abonnement Unibet Coolblue
pi_159722911
Gewoon niet meer de eerste stap zetten, laat haar dat maar doen. Als je geduld hebt en lang genoeg wacht doet ze dat echt wel
pi_159748986
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:05 schreef BlueFeather het volgende:
Gewoon niet meer de eerste stap zetten, laat haar dat maar doen. Als je geduld hebt en lang genoeg wacht doet ze dat echt wel
Dat. Ik ken het probleem omgekeerd, iemand die wilde dat ik meer initiatief nam. Maar ja, ik heb gewoon minder vaak zin, dus als je op mijn initiatief moet wachten, duurt het wel even. Als je dan iedere drie dagen iets probeert, en ik krijg pas na een week zin, gaat dat initiatief er nooit komen.

Oh en verder inderdaad wat eerder werd gezegd. Een goed gesprek of leuke avond zonder seks als doel. Zorg dat je gewoon leuk bent, dan heb je meer kans op initiatief dan altijd dingen te doen met seks als doel. Veel mannen denken dat je meteen zin krijgt zodra ze een keer aan je borsten zitten of zo, terwijl ik dan nog met heel andere dingen in mijn hoofd zit en niet met seks bezig ben.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 8 februari 2016 @ 11:45:29 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159750254
Hier de enige echte succes formule, en moeilijk is het niet. Ze werkt volledig op het vrouwelijk instinct.

Ga met haar uit eten, in een wat betere gelegenheid.
Draag mooie beetje conservatieve kleding, mooie schoenen.
Wees dus het heertje. Hemd met das graag. Goed verzorgd en lekker geurtje.
Draag een hemd met borstzakje. Zorg voor een mooie gouden geld klem. Doe die met een hondertje of 8 in je borstzakje.
Betaal, geef een leuke fooi maar niet overdrijven.
Rij een luxe auto die mooi gepoetst is en waar geen rommel in rondslingert.
Rij met haar naar je villa, bungalow, verbouwd boerderijtje of landhuis.
Zorg voor een afstandsbediende poort naar de oprijlaan, zodat je niet uit hoeft te stappen.
zeg de butler dat ie nog een goede fles wijn(Rothschild soixant-neuf hehe) brengt en dan naar huis mag. Loof hem bij deze vrouw, zeg dat zijn familie al 3 generaties bij julllie in dienst is. Uiterst betrouwbaar en integere mensen!

Zorg dat de open haard al goed brandt en de temperatuur minimaal 24 graden is.
En alles komt goed!

Heb je niet zoveel geld, jammer dan, maar probeer dit ideaal beeld dan zo goed mogelijk te benaderen. Werkt bij 99 % van de vrouwen (23 jaar en up) en bij minimaal de helft bij de jongere vrouwen.

Heb dit zelf meegemaakt. Na jaren in huurhuisje en carriere gemaakt, met 33 een zeer mooi huis 5 slpkmrs, 2 badkamers, en alles mooi en duur ingericht, en een nette auto gekocht. Kon nagenoeg iedere vrouw (bij de eerste of tweede date) mee naar bed nemen. De vrouwen waren nog fanatieker dan ik! Die wilden het allemaal graag een kans geven. Die doen alleen maar moeilijk over sex als er niet genoeg te halen valt. Die zoeken ook een goede partner. Of het moet hen puur voor een wip gaan, dan hebben ze graag de bad boy. En in dat opzicht kunnen wij toch niet concurreren met die nieuwe medelanders die nu al 30 jaar ons land "instromen". Die zijn toch oh zo cool en interessant.Nu, ze worden door de politiek op hun wenken bediend.

Dat is mijn mening gebaseerd op meer dan 50 jaren ervaring met daten!
Zelfs de vrouwen die op alternatieve types vallen vinden het helemaal niet bezwaarlijk als er geld is.

Zorg maar dat het je zo goed mogelijk gaat, baan opleiding inkomen bezit, beetje normaal uiterlijk en verzorgd, geen drank of drugs problemen en na je puber en adolescent tijd sta je helemaal bovenaan het verlanglijstje van het gewenste type man voor vrouwen vanaf een jaar of 23-24. Dus als je zelf zo een jaar of 27-29 bent. (want de meeste vrouwen willen toch graag een man die een paar jaar ouder is). En hoe ouder je wordt hoe groter je kansen als man. Vrouwen worden ouder, maar mannen worden interessanter hehe! In het bejaardenhuis bij mijn moeder (88) is de verhouding 1 man op 16 vrouwen. die heeft niet eens een eigen kamer, die kruipt dan eens bij die in bed, dan weer bij een ander. Werkelijk waar!

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 08-02-2016 12:03:44 (puntjes op de " i " gezet) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 8 februari 2016 @ 12:54:53 #29
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159751536
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:45 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat is mijn mening gebaseerd op meer dan 50 jaren ervaring met daten!
En hoe doe je dat nu er een partner thuis is in dat mooie huis?
Of is een gewone hotelkamer dan wel goed genoeg?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:37:46 #30
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159761950
Neen, dan ga ik naar het tuinchalet, dat ik heb laten ombouwen tot lustoord, met jacuzzi, gynacologenstoel,groot rond bed, liefdesschommel, kortom alles er in er op en er an.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160285185
libido kan je inderdaad niet veranderen, maar soms veranderd ze het zelf
de mijne wilt nu nix meer........ffffuu!
Wie niet weg is, is gezien!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')