abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:17:20 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159616295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:
Chronisch ziek met meerdere aandoeningen.

Allereerst diabetes; lastig, maar overzichtelijk. Niet teveel suiker inname (maar ook weer niet te weinig)... weinig alcohol, weinig roken en nog veel meer volgens de artsen. Ik licht hier zo en dan wel de hand mee... en heb hier een alternatief midden in gevonden. Maar echt zuipen tot ik dronken ben of roken als een ketter kan ik wel vergeten.

Maar goed, ik kan er goed mee leven... maar geheid ben ik in no time mijn eigen risico kwijt.
En daarvoor was dit eigen risico nooit bedoeld. Dat was bedoeld zodat mensen niet bij het eerste pijntje een medische behandeling zouden aangaan. Nou ik ben diabeticus, maar de artsen zien mij verder zelden tot nooit.

Verder zit mijn bovenlichaam compleet vast... maar nooit hier hulp voor kunnen zoeken, omdat dit niet of amper meeverzekerd was. Ik hoef dat ook niet te proberen, bij een basisverzekering (doorgaans).

En ja, dan ook nog last van depressies. Ik heb nu al ongeveer tien jaar medicijnen hiervoor... een maal daags de lichtste dosis. Genoeg om me staande te houden (lees: te overleven) met zo nu en dan fijne momenten.... maar ook niet genoeg om echt te leven.

En nee, ik mag niet klagen... in de meeste andere landen in deze wereld was ik al helemaal afgeschreven. Dus toch een klein hoeratje voor ons vaderland. w/ w/
welkom hier! verzekeringen zijn echt k*t ja. eigen risico... 1 keer dialyse en het is weg. echt waardeloos dat het er is voor iedereen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:34:44 #177
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159616622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 05:19 schreef EricOscuro het volgende:
Chronisch ziek met meerdere aandoeningen.