seems to feminize the foetuses.
Male circumscision ook niet goed is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:38:21 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159850865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat ze de maatschappij volledig willen slopen. Mannen moeten vervrouwelijken (metrosexueel/homo), vrouwen moeten vermannelijken (feminisme), relaties moeten op de schop (overspel promoten dmv o.a. secondlove.nl en media), geloof moet geridiculiseerd/uitgebannen worden, mensen moeten tegen elkaar opgezet worden (links/rechts politiek) en ga zo maar door.

Volledig divide & conquer zodat men daarna makkelijker over de samenleving kan regeren.
>>> Equilibrium
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159850887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat ze de maatschappij volledig willen slopen. Mannen moeten vervrouwelijken (metrosexueel/homo), vrouwen moeten vermannelijken (feminisme), relaties moeten op de schop (overspel promoten dmv o.a. secondlove.nl en media), geloof moet geridiculiseerd/uitgebannen worden, mensen moeten tegen elkaar opgezet worden (links/rechts politiek) en ga zo maar door.

Volledig divide & conquer zodat men daarna makkelijker over de samenleving kan regeren.
Dit zijn patronen die men inderdaad kan vaststellen. Ik zie dat alleen niet als een groot 'complot'.

Het feit dat bijv onze samenleving ernstig aan het feminiseren is, hebben wij ook gewoon aan onszelf te danken he.
pi_159850907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:38 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Wel degelijk. Ik spreek niet over 'de operatie'.

Maar het vaststellen dat kinderen van 4 genderdysforie hebben is al zeer kwalijk.
Wat denk je dan dat ze met een vierjarige doen? Daar kun je nog geen fatsoenlijk gesprek mee voeren. Het enige wat je kan doen is eventueel toegeven aan een jongetje om zich als een meisje te gedragen of vice versa.
pi_159850965
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat ze met een vierjarige doen? Daar kun je nog geen fatsoenlijk gesprek mee voeren. Het enige wat je kan doen is eventueel toegeven aan een jongetje om zich als een meisje te gedragen of vice versa.
:r
pi_159850978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:41 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

:r
:?
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:42:50 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159850994
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:36 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

En hoe kom je daar allemaal bij?
Door me erin te verdiepen. Dat transgendergedoe is niet zomaar iets als vrijheid blijheid. Het wordt enorm gepushed zo erg zelfs dat ze kinderen erin betrekken. Dat laatste stuit me nog het meeste tegen de borst. Ook al die mensen die het toejuichen en erin meegaan. Alles wordt uit de kast gehaald om de hetero te laten verdwijnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159851020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:41 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

:r
Netjes.
-
pi_159851031
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Door me erin te verdiepen. Dat transgendergedoe is niet zomaar iets als vrijheid blijheid. Het wordt enorm gepushed zo erg zelfs dat ze kinderen erin betrekken. Dat laatste stuit me nog het meeste tegen de borst. Ook al die mensen die het toejuichen en erin meegaan. Alles wordt uit de kast gehaald om de hetero te laten verdwijnen.
Oh, dit erken ik. Het normaliseren van alles en nog wat (zoals genderdysforie) is een probleem.

Maar ik zie dat niet als een 'complot'. Het zijn gewoonweg patronen die iedereen kan zien.
pi_159851044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Door me erin te verdiepen. Dat transgendergedoe is niet zomaar iets als vrijheid blijheid. Het wordt enorm gepushed zo erg zelfs dat ze kinderen erin betrekken. Dat laatste stuit me nog het meeste tegen de borst. Ook al die mensen die het toejuichen en erin meegaan. Alles wordt uit de kast gehaald om de hetero te laten verdwijnen.
Het uiteindelijke plan is om de mensheid te laten uitsterven?
pi_159851072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Oh, dit erken ik. Het normaliseren van alles en nog wat (zoals genderdysforie) is een probleem.

Maar ik zie dat niet als een 'complot'. Het zijn gewoonweg patronen die iedereen kan zien.
Dude... het is slechts een radertje uit de hele complot-machine genaamd de NWO.
-
pi_159851118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dude... het is slechts een radertje uit de hele complot-machine genaamd de NWO.
_O-

Reptilians dingen.
pi_159851136
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Het uiteindelijke plan is om de mensheid te laten uitsterven?
Nah, eerst de Europeanen laten verdwijnen, om daarna met gemak over de rest te heersen.

"The problem with Europe is it's full of Europeans"

-
pi_159851159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:47 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

_O-

Reptilians dingen.
Nee, dat is bullshit.

NWO is for real.
-
pi_159851227
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, dat is bullshit.

NWO is for real.
Dat hangt er vanaf hoe jij dat interpreteert. Dat er grootschalige belangen zijn en dat belanghebbers (machthebbers) met elkaar samenwerken is allemaal niet zo bijzonder.

Natuurlijk is dat er.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:53:12 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159851284
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Het uiteindelijke plan is om de mensheid te laten uitsterven?
http://www.wikiwand.com/en/Georgia_Guidestones
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159851294
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:51 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe jij dat interpreteert. Dat er grootschalige belangen zijn en dat belanghebbers (machthebbers) met elkaar samenwerken is allemaal niet zo bijzonder.

Natuurlijk is dat er.
Dan was de reptilians-grap niet nodig geweest toch?

Kan je wel wat docu's doorsturen als je geïnteresseerd bent?
-
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:54:19 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159851313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:48 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee, dat is bullshit.

NWO is for real.
en ze hebben een agenda. En wij de mensen, zijn hun experiment. Tv, media, films, games, muziek en filmsterren worden daar volop voor gebruikt. Ondertussen is de massa meer bezig met hun smartphones, whatsapp, selfies dan dat ze bewust worden van wat er werkelijk gaande is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:54:41 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159851325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dude... het is slechts een radertje uit de hele complot-machine genaamd de NWO.
http://vaticproject.blogs(...)stitutionalized.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159851327
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:53 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dan was de reptilians-grap niet nodig geweest toch?

Kan je wel wat docu's doorsturen als je geïnteresseerd bent?
1: Mensen draven te ver door in zaken.

Als je de NWO interpreteert zoals ik het interpreteer, dan kun je niet van een complot spreken. Dat er grote belangen zijn en dat machthebbers met elkaar samenwerken, dat zie je in de geopolitiek.

Het is allemaal niet zo bijzonder.
pi_159851352
quote:


The message

A message consisting of a set of ten guidelines or principles is engraved on the Georgia Guidestones in eight different languages, one language on each face of the four large upright stones. Moving clockwise around the structure from due north, these languages are: English, Spanish, Swahili, Hindi, Hebrew, Arabic, ancient Chinese, and Russian.

The message in English reads:

MAINTAIN HUMANITY UNDER 500,000,000
IN PERPETUAL BALANCE WITH NATURE


GUIDE REPRODUCTION WISELY —
IMPROVING FITNESS AND DIVERSITY

UNITE HUMANITY WITH A LIVING
NEW LANGUAGE

RULE PASSION — FAITH — TRADITION
AND ALL THINGS
WITH TEMPERED REASON

PROTECT PEOPLE AND NATIONS
WITH FAIR LAWS AND JUST COURTS

LET ALL NATIONS RULE INTERNALLY
RESOLVING EXTERNAL DISPUTES
IN A WORLD COURT

AVOID PETTY LAWS AND USELESS
OFFICIALS

BALANCE PERSONAL RIGHTS WITH
SOCIAL DUTIES.

PRIZE TRUTH — BEAUTY — LOVE —
SEEKING HARMONY WITH THE
INFINITE

BE NOT A CANCER ON THE EARTH —
LEAVE ROOM FOR NATURE —


LEAVE ROOM FOR NATURE
-
pi_159851395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:54 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

1: Mensen draven te ver door in zaken.

Als je de NWO interpreteert zoals ik het interpreteer, dan kun je niet van een complot spreken. Dat er grote belangen zijn en dat machthebbers met elkaar samenwerken, dat zie je in de geopolitiek.

Het is allemaal niet zo bijzonder.
_O-
-
pi_159851413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:57 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

_O-
Wat is er?
pi_159851444
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:58 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Wat is er?
Al kijk je alleen al de intro Neo...

-
pi_159851521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Al kijk je alleen al de intro Neo...

Dat was niet mijn vraag. Wat moet ik hier bijzonder aan vinden?
pi_159851628
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Dat was niet mijn vraag. Wat moet ik hier bijzonder aan vinden?
Je kan beter eerst heel de docu kijken dan, want het laat zien hoe de NWO ingevoerd wordt, te werk gaat en wat ons te wachten staat.

Hoe meer mensen het weten, hoe makkelijker het wordt om het ongedaan te maken.
-
pi_159853278
Holy Shit wat een enorme berg onderbuik stierenpoep hier. Niet toevallig zo ongeveer hetzelfde als waar conservatief gristelijk en xenofoob mee aankomt. (Google maar eens op bathroombill). De 'tegenstanders' als CAD en lichtkogel weten duidelijk niets over genderdysforie.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Door me erin te verdiepen. Dat transgendergedoe is niet zomaar iets als vrijheid blijheid. Het wordt enorm gepushed zo erg zelfs dat ze kinderen erin betrekken. Dat laatste stuit me nog het meeste tegen de borst. Ook al die mensen die het toejuichen en erin meegaan. Alles wordt uit de kast gehaald om de hetero te laten verdwijnen.
Ik weet niet waar je jezelf hebt verdiept. Maar ik vermoed dat je bronnen conservatief christelijk zijn en waarschijnlijk Amerikaans. Als transgender wordt je niet gepushed, eerder tegengewerkt door je omgeving, familie en zelfs de artsen en psychologen die zicht hebben toegelegd op geslachtsaanpassende behandelingen. Komt nog een boel angst en onzekerheid bij: angst voor verbaal (meegemaakt) en fysiek (gelukkig nog niet) geweld is heel erg reëel. Dat iedereen en zijn hond zicht denkt te kunnen bemoeien met je geslachtsdelen en geaardheid is ook geen pretje.

Om te beginnen zou ik graag eens horen wat de LGBT-agenda is. Ik ben twee van die lettertjes en heb de memo blijkbaar gemist.

Even wat feiten: bij circa de helft van de kinderen die zeggen een ander gender te zijn is dat inderdaad een fase. In onze seksistische binaire maatschappij is daar lastig mee om te gaan. Jongens mogen geen meisjesdingen doen en andersom. Dan krijg je dus al snel dat een jongen die een prinsessenjurk aan wil dat niet makkelijk kan uiten. Zelfde als een meisje dat technisch lego vraagt voor haar verjaardag, want OMGWTF er is speciale meisjeslego, technisch lego is alleen voor jongens. De andere helft gaat na lang psychologisch onderzoek door met behandeling.

Kinderen krijgen geen geslachtsaanpassende operaties. (ombouwen doe je met een PlayStation) en ook geen hormonen. Pas na de inzet van de puberteit worden er puberteitsremmers gegeven. Die de puberteit alleen maar vertragen en nog geen blijvende veranderingen teweeg brengen. Hormonale behandeling pas vanaf 16 jaar en operatieve ingrepen vanaf je 18e pas. Een en ander in beschreven in de International Standards of Care http://www.wpath.org/site(...)ciation_webpage=3926

Later ga ik nog wel in op vragen. Ik moet ook nog werken vandaag.

[ Bericht 17% gewijzigd door Fixers op 12-02-2016 08:44:15 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 09:44:40 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159854402
Wat een onzin, jongens mogen geen meisjesdingen doen en andersom. Ik had vroeger als kind meer vriendjes dan vriendinnetjes, speelde met playmobil (bouwde grote forten de indianen en cowboys waren mijn fav), ik klom met regelmaat in de boom, speelde oorlogje en dat messenspel etc. Ook kende ik een jochie wat liever speelde met barbies en poppen of het gasfornuisje van mijn zus. Niemand deed daar gek over en dat in the roaring 70s. Het was go with the flow en laat maar gaan, we zien het straks wel, niks geen pesterijen. Anno nu moet je oppassen voor je het weet gaan van die hippe, kekke moderne ouders met hun zoon/dochter experimenteren want vrijheid voor later enzo want dat hebben ze als boodschap meegekregen.

Verder weet ik best goed hoe een transitie in zijn werk gaat . Daar heb ik totaal geen moeite mee. Ik heb daar geen vragen over ook en het moet kunnen indien nodig maar het komt weinig voor procentueel gezien al wil de huidige tijd ons anders laten geloven.

Nogmaals ik heb moeite met de propaganda en het opdringen van, oa. aan ouders zodra een kind wat afwijkend gedrag vertoond, boyish of girly is wat idd voor de meesten een fase is. Maar als je met de deze tijd meegaat dan moet je als ouder gaan afvragen of er niet iets mis is met je kind en trek hem vooral eens een rokje aan. Dat wordt er doorheen geduwd. Twee jarigen daarmee lastig vallen? Ik heb daar geen woorden voor.

De maatschappij moet opeens aangepast worden aan de transgenders, en zie mensen (oa. de Daily Fail) er zijn zelfs al tweejarigen die trans zijn die na een struggle van 3 jaar door de ouders verkleed worden en hun kind een nieuwe naam geven als 5 jarige? Look how happy the kid is now. Misselijkmakend en heel vreemd deze trend.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 12-02-2016 10:42:46 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159856211
Ah de roaring seventies. De tijd dat Lego nog nadrukkelijk Unisex was. Ooit gehoord van pinkification? Er is een steeds sterkere segregatie van speelgoed voor jongens en meisjes. Na alle vrijheid blijheid uit de jaren 60 em 70 is de maatschappij ernstig aan het vertrutten en steeds conservatiever wordt. Als je zoontje nu graag als Elsa verkleed wil moet dat kunnen, als je dochter cowboytje speelt ook. Daar hoef je niet gelijk iets achter te zoeken. Maar de maatschappij maakt daar steeds grotere issues van.

Buiten dat alles: genderdysforie is een ding. Sommigen komen er al achter als ze net kleuter af zijn, anderen snappen zichzelf pas als ze twintig zijn. Als een kind een duidelijke voorkeur heeft voor een gender heeft het geen enkel nut om dat repressief de kop in te drukken.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:41:19 #132
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159856457
"Ik heb niks tegen homo's hoor. Het is alleen jammer dat ze er zijn."

_O- Als ik niet beter zou weten dan leest heel dit thread als een soort super tragische komedie.

Ik heb ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad. Waarom zou het erg zijn dat iemand van jongetje naar meisje zou willen of andersom?

Ik krijg echt een hele vieze smaak van alle intolerante mensen hier. Alsof je in het dagelijks leven elke dag wordt aangerand door homo's of travestieten, zo doen jullie het over komen. Ongekend.

"Maar ik heb niks tegen andersdenken." :') Yeah fucking right. De BNW'er is de meest intolerante mens ter aarde. Nu snap ik ook wel die fascinatie van sommigen met het nationaal socialisme. Die zijn ook van het "ALLES MUSS NORMAL SEIN" :')
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:42:13 #133
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159856485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Dat was niet mijn vraag. Wat moet ik hier bijzonder aan vinden?
Je krijgt waarschijnlijk allemaal docu's nu ook over de 2e wereldoorlog en hoe hitler eigenlijk een prima kerel was die onze wereld wilde redden.

Dat is namelijk de overtuiging van de user die jou ook deze video wil laten zien. Want die is ook al inmiddels 1000x door hem gepost ;)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:50:39 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159856670
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Nogmaals ik heb moeite met de propaganda en het opdringen van, oa. aan ouders zodra een kind wat afwijkend gedrag vertoond, boyish of girly is wat idd voor de meesten een fase is. Maar als je met de deze tijd meegaat dan moet je als ouder gaan afvragen of er niet iets mis is met je kind en trek hem vooral eens een rokje aan. Dat wordt er doorheen geduwd. Twee jarigen daarmee lastig vallen? Ik heb daar geen woorden voor.

De maatschappij moet opeens aangepast worden aan de transgenders, en zie mensen (oa. de Daily Fail) er zijn zelfs al tweejarigen die trans zijn die na een struggle van 3 jaar door de ouders verkleed worden en hun kind een nieuwe naam geven als 5 jarige? Look how happy the kid is now. Misselijkmakend en heel vreemd deze trend.
Het vergrootglas wordt gezet op de splintergroepen, overdreven hipster ouders en lokale scholen die 'vooruitstrevend' willen zijn, 99% van de mensheid en 95% van de westerse ouders hebben hier niets mee van doen, gooien hun zoontje niet in een jurkje en gaan ook never nooit niet naar een transgender peuterfeest (zal vast wel bestaan). Ik zit midden in een 'babyboom' in mijn vriendenkring en van de 10 stelletjes die dus geworpen hebben zijn er welgeteld, herteld en gecontroleerd 0(nul) die ook maar iets met de 'acceptatie-tirannie ' te maken hebben. Niemand. Geen gender-neutrale kledingplicht, geen verplicht met poppetjes spelen voor jongetjes, geen jurkjes, geen seksuele voorlichting die ook de homoseksualiteit opdringt aan hun gevoelige kinderbreintjes. Helemaal nada niks niet. Het is spoken (willen) zien, meer niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 11:52:21 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159856701
Sorry, dit is even wat offtopic. Geworpen hebben :D Wat een prachtige manier om dat te verwoorden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159857496
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Het vergrootglas wordt gezet op de splintergroepen, overdreven hipster ouders en lokale scholen die 'vooruitstrevend' willen zijn, 99% van de mensheid en 95% van de westerse ouders hebben hier niets mee van doen, gooien hun zoontje niet in een jurkje en gaan ook never nooit niet naar een transgender peuterfeest (zal vast wel bestaan). Ik zit midden in een 'babyboom' in mijn vriendenkring en van de 10 stelletjes die dus geworpen hebben zijn er welgeteld, herteld en gecontroleerd 0(nul) die ook maar iets met de 'acceptatie-tirannie ' te maken hebben. Niemand. Geen gender-neutrale kledingplicht, geen verplicht met poppetjes spelen voor jongetjes, geen jurkjes, geen seksuele voorlichting die ook de homoseksualiteit opdringt aan hun gevoelige kinderbreintjes. Helemaal nada niks niet. Het is spoken (willen) zien, meer niet.
Dat is niet het punt. Het punt is dat onze maatschappij alles wil normaliseren. Daarbij, jouw omgeving is niet repressief.

Ik ken best veel mensen die met plezier naar het transgender programma van Arie Boosma kijken. Terwijl ik oprecht niet snap dat je daar het perverse niet van inziet.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:37:21 #137
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159857526
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:36 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Dat is niet het punt. Het punt is dat onze maatschappij alles wil normaliseren. Daarbij, jouw omgeving is niet repressief.

Ik ken best veel mensen die met plezier naar het transgender programma van Arie Boosma kijken. Terwijl ik oprecht niet snap dat je daar het perverse niet van inziet.
Waarom is het pervers?
pi_159857570
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom is het pervers?
Zoals ik al zei: het normaliseren tot zelfs romantiseren van alles.

Mensen die genderdysforie zijn, hebben psychische hulp nodig. Geen complete, fysieke ombouwing. _O-
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:47:50 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159857772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:36 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Dat is niet het punt. Het punt is dat onze maatschappij alles wil normaliseren. Daarbij, jouw omgeving is niet repressief.

Ik ken best veel mensen die met plezier naar het transgender programma van Arie Boosma kijken. Terwijl ik oprecht niet snap dat je daar het perverse niet van inziet.
Ik vind normaliseren een stap vooruit, hoe meer alles geaccepteerd wordt hoe beter. Het gaat mij pas te ver als het 'normaliseren' doorschiet in het (subtiel?) beïnvloeden van kinderen zodat ze (op welke manier dan ook) zichzelf iets gaan aanmeten wat niet vanuit hunzelf komt. Als dat al mogelijk is. Een kind dat beseft dat een seksualiteit die afwijkt van de norm of het gevoel dat je niet in het juiste lichaam zit qua gender niet iets is om uit te lachen of smerig te vinden is een kind die ook makkelijker in het leven staat en dat bevordert de acceptatie tussen elkaar alleen maar. Geen enkel nadeel aan te hangen die niet volledig subjectief is en uitkomt op 'ik vind het vies/stom/vervelend'

Zodra het zo ver gaat dat je zoontje verplicht wordt in een jurk te lopen of met een kunstmatige zwangerschapsbuik of weet ik het allemaal dan is het een ander verhaal. En dat andere verhaal is uiterst zeldzaam en gelokaliseerd tot hipsters en enigszins verdwaalde ouders (imo)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159857840
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind normaliseren een stap vooruit, hoe meer alles geaccepteerd wordt hoe beter. Het gaat mij pas te ver als het 'normaliseren' doorschiet in het (subtiel?) beïnvloeden van kinderen zodat ze (op welke manier dan ook) zichzelf iets gaan aanmeten wat niet vanuit hunzelf komt. Als dat al mogelijk is. Een kind dat beseft dat een seksualiteit die afwijkt van de norm of het gevoel dat je niet in het juiste lichaam zit qua gender niet iets is om uit te lachen of smerig te vinden is een kind die ook makkelijker in het leven staat en dat bevordert de acceptatie tussen elkaar alleen maar. Geen enkel nadeel aan te hangen die niet volledig subjectief is en uitkomt op 'ik vind het vies/stom/vervelend'

Zodra het zo ver gaat dat je zoontje verplicht wordt in een jurk te lopen of met een kunstmatige zwangerschapsbuik of weet ik het allemaal dan is het een ander verhaal. En dat andere verhaal is uiterst zeldzaam en gelokaliseerd tot hipsters en enigszins verdwaalde ouders (imo)
Het normaliseren een stap vooruit? hoe is dat een stap vooruit?

Het is vooral een ongecontroleerde, progressieve drang. Je mag iets niet 'abnormaal' of 'onwenselijk' vinden, nee je moet alles zien als een soort aanvulling op onze 'diverse' samenleving.

Om van te kotsen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:06:38 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159858100
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:51 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Het normaliseren een stap vooruit? hoe is dat een stap vooruit?

Het is vooral een ongecontroleerde, progressieve drang. Je mag iets niet 'abnormaal' of 'onwenselijk' vinden, nee je moet alles zien als een soort aanvulling op onze 'diverse' samenleving.

Om van te kotsen.
Subjectief. Gelukkig hebben je eventuele kleinkinderen geen last van wat mensen met hun eigen leven doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159858132
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Subjectief. Gelukkig hebben je eventuele kleinkinderen geen last van wat mensen met hun eigen leven doen.
Tegen die tijd hoeft mijn dochter/zoon zich niet meer druk te maken of het babytje een jongetje of meisje is. Want die termen bestaan dan niet meer.
pi_159858959
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:51 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Het normaliseren een stap vooruit? hoe is dat een stap vooruit?

Het is vooral een ongecontroleerde, progressieve drang. Je mag iets niet 'abnormaal' of 'onwenselijk' vinden, nee je moet alles zien als een soort aanvulling op onze 'diverse' samenleving.

Om van te kotsen.
Zodat ik en mijn lotgenoten zich niet bedreigd voelen op straat. Vind ik een behoorlijke stap vooruit.
pi_159858988
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:45 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zodat ik en mijn lotgenoten zich niet bedreigd voelen op straat. Vind ik een behoorlijke stap vooruit.
Dat mag jij vinden.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:47:18 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159859006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:07 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Tegen die tijd hoeft mijn dochter/zoon zich niet meer druk te maken of het babytje een jongetje of meisje is. Want die termen bestaan dan niet meer.
Nog leuker, dan komen ze gewoon androgeen uit een kloonvat. (voorbeeldje van wat ik wél te ver vind gaan overigens ;) )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:52:10 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:46 schreef Messi_1 het volgende:

Dat mag jij vinden.
Maar wat ondervind jij er specifiek voor last van? Dat snap ik nooit. Als iemand toch gelukkiger is als Tanja ipv Tommy: prima voor die persoon. More power to ya enzo. Mij raakt het verder niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859185
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar wat ondervind jij er specifiek voor last van? Dat snap ik nooit. Als iemand toch gelukkiger is als Tanja ipv Tommy: prima voor die persoon. More power to ya enzo. Mij raakt het verder niet.
Waarom moet iets je persoonlijk, direct raken voordat je er kritiek op mag uiten? ik heb niets tegen mensen met genderdysforie, maar het romantiseren ervan vind ik tever gaan.

Zeker als het om kinderen gaat.
pi_159859204
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:45 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zodat ik en mijn lotgenoten zich niet bedreigd voelen op straat. Vind ik een behoorlijke stap vooruit.
Dat is het zeker. Gelukkig wordt het steeds meer geaccepteerd en normaal gevonden.
Laten we daar zuinig op zijn.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:56:51 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef Messi_1 het volgende:

Waarom moet iets je persoonlijk, direct raken voordat je er kritiek op mag uiten? ik heb niets tegen mensen met genderdysforie, maar het romantiseren ervan vind ik tever gaan.

Zeker als het om kinderen gaat.
Ik zie dat romantiseren niet zo. Ja, er is meer aandacht voor, maar niet alleen voor de pluspunten; ook voor de downside.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859316
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie dat romantiseren niet zo. Ja, er is meer aandacht voor, maar niet alleen voor de pluspunten; ook voor de downside.
Het gehele gebeuren is alleen maar 'downside'. Het feit dat wij ons volledig hebben gefocust op 'de operatie' is uitermate pervers. Wanneer iemand zich wil laten ombouwen tot Napoleon (omdat hij denkt dat hij hem is), doen wij dat niet. Nee, wij geven hem psychische hulp.

Hetzelfde zou moeten gebeuren met mensen die genderdysforie zijn. Bruce Jenner is toch wel een prachtig voorbeeld: hij/zij wil nu weer een vent zijn en heeft spijt van heel de 'verandering'...

:') _O-
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:01:03 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859323
Je moet niet alles geloven wat in de tabloids staat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859335
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:01 schreef Copycat het volgende:
Je moet niet alles geloven wat in de tabloids staat.
Ik moet wel geloven dat hij een vrouw wou worden, maar niet dat zij nu weer een man wil worden?

Logisch, heel logisch.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:03:38 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:01 schreef Messi_1 het volgende:

Ik moet wel geloven dat hij een vrouw wou worden, maar niet dat zij nu weer een man wil worden?

Logisch, heel logisch.
Voor het eerste heb je bewijs ... Voor het tweede slechts je roddelblad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859400
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor het eerste heb je bewijs ... Voor het tweede slechts je roddelblad.
Nee, je hebt enkel bewijs dat het is gebeurd. Niet dat hij (toen nog) ook daadwerkelijk heeft nagedacht over de consequenties.

Het zou mij in ieder geval niets verbazen als wij door deze romantisering mensen met een identiteitscrisis op gelijke lijn schuiven met mensen die genderdysforie hebben.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:06:29 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859425
Want jij denkt dat hij zoiets in the spur of the moment heeft gedaan? Zonder enige vorm van psychische bijstand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:38 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het normaliseren tot zelfs romantiseren van alles.

Mensen die genderdysforie zijn, hebben psychische hulp nodig. Geen complete, fysieke ombouwing. _O-
Jij hebt dus liever dat die mensen hun hele leven ongelukkig doorbrengen, enkel en alleen omdat jij het pervers vindt.
pi_159859452
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:06 schreef Copycat het volgende:
Want jij denkt dat hij zoiets in the spur of the moment heeft gedaan? Zonder enige vorm van psychische bijstand?
Dat weet ik niet. Heb Bruce Jenner niet op de voet gevolgd, jij wel?
pi_159859453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Waarom moet iets je persoonlijk, direct raken voordat je er kritiek op mag uiten? ik heb niets tegen mensen met genderdysforie, maar het romantiseren ervan vind ik tever gaan.

Zeker als het om kinderen gaat.
Je hebt er wel iets tegen, je vindt het pervers.
pi_159859457
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Jij hebt dus liever dat die mensen hun hele leven ongelukkig doorbrengen, enkel en alleen omdat jij het pervers vindt.
Nee, ze hebben psychische hulp nodig.
pi_159859473
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hebt er wel iets tegen, je vindt het pervers.
Ik vind het romantiseren ervan pervers. Maar mensen vind ik niet pervers.

Tenzij ze andere echt direct kwaad hebben gedaan
pi_159859495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:08 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Nee, ze hebben psychische hulp nodig.
En homoseksuelen, ook maar naar de psych sturen?
pi_159859510
Maar waar word het nu precies geromantiseerd? Ik zie het nergens en zeker niet in de msm
pi_159859513
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]

En homoseksuelen, ook maar naar de psych sturen?
genderdysforie heeft niets met seksualiteit te maken.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:10:34 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159859517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:08 schreef Messi_1 het volgende:

Dat weet ik niet. Heb Bruce Jenner niet op de voet gevolgd, jij wel?
Nee, maar ik snap wel dat zo'n proces niet van de een op de andere dag geschiedt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159859529
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar ik snap wel dat zo'n proces niet van de een op de andere dag geschiedt.
Dat lijkt mij ook.
pi_159859546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:10 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

genderdysforie heeft niets met seksualiteit te maken.
Ah, het is simpelweg een verkeerde mindset, paar gesprekjes en het is over.
pi_159859568
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, het is simpelweg een verkeerde mindset, paar gesprekjes en het is over.
Waar zeg ik dat?

Het heeft gewoon niets met seksualiteit te maken. Dat is ook de reden waarom de wetenschap terug is gekomen van de definitie 'transseksualiteit'.
pi_159859572
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:10 schreef Chewie het volgende:
Maar waar word het nu precies geromantiseerd? Ik zie het nergens en zeker niet in de msm
Joh, meteen in de verloskamer wordt er al op aangedrongen om het jongetje een meisje te laten worden, want cute en schattige jurkjes O+
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:13:12 #169
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159859573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Waarom moet iets je persoonlijk, direct raken voordat je er kritiek op mag uiten? ik heb niets tegen mensen met genderdysforie, maar het romantiseren ervan vind ik tever gaan.

quote:
Mensen die genderdysforie zijn, hebben psychische hulp nodig. Geen complete, fysieke ombouwing
"Ik ben geen racist maar ik mot die zwerten niet hoor" :')

Je zou het eens moeten teruglezen. Godsakkeju zeg wat een haat altijd. Je hebt dus liever dat anderen ongelukkig zijn en worden lastiggevallen in het dagelijks leven? _O-
pi_159859584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:13 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Het heeft gewoon niets met seksualiteit te maken. Dat is ook de reden waarom de wetenschap terug is gekomen van de definitie 'transseksualiteit'.
Maar wat is genderdysforie dan wel? Blijkbaar wel iets wat je, volgens jou, mensne uit hun hoofd kunt praten.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:14:04 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159859587
Jaja ook Obama natuurlijk moet natuurlijk een goed voorbeeld geven

http://blogs.wsj.com/wash(...)urspan-gets-to-work/

Vann de week nog zitten lezen over transgenders die waarschuwen voor deze 'trend' .. er schijnen genoeg transmensen te zijn met grote spijt van hun keuzes (trans regret) op latere leeftijd, het levert tussen de 60 en 90% mental illness op met als gevolg zelfmoord. Dit wordt natuurlijk hardnekkig uit de publiciteit gehouden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159859594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[..]

"Ik ben geen racist maar ik mot die zwerten niet hoor" :')

Je zou het eens moeten teruglezen. Godsakkeju zeg wat een haat altijd. Je hebt dus liever dat anderen ongelukkig zijn en worden lastiggevallen in het dagelijks leven? _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[..]

"Ik ben geen racist maar ik mot die zwerten niet hoor" :')

Je zou het eens moeten teruglezen. Godsakkeju zeg wat een haat altijd. Je hebt dus liever dat anderen ongelukkig zijn en worden lastiggevallen in het dagelijks leven? _O-
Klinkt heel akelig, inderdaad.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:14:33 #173
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159859602
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Joh, meteen in de verloskamer wordt er al op aangedrongen om het jongetje een meisje te laten worden, want cute en schattige jurkjes O+
"Oeps, hebben we in plaats van de navelstreng de penis afgeknipt. Maar dat geeft niet, want we volgen de media op de voet dus alle zoons worden toch al meisjes."

De angst van sommigen. Onbegrijpelijk.
pi_159859627
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar wat is genderdysforie dan wel? Blijkbaar wel iets wat je, volgens jou, mensne uit hun hoofd kunt praten.
Ik weet niet of dat kan. Ik concludeer slechts dat dat niet goed genoeg gebeurd.

Of laten wij mensen die denken dat ze Napoleon zijn , ook ombouwen tot iemand die vrijwel identiek is aan Napoleon? nee, toch?
pi_159859635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Jaja ook Obama natuurlijk moet natuurlijk een goed voorbeeld geven

http://blogs.wsj.com/wash(...)urspan-gets-to-work/

Vann de week nog zitten lezen over transgenders die waarschuwen voor deze 'trend' .. er schijnen genoeg transmensen te zijn met grote spijt van hun keuzes (trans regret) op latere leeftijd, het levert tussen de 60 en 90% mental illness op met als gevolg zelfmoord. Dit wordt natuurlijk hardnekkig uit de publiciteit gehouden.
Bron en cijfers?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:15:49 #176
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159859641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Jaja ook Obama natuurlijk moet natuurlijk een goed voorbeeld geven

http://blogs.wsj.com/wash(...)urspan-gets-to-work/

Vann de week nog zitten lezen over transgenders die waarschuwen voor deze 'trend' .. er schijnen genoeg transmensen te zijn met grote spijt van hun keuzes (trans regret) op latere leeftijd, het levert tussen de 60 en 90% mental illness op met als gevolg zelfmoord. Dit wordt natuurlijk hardnekkig uit de publiciteit gehouden.
Je hebt wel specifiek moeten zoeken voor dit nieuws want ik zie het in mijn dagelijkse media niet langskomen.

Wat een onzinnige cijfers zonder onderbouwing overigens.
pi_159859651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:15 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat kan. Ik concludeer slechts dat dat niet goed genoeg gebeurd.

Of laten wij mensen die denken dat ze Napoleon zijn , ook ombouwen tot iemand die vrijwel identiek is aan Napoleon? nee, toch?
Gast, je snapt toch wel dat die vergelijking helemaal mank gaat.
pi_159859662
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Gast, je snapt toch wel dat die vergelijking helemaal mank gaat.
De vergelijking gaat helemaal niet mank.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:17:08 #179
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159859667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:15 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat kan. Ik concludeer slechts dat dat niet goed genoeg gebeurd.

Of laten wij mensen die denken dat ze Napoleon zijn , ook ombouwen tot iemand die vrijwel identiek is aan Napoleon? nee, toch?
Napoleon is nu een geslacht? _O-

Als je dan met een vergelijking komt denk dan eerst even na wat je doet zeg. Man man man. Ga je schamen voor deze haat.

Homoseksualiteit is zeker ook een aangeleerd iets volgens jou? Die mensen naar Jesus camp sturen om ze te "genezen"?

Pedofilie is ook aangeleerd?

:')
pi_159859700
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Napoleon is nu een geslacht? _O-

Als je dan met een vergelijking komt denk dan eerst even na wat je doet zeg. Man man man. Ga je schamen voor deze haat.

Homoseksualiteit is zeker ook een aangeleerd iets volgens jou? Die mensen naar Jesus camp sturen om ze te "genezen"?

Pedofilie is ook aangeleerd?

:')
1: Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat mensen 'fysiek iemand anders willen zijn".

2: Ik haat niemand, behalve 'zwerten'.

3: Welnee, hoe kom je daarbij?

4: Lijkt mij stug.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:21:37 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159859766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Jaja ook Obama natuurlijk moet natuurlijk een goed voorbeeld geven

http://blogs.wsj.com/wash(...)urspan-gets-to-work/

Vann de week nog zitten lezen over transgenders die waarschuwen voor deze 'trend' .. er schijnen genoeg transmensen te zijn met grote spijt van hun keuzes (trans regret) op latere leeftijd, het levert tussen de 60 en 90% mental illness op met als gevolg zelfmoord. Dit wordt natuurlijk hardnekkig uit de publiciteit gehouden.
Dat is gewoon handige politiek. Niet één minderheid aannemen in 'de administratie' maar gewoon meteen zoveel mogelijk in één. Transgender, een allochtoon én uit een arm milieu. 3 vliegen in één klap. :'). Vet efficient. Jammer dat ze niet ook nog homoseksueel, invalide én Moslima is. Je kan niet alles hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:23:31 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159859822
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:16 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

De vergelijking gaat helemaal niet mank.
Er zijn al mensen die zich identificeren met een hond of een kat en beweren dat ze eigenlijk een kat zijn maar geboren in het verkeerde lichaam. Er is al een psychologische naam (kom er even niet op) voor bedacht (verzonnen) zodat men ook dit langzaam accepteert. Het had iets te maken met een afwijking in de genen werd beweerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159859885
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er zijn al mensen die zich identificeren met een hond of een kat en beweren dat ze eigenlijk een kat zijn maar geboren in het verkeerde lichaam. Er is al een psychologische naam (kom er even niet op) voor bedacht (verzonnen) zodat men ook dit langzaam accepteert. Het had iets te maken met een afwijking in de genen werd beweerd.
Wij delen niet dezelfde mening. Jij redeneert vanuit een hele andere basis.

Genderdysforie bestaat en zo zullen er vast ook mensen bestaan die denken dat ze een hond zijn. Waar het mij omgaat is: hoe gaan wij ermee om?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:29:32 #184
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159859956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er zijn al mensen die zich identificeren met een hond of een kat en beweren dat ze eigenlijk een kat zijn maar geboren in het verkeerde lichaam. Er is al een psychologische naam (kom er even niet op) voor bedacht (verzonnen) zodat men ook dit langzaam accepteert.
Er zit weldegelijk een verschil tussen verschil in gender en jezelf als "dier" zien. Dat zijn hele andere werelden. Maar goed vooral je eigen obscure 'bronnen' achternalopen.

quote:
Het had iets te maken met een afwijking in de genen werd beweerd.
De enigen die beweren dat het een afwijking is zijn die neo conservatieve christelijken waar men graag achteraan loopt in hun angst en haat voor alles dat niet conform "de norm" is.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:35:26 #185
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159860084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:25 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Wij delen niet dezelfde mening. Jij redeneert vanuit een hele andere basis.

Genderdysforie bestaat en zo zullen er vast ook mensen bestaan die denken dat ze een hond zijn. Waar het mij omgaat is: hoe gaan wij ermee om?
Mij hoor je nergens beweren dat het niet bestaat. Er is ook helemaal niets mis mee het gaat om de achterliggende gedachte waarom het volop gepromoot wordt. Daar verschillen jij en ik in mening.

We gingen er altijd al goed mee om is mijn ervaring dus die gendertolerance is nergens voor nodig want nogmaals, het is maar een laag percentage mensen wat zich zo voelt. Nu lijkt het opeens dat ze met velen zijn, een soort van vergeten groep. In het verleden ook iemand gekend die man was maar als vrouw door het leven ging. Die ging gewoon zijn gang, niemand die daar aanstoot aan nam en dat is nu nog steeds zo zeker onder westerlingen. Als er ergens educatie op dit gebied nodig is lijkt mij dat men dit beter bij moslims kan doen want die moeten er minder van hebben dan de gemiddelde westerling.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159860432
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:00 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Hetzelfde zou moeten gebeuren met mensen die genderdysforie zijn. Bruce Jenner is toch wel een prachtig voorbeeld: hij/zij wil nu weer een vent zijn en heeft spijt van heel de 'verandering'...

:') _O-
Check je bronnen. Dat bericht is inmiddels een bevestigde hoax. Helaas wel eentje die is overgenomen door onder andere de Telegraaf. Caitlyn is nog steeds happy als vrouw.
pi_159860678
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Jaja ook Obama natuurlijk moet natuurlijk een goed voorbeeld geven

http://blogs.wsj.com/wash(...)urspan-gets-to-work/

Vann de week nog zitten lezen over transgenders die waarschuwen voor deze 'trend' .. er schijnen genoeg transmensen te zijn met grote spijt van hun keuzes (trans regret) op latere leeftijd, het levert tussen de 60 en 90% mental illness op met als gevolg zelfmoord. Dit wordt natuurlijk hardnekkig uit de publiciteit gehouden.
Bron? Het percentage spijtoptanten dat ik ken ligt op zo'n 1-2% maar daar is weinig duidelijkheid over. En ik weet niet zo wat daar voor onderverdeling in is in beweegredenen.
pi_159860729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Oeps, hebben we in plaats van de navelstreng de penis afgeknipt. Maar dat geeft niet, want we volgen de media op de voet dus alle zoons worden toch al meisjes."

De angst van sommigen. Onbegrijpelijk.
Zoiets is dus een keer echt gebeurd. Mislukte besnijdenis waarna men er maar een meisje van heeft gemaakt. Is op het web te vinden als het John-Joan-john experiment.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:08:30 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159860789
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:06 schreef Fixers het volgende:

[..]

Zoiets is dus een keer echt gebeurd. Mislukte besnijdenis waarna men er maar een meisje van heeft gemaakt. Is op het web te vinden als het John-Joan-john experiment.
Noh, wauw dat is best ernstig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159860853
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mij hoor je nergens beweren dat het niet bestaat. Er is ook helemaal niets mis mee het gaat om de achterliggende gedachte waarom het volop gepromoot wordt. Daar verschillen jij en ik in mening.
En dan nogmaals de vraag, waar word het precies gepromoot? Ik zie het niet, het enige wat ik er over kan vinden zijn conservatief christelijke blogjes uit voornamelijk de VS die hier voor waarschuwen.

En waar heb jij gelezen dat er genoeg transgenders spijt hebben gekregen?

Of is het weer het standaard cad riedeltje "ik roep maar wat (maar ik heb er niks op tegen hoor :') ) en als iemand om een bron vraagt hou ik me lekker stil want ik reageer niet op trollen"?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:30:32 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159861405
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je hebt wel specifiek moeten zoeken voor dit nieuws want ik zie het in mijn dagelijkse media niet langskomen.

Wat een onzinnige cijfers zonder onderbouwing overigens.
net als met tattoos gros walgt van zijn eigen tattoos
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:34:08 #192
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159861519
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind normaliseren een stap vooruit, hoe meer alles geaccepteerd wordt hoe beter. Het gaat mij pas te ver als het 'normaliseren' doorschiet in het (subtiel?) beïnvloeden van kinderen zodat ze (op welke manier dan ook) zichzelf iets gaan aanmeten wat niet vanuit hunzelf komt. Als dat al mogelijk is. Een kind dat beseft dat een seksualiteit die afwijkt van de norm of het gevoel dat je niet in het juiste lichaam zit qua gender niet iets is om uit te lachen of smerig te vinden is een kind die ook makkelijker in het leven staat en dat bevordert de acceptatie tussen elkaar alleen maar. Geen enkel nadeel aan te hangen die niet volledig subjectief is en uitkomt op 'ik vind het vies/stom/vervelend'

Alles accepteren. http://curiales.nl/2015/12/31/pedofilie-acceptatie/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159861581
quote:
Dat heeft toch niets met transgenders te maken?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:37:41 #194
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159861598
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Gelukkig wordt het steeds meer geaccepteerd en normaal gevonden.
Laten we daar zuinig op zijn.
er is een verschuiving.

Geweldadige haat jegens moslims. Maar wel acceptatie van walgnichterij met bespottelijke (c)anal parate en jonge kinderen moeten vooral transgender ondergaan
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159861630
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er is een verschuiving.

Geweldadige haat jegens moslims. Maar wel acceptatie van walgnichterij met bespottelijke (c)anal parate en jonge kinderen moeten vooral transgender ondergaan
Dat vind ik echt klinkklare onzin.
pi_159861785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

net als met tattoos gros walgt van zijn eigen tattoos
Wat een vergelijking _O-
pi_159861799
Ja. Dat willen mensen echt graag. Dat iedereen transgender wordt. Want dat is handig en lost dingen op.

:')

Wederom een goed voorbeeld van de angstindustrie.
Conscience do cost.
pi_159861808
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

er is een verschuiving.

Geweldadige haat jegens moslims. Maar wel acceptatie van walgnichterij met bespottelijke (c)anal parate en jonge kinderen moeten vooral transgender ondergaan
Je hebt het niet zo op homoseksuelen?
pi_159861825
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:45 schreef ems. het volgende:
Ja. Dat willen mensen echt graag. Dat iedereen transgender wordt. Want dat is handig en lost dingen op.

:')

Wederom een goed voorbeeld van de angstindustrie.
Ik vind het vooral sneu voor de Elite. Zitten ze straks eindelijk op de troon, zijn er geen mensen meer. :{
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:50:17 #200
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159861899
Arjan Ederveens transformatie van groniningsche boer tot bosneger wordt meer en meer realiteit.

http://www.npo.nl/30-minuten/01-07-2011/VPWON_1155451

Overigens een briljante mockumentaire
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:51:04 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159861911
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hebt het niet zo op homoseksuelen?
nee van die bespottelijke exploitatie daarvan
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159861997
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee van die bespottelijke exploitatie daarvan
Die er dus alleen maar is op die conservatieve christelijke blogjes uit de VS, waarom trap je in die simplistische haatzaaierij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 15:55:43 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:00:54 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159862076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die er dus alleen maar is op die conservatieve christelijke blogjes uit de VS, waarom trap je in die simplistische haatzaaierij?
anal parade.

En tv persoonlijkheid is veelal homo
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159862106
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

anal parade.
En wat voor last heb jij daar persoonlijk van? Het is vergelijkbaar met carnaval, danceparades enz

quote:
En tv persoonlijkheid is veelal homo
En wat doet dit er toe, en hoe is dit exploitatie van homoseksualiteit?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2016 16:03:37 ]
pi_159862395
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

anal parade.

En tv persoonlijkheid is veelal homo
Wat zet je jezelf vreselijk voor schut door het zo te noemen.


Ja, bijna alle tv-persoonlijkheden zijn homoseksueel. Sure. :')
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:19:05 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159862474
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat zet je jezelf vreselijk voor schut door het zo te noemen.


Ja, bijna alle tv-persoonlijkheden zijn homoseksueel. Sure. :')
nee je zet jezelf voor schut als je met roze leer broek met open achterste rond banjert
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:19:42 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159862484
Overigens is mode sowieso sickminded
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:21:09 #208
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159862523
_O- sorry ik kan echt niet meer reageren op dit onderwerp. Allemaal angst en praten vanuit de onderbuik. Maar er niks op tegen hebben hoor. Maar het dan wel

quote:
walgnichterij
noemen. Supergeloofwaardig :')

En de canal parade dan noemen als toonbeeld dat het afgelopen is met de hetero-mens. _O-

Waar komt die paranoide angst vandaan? Homo's waren er vroeger ook al en werden toen ook al zo verketterd. In de fokking natuur komt het ook gewoon voor.

Altijd maar lullen over "schapen" en "wakker worden" maar zelf de meest intolerante groep mensen op dit forum zijn. Echt zo jammer.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:21:34 #209
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159862527
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee je zet jezelf voor schut als je met roze leer broek met open achterste rond banjert
Ja want dat zie je dagelijks overal ook echt.
Man, jij komt zeker nooit buiten _O-
pi_159862564
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee je zet jezelf voor schut als je met roze leer broek met open achterste rond banjert
Dat is zelfs niet eens standaard bij de canal pride, hoe kom je toch bij deze onzin?
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:34:09 #211
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159862790
Dat was standaard tot enkele jaren geleden omdat de burgemeester er regels voor oplegde mbt te veel bloot en onzedig gedrag voorheen, soort van kuisheidregels. Gros van de A'dammers lopen met een boog om de Gay Pride heen trouwens, het trekt vrnl pottenkijkers van buiten A'dam.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:35:18 #212
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159862824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat was standaard tot enkele jaren geleden omdat de burgemeester er regels voor oplegde mbt tot te veel bloot en onzedig gedrag voorheen, soort van kuisheidregels. Gros van de A'dammers lopen met een boog om de Gay Pride heen trouwens, het trekt vrnl pottenkijkers van buiten A'dam.
Nou wat een impact heeft het op de maatschappij.

Zomercarnaval is hier nog niet besproken, dan komen allemaal uitheemse culturen hier feestvieren. Past dat wel binnen het conservatieve straatje? :)
pi_159862857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Gros van de A'dammers lopen met een boog om de Gay Pride heen trouwens
Dat lijkt me dan ook een uiterst slimme manier om om te gaan met dingen waar je geen zin in hebt. Het is zo simpel allemaal.
Conscience do cost.
pi_159863142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat was standaard tot enkele jaren geleden omdat de burgemeester er regels voor oplegde mbt te veel bloot en onzedig gedrag voorheen, soort van kuisheidregels. Gros van de A'dammers lopen met een boog om de Gay Pride heen trouwens, het trekt vrnl pottenkijkers van buiten A'dam.
Dat is dan wel weer grappig :P
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:47:19 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159863172
Ook is/was ProGay destijds niet vies van gesjoemel met subsidiegelden voor de GayPride. Had ook nog te maken met een dubbele pet van een raadslid die destijds voorzitter was van PG. Nu krijgen ze iets van een half miljoen dacht ik voor hun feestje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:49:49 #216
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159863242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook is/was ProGay destijds niet vies van gesjoemel met subsidiegelden voor de GayPride. Had ook nog te maken met een dubbele pet van een raadslid die destijds voorzitter was van PG. Nu krijgen ze iets van een half miljoen dacht ik voor hun feestje.
Nou wat een vuige homo's :D
Maar serieus, gaan we het op dat niveau brengen? Dan steekt die half miljoen maar schraal af tegenover alles wat er dan qua inkomsten voor de Amsterdamse middenklasse binnenkomt tijdens zon parade.

Denk aan horeca, denk aan winkeltjes, denk aan de Wallen. Daar kun je gerust een half miljoen voor uittrekken dat krijg je er ruimschoots wel weer uit.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:56:49 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159863388
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou wat een vuige homo's :D
Maar serieus, gaan we het op dat niveau brengen? Dan steekt die half miljoen maar schraal af tegenover alles wat er dan qua inkomsten voor de Amsterdamse middenklasse binnenkomt tijdens zon parade.

Denk aan horeca, denk aan winkeltjes, denk aan de Wallen. Daar kun je gerust een half miljoen voor uittrekken dat krijg je er ruimschoots wel weer uit.
Precies daarom doen ze het ook. Maar ProGay maakte ook winst dat dient dan verrekend te worden wat niet echt gebeurd is. Omdat het goed is voor A'dam wordt het allemaal onder de tafel geschoven. Zelfs lokale politiek barst van de leugens en houdt de schone schijn op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159866705
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:13 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

Het heeft gewoon niets met seksualiteit te maken. Dat is ook de reden waarom de wetenschap terug is gekomen van de definitie 'transseksualiteit'.
Oh? Heb je daar een bron voor? Ik weet van niks namelijk.

Ik weet wel dat tegenwoordig vaker de term transgender wordt gebruikt omdat het een bredere parapluterm is. Transseksueel ben je pas als je ook fysieke aanpassing van je primaire geslachtsdelen nastreeft. Vroeger was dat ook de enige mogelijkheid: óf je bent man óf je bent vrouw. Alles daartussen in bestaat niet. Zelfs bij het genderteam van het VUmc is er jarenlang zo gedacht: als je in behandeling wilde gaan, dan moest je all the way, anders hielpen ze je niet. Tegenwoordig is het niet meer die packagedeal maar veel meer een a la carte.
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Noh, wauw dat is best ernstig.
Enorm triest, maar wel vreselijk interessant. Die casus is ook te uit en te na geanalyseerd en nog steeds een belangrijke bron van kennis over gendertheorie. Dat is ook wel een probleem, want n=1 en heel veel dingen zijn op die ene persoon terug te voeren. Het is (gelukkig) zéér onethisch om hiermee te experimenteren.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 19:59:12 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159867641
Nowadays there seems to be an increasing number of youngsters - from prepubescent children to teenagers - who are preparing for sex change operations. Is this wise?

Walt Heyer: Studies show 77 to 94 percent of young people who identify with gender dysphoria will not identify as gender dysphoria as adults. In other words, they grow out of it. The media will show the young people as happy early on. Everyone is happy early on. But the media doesn’t show them years after, when their feelings change, which goes back to the point about regretters not wanting to go public. The media will not talk about the alcoholism, drug addiction, homelessness, poverty and suicide as the real picture of the transgender life.

http://www.mercatornet.co(...)sthash.3WqDDuPE.dpuf

In het artikel is ook het onderzoek bijgevoegd. Deze kant van het transgender zijn wordt zelden belicht.

[ Bericht 9% gewijzigd door controlaltdelete op 12-02-2016 20:18:17 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159867978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Walt Heyer: Studies show 77 to 94 percent of young people who identify with gender dysphoria will not identify as gender dysphoria as adults. In other words, they grow out of it. The media will show the young people as happy early on. Everyone is happy early on. But the media doesn’t show them years after, when their feelings change, which goes back to the point about regretters not wanting to go public. The media will not talk about the alcoholism, drug addiction, homelessness, poverty and suicide as the real picture of the transgender life.

http://www.mercatornet.co(...)sthash.3WqDDuPE.dpuf

In het artikel is ook het onderzoek bijgevoegd. Deze kant van het transgender zijn wordt zelden belicht.
Uit jouw quote kan ik niet opmaken of die jongeren ook werkelijk van geslacht zijn veranderd?
pi_159868083
Stuk even gelezen, is dus de opinie van 1 man. Geen cijfers over daadwerkelijke spijtoptanten.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:23:40 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159868368
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:13 schreef mootie het volgende:
Stuk even gelezen, is dus de opinie van 1 man. Geen cijfers over daadwerkelijke spijtoptanten.
Er is een onderzoek bijgevoegd in het artikel. Bovendien veel van die spijtoptanten schamen zich en blijven liever anoniem.

What do you think of the ethics of the surgeons and psychiatrists who manage the sex change?

Walt Heyer: The staggering statistics on attempted suicide prove that sex change isn’t working. Long-term follow-up to assess the effectiveness of this so-called “treatment” is non-existent. They are experimenting on hurting people. The ethics get lost. The psychiatrists neglect to assess and treat co-morbid mental disorders.

And then there’s the money and prestige. Surgeons make over a million dollars a year for performing the sex change surgery.

Tja, die kant komt zelden in het nieuws als voorlichting.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159868593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is een onderzoek bijgevoegd in het artikel. Bovendien veel van die spijtoptanten schamen zich en blijven liever anoniem.

What do you think of the ethics of the surgeons and psychiatrists who manage the sex change?

Walt Heyer: The staggering statistics on attempted suicide prove that sex change isn’t working. Long-term follow-up to assess the effectiveness of this so-called “treatment” is non-existent. They are experimenting on hurting people. The ethics get lost. The psychiatrists neglect to assess and treat co-morbid mental disorders.

And then there’s the money and prestige. Surgeons make over a million dollars a year for performing the sex change surgery.

Tja, die kant komt zelden in het nieuws als voorlichting.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er is een onderzoek bijgevoegd in het artikel. Bovendien veel van die spijtoptanten schamen zich en blijven liever anoniem.

What do you think of the ethics of the surgeons and psychiatrists who manage the sex change?

Walt Heyer: The staggering statistics on attempted suicide prove that sex change isn’t working. Long-term follow-up to assess the effectiveness of this so-called “treatment” is non-existent. They are experimenting on hurting people. The ethics get lost. The psychiatrists neglect to assess and treat co-morbid mental dis9orders.

And then there’s the money and prestige. Surgeons make over a million dollars a year for performing the sex change surgery.

Tja, die kant komt zelden in het nieuws als voorlichting.
Ik ga dat onderzoek nog wel even lezen: http://williamsinstitute.(...)ide-Report-Final.pdf

Maar je vergelijkt hier de VS, waar geslachtsaanpassende behandelingen goeddeels commerciele geneeskunde zijn. Sowieso kan je de financiële wereld daar en hier niet vergelijken als het op zorg aan komt. Voor je beeldvorming: voor een vaginaplastiek vergoeden de Nederlandse zorgverzekeraars zo'n ¤ 9.500,00. Dat is inclusief een week verpleging in het ziekenhuis. Niet bepaald een business waar je rijk van wordt. Als je al zover komt, want ze filteren behoorlijk streng in Nederland.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:41:00 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159869067
Daar gaat het niet om. Punt is dat zo'n operatie niet het kaartje is naar een gelukkig leven zoals ons voorgespiegeld wordt en dat die keerzijde niet aan het licht komt. Ik vind dat best erg. Bovendien kun je uitwijken naar andere landen, bijv Thailand of Korea zag ik laatst nog op tv. Er zullen best mensen zijn, ook in NL die het daar gaan zoeken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159869385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar gaat het niet om. Punt is dat zo'n operatie niet het kaartje is naar een gelukkig leven zoals ons voorgespiegeld wordt en dat die keerzijde niet aan het licht komt. Ik vind dat best erg. Bovendien kun je uitwijken naar andere landen, bijv Thailand of Korea zag ik laatst nog op tv. Er zullen best mensen zijn, ook in NL die het daar gaan zoeken.
Dat is ook precies waarom er zo'n lange diagnostische fase (6 maanden tot een jaar) en daarna de Real Life Experience van minstens een jaar aan vooraf gaat. Dit is niet iets wat je zomaar eventjes doet.

De gerenommeerde artsen in Thailand houden zich ook gewoon aan de Standards of Care, die eisen dat je een jaar als het wensgeslacht leeft alvorens er blijvende chirurgische ingrepen gedaan worden. Er zijn er genoeg Nederlandse transseksuelen die de Thaise route kiezen, maar ook daaraan gaat een voortraject bij de psycholoog of psychiater aan vooraf.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:01:31 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159870079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Dat is ook precies waarom er zo'n lange diagnostische fase (6 maanden tot een jaar) en daarna de Real Life Experience van minstens een jaar aan vooraf gaat. Dit is niet iets wat je zomaar eventjes doet.

De gerenommeerde artsen in Thailand houden zich ook gewoon aan de Standards of Care, die eisen dat je een jaar als het wensgeslacht leeft alvorens er blijvende chirurgische ingrepen gedaan worden. Er zijn er genoeg Nederlandse transseksuelen die de Thaise route kiezen, maar ook daaraan gaat een voortraject bij de psycholoog of psychiater aan vooraf.
Zal allemaal best en daar twijfel ik ook niet aan, bovendien vind ik een jaar leven als wensgeslacht niet eens zo'n zware eis. Hoe het kan zijn, 15 of zelfs 25 jaar later daar is geen aandacht voor. Zeker niet hoe de media er nu mee omspringt. Juist daar zou ook de nadruk op gelegd moeten worden. Ik geloof er niet in dat een sekse-operatie op jongere leeftijd een gunstig iets is. Ik geloof ook niet dat je een jong kind een plezier doet om hem/haar als een ander geslacht te gaan behandelen bij afwijkend gedrag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159870189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar gaat het niet om. Punt is dat zo'n operatie niet het kaartje is naar een gelukkig leven zoals ons voorgespiegeld wordt en dat die keerzijde niet aan het licht komt. Ik vind dat best erg. Bovendien kun je uitwijken naar andere landen, bijv Thailand of Korea zag ik laatst nog op tv. Er zullen best mensen zijn, ook in NL die het daar gaan zoeken.
Wie spiegelt ons dan voor dat de operatie een kaartje naar een gelukkig leven is? :?

Volgens mij denken alleen enorm domme mensen dat met de operatie alles is opgelost.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:03:50 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159870217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar gaat het niet om. Punt is dat zo'n operatie niet het kaartje is naar een gelukkig leven zoals ons voorgespiegeld wordt en dat die keerzijde niet aan het licht komt. Ik vind dat best erg. Bovendien kun je uitwijken naar andere landen, bijv Thailand of Korea zag ik laatst nog op tv. Er zullen best mensen zijn, ook in NL die het daar gaan zoeken.
Wie spiegelt je dat precies voor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:05:24 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159870307
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Wie spiegelt ons dan voor dat de operatie een kaartje naar een gelukkig leven is? :?

Volgens mij denken alleen enorm domme mensen dat met de operatie alles is opgelost.
Arg, net te laat :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159870476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zal allemaal best en daar twijfel ik ook niet aan, bovendien vind ik een jaar leven als wensgeslacht niet eens zo'n zware eis. Hoe het kan zijn, 15 of zelfs 25 jaar later daar is geen aandacht voor. Zeker niet hoe de media er nu mee omspringt. Juist daar zou ook de nadruk op gelegd moeten worden. Ik geloof er niet in dat een sekse-operatie op jongere leeftijd een gunstig iets is. Ik geloof ook niet dat je een jong kind een plezier doet om hem/haar als een ander geslacht te gaan behandelen bij afwijkend gedrag.
Ik heb nog steeds het idee dat je het traject in Nederland helemaal verkeerd inschat.
Steek hier je licht eens op R&P / Genderdysforie #54: Waar we ruimdenkend zijn
pi_159870494
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan ook een uiterst slimme manier om om te gaan met dingen waar je geen zin in hebt. Het is zo simpel allemaal.
^O^ :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:33:16 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159871551
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds het idee dat je het traject in Nederland helemaal verkeerd inschat.
Steek hier je licht eens op R&P / Genderdysforie #54: Waar we ruimdenkend zijn
Ik heb het idee dat je het punt mist zoals vaker. Bedankt voor het wijzen op het topic maar daar heb ik niks te zoeken en dat bedoel ik niet beledigend.

Transgender mensen zullen er best zijn, ik heb niets tegen ze, als ze voor die mogelijkheden kiezen denken daar een gelukkiger mens door te worden vooral doen. Maar er is ook een keerzijde dat het niet zo is. Het gaat me om de hedendaagse propaganda, jonge kinderen zelfs van 2 jaar die al als transgender worden behandeld. Terwijl er ook een groep mensen is die daar geen beter leven door hebben gekregen. Integendeel zelfs. Daar zou de media juist ook eens aandacht aan moeten besteden.

http://waltheyer.typepad.(...)er-remain-traum.html

interessante site trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159871733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zal allemaal best en daar twijfel ik ook niet aan, bovendien vind ik een jaar leven als wensgeslacht niet eens zo'n zware eis. Hoe het kan zijn, 15 of zelfs 25 jaar later daar is geen aandacht voor. Zeker niet hoe de media er nu mee omspringt. Juist daar zou ook de nadruk op gelegd moeten worden. Ik geloof er niet in dat een sekse-operatie op jongere leeftijd een gunstig iets is. Ik geloof ook niet dat je een jong kind een plezier doet om hem/haar als een ander geslacht te gaan behandelen bij afwijkend gedrag.
Ehm, je hebt echt geen flauw benul waarover je hebt hè? Is niet erg als je alleen maar vanuit je eigen onderbuikgevoel praat, maar geef dat dan ook gewoon toe. Het is niet dat als een jongetje een keertje met poppen speelt, of een meisje met auto'tjes, dan ook gelijk welkom is bij het Genderteam. Daar gaat wel wat meer aan vooraf, een volharding dat ze toch een jongen of meisje zijn bijvoorbeeld.

Als zo'n kind dan toegelaten wordt tot de behandeling dan gebeurt er tot de puberteit niets medisch. Volgens de cijfers die ik van mijn genderpsych kreeg: bij circa de helft van de jongen kinderen die bij het Genderteam terecht komen blijkt het toch inderdaad een fase te zijn. Om die redenen wachten ze ook tot het begin van de puberteit voor er ook maar één pil wordt voorgeschreven. Bij hen die zijn geboren als meisje is de regel dat in elk geval de menstruatie op gang moet zijn gekomen. Hoe ze dat bij hen die als jongen zijn geboren meten weet ik eigenlijk niet zo goed.

Vanaf dat moment worden er puberteitsremmers voorgeschreven. Die medicatie houdt de puberteit af. Wanneer daarmee wordt gestopt komt de puberteit alsnog op gang. Vooral voor transmeisjes is het tegengaan van de puberteit erg belangrijk: testosteron is één richtingsverkeer. Daarom vallen transmannen vaak veel minder op, behalve dat ze vaak klein van postuur zijn, dan transvrouwen. Dingen als baardgroei, en de baard in de keel is hormonaal helaas niet om te keren, maar wel later nog op gang te brengen. Ik heb transmannen gezien die in hun 40e pas de transitie in zijn gegaan waaraan ik niet kon zien dat ze ooit als vrouw zijn geboren. Andersom weet ik late onset developing transvrouwen eigenlijk altijd wel te spotten. Er zijn een aantal kenmerken die heel typisch zijn.

Pas ná je zestiende verjaardag krijg je daadwerkelijk hormoon vervangende therapie: testosteron voor transmannen, oestrogeen + een testosteronblokker (cyproteronacetaat, die Lichtkogel al eens noemde) voor transvrouwen. Na minstens een jaar als je wens geslacht geleefd te hebben kom je in aanmerking voor operatieve ingrepen, maar in beginsel pas als je 18 jaar oud bent.

Tijdens dat gehele traject, vanaf je eerste aanmelding tot de nacontroles. Doen de psychologen hun best om niet alleen de diagnose te stellen, maar ook om na te gaan of je het fysiek én mentaal aankan, voldoende vangnet hebt en vooral om te zien of je begrijpt wat de gevolgen zijn. Ook filteren zo op andere problemen die zich kunnen uiten als genderdysforie, schizofrenie bijvoorbeeld. Daarin gaan ze echt niet over één nacht ijs.

Dat er op lange termijn niet voldoende gevolgd wordt ben ik wel met je eens. De meesten willen nadien zo min mogelijk herinnerd worden aan hun transgenderverleden. Een paar goede studies met meetpunten op bijvoorbeeld 3, 5, 10 en 15 jaar na afsluiten van het medische traject zou ik een goed idee vinden. En razend interessant.

Ik weet wel dat ze bij het VUmc zo'n 1-2% spijtoptanten hebben. Maar ik weet niet hoe dat is uitgesplitst naar de verchillende stadia van het traject. Die kunnen bijvoorbeeld ook al uitvallen tijdens de periode dat ze hormonen gebruiken maar nog geen onomkeerbare chirurgische ingrepen hebben gedaan. (Ik ken daar persoonlijk twee voorbeelden van.)
pi_159872254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je het punt mist zoals vaker. Bedankt voor het wijzen op het topic maar daar heb ik niks te zoeken en dat bedoel ik niet beledigend.

Transgender mensen zullen er best zijn, ik heb niets tegen ze, als ze voor die mogelijkheden kiezen denken daar een gelukkiger mens door te worden vooral doen. Maar er is ook een keerzijde dat het niet zo is. Het gaat me om de hedendaagse propaganda, jonge kinderen zelfs van 2 jaar die al als transgender worden behandeld. Terwijl er ook een groep mensen is die daar geen beter leven door hebben gekregen. Integendeel zelfs. Daar zou de media juist ook eens aandacht aan moeten besteden.

http://waltheyer.typepad.(...)er-remain-traum.html

interessante site trouwens.
Er is geen propaganda, althans niet eentje die men probeert te bewegen van geslacht te veranderen. Als jij dat weet te vinden dan zie ik graag een voorbeeld, want ik heb het nog nooit gezien. Wél besteed de media veel aandacht aan het verspreiden van kennis en emancipatie van transgenders. In plaats van alleen maar de Jambers-achtige freakshows van weleer.

Van tweejarige transgenders heb ik ook nog nooit gehoord. Dat verschijnsel begint pas bij een jaar of 4, als kinderen het maatschappelijke verschil tussen jongens en meisjes aangeleerd krijgen.

Als je de bron van je eigen bron leest zeggen ze vooral dat onderzoek naar spijt vooral heel erg onbetrouwbaar is. Omdat ze slechte steekproeven doen (transseksuele prostitutes in één bordeel) of omdat ze patienten uit het oog verliezen, soms door dood of zelfmoord. Ook wordt er gesteld dat een goed dubbelblind onderzoek naar het wel of niet nut hebben van een geslachtsaanpassende behandeling onethisch is en dus niet uitgevoerd kan worden. Er kan dus niet objectief vastgesteld worden dat gelsachtsaanpassende behandelingen nut hebben. Dat is wat anders dan stellen dat ze geen nut hebben.

http://www.theguardian.co(...)/health.mentalhealth
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:59:20 #235
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159872748
http://www.parenting.com/(...)rl-who-said-i-am-boy

http://www.mirror.co.uk/n(...)ing-decision-6962365

disney op de achtergrond. Creepy. Voor nu genoeg getransgenderd. Fijne avond nog allemaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159873065
Wel tof dat die twee verhalen je eigen verhaal helemaal onderuit schoppen.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:20:22 #237
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159873594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:59 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.parenting.com/(...)rl-who-said-i-am-boy

http://www.mirror.co.uk/n(...)ing-decision-6962365

disney op de achtergrond. Creepy. Voor nu genoeg getransgenderd. Fijne avond nog allemaal.
Creepy :')

En dan met 2 bewijsstukken komen die juist 180 graden van jouw (naar mijn mening bekrompen) mening staan. ^O^
  vrijdag 12 februari 2016 @ 22:21:48 #238
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_159873666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:38 schreef Messi_1 het volgende:

[..]

Wel degelijk. Ik spreek niet over 'de operatie'.

Maar het vaststellen dat kinderen van 4 genderdysforie hebben is al zeer kwalijk.
Nee dat is het niet, juist door er op jonge leeftijd serieus mee om te gaan is het veel eerder vast te stellen of dat een kind echt genderdysforie heeft of dat het een fase is.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zondag 14 februari 2016 @ 16:59:47 #239
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159913773
quote:

En daar gaat het biljet van 500, verbod op contant geld steeds totaler

Of het nu een verbod is op contante betalingen van 1000+ euro (Frankrijk), of de nieuw voorgestelde EU maatregel om cash geld te beperken, of dat we nu proberen het biljet van 500 euro te verbieden, de bevolking moet en zal afstand doen van hun contante geld.

Onderweg naar de crash
De aanleiding van deze acties is uiteraard dat we nu afstevenen op een nieuwe (nog heftigere) financiële crisis. De wereldhandel verloopt trager dan in 2008, dag na dag gaan Europese banken verder onderuit, zit Deutsche Bank flink in de problemen (DB gaat nu slechter dan in 2008, Deutsche Bank staat er slechter voor dan Lehman destijds!) en is sinds begin 2016 al 6 biljoen (dat is 6000 miljard) uit aandelen verdampt. Volgens Goldman Sachs moeten er nu toch echt eens fundamentele vragen gesteld gaan worden over de werking en toekomst van het kapitalisme en grootbank Citibank geeft al aan dat de wereldeconomie in een dodelijke neerwaartse spiraal zit.

Bovenstaande alinea maakt duidelijk waarom juist nu maatregelen genomen worden rondom het verbieden van contant geld. De gegeven reden is uiteraard ‘terrorisme’ en is uiteraard complete onzin! Het is PRS! Terroristen en criminelen kun je op allerlei manieren betalen (dollars, goud, zilver, diamanten, auto’s, wapens, voedsel, diverse voor de hand liggende gunsten), daarvoor zijn specifiek 500 euro biljetten niet noodzakelijk, het gaat hier uiteraard uitsluitend om het controleren van de gewone mens. En als we dan toch zo graag criminaliteit willen aanpakken, kijk dan eerst eens hiernaar.

http://langleveeuropa.nl/(...)-geld-steeds-groter/

Het nieuwe ultrafascime komt naar U toe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 14 februari 2016 @ 17:29:44 #240
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159914668
Ik ga ze missenn die 500-tjes. Gaf ze uit bij de vleet.

Een overbodig biljet dat vooral in t criminele wereldje werd gebruikt verdwijnt en dan is dat meteen ultrafascisme.

Verandering is niet eng. :)
pi_159915535
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
fascime
Voor een woord dat je zo vaak gebruikt zou het je sieren als je een keer opzoekt wat het betekent.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 14-02-2016 18:18:17 (weer behoorlijk op de persoon) ]
Conscience do cost.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 18:19:47 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_159915822
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik ga ze missenn die 500-tjes. Gaf ze uit bij de vleet.

Een overbodig biljet dat vooral in t criminele wereldje werd gebruikt verdwijnt en dan is dat meteen ultrafascisme.

Verandering is niet eng. :)
Dat biljet zal ik ook echt niet missen. Geloof dat ik het twee keer in handen heb gehad.
Maar ik begrijp wel dat 'ze' naar een wereld zonder contant geld toe willen. Want bankrekeningen kun je controleren en wat in het kluisje thuis zit niet.
pi_159916199
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat biljet zal ik ook echt niet missen. Geloof dat ik het twee keer in handen heb gehad.
Maar ik begrijp wel dat 'ze' naar een wereld zonder contant geld toe willen. Want bankrekeningen kun je controleren en wat in het kluisje thuis zit niet.
Exact.
-
  zondag 14 februari 2016 @ 18:47:43 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159916343
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:39 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Exact.
Wat verandert er dan precies voor de doorsnee burger als het 500 euro biljet verdwijnt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_159916538
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat verandert er dan precies voor de doorsnee burger als het 500 euro biljet verdwijnt?
Het gaat erom dat ze uiteindelijk over willen naar een maatschappij waar geen contant geld meer is en alles getraceerd kan worden. Met het verdwijnen van een 500 euro biljet verandert er nog niet zoveel denk ik.
-
pi_159916739
Hmm...

============================================================
De werkelijke reden dat het 500 euro biljet moet verdwijnen



Nog steeds is de massa volledig in het ongewisse over wat er binnenkort staat te gebeuren.

De ECB wil nu het bankbiljet van 500 Euro afschaffen, niet vanwege bestrijding van de misdaad zoals ze zelf zeggen, maar om een hele andere reden.

Enkele dagen geleden alarmerende berichten uit Davos waar grote banken als Stanley Morgan in hun presentaties pleiten voor het heel snel afschaffen van contant geld en het invoeren van negatieve rente.

Er nu komen er meer berichten waarbij alle alarmbellen horen af te gaan voor iemand die begrijpt welk spel er wordt gespeeld.

Zoals geluiden binnen Europa dat de ECB het 500 Euro bankbiljet wil gaan afschaffen. Zo zei de ECB onder andere bij monde van één van haar bestuursleden, Benoit Coeure: “De ECB gaat kijken of het 500 Euro biljet nog wel moet blijven omdat ze zich zorgen maken over toenemende witwaspraktijken en criminaliteit. Het nut van grote betalingen met dit bankbiljet roept de nodige vraagtekens op omdat autoriteiten steeds vaker vermoeden dat ze worden gebruikt voor illegale doeleinden, een argument dat wij niet langer naast ons neer kunnen leggen”.

Mogelijk zul je zeggen: “Wat maakt het uit. De mensen hebben nog steeds de briefjes van 5, 10, 20, 50, 100 en 200 Euro”.

Er is natuurlijk een hele andere reden dat ze het nu gemunt hebben op het 500 Euro biljet en dat is dat dit biljet verreweg het grootste deel van het contante geld vormt. Met het afschaffen ervan zijn ze natuurlijk alweer een hele stap verder naar een contantloze maatschappij.

Niet alleen vormt dit biljet het grootste deel van het contante geld, maar met een totaalbedrag van ruim 306 miljard stijgt het nog steeds zoals je op de volgende grafiek kunt zien.



De bankbiljetten die het meest in omloop zijn, zijn die van 50 Euro, gevolgd door de 500 Euro



Wanneer het 500 Euro biljet uit de circulatie wordt gehaald, zal de totale waarde van het contant geld afnemen met 30 procent en blijft er nog 700 miljard contant geld over.

Met het aloude sprookje dat contant geld hoort bij criminaliteit vegen ze straks met één pennenstreek eenderde van het contante geld weg.

Ook in Amerika hoor je geluiden over het afschaffen van het grootste biljet, dat van 100 Dollar. Ook daar dezelfde redenen zoals criminaliteit, witwassen en terrorisme.

Als Amerika het 100 Dollarbiljet uit de circulatie haalt dan verdwijnt er in dat land maar liefst 78 procent van het contante geld in één klap.

Dát is de werkelijke reden dat de grote bankbiljetten nu ineens overal het doelwit worden. Het heeft absoluut niets te maken met drugs dealers en belastingontwijking, maar als beiden verdwijnen, het 500 Euro biljet in Europa en het 100 Dollar biljet in Amerika, dan zijn ze direct meer dan de helft van het contante geld in omloop kwijt, 56 procent om precies te zijn. Grote stappen snel thuis.

http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
-
  zondag 14 februari 2016 @ 19:30:30 #247
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159917415
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Hmm...

============================================================

Ook in Amerika hoor je geluiden over het afschaffen van het grootste biljet, dat van 100 Dollar. Ook daar dezelfde redenen zoals criminaliteit, witwassen en terrorisme.

Als Amerika het 100 Dollarbiljet uit de circulatie haalt dan verdwijnt er in dat land maar liefst 78 procent van het contante geld in één klap.

Dát is de werkelijke reden dat de grote bankbiljetten nu ineens overal het doelwit worden. Het heeft absoluut niets te maken met drugs dealers en belastingontwijking, maar als beiden verdwijnen, het 500 Euro biljet in Europa en het 100 Dollar biljet in Amerika, dan zijn ze direct meer dan de helft van het contante geld in omloop kwijt, 56 procent om precies te zijn. Grote stappen snel thuis.

http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Maare hoe gaat de amerikaanse politie dan zichzelf betalen?
http://www.insideedition.(...)ou-did-nothing-wrong
There is only one religion
  zondag 14 februari 2016 @ 20:14:32 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159918640
Altijd zo egoistisch zoals door die sites gedacht wordt. De wereld bestaat uit meer dan Amerika en een Europees bankbiljet.
pi_159919570
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:

De bankbiljetten die het meest in omloop zijn, zijn die van 50 Euro, gevolgd door de 500 Euro

[ afbeelding ]

Je bedoelt: aandeel verschillende van denominaties naar vertegenwoordiging in de chartale geldvoorraad. Dat is wat anders dan de 'biljetten die het meest in omloop zijn' dat zijn namelijk de briefjes van 20 en 50.

Vind trouwens dat er dan alsnog veel biljetten van ¤ 500,00 ooit in omloop zijn gebracht. Ik had het aandeel tientjes en twintigje veel hoger verwacht. Even buiten de mogelijke complotten of duistere motieven om: wie gebruikt zoiets nu op regelmatige basis? Voor de meeste personen en doeleinden is een biljet van ¤ 500,00 gewoon te groot en totaal niet praktisch.
  zondag 14 februari 2016 @ 23:22:37 #250
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159924866
Tja...je weet toch
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159926805
Dit vond ik gewoon 'n beetje grappig...

Meet Lilli, the High-end German Call Girl who became America’s Iconic Barbie Doll
http://www.messynessychic(...)-iconic-barbie-doll/

Met dank aan Hoaxbusters Call
http://hoaxbusterscall.blogspot.nl/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 februari 2016 @ 02:01:33 #252
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159927668
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Tingo het volgende:
Dit vond ik gewoon 'n beetje grappig...

Meet Lilli, the High-end German Call Girl who became America’s Iconic Barbie Doll
http://www.messynessychic(...)-iconic-barbie-doll/

Met dank aan Hoaxbusters Call
http://hoaxbusterscall.blogspot.nl/
tsja , niets is wat het lijkt.
There is only one religion
  maandag 15 februari 2016 @ 14:28:31 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159935765
We've Detected Gravitational Waves, So What?

En uiteraard blijkt het rubbish te zijn. Wat is niet utterly nonsens van de reguliere wetenschap.

Gravity Waves of Propaganda
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159935855
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Lambiekje het volgende:
We've Detected Gravitational Waves, So What?

En uiteraard blijkt het rubbish te zijn. Wat is niet utterly nonsens van de reguliere wetenschap.

Gravity Waves of Propaganda
en kun je het ook nog onderbouwen of had je bij toeval iets gevonden en neem je dat kritiekloos voor waar aan?
  woensdag 17 februari 2016 @ 00:08:44 #255
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159981731
quote:

Samsung Warns Customers To Think Twice About What They Say Near Smart TVs

In a troubling new development in the domestic consumer surveillance debate, an investigation into Samsung Smart TVs has revealed that user voice commands are recorded, stored, and transmitted to a third party. The company even warns customers not to discuss personal or sensitive information within earshot of the device.

This is in stark contrast to previous claims by tech manufacturers, like PlayStation, who vehemently deny their devices record personal information, despite evidence to the contrary, including news that hackers can gain access to unencrypted streams of credit card information.

The new Samsung controversy stems from the discovery of a single haunting statement in the company’s “privacy policy,” which states:

Please be aware that if your spoken words include personal or other sensitive information, that information will be among the data captured and transmitted to a third party.
bron
Tjoh.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 17 februari 2016 @ 00:51:28 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159982401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 00:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjoh.
Dat gebeurd bij zoveel dingen waar je bij aanmeld tegenwoordig.
Sony had er van geleerd na hun playstation netwerk gehackt was.
Via smart TV's kan je gebruik maken van een videotheek denk dat het m daar in zit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 februari 2016 @ 01:02:00 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159982511
Mijn telefoon is ook een x aantal keer spontaan op luisterstand gesprongen toen ik een zin sprak waar ok en Google in voorkwamen :'). Dat heb ik uit gezet maar ik heb nog steeds geen enkele zekerheid dat mijn smartphone mij niet afluistert (of van buiten af 'aangezet' kan worden.) Dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159991567
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 00:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjoh.
Ach ja 1 van de redenen om geen smart tv te nemen en nog niet eens de belangrijkste reden.

Maar wat is het complot, als het de bedoeling was om mensen stiekem af te luisteren dan is de waarschuwing van Samsung vreemd te noemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 17-02-2016 16:04:18 ]
pi_159996389
Report: Large Explosion in Ankara Injures Several People
By THE ASSOCIATED PRESS
ANKARA, Turkey — Feb 17, 2016, 12:02 PM ET

A large explosion, believed to have been caused by a bomb, injured several people in the Turkish capital on Wednesday, according to media reports.

Private NTV said the explosion occurred during rush hour in an area close to where military headquarters are located as a bus carrying military personnel was passing by. Several cars caught fire, the report said. Ambulances were seen rushing toward the scene.

The explosion caused a large fire and dark smoke could be seen billowing from a distance.

Police told The Associated Press they are investigating the cause of the explosion.

http://abcnews.go.com/Int(...)ures-people-37001918

False flag van Erdogan ivm de Koerden ? Of zitten de Russen er achter?
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:32:13 #260
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159996548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
Report: Large Explosion in Ankara Injures Several People
By THE ASSOCIATED PRESS
ANKARA, Turkey — Feb 17, 2016, 12:02 PM ET

A large explosion, believed to have been caused by a bomb, injured several people in the Turkish capital on Wednesday, according to media reports.

Private NTV said the explosion occurred during rush hour in an area close to where military headquarters are located as a bus carrying military personnel was passing by. Several cars caught fire, the report said. Ambulances were seen rushing toward the scene.

The explosion caused a large fire and dark smoke could be seen billowing from a distance.

Police told The Associated Press they are investigating the cause of the explosion.

http://abcnews.go.com/Int(...)ures-people-37001918

False flag van Erdogan ivm de Koerden ? Of zitten de Russen er achter?
USA en turkye liggen in een meningsverschil met elkaar m.b.t. de koerden in syrie, usa vindt ze nuttig in de strijd tegen isis en turkye bestempeld ze als terroristen en wil ze uitmoorden.
There is only one religion
pi_159996806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

USA en turkye liggen in een meningsverschil met elkaar m.b.t. de koerden in syrie, usa vindt ze nuttig in de strijd tegen isis en turkye bestempeld ze als terroristen en wil ze uitmoorden.
Ja het is een zeer ingewikkelde situatie daar.
Eigenlijk wel een eigen topic waard want ik las daarnet dit:
http://twitter.com/HDNER/status/700003567025971200
en dit
http://forum-fok.digidip.(...)orum.fok.nl%2Factive
en een broadcast-ban:
News_Executive twitterde op woensdag 17-02-2016 om 18:18:18
UPDATE: Turkish officials have put a Broadcast ban on the explosion in Ankara, only official statements allowed are allowed to be broadcast
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:44:10 #262
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159996866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja het is een zeer ingewikkelde situatie daar.
Eigenlijk wel een eigen topic waard want ik las daarnet dit:
http://twitter.com/HDNER/status/700003567025971200
en dit
http://forum-fok.digidip.(...)orum.fok.nl%2Factive
en een broadcast-ban:
News_Executive twitterde op woensdag 17-02-2016 om 18:18:18
UPDATE: Turkish officials have put a Broadcast ban on the explosion in Ankara, only official statements allowed are allowed to be broadcast
Live beelden hier

http://www.hurriyetdailyn(...)=95349&NewsCatID=341
There is only one religion
pi_160004148
In the meantime...

=============================================

17 februari 2016-14:24
Erdogan: 'Vluchtelingenstroom niet te stoppen'

Het Westen maakt geen schijn van kans om de vluchtelingenstroom in te dammen, aldus de Turkse baas Recep Tayyip Erdogan vandaag.

Van die uitspraak maakt Anadolu Agency melding via Twitter.
http://www.powned.tv/nieu(...)lingenstroom_ni.html

===============================================================

En dat terwijl Israël een gigantisch hek om hun land aan het zetten zijn:


Netanyahu plans fence around Israel to protect it from 'wild beasts'




http://www.theguardian.co(...)-it-from-wild-beasts
==============================================================
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:01:53 #264
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160004245
Ondertussen in buurlanden die wel dezelfde cultuur en vaak ook religie delen die de migranten/vluchtelingen hebben;



Maar daar hoor je dan weer bijna niemand over :')
Kunnen ze een hoop lui opvangen.
pi_160005021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Ondertussen in buurlanden die wel dezelfde cultuur en vaak ook religie delen die de migranten/vluchtelingen hebben;

[ afbeelding ]

Maar daar hoor je dan weer bijna niemand over :')
Kunnen ze een hoop lui opvangen.
Iets meer toelichting m.b.t. de foto graag..
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:24:11 #266
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160005065
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Iets meer toelichting m.b.t. de foto graag..
https://en.wikipedia.org/wiki/Mina,_Saudi_Arabia

Maar denk maar niet dat daar iemand zit.
pi_160005229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Mina,_Saudi_Arabia

Maar denk maar niet dat daar iemand zit.
Ja, dat dacht ik dus al... dat is het tentenkamp voor de jaarlijkse bedevaart naar Mekka.

Heb je ergens ook nog een bron dat hier nu vluchtelingen zouden moeten zitten? Of een bron waarin staat hoeveel vluchtelingen de oliestaten hebben opgenomen..?
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:31:07 #268
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160005333
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus al... dat is het tentenkamp voor de jaarlijkse bedevaart naar Mekka.

Heb je ergens ook nog een bron dat hier nu vluchtelingen zouden moeten zitten? Of een bron waarin staat hoeveel vluchtelingen de oliestaten hebben opgenomen..?
http://www.bbc.com/news/blogs-trending-34116381

Het grappige is dat de regering *corrupte kutbende* van Saudi Arabie niks officieels over cijfers zegt. Maar het is zeer aannemelijk dat daar bijna niemand opgevangen zit.

Sowieso mogen vaak alleen mensen die al familie in het land hebben daar komen. Of worden ze als "arbeiders" ingezet.

Laffe bende daar in elk geval. En wij staan met open armen de halve wereld te begroeten _O- Daar worden de mensen die echt uit nood hierheen komen ook niet beter van.
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:34:22 #269
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160005473
Wisten jullie trouwens dat een voormalige minister-president van dit land gewoon een ordinaire smokkelaar is? Over BNW en complotten gesproken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160006196
quote:
Check hier even de Baphomet kop die hij 'kado' heeft gedaan aan Rutte voordat hij het torentje verliet:




[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 17-02-2016 23:17:36 ]
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:56:20 #271
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160006256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:54 schreef Lichtkogel het volgende:


Check hier even de Baphomet kop die hij 'kado' heeft gedaan aan Rutte voordat hij het torentje verliet:


[ afbeelding ]
Als je daar een Baphomet kop in ziet..... Dat is namelijk de kop van een ram.
Geen bok. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 17-02-2016 23:17:50 ]
pi_160006320
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als je daar een Baphomet kop in ziet..... Dat is namelijk de kop van een ram.
Geen bok. :)
Het is een beest met gigantische hoorns. Duidelijk een Baphomet.

[ Bericht 13% gewijzigd door jogy op 17-02-2016 23:18:19 ]
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:59:57 #273
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160006388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:58 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het is een beest met gigantische hoorns. Duidelijk een Baphomet.


Nee, ik hou gewoon van correcte analyses.

Dit is een bok (Baphomet is een bok-demon he :) )



En dit is een ram.



Zeg nu nog eens waar die schedel in de kamer van Rutte op lijkt? :)

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 17-02-2016 23:18:53 ]
pi_160006541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, ik hou gewoon van correcte analyses.

Dit is een bok (Baphomet is een bok-demon he :) )

[ afbeelding ]

En dit is een ram.

[ afbeelding ]

Zeg nu nog eens waar die schedel in de kamer van Rutte op lijkt? :)

Prima, gewoon lekker laten hangen daar en dan komt het vast wel goed met het land ;)

Check hier even in welke houding ze George Washington afgebeeld hebben:



[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 17-02-2016 23:19:19 ]
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:10:08 #275
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160006679
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Prima, gewoon lekker laten hangen daar en dan komt het vast wel goed met het land ;)

Check hier even in welke houding ze George Washington afgebeeld hebben:

[ afbeelding ]
Ok ik hap wel even. Dat standbeeld van Washington is afgebeeld op deze manier als ode aan/replica van een van de verloren zeven wonderen van de wereld, het standbeeld van zeus. :)

Waarom is het relevant dat er een schedel van een dier hangt? Hoeveel invloed heeft dat op mensen/het besturen van een land?

Tenzij je religieus ingesteld bent, want ik ben (hoewel pastafariaans dominee) zelf atheist en mij doet dit dus niets. Want die dingen bestaan gewoon niet.

Dus wat hebben we te vrezen van sprookjesfiguren? Exact, helemaal niets. Het leidt juist af van het echte gevaar. BigData en AI.
pi_160006811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ok ik hap wel even. Dat standbeeld van Washington is afgebeeld op deze manier als ode aan/replica van een van de verloren zeven wonderen van de wereld, het standbeeld van zeus. :)

Waarom is het relevant dat er een schedel van een dier hangt? Hoeveel invloed heeft dat op mensen/het besturen van een land?

Tenzij je religieus ingesteld bent, want ik ben (hoewel pastafariaans dominee) zelf atheist en mij doet dit dus niets. Want die dingen bestaan gewoon niet.

Dus wat hebben we te vrezen van sprookjesfiguren? Exact, helemaal niets. Het leidt juist af van het echte gevaar. BigData en AI.
Keep shilling ;)
-
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:14:13 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160006827
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Keep shilling ;)
Ah jammer, geen inhoudelijke reactie meer terug. Het blijft toch kloppen wat ik zeg. Men is banger voor sprookjesfiguren dan voor datgene wat ons daadwerkelijk straks de kop gaat kosten...
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:16:56 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160006914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Prima, gewoon lekker laten hangen daar en dan komt het vast wel goed met het land ;)

Check hier even in welke houding ze George Washington afgebeeld hebben:

[ afbeelding ]


Buddha ook dus Buddha is eigenlijk een Baphomet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160007283
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah jammer, geen inhoudelijke reactie meer terug. Het blijft toch kloppen wat ik zeg. Men is banger voor sprookjesfiguren dan voor datgene wat ons daadwerkelijk straks de kop gaat kosten...
Nou ben ergens wel benieuwd wie je nou bent . Wat vind je zo leuk aan bnw dat je je genoodzaakt voelt om hier met regelmaat te posten ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:50:12 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160009879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, ik hou gewoon van correcte analyses.

Dit is een bok (Baphomet is een bok-demon he :) )

[ afbeelding ]

Deze bok-demon staat aan de zijkant van DNB. Vraag me om welke reden. Er staat verder geen inscriptie bij.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:53:00 #281
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160009890
Buddha is ook Baphomet gerelateerd. Viel me enorm op vorig jaar toen ik ergens in Azië rondwandelde hoeveel paganshit je vindt als je er oog voor hebt. Dat geldt ook voor het hindoeïsme.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:55:00 #282
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160009914
Paganshit :')
Dat heet "een andere religie". Best interessant om je in te verdiepen maar uiteindelijk blijft het een sprookje voor het volk.
pi_160010384
quote:
9s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ah jammer, geen inhoudelijke reactie meer terug. Het blijft toch kloppen wat ik zeg. Men is banger voor sprookjesfiguren dan voor datgene wat ons daadwerkelijk straks de kop gaat kosten...
Complot denken is net als religie. Het is ook hetzelfde. Maar je hoeft niet religieus te zijn om interesse te hebben in bijvoorbeeld de bijbel of in de Kerk of in bnw. Je kan bijvoorbeeld bijbelwetenschap studeren. Of archeologie.
Hoeveel mensen posten in F&L die niet religieus zijn? Sterker nog 80% van de users zijn atheïstisch. Wat drijft hen om te posten als ze niets met geloof en dergelijke hebben?

Maar voor religieuzen kan dat allemaal behoorlijk bedreigend zijn. En komt er gewoon keiharde weerstand. Daar moet je rekening mee houden wellicht.

Het is vergelijkbaar dat als je in een kerk gaat praten over wie Jezus nou zou kunnen zijn. Of dat je wijst naar het kruis en zegt " kan het niet een paal zijn geweest waar hij is aan gehangen?"

Dan gaat de kerkgemeenschap ook roepen zoiets als dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou ben ergens wel benieuwd wie je nou bent . Wat vind je zo leuk aan bnw dat je je genoodzaakt voelt om hier met regelmaat te posten ?
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:26:59 #284
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160012920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Buddha is ook Baphomet gerelateerd. Viel me enorm op vorig jaar toen ik ergens in Azië rondwandelde hoeveel paganshit je vindt als je er oog voor hebt. Dat geldt ook voor het hindoeïsme.
Kun je die eens uitleggen? Hoe Buddha en Baphomet gerelateerd zijn? :) Dat is namelijk best een bijzondere uitspraak.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_160013033
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Buddha is ook Baphomet gerelateerd. Viel me enorm op vorig jaar toen ik ergens in Azië rondwandelde hoeveel paganshit je vindt als je er oog voor hebt. Dat geldt ook voor het hindoeïsme.
Ja en dan zie je ook nog eens achterlijk veel hakenkruizen.

Stelletje nazistische satanisten daar :')
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:55:36 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_160028352
quote:
15s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja en dan zie je ook nog eens achterlijk veel hakenkruizen.

Stelletje nazistische satanisten daar :')
http://www.ancient-origin(...)r-old-history-001312

Mooi he gebruik en betekenissen volledige omgooien.

Net zoiets als aanslag in Parijs
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:06:41 #287
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160028784
quote:
Kun je die eens uitleggen? Hoe Buddha en Baphomet gerelateerd zijn? :) Dat is namelijk best een bijzondere uitspraak.
Ok, misschien wilde je het niet van mij horen maar het kompt ophetzelfde neer ...

Het gaat om de vingers en hen verwijzing , "As above As Below"...en dat is Cowley in Nepal vergelijkingen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160029042
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Ondertussen in buurlanden die wel dezelfde cultuur en vaak ook religie delen die de migranten/vluchtelingen hebben;

[ afbeelding ]

Maar daar hoor je dan weer bijna niemand over :')
Kunnen ze een hoop lui opvangen.
Misschien zijn er niet zo veel vluchtelingen als wat we zijn vertelt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160029174
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://www.bbc.com/news/blogs-trending-34116381

Het grappige is dat de regering *corrupte kutbende* van Saudi Arabie niks officieels over cijfers zegt. Maar het is zeer aannemelijk dat daar bijna niemand opgevangen zit.

Sowieso mogen vaak alleen mensen die al familie in het land hebben daar komen. Of worden ze als "arbeiders" ingezet.

Laffe bende daar in elk geval. En wij staan met open armen de halve wereld te begroeten _O- Daar worden de mensen die echt uit nood hierheen komen ook niet beter van.
En toch dikke vrienden met de Westerse democratic regeringen zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160029313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, ik hou gewoon van correcte analyses.

Dit is een bok (Baphomet is een bok-demon he :) )

[ afbeelding ]

En dit is een ram.

[ afbeelding ]

Zeg nu nog eens waar die schedel in de kamer van Rutte op lijkt? :)

Sommige delen van 't platteland zijn ze met schapen bezig...waar woon je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160035598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.ancient-origin(...)r-old-history-001312

Mooi he gebruik en betekenissen volledige omgooien.

Net zoiets als aanslag in Parijs
De sarcasme ontging je?

Mijn (boeddhistische) vriendin moest nogal lachen om de uitspraak van CAD
  vrijdag 19 februari 2016 @ 09:49:54 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160036240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

De sarcasme ontging je?

Mijn (boeddhistische) vriendin moest nogal lachen om de uitspraak van CAD
Dat je boeddhistische vriendin moet lachen om mijn uitspraak doet me weinig, ik vraag me alleen hierbij af wat je met die opmerking probeert te benadrukken? FYI: Baphometgedoe komt in meerdere religies voor niet alleen in het boeddhisme, al is het boeddhisme geen religie maar een levenswijze beweren sommigen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160036390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat je boeddhistische vriendin moet lachen om mijn uitspraak doet me weinig, ik vraag me alleen hierbij af wat je met die opmerking probeert te benadrukken? FYI: Baphometgedoe komt in meerdere religies voor niet alleen in het boeddhisme, al is het boeddhisme geen religie maar een levenswijze beweren sommigen.
Wat ik ermee wil benadrukken lijkt me nogal duidelijk, het geeft nogal duidelijk aan dat je er duidelijk geen verstand van hebt maar graag verbanden wil leggen die er domweg niet zijn.

Vandaar ook mijn opmerking over hakenkruizen
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:17:55 #294
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160036646
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat ik ermee wil benadrukken lijkt me nogal duidelijk, het geeft nogal duidelijk aan dat je er duidelijk geen verstand van hebt maar graag verbanden wil leggen die er domweg niet zijn.

Vandaar ook mijn opmerking over hakenkruizen
Ach so, jij natuurlijk wel, meneer de alwetende is van heel wat markten thuis, zo ook in deze zeker omdat je een boeddhistische vriendin hebt natuurlijk dan weet je helemaal waar je het over hebt :')

Om shanti enzo :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160036667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach so, jij natuurlijk wel, meneer de alwetende is van heel wat markten thuis, zo ook in deze zeker omdat je een boeddhistische vriendin hebt natuurlijk dan weet je helemaal waar je het over hebt :')

Nee hoor dat zeg ik nergens, zij weet het waarschijnlijk beter maar het is wel duidelijk dat jij weer eens liever gewoon wat roept zonder het ook maar uit te kunnen leggen of te onderbouwen.

Tot later maar weer :W
  maandag 22 februari 2016 @ 10:36:04 #296
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_160112600
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef DeMolay het volgende:
Ok, misschien wilde je het niet van mij horen maar het kompt ophetzelfde neer ...

Het gaat om de vingers en hen verwijzing , "As above As Below"...en dat is Cowley in Nepal vergelijkingen
Wat? :? :)

Waar ik op doelde is eigenlijk, hoe leg je dat uit in tijdlijnen? Buddha 'leefde' 500 - 400 jaar voor Christus. Baphomet is vele eeuwen later pas 'verzonnen'. Hoe wil je dat aan elkaar knopen? Daar ben ik benieuwd naar. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 22 februari 2016 @ 10:59:51 #297
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160113061
Het hele as above as below komt niet van Eliphas Levis Bahomet , wel maakt hij gebruikvan dit teken om hem meer mystiek mee te geven

Het komt uit het Hermetisme

https://en.wikipedia.org/wiki/Hermeticism

En nu ik goed kijk is buddahs teken niet hetzelfde (hand met gestrekte vingers naar beneden wijzend )

"As above as below" kun je al tot de egyptenaren terugleiden via
The Emerald Tablets of Thoth the Atlantean

En natuurlijk is het Gizeh platea een voorstelling van stereenbeeld Orion op de aarde "As Above As Below"

[ Bericht 19% gewijzigd door DeMolay op 22-02-2016 11:07:23 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 22 februari 2016 @ 11:03:08 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160113130
Als ze in 1975 al op deze wijze mensen konden uitschakelen lijkt mij dat het in de loop van de tijd alleen maar verbeterd is.


Former CIA employee Mary Embree discusses the infamous heart attack gun. The weapon was first made public during the Church Committee hearings in 1975. Very lethal & untraceable, using this weapon a murder is made to look natural. No doubt the CIA has been using this weapon and has most likely improved upon it since the 70's.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 februari 2016 @ 11:10:41 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160113282
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Als ze in 1975 al op deze wijze mensen konden uitschakelen lijkt mij dat het in de loop van de tijd alleen maar verbeterd is.


Former CIA employee Mary Embree discusses the infamous heart attack gun. The weapon was first made public during the Church Committee hearings in 1975. Very lethal & untraceable, using this weapon a murder is made to look natural. No doubt the CIA has been using this weapon and has most likely improved upon it since the 70's.
Ik denk ook niet dat we willen weten wat voor een narigheid er op het moment ontwikkeld is om een natuurlijk uitziende dood te veroorzaken of in ieder geval een dood die niet direct te herleiden is naar een derde partij ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 22 februari 2016 @ 11:12:17 #300
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160113328
Er zijn ook hittegolf wapens die of nog in de testfase ziten of al op kleine schaal gebruikt worden. Ook gerichte (pijnlijke) geluidsgolven.

De vraag is alleen even hoe zo'n heart attack gun dan fysiek gezien werkt.
  maandag 22 februari 2016 @ 14:05:25 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160117250
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:12 schreef ChrisCarter het volgende:
Er zijn ook hittegolf wapens die of nog in de testfase ziten of al op kleine schaal gebruikt worden. Ook gerichte (pijnlijke) geluidsgolven.

De vraag is alleen even hoe zo'n heart attack gun dan fysiek gezien werkt.
Volgens mij door middel van een injectie, dus niet één of andere sci-fi ray gun (helaas ;( )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')